Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til CPH Privathospital A/S

CPH Privathospital er Nordsjællands nyeste privathospital med stor fokus på professionalisme, tryghed og respekt. Vi er i rivende udvikling og opnormerer derfor vores team af lægesekretærer. Vi søger derfor en erfaren lægesekretær 37 timer om ugen.
Vi har et team af veluddannede speciallæger, blandt andet ortopædkirurgi, neurokirurgi, urologi, øre-næse-hals, mave-tarmkirurgi og plastikkirurgi.

CPH Privathospital er en arbejdsplads hvor medarbejderne har en stor følelse af medejerskab. Alle gør deres yderste, for at leve op til vores værdier om, at skabe de bedste rammer for vores patienter og dermed det bedste patientforløb, fra første kontakt med hospitalet.

Vi forventer, at du
  • Er uddannet lægesekretær
  • Gerne erfaring med den private sektor
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og tværfagligt
  • Er positiv, fleksibel, mødestabil og omstillingsparat overfor nye tiltag
  • Er smilende og imødekommende og ser alle arbejdsopgaver som en udfordring
  • Sætter en ære i at yde den mest professionelle og bedste service over for vores patienter og samarbejdspartnere
  • Har kendskab til mindst 3 af vores specialer
Arbejdsopgaver
  • Booking og indkaldelse af patienter både telefonisk og skriftligt
  • Telefonisk og skriftlig kontakt til patienter og samarbejdspartnere
  • Journalskrivning
  • Korrespondance med eksterne samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver
CPH Privathospital tilbyder:
  • En spændende og travl arbejdsplads med mange faglige udfordringer
  • En arbejdsplads hvor professionalisme, kvalitet og det bedste patientforløb er i fokus
  • Et tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper, hvor alle er lige vigtige for at tingene kan gå op i en højere enhed
  • En arbejdsplads hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige specialer
  • En arbejdsplads hvor vi alle har respekt for hinanden.
Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor du vil indgå i et rul, der i løbet af ugen vil indeholde vagter mellem kl. 07.30 og ca. kl. 20.00. Minimum en morgenvagt og en aftenvagt om ugen.

Forventet ansættelse er pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt.

Har ovenstående vakt din interesse, så skynd dig at sende en ansøgning til sekretariatschef Marie Andersen via knappen "Send ansøgning".

Der vil blive afholdt samtaler løbende.
Ansøgningsfrist: Den 17. februar 2020.

Såfremt du ikke er uddannet lægesekretær, vil din ansøgning ikke komme i betragtning.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Andersen på tlf. 2925 3600.


Se mere på vores ansøgersite: https://cphprivathospital.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166791Phoenix-fabdefc712020-01-29T11:05:20.293Lægesekretær til CPH Privathospital A/S
CPH Privathospital er Nordsjællands nyeste privathospital med stor fokus på professionalisme, tryghed og respekt. Vi er i rivende udvikling og opnormerer derfor vores team af lægesekretærer. Vi søger derfor en erfaren lægesekretær 37 timer om ugen.
Vi har et team af veluddannede speciallæger, blandt andet ortopædkirurgi, neurokirurgi, urologi, øre-næse-hals, mave-tarmkirurgi og plastikkirurgi.

CPH Privathospital er en arbejdsplads hvor medarbejderne har en stor følelse af medejerskab. Alle gør deres yderste, for at leve op til vores værdier om, at skabe de bedste rammer for vores patienter og dermed det bedste patientforløb, fra første kontakt med hospitalet.

Vi forventer, at du
  • Er uddannet lægesekretær
  • Gerne erfaring med den private sektor
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og tværfagligt
  • Er positiv, fleksibel, mødestabil og omstillingsparat overfor nye tiltag
  • Er smilende og imødekommende og ser alle arbejdsopgaver som en udfordring
  • Sætter en ære i at yde den mest professionelle og bedste service over for vores patienter og samarbejdspartnere
  • Har kendskab til mindst 3 af vores specialer
Arbejdsopgaver
  • Booking og indkaldelse af patienter både telefonisk og skriftligt
  • Telefonisk og skriftlig kontakt til patienter og samarbejdspartnere
  • Journalskrivning
  • Korrespondance med eksterne samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver
CPH Privathospital tilbyder:
  • En spændende og travl arbejdsplads med mange faglige udfordringer
  • En arbejdsplads hvor professionalisme, kvalitet og det bedste patientforløb er i fokus
  • Et tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper, hvor alle er lige vigtige for at tingene kan gå op i en højere enhed
  • En arbejdsplads hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige specialer
  • En arbejdsplads hvor vi alle har respekt for hinanden.
Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor du vil indgå i et rul, der i løbet af ugen vil indeholde vagter mellem kl. 07.30 og ca. kl. 20.00. Minimum en morgenvagt og en aftenvagt om ugen.

Forventet ansættelse er pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt.

Har ovenstående vakt din interesse, så skynd dig at sende en ansøgning til sekretariatschef Marie Andersen via knappen "Send ansøgning".

Der vil blive afholdt samtaler løbende.
Ansøgningsfrist: Den 17. februar 2020.

Såfremt du ikke er uddannet lægesekretær, vil din ansøgning ikke komme i betragtning.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Andersen på tlf. 2925 3600.


Se mere på vores ansøgersite: https://cphprivathospital.ofir.com

2020-02-18T00:50:22.477 CPH Privathospital er Nordsjællands nyeste privathospital med stor fokus på professionalisme, tryghed og respekt. Vi er i rivende udvikling og opnormerer derfor vores team af lægesekretærer. Vi søger derfor en erfaren lægesekretær 37 timer om ugen. Vi har et team af veluddannede speciallæger, blandt andet ortopædkirurgi, neurokirurgi, urologi, øre-næse-hals, mave-tarmkirurgi og plastikkirurgi. CPH Privathospital er en arbejdsplads hvor medarbejderne har en stor følelse af medejerskab. Alle gør deres yderste, for at leve op til vores værdier om, at skabe de bedste rammer for vores patienter og dermed det bedste patientforløb, fra første kontakt med hospitalet. Vi forventer, at duEr uddannet lægesekretærGerne erfaring med den private sektorArbejder struktureret, selvstændigt og tværfagligtEr positiv, fleksibel, mødestabil og omstillingsparat overfor nye tiltagEr smilende og imødekommende og ser alle arbejdsopgaver som en udfordringSætter en ære i at yde den mest professionelle og bedste service over for vores patienter og samarbejdspartnereHar kendskab til mindst 3 af vores specialerArbejdsopgaverBooking og indkaldelse af patienter både telefonisk og skriftligtTelefonisk og skriftlig kontakt til patienter og samarbejdspartnereJournalskrivningKorrespondance med eksterne samarbejdspartnereAd hoc-opgaverCPH Privathospital tilbyder:En spændende og travl arbejdsplads med mange faglige udfordringerEn arbejdsplads hvor professionalisme, kvalitet og det bedste patientforløb er i fokusEt tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper, hvor alle er lige vigtige for at tingene kan gå op i en højere enhedEn arbejdsplads hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige specialerEn arbejdsplads hvor vi alle har respekt for hinanden.Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor du vil indgå i et rul, der i løbet af ugen vil indeholde vagter mellem kl. 07.30 og ca. kl. 20.00. Minimum en morgenvagt og en aftenvagt om ugen. Forventet ansættelse er pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt. Har ovenstående vakt din interesse, så skynd dig at sende en ansøgning til sekretariatschef Marie Andersen via knappen Send ansøgning . Der vil blive afholdt samtaler løbende.Ansøgningsfrist: Den 17. februar 2020. Såfremt du ikke er uddannet lægesekretær, vil din ansøgning ikke komme i betragtning.Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Andersen på tlf. 2925 3600. Se mere på vores ansøgersite: https: cphprivathospital.ofir.com10Phoenixfabdefc7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://cphprivathospital.ofir.com/job/laegesekretaer-til-cph-privathospital-as-1992906890#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresøEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerød3700625CPH Privathospital A/S11Rådhustorvet 43520FarumDKDanmarkORS/fabdefc7_logo.pngORS/Small/fabdefc7_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11011893583MwCareerSitePremium7be63ba5-5c5b-45f8-be2c-32bd7106fc86001029-01-2020111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fabdefc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fabdefc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fabdefc7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fabdefc7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/411505-162-1.jpgLægesekretær til CPH Privathospital A/S12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær411508Sekretær5Kontor og administration10Sundhed364046145man@cph-privathospital.dkDanmarkDanmark330173842Sekretær søges til tandklinik i BallerupBasic Du skal have kendskab til it på brugerniveau, og være god til at bevare overblikket i en travl hverdag med mange bolde i luften.Du vil få ansvar for:Kasseopgørelserafsendelse af fakturaerrykkereafstemme bank og mindre bogføringsopgaver samt kontakt til kommuner og andre offentlige instanser. Ansøgning sendes via knappen Send ansøgningDu skal have kendskab til it på brugerniveau, og være god til at bevare overblikket i en travl hverdag med mange bolde i luften.

Du vil få ansvar for:
  • Kasseopgørelser
  • afsendelse af fakturaer
  • rykkere
  • afstemme bank og mindre bogføringsopgaver samt kontakt til kommuner og andre offentlige instanser.  
Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning"
Tandlæge Hanne Laugesen ApSBallerup2020-02-07T12:28:23.8072020-03-12T00:00:00
330173944Ledende lægesekretær (sekretariatschef) til CPH Privathospital A/SProfile CPH Privathospital A S søger ledende lægesekretær (sekretariatschef) pr. 1. maj 2020, da vores nuværende sekretariatschef har ønsket en anden stilling i organisationen. Vi søger en erfaren, positiv og engageret leder med lyst og evner til ledelse af et velfungerende sekretariat i udvikling og med varierende opgaver. Sekretariatet består af et team med 11 kompetente, specialiserede og engagerede lægesekretærer, en receptionist samt kontorassistenter og kontormedhjælpere. På CPH Privathospital A S er vi et team af veluddannede speciallæger, sygeplejersker og lægesekretærer. Vi har mange specialer, der kan blandt andet nævnes ortopædkirurgi, neurokirurgi, urologi, øre-næse-hals, mave-tarmkirurgi og plastikkirurgi. CPH Privathospital A S er en arbejdsplads hvor medarbejderne har stor følelse af medejerskab. Alle gør deres yderste, for at leve op til vores værdier om, at skabe de bedste rammer for vores patienter og dermed det bedste patientforløb, fra første kontakt med hospitalet. Vi forventer, at du:Er uddannet lægesekretær og har lyst til og evner ledelse såvel fagligt som personalemæssigtHar relevant lederuddannelse og eller flere års erfaring som lederBrænder for et godt arbejdsmiljø Gerne erfaring med den private sektorArbejder struktureret, selvstændigt og tværfagligtEr kvalitetsbevidst, positiv, fleksibel, mødestabil og omstillingsparat overfor nye tiltagEr smilende og imødekommende og ser alle arbejdsopgaver som en udfordringSætter en ære i at yde den mest professionelle og bedste service over for vores patienter og samarbejdspartnereArbejdsopgaverne vil bl.a. være:Daglig ledelse af sekretariatet VagtplanlægningGodkendelse af timer i TimeplanTrivselssamtaler personalesamtaler Generel støtte og vejledning i gruppenDeltagelse i diverse møder, herunder ledermøder og kvalitetsrådsmøder Afholdelse af sekretærmøder Du vil delvist indgå i de daglige arbejdsopgaver i gruppen CPH Privathospital A S tilbyder:En arbejdsplads med en god og sund kultur, hvor der ikke er højt til loftetEn spændende og travl arbejdsplads med mange faglige udfordringerEn arbejdsplads hvor professionalisme, kvalitet og det bedste patientforløb er i fokusEt tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper, hvor alle er lige vigtige for at tingene kan gå op i en højere enhedEn arbejdsplads hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige specialerEn arbejdsplads hvor vi alle har respekt for hinandenEt velfungerende og harmonisk sekretariat Tæt sparring med direktionenStillingen er på 37 timer om ugen. Forventet ansættelse er pr. 1. maj 2020. Har ovenstående vakt din interesse bedes du sende en ansøgning til administrerende direktør Dorthe Mikkelsen via knappen Send ansøgning .Der vil blive afholdt samtaler løbende. Ansøgningsfrist: Den 12. marts 2020. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Dorthe Mikkelsen på tlf.: 20679430.
CPH Privathospital A/S søger ledende lægesekretær (sekretariatschef) pr. 1. maj 2020, da vores nuværende sekretariatschef har ønsket en anden stilling i organisationen.

Vi søger en erfaren, positiv og engageret leder med lyst og evner til ledelse af et velfungerende sekretariat i udvikling og med varierende opgaver.

Sekretariatet består af et team med 11 kompetente, specialiserede og engagerede lægesekretærer, en receptionist samt kontorassistenter og kontormedhjælpere.

På CPH Privathospital A/S er vi et team af veluddannede speciallæger, sygeplejersker og lægesekretærer. Vi har mange specialer, der kan blandt andet nævnes ortopædkirurgi, neurokirurgi, urologi, øre-næse-hals, mave-tarmkirurgi og plastikkirurgi.

CPH Privathospital A/S er en arbejdsplads hvor medarbejderne har stor følelse af medejerskab. Alle gør deres yderste, for at leve op til vores værdier om, at skabe de bedste rammer for vores patienter og dermed det bedste patientforløb, fra første kontakt med hospitalet.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet lægesekretær og har lyst til og evner ledelse såvel fagligt som personalemæssigt
  • Har relevant lederuddannelse og/eller flere års erfaring som leder
  • Brænder for et godt arbejdsmiljø
  • Gerne erfaring med den private sektor
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og tværfagligt
  • Er kvalitetsbevidst, positiv, fleksibel, mødestabil og omstillingsparat overfor nye tiltag
  • Er smilende og imødekommende og ser alle arbejdsopgaver som en udfordring
  • Sætter en ære i at yde den mest professionelle og bedste service over for vores patienter og samarbejdspartnere
Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:
  • Daglig ledelse af sekretariatet
  • Vagtplanlægning
  • Godkendelse af timer i Timeplan
  • Trivselssamtaler/personalesamtaler
  • Generel støtte og vejledning i gruppen
  • Deltagelse i diverse møder, herunder ledermøder og kvalitetsrådsmøder
  • Afholdelse af sekretærmøder
Du vil delvist indgå i de daglige arbejdsopgaver i gruppen

CPH Privathospital A/S tilbyder:
  • En arbejdsplads med en god og sund kultur, hvor der ikke er højt til loftet
  • En spændende og travl arbejdsplads med mange faglige udfordringer
  • En arbejdsplads hvor professionalisme, kvalitet og det bedste patientforløb er i fokus
  • Et tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper, hvor alle er lige vigtige for at tingene kan gå op i en højere enhed
  • En arbejdsplads hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige specialer
  • En arbejdsplads hvor vi alle har respekt for hinanden
  • Et velfungerende og harmonisk sekretariat
  • Tæt sparring med direktionen
Stillingen er på 37 timer om ugen.

Forventet ansættelse er pr. 1. maj 2020.
Har ovenstående vakt din interesse bedes du sende en ansøgning til administrerende direktør Dorthe Mikkelsen via knappen "Send ansøgning".
Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Ansøgningsfrist: Den 12. marts 2020.

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Dorthe Mikkelsen på tlf.: 20679430.
ORS/Small/a6c69ba5_logo.pngCPH Privathospital A/SFarum2020-02-17T00:00:002020-03-12T00:00:00
330170091Hjemmeplejen Jyllinge søger gruppesekretær dag og aftenBasic Trives du med koordinering og planlægningsopgaver så tilbyder vi dig muligheden for at blive vores nye kollega. Vi søger: En social- og sundhedsassistent primært i dagvagt 35 timer med weekendvagt hver 3. weekend. Ansøgerprofil: Vi har brug for en gruppesekretær, som det falder naturligt at yde et højt serviceniveau til vores borgere, og samtidig trives i et miljø, hvor der er højt til loftet. Vores gruppesekretær skal kunne have mange bolde i luften, i tæt samarbejde med ledelsen, teamkoordinatorer samt husets andre gruppesekretærer. Gruppesekretæren skal håndtere opgaveplacering og daglig disponering for hjemmeplejen i dag så vel som aftengruppen. Primære opgaver: Disponering af servicelovsindsatser og sundhedslovsindsatser, sikre opfølgning af tidsbestemte indsatser forløb, modtage og handle på telefonopkald, løse borgerrelaterede opgaver og koordinering af diverse ad hoc opgaver, delegeret af leder samt teamkoordinatorer. Hvem er vi: Jyllinge hjemmepleje består af social og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter i dagvagt samt aftenvagt. Der arbejdes tværfagligt med udgangspunkt i at borgerne, i mødet med fagpersoner, mødes af rette faglighed og personlige kompetencer. Vi tilbyder: En afvekslende og til tider tempofyldt hverdag præget af spændende faglige udfordringer. Engagerede kolleger Et åbent og ærligt uhøjtideligt miljø En arbejdsplads hvor værdier som humor, ærlighed og respekt vægtes højt Synlig ledelse Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer: Kan være fleksibel i mødetid Tager positivt ansvar, både personligt og fagligt. Overblik, rummelighed og robusthed Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer Have blik for optimering og effektiv ressourceudnyttelse Fortrolig med IT og dokumentation, gerne med KMD NEXUS At du bidrager aktivt til et godt Arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven Vi glæder os til at modtag din ansøgning Ønsker du at få uddybet ovenstående er du velkommen til at kontakte områdeleder Katja Rønne Nørholm, på tlf. 3084 1957 eller på katjan@roskilde.dk Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: søndag den 23. februar 2020. Samtaler afholdes løbende.

Trives du med koordinering og planlægningsopgaver – så tilbyder vi dig muligheden for at blive vores nye kollega.

Vi søger:
En social- og sundhedsassistent primært i dagvagt 35 timer med weekendvagt hver 3. weekend.

Ansøgerprofil:
Vi har brug for en gruppesekretær, som det falder naturligt at yde et højt serviceniveau til vores borgere, og samtidig trives i et miljø, hvor der er højt til loftet. Vores gruppesekretær skal kunne have mange bolde i luften, i tæt samarbejde med ledelsen, teamkoordinatorer samt husets andre gruppesekretærer. Gruppesekretæren skal håndtere opgaveplacering og daglig disponering for hjemmeplejen i dag så vel som aftengruppen.  

Primære opgaver:
Disponering af servicelovsindsatser og sundhedslovsindsatser, sikre opfølgning af tidsbestemte indsatser/forløb, modtage og handle på telefonopkald, løse borgerrelaterede opgaver og koordinering af diverse ad hoc opgaver, delegeret af leder samt teamkoordinatorer.

Hvem er vi:
Jyllinge hjemmepleje består af social og sundhedshjælpere og social og sundhedsassistenter i dagvagt samt aftenvagt. Der arbejdes tværfagligt med udgangspunkt i at borgerne, i mødet med fagpersoner, mødes af rette faglighed og personlige kompetencer.
 
Vi tilbyder:

  • En afvekslende og til tider tempofyldt hverdag præget af spændende faglige udfordringer.
  • Engagerede kolleger
  • Et åbent og ærligt uhøjtideligt miljø
  • En arbejdsplads hvor værdier som humor, ærlighed og respekt vægtes højt
  • Synlig ledelse

 Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer:

  • Kan være fleksibel i mødetid   
  • Tager positivt ansvar, både personligt og fagligt.     
  • Overblik, rummelighed og robusthed
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer
  • Have blik for optimering og effektiv ressourceudnyttelse
  • Fortrolig med IT og dokumentation, gerne med KMD NEXUS
  • At du bidrager aktivt til et godt Arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven

Vi glæder os til at modtag din ansøgning

Ønsker du at få uddybet ovenstående er du velkommen til at kontakte områdeleder Katja Rønne Nørholm, på tlf. 3084 1957 eller på katjan@roskilde.dk 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist: søndag den 23. februar 2020. Samtaler afholdes løbende.

 

ORS/Small/0c5d6124_logo.pngRoskilde Kommune - Hjemmeplejegruppen JyllingeJyllinge2020-02-03T16:14:14.9972020-02-23T00:00:00
330182792Vi søger to lægesekretærer til vores velfungerende vagtsekretariat i Akutmodtagelsen i HillerødRobot Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor ikke to dage er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige faggrupper, patienter og pårørende - så er en stilling hos os måske noget for dig. Vi har brug for flere hænder i vores akutmodtagelse, da vi for nyligt har fået en ny funktion i forbindelse med vores triage samt har opstartet et kørselskontor og bemander mødestedet på hospitalet. Arbejdsopgaver i Akutmodtagelsen Efter en grundig introduktion til vores akutte område, vil du komme til at arbejde med følgende sekretærfunktioner: Registrering og modtagelse af patienter Akut visitation i samarbejde med ambulancer ved traume eller akut sygdom Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger fra praktiserende læge og 1813 Behandle akutte og elektive henvisninger Være en del af traumeteamet med registrering i SP ved traume eller akutkald Direkte diktering af skadestuepatienter Booking af ambulante tider, bestilling af blodprøver, røntgen mm. Vi tilbyder: Spændende arbejdsdage, hvor to dage ikke er ens Grundig introduktion for nyansatte. Vi har vores egen udviklingssekretær til dette En stor lægesekretærgruppe der har det rigtig godt sammen Indflydelse på egen vagtplan Fokus på personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen Vi lægger vægt på, at: Du er uddannet lægesekretær Du er forandringsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer Du har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette Du er serviceminded og omhyggelig med dit arbejde Vi arbejder i skiftende vagter, herunder dag, aften og nattevagter samt i weekender og helligdage. Du skal arbejde 5-6 weekender på 12 uger og 5-6 nattevagter fordelt på 12 uger. Timeantal kan aftales. Tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke har haft skiftende vagter før, der er stor fleksibilitet og lægesekretærgruppen er stor, så der er god mulighed for at få lagt vagterne, så det passer bedst ind i din hverdag. Har ovenstående vakt din interesse, så send en ansøgning med CV samt dokumentation for din lægesekretæruddannelse. Hvis du ønsker at høre mere om stillingen eller vagtbelastningen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Vibeke Albretsen på tlf. nr. 48 29 71 54. Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er tirsdag den 25. februar. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor ikke to dage er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige faggrupper, patienter og pårørende - så er en stilling hos os måske noget for dig.
Vi har brug for flere hænder i vores akutmodtagelse, da vi for nyligt har fået en ny funktion i forbindelse med vores triage samt har opstartet et kørselskontor og bemander mødestedet på hospitalet.

Arbejdsopgaver i Akutmodtagelsen

Efter en grundig introduktion til vores akutte område, vil du komme til at arbejde med følgende sekretærfunktioner:

  • Registrering og modtagelse af patienter
  • Akut visitation i samarbejde med ambulancer ved traume eller akut sygdom
  • Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger fra praktiserende læge og 1813
  • Behandle akutte og elektive henvisninger
  • Være en del af traumeteamet med registrering i SP ved traume eller akutkald
  • Direkte diktering af skadestuepatienter
  • Booking af ambulante tider, bestilling af blodprøver, røntgen mm.
Vi tilbyder:

  • Spændende arbejdsdage, hvor to dage ikke er ens
  • Grundig introduktion for nyansatte. Vi har vores egen udviklingssekretær til dette
  • En stor lægesekretærgruppe der har det rigtig godt sammen
  • Indflydelse på egen vagtplan
  • Fokus på personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen
Vi lægger vægt på, at:

  • Du er uddannet lægesekretær
  • Du er forandringsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Du har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette
  • Du er serviceminded og omhyggelig med dit arbejde
Vi arbejder i skiftende vagter, herunder dag, aften og nattevagter samt i weekender og helligdage. Du skal arbejde 5-6 weekender på 12 uger og 5-6 nattevagter fordelt på 12 uger. Timeantal kan aftales.
Tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke har haft skiftende vagter før, der er stor fleksibilitet og lægesekretærgruppen er stor, så der er god mulighed for at få lagt vagterne, så det passer bedst ind i din hverdag.

Har ovenstående vakt din interesse, så send en ansøgning med CV samt dokumentation for din lægesekretæruddannelse.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen eller vagtbelastningen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Vibeke Albretsen på tlf. nr. 48 29 71 54.

Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 25. februar. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2020-02-18T00:00:002020-02-25T00:00:00
330187204Erfaren og nærværende sekretær søges til reception i Klinik 2, Afdeling for KræftbehandlingRobot Vil du være med til at gøre en forskel i vores reception i et travlt ambulatorium, hvor dagene sjældent er ens, så har vi en stilling til dig som allerede arbejder i Sundhedsplatformen. Du vil indgå i et tæt fællesskab omkring patienten med varetagelse af en bred vifte af arbejdsopgaver. Du skal med et smil på læben og en professionelt tilgang kunne håndtere mange henvendelser både telefonisk og ved personligt fremmøde i vores receptionen. Vi kan tilbyde en varieret arbejdsdag, hvor alle ikke har ansvar for alle opgaver, men alle har et ansvar for, at alle opgaver løses i fællesskab. Du skal brænde for at yde god service og tager ansvar for mødet med patienten samt arbejder effektivt og udviser initiativ med de mangeartede arbejdsopgaver. Det er vigtigt, at du har en positiv tilgang til udfordrende opgaver, kan udvise overskud og overblik samt være nærværende, da dette betyder alverden for vores patienter. Om os Klinik 2 er et meget dynamisk team med sekretærer, læger og sygeplejersker. Vi varetager højt kvalificeret behandling, pleje og forskning af patienter med kræft i bugspytkirtel, tarm, endetarmsåbning og lever. Vi stiler efter at skabe gode sammenhængende patientforløb, hvor sekretærerne har en aktiv rolle i patientens forløb. Vores patienter kan være i langvarige forløb med mange undersøgelser og kemoterapi, hvorfor vi også booker mange behandlinger. Vi er syv erfarne sekretærer, der er beskæftiget med administrative opgaver i vores visitation, sekretariat og reception. Vores afdeling er geografisk placeret på Herlev Hospital. Dine arbejdsopgaver Modtagelse og koordinering af dagens patienter Besvarelse af vores patienttelefon i ambulatoriets åbningstid Overblik og planlægning af vores ambulatorium Booking af lægetider, kemoterapi iht. behandlingsplaner ved brug af enkelbook, multibook og venteliste Arbejde i diverse opgavelister Arbejde i best ord arbejdslisten Bestille kørsel og tolk samt booke dette i Sundhedsplatformen Opgaver i vores øvrige IT-systemer Arbejde i InBasket i samarbejde med de øvrige sekretærer Tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker og lægesekretærer omkring patientens forløb Vores forventninger til dig Rutineret bruger af Sundhedsplatformen Erfaring fra lignende stilling Gode kommunikations- og samarbejdsevner samt positiv tilgang til dit ansvarsområde Godt overblik og trives med mange opgaver og kan prioritere selvstændigt Serviceminded, har et godt humør og arbejder professionelt Kan lide at booke mange tider og er løsningsorienteret Fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver samt motiveret for at lære nyt og påtager dig et aktivt ansvar for faglig udvikling Erfaring med IT-systemer Mødestabil Vi kan tilbyde Spændende fagområde i rivende udvikling Tæt kontakt med patienter og pårørende Indflydelse på og har medansvar for egne arbejdsopgaver Et selvstændigt og meningsfuldt arbejde, hvor du er med til at koordinere patientforløb Søde og friske kolleger Grundig introduktion og kollegaer, der lærer dig op i funktionerne Arbejdstid i tidsrummet kl. 07.30-15.00 Stillingen er på 35-37 timer ugentlig fordelt på hverdage med ansættelse snarest muligt. Der er fortrinsvis lukket i weekender og søn- helligdage, men der er varslet op til højst 10 lørdage og 3 søn- helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og meget sjældent) Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jannie Bidstrup på telefonnr.: 3868 1281 eller på mail: jannie.bidstrup@regionh.dk. Ansøgningsfristen er fredag den 21. februar 2020 kl. 12.00. Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 9 eller løbende efter behov, da stillingen ønskes besat snarest muligt.Vil du være med til at gøre en forskel i vores reception i et travlt ambulatorium, hvor dagene sjældent er ens, så har vi en stilling til dig som allerede arbejder i Sundhedsplatformen.

Du vil indgå i et tæt fællesskab omkring patienten med varetagelse af en bred vifte af arbejdsopgaver. Du skal med et smil på læben og en professionelt tilgang kunne håndtere mange henvendelser både telefonisk og ved personligt fremmøde i vores receptionen.

Vi kan tilbyde en varieret arbejdsdag, hvor alle ikke har ansvar for alle opgaver, men alle har et ansvar for, at alle opgaver løses i fællesskab. Du skal brænde for at yde god service og tager ansvar for mødet med patienten samt arbejder effektivt og udviser initiativ med de mangeartede arbejdsopgaver. Det er vigtigt, at du har en positiv tilgang til udfordrende opgaver, kan udvise overskud og overblik samt være nærværende, da dette betyder alverden for vores patienter.

Om os

Klinik 2 er et meget dynamisk team med sekretærer, læger og sygeplejersker. Vi varetager højt kvalificeret behandling, pleje og forskning af patienter med kræft i bugspytkirtel, tarm, endetarmsåbning og lever. Vi stiler efter at skabe gode sammenhængende patientforløb, hvor sekretærerne har en aktiv rolle i patientens forløb. Vores patienter kan være i langvarige forløb med mange undersøgelser og kemoterapi, hvorfor vi også booker mange behandlinger. Vi er syv erfarne sekretærer, der er beskæftiget med administrative opgaver i vores visitation, sekretariat og reception. Vores afdeling er geografisk placeret på Herlev Hospital.

Dine arbejdsopgaver

  • Modtagelse og koordinering af dagens patienter
  • Besvarelse af vores patienttelefon i ambulatoriets åbningstid
  • Overblik og planlægning af vores ambulatorium
  • Booking af lægetider, kemoterapi iht. behandlingsplaner ved brug af enkelbook, multibook og venteliste
  • Arbejde i diverse opgavelister
  • Arbejde i best/ord arbejdslisten
  • Bestille kørsel og tolk samt booke dette i Sundhedsplatformen
  • Opgaver i vores øvrige IT-systemer
  • Arbejde i InBasket i samarbejde med de øvrige sekretærer
  • Tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker og lægesekretærer omkring patientens forløb

    Vores forventninger til dig
  • Rutineret bruger af Sundhedsplatformen
  • Erfaring fra lignende stilling
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner samt positiv tilgang til dit ansvarsområde
  • Godt overblik og trives med mange opgaver og kan prioritere selvstændigt
  • Serviceminded, har et godt humør og arbejder professionelt
  • Kan lide at booke mange tider og er løsningsorienteret
  • Fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver samt motiveret for at lære nyt – og påtager dig et aktivt ansvar for faglig udvikling
  • Erfaring med IT-systemer
  • Mødestabil

    Vi kan tilbyde
  • Spændende fagområde i rivende udvikling
  • Tæt kontakt med patienter og pårørende
  • Indflydelse på og har medansvar for egne arbejdsopgaver
  • Et selvstændigt og meningsfuldt arbejde, hvor du er med til at koordinere patientforløb
  • Søde og friske kolleger
  • Grundig introduktion og kollegaer, der lærer dig op i funktionerne
  • Arbejdstid i tidsrummet kl. 07.30-15.00

    Stillingen er på 35-37 timer ugentlig fordelt på hverdage med ansættelse snarest muligt.
    Der er fortrinsvis lukket i weekender og søn-/helligdage, men der er varslet op til højst 10 lørdage og 3 søn-/helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og meget sjældent)

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jannie Bidstrup på telefonnr.: 3868 1281 eller på mail: jannie.bidstrup@regionh.dk.

    Ansøgningsfristen er fredag den 21. februar 2020 kl. 12.00.
    Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 9 eller løbende efter behov, da stillingen ønskes besat snarest muligt.
Herlev HospitalHerlev2020-02-19T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær søges til tandklinik i Ballerup

Tandlæge Hanne Laugesen ApS

Ballerup
Du skal have kendskab til it på brugerniveau, og være god til at bevare overblikket i en travl hverdag med mange bolde i luften.Du vil få ansvar for:Kasseopgørelserafsendelse af fakturaerrykkereafstemme bank og mindre bogføringsopgaver samt kontakt ...
Indrykket:7. februar 2020

Ledende lægesekretær (sekretariatschef) til CPH Privathospital A/S

CPH Privathospital A/S

Farum
CPH Privathospital A S søger ledende lægesekretær (sekretariatschef) pr. 1. maj 2020, da vores nuværende sekretariatschef har ønsket en anden stilling i organisationen. Vi søger en erfaren, positiv og engageret leder med lyst og evner til ledelse af...
Indrykket:17. februar 2020

Hjemmeplejen Jyllinge søger gruppesekretær dag og aften

Roskilde Kommune - Hjemmeplejegruppen Jyllinge

Jyllinge
Trives du med koordinering og planlægningsopgaver så tilbyder vi dig muligheden for at blive vores nye kollega. Vi søger: En social- og sundhedsassistent primært i dagvagt 35 timer med weekendvagt hver 3. weekend. Ansøgerprofil: Vi har brug for en g...
Indrykket:3. februar 2020

Vi søger to lægesekretærer til vores velfungerende vagtsekretariat i Akutmodtagelsen i Hillerød

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor ikke to dage er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige faggrupper, patienter og pårørende - så er en stilling hos os måske noget for dig. Vi har brug for flere hænder i vores akutm...
Indrykket:18. februar 2020

Erfaren og nærværende sekretær søges til reception i Klinik 2, Afdeling for Kræftbehandling

Herlev Hospital

Herlev
Vil du være med til at gøre en forskel i vores reception i et travlt ambulatorium, hvor dagene sjældent er ens, så har vi en stilling til dig som allerede arbejder i Sundhedsplatformen. Du vil indgå i et tæt fællesskab omkring patienten med varetage...
Indrykket:19. februar 2020