Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034193Phoenix-311f231912019-05-29T13:00:41.557Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.


2019-06-19T00:52:40.290 Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt. Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper. Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden. Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider. Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen. Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler. Vi kan tilbyde Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene 30 timer om ugen Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til at koordinere og prioritere opgaverne har gode tværfaglige samarbejdsevner kan bevare overblikket når der er travlt er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810 24 87 28 34 Ansøgningsfrist 18.06.19 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19 Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.10Phoenix311f2319101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207711&DepartmentId=6708&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3537290Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus11Sygehusvej 246000KoldingDKDanmarkORS/311f2319_logo.pngORS/Small/311f2319_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent769945RegionSyddanmarkMinimum20771100029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361950891deirdre.mary.toft@rsyd.dkDanmarkDanmark330088073Lægesekretær til RøntgenafdelingenBasic Lægesekretær til Røntgenafdelingen Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer. Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller krav til os selv og til hinanden. Vores opgaver består bl.a. i at klargøre konferencer til diverse specialer. booke og indkalde patienter til MR, Ultralyd, CT og konv. røntgen. tage imod patienter ved skranken i vores åbne ambulatorium og til planlagte undersøgelser. besvare vores afdelingsmail løbende, hvor de fleste henvendelser fra øvrige samarbejdspartnere kommer. Telefonbetjening. Vi har delvis ønskeplan i forhold til arbejdsplanlægning med arbejdstider mellem kl. 7 og 17 og lørdage 7-13, herunder lange dage 7-17 max en dag om ugen. Vi søger en kolleger der elsker det uforudsigelige og som formår at vægte arbejdsglæde i en ofte travl hverdag. Vi forventer du som ansøger Er uddannet lægesekretær Har indgående kendskab til anatomi Er mødestabil og serviceminded At du har et stort overblik, da du skal kunne modtage og formidle ofte mange beskeder At du kan udføre opgaverne med ansvarlighed og arbejde selvstændigt Du skal gå ind for et arbejdsmiljø, hvor nøgleordene er åbenhed og engagement, og du skal kunne mestre frihed under ansvar Vi tilbyder et alsidig job med mulighed for faglig udvikling. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vil du vide mere kan du kontakte Ledende sekretær Anne Frøkjær på mail Anne.Froekjaer@rsyd.dk eller telefon 24643403Lægesekretær til Røntgenafdelingen
Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer.
 
Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller krav til os selv og til hinanden.
 
Vores opgaver består bl.a. i
 
  • at klargøre konferencer til diverse specialer.
  • booke og indkalde patienter til MR, Ultralyd, CT og konv. røntgen.
  • tage imod patienter ved skranken i vores åbne ambulatorium og til planlagte undersøgelser.
  • besvare vores afdelingsmail løbende, hvor de fleste henvendelser fra øvrige samarbejdspartnere kommer.
  • Telefonbetjening.
 
Vi har delvis ønskeplan i forhold til arbejdsplanlægning med arbejdstider mellem kl. 7 og 17 og lørdage 7-13, herunder lange dage 7-17 max en dag om ugen.
 
Vi søger en kolleger der elsker det uforudsigelige og som formår at vægte arbejdsglæde i en ofte travl hverdag.
 
Vi forventer du som ansøger
          
  • Er uddannet lægesekretær
  • Har indgående kendskab til anatomi
  • Er mødestabil og serviceminded
  • At du har et stort overblik, da du skal kunne modtage og formidle ofte mange beskeder
  • At du kan udføre opgaverne med ansvarlighed og arbejde selvstændigt
  • Du skal gå ind for et arbejdsmiljø, hvor nøgleordene er åbenhed og engagement, og du skal kunne mestre frihed under ansvar

Vi tilbyder et alsidig job med mulighed for faglig udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vil du vide mere kan du kontakte Ledende sekretær Anne Frøkjær på mail Anne.Froekjaer@rsyd.dk eller telefon 24643403
 
 
 
 
ORS/Small/b809b0c1_logo.pngRøntgen og Scanning, Kolding SygehusKolding2019-09-11T11:00:56.6672019-09-25T00:00:00
330083007Lægesekretær der gerne vil have faglige udfordringer - er det dig?Basic Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi udreder for lungekræft. I Lungepakken bliver du som sekretær udfordret og får berøring med alle opgaver i udredningsforløbet, lige fra visitation og indkaldelse af patienten telefonisk til deltagelse i den tværfaglige konference ved afslutning af patientforløbet.. Som sekretær er du dermed en vigtig nøgleperson og medspiller i det tværfaglige samarbejde med læger, sygeplejersker, vore samarbejdspartnere internt, regionalt og nationalt. Vi tilbyder: god introduktion og oplæring et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i Lungepakken Vi søger en kollega: der er uddannet lægesekretær der har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker der kan lide faglige udfordringer der kan lide tæt tværfagligt samarbejde der er i stand til at prioritere der kan se muligheder frem for begrænsninger der brænder for at løse kerneopgaven der udviser engagement og initiativ såvel fagligt som socialt der har en positiv og fleksibel tilgang til arbejdsopgaverne Din hverdag vil give mulighed for samarbejde med 5 lægesekretærer, 9 speciallæger og 13 sygeplejersker Lungepakken. Du vil også blive en del af hele det medicinske ambulatorium, hvor der i alt er ansat 65 sygeplejersker, sekretærer og diætister så der vil være rig mulighed for tværfaglig sparring i dagligdagen. Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se funktionsbeskrivelse her. Stillingen er i Medicinsk Ambulatorium med tilknytning til Lungepakken 37 timer pr uge. Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte: Afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 5893 Vi holder ansættelsessamtaler 24. september 2019 Vii glæder os til at modtage din ansøgning senest 22. september 2019Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først

Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først 

På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag  

Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi udreder for lungekræft.

I Lungepakken bliver du som sekretær udfordret og får berøring med alle opgaver i udredningsforløbet, lige fra visitation og indkaldelse af patienten telefonisk til deltagelse i den tværfaglige konference ved afslutning af patientforløbet..

Som sekretær er du dermed en vigtig nøgleperson og medspiller i det tværfaglige samarbejde med læger, sygeplejersker, vore samarbejdspartnere internt, regionalt og nationalt.

Vi tilbyder: 

  • god introduktion og oplæring 
  • et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen 
  • en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten 
  • refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen 
  • vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i Lungepakken 

Vi søger en kollega: 

  • der er uddannet lægesekretær 
  • der har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker
  • der kan lide faglige udfordringer 
  • der kan lide tæt tværfagligt samarbejde 
  • der er i stand til at prioritere 
  • der kan se muligheder frem for begrænsninger
  • der brænder for at løse kerneopgaven 
  • der udviser engagement og initiativ såvel fagligt som socialt
  • der har en positiv og fleksibel tilgang til arbejdsopgaverne

Din hverdag vil give mulighed for samarbejde med 5 lægesekretærer, 9 speciallæger og 13 sygeplejersker Lungepakken. Du vil også blive en del af hele det medicinske ambulatorium, hvor der i alt er ansat 65 sygeplejersker, sekretærer og diætister – så der vil være rig mulighed for tværfaglig sparring i dagligdagen.

Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se funktionsbeskrivelse her.

Stillingen er i Medicinsk Ambulatorium med tilknytning til Lungepakken 37 timer pr uge.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte: 

Afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 5893

Vi holder ansættelsessamtaler 24. september 2019

Vii glæder os til at modtage din ansøgning senest 22. september 2019

 

 

ORS/Small/6f2727f7_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-09-03T12:02:30.0702019-09-22T00:00:00
330085613Lægesekretær - vikarBasic Vi søger en lægesekretærvikar til Ældremedicinsk sengeafsnit i Medicinske Sygdomme Aabenraa snarest. Dine opgaver vil være skrivning i forhold til sengeafdelingen samt ambulatorie udsendelse af epikriser i henhold til kvalitetsmål registrering og kodning i Cosmic Vi kan tilbyde gode og hjælpsomme kolleger arbejdssted i Sønderborg eller Aabenraa 20 timer ugentlig med arbejdstid mellem kl. 11 - kl. 15.30 begivenhedsbestemt ansættelse løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær - et ufravigeligt krav har kendskab til Cosmic arbejder selvstændigt har et godt humør er ansvarsbevidst og faglig kompetent Om afdelingen: Vi er 22 lægesekretærer i afdelingen, hvor vi arbejder i fem teams organiseret omkring de enkelte specialer. Medicinske Sygdomme Aabenraa varetager specialerne Ældremedicin, Blodsygdomme, Karkirurgi, Mave-Tarm Medicin samt den brede Interne Medicin. Vi har to sengeafsnit med hhv. 22 sengepladser i Ældremedicinsk Afsnit og 25 sengepladser i Mave-Tarm Medicinsk Afsnit samt fem ambulatorier. Din ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest d. 19. september 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt d. 20. september. Spørgsmål vedrørende stillingen rettes til ledende lægesekretær Daniella Schødt, telefon 7997 2503.

Vi søger en lægesekretærvikar til Ældremedicinsk sengeafsnit i Medicinske Sygdomme Aabenraa snarest.

Dine opgaver vil være

  • skrivning i forhold til sengeafdelingen samt ambulatorie
  • udsendelse af epikriser i henhold til kvalitetsmål 
  • registrering og kodning i Cosmic 

Vi kan tilbyde  

  • gode og hjælpsomme kolleger 
  • arbejdssted i Sønderborg eller Aabenraa
  • 20 timer ugentlig med arbejdstid mellem kl. 11 - kl. 15.30
  • begivenhedsbestemt ansættelse
  • løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 

 

Vi forventer, at du 

  • er uddannet lægesekretær - et ufravigeligt krav
  • har kendskab til Cosmic
  • arbejder selvstændigt
  • har et godt humør
  • er ansvarsbevidst og faglig kompetent 

Om afdelingen:

Vi er 22 lægesekretærer i afdelingen, hvor vi arbejder i fem teams organiseret omkring de enkelte specialer.

Medicinske Sygdomme Aabenraa varetager specialerne Ældremedicin, Blodsygdomme, Karkirurgi, Mave-Tarm Medicin samt den brede Interne Medicin. Vi har to sengeafsnit med hhv. 22 sengepladser i Ældremedicinsk Afsnit og 25 sengepladser i Mave-Tarm/Medicinsk Afsnit samt fem ambulatorier.

 

Din ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest d. 19. september 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt d. 20. september.

Spørgsmål vedrørende stillingen rettes til ledende lægesekretær Daniella Schødt, telefon 7997 2503.

 

ORS/Small/de377c2b_logo.pngMedicinske Sygdomme AabenraaAabenraa2019-09-06T12:03:44.5672019-09-20T00:00:00
330085502LÆGESEKRETÆR I ØRE-NÆSE-HALSAFDELINGENBasic Kunne du tænke dig et spændende og alsidigt job som lægesekretær 37 timer ugentligt, så har du mulighed for at starte hos os den 1. november 2019 eller efter aftale. Vi søger en ny kollega, der har mod på at bidrage såvel fagligt som personligt i en travl og spændende hverdag. Du vil blive en del af et team på 5 sekretærer. I vil i samarbejde have ansvaret for den daglige sekretærfunktion for Øre-næse-halsafdelingen. Hvilke funktioner indeholder jobbet? Skrivning og registrering i COSMIC Booking indkaldelse af patienter til ambulant konsultation Telefonbetjening Modtage patienter til ambulatoriet for både Øre-næse- halsafdelingen og kæbekirurgisk afdeling Hvad lægger vi vægt på? Du er uddannet lægesekretær Du er kvalitetsorienteret og struktureret Du har kendskab til BOOKPLAN og COSMIC Du er seriøst indstillet, udadvendt og har et godt humør Du ser travlhed som en udfordring Du sætter stor pris på det sociale element som en del af et godt arbejdsmiljø Du kan have mange bolde i luften og samtidig bevare roen Hvad kan vi tilbyde? Gode og hjælpsomme kolleger En alsidig hverdag, hvor du selv tilrettelægger dit arbejde En aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst Sidste frist for ansøgning ( elektronisk): Senest fredag den 20. september 2019. Ansøger skal have dokumenteret lægesekretæruddannelse. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende lægesekretær Marian Simonsen, tlf. 7918 3168, mobil 20418115, lægesekretær Charlotte Bossen, tlf. 79182777, lægesekretær Sandra Hedahl Minke, tlf.79182783.

Kunne du tænke dig et spændende og alsidigt job som lægesekretær 37 timer ugentligt, så har du mulighed for at starte hos os den 1. november 2019 eller efter aftale.

Vi søger en ny kollega, der har mod på at bidrage såvel fagligt som personligt i en travl og spændende hverdag.

Du vil blive en del af et team på 5 sekretærer. I vil i samarbejde have ansvaret for den daglige sekretærfunktion for Øre-næse-halsafdelingen.

Hvilke funktioner indeholder jobbet?

  • Skrivning og registrering i COSMIC
  • Booking/indkaldelse af patienter til ambulant konsultation
  • Telefonbetjening
  • Modtage patienter til ambulatoriet for både Øre-næse- halsafdelingen og kæbekirurgisk afdeling

Hvad lægger vi vægt på?

  • Du er uddannet lægesekretær
  • Du er kvalitetsorienteret og struktureret
  • Du har kendskab til BOOKPLAN og COSMIC
  • Du er seriøst indstillet, udadvendt og har et godt humør
  • Du ser travlhed som en udfordring
  • Du sætter stor pris på det sociale element som en del af et godt arbejdsmiljø
  • Du kan have mange bolde i luften og samtidig bevare roen

Hvad kan vi tilbyde?

  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En alsidig hverdag, hvor du selv tilrettelægger dit arbejde
  • En aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst

Sidste frist for ansøgning ( elektronisk):
Senest fredag den 20. september 2019.

Ansøger skal have dokumenteret lægesekretæruddannelse.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende lægesekretær Marian Simonsen, tlf. 7918 3168, mobil 20418115, lægesekretær Charlotte Bossen, tlf. 79182777, lægesekretær Sandra Hedahl Minke, tlf.79182783.

 

 

 

 

ORS/Small/05867b36_logo.pngØre-Næse-Hals afdelingEsbjerg2019-09-06T10:00:12.4272019-09-20T00:00:00
330083977LægesekretærBasic Lægesekretær til spændende stilling i Aabenraa Psykiatrisk Afdeling Aabenraa søger lægesekretær, 37 timer uge, til barselsvikariat fra d. 1. november 2019 30. juni 2020 med mulighed for forlængelse. Vi søger en lægesekretær, som brænder for at være med til at gøre en forskel i en afdeling med fokus på faglighed, udvikling og godt samarbejde. Afdelingen har 95 psykiatriske sengepladser i nyt og moderne byggeri heraf 3 senge i Psykiatrisk Fælles Akut Modtagelse (FAM). I 2019 har afdelingen desuden startet Demensklinik, Mobil Skadestue og Psykiatrisk Udrykningstjeneste op. Afdelingens ambulante behandling foregår primært i lokalpsykiatrier i Tønder, Haderslev, Sønderborg og Aabenraa. Der er ca. 400 medarbejdere i afdelingen, heraf 33 lægesekretærer, i den samlede afdeling. Desuden 2 praktikpladser for lægesekretærelever i samarbejde med Sygehus Sønderjylland. Den ledige stilling er med fast plads på vores ældrepsykiatriske sengeafsnit og med ekstra funktion for psykiatrisk FAM og Mobil Skadestue i dagtiden. Der er et tæt og godt samarbejde blandt dygtige lægesekretærer i afdelingen. Lægesekretærerne har en central rolle med mange forskelligartede opgaver, og samarbejder tværfagligt med læger, sygeplejersker og andet personalet. Et godt arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i og udenfor afdelingen vægtes højt, så vi kan give patienterne den bedste service. Vi tilbyder: Dagarbejde med flextid. Et selvstændigt job med afvekslende arbejdsopgaver En spændende arbejdsplads i forandring og udvikling Mulighed for faglige og personlige udfordringer. En uformel omgangstone. Godt mono- og tværfagligt samarbejde i afdelingen. Vi ønsker: Du er uddannet lægesekretær, ufravigeligt krav Du har kendskab til COSMIC og flair for IT Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, både skriftlig og mundtligt Du er positiv, forandringsparat og kan være med til at se forbedringsmuligheder Du er stabil, en god kollega og bidrager til et godt arbejdsmiljø Du brænder for lægesekretærfagets arbejdsopgaver og udvikling af disse. Du har fokus på korrekt dokumentation og registrering Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Psykiatrisk Afdeling Aabenraa hører under Psykiatrien i Region Syddanmark - se mere på: www.regionsyddanmark.dk Yderligere oplysninger kan fås hos sekretariatsleder Inge Stærkær på mobil 2325 8771 eller Inge.Staerkaer@rsyd.dk Ansøgning sker elektronisk. Ansøgningsfrist: Mandag d. 23. september 2019. Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt torsdag d. 26. september 2019.Lægesekretær til spændende stilling i Aabenraa

 

Psykiatrisk Afdeling Aabenraa søger lægesekretær, 37 timer/uge, til barselsvikariat fra d. 1. november 2019 – 30. juni 2020 med mulighed for forlængelse.

 

Vi søger en lægesekretær, som brænder for at være med til at gøre en forskel i en afdeling med fokus på faglighed, udvikling og godt samarbejde.

Afdelingen har 95 psykiatriske sengepladser i nyt og moderne byggeri – heraf 3 senge i Psykiatrisk Fælles Akut Modtagelse (FAM).

I 2019 har afdelingen desuden startet Demensklinik, Mobil Skadestue og Psykiatrisk Udrykningstjeneste op.

Afdelingens ambulante behandling foregår primært i lokalpsykiatrier i Tønder, Haderslev, Sønderborg og Aabenraa.

Der er ca. 400 medarbejdere i afdelingen, heraf 33 lægesekretærer, i den samlede afdeling. Desuden 2 praktikpladser for lægesekretærelever i samarbejde med Sygehus Sønderjylland.

Den ledige stilling er med fast plads på vores ældrepsykiatriske sengeafsnit og med ekstra funktion for psykiatrisk FAM og Mobil Skadestue i dagtiden.

Der er et tæt og godt samarbejde blandt dygtige lægesekretærer i afdelingen.

Lægesekretærerne har en central rolle med mange forskelligartede opgaver, og samarbejder tværfagligt med læger, sygeplejersker og andet personalet.

Et godt arbejdsmiljø og samarbejde på tværs i og udenfor afdelingen vægtes højt, så vi kan give patienterne den bedste service.

Vi tilbyder:

Dagarbejde med flextid.

Et selvstændigt job med afvekslende arbejdsopgaver

En spændende arbejdsplads i forandring og udvikling

Mulighed for faglige og personlige udfordringer.

En uformel omgangstone.

Godt mono- og tværfagligt samarbejde i afdelingen.

Vi ønsker:

Du er uddannet lægesekretær, ufravigeligt krav

Du har kendskab til COSMIC og flair for IT

Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, både skriftlig og mundtligt

Du er positiv, forandringsparat og kan være med til at se forbedringsmuligheder

Du er stabil, en god kollega og bidrager til et godt arbejdsmiljø

Du brænder for lægesekretærfagets arbejdsopgaver og udvikling af disse.

Du har fokus på korrekt dokumentation og registrering

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Psykiatrisk Afdeling Aabenraa hører under Psykiatrien i Region Syddanmark - se mere på: www.regionsyddanmark.dk

Yderligere oplysninger kan fås hos sekretariatsleder Inge Stærkær på mobil 2325 8771 eller Inge.Staerkaer@rsyd.dk

 

Ansøgning sker elektronisk.

Ansøgningsfrist: Mandag d. 23. september 2019.

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt torsdag d. 26. september 2019.

ORS/Small/94120de6_logo.pngPsykiatrisk Afdeling AabenraaAabenraa2019-09-04T15:03:36.0132019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Røntgenafdelingen

Røntgen og Scanning, Kolding Sygehus

Kolding
Lægesekretær til Røntgenafdelingen Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer. Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller kr...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Lægesekretær der gerne vil have faglige udfordringer - er det dig?

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi ...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Lægesekretær - vikar

Medicinske Sygdomme Aabenraa

Aabenraa
Vi søger en lægesekretærvikar til Ældremedicinsk sengeafsnit i Medicinske Sygdomme Aabenraa snarest. Dine opgaver vil være skrivning i forhold til sengeafdelingen samt ambulatorie udsendelse af epikriser i henhold til kvalitetsmål registrering og ko...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

LÆGESEKRETÆR I ØRE-NÆSE-HALSAFDELINGEN

Øre-Næse-Hals afdeling

Esbjerg
Kunne du tænke dig et spændende og alsidigt job som lægesekretær 37 timer ugentligt, så har du mulighed for at starte hos os den 1. november 2019 eller efter aftale. Vi søger en ny kollega, der har mod på at bidrage såvel fagligt som personligt i en...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Lægesekretær

Psykiatrisk Afdeling Aabenraa

Aabenraa
Lægesekretær til spændende stilling i Aabenraa Psykiatrisk Afdeling Aabenraa søger lægesekretær, 37 timer uge, til barselsvikariat fra d. 1. november 2019 30. juni 2020 med mulighed for forlængelse. Vi søger en lægesekretær, som brænder for at være ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019