Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034193Phoenix-311f231912019-05-29T13:00:41.557Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.


Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt. Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper. Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden. Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider. Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen. Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler. Vi kan tilbyde Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene 30 timer om ugen Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til at koordinere og prioritere opgaverne har gode tværfaglige samarbejdsevner kan bevare overblikket når der er travlt er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810 24 87 28 34 Ansøgningsfrist 18.06.19 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19 Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.10Phoenix311f2319101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207711&DepartmentId=6708&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3537290Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus11Sygehusvej 246000KoldingDKDanmarkORS/311f2319_logo.pngORS/Small/311f2319_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent769945RegionSyddanmarkMinimum20771100029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311f2319&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361950891deirdre.mary.toft@rsyd.dkDanmarkDanmark330029500Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?Robot Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag. Vi er: Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter. Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt. Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken. Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente. Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver. Du er: Uddannet lægesekretær meget gerne med erfaring fra et andet lægehus. Fagligt kompetent til at visitere patienter. God til at have mange bolde i luften høj stresstærskel. Omstillingsparat. God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab. Serviceminded God til IT gerne bekendt med lægesystemet XMO. God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange. Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00. Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66

Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september

Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag.

Vi er:

Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente.

Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver.

 

Du er:

  • Uddannet lægesekretær – meget gerne med erfaring fra et andet lægehus.
  • Fagligt kompetent til at visitere patienter.
  • God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.
  • Omstillingsparat.
  • God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.
  • Serviceminded
  • God til IT – gerne bekendt med lægesystemet XMO.
  • God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange.

 

Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00.

Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66

LÆGERNE I VAMDRUP I/SVamdrup2019-05-22T00:00:002019-06-21T00:00:00
330030849Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.Basic Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul. Dine opgaver: Du vil primært få til opgave at varetage: Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer Booking og indkaldelse af patienter Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger. Din profil Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel. Som person er du: Omhyggelig og initiativrig Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag Afdelingen Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus. Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. Hvis du vil vide mere Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk. Ansøgningsfrist 14. juli 2019. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her!

I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse.

Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul.

Dine opgaver:

Du vil primært få til opgave at varetage:

  • Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve

Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel.

Som person er du:

  • Omhyggelig og initiativrig
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag

Afdelingen

Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus.

Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist 14. juli 2019.

Samtaler vil blive afholdt løbende.

ORS/Small/d535d9be_logo.pngOrgankirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-05-24T11:02:51.4702019-06-28T00:00:00
330039946Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretærBasic Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte- knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30. Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten Vi arbejder med forbedring kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver. Vi søger en person som: Er uddannet lægesekretær Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen Kan se muligheder og anerkender forskellighed Vi tilbyder: Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 Ansøgningsfrist den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26 Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019.

I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-/knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 – 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30.

  • Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten
  • Vi arbejder med forbedring/kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus
  • Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere
  • Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb

Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking/ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver.

Vi søger en person som:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
  • Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver
  • Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen
  • Kan se muligheder og anerkender forskellighed

Vi tilbyder:

  • Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit
  • Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise
  • Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet

Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680

Ansøgningsfrist den 21. juni 2019

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

 

 

ORS/Small/4c833b54_logo.pngOrtopædkirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-06-07T17:02:21.6472019-06-21T00:00:00
330038895Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, VejleRobot All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter. Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt. Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du får: En spændende og varieret stilling i et udviklende firma. Et engageret og fagligt miljø Teamwork med stort T. Humoristisk stemning. 37 timers arbejdsuge. Arbejde mandag-fredag i dagtiden. Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage. Yderligere information: Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk. Se mere om Allevia på www.allevia.dk Ansøgningsfrist snarest muligt. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26. SEND ANSØGNING ... All via, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet. All via tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp. Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt. www.allevia.dk

Allévia har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle.

De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon.

Vi søger en lægesekretær der:

  • Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. 
  • Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter.
  • Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt.
  • Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger.

Du får:

  • En spændende og varieret stilling i et udviklende firma.
  • Et engageret og fagligt miljø
  • Teamwork med stort T.
  • Humoristisk stemning.
  • 37 timers arbejdsuge.
  • Arbejde mandag-fredag i dagtiden.
  • Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage.

Yderligere information:

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk.

Se mere om Allevia på www.allevia.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26.

SEND ANSØGNING

...

Allévia, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet.

Allévia tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp.

Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt.

www.allevia.dk

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/SVejle2019-06-08T00:00:002019-06-28T00:00:00
330033680Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.Basic Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer uge. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning. I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet. Dine primære opgaver vil være: Modtagelse af patienter i venteværelset Opsætning til konferencer Forberede ressourceprogram (mammografipatienter) Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post Booking Patientobservation og fjernelse af venflon. Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic) Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS PACS) Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde Kan arbejde både selvstændigt og i teams Er positiv, engageret og motiveret Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever Er fleksibel og imødekommende Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer. Yderligere oplysninger kan indhentes hos: Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk Løn- og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: 18. juni 2019. Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 torsdag 27.juni 2019.Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer/uge. 

 

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS/PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning.  

 

I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet.  

 

Dine primære opgaver vil være:  

  • Modtagelse af patienter i venteværelset  
  • Opsætning til konferencer  
  • Forberede ressourceprogram (mammografipatienter)  
  • Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner  
  • Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post  
  • Booking  
  • Patientobservation og fjernelse af venflon.  

 

Vi forventer, at du:  

  • Er uddannet lægesekretær  
  • Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic)  
  • Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS/PACS)  
  • Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere  
  • Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde  
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams  
  • Er positiv, engageret og motiveret
  • Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever  
  • Er fleksibel og imødekommende
  • Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer.  

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos:

Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning,  Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller

Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk

Løn- og ansættelsesforhold:

 Efter gældende overenskomst.  

 

Ansøgningsfrist:

18. juni 2019.  

 

Ansættelsessamtaler:

Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019/torsdag 27.juni 2019.  

 

ORS/Small/2282d5cc_logo.pngRøntgen AabenraaAabenraa2019-05-28T18:00:35.7132019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?

LÆGERNE I VAMDRUP I/S

Vamdrup
Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte da...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.

Organkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvik...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretær

Ortopædkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, Vejle

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S

Vejle
All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbej...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen Aabenraa

Aabenraa
Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer uge. Røntgen og Skanning, ...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019