Lægesekretær til Gastroenhedens Endoskopiafsnit

Gastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læger og sygeplejersker.

Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. september 2019 eller efter aftale.

Endoskopiafsnittet foretager kikkertundersøgelser (gastroskopier, koloskopier og ERCP mv.), endoskopiske ultralydsundersøgelser, bronkoskopi, ballonendoskopi, kapselendoskopi samt knusning af galdesten. Afdelingen har ekspertfunktion indenfor disse områder.

Personprofil

  • Engageret og målrettet
  • Skal kunne arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer
  • Være god til at kommunikere og have overblik.
  • Kan organisere din hverdag og være konstruktiv
  • Fleksibel og rummelig
  • Tage ansvar og initiativ
  • Være imødekommende og positiv, åben og ærlig
  • Høj faglighed
  • Uddannet lægesekretær
Vi tilbyder

  • En selvstændig stilling
  • Indflydelse på din hverdag
  • En afvekslende hverdag
  • Gode patientforløb
  • Gode, engagerede og erfarne kollegaer.
Se mere om Gastroenheden på vores hjemmeside: www.hvidovrehospital.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen og/eller blot har lyst til en uformel snak, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Bettina Ramstrup på telefon 3862-2936 og fra uge 27 lægesekretær Karina Thomsen 3862-0081

Ansøgningsfrist: Søndag den 21. juli 2019

Samtaler i uge 30/31


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048365Phoenix-5a30df7c12019-06-25T00:00:00Lægesekretær til Gastroenhedens EndoskopiafsnitGastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læger og sygeplejersker.

Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. september 2019 eller efter aftale.

Endoskopiafsnittet foretager kikkertundersøgelser (gastroskopier, koloskopier og ERCP mv.), endoskopiske ultralydsundersøgelser, bronkoskopi, ballonendoskopi, kapselendoskopi samt knusning af galdesten. Afdelingen har ekspertfunktion indenfor disse områder.

Personprofil

  • Engageret og målrettet
  • Skal kunne arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer
  • Være god til at kommunikere og have overblik.
  • Kan organisere din hverdag og være konstruktiv
  • Fleksibel og rummelig
  • Tage ansvar og initiativ
  • Være imødekommende og positiv, åben og ærlig
  • Høj faglighed
  • Uddannet lægesekretær
Vi tilbyder

  • En selvstændig stilling
  • Indflydelse på din hverdag
  • En afvekslende hverdag
  • Gode patientforløb
  • Gode, engagerede og erfarne kollegaer.
Se mere om Gastroenheden på vores hjemmeside: www.hvidovrehospital.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen og/eller blot har lyst til en uformel snak, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Bettina Ramstrup på telefon 3862-2936 og fra uge 27 lægesekretær Karina Thomsen 3862-0081

Ansøgningsfrist: Søndag den 21. juli 2019

Samtaler i uge 30/31

Gastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læger og sygeplejersker. Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Endoskopiafsnittet foretager kikkertundersøgelser (gastroskopier, koloskopier og ERCP mv.), endoskopiske ultralydsundersøgelser, bronkoskopi, ballonendoskopi, kapselendoskopi samt knusning af galdesten. Afdelingen har ekspertfunktion indenfor disse områder. Personprofil Engageret og målrettet Skal kunne arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer Være god til at kommunikere og have overblik. Kan organisere din hverdag og være konstruktiv Fleksibel og rummelig Tage ansvar og initiativ Være imødekommende og positiv, åben og ærlig Høj faglighed Uddannet lægesekretær Vi tilbyder En selvstændig stilling Indflydelse på din hverdag En afvekslende hverdag Gode patientforløb Gode, engagerede og erfarne kollegaer. Se mere om Gastroenheden på vores hjemmeside: www.hvidovrehospital.dk Hvis du vil vide mere om stillingen og eller blot har lyst til en uformel snak, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Bettina Ramstrup på telefon 3862-2936 og fra uge 27 lægesekretær Karina Thomsen 3862-0081 Ansøgningsfrist: Søndag den 21. juli 2019 Samtaler i uge 30 3111jobnet5a30df7c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219039&DepartmentId=12231&MediaId=4754&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3551736Hvidovre Hospital11Kettegård Alle 302650HvidovreDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782857JobNet5008927500892710024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a30df7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a30df7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a30df7c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a30df7c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgEr du en fagligt stærk Lægesekretær?12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362122351bettina.therese.ramstrup@reigonh.dkDKDanmarkDKDanmark330041252Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger ledende lægesekretærRobot Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordringer. Den ledende lægesekretær refererer til afdelingsledelsen. Amager og Hvidovre Hospitals Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling har en stor og alsidig aktivitet inden for specialet med almen gynækologi, fertilitetsbehandling, føtalmedicin samt landets største fødeafsnit. Afdelingen dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 550 ansatte og har årligt omkring 18.000 indlæggelser, 118.000 ambulante besøg, 6.200 operationer og 7.000 fødsler. På sekretærområdet befinder vi os i en spændende forandringsproces. Sundhedsplatformen og LPR3 har i høj grad ændret sekretæropgaverne. Opgaverne er i langt højere grad end tidligere at styrke opfølgningen på de administrative mål, koordinere den administrative patienthåndtering med det kliniske personale, sikre optimale arbejdsgange såvel som at tilpasse og udvikle den strategiske planlægning for sekretærområdet. Vores nye ledende lægesekretær skal sammen med afdelingens øvrige ledere og vores dygtige sekretærer være med til at sikre, at vi får skabt en kultur blandt sekretærerne, som afspejler afdelingens ambition om at være det foretrukne valg blandt patienter, medarbejdere og samarbejdspartnere. Her vil løbende konstante forbedringer være vejen til succes. Det kræver både mod til forandring og evnen til at tænke sekretærerne ind i en ny tværfaglig kontekst rundt om det sammenhængende patientforløb. Om jobbet Som ledende lægesekretær har du ansvaret for personaleledelsen og den faglige ledelse af de cirka 35 lægesekretærer, assistenter og sundhedsservicesekretærer, som varetager funktionerne på afdelingens kliniske afsnit. Vi søger derfor en daglig leder for sekretærgruppen, som: Vil være med til at udvikle og fastholde et højt fagligt niveau med fokus på professionel opgaveløsning og god service overfor vores patienter og personale Vil gå forrest i omlægningen af vores arbejdsgange så tidstro registrering bliver en del af hverdagen Yder faglig støtte til den koordinerende lægesekretær, som tilrettelægger det daglige arbejde Kan skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning, kerneopgaver og ressourcer i tæt samarbejde med den koordinerende lægesekretær, som udarbejder vagtplanerne Har flair for og lyst til at arbejde med trivsel og arbejdsmiljø Kommunikerer og handler rettidigt Vil gå i dialog med afdelingens øvrige ledere om den daglige drift Om dig Du har relevant uddannelse til at varetage den faglige ledelse af sekretærområdet Du har dokumenteret ledererfaring Du brænder for personaleledelse og kan omsætte personalepolitik til praksis Du har kendskab til gældende overenskomster Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange Du lægger vægt på tværfagligt samarbejde og kan se afdelingen som en helhed Du er selvstændig og tager ansvar for dine medarbejderes opgaveløsning og trivsel Du er god til at motivere og har en positiv indstilling til hverdagens mange udfordringer Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik Du er visionær og kan se sekretærernes rolle både nu og i fremtiden Vi tilbyder et attraktivt job med gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og tilliden til den enkelte medarbejder er stor. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Stillingen er på fuld tid og ønsket besat snarest muligt. Yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Morten Lehmann på telefon 22 44 11 18 eller ledende oversygeplejerske Tina Holm Nielsen på telefon 20 98 67 11. Ansøgning sendes via REGI med ansøgningsfrist 1. august kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler den 5. august.Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordringer.

Den ledende lægesekretær refererer til afdelingsledelsen.

Amager og Hvidovre Hospitals Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling har en stor og alsidig aktivitet inden for specialet med almen gynækologi, fertilitetsbehandling, føtalmedicin samt landets største fødeafsnit. Afdelingen dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 550 ansatte og har årligt omkring 18.000 indlæggelser, 118.000 ambulante besøg, 6.200 operationer og 7.000 fødsler.
På sekretærområdet befinder vi os i en spændende forandringsproces. Sundhedsplatformen og LPR3 har i høj grad ændret sekretæropgaverne. Opgaverne er i langt højere grad end tidligere at styrke opfølgningen på de administrative mål, koordinere den administrative patienthåndtering med det kliniske personale, sikre optimale arbejdsgange såvel som at tilpasse og udvikle den strategiske planlægning for sekretærområdet.
Vores nye ledende lægesekretær skal sammen med afdelingens øvrige ledere og vores dygtige sekretærer være med til at sikre, at vi får skabt en kultur blandt sekretærerne, som afspejler afdelingens ambition om at være det foretrukne valg blandt patienter, medarbejdere og samarbejdspartnere. Her vil løbende konstante forbedringer være vejen til succes. Det kræver både mod til forandring og evnen til at tænke sekretærerne ind i en ny tværfaglig kontekst rundt om det sammenhængende patientforløb.

Om jobbet

Som ledende lægesekretær har du ansvaret for personaleledelsen og den faglige ledelse af de cirka 35 lægesekretærer, assistenter og sundhedsservicesekretærer, som varetager funktionerne på afdelingens kliniske afsnit. Vi søger derfor en daglig leder for sekretærgruppen, som:

  • Vil være med til at udvikle og fastholde et højt fagligt niveau med fokus på professionel opgaveløsning og god service overfor vores patienter og personale
  • Vil gå forrest i omlægningen af vores arbejdsgange så tidstro registrering bliver en del af hverdagen
  • Yder faglig støtte til den koordinerende lægesekretær, som tilrettelægger det daglige arbejde
  • Kan skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning, kerneopgaver og ressourcer i tæt samarbejde med den koordinerende lægesekretær, som udarbejder vagtplanerne
  • Har flair for – og lyst til – at arbejde med trivsel og arbejdsmiljø
  • Kommunikerer og handler rettidigt
  • Vil gå i dialog med afdelingens øvrige ledere om den daglige drift
Om dig

  • Du har relevant uddannelse til at varetage den faglige ledelse af sekretærområdet
  • Du har dokumenteret ledererfaring
  • Du brænder for personaleledelse og kan omsætte personalepolitik til praksis
  • Du har kendskab til gældende overenskomster
  • Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange
  • Du lægger vægt på tværfagligt samarbejde og kan se afdelingen som en helhed
  • Du er selvstændig og tager ansvar for dine medarbejderes opgaveløsning og trivsel
  • Du er god til at motivere og har en positiv indstilling til hverdagens mange udfordringer
  • Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik
  • Du er visionær og kan se sekretærernes rolle både nu og i fremtiden
Vi tilbyder et attraktivt job med gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og tilliden til den enkelte medarbejder er stor.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Stillingen er på fuld tid og ønsket besat snarest muligt.

Yderligere oplysninger

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Morten Lehmann på telefon 22 44 11 18 eller ledende oversygeplejerske Tina Holm Nielsen på telefon 20 98 67 11.

Ansøgning sendes via REGI med ansøgningsfrist 1. august kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler den 5. august.

Hvidovre HospitalHvidovre2019-06-13T00:00:002019-08-01T00:00:00
330053538Lægesekretærer til Øjenklinikken, Rigshospitalet - GlostrupRobot Har du øje for det gode patientforløb, er du engageret, ansvarsfuld og positiv - og kan du se dig selv som klinikkens ansigt udadtil, så er du måske vores nye kollega. Øjenklinikken søger 2 uddannede lægesekretærer på Glostrup matriklen med start 1. september eller snarest derefter. Stillingerne er begge er på 37 timer uge. Arbejdstiden er kl. 8-15.30, fredag til 15. Om Øjenklinikken Øjenklinikken er Danmarks største øjenklinik og modtager patienter fra hele landet. Klinikken er geografisk placeret på Rigshospitalet i Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Vi er ca. 360 ansatte, heraf 65 sekretærer. I Øjenklinikken lægger vi meget vægt på, at alle patienter får en særdeles imødekommende og venlig behandling. Og vi strækker os langt, for at imødekomme patienternes ønsker. Til gengæld fører flertallet af øjenspecialets behandlinger til bedre syn og bedre livskvalitet. Dine opgaver Som sekretær er du kernen i planlægningen og registreringen og samtidig er du vores ansigt udadtil. Vi søger 2 nye kolleger i vores team for patienter med medicinske nethindesygdomme. Du vil sammen med teamets øvrige 10 sekretærer varetage de daglige opgaver som henvisninger, arbejdslister, booking af tider, telefon- og mailbesvarelse samt andre administrative opgaver for teamet. Sekretærgruppen er også med til at bemande vores reception i afsnittet, hvor vi modtager patienter, booker tider og bestiller kørsel. Derfor er det vigtigt at du trives med og gerne har erfaring med receptionsarbejde. For at give patienterne det mest optimale patientforløb, har vi et tæt samarbejde med afsnittets øvrige personalegrupper. Om dig Du skal være uddannet lægesekretær og have øje for faglig udvikling. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag. Du skal have flair for den direkte patientkontakt både i telefon og i reception. Du må gerne have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen. Erfaring fra tidligere arbejde i en Øjenklinik -afdeling er en fordel, men ingen betingelse. Vi tilbyder Introduktion og grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer. Spændende og travl hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens. Søde, engagerede kolleger og stor tværfaglig kontakt. Velorganiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre. Et åbent og positivt arbejdsmiljø. Mange udfordringer i et travlt afsnit, hvor alle bidrager til det gode patientforløb. Mulighed for intern undervisning i øjensygdomme både i eget team, men også på tværs af teams Vil du vide mere? Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jakobsen på tlf. 3863 4705. Ansøgningsfrist Senest mandag d. 12. august 2019 kl. 08.00 Der vil blive afholdt samtaler løbende pga. sommerferie, dog senest i uge 33 34 Stillingen er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog. Vi er en røgfri arbejdsplads. Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.Har du øje for det gode patientforløb, er du engageret, ansvarsfuld og positiv - og kan du se dig selv som klinikkens ansigt udadtil, så er du måske vores nye kollega.

Øjenklinikken søger 2 uddannede lægesekretærer på Glostrup matriklen med start 1. september eller snarest derefter. Stillingerne er begge er på 37 timer/uge. Arbejdstiden er kl. 8-15.30, fredag til 15.

Om Øjenklinikken

Øjenklinikken er Danmarks største øjenklinik og modtager patienter fra hele landet. Klinikken er geografisk placeret på Rigshospitalet i Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Vi er ca. 360 ansatte, heraf 65 sekretærer.



I Øjenklinikken lægger vi meget vægt på, at alle patienter får en særdeles imødekommende og venlig behandling. Og vi strækker os langt, for at imødekomme patienternes ønsker. Til gengæld fører flertallet af øjenspecialets behandlinger til bedre syn og bedre livskvalitet.



Dine opgaver

Som sekretær er du kernen i planlægningen og registreringen – og samtidig er du vores ansigt udadtil.

Vi søger 2 nye kolleger i vores team for patienter med medicinske nethindesygdomme. Du vil sammen med teamets øvrige 10 sekretærer varetage de daglige opgaver som henvisninger, arbejdslister, booking af tider, telefon- og mailbesvarelse samt andre administrative opgaver for teamet.

Sekretærgruppen er også med til at bemande vores reception i afsnittet, hvor vi modtager patienter, booker tider og bestiller kørsel. Derfor er det vigtigt at du trives med og gerne har erfaring med receptionsarbejde.

For at give patienterne det mest optimale patientforløb, har vi et tæt samarbejde med afsnittets øvrige personalegrupper.



Om dig

  • Du skal være uddannet lægesekretær og have øje for faglig udvikling.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag.
  • Du skal have flair for den direkte patientkontakt både i telefon og i reception.
  • Du må gerne have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen.
  • Erfaring fra tidligere arbejde i en Øjenklinik/-afdeling er en fordel, men ingen betingelse.


Vi tilbyder

  • Introduktion og grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer.
  • Spændende og travl hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens.
  • Søde, engagerede kolleger og stor tværfaglig kontakt.
  • Velorganiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre.
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø.
  • Mange udfordringer i et travlt afsnit, hvor alle bidrager til det gode patientforløb.
  • Mulighed for intern undervisning i øjensygdomme både i eget team, men også på tværs af teams


Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jakobsen på tlf. 3863 4705.

Ansøgningsfrist

Senest mandag d. 12. august 2019 kl. 08.00

Der vil blive afholdt samtaler løbende pga. sommerferie, dog senest i uge 33/34

Stillingen er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.



Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.









Glostrup HospitalGlostrup2019-07-03T00:00:002019-08-12T00:00:00
330055352Neuroanæstesiologisk Klinik, Rigshospitalet/Glostrup søger lægesekretær eller sekretær med relevant uddannelse, med Sundhedsplatform og Vagtplanlægning som hovedfunktionRobot Ansættelsen vil være placeret i Neuroanæstesiologisk Klinik, Neurocentret, Rigshospitalet Glostrup med primær tjeneste på Glostrup matrikel. Denne stilling kunne lige være dig, hvis du er indstillet på at arbejde i en spændende klinik i god udvikling og med store fremtidige personlige og organisatoriske udviklingsmuligheder samt høje faglige ambitioner centreret omkring højtspecialiserede funktioner på to matrikler. Om Neuroanæstesiologisk klinik: Neuroanæstesiologisk Klinik har funktioner på to matrikler, Blegdamsvej og Glostrup (Nordre Ringvej). Den samlede klinik varetager alle anæstesiologiske ydelser til de højtspecialiserede funktioner inden for neurospecialerne samt øjensygdomme og degenerative rygsygdomme. Vi er en stor, travl klinik præget af et godt humør i en uformel atmosfære, med en række dygtige og fagligt ambitiøst personale. Der er en samlet stab af lægesekretærer og administrative sekretærer på begge matrikler på 10 personaler fordelt på de respektive afsnit. Stillingen har to hovedansvarsområder: SP nøgleperson ift. Sundhedsplatformen i vores to intensivafsnit Vagtplanlægning for vores 2 lægegrupper i anæstesi og intensiv Stillingen kræver, at du skal have tilstedeværelse på både Glostrup- og Blegdamsvejsmatriklen. Vi søger en person med følgende profil: Faglige kvalifikationer: I forhold til Sundhedsplatformen (SP): Fortrolig med SP og kendskab til både ny og gammel kontaktmodel. Faglig kompetent til at samarbejde med flere faggrupper og mange forskellige sekretærgrupper Interesse i at have et fagligt fællesskab med andre sekretærer i intensivområdet på tværs af klinikker, hospitaler og regioner Indstillet på løbende at udvikle din viden på de områder det kræver I forhold til vagtplanlægning: Gerne kendskab til Modul Tjenestetid og vagtplanlægning Indstillet på at blive videreuddannet som vagtplanlægger Kendskab til lægernes overenskomst eller indstillet på at sætte sig ind i den og have et tæt samarbejde med klinikchefen, de to nøglepersoner ift. lægernes vagtplanlægning og vores lægegruppe Personlige kvalifikationer: Lægesekretær eller anden relevant uddannelse Arbejder på et højt fagligt niveau Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid Er god til at samarbejde og kommunikere med andre Har ordenssans og organisationstalent Kan strukturere og overskue at arbejde med flere ting samtidig Har gode formuleringsevner både mundtligt og skriftligt Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer Har vilje til kontinuerligt at arbejde med udvikling af egen rolle, arbejdsgange og kvalitet Indstillet på at de to hovedopgaver kræver en særlig indsats Vi tilbyder: Veltilrettelagt introduktionsforløb til Neuroanæstesiologisk Klinik generelt Systematisk introduktion i begge arbejdsområder Et tæt samarbejde med afsnitsledelserne på begge intensivafsnit Et tæt samarbejde med Klinikchefen og de to nøglepersoner ift. lægernes vagtplanlægning Et tæt samarbejde med Neurocentrets andre SP nøglepersoner og Neurocentrets vagtplanlægningskonsulent At være del af et sekretærnetværk i klinikken hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs Uddannelse ift. de to ansvarsområder Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med den gældende overenskomst. Om Stillingen Ansættelsen placeres i Neuroanæstesiologisk Klinik, Neurocentret, Rigshospitalet Glostrup med tjeneste på begge matrikler. Yderligere oplysninger, inklusiv stillingsbeskrivelse, kan fås hos klinikledelsessekretær Anette Heber tlf. 3545 2502 eller anette.heber@regionh.dk eller Klinikchef Kim Garde tlf. 3545 8067. Ansøgningsfrist onsdag den 4. september 2019 kl. 8 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 9. september 2019.Ansættelsen vil være placeret i Neuroanæstesiologisk Klinik, Neurocentret, Rigshospitalet/Glostrup med primær tjeneste på Glostrup matrikel.

Denne stilling kunne lige være dig, hvis du er indstillet på at arbejde i en spændende klinik i god udvikling og med store fremtidige personlige og organisatoriske udviklingsmuligheder samt høje faglige ambitioner centreret omkring højtspecialiserede funktioner på to matrikler.

Om Neuroanæstesiologisk klinik:

Neuroanæstesiologisk Klinik har funktioner på to matrikler, Blegdamsvej og Glostrup (Nordre Ringvej). Den samlede klinik varetager alle anæstesiologiske ydelser til de højtspecialiserede funktioner inden for neurospecialerne samt øjensygdomme og degenerative rygsygdomme.

Vi er en stor, travl klinik præget af et godt humør i en uformel atmosfære, med en række dygtige og fagligt ambitiøst personale.

Der er en samlet stab af lægesekretærer og administrative sekretærer på begge matrikler på 10 personaler fordelt på de respektive afsnit.



Stillingen har to hovedansvarsområder:

  • SP nøgleperson ift. Sundhedsplatformen i vores to intensivafsnit
  • Vagtplanlægning for vores 2 lægegrupper i anæstesi og intensiv
Stillingen kræver, at du skal have tilstedeværelse på både Glostrup- og Blegdamsvejsmatriklen.



Vi søger en person med følgende profil:

Faglige kvalifikationer:

I forhold til Sundhedsplatformen (SP):

  • Fortrolig med SP og kendskab til både ny og gammel kontaktmodel.
  • Faglig kompetent til at samarbejde med flere faggrupper og mange forskellige sekretærgrupper
  • Interesse i at have et fagligt fællesskab med andre sekretærer i intensivområdet på tværs af klinikker, hospitaler og regioner
  • Indstillet på løbende at udvikle din viden på de områder det kræver
I forhold til vagtplanlægning:

  • Gerne kendskab til Modul Tjenestetid og vagtplanlægning
  • Indstillet på at blive videreuddannet som vagtplanlægger
Kendskab til lægernes overenskomst eller indstillet på at sætte sig ind i den og have et tæt samarbejde med klinikchefen, de to nøglepersoner ift. lægernes vagtplanlægning og vores lægegruppe



Personlige kvalifikationer:

  • Lægesekretær eller anden relevant uddannelse
  • Arbejder på et højt fagligt niveau
  • Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid
  • Er god til at samarbejde og kommunikere med andre
  • Har ordenssans og organisationstalent
  • Kan strukturere og overskue at arbejde med flere ting samtidig
  • Har gode formuleringsevner både mundtligt og skriftligt
  • Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer
  • Har vilje til kontinuerligt at arbejde med udvikling af egen rolle, arbejdsgange og kvalitet
  • Indstillet på at de to hovedopgaver kræver en særlig indsats
Vi tilbyder:

  • Veltilrettelagt introduktionsforløb til Neuroanæstesiologisk Klinik generelt
  • Systematisk introduktion i begge arbejdsområder
  • Et tæt samarbejde med afsnitsledelserne på begge intensivafsnit
  • Et tæt samarbejde med Klinikchefen og de to nøglepersoner ift. lægernes vagtplanlægning
  • Et tæt samarbejde med Neurocentrets andre SP nøglepersoner og Neurocentrets vagtplanlægningskonsulent
  • At være del af et sekretærnetværk i klinikken hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs
  • Uddannelse ift. de to ansvarsområder
  • Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser
Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med den gældende overenskomst.

Om Stillingen

Ansættelsen placeres i Neuroanæstesiologisk Klinik, Neurocentret, Rigshospitalet/Glostrup med tjeneste på begge matrikler.

Yderligere oplysninger, inklusiv stillingsbeskrivelse, kan fås hos klinikledelsessekretær Anette Heber tlf. 3545 2502 eller anette.heber@regionh.dk eller Klinikchef Kim Garde tlf. 3545 8067.

Ansøgningsfrist onsdag den 4. september 2019 kl. 8

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 9. september 2019.



Glostrup HospitalGlostrup2019-07-05T00:00:002019-08-04T00:00:00
330051562Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræftRobot Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag. Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse. Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb. Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører sporopdeling følger du egne patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende. Vi tilbyder dig: En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling. En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne. Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer. Individuelt planlagt introduktion. Mulighed for faglig og personlig udvikling En samlet sekretærgruppe på ca. 35sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde. En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP. Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening HK) Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer. Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende. Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn. Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information. Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag. Ansøgningsfrist: Onsdag d. 7. august 2019 kl. 23:59. Vi afholder samtaler d. 8. og 9. august 2019.Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag.

Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse.

Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser

Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave/tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb.

Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører ”sporopdeling” følger du ”egne” patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende.

Vi tilbyder dig:

  • En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling.
  • En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne.
  • Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer.
  • Individuelt planlagt introduktion.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En samlet sekretærgruppe på ca. 35sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde.
  • En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP.
Vi forventer, at du:

  • Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK)
  • Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen
  • Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde
  • Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer.
  • Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt
  • Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende.


Løn og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn.

Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information.

Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag.



Ansøgningsfrist: Onsdag d. 7. august 2019 kl. 23:59.

Vi afholder samtaler d. 8. og 9. august 2019.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-01T00:00:002019-08-07T00:00:00
330049677Lægesekretær med lyst til at forbedre SundhedsplatformenRobot Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig! Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen. Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer bygger systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic. Om arbejdsopgaverne Dine arbejdsopgaver indebærer: opbygning vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl. medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen udførelse af support (3rd level) medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering projektdeltagelse i udviklingsprojekter Om dig Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende: kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer erfaring med at registrere diagnoser og procedurer stor indsigt i Sundhedsplatformen erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support erfaring med projekter og formidling af fagligt stof faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt Endvidere forventer vi, at du: kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering er god til engelsk både i skrift og tale Vi tilbyder opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler certificering i Epic (systemleverandør) professionel og faglig kompetenceudvikling mulighed for at præge sektionens udvikling en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv Om os Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden. Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august. Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk imt Se, hvad regionen laver.







Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!



Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.



Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.



Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter


Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt


Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale


Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv


Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.



Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.



Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.



Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk



Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.









Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt



Se, hvad regionen laver.




It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-06-27T00:00:002019-08-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger ledende lægesekretær

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordri...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Lægesekretærer til Øjenklinikken, Rigshospitalet - Glostrup

Glostrup Hospital

Glostrup
Har du øje for det gode patientforløb, er du engageret, ansvarsfuld og positiv - og kan du se dig selv som klinikkens ansigt udadtil, så er du måske vores nye kollega. Øjenklinikken søger 2 uddannede lægesekretærer på Glostrup matriklen med start 1....
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Neuroanæstesiologisk Klinik, Rigshospitalet/Glostrup søger lægesekretær eller sekretær med relevant uddannelse, med Sundhedsplatform og Vagtplanlægning som hovedfunktion

Glostrup Hospital

Glostrup
Ansættelsen vil være placeret i Neuroanæstesiologisk Klinik, Neurocentret, Rigshospitalet Glostrup med primær tjeneste på Glostrup matrikel. Denne stilling kunne lige være dig, hvis du er indstillet på at arbejde i en spændende klinik i god udviklin...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræft

Rigshospitalet

København Ø
Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag. Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behand...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen

It- medico og telefoni

København Ø
Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig! Vi er et lille dedikeret team, der arbej...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019