Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Gynækologisk/Obstetrisk afdeling, Hvidovre Hospital

Gynækologisk/Obstetrisk afdeling søger en uddannet lægesekretær med masser af gå på mod til fødeområdet. Vil du arbejde i et meget travlt, spændende og livsbekræftende speciale og vil du være med til at sikre, at patienterne altid får en god oplevelse? Så er du måske vores nye kollega.

 

Den ledige stilling er en fast stilling på 30 timer fra den 1. april 2018 eller snarest derefter. Du skal arbejde i flere forskellige funktioner, herunder varetage sekretærfunktionerne på fødemodtagelsen, fødegangen og obstetrisk svangre ambulatoriet.

Vi forventer, at du trives i det akutte arbejde og at du arbejder engageret med høj arbejdsmoral og fokus på service og kvalitet. Man skal påregne, at der vil forekomme aften-, natte- og weekendarbejde i stillingen i højere eller mindre grad.

 

Gynækologisk/Obstetrisk afdeling har landets største fødeafdeling og dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 450 ansatte og har årligt omkring 7.000 fødsler, 13.000 indlæggelser, 63.000 ambulante besøg og 6.200 operationer.

 

Som sekretær på Gynækologisk/Obstetrisk afdeling bliver du en del af en sekretærgruppe på 36 sekretærer fordelt i 8 sekretariater. I marts 2017 overgik hospitalet til at anvende Sundhedsplatformen som elektronisk patientsystem. Dette betyder nye standarder, nye arbejdsopgaver samt opgaveglidning. Implementeringen af Sundhedsplatformen har gjort, at vi har rigtig meget fokus på udvikling samt på at skabe fremtidens opgaver for afdelingens sekretærer. Ledelsen stræber efter, at opretholde et godt psykisk arbejdsmiljø hvor sekretærerne løfter i flok og bidrager til et godt samarbejde.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Kan yde en god service og forstår betydningen af et godt tværfagligt samarbejde

  • Vil være med til at videreudvikle vores afdeling ud fra de rammer og vilkår vi har

  • Er fleksibel, ansvarsbevidst og empatisk

  • Er initiativrig, nysgerrig og har gode samarbejdskompetencer

  • Er systematisk og struktureret med et godt overblik

  • Kan arbejde lige godt i team som selvstændigt

  • Kan have mange bolde i luften og holde hovedet koldt i et hektisk, men spændende arbejdsmiljø

  • Er gearet til akutte funktioner

  • Er indforstået med de vilkår som der er indenfor det vagtbærende område

  • Aktivt bidrager til et godt arbejdsmiljø

 

Konkrete arbejdsopgaver:

 

  • Akutsekretær på vores jordemoderkontor

  • Akutsekretær på vores fødemodtagelse

  • Arbejdslister

  • Patientmodtagelse i ambulatoriet

  • Telefonbetjening

  • Servicering af patienter, læger og jordemødre

  • Diverse administrative ad hoc opgaver

 

Vi kan tilbyde:

 

  • Åbenhed over for initiativ og gode idéer

  • Tillid til den enkelte medarbejder

  • Et godt arbejdsmiljø og kompetente kollegaer

  • Et spændende og fagligt udviklende job med tæt faglig sparring

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

 

Yderligere oplysninger og ansøgning

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Carina Jørgensen på telefon 38 62 26 01. Desuden henvises til vores hjemmeside www.hvidovrehospital.dk

 

Ansøgningsfrist onsdag den 28. februar 2018, kl. 12.00.

 

Vi forventer, at holde ansættelsessamtaler i uge 11.



Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her