Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Hjertemedicinsk Ambulatorium - Vejle Sygehus

Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus.

Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling.

Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab.

Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019.

 

Vi tilbyder

  • God introduktion og oplæring
  • Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper.
  • Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen.
  • Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning.
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter.
  • Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring/refleksion.
  • Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace/KAG funktioner.
  • Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på ”den gode kollega”.
  • For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. 
  • Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen.

 

Dine kvalifikationer og egenskaber

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning.
  • Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst
  • Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde.
  • Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt

 

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60..

Ansøgningsfristen er d. 14 juni

Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029908Phoenix-cc3cd85f12019-05-23T13:00:45.543Lægesekretær til Hjertemedicinsk Ambulatorium - Vejle Sygehus

Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus.

Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling.

Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab.

Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019.

 

Vi tilbyder

  • God introduktion og oplæring
  • Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper.
  • Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen.
  • Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning.
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter.
  • Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring/refleksion.
  • Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace/KAG funktioner.
  • Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på ”den gode kollega”.
  • For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. 
  • Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen.

 

Dine kvalifikationer og egenskaber

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning.
  • Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst
  • Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde.
  • Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt

 

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60..

Ansøgningsfristen er d. 14 juni

Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.


2019-06-15T00:59:56.873 Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus. Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling. Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab. Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019. Vi tilbyder God introduktion og oplæring Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper. Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen. Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning. Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter. Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring refleksion. Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace KAG funktioner. Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på den gode kollega . For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen. Dine kvalifikationer og egenskaber Du er uddannet lægesekretær. Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning. Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde. Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60.. Ansøgningsfristen er d. 14 juni Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.10Phoenixcc3cd85f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207654&DepartmentId=6713&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532819Hjertesygdomme, Sygehus Lillebælt11Beriderbakken 47100VejleDKDanmarkORS/cc3cd85f_logo.pngORS/Small/cc3cd85f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent766057RegionSyddanmarkMinimum20765400023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgLægesekretær til Hjertemedicinsk Ambulatorium - Vejle Sygehus12008311Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361854546lisbeth.daugaard@rsyd.dkDanmarkDanmark330083007Lægesekretær der gerne vil have faglige udfordringer - er det dig?Basic Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi udreder for lungekræft. I Lungepakken bliver du som sekretær udfordret og får berøring med alle opgaver i udredningsforløbet, lige fra visitation og indkaldelse af patienten telefonisk til deltagelse i den tværfaglige konference ved afslutning af patientforløbet.. Som sekretær er du dermed en vigtig nøgleperson og medspiller i det tværfaglige samarbejde med læger, sygeplejersker, vore samarbejdspartnere internt, regionalt og nationalt. Vi tilbyder: god introduktion og oplæring et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i Lungepakken Vi søger en kollega: der er uddannet lægesekretær der har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker der kan lide faglige udfordringer der kan lide tæt tværfagligt samarbejde der er i stand til at prioritere der kan se muligheder frem for begrænsninger der brænder for at løse kerneopgaven der udviser engagement og initiativ såvel fagligt som socialt der har en positiv og fleksibel tilgang til arbejdsopgaverne Din hverdag vil give mulighed for samarbejde med 5 lægesekretærer, 9 speciallæger og 13 sygeplejersker Lungepakken. Du vil også blive en del af hele det medicinske ambulatorium, hvor der i alt er ansat 65 sygeplejersker, sekretærer og diætister så der vil være rig mulighed for tværfaglig sparring i dagligdagen. Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se funktionsbeskrivelse her. Stillingen er i Medicinsk Ambulatorium med tilknytning til Lungepakken 37 timer pr uge. Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte: Afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 5893 Vi holder ansættelsessamtaler 24. september 2019 Vii glæder os til at modtage din ansøgning senest 22. september 2019Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først

Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først 

På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag  

Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi udreder for lungekræft.

I Lungepakken bliver du som sekretær udfordret og får berøring med alle opgaver i udredningsforløbet, lige fra visitation og indkaldelse af patienten telefonisk til deltagelse i den tværfaglige konference ved afslutning af patientforløbet..

Som sekretær er du dermed en vigtig nøgleperson og medspiller i det tværfaglige samarbejde med læger, sygeplejersker, vore samarbejdspartnere internt, regionalt og nationalt.

Vi tilbyder: 

  • god introduktion og oplæring 
  • et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen 
  • en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten 
  • refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen 
  • vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i Lungepakken 

Vi søger en kollega: 

  • der er uddannet lægesekretær 
  • der har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker
  • der kan lide faglige udfordringer 
  • der kan lide tæt tværfagligt samarbejde 
  • der er i stand til at prioritere 
  • der kan se muligheder frem for begrænsninger
  • der brænder for at løse kerneopgaven 
  • der udviser engagement og initiativ såvel fagligt som socialt
  • der har en positiv og fleksibel tilgang til arbejdsopgaverne

Din hverdag vil give mulighed for samarbejde med 5 lægesekretærer, 9 speciallæger og 13 sygeplejersker Lungepakken. Du vil også blive en del af hele det medicinske ambulatorium, hvor der i alt er ansat 65 sygeplejersker, sekretærer og diætister – så der vil være rig mulighed for tværfaglig sparring i dagligdagen.

Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se funktionsbeskrivelse her.

Stillingen er i Medicinsk Ambulatorium med tilknytning til Lungepakken 37 timer pr uge.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte: 

Afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 5893

Vi holder ansættelsessamtaler 24. september 2019

Vii glæder os til at modtage din ansøgning senest 22. september 2019

 

 

ORS/Small/6f2727f7_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-09-03T12:02:30.0702019-09-22T00:00:00
330088073Lægesekretær til RøntgenafdelingenBasic Lægesekretær til Røntgenafdelingen Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer. Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller krav til os selv og til hinanden. Vores opgaver består bl.a. i at klargøre konferencer til diverse specialer. booke og indkalde patienter til MR, Ultralyd, CT og konv. røntgen. tage imod patienter ved skranken i vores åbne ambulatorium og til planlagte undersøgelser. besvare vores afdelingsmail løbende, hvor de fleste henvendelser fra øvrige samarbejdspartnere kommer. Telefonbetjening. Vi har delvis ønskeplan i forhold til arbejdsplanlægning med arbejdstider mellem kl. 7 og 17 og lørdage 7-13, herunder lange dage 7-17 max en dag om ugen. Vi søger en kolleger der elsker det uforudsigelige og som formår at vægte arbejdsglæde i en ofte travl hverdag. Vi forventer du som ansøger Er uddannet lægesekretær Har indgående kendskab til anatomi Er mødestabil og serviceminded At du har et stort overblik, da du skal kunne modtage og formidle ofte mange beskeder At du kan udføre opgaverne med ansvarlighed og arbejde selvstændigt Du skal gå ind for et arbejdsmiljø, hvor nøgleordene er åbenhed og engagement, og du skal kunne mestre frihed under ansvar Vi tilbyder et alsidig job med mulighed for faglig udvikling. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vil du vide mere kan du kontakte Ledende sekretær Anne Frøkjær på mail Anne.Froekjaer@rsyd.dk eller telefon 24643403Lægesekretær til Røntgenafdelingen
Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer.
 
Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller krav til os selv og til hinanden.
 
Vores opgaver består bl.a. i
 
  • at klargøre konferencer til diverse specialer.
  • booke og indkalde patienter til MR, Ultralyd, CT og konv. røntgen.
  • tage imod patienter ved skranken i vores åbne ambulatorium og til planlagte undersøgelser.
  • besvare vores afdelingsmail løbende, hvor de fleste henvendelser fra øvrige samarbejdspartnere kommer.
  • Telefonbetjening.
 
Vi har delvis ønskeplan i forhold til arbejdsplanlægning med arbejdstider mellem kl. 7 og 17 og lørdage 7-13, herunder lange dage 7-17 max en dag om ugen.
 
Vi søger en kolleger der elsker det uforudsigelige og som formår at vægte arbejdsglæde i en ofte travl hverdag.
 
Vi forventer du som ansøger
          
  • Er uddannet lægesekretær
  • Har indgående kendskab til anatomi
  • Er mødestabil og serviceminded
  • At du har et stort overblik, da du skal kunne modtage og formidle ofte mange beskeder
  • At du kan udføre opgaverne med ansvarlighed og arbejde selvstændigt
  • Du skal gå ind for et arbejdsmiljø, hvor nøgleordene er åbenhed og engagement, og du skal kunne mestre frihed under ansvar

Vi tilbyder et alsidig job med mulighed for faglig udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vil du vide mere kan du kontakte Ledende sekretær Anne Frøkjær på mail Anne.Froekjaer@rsyd.dk eller telefon 24643403
 
 
 
 
ORS/Small/b809b0c1_logo.pngRøntgen og Scanning, Kolding SygehusKolding2019-09-11T11:00:56.6672019-09-25T00:00:00
330091891Lægesekretær søges til Mave- og TarmkirurgiBasic Mave- og Tarmkirurgi søger en uddannet lægesekretær til besættelse pr. 1. november 2019eller efter aftale. Stillingen er på 32 timer uge.På Mave- og Tarmkirurgi lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret behandling samt at være i fremdrift og skabe resultater gennem samarbejde.Vi er ca. 350 ansatte på Mave- og Tarmkirurgi, heraf 25 i sekretærgruppen samt to lægesekretærelever.Lægesekretærerne på afdelingen har en nøgleposition som afdelingens ansigt udadtil, og er således en vigtig brik i puslespillet for at sikre patienten det bedst mulige forløb.Vi arbejder løbende på at højne kompetencer og tilegne nye.Vi søger en uddannet kollega med humor, godt humør og høj arbejdsmoral, der har mod på at blive en del af sekretærteamet. Opgaverne er mangfoldige i et tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker og øvrige sekretærer i enheden. Du får et lærende miljø, hvor sekretærernes faglige og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen et varieret job med daglig kontakt til tværfaglige kollegaer, samarbejdspartnere, patienter og pårørende et arbejde, hvor du kan få indsigt i nogle spændende specialer og være med til at sikre gode forløb for vores patienter et uformelt arbejdsmiljø, hvor du er en del af et stærkt team mulighed for efter- videreuddannelse mulighed for fordybelse på specialistniveau på et specifikt område Vi søger en lægesekretær som er uddannet lægesekretær et ufravigeligt krav er faglig dygtig og glad for sit fag har gode samarbejdsevner og arbejder selvstændigt og struktureret vil arbejde i en organisation, der hele tiden forandrer sig er imødekommende og serviceminded har solid erfaring med EPJ og gerne OP-booking (ikke et krav) har mod på at tage første spadestik i en ny retning Der indgår en eftermiddagsvagt ca. hver 2. uge til kl. 17.00 samt hver 8. fredag, ligeledes til 17.00. Derudover helligdagsvagter p.n. Arbejdstiden vil være fra kl. 8.00 9.00-15.00, fredag 8.00 9.00-15.00.Løn-og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.Kunne du tænke dig at vide mere, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Winnie Nielsen på 2499 5581.Send din ansøgning og CV via nedenstående link senest den 3. oktober 2019. Der afholdes samtaler den 4. oktober 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Mave- og Tarmkirurgi søger en uddannet lægesekretær til besættelse pr. 1. november 2019eller efter aftale. Stillingen er på 32 timer/uge.

På Mave- og Tarmkirurgi lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret behandling samt at være i fremdrift og skabe resultater gennem samarbejde.

Vi er ca. 350 ansatte på Mave- og Tarmkirurgi, heraf 25 i sekretærgruppen samt to lægesekretærelever.

Lægesekretærerne på afdelingen har en nøgleposition som afdelingens ansigt udadtil, og er således en vigtig brik i puslespillet for at sikre patienten det bedst mulige forløb.
Vi arbejder løbende på at højne kompetencer og tilegne nye.

Vi søger en uddannet kollega med humor, godt humør og høj arbejdsmoral, der har mod på at blive en del af sekretærteamet. Opgaverne er mangfoldige i et tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker og øvrige sekretærer i enheden. 

Du får
  • et lærende miljø, hvor sekretærernes faglige og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen
  • et varieret job med daglig kontakt til tværfaglige kollegaer, samarbejdspartnere, patienter og pårørende
  • et arbejde, hvor du kan få indsigt i nogle spændende specialer og være med til at sikre gode forløb for vores patienter
  • et uformelt arbejdsmiljø, hvor du er en del af et stærkt team 
  • mulighed for efter-/videreuddannelse
  • mulighed for fordybelse på specialistniveau på et specifikt område

Vi søger en lægesekretær som
  • er uddannet lægesekretær – et ufravigeligt krav
  • er faglig dygtig og glad for sit fag
  • har gode samarbejdsevner og arbejder selvstændigt og struktureret
  • vil arbejde i en organisation, der hele tiden forandrer sig
  • er imødekommende og serviceminded
  • har solid erfaring med EPJ og gerne OP-booking (ikke et krav)
  • har mod på at tage første spadestik i en ny retning
 
Der indgår en eftermiddagsvagt ca. hver 2. uge til kl. 17.00 samt hver 8. fredag, ligeledes til 17.00. Derudover helligdagsvagter p.n. Arbejdstiden vil være fra kl. 8.00/9.00-15.00, fredag 8.00/9.00-15.00.

Løn-og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.

Kunne du tænke dig at vide mere, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Winnie Nielsen på 2499 5581.

Send din ansøgning og CV via nedenstående link senest den 3. oktober 2019. Der afholdes samtaler den 4. oktober 2019.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/b906ff20_logo.gifMave- og TarmkirurgiAarhus N2019-09-18T13:00:38.8302019-10-03T00:00:00
330089590Lægesekretær søges til Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA)Basic Vi søger kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i opbygningen af vores center!Steno Diabetes Center Aarhus har en stilling som lægesekretær ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest herefter. Stillingen er på 32 - 37 t uge. Dine opgaver i hovedtrækDu kommer til at indgå i den daglige drift med diverse administrative opgaver journalskrivning og ydelsesregistrering visitation, koordinering og planlægning af det gode patientforløb patientkontakt via telefon, funktionspostkasse og lettere receptionsopgaver mulighed for at indgå i vores projektarbejde med administrativ support og indførelse af ny teknologi. Ud over eksisterende diabetesbehandling igangsætter centret nye supplerende tilbud til mennesker med diabetes, hvilket naturligt også skal understøttes af administrative opgaver i samarbejde med relevante klinikere og projektledere.Klinikken er åben på hverdage. Du kommer til at indgå i et mindre team af dygtige lægesekretærer og refererer til klinikledelsen i SDCA. Dine kvalifikationer uddannet lægesekretær med indgående erfaring med Midt EPJ du er bevidst om værdien af data og korrekt tidstro registrering professionel og serviceminded i din tilgang du tager ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne du er nysgerrig og tillidsvækkende af natur og trives i en travl hverdag du værdsætter samarbejdet med kolleger højt, har veludbyggede sociale kompetencer og ser værdien i at lykkes som et team du kommer med et positivt drive og lyst til aktivt og fleksibelt at deltage i opbygningen af en ny afdeling du er bevidst om lægesekretærens bidrag til det sammenhængende patientforløb Alle i det administrative team kommer løbende omkring alle opgaver, hvilket giver en meget varieret arbejdsdag, og sikrer overblik for den enkelte og for gruppen.Du vil mødeEt dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger i en afdeling under opbygning, og hvor gensidig respekt, tværfaglighed, mod og nysgerrighed i nye måder at løse kerneopgaven på, er grundlaget for den bedste behandling af vores patienter.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.AnsøgningSend din ansøgning senest mandag d. 21. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 43, 2019.Du søger stillingen ved at klikke på Send ansøgning nederst i stillingsopslaget. Vedhæft CV og relevante bilag. Opgiv gerne referencer og eller medsend udtalelser. KontaktHar du lyst til at vide mere om jobbet og vores afdeling, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mette Q. Holsting på 2370 6950 eller på metthols@rm.dk.Læs mere Drejebog for SDCA Region Midtjylland Aarhus Universitetshospital Hvad er Steno Diabetes Center Aarhus?I Steno Diabetes Center Aarhus tror vi på, at alle mennesker med diabetes kan få et godt liv. Et liv fyldt med glæde, livskvalitet og muligheder for at træffe egne frie valg gennem hele livet.Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA) er etableret pr. 1. januar 2018 i et samarbejde mellem Region Midtjylland og Novo Nordisk Fonden med det formål at løfte diabetesindsatsen i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes.SDCA skal være drivkraften bag nyskabende tiltag og udviklingsprojekter i Region Midtjylland inden for behandling, forskning, uddannelse og tværsektorielt samarbejde på diabetesområdet.Visionen er at opbygge et internationalt anerkendt videns- og kompetencecenter, som skaber nye indsigter, udvikler diabetesbehandling i verdensklasse samt bidrager til mere sammenhæng og samarbejde i diabetesindsatsen i Region Midtjylland.For at det kan lykkes, skal SDCA være omdrejningspunkt for samarbejde med alle relevante parter inden for diabetesområdet på tværs af hospitaler og sektorer.SDCA er placeret fysisk ved Aarhus Universitetshospital og varetager her den ambulante diabetesbehandling af både børn og voksne. SDCA har organisatoriske referencer til såvel en bestyrelse som til Aarhus Universitetshospital.Læs mere om Steno Diabetes Center Aarhus her (hjemmeside under opbygning) og følg med på LinkedIn og Twitter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i opbygningen af vores center!

Steno Diabetes Center Aarhus har en stilling som lægesekretær ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest herefter. Stillingen er på 32 - 37 t/uge. 
 
Dine opgaver i hovedtræk
Du kommer til at indgå i den daglige drift med diverse administrative opgaver
  • journalskrivning og ydelsesregistrering
  • visitation, koordinering og planlægning af det gode patientforløb
  • patientkontakt via telefon, funktionspostkasse og lettere receptionsopgaver
  • mulighed for at indgå i vores projektarbejde med administrativ support og indførelse af ny teknologi.

Ud over eksisterende diabetesbehandling igangsætter centret nye supplerende tilbud til mennesker med diabetes, hvilket naturligt også skal understøttes af administrative opgaver i samarbejde med relevante klinikere og projektledere.

Klinikken er åben på hverdage.
 
Du kommer til at indgå i et mindre team af dygtige lægesekretærer og refererer til klinikledelsen i SDCA.
 
Dine kvalifikationer
  • uddannet lægesekretær med indgående erfaring med Midt EPJ
  • du er bevidst om værdien af data og korrekt / tidstro registrering
  • professionel og serviceminded i din tilgang
  • du tager ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne
  • du er nysgerrig og tillidsvækkende af natur og trives i en travl hverdag
  • du værdsætter samarbejdet med kolleger højt, har veludbyggede sociale kompetencer og ser værdien i at lykkes som et team
  • du kommer med et positivt drive og lyst til aktivt og fleksibelt at deltage i opbygningen af en ny afdeling
  • du er bevidst om lægesekretærens bidrag til det sammenhængende patientforløb

Alle i det administrative team kommer løbende omkring alle opgaver, hvilket giver en meget varieret arbejdsdag, og sikrer overblik for den enkelte og for gruppen.

Du vil møde
Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger i en afdeling under opbygning, og hvor gensidig respekt, tværfaglighed, mod og nysgerrighed i nye måder at løse kerneopgaven på, er grundlaget for den bedste behandling af vores patienter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.

Ansøgning
Send din ansøgning senest mandag d. 21. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 43, 2019.

Du søger stillingen ved at klikke på ”Send ansøgning” nederst i stillingsopslaget. Vedhæft CV og relevante bilag. Opgiv gerne referencer og / eller medsend udtalelser.
 
Kontakt
Har du lyst til at vide mere om jobbet og vores afdeling, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mette Q. Holsting på 2370 6950 eller på metthols@rm.dk.

Læs mere  
Hvad er Steno Diabetes Center Aarhus?
I Steno Diabetes Center Aarhus tror vi på, at alle mennesker med diabetes kan få et godt liv. Et liv fyldt med glæde, livskvalitet og muligheder for at træffe egne frie valg gennem hele livet.

Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA) er etableret pr. 1. januar 2018 i et samarbejde mellem Region Midtjylland og Novo Nordisk Fonden med det formål at løfte diabetesindsatsen i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes.

SDCA skal være drivkraften bag nyskabende tiltag og udviklingsprojekter i Region Midtjylland inden for behandling, forskning, uddannelse og tværsektorielt samarbejde på diabetesområdet.

Visionen er at opbygge et internationalt anerkendt videns- og kompetencecenter, som skaber nye indsigter, udvikler diabetesbehandling i verdensklasse samt bidrager til mere sammenhæng og samarbejde i diabetesindsatsen i Region Midtjylland.

For at det kan lykkes, skal SDCA være omdrejningspunkt for samarbejde med alle relevante parter inden for diabetesområdet på tværs af hospitaler og sektorer.

SDCA er placeret fysisk ved Aarhus Universitetshospital og varetager her den ambulante diabetesbehandling af både børn og voksne. SDCA har organisatoriske referencer til såvel en bestyrelse som til Aarhus Universitetshospital.

Læs mere om Steno Diabetes Center Aarhus her (hjemmeside under opbygning) og følg med på LinkedIn og Twitter.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/76ec0ff9_logo.gifSteno Diabetes Center AarhusAarhus N2019-09-13T12:03:02.0672019-10-18T00:00:00
330087386Lægesekretær søges til AUH Psykiatrien, Afdeling for Psykoser, Psykiatrisk Klinik 2 - Team for Skizofreni OPUS, Team for dobbeltdiagnoser, Team for ADHDBasic Søger du nye udfordringer?Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægning af to tidligere sekretariater til det nuværende.Ansættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Psykiatrisk Klinik 2 yder ambulant behandling til patienter med ADHD samt nyopdaget skizofreni (OPUS). Endvidere udredes der i forhold til dobbeltdiagnoser i vores DOBS team.Personalegruppen på ca. 35 medarbejdere består af læger, psykologer, ergoterapeuter, sygeplejersker, lægesekretærer samt en fysioterapeut.Sekretariatet består af fire lægesekretærer samt en service- og sundhedssekretær.Arbejdstiderne ligger indenfor tidsrummene: Mandag og torsdag kl. 07.45 16.00, tirsdag og onsdag kl. 07.45-18.00 og fredag kl. 07.45-15.30. Som sekretær vil du indgå i et rul med arbejdstid inden for dette tidsrum.Psykiatrisk Klinik 2 ledes af overlæge i funktionsledelse samt ledende sygeplejerske.Ledelsen af den fælles reception i Psykiatrien varetages også af Psykiatrisk Klinik 2. Receptionen er aktuelt under omstrukturering og i skrivende stund er det uvist om en mindre del af arbejdstiden vil skulle placeres i receptionen. Om Afdeling for PsykoserAfdeling P varetager udredning af voksne patienter inden for hele ICD-10 spektret. Afdelingen behandler særligt patienter inden for psykoseområdet, samt patienter med demens, delir, mental retardering, ADHD, autisme og misbrugsudløste tilstande. Afdelingen har regionsfunktion.Afdelingen omfatter tre sengeafsnit samt et afsnit med såkaldte særlige sengepladser. Ud over nærværende klinik består den ambulante virksomhed i Afdeling for Psykoser af Psykiatrisk Klinik 1, som behandler patienter med mere vedvarende psykoselidelser, organiske lidelser samt demens. Klinikken varetager også udredning i forhold til udrednings- og behandlingsretten. Dine primære arbejdsopgaver: Du vil få funktion som EPJ-bookingsuperbruger og lokal registreringsansvarlig i klinikken Du vil ligeledes få en vigtig funktion ift. support og undervisning i EPJ og IT-systemer generelt til den øvrige personalegruppe Varetagelse af basale sekretæropgaver (booking, journalskrivning, registrering, telefonpasning m.v.) Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige sekretærkolleger i den daglige drift Vi søger en uddannet lægesekretær som: Har erfaring med opsætning og konfiguration af bookingmodulet i MIDT-EPJ eller har lyst og interesse til at kvalificere sig hertil Har flair for IT og gerne kendskab til Regions systemer som RM-indkøb, Medusa, BSK og Modul Tjenestetid m.v. Arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med et godt overblik Har gode samarbejdsevner og er en teamspiller Er indstillet på at løfte i flok Vi kan blandt andet tilbyde: Et tæt tværfagligt samarbejde med øvrige faggrupper i huset En stilling med en høj grad af frihed til sammen med de øvrige lægesekretærer at tilrettelægge det daglige arbejde Gode kolleger hvor der er sammenhold og vilje til at løse opgaverne sammen En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø Relevante undervisnings- og uddannelsestilbud Løn-og ansættelsesvilkår iht. gældende regler.Ansøgningsfrist er 22. september 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt 25. september 2019.Yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til ledende sygeplejerske Peder Buck på tlf. 5125 8210.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Søger du nye udfordringer?
Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægning af to tidligere sekretariater til det nuværende.
Ansættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Psykiatrisk Klinik 2 yder ambulant behandling til patienter med ADHD  samt nyopdaget skizofreni (OPUS). Endvidere udredes der i forhold til dobbeltdiagnoser i vores DOBS team.
Personalegruppen på ca. 35 medarbejdere består af læger, psykologer, ergoterapeuter, sygeplejersker, lægesekretærer samt en fysioterapeut.
Sekretariatet består af fire lægesekretærer samt en service- og sundhedssekretær.
Arbejdstiderne ligger indenfor tidsrummene: Mandag og torsdag kl. 07.45–16.00, tirsdag og onsdag kl. 07.45-18.00 og fredag kl. 07.45-15.30. Som sekretær vil du indgå i et rul med arbejdstid inden for dette tidsrum.
Psykiatrisk Klinik 2 ledes af overlæge i funktionsledelse samt ledende sygeplejerske.
Ledelsen af den fælles reception i Psykiatrien varetages også af Psykiatrisk Klinik 2. Receptionen er aktuelt under omstrukturering og i skrivende stund er det uvist om en mindre del af arbejdstiden vil skulle placeres i receptionen.
 
Om Afdeling for Psykoser
Afdeling P varetager udredning af voksne patienter inden for hele ICD-10 spektret. Afdelingen behandler særligt patienter inden for psykoseområdet, samt patienter med demens, delir, mental retardering, ADHD, autisme og misbrugsudløste tilstande. Afdelingen har regionsfunktion.
Afdelingen omfatter tre sengeafsnit samt et afsnit med såkaldte særlige sengepladser. 
Ud over nærværende klinik består den ambulante virksomhed i Afdeling for Psykoser af Psykiatrisk Klinik 1, som behandler  patienter med mere vedvarende psykoselidelser, organiske lidelser samt demens. Klinikken varetager også udredning i forhold til udrednings- og behandlingsretten.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Du vil få funktion som EPJ-bookingsuperbruger og lokal registreringsansvarlig i klinikken
  • Du vil ligeledes få en vigtig funktion ift. support og undervisning i EPJ og IT-systemer generelt til den øvrige personalegruppe
  • Varetagelse af basale sekretæropgaver (booking, journalskrivning, registrering, telefonpasning m.v.)
  • Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige sekretærkolleger i den daglige drift
     
Vi søger en uddannet lægesekretær som:
  • Har erfaring med opsætning og konfiguration af bookingmodulet i MIDT-EPJ eller har lyst og interesse til at kvalificere sig hertil
  • Har flair for IT og gerne kendskab til Regions systemer som RM-indkøb, Medusa, BSK og Modul Tjenestetid m.v.
  • Arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med et godt overblik
  • Har gode samarbejdsevner og er en teamspiller
  • Er indstillet på at løfte i flok
Vi kan blandt andet tilbyde:
  • Et tæt tværfagligt samarbejde med øvrige faggrupper i huset
  • En stilling med en høj grad af frihed til sammen med de øvrige lægesekretærer at tilrettelægge det daglige arbejde
  • Gode kolleger hvor der er sammenhold og vilje til at løse opgaverne sammen
  • En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø
  • Relevante undervisnings- og uddannelsestilbud
 
Løn-og ansættelsesvilkår iht. gældende regler.

Ansøgningsfrist er 22. september 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt 25. september 2019.

Yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til ledende sygeplejerske Peder Buck på tlf. 5125 8210.



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/67a6b625_logo.gifAFP Klinik for skizofreni - (OPUS)Aarhus N2019-09-10T15:01:39.1232019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær der gerne vil have faglige udfordringer - er det dig?

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi søger en lægesekretær til Lungepakken, hvor vi ...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Lægesekretær til Røntgenafdelingen

Røntgen og Scanning, Kolding Sygehus

Kolding
Lægesekretær til Røntgenafdelingen Fast stilling på Afdelingen for Røntgen og Scanning i Kolding ledig pr. 01.11.2019. Stillingen er på 37 timer. Vi er en velfungerende gruppe engagererede, ansvarsfulde, positive og stabile sekretærer. Vi stiller kr...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Lægesekretær søges til Mave- og Tarmkirurgi

Mave- og Tarmkirurgi

Aarhus N
Mave- og Tarmkirurgi søger en uddannet lægesekretær til besættelse pr. 1. november 2019eller efter aftale. Stillingen er på 32 timer uge.På Mave- og Tarmkirurgi lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret behan...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Lægesekretær søges til Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA)

Steno Diabetes Center Aarhus

Aarhus N
Vi søger kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i opbygningen af vores center!Steno Diabetes Center Aarhus har en stilling som...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Lægesekretær søges til AUH Psykiatrien, Afdeling for Psykoser, Psykiatrisk Klinik 2 - Team for Skizofreni OPUS, Team for dobbeltdiagnoser, Team for ADHD

AFP Klinik for skizofreni - (OPUS)

Aarhus N
Søger du nye udfordringer?Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægn...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019