Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Hjertemedicinsk Ambulatorium - Vejle Sygehus

Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus.

Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling.

Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab.

Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019.

 

Vi tilbyder

  • God introduktion og oplæring
  • Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper.
  • Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen.
  • Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning.
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter.
  • Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring/refleksion.
  • Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace/KAG funktioner.
  • Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på ”den gode kollega”.
  • For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. 
  • Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen.

 

Dine kvalifikationer og egenskaber

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning.
  • Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst
  • Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde.
  • Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt

 

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60..

Ansøgningsfristen er d. 14 juni

Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029908Phoenix-cc3cd85f12019-05-23T13:00:45.543Lægesekretær til Hjertemedicinsk Ambulatorium - Vejle Sygehus

Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus.

Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling.

Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab.

Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019.

 

Vi tilbyder

  • God introduktion og oplæring
  • Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper.
  • Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen.
  • Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning.
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter.
  • Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring/refleksion.
  • Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace/KAG funktioner.
  • Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på ”den gode kollega”.
  • For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. 
  • Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen.

 

Dine kvalifikationer og egenskaber

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning.
  • Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst
  • Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde.
  • Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt

 

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60..

Ansøgningsfristen er d. 14 juni

Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.


2019-06-15T00:59:56.873 Engagerede og fagligt dygtige lægesekretærer søger ny kollega til Hjertemedicinsk afdeling, SLB - Vejle Sygehus. Hos os er lægesekretærernes opgaver en vigtig del af det tværfaglige samarbejde i en travl hverdag. Sekretærerne er de første sundhedspersoner, som patienterne møder, og de er afgørende for den kvalitet, som patienterne oplever i vores afdeling. Vi er 6 lægesekretærer, som i tæt samarbejde med sygeplejerskerne, løser opgaverne i fællesskab. Stillingen er på 32 til 37 timer og er til besættelse 1. september 2019. Vi tilbyder God introduktion og oplæring Et job i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling, hvor patienterne oplever, at de er i centrum. Der er høj grad af faglighed hos alle faggrupper. Vi har meget høj grad af tilfredshed hos både patienter og i medarbejdergruppen. Vi fokuserer på korrekt registrering og fleksibel opgaveløsning. Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en direkte og uformel omgangstone. Der er også plads til dine synspunkter. Der er ugentlige møder med undervisning og faglig sparring refleksion. Mange spændende selvstændige opgaver i forhold til bl.a. Hjerte-CT og MR-scanninger samt i vores pace KAG funktioner. Hjælpsomme og engagerede kolleger. Vi har fokus på den gode kollega . For at sikre høj faglighed og engagement arbejder vi i teams. Arbejdsopgaverne i de enkelte teams er sammensat ud fra hver enkelt sekretærs interesseområder. Der er kort vej fra leder til medarbejder, og der er gode muligheder for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen. Dine kvalifikationer og egenskaber Du er uddannet lægesekretær. Du ser muligheder i hverdagens udfordringer og har en faglig stolthed i forhold til din opgaveløsning. Du er engageret, faglig kompetent og ansvarsbevidst Du bidrager med glæde og humor og er i besiddelse af en positiv tilgang til dit arbejde. Du behandler henvendelser fra patienter såvel som samarbejdspartnere venligt og professionelt Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingssygeplejerske Lilly Krogh. Tlf. 79 40 63 60.. Ansøgningsfristen er d. 14 juni Samtaler forventes afholdt torsdag d 20. juni.10Phoenixcc3cd85f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207654&DepartmentId=6713&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532819Hjertesygdomme, Sygehus Lillebælt11Beriderbakken 47100VejleDKDanmarkORS/cc3cd85f_logo.pngORS/Small/cc3cd85f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent766057RegionSyddanmarkMinimum20765400023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc3cd85f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr du god til at arbejde med mennesker, og ønsker du at gøre en forskel? Hos Hjertesygdomme, Sygehus Lillebælt er du måske netop den, vi mangler. 12008311Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361854546lisbeth.daugaard@rsyd.dkDanmarkDanmark330030849Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.Basic Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul. Dine opgaver: Du vil primært få til opgave at varetage: Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer Booking og indkaldelse af patienter Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger. Din profil Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel. Som person er du: Omhyggelig og initiativrig Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag Afdelingen Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus. Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. Hvis du vil vide mere Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk. Ansøgningsfrist 14. juli 2019. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her!

I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse.

Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul.

Dine opgaver:

Du vil primært få til opgave at varetage:

  • Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve

Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel.

Som person er du:

  • Omhyggelig og initiativrig
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag

Afdelingen

Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus.

Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist 14. juli 2019.

Samtaler vil blive afholdt løbende.

ORS/Small/d535d9be_logo.pngOrgankirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-05-24T11:02:51.4702019-06-28T00:00:00
330039946Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretærBasic Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte- knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30. Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten Vi arbejder med forbedring kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver. Vi søger en person som: Er uddannet lægesekretær Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen Kan se muligheder og anerkender forskellighed Vi tilbyder: Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 Ansøgningsfrist den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26 Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019.

I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-/knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 – 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30.

  • Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten
  • Vi arbejder med forbedring/kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus
  • Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere
  • Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb

Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking/ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver.

Vi søger en person som:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
  • Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver
  • Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen
  • Kan se muligheder og anerkender forskellighed

Vi tilbyder:

  • Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit
  • Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise
  • Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet

Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680

Ansøgningsfrist den 21. juni 2019

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

 

 

ORS/Small/4c833b54_logo.pngOrtopædkirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-06-07T17:02:21.6472019-06-21T00:00:00
330038895Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, VejleRobot All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter. Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt. Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du får: En spændende og varieret stilling i et udviklende firma. Et engageret og fagligt miljø Teamwork med stort T. Humoristisk stemning. 37 timers arbejdsuge. Arbejde mandag-fredag i dagtiden. Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage. Yderligere information: Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk. Se mere om Allevia på www.allevia.dk Ansøgningsfrist snarest muligt. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26. SEND ANSØGNING ... All via, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet. All via tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp. Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt. www.allevia.dk

Allévia har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle.

De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon.

Vi søger en lægesekretær der:

  • Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. 
  • Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter.
  • Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt.
  • Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger.

Du får:

  • En spændende og varieret stilling i et udviklende firma.
  • Et engageret og fagligt miljø
  • Teamwork med stort T.
  • Humoristisk stemning.
  • 37 timers arbejdsuge.
  • Arbejde mandag-fredag i dagtiden.
  • Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage.

Yderligere information:

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk.

Se mere om Allevia på www.allevia.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26.

SEND ANSØGNING

...

Allévia, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet.

Allévia tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp.

Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt.

www.allevia.dk

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/SVejle2019-06-08T00:00:002019-06-28T00:00:00
330045406Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.Robot Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter. Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt). Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc. Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene. Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne. Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken. Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket. Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01 10-2019 eller efter aftale. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA). Ansøgningsfristen er d. 01 08-2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15 08-2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk Med venlig hilsen Lægerne Nordås Att. Læge Stina Halbirk Lægesekretær Anja Hegested Boulevarden 19G, 2. sal 7100 Vejle www.nordaas.dk

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk

Lægerne NordåsVejle2019-06-18T00:00:002019-08-01T00:00:00
330034193Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusBasic Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt. Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper. Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden. Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider. Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen. Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler. Vi kan tilbyde Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene 30 timer om ugen Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til at koordinere og prioritere opgaverne har gode tværfaglige samarbejdsevner kan bevare overblikket når der er travlt er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810 24 87 28 34 Ansøgningsfrist 18.06.19 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19 Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.


ORS/Small/311f2319_logo.pngFysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusKolding2019-05-29T13:00:41.5572019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.

Organkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvik...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretær

Ortopædkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, Vejle

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S

Vejle
All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbej...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås

Vejle
Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrund...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Kolding
Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. ...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019