Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Lungeambulatoriet på Bispebjerg

Er du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde?

Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil:

  • serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen
  • har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel
  • positiv over for forandringer
  • systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • en god, fagligt dygtig kollega med humor
  • flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver/udfordringer et ambulatorium kan byde på.
Vores team er en gruppe lægesekretærer med:

  • Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde.
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen.
  • Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed.
Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt:
  • Call-center
  • Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder
  • Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a.

Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed.
Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011489Phoenix-8890b0d812019-04-25T00:00:00Lægesekretær til Lungeambulatoriet på BispebjergEr du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde?

Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil:
  • serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen
  • har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel
  • positiv over for forandringer
  • systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • en god, fagligt dygtig kollega med humor
  • flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver/udfordringer et ambulatorium kan byde på.
Vores team er en gruppe lægesekretærer med:

  • Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde.
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen.
  • Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed.
Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt:
  • Call-center
  • Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder
  • Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a.

Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed.
Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.
2019-05-20T00:50:26.750 Er du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde? Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil: serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel positiv over for forandringer systematisk, velstruktureret og omhyggelig en god, fagligt dygtig kollega med humor flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver udfordringer et ambulatorium kan byde på. Vores team er en gruppe lægesekretærer med: Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde. Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen. Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed. Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt: Call-center Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a. Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed. Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.11jobnet8890b0d8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218072&DepartmentId=18506&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3513583Frederiksberg Hospital11Nordre Fasanvej 572000Frederiksberg21147809DKDanmark0
linda.aggergaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749134JobNet4978866497886610025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8890b0d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8890b0d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8890b0d8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8890b0d8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgLægesekretær til Lungeambulatoriet på Bispebjerg12008311Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361567474Lindalinda.aggergaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330092654Lægesekretær/Sundhedsservicesekretær til Røntgenafdelingen BFHRobot Røntgenafdelingen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger en uddannet lægesekretær eller uddannet sundhedsservicesekretær til en fast stilling på 37 timer. Stillingen ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den rigtige kollega. Vi har et spændende, fagligt miljø med ambitioner om gode patientforløb og hvor samarbejdet er i højsæde. Røntgenafdelingen indtager, via sine mange tværgående funktioner, en helt central placering på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. En position der forventes at blive styrket i takt med byggeriet af det nye hospital, som forventes at stå færdigt på Bispebjerg-matriklen i 2023. Som et led i dette byggeri er der i år opført en midlertidig akut røntgen satellit (MARS) placeret ved Akutmodtagelsen. Røntgenafdelingen servicerer begge hospitalers afdelinger, praktiserende læger og speciallæger med CT-, MR- UL- og alle konventionelle røntgenundersøgelser. Vi ønsker en serviceminded person, som trives med en travl hverdag med mange patientkontakter og vekslende opgaver. Vi er 12 sekretærer, som søger en stabil, glad og faglig dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi forventer: at du er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær og gerne rutineret bruger af SP det er en fordel, hvis du har erfaring fra en radiologisk afdeling, men ikke et krav du skal også, ud over de patientrelaterede opgaver, trives med administrative opgaver du er proaktiv og løsningsorienteret og du tager selvstændigt ansvar for arbejdsopgaverne du kan lide at kommunikere med patienter både ved fremmøde i afdelingen og i telefonen du er i høj grad serviceminded og imødekommende overfor patienter samt afdelingerne på BFH at du har gode samarbejdsevner at du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar at du har et godt humør, selv når der er travlt at du har lyst til at engagere dig i afdelingen og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø medvirker i oplæring af lægesekretærelever Nogle af arbejdsopgaverne omfatter: patientrelaterede opgaver i vores receptioner oprette eksterne drop-in-patienter booke undersøgelser i AGFA RIS PACS bestille kørsel til og fra Røntgenafdelingen visitation og booking af radiologiske undersøgelser klargøre konferencelister oprydning på div. lister m.v. besvare telefoner Vi tilbyder: et godt, tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt varierende arbejdsopgaver i AGFA RIS PACS fx visitation, indkaldelse af patienter m.v. patientkontakt, både telefonisk og personligt grundig oplæring i vores systemer skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold Ansøgningsfrist d. 4 10-2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 41. Kontakt én af afdelingsradiograferne for yderligere information om stillingen: Anette D Souza - anette.d.souza@regionh.dk Anne Toft anne.toft.larsen@regionh.dk Pernille Engesgaard pernille.engesgaard@regionh.dkRøntgenafdelingen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger en uddannet lægesekretær eller uddannet sundhedsservicesekretær til en fast stilling på 37 timer. Stillingen ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den rigtige kollega. Vi har et spændende, fagligt miljø med ambitioner om gode patientforløb og hvor samarbejdet er i højsæde.

Røntgenafdelingen indtager, via sine mange tværgående funktioner, en helt central placering på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. En position der forventes at blive styrket i takt med byggeriet af det nye hospital, som forventes at stå færdigt på Bispebjerg-matriklen i 2023. Som et led i dette byggeri er der i år opført en midlertidig akut røntgen satellit (MARS) placeret ved Akutmodtagelsen.

Røntgenafdelingen servicerer begge hospitalers afdelinger, praktiserende læger og speciallæger med CT-, MR- UL- og alle konventionelle røntgenundersøgelser.

Vi ønsker en serviceminded person, som trives med en travl hverdag med mange patientkontakter og vekslende opgaver. Vi er 12 sekretærer, som søger en stabil, glad og faglig dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team.

Vi forventer:

  • at du er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær og gerne rutineret bruger af SP
  • det er en fordel, hvis du har erfaring fra en radiologisk afdeling, men ikke et krav
  • du skal også, ud over de patientrelaterede opgaver, trives med administrative opgaver
  • du er proaktiv og løsningsorienteret og du tager selvstændigt ansvar for arbejdsopgaverne
  • du kan lide at kommunikere med patienter både ved fremmøde i afdelingen og i telefonen
  • du er i høj grad serviceminded og imødekommende overfor patienter samt afdelingerne på BFH
  • at du har gode samarbejdsevner
  • at du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • at du har et godt humør, selv når der er travlt
  • at du har lyst til at engagere dig i afdelingen og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
  • medvirker i oplæring af lægesekretærelever
Nogle af arbejdsopgaverne omfatter:

  • patientrelaterede opgaver i vores receptioner
  • oprette eksterne drop-in-patienter
  • booke undersøgelser i AGFA RIS/PACS
  • bestille kørsel til og fra Røntgenafdelingen
  • visitation og booking af radiologiske undersøgelser
  • klargøre konferencelister
  • oprydning på div. lister m.v.
  • besvare telefoner
Vi tilbyder:

  • et godt, tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt
  • varierende arbejdsopgaver i AGFA RIS/PACS fx visitation, indkaldelse af patienter m.v.
  • patientkontakt, både telefonisk og personligt
  • grundig oplæring i vores systemer
  • skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold
Ansøgningsfrist d. 4/10-2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 41.



Kontakt én af afdelingsradiograferne for yderligere information om stillingen:

Anette D’Souza - anette.d.souza@regionh.dk

Anne Toft – anne.toft.larsen@regionh.dk

Pernille Engesgaard – pernille.engesgaard@regionh.dk

Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-09-19T00:00:002019-10-04T00:00:00
330089292Klinikledelsessekretær / funktionsleder til klinikledelsesopgaver søges til Tand-mund-kæbekirurgisk KlinikRobot Opgaven hvem er vi? Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling, som varetager kæbekirurgi for hele Region Hovedstaden, samt har høj specialefunktion for hele Danmark. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik samarbejder med en lang række af Rigshospitalets øvrige specialer omkring patientbehandling. Klinikken behandler årligt ca. 27.000 patienter, hvor behandlingerne omfatter såvel ambulante som elektive samt akutte og traumepatienter. Sekretariatet er omdrejningspunktet for klinikken, og består af 12 dygtige sekretærer, der er organiseret i teams, således at opgaverne bliver løst i det tværfaglige samarbejde med kæbekirurger, specialtandlæger, tandplejer, sygeplejersker og klinikassistenter. Profil hvem er du? Kæbekirurgisk Klinik søger en lægesekretær, der har lyst til at arbejde i et team og varetage diverse opgaver for klinikledelsen. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær Sætter en ære i at yde optimal service, og det ligger dig på sinde, at patientens første møde med TMK bliver en positiv oplevelse Kender til kalenderstyring, telefonpasning Selvstændigt sagsbehandler og besvare forespørgsler henvendelser til klinikchefen og ledende oversygeplejerske Arbejder struktureret og målrettet og er bevidst om, hvad din indsats betyder for et godt samarbejde Som person er åben, humoristisk og imødekommende Kan arbejde med andre faggrupper. Vilkår hvad tilbyder vi? Et selvstændigt og spændende job med medansvar og medindflydelse. Mulighed for personlig og faglig udvikling i en hverdag fyldt med udfordringer. Kollegialt sammenhold, baseret på tillid, gensidig respekt og en god portion humor. Du bliver en del af et dynamisk team, hvor patienten er i centrum. Stillingen er på 37 timer. Har du lyst til at være en del af vores dynamiske afdeling, og vil være med til at gøre en forskel for Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik, så send din ansøgning til os. Mangler du svar på nogle af dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Anne Marie Juel Lett på tlf. 35 45 70 71. For yderligere oplysninger, kan du læse om vores klinik på Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik. Løn-og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er den 23. september 2019. Tiltrædelse snarest muligt.Opgaven – hvem er vi?

Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling, som varetager kæbekirurgi for hele Region Hovedstaden, samt har høj specialefunktion for hele Danmark. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik samarbejder med en lang række af Rigshospitalets øvrige specialer omkring patientbehandling.

Klinikken behandler årligt ca. 27.000 patienter, hvor behandlingerne omfatter såvel ambulante som elektive samt akutte og traumepatienter.

Sekretariatet er omdrejningspunktet for klinikken, og består af 12 dygtige sekretærer, der er organiseret i teams, således at opgaverne bliver løst i det tværfaglige samarbejde med kæbekirurger, specialtandlæger, tandplejer, sygeplejersker og klinikassistenter.

Profil – hvem er du?

Kæbekirurgisk Klinik søger en lægesekretær, der har lyst til at arbejde i et team og varetage diverse opgaver for klinikledelsen.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Sætter en ære i at yde optimal service, og det ligger dig på sinde, at patientens første møde med TMK bliver en positiv oplevelse
  • Kender til kalenderstyring, telefonpasning
  • Selvstændigt sagsbehandler og besvare forespørgsler/henvendelser til klinikchefen og ledende oversygeplejerske
  • Arbejder struktureret og målrettet og er bevidst om, hvad din indsats betyder for et godt samarbejde
  • Som person er åben, humoristisk og imødekommende
  • Kan arbejde med andre faggrupper.
Vilkår – hvad tilbyder vi?

Et selvstændigt og spændende job med medansvar og medindflydelse. Mulighed for personlig og faglig udvikling i en hverdag fyldt med udfordringer. Kollegialt sammenhold, baseret på tillid, gensidig respekt og en god portion humor. Du bliver en del af et dynamisk team, hvor patienten er i centrum. Stillingen er på 37 timer.

Har du lyst til at være en del af vores dynamiske afdeling, og vil være med til at gøre en forskel for Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik, så send din ansøgning til os.

Mangler du svar på nogle af dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Anne Marie Juel Lett på tlf. 35 45 70 71.

For yderligere oplysninger, kan du læse om vores klinik på Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik.

Løn-og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 23. september 2019. Tiltrædelse snarest muligt.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-12T00:00:002019-09-23T00:00:00
330089039Funktionsleder til Tand-mund-kæbekirurgisk KlinikRobot Vi søger en Funktionsleder til Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik, der vil være ansvarlig for ledelsen af ambulatoriets sekretær-team. Stillingen er til besættelse snarest. Opgaven hvem er vi? Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling, som varetager kæbekirurgi for hele Region Hovedstaden, samt har høj specialefunktion for hele Danmark. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik samarbejder med en lang række af Rigshospitalets øvrige specialer omkring patientbehandling. Klinikken behandler årligt ca. 27.000 patienter, hvor behandlingerne omfatter såvel ambulante som elektive samt akutte og traumepatienter. Sekretariatet er omdrejningspunktet for klinikken, og består af 12 dygtige sekretærer, der er organiseret i teams, således at opgaverne bliver løst i det tværfaglige samarbejde med kæbekirurger, specialtandlæger, tandplejer, sygeplejersker og klinikassistenter. Klinikken Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik ligger i HovedOrtoCentret, på Rigshospitalet. Klinikken består af et selvstændigt ambulatorium, et sengeafsnit sammen med Øre-næse-halskirurgisk Klinik og en operationsgang (Begge flytter til den kommende Nord Fløj). Herudover er der til klinikken knyttet et Odontologisk Videnscenter og RegionsTandplejen. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er beliggende i stueplan, hvor sekretariatet ligger i forbindelse med ambulatoriet. Sekretærgruppen Vi er 12 sekretærer, som er fordelt på forskellige ansvarsområder. Du kan læse mere om klinikken på vores hjemmeside Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik. Uddannelsesmæssige og personlige kvalifikationer Uddannet lægesekretær Ledelseserfaring Har et godt overblik Kan agere i travle og pressede situationer Er resultatorienteret Initiativrig og dynamisk Kan samarbejde med andre faggrupper. Vi forventer, at du Udfører synlig og faglig ledelse Medvirker til udvikling og synliggørelse af lægesekretærarbejdet Fastholder og udvikler sekretærernes kompetencer Er en del af sekretær-teamet Deltager i klinikkens registreringsopgaver Ser muligheder frem for begrænsninger Kan kommunikere budskaber klart og tydeligt Deltager i relevante møder. Vi kan tilbyde Et selvstændigt job med indflydelse på klinikkens udvikling En motiveret, erfaren og engageret sekretærgruppe Gode udviklingsmuligheder med fokus på kompetenceudvikling Et tæt samarbejde med klinikledelsen Vil du vide mere om stillingen, klinikken eller andet, er du velkommen til at ringe til oversygeplejerske Anne Marie Juel Lett på tlf. 3545 7071. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og kvalifikationer samt principperne for Ny løn. Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse snarest. Ansøgningsfristen er den 23. september 2019.Vi søger en Funktionsleder til Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik, der vil være ansvarlig for ledelsen af ambulatoriets sekretær-team. Stillingen er til besættelse snarest.

Opgaven – hvem er vi?

Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling, som varetager kæbekirurgi for hele Region Hovedstaden, samt har høj specialefunktion for hele Danmark. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik samarbejder med en lang række af Rigshospitalets øvrige specialer omkring patientbehandling.

Klinikken behandler årligt ca. 27.000 patienter, hvor behandlingerne omfatter såvel ambulante som elektive samt akutte og traumepatienter.

Sekretariatet er omdrejningspunktet for klinikken, og består af 12 dygtige sekretærer, der er organiseret i teams, således at opgaverne bliver løst i det tværfaglige samarbejde med kæbekirurger, specialtandlæger, tandplejer, sygeplejersker og klinikassistenter.

Klinikken

  • Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik ligger i HovedOrtoCentret, på Rigshospitalet.
  • Klinikken består af et selvstændigt ambulatorium, et sengeafsnit sammen med Øre-næse-halskirurgisk Klinik og en operationsgang (Begge flytter til den kommende Nord Fløj).
  • Herudover er der til klinikken knyttet et Odontologisk Videnscenter og RegionsTandplejen.
  • Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er beliggende i stueplan, hvor sekretariatet ligger i forbindelse med ambulatoriet.
Sekretærgruppen

Vi er 12 sekretærer, som er fordelt på forskellige ansvarsområder.

Du kan læse mere om klinikken på vores hjemmeside Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik.

Uddannelsesmæssige og personlige kvalifikationer

  • Uddannet lægesekretær
  • Ledelseserfaring
  • Har et godt overblik
  • Kan agere i travle og pressede situationer
  • Er resultatorienteret
  • Initiativrig og dynamisk
  • Kan samarbejde med andre faggrupper.
Vi forventer, at du

  • Udfører synlig og faglig ledelse
  • Medvirker til udvikling og synliggørelse af lægesekretærarbejdet
  • Fastholder og udvikler sekretærernes kompetencer
  • Er en del af sekretær-teamet
  • Deltager i klinikkens registreringsopgaver
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Kan kommunikere budskaber klart og tydeligt
  • Deltager i relevante møder.
Vi kan tilbyde

  • Et selvstændigt job med indflydelse på klinikkens udvikling
  • En motiveret, erfaren og engageret sekretærgruppe
  • Gode udviklingsmuligheder med fokus på kompetenceudvikling
  • Et tæt samarbejde med klinikledelsen
Vil du vide mere om stillingen, klinikken eller andet, er du velkommen til at ringe til oversygeplejerske Anne Marie Juel Lett på tlf. 3545 7071.

Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og kvalifikationer samt principperne for Ny løn.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse snarest.

Ansøgningsfristen er den 23. september 2019.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-12T00:00:002019-09-23T00:00:00
330088214Vi søger en lægesekretær i Klinik for Blodsygdomme på RigshospitaletRobot Om afdelingen: Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme. Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit, hvor vi i alt er 15 sekretærer. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb. I øjeblikket arbejder vi med et projekt: Fremtidens ambulatorium, som har fokus på, at alle forandringer skal være til gavn for patienterne Om Team 1: Her varetages udredning og behandling af lymfeknudekræft, myelomatose, kronisk lymfatisk leukæmi og hårcelleleukæmi. Du vil opleve en professionel arbejdsplads med fokus på optimal patientbehandling, for patienter, som går i langvarige forløb i teamet. Du bliver en del af et team med et godt tværfagligt samarbejde. Du vil få et tæt samarbejde med de læger, du er sekretær for, og du vil blive ansvarlig for alle administrative opgaver omkring dine egne patienter. Sekretærgruppen i teamet består af 5 sekretærer Vi kan tilbyde: Job i en klinik der har fokus på at gøre det bedste for vores patienter En arbejdsplads, der satser på et velfungerende tværfagligt samarbejde Mange alsidige og vekslende ambulatorieopgaver inkl. skrankefunktion. Gode kollegaer der hjælper hinanden på tværs af de 3 teams En grundig introduktion til stillingen Mulighed for udvikling, og en hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne Vi forventer du er: Uddannet lægesekretær Rutineret IT-bruger med erfaring fra Sundhedsplatformen Mødestabil Serviceminded og engageret Målrettet og professionel i dit arbejde Interesseret i at bidrage positivt til det psykiske arbejdsmiljø Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl. Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgith Skovsgaard Beyer for yderligere information. Telefon: 35451151 Mail: birgith@rh.dk Ansøgningen skal sendes via link. Ansøgningsfristen er d. 25. september 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil foregå d. 26. september 2019.Om afdelingen:



Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme.

Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit, hvor vi i alt er 15 sekretærer.

Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende

behandlingsforløb.

I øjeblikket arbejder vi med et projekt: Fremtidens ambulatorium, som har fokus på, at alle forandringer skal være til gavn for patienterne



Om Team 1:

Her varetages udredning og behandling af lymfeknudekræft, myelomatose, kronisk lymfatisk leukæmi og hårcelleleukæmi.

Du vil opleve en professionel arbejdsplads med fokus på optimal patientbehandling, for patienter, som går i langvarige forløb i teamet.

Du bliver en del af et team med et godt tværfagligt samarbejde.

Du vil få et tæt samarbejde med de læger, du er sekretær for, og du vil blive ansvarlig for alle administrative opgaver omkring dine egne patienter.

Sekretærgruppen i teamet består af 5 sekretærer



Vi kan tilbyde:

  • Job i en klinik der har fokus på at gøre det bedste for vores patienter

  • En arbejdsplads, der satser på et velfungerende tværfagligt samarbejde

  • Mange alsidige og vekslende ambulatorieopgaver inkl. skrankefunktion.

  • Gode kollegaer der hjælper hinanden på tværs af de 3 teams

  • En grundig introduktion til stillingen

  • Mulighed for udvikling, og en hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne



Vi forventer du er:

  • Uddannet lægesekretær

  • Rutineret IT-bruger med erfaring fra Sundhedsplatformen

  • Mødestabil

  • Serviceminded og engageret

  • Målrettet og professionel i dit arbejde

  • Interesseret i at bidrage positivt til det psykiske arbejdsmiljø

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl.



Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgith Skovsgaard Beyer for yderligere information.

Telefon: 35451151

Mail: birgith@rh.dk



Ansøgningen skal sendes via link.

Ansøgningsfristen er d. 25. september 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler vil foregå d. 26. september 2019.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-11T00:00:002019-09-25T00:00:00
330085923Lægesekretærspecialist i SundhedsplatformenRobot Juliane Marie Centret BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi onkologi, knoglemarvstransplantation, immunologi, hepatologi, gastroenterologi, reumatologi, infektionsmedicin, semi-intensiv terapi, seksuelle overgreb på børn & unge og international pædiatri samt behandling af almindelige børnesygdomme. BørneUngeKlinikken er således et lille hospital i det store hospital og det afspejler sig også i brugen af Sundhedsplatformen idet alle moduler bruges Beacon, AKA, Cupid, Indlagt, Ambulant, Optime og Cadence. Opgaver Vi har brug for en medarbejder, som kan optimere SP arbejdsgange inden for alle de forskellige fagområder som kan hjælpe lægesekretærer og klinikere med kodningsproblematikker og registrering som kan være tovholder på løsning af udfordringer omkring funktionaliteter i Sundhedsplatformen som kan fungere som ressourceperson overfor det kliniske personale ift opfølgning på arbejdsgange herunder kræftpakker og udredningsretten Vi søger en kollega som Er uddannet lægesekretær Har erfaring med anvendelse af SP på højt niveau Er involverende og åben samt god til at samarbejde Har personligt drive og kan udtrykke sig tydeligt i både skrift og tale Kan sætte mål og løse problemer Kan understøtte klinikerne i optimering af deres administrative arbejdsgange Har erfaring med arbejde i Excel Vi tilbyder Et varieret og udfordrende job, hvor du indgår i et samarbejde med dedikerede og engagerede lægesekretærer, læger og sygeplejersker i BørneUngeKlinikken Et godt arbejdsmiljø Fokusområder og udfordringer i nærmeste fremtid Holde fremdrift i SP-relaterede udfordringer med henblik på retvisende data og aktivitet Tilpasning af arbejdsgange i forbindelsen med Sundhedsplatformen Opfølgning og optimering ift registrering af kræftpakker, udredningsret og Bekendtgørelsen om Maksimale Ventetider Stillingen er på 30- 37 timer efter ønske. Sekretæren refererer til Klinikledelsen. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Klinikchef Karen Vitting Andersen Tlf. 3545 1349 og fungerende ledende lægesekretær Lone Sparrevohn Tlf. 3545 6514. Uddybende oplysninger om Juliane Marie Centret kan ses på hjemmeside: https: www.rigshospitalet.dk afdelinger-og-klinikker julianemarie Sider default.aspx Ansøgning med relevante oplysninger og CV sendes via linket senest d. 23. september 2019 kl. 12.00. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Juliane Marie Centret

BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi/onkologi, knoglemarvstransplantation, immunologi, hepatologi, gastroenterologi, reumatologi, infektionsmedicin, semi-intensiv terapi, seksuelle overgreb på børn & unge og international pædiatri samt behandling af almindelige børnesygdomme.

BørneUngeKlinikken er således et lille hospital i det store hospital og det afspejler sig også i brugen af Sundhedsplatformen idet alle moduler bruges Beacon, AKA, Cupid, Indlagt, Ambulant, Optime og Cadence.

Opgaver

Vi har brug for en medarbejder,

  • som kan optimere SP arbejdsgange inden for alle de forskellige fagområder
  • som kan hjælpe lægesekretærer og klinikere med kodningsproblematikker og registrering
  • som kan være tovholder på løsning af udfordringer omkring funktionaliteter i Sundhedsplatformen
  • som kan fungere som ressourceperson overfor det kliniske personale ift opfølgning på arbejdsgange herunder kræftpakker og udredningsretten


Vi søger en kollega som

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har erfaring med anvendelse af SP på højt niveau
  • Er involverende og åben samt god til at samarbejde
  • Har personligt drive og kan udtrykke sig tydeligt i både skrift og tale
  • Kan sætte mål og løse problemer
  • Kan understøtte klinikerne i optimering af deres administrative arbejdsgange
  • Har erfaring med arbejde i Excel
Vi tilbyder

  • Et varieret og udfordrende job, hvor du indgår i et samarbejde med dedikerede og engagerede lægesekretærer, læger og sygeplejersker i BørneUngeKlinikken
  • Et godt arbejdsmiljø


Fokusområder og udfordringer i nærmeste fremtid

  • Holde fremdrift i SP-relaterede udfordringer med henblik på retvisende data og aktivitet
  • Tilpasning af arbejdsgange i forbindelsen med Sundhedsplatformen
  • Opfølgning og optimering ift registrering af kræftpakker, udredningsret og Bekendtgørelsen om Maksimale Ventetider
Stillingen er på 30- 37 timer efter ønske. Sekretæren refererer til Klinikledelsen.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.



Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Klinikchef Karen Vitting Andersen Tlf. 3545 1349 og fungerende ledende lægesekretær Lone Sparrevohn Tlf. 3545 6514.



Uddybende oplysninger om Juliane Marie Centret kan ses på hjemmeside:

https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/julianemarie/Sider/default.aspx



Ansøgning med relevante oplysninger og CV sendes via linket senest d. 23. september 2019 kl. 12.00.



Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.



Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.



Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.





RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-06T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær/Sundhedsservicesekretær til Røntgenafdelingen BFH

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
Røntgenafdelingen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger en uddannet lægesekretær eller uddannet sundhedsservicesekretær til en fast stilling på 37 timer. Stillingen ønskes besat snarest, men vi venter gerne på den rigtige kollega. Vi har et ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Klinikledelsessekretær / funktionsleder til klinikledelsesopgaver søges til Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik

Rigshospitalet

København Ø
Opgaven hvem er vi? Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling, som varetager kæbekirurgi for hele Region Hovedstaden, samt har høj specialefunktion for hele Danmark. Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik samarbejder med en lang række af R...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Funktionsleder til Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger en Funktionsleder til Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik, der vil være ansvarlig for ledelsen af ambulatoriets sekretær-team. Stillingen er til besættelse snarest. Opgaven hvem er vi? Tand-mund-kæbekirurgisk Klinik er en specialiseret afdeling,...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Vi søger en lægesekretær i Klinik for Blodsygdomme på Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Om afdelingen: Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme. Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit, hvor vi i alt er 15 sekretærer. Det er vigtigt fo...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Lægesekretærspecialist i Sundhedsplatformen

Rigshospitalet

København Ø
Juliane Marie Centret BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi onkologi, knoglemarvstransplanta...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019