Lægesekretær til Lungeambulatoriet på Bispebjerg

Er du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde?

Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil:

  • serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen
  • har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel
  • positiv over for forandringer
  • systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • en god, fagligt dygtig kollega med humor
  • flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver/udfordringer et ambulatorium kan byde på.
Vores team er en gruppe lægesekretærer med:

  • Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde.
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen.
  • Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed.
Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt:
  • Call-center
  • Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder
  • Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a.

Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed.
Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011527Phoenix-fc11a16412019-04-25T00:00:00Lægesekretær til Lungeambulatoriet på BispebjergEr du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde?

Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil:
  • serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen
  • har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel
  • positiv over for forandringer
  • systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • en god, fagligt dygtig kollega med humor
  • flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver/udfordringer et ambulatorium kan byde på.
Vores team er en gruppe lægesekretærer med:

  • Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde.
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen.
  • Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed.
Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt:
  • Call-center
  • Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder
  • Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a.

Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed.
Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.
Er du stærk i kontaktmodellen og interesseret i registreringsarbejde? Så er det højst sandsynligt dig vi har brug for. Lungeambulatoriet søger 2 uddannede lægesekretærer med tiltrædelse snarest. Stillingerne er vagtfri og på 37 timer. Arbejdstiden er på hverdage i dagstid. Den ene stilling er et barselsvikariat, men med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Lungeambulatoriet søger to engagerede og fagligt stærke lægesekretærer, med nedenstående profil: serviceminded og med flair for IT og kendskab til Sundhedsplatformen har styr på patientregistrering og SP kontaktmodel positiv over for forandringer systematisk, velstruktureret og omhyggelig en god, fagligt dygtig kollega med humor flair for og tager ansvar for de mangeartede arbejdsopgaver udfordringer et ambulatorium kan byde på. Vores team er en gruppe lægesekretærer med: Engagement, faglig stolthed, godt humør, vi er ambitiøse og dedikerede kolleger, der har fokus på at levere et godt stykke arbejde. Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og deler viden med hinanden og prioriterer at få det bedste ud af arbejdsdagen. Et positivt arbejdsmiljø, hvor vi sætter stor pris på det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker i vores enhed. Arbejdsopgaverne for en lægesekretær i Lungeambulatoriet spænder vidt: Call-center Registreringsopgaver, herunder udrednings- og behandlingskoder Administrative opgaver i amb. herunder, afrund besøg, henvisninger, signering af prøvesvar o.m.a. Lungemedicinsk afdeling har 17 sekretærer fordelt på sengeafsnit, ambulatorium og infiltratenhed. Hvis ovenstående har vakt din interesse, hører vi meget gerne fra dig.11jobnetfc11a164100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218072&DepartmentId=18506&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3513620Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NV21147809DKDanmark0
linda.aggergaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749079JobNet4978865497886510025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc11a164https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc11a164https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc11a164&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc11a164&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgEr du en fagligt stærk Lægesekretær?12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361567511Lindalinda.aggergaard@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330010286Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - GlostrupRobot Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet Glostrup. Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter. Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet. Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i: At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter Daglig økonomistyring i forskergruppen Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere Deltagelse i arbejde med fundraising Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren Administration af studerende på afdelingen Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer: En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP) Alsidige IT-kompetencer både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning Vi tilbyder Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau Muligheder for faglig og personlig udvikling Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til: Professor Messoud Ashina Rigshospitalet Glostrup Dansk Hovedpine Center Neurologisk klink Valdemar Hansens Vej 5 2600 Glostrup e-mail: meas@regionh.dk Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit,
Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet – Glostrup.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter.
Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
  • At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet
  • Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter
  • Daglig økonomistyring i forskergruppen
  • Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere
  • Deltagelse i arbejde med fundraising
  • Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter
  • Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren
  • Administration af studerende på afdelingen

Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer:
  • En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper
  • Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP)
  • Alsidige IT-kompetencer – både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende
  • Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning

Vi tilbyder
  • Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden
  • Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling
  • Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til:
Professor Messoud Ashina
Rigshospitalet Glostrup
Dansk Hovedpine Center
Neurologisk klink
Valdemar Hansens Vej 5
2600 Glostrup
e-mail: meas@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-04-23T00:00:002019-05-20T00:00:00
330015396Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske ModtageafsnitRobot Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig. På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit. Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019. Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig. Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP Kvalitetssikring af arbejdslister Telefonbetjening Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier Håndtering af ordinationer og prøvesvar Portørbestilling og kørsler Vi søger en ny kollega der Trives i skiftende vagter Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær Vi kan tilbyde Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i MIN TID Vi forventer, at du Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse her: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse kontakt Sider medicinsk-modtageafsnit-1.aspx Ønsker du flere oplysninger? Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale. Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte. Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i
  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-05-02T00:00:002019-05-20T00:00:00
330014561Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologienRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer. Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det. Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet. Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring. Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat. Dine personlige kvalifikationer Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du tilbydes Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr. Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker. En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Tæt samarbejde med alle faggrupper. Yderlige oplysninger Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen. Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside www.bispebjerghospital.dk Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af.

Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer/sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer.

Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det.

Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet.

Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring.

Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat.

Dine personlige kvalifikationer
  • Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
Du tilbydes
  • Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr.
  • Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker.
  • En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Tæt samarbejde med alle faggrupper.
Yderlige oplysninger

Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen.

Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside – www.bispebjerghospital.dk

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00




Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-05-01T00:00:002019-05-22T00:00:00
330013607Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræftRobot Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse. Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb. Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører sporopdeling følger du egne patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende. Vi tilbyder dig • En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling. • En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne. • Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer. • Individuelt planlagt introduktion. • Mulighed for faglig og personlig udvikling • En samlet sekretærgruppe på ca. 35 sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde. • En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP. Vi forventer, at du • Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening HK) • Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen • Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde • Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer. • Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt • Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende. Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information. Ansøgningen bedes sendt via link og ansøgningsfristen er den 21. maj 2019 kl. 12.00. Vi afholder samtaler den 23. og 24. maj 2019. Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag.Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag

Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse.
Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser

Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave/tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb.

Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører ”sporopdeling” følger du ”egne” patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende.

Vi tilbyder dig
• En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling.
• En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne.
• Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer.
• Individuelt planlagt introduktion.
• Mulighed for faglig og personlig udvikling
• En samlet sekretærgruppe på ca. 35 sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde.
• En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP.

Vi forventer, at du
• Er uddannet lægesekretær
(godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK)
• Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen
• Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde
• Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer.
• Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt
• Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende.

Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information.

Ansøgningen bedes sendt via link og ansøgningsfristen er den 21. maj 2019 kl. 12.00. Vi afholder samtaler den 23. og 24. maj 2019.

Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-04-30T00:00:002019-05-21T00:00:00
330015665Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk AmbulatoriumRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb. Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer. Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen. I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier. Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester. Personlige kvalifikationer Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt. Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt. Vi kan tilbyde En 30-37-timers ansættelse med start d. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens. Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om. Har vi fanget din interesse? Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os: Lægesekretær Sidsel Küsch Nørmark på telefon 3863 5253 eller via mail sidsel.kuesch.noermark@regionh.dk Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5238 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk på telefon 3863 5225 eller via mail marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Ansøgningsfristen er torsdag den 23. maj 2019, kl. 12.00.Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden.
Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af.

I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb.

Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer.

Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen.

I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier.

Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester.

Personlige kvalifikationer
  • Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt.
Vi kan tilbyde
  • En 30-37-timers ansættelse med start d. 1. juni 2019 eller snarest derefter.
  • Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.
  • Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om.
Har vi fanget din interesse?

Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os:
Lægesekretær Sidsel Küsch Nørmark på telefon 3863 5253 eller via mail sidsel.kuesch.noermark@regionh.dk
Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5238 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk
Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk på telefon 3863 5225 eller via mail marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Ansøgningsfristen er torsdag den 23. maj 2019, kl. 12.00.
Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-05-02T00:00:002019-05-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - Glostrup

Rigshospitalet

København Ø
Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet Glostrup. Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministrat...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit

Bispebjerg Hospital

København NV
Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig. På Me...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologien

Bispebjerg Hospital

København NV
Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neuro...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræft

Rigshospitalet

København Ø
Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandl...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:21. maj 2019

Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk Ambulatorium

Bispebjerg Hospital

København NV
Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019