Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Nuklearmedicin og PET


Vi søger pr. 1. april 2018, 2 nye lægesekretærkolleger til Nuklearmedicin og PET, Aarhus Universitetshospital, Nørrebrogade. 

Arbejdstiden planlægges efter aftale alle hverdage i tidsrummet mellem kl. 07:30-16:00.
 
Nuklearmedicin og PET består af et nuklearmedicinsk afsnit og et PET afsnit, som begge er beliggende på Nørrebrogade og et nuklearmedicinsk afsnit beliggende på Palle Juul-Jensens Boulevard med en PET/CT-funktion. Der er ansat ca. 140 engagerede og kompetente medarbejdere i afdelingen fordelt på mange forskellige faggrupper, herunder læger, bioanalytikere, sekretærer, hospitalsfysikere og radiokemikere og vi samarbejder tæt tværfagligt sammen. Afdelingen udfører undersøgelser og behandling indenfor en lang række specialer, bl.a. onkologi, infektionsmedicin og kardiologi. Afdelingen påbegynder udflytning under fælles tag i Skejby i efteråret 2018.
 
De tre afsnit råder tilsammen over bl.a. 3 SPECT/CT-skannere, 4 gammakameraer, 5 PET/CT-skannere og 1 HRRT dedikeret hjerneskanner. Afdelingen råder desuden over et SPECT-kamera og en mikro-PET/MR skanner til dyreeksperimentel forskning.
 
Desuden råder afdelingen over en stor radiokemi i PET afsnittet og en stor radiofarmaci på Nuklearmedicinsk afsnit på Nørrebrogade. Vi fremstiller et bredt udvalg af PET-isotoper og radioaktive lægemidler.
 
 
Arbejdsopgaverne består bl.a. af
 

  • booking, indkaldelse og registrering i RIS (Røntgen Informationssystem)
  • koordinering af patientforløb
  • skrivning og afsendelse af undersøgelsessvar
  • receptionsfunktioner med modtagelse og registrering af patienter
  • forberedelse til div. konferencer

Udover ovenstående fælles opgaver, varetager lægesekretærerne mange specialopgaver afhængig af kompetencer og interesser. Vi arbejder meget tværfagligt, og det er derfor vigtigt, at faggrupper og kompetencer er bredt repræsenteret i udviklingen af optimering af sammenhængende patientforløb, men også i udviklingen af afdelingen organisatorisk.
 
Din profil
 
  • du er uddannet lægesekretær
  • kan prioritere og bevare overblikket i en travl hverdag
  • kan arbejde selvstændigt og ser en styrke i tværfagligt samarbejde
  • er ansvarsbevidst og stabil, samt brænder for at yde god service til patienterne
  • gode IT-kundskaber
  • kendskab til Carestream RIS vil være en fordel 

Vi kan tilbyde
 
  • en spændende arbejdsplads, hvor du kan være med til at tegne fremtiden
  • en højteknologisk afdeling med nyt og moderne udstyr
  • de bedste kolleger, høj faglighed og godt humør
  • en arbejdsplads, hvor patienten er i centrum
  • godt arbejdsklima, stort tværfagligt samarbejde, og hvor god omgangstone er en selvfølge

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
 
Du er meget velkommen til at søge yderligere oplysninger om stilling til ledende lægesekretær Karin Beck på 4046 5155.
 
Ansøgningsfrist den 23. februar 2018.
Ansættelsessamtaler den 26/27. februar 2018.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her