Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Plastikkirurgisk sekretariat, Afdeling Z, OUH Odense Universitetshospital

Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen.

Tiltrædelse:
1. september 2019, eller efter aftale.

Arbejdstid:
Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag

Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev.
Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer; 
- Plastikkirurgi
- Brystkirurgi
- Sårbehandling

Lidt om afdelingen
Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion).
Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit.

Vi forventer

  • at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom
  • at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb
  • at du er fagligt stærk og du er holdspiller
  • at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov
  • at du trives fint med opfølgningsopgaver

Vi kan tilbyde

  • en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
  • gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan
  • et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver
  • god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre
  • et åbent og positivt arbejdsmiljø

Løn
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK/DL.

Hør mere
For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen.

Ansøgningsfrist
1. juli 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Foregår i uge 31 2019.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032429Phoenix-c02b9c4b12019-05-27T17:01:00.293Lægesekretær til Plastikkirurgisk sekretariat, Afdeling Z, OUH Odense Universitetshospital

Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen.

Tiltrædelse:
1. september 2019, eller efter aftale.

Arbejdstid:
Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag

Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev.
Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer; 
- Plastikkirurgi
- Brystkirurgi
- Sårbehandling

Lidt om afdelingen
Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion).
Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit.

Vi forventer

  • at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom
  • at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb
  • at du er fagligt stærk og du er holdspiller
  • at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov
  • at du trives fint med opfølgningsopgaver

Vi kan tilbyde

  • en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
  • gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan
  • et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver
  • god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre
  • et åbent og positivt arbejdsmiljø

Løn
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK/DL.

Hør mere
For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen.

Ansøgningsfrist
1. juli 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Foregår i uge 31 2019.

 

 

2019-07-02T00:51:52.080 Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen. Tiltrædelse: 1. september 2019, eller efter aftale. Arbejdstid: Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev. Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer - Plastikkirurgi - Brystkirurgi - Sårbehandling Lidt om afdelingen Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion). Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit. Vi forventer at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb at du er fagligt stærk og du er holdspiller at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov at du trives fint med opfølgningsopgaver Vi kan tilbyde en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre et åbent og positivt arbejdsmiljø Løn I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK DL. Hør mere For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen. Ansøgningsfrist 1. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler Foregår i uge 31 2019.10Phoenixc02b9c4b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207683&DepartmentId=6884&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3535850Plastikkirurgisk Afdeling Z Odense11J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, 1. sal5000Odense CDKDanmarkORS/c02b9c4b_logo.pngORS/Small/c02b9c4b_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768261RegionSyddanmarkMinimum20768300027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretær til Plastikkirurgisk sekretariat, Afdeling Z, OUH Odense Universitetshospital1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361932850laila.w.madsen@rsyd.dkDanmarkDanmark330105422Lægesekretær til onkogynækologisk sekretariatBasic En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team er ledig til besættelse per 1. december 2019. Stillingen er i udgangspunktet 37 timer ugentligt, og arbejdstiden er indenfor tidsrummet 7.30 til 17.00 på hverdage. Foruden dig er vi fire lægesekretærer i det onkogynækologiske team. Vi er en stor universitets- og specialeafdeling med engagerede og kompetente medarbejdere. Indenfor subspecialet onkogynækologi varetages årligt betjening af 2800 patienter med 6000 ambulante kontakter og 800 indlæggelser. Sekretariatet varetager håndtering af henvisninger, journalskrivning og booking og øvrige administrative opgaver i relation til patientforløb, team og afsnit. Der er stor fokus på korrekt registrering i kræftpakkeforløb, overholdelse af de maksimale ventetider og indberetning til Cancerregisteret samt Dansk Gynækologisk Cancerdatabase. Tempoet i kontoret er højt og præget af de akutte patientforløb i kræftpakker. Arbejdsmiljøet er godt. Vi dyrker det mono- og tværfaglige samarbejde og har god mulighed for indflydelse på eget arbejdsområde. Afdelingen er organisatorisk opdelt i en gynækologisk og en obstetrisk søjle. Der arbejdes primært i teams, men vi løfter i flok med fælles opgaveløsning ved behov. Vi søger i en uddannet lægesekretær som: Har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter og samarbejdspartnere Har en positiv indstilling til kontinuerlig udvikling af opgaveløsning Finder registrering og kodning interessant, gerne på nørdeniveau Er løsnings- og detaljeorienteret Vi forventer at du motiveres af, at løse opgaver til gavn for patienter, pårørende og samarbejdspartnere at du har lyst til at gøre en forskel. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til overenskomst mellem HK og De Danske Regioner. Gensidige forventninger til lønniveau drøftes ved samtalen. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, såfremt du ikke for nuværende er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Ved ansættelse indhentes børneattest. Ansøgningsfrist Tirsdag den 29. oktober 2019. Samtaler afholdes onsdag den 30. oktober 2019 Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Solveig Jensen, tlf. 2135 3207.En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team

En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team er ledig til besættelse per 1. december 2019. Stillingen er i udgangspunktet 37 timer ugentligt, og arbejdstiden er indenfor tidsrummet 7.30 til 17.00 på hverdage. 

Foruden dig er vi fire lægesekretærer i det onkogynækologiske team.

Vi er en stor universitets- og specialeafdeling med engagerede og kompetente medarbejdere.

Indenfor subspecialet onkogynækologi varetages årligt betjening af 2800 patienter med 6000 ambulante kontakter og 800 indlæggelser.

Sekretariatet varetager håndtering af henvisninger, journalskrivning og booking og øvrige administrative opgaver i relation til patientforløb, team og afsnit. Der er stor fokus på korrekt registrering i kræftpakkeforløb, overholdelse af de maksimale ventetider og indberetning til Cancerregisteret samt Dansk Gynækologisk Cancerdatabase. 

Tempoet i kontoret er højt og præget af de akutte patientforløb i kræftpakker.

Arbejdsmiljøet er godt. Vi dyrker det mono- og tværfaglige samarbejde og har god mulighed for indflydelse på eget arbejdsområde.

Afdelingen er organisatorisk opdelt i en gynækologisk og en obstetrisk søjle. Der arbejdes primært i teams, men vi løfter i flok med fælles opgaveløsning ved behov.

Vi søger i en uddannet lægesekretær som:

  • Har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter og samarbejdspartnere
  • Har en positiv indstilling til kontinuerlig udvikling af opgaveløsning
  • Finder registrering og kodning interessant, gerne på nørdeniveau
  • Er løsnings- og detaljeorienteret

Vi forventer at du motiveres af, at løse opgaver til gavn for patienter, pårørende og samarbejdspartnere – at du har lyst til at gøre en forskel.

Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til overenskomst mellem HK og De Danske Regioner. Gensidige forventninger til lønniveau drøftes ved samtalen. 

Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, såfremt du ikke for nuværende er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. 

Ved ansættelse indhentes børneattest.

Ansøgningsfrist

Tirsdag den 29. oktober 2019.

Samtaler afholdes onsdag den 30. oktober 2019   

Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Solveig Jensen, tlf. 2135 3207.   

ORS/Small/5653ea7e_logo.pngGynækologisk obstetrisk Afdeling D - Odense-SvendborgOdense C2019-10-11T14:00:54.7032019-10-29T00:00:00
330102589Lægesekretær til vikariat ved Afdeling for Medicinske Mavetarmsygdomme med mulighed for hjemmearbejdsdageBasic SPÆNDENDE HVERDAG MED MULIGHEDER FOR UDVIKLING! Er du vores nye kollega? Vi søger en lægesekretær til vores sekretærteam i Afdeling S. Der er tale om et vikariat på 37 timer ugentligt med tiltrædelse d. 01.12.19 til d. 30.11.20. Sekretariatet, på i alt 19 sekretærer, har et godt og stærkt fællesskab og arbejder tæt sammen med afdelingens øvrige faggrupper. Her sikrer vi det gode patientforløb, hvor vi forsøger at give patienterne den bedste patientoplevelse i deres kontakt med afdelingen. I Afdeling S behandles patienterne for sygdomme i spiserør, mavesæk, tynd- og tyktarm,bugspytkirtel samt leveren. Vi har mange højtspecialiserede funktioner tilknyttet afdelingen. Afdeling S består af et ambulatorium, et dagafsnit, et endoskopiafsnit samt et sengeafsnit. Vi har cirka 3.300 ambulante patienter om måneden, dertil hører en stor forskningsenhed. Vi søger en effektiv og energisk lægesekretær som kan arbejde selvstændigt og som kan tåle forstyrrelser og varierende arbejdsopgaver. I sekretærteamet har vi roterende pladser dvs. at du som udgangspunkt har den samme plads i en uge ad gangen, hvorefter du flytter videre til en ny plads som har andre arbejdsopgaver. Det er en arbejdsform som har stor succes i vores afdeling og som styrker vores kollegiale sammenhold. Dine opgaver vil bestå af: Telefonbetjening Varetagelse af patientmailen Indkaldelser og aflysninger af patienter Ordne nye vagtskemaer Afsendelse af befordringsgodtgørelse Varetagelse af administrative arbejdsopgaver for læger og sygeplejersker Skrivning af journalnotater (ambulant, indlagt, operationsnotater, TGK mm.) Ad hoc opgaver Vi ønsker en person som har følgende kompetencer: Uddannet lægesekretær Erfaring med Cosmic Imødekommende, serviceminded og fleksibel Ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt Har ordenssans og kan bevare overblikket Har gode samarbejdsevner Vi tilbyder: Et godt arbejdsmiljø som er baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation Et godt og stærkt fællesskab i sekretærgruppen Dagligt samarbejde med læger og sygeplejersker Mødet med mange forskellige patienter, pårørende og samarbejdspartnere Arbejdstid inden for dagstid Hjemmearbejdsdage i senvagtsrullet Løn- og ansættelsesforhold: I henhold til overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. Hvis du har spørgsmål: Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Katja Frandsen på telefon 23 81 11 06. Ansøgningsfrist er torsdag d. 24.10.19. Samtalerne forventes afholdt d. 29.10.19.

SPÆNDENDE HVERDAG MED MULIGHEDER FOR UDVIKLING!

Er du vores nye kollega? Vi søger en lægesekretær til vores sekretærteam i Afdeling S.

Der er tale om et vikariat på 37 timer ugentligt med tiltrædelse d. 01.12.19 til d. 30.11.20.

Sekretariatet, på i alt 19 sekretærer, har et godt og stærkt fællesskab og arbejder tæt sammen med afdelingens øvrige faggrupper. Her sikrer vi det gode patientforløb, hvor vi forsøger at give patienterne den bedste patientoplevelse i deres kontakt med afdelingen.

I Afdeling S behandles patienterne for sygdomme i spiserør, mavesæk, tynd- og tyktarm,bugspytkirtel samt leveren. Vi har mange højtspecialiserede funktioner tilknyttet afdelingen.

Afdeling S består af et ambulatorium, et dagafsnit, et endoskopiafsnit samt et sengeafsnit. Vi har cirka 3.300 ambulante patienter om måneden, dertil hører en stor forskningsenhed.

Vi søger en effektiv og energisk lægesekretær som kan arbejde selvstændigt og som kan tåle forstyrrelser og varierende arbejdsopgaver. I sekretærteamet har vi ”roterende pladser” dvs. at du som udgangspunkt har den samme plads i en uge ad gangen, hvorefter du flytter videre til en ny plads som har andre arbejdsopgaver. Det er en arbejdsform som har stor succes i vores afdeling og som styrker vores kollegiale sammenhold.

Dine opgaver vil bestå af:

  • Telefonbetjening
  • Varetagelse af patientmailen
  • Indkaldelser og aflysninger af patienter
  • Ordne nye vagtskemaer
  • Afsendelse af befordringsgodtgørelse
  • Varetagelse af administrative arbejdsopgaver for læger og sygeplejersker
  • Skrivning af journalnotater (ambulant, indlagt, operationsnotater, TGK mm.)
  • Ad hoc opgaver

Vi ønsker en person som har følgende kompetencer:

  • Uddannet lægesekretær
  • Erfaring med Cosmic
  • Imødekommende, serviceminded og fleksibel
  • Ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
  • Har ordenssans og kan bevare overblikket
  • Har gode samarbejdsevner

Vi tilbyder:

  • Et godt arbejdsmiljø som er baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation
  • Et godt og stærkt fællesskab i sekretærgruppen
  • Dagligt samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Mødet med mange forskellige patienter, pårørende og samarbejdspartnere
  • Arbejdstid inden for dagstid
  • Hjemmearbejdsdage i senvagtsrullet

Løn- og ansættelsesforhold: 

I henhold til overenskomst mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. 
Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark.  

Hvis du har spørgsmål: 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Katja Frandsen på telefon 23 81 11 06.

Ansøgningsfrist er torsdag d. 24.10.19.
Samtalerne forventes afholdt d. 29.10.19.

ORS/Small/03ca26af_logo.pngAfdeling for Medicinske Mavetarmsygdomme S, OdenseOdense C2019-10-08T12:00:58.8672019-10-24T00:00:00
330100933LægesekretærBasic Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretærer Om stillingerne Vi søger to stabile, ansvarsbevidste, uddannede lægesekretærer med højt serviceniveau. Stillingerne er begge på 37 timer om ugen. Du vil indgå i et tæt, kollegialt sekretærteam bestående af i alt 6 sekretærer (4 i Odense og 2 i Svendborg), 1 elev samt den ledende lægesekretær. Dit arbejde tager udgangspunkt på Odense-matriklen, men der kan forekomme arbejdsdage i Svendborg, så derfor vil din ansættelse være på begge matrikler. Stillingerne ønskes besat 1. december 2019 eller snarest derefter. Din arbejdstid vil efter aftale være i tidsrummet kl. 7.30-18.00. Der er flekstid i afdelingen. Dine arbejdsopgaver Du vil have følgende opgaver: Visitation, booking og indkaldelse af patienter i Cosmic Servicering af patienter og pårørende Bestilling af transport, tolk m.m. Support og servicering af terapeuter, herunder introduktion af nye medarbejdere Føring af løn i Tjenestetid for terapeuter Ad hoc-sekretæropgaver Vi arbejder som et team, hvor hver sekretær ud over ovenstående opgaver har særlige ansvarsområder. Opgaverne aftales i forhold til dine kompetencer og udviklingsønsker. Der kan eksempelvis blive tale om følgende: Designportalen oprettelse og vedligeholdelse af materiale Mit Sygehus oprettelse og vedligeholdelse af forløb i app en Registrerings- og kontrolopgaven Deltagelse i fejlretning Cosmic kalenderansvarlig Håndtering af aktiviteter, resurser, bemanding m.m. Fraser, breve, opdatering i DiPo Elevansvarlig Instrukser til Infonet Om dig Vi ønsker os en stabil, ansvarsbevidst, imødekommende kollega med godt humør, gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Vi forventer, at du er IT-stærk og har godt indblik i Cosmic. Du vil få oplæring i form af kurser og sidemandsoplæring i de arbejdsgange og kompetencer, som er nødvendige for at løse opgaverne. I tilrettelæggelsen og udførelsen af det daglige arbejde vil du arbejde tæt sammen med dine kolleger, og vi forventer en fleksibel tilgang til dette sekretærgruppen er i høj grad selvstyrende. Det er vigtigt for os, at du er åben over for nye opgaver, som opstår i takt med udvikling af nyt IT eller nye arbejdsgange. Vi vægter en positiv kollega, som kan se nye muligheder og møder terapeuter og patienter med et smil. Om os Rehabiliteringsafdelingen er en selvstændig afdeling med ca. 200 medarbejdere fordelt på 2 matrikler og med 5 faglige funktionsområder, henholdsvis på OUH i Odense og på OUH Svendborg sygehus. Fysio- og ergoterapeuterne dækker den terapeutiske intervention inden for stort set alle specialer for såvel ambulante som indlagte patienter. I Rehabiliteringsafdelingen vil du blive en del af en selvfungerende gruppe, hvor kulturen er kendetegnet ved stor ansvarsfølelse, højt fagligt engagement og lyst til at gøre en forskel. Vi arbejder med en værdi, hvor vi sætter patienten først og løbende arbejder på at forbedre patientforløbet. Du vil indgå i et team, hvor dygtige og engagerede kolleger har fokus på patienten og opgaveløsningen. I sekretariatet arbejder vi konsekvent på at styrke sammenhængskraften og harmoniseringen mellem matriklerne. Vi har fokus på at skabe en åben dialog, være fleksible i arbejdets tilrettelæggelse og være et godt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation med hinanden. I sekretariatet er vi altid i stand til at løse arbejdsopgaverne professionelt, da alle sekretærer løbende bliver kompetence udviklet i forhold til relevante arbejdsopgaver. Ud over sekretærgruppens egne sociale arrangementer, deltager afdelingen i DHL-stafet, afholder Rehabiliteringens Dag med revy m.m. Løn og ansættelsesforhold I henhold til overenskomst. Hvis du har spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Valgreen på telefon 23 83 05 15. Samtaler afholdes tirsdag den 29. oktober om eftermiddagen Ansøgningsfrist: Onsdag den 23. oktober 2019.

Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretærer

Om stillingerne

Vi søger to stabile, ansvarsbevidste, uddannede lægesekretærer med højt serviceniveau. Stillingerne er begge på 37 timer om ugen. Du vil indgå i et tæt, kollegialt sekretærteam bestående af i alt 6 sekretærer (4 i Odense og 2 i Svendborg), 1 elev samt den ledende lægesekretær. Dit arbejde tager udgangspunkt på Odense-matriklen, men der kan forekomme arbejdsdage i Svendborg, så derfor vil din ansættelse være på begge matrikler.

Stillingerne ønskes besat 1. december 2019 eller snarest derefter.

Din arbejdstid vil efter aftale være i tidsrummet kl. 7.30-18.00. Der er flekstid i afdelingen.

Dine arbejdsopgaver

Du vil have følgende opgaver:

  • Visitation, booking og indkaldelse af patienter i Cosmic
  • Servicering af patienter og pårørende
  • Bestilling af transport, tolk m.m.
  • Support og servicering af terapeuter, herunder introduktion af nye medarbejdere
  • Føring af løn i Tjenestetid for terapeuter
  • Ad hoc-sekretæropgaver

Vi arbejder som et team, hvor hver sekretær ud over ovenstående opgaver har særlige ansvarsområder. Opgaverne aftales i forhold til dine kompetencer og udviklingsønsker. Der kan eksempelvis blive tale om følgende:

  • Designportalen; oprettelse og vedligeholdelse af materiale
  • Mit Sygehus; oprettelse og vedligeholdelse af forløb i app’en
  • Registrerings- og kontrolopgaven; Deltagelse i fejlretning
  • Cosmic kalenderansvarlig; Håndtering af aktiviteter, resurser, bemanding m.m.
  • Fraser, breve, opdatering i DiPo
  • Elevansvarlig
  • Instrukser til Infonet

Om dig

Vi ønsker os en stabil, ansvarsbevidst, imødekommende kollega med godt humør, gå-på-mod og gode samarbejdsevner.

Vi forventer, at du er IT-stærk og har godt indblik i Cosmic. Du vil få oplæring i form af kurser og sidemandsoplæring i de arbejdsgange og kompetencer, som er nødvendige for at løse opgaverne. I tilrettelæggelsen og udførelsen af det daglige arbejde vil du arbejde tæt sammen med dine kolleger, og vi forventer en fleksibel tilgang til dette – sekretærgruppen er i høj grad selvstyrende. Det er vigtigt for os, at du er åben over for nye opgaver, som opstår i takt med udvikling af nyt IT eller nye arbejdsgange.

Vi vægter en positiv kollega, som kan se nye muligheder og møder terapeuter og patienter med et smil.

Om os

Rehabiliteringsafdelingen er en selvstændig afdeling med ca. 200 medarbejdere fordelt på 2 matrikler og med 5 faglige funktionsområder, henholdsvis på OUH i Odense og på OUH Svendborg sygehus.  Fysio- og ergoterapeuterne dækker den terapeutiske intervention inden for stort set alle specialer for såvel ambulante som indlagte patienter. I Rehabiliteringsafdelingen vil du blive en del af en selvfungerende gruppe, hvor kulturen er kendetegnet ved stor ansvarsfølelse, højt fagligt engagement og lyst til at gøre en forskel. Vi arbejder med en værdi, hvor vi sætter patienten først og løbende arbejder på at forbedre patientforløbet. Du vil indgå i et team, hvor dygtige og engagerede kolleger har fokus på patienten og opgaveløsningen.

I sekretariatet arbejder vi konsekvent på at styrke sammenhængskraften og harmoniseringen mellem matriklerne. Vi har fokus på at skabe en åben dialog, være fleksible i arbejdets tilrettelæggelse og være et godt team.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation med hinanden. I sekretariatet er vi altid i stand til at løse arbejdsopgaverne professionelt, da alle sekretærer løbende bliver kompetence udviklet i forhold til relevante arbejdsopgaver.

Ud over sekretærgruppens egne sociale arrangementer, deltager afdelingen i DHL-stafet, afholder Rehabiliteringens Dag med revy m.m.

Løn og ansættelsesforhold

I henhold til overenskomst.

Hvis du har spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Valgreen på telefon 23 83 05 15.

Samtaler afholdes tirsdag den 29. oktober om eftermiddagen

Ansøgningsfrist: Onsdag den 23. oktober 2019.

 

 

ORS/Small/fee08ed1_logo.pngRehabiliteringsafdelingenOdense C2019-10-04T14:01:02.5702019-10-23T00:00:00
330100235Lægesekretær søges til H. C. Andersen Børne- og UngehospitalBasic En lægesekretærstilling i H. C. Andersen Børne- og Ungehospital er ledig til besættelse 1. marts 2019 eller snarest derefter.Vi søger en kollega, der vil være med til at gøre en forskel for syge børn og deres familier. Vi har et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle er vigtige medspillere i forhold til at sikre et godt og vellykket patientforløb. Vi søger en lægesekretær til vores endokrinologiske team pr. 1. december 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge og er omfattet af vagtordning. Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til tværfagligt samarbejde og trives med at have mange forskellige bolde i luften er interesseret i og har flair for kodning og registrering er initiativrig, har et godt humør og er en god kollega Vi tilbyder: et spændende og alsidigt job et godt arbejdsmiljø med gode kolleger både i sekretærgruppen og tværfagligt en anerkendende ledelsesstil gode videre- og efteruddannelsesmuligheder flexordning Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Joan Frandsen, tlf.6541 2105. Du er også velkommen til at besøge os. Du kan læse mere om Børne- og Ungehospitalet på Odense Universitetshospitals hjemmeside. Du bedes sende din ansøgning via HR Manager stilet til sekretariatschef Joan Frandsen, H. C. Andersen Børne- og Ungehospital, Odense Universitetshospital. Ansøgningsfristen er 20. oktober 2019, og samtaler afholdes umiddelbart derefter. Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst. Stillingen er omfattet af Ny Løn, hvilket betyder, at der skal foregå en forhandling af lønniveau ved ansættelse. Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelse udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.En lægesekretærstilling i H. C. Andersen Børne- og Ungehospital er ledig til besættelse 1. marts 2019 eller snarest derefter.
Vi søger en kollega, der vil være med til at gøre en forskel for syge børn og deres familier. Vi har et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle er vigtige medspillere i forhold til at sikre et godt og vellykket patientforløb.
 
Vi søger en lægesekretær til vores endokrinologiske team pr. 1. december 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge og er omfattet af vagtordning.
 
Vi forventer, at du
  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • er god til tværfagligt samarbejde og trives med at have mange forskellige bolde i luften
  • er interesseret i og har flair for kodning og registrering
  • er initiativrig, har et godt humør og er en god kollega
 
Vi tilbyder:
  • et spændende og alsidigt job
  • et godt arbejdsmiljø med gode kolleger både i sekretærgruppen og tværfagligt
  • en anerkendende ledelsesstil
  • gode videre- og efteruddannelsesmuligheder
  • flexordning

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Joan Frandsen, tlf.6541 2105. Du er også velkommen til at besøge os. Du kan læse mere om Børne- og Ungehospitalet på Odense Universitetshospitals hjemmeside.

Du bedes sende din ansøgning via HR Manager stilet til sekretariatschef Joan Frandsen, H. C. Andersen Børne- og Ungehospital, Odense Universitetshospital. Ansøgningsfristen er 20. oktober 2019, og samtaler afholdes umiddelbart derefter.
 
Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst. Stillingen er omfattet af Ny Løn, hvilket betyder, at der skal foregå en forhandling af lønniveau ved ansættelse.
Vi gør opmærksom på, at vi ved ansættelse udbeder os en børneattest. Attesten indhentes hos Rigspolitiet efter forudgående aftale med dig.
 
ORS/Small/cc99e5d3_logo.pngH.C. Andersen Børne- og UngehospitalOdense C2019-10-03T16:05:33.3932019-10-20T00:00:00
330097597LægesekretærBasic Vi søger en dygtig lægesekretær skal det være dig? Er du god til at se muligheder, er løsningsorienteret, kvalitetsbevidst og uddannet lægesekretær, så har vi en fast stilling til dig i vores sekretariat per 1. november 2019 eller snarest derefter. Vi venter gerne på den rette. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden fordeles i tidsrummet 07.30-16.00 og der vil være en lørdagsvagt ca. hver 2.-3. måned. Vi arbejder i teams, hvor hvert team selv planlægger afviklingen af deres opgaver. Du vil møde stort set alle lægesekretæropgaver i teamet. Herudover er der også opgaver med patientkontakt i vores ambulatorier. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) Trives med selvstændige arbejdsopgaver Ser muligheder frem for begrænsninger Er positiv og møder patienter, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil Er robust, har overblik og kan bevare roen i pressede situationer Er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at bidrage til opfyldelsen af vores kvalitetsmål Er fortrolig med Cosmic Cosmic PAS, Office-pakken og andre systemer, som vi anvender i afdelingen Vi tilbyder: Et spændende og selvstændigt job med mange udfordringer Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt Kompetente, engagerede og erfarne kolleger Et spændende speciale i udvikling 19 dygtige og søde sekretærkolleger Lidt om Øjenafdeling E: Øjenafdeling E er en spændende afdeling i konstant udvikling. På sekretærsiden er vi opdelt i 5 teams, men vi er gode til at hjælpe hinanden på tværs af vores teams. Vi arbejder løbende på at optimere vores arbejdsgange og dermed optimere vores patientforløb. Vi er en universitetsafdeling, der behandler patienter fra hele Region Syddanmark og de øvrige regioner. Vi modtager årligt ca. 52.000 ambulante patienter - heraf ca. 13.000 dagkirurgiske patienter og ca. 700 patienter til indlæggelse. Vi har 3 ambulatorier, 1 dagkirurgisk afsnit og 1 operationsgang. Vi er ca. 100 ansatte i afdelingen fordelt på læger, sygeplejersker, fotografer, ortoptister, optikere og sekretærer. Vi er 19 sekretærer. Ansøgningsfrist: Fredag den 18. oktober 2019 kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt onsdag den 23. oktober 2019. Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Trine Malec på telefon 2115 8138 eller via mail trine.malec@rsyd.dk. Løn- og ansættelsesforhold: Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og takstnævn og HK DL. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder.

Vi søger en dygtig lægesekretær – skal det være dig?

Er du god til at se muligheder, er løsningsorienteret, kvalitetsbevidst og uddannet lægesekretær, så har vi en fast stilling til dig i vores sekretariat per 1. november 2019 eller snarest derefter. Vi venter gerne på den rette.

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden fordeles i tidsrummet 07.30-16.00 og der vil være en lørdagsvagt ca. hver 2.-3. måned. Vi arbejder i teams, hvor hvert team selv planlægger afviklingen af deres opgaver. Du vil møde stort set alle lægesekretæropgaver i teamet. Herudover er der også opgaver med patientkontakt i vores ambulatorier.

 

Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • Trives med selvstændige arbejdsopgaver 
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er positiv og møder patienter, kolleger og andre samarbejdspartnere med et smil
  • Er robust, har overblik og kan bevare roen i pressede situationer
  • Er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at bidrage til opfyldelsen af vores kvalitetsmål
  • Er fortrolig med Cosmic/Cosmic PAS, Office-pakken og andre systemer, som vi anvender i afdelingen

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende og selvstændigt job med mange udfordringer
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø, hvor vi har det godt med hinanden og løfter i flok
  • En afdeling hvor vi vægter det psykiske arbejdsmiljø højt
  • Kompetente, engagerede og erfarne kolleger
  • Et spændende speciale i udvikling
  • 19 dygtige og søde sekretærkolleger

 

Lidt om Øjenafdeling E:

Øjenafdeling E er en spændende afdeling i konstant udvikling. På sekretærsiden er vi opdelt i 5 teams, men vi er gode til at hjælpe hinanden på tværs af vores teams. Vi arbejder løbende på at optimere vores arbejdsgange og dermed optimere vores patientforløb. Vi er en universitetsafdeling, der behandler patienter fra hele Region Syddanmark og de øvrige regioner. Vi modtager årligt ca. 52.000 ambulante patienter - heraf ca. 13.000 dagkirurgiske patienter og ca. 700 patienter til indlæggelse. Vi har 3 ambulatorier, 1 dagkirurgisk afsnit og 1 operationsgang. Vi er ca. 100 ansatte i afdelingen fordelt på læger, sygeplejersker, fotografer, ortoptister, optikere og sekretærer. Vi er 19 sekretærer.

 

Ansøgningsfrist: Fredag den 18. oktober 2019 kl. 12.00   

Samtaler forventes afholdt onsdag den 23. oktober 2019.

 

Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Trine Malec på telefon 2115 8138 eller via mail trine.malec@rsyd.dk.

 

Løn- og ansættelsesforhold: Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og takstnævn og HK/DL. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, og såfremt du ikke er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. 

ORS/Small/ef3bf4ff_logo.pngØjenafdeling E, OdenseOdense C2019-09-30T13:00:46.3602019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til onkogynækologisk sekretariat

Gynækologisk obstetrisk Afdeling D - Odense-Svendborg

Odense C
En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team En fast stilling som lægesekretær tilknyttet afdelingens onkogynækologiske team er ledig til besættelse per 1. december 2019. Stillingen er i udgangspunktet 37 timer uge...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

Lægesekretær til vikariat ved Afdeling for Medicinske Mavetarmsygdomme med mulighed for hjemmearbejdsdage

Afdeling for Medicinske Mavetarmsygdomme S, Odense

Odense C
SPÆNDENDE HVERDAG MED MULIGHEDER FOR UDVIKLING! Er du vores nye kollega? Vi søger en lægesekretær til vores sekretærteam i Afdeling S. Der er tale om et vikariat på 37 timer ugentligt med tiltrædelse d. 01.12.19 til d. 30.11.20. Sekretariatet, på i ...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Lægesekretær

Rehabiliteringsafdelingen

Odense C
Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretærer Om stillingerne Vi søger to stabile, ansvarsbevidste, uddannede lægesekretærer med højt serviceniveau. Stillingerne er begge på 37 timer om ugen. Du vil indgå i et tæt, kollegialt sekretærteam bestående...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Lægesekretær søges til H. C. Andersen Børne- og Ungehospital

H.C. Andersen Børne- og Ungehospital

Odense C
En lægesekretærstilling i H. C. Andersen Børne- og Ungehospital er ledig til besættelse 1. marts 2019 eller snarest derefter.Vi søger en kollega, der vil være med til at gøre en forskel for syge børn og deres familier. Vi har et godt tværfagligt sam...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Lægesekretær

Øjenafdeling E, Odense

Odense C
Vi søger en dygtig lægesekretær skal det være dig? Er du god til at se muligheder, er løsningsorienteret, kvalitetsbevidst og uddannet lægesekretær, så har vi en fast stilling til dig i vores sekretariat per 1. november 2019 eller snarest derefter. ...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019