Lægesekretær til Plastikkirurgisk sekretariat, Afdeling Z, OUH Odense Universitetshospital

Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen.

Tiltrædelse:
1. september 2019, eller efter aftale.

Arbejdstid:
Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag

Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev.
Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer; 
- Plastikkirurgi
- Brystkirurgi
- Sårbehandling

Lidt om afdelingen
Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion).
Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit.

Vi forventer

  • at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom
  • at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb
  • at du er fagligt stærk og du er holdspiller
  • at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov
  • at du trives fint med opfølgningsopgaver

Vi kan tilbyde

  • en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
  • gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan
  • et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver
  • god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre
  • et åbent og positivt arbejdsmiljø

Løn
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK/DL.

Hør mere
For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen.

Ansøgningsfrist
1. juli 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Foregår i uge 31 2019.

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032429Phoenix-c02b9c4b12019-05-27T17:01:00.293Lægesekretær til Plastikkirurgisk sekretariat, Afdeling Z, OUH Odense Universitetshospital

Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen.

Tiltrædelse:
1. september 2019, eller efter aftale.

Arbejdstid:
Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag

Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev.
Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer; 
- Plastikkirurgi
- Brystkirurgi
- Sårbehandling

Lidt om afdelingen
Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion).
Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit.

Vi forventer

  • at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom
  • at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb
  • at du er fagligt stærk og du er holdspiller
  • at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov
  • at du trives fint med opfølgningsopgaver

Vi kan tilbyde

  • en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
  • gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan
  • et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver
  • god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre
  • et åbent og positivt arbejdsmiljø

Løn
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK/DL.

Hør mere
For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen.

Ansøgningsfrist
1. juli 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Foregår i uge 31 2019.

 

 

Kan du lide udfordringer og afvekslende opgaver, så søger vi en engageret lægesekretær på 32 timer om ugen. Tiltrædelse: 1. september 2019, eller efter aftale. Arbejdstid: Kl. 7.45-16.00 mandag-fredag Du bliver en del af en gruppe på 15 lægesekretærer, samt en lægesekretærelev. Lægesekretærgruppen er opdelt i 3 teams med funktioner under afdelingens specialer - Plastikkirurgi - Brystkirurgi - Sårbehandling Lidt om afdelingen Plastikkirurgisk Afdeling Z er en travl, men spændende afdeling der varetager behandlinger på alle niveauer (hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion). Afdelingens specialer omfatter foruden plastikkirurgien, Brystkirurgisk Center (BKC) og Universitetscenter for Sårheling, herunder 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit. Vi forventer at du er uddannet lægesekretær og meget gerne også sundhedskommunom at du kan lide at have kontakt med patienterne og deres pårørende, det betyder du er fokuseret på og bidrager til, at de føler sig velkomne i afdelingen, og at de får et godt og tilfredsstillende behandlingsforløb at du er fagligt stærk og du er holdspiller at du er god til at prioritere dine opgaver så du er indstillet på, at opgaver løses i en rækkefølge, som understøtter behandlingsforløbene, og du kan hurtigt justere på rækkefølgen efter behov at du trives fint med opfølgningsopgaver Vi kan tilbyde en introduktion og en grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer gode og dygtige kolleger der nok skal lære dig det, du ikke allerede kan et spændende fagligt område med forskellige og afvekslende opgaver god organiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende kan være med til at forbedre et åbent og positivt arbejdsmiljø Løn I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK DL. Hør mere For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Helle Holm på tlf. 65414250, eller spørg efter ledende lægesekretær Susanne Rasmussen. Ansøgningsfrist 1. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler Foregår i uge 31 2019.10Phoenixc02b9c4b101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207683&DepartmentId=6884&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3535850Plastikkirurgisk Afdeling Z Odense11J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, 1. sal5000Odense CDKDanmarkORS/c02b9c4b_logo.pngORS/Small/c02b9c4b_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768261RegionSyddanmarkMinimum20768300027-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c02b9c4b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361932850laila.w.madsen@rsyd.dkDanmarkDanmark330041938Lægesekretær til Rehabiliteringsafdelingen Svendborg og OdenseBasic Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretær med registreringsansvar til Svendborg og Odense. Om stillingen Vi søger en frisk, stabil, ansvarsbevidst lægesekretær. Stillingen er på 35 timer om ugen, heraf cirka fire dage ugentligt i Svendborg og cirka en dag ugentligt i Odense. I ferieperioder kan der efter aftale være brug for en anden fordeling. Du vil indgå i et tæt, kollegialt sekretærteam bestående af i alt 6 sekretærer (2 i Svendborg og 4 i Odense), 1 elev samt den ledende lægesekretær. Stillingen ønskes besat 1. september 2019. Din arbejdstid vil efter aftale være i tidsrummet kl. 7.30-15.30. Der er flekstid i afdelingen. Dine arbejdsopgaver Registreringsansvar, herunder arbejde med kontrolopgaven. Cirka en gang ugentligt er din arbejdsplads i Odense, hvor opgaven koordineres og løses i tæt samarbejde med registreringsansvarlige her. Visitation, booking og indkaldelse af patienter i Cosmic Servicering af patienter og pårørende, herunder telefonopkald og bestilling af befordring Support og servicering af terapeuter IT-kontaktperson, herunder oprettelse og bestilling af koder til studerende i PODB, tovholder på IT-sager og tekniske rekvisitioner, udlevering af telefon til nyansatte m.m. Ad hoc-sekretæropgaver Om dig Du skal være uddannet lægesekretær (dette er et krav). Vi forventer, at du er IT-stærk, har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Efter oplæring i afdelingens arbejdsgange skal du kunne varetage dine arbejdsopgaver selvstændigt. I tilrettelæggelsen og udførelsen af det daglige arbejde vil du arbejde tæt sammen med din kollega i Svendborg, og vi forventer en fleksibel tilgang til dette. Du skal kunne tåle mange forstyrrelser og varierende arbejdsopgaver. Det er vigtigt, at du er åben over for nye opgaver, som opstår i takt med udvikling af nyt IT eller nye arbejdsgange. Vi ønsker os en stabil, ansvarsbevidst, imødekommende kollega med godt humør. Om os Rehabiliteringsafdelingen er en samlet afdeling i Odense og Svendborg og dækker terapeutisk genoptræning og behandling i de kliniske afdelinger. Vi er ca. 200 ansatte fordelt på fysioterapeuter, ergoterapeuter, sekretærer og social- og sundhedsassistenter m.m. Vores sekretærteam er fordelt i Odense og Svendborg, og du vil have ansættelse på begge matrikler. Vi vægter et godt arbejdsmiljø baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation med hinanden. I sekretariatet er vi altid i stand til at løse arbejdsopgaverne professionelt, da alle sekretærer løbende bliver kompetenceudviklet i forhold til relevante arbejdsopgaver. Ud over sekretærgruppens egne sociale arrangementer, deltager afdelingen i DHL-stafet, afholder Rehabiliteringens Dag med revy m.m. Løn og ansættelsesforhold I henhold til overenskomst. Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. Hvis du har spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Valgreen på telefon 23 83 05 15. Samtaler forventes afholdt torsdag den 4. juli 2019 i Svendborg. Ansøgningsfrist: Søndag den 30. juni 2019.

Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretær med registreringsansvar til Svendborg og Odense.

Om stillingen

Vi søger en frisk, stabil, ansvarsbevidst lægesekretær.
Stillingen er på 35 timer om ugen, heraf cirka fire dage ugentligt i Svendborg og cirka en dag ugentligt i Odense.
I ferieperioder kan der efter aftale være brug for en anden fordeling.
Du vil indgå i et tæt, kollegialt sekretærteam bestående af i alt 6 sekretærer (2 i Svendborg og 4 i Odense), 1 elev samt den ledende lægesekretær.

Stillingen ønskes besat 1. september 2019.

Din arbejdstid vil efter aftale være i tidsrummet kl. 7.30-15.30. Der er flekstid i afdelingen.

Dine arbejdsopgaver

  • Registreringsansvar, herunder arbejde med kontrolopgaven. Cirka en gang ugentligt er din arbejdsplads i Odense, hvor opgaven koordineres og løses i tæt samarbejde med registreringsansvarlige her.
  • Visitation, booking og indkaldelse af patienter i Cosmic
  • Servicering af patienter og pårørende, herunder telefonopkald og bestilling af befordring
  • Support og servicering af terapeuter
  • IT-kontaktperson, herunder oprettelse og bestilling af koder til studerende i PODB, tovholder på IT-sager og tekniske rekvisitioner, udlevering af telefon til nyansatte m.m.
  • Ad hoc-sekretæropgaver

Om dig

Du skal være uddannet lægesekretær (dette er et krav). Vi forventer, at du er IT-stærk, har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
Efter oplæring i afdelingens arbejdsgange skal du kunne varetage dine arbejdsopgaver selvstændigt.
I tilrettelæggelsen og udførelsen af det daglige arbejde vil du arbejde tæt sammen med din kollega i Svendborg, og vi forventer en fleksibel tilgang til dette.
Du skal kunne tåle mange forstyrrelser og varierende arbejdsopgaver.
Det er vigtigt, at du er åben over for nye opgaver, som opstår i takt med udvikling af nyt IT eller nye arbejdsgange. Vi ønsker os en stabil, ansvarsbevidst, imødekommende kollega med godt humør.

Om os

Rehabiliteringsafdelingen er en samlet afdeling i Odense og Svendborg og dækker terapeutisk genoptræning og behandling i de kliniske afdelinger.

Vi er ca. 200 ansatte fordelt på fysioterapeuter, ergoterapeuter, sekretærer og social- og sundhedsassistenter m.m.

Vores sekretærteam er fordelt i Odense og Svendborg, og du vil have ansættelse på begge matrikler.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø baseret på tillid, empati, humor og god kommunikation med hinanden. I sekretariatet er vi altid i stand til at løse arbejdsopgaverne professionelt, da alle sekretærer løbende bliver kompetenceudviklet i forhold til relevante arbejdsopgaver.

Ud over sekretærgruppens egne sociale arrangementer, deltager afdelingen i DHL-stafet, afholder Rehabiliteringens Dag med revy m.m.

Løn og ansættelsesforhold

I henhold til overenskomst.
Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark.  

Hvis du har spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Valgreen på telefon 23 83 05 15.

Samtaler forventes afholdt torsdag den 4. juli 2019 i Svendborg.

Ansøgningsfrist: Søndag den 30. juni 2019.

 

 

ORS/Small/dcd164a5_logo.pngRehabiliteringsafdelingenOdense C2019-06-12T17:01:37.1572019-06-30T00:00:00
330040214Lægesekretær med booking opgaverBasic Operationsbooking, operationsplanlægningsmøder, amb. booking, registrering, indtastning i endobase, patientmodtagelse Vi søger en robust, udviklingsorienteret kollega til vores nedre team til bl.a. booking af operationer på Odense matriklen kombineret med en uge på Svendborg matriklen hver 6. uge. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: booking af elektive og ambulante operationer deltagelse i OP-planlægningsmøder udfærdigelse af arbejdsgangsbeskrivelser visitation af henvisninger indkaldelse af patienter til operation i OLAV og ambulatorier booking af patienter til professor pakning af breve til koloskopi-patienter, da det ikke kan sendes med E-boks (Svendborg) indtastning til database (endobase) modtagelse af patienter (Svendborg) oprettelse af henvisninger (Svendborg) post (Svendborg) transportbestilling og kørselsgodtgørelse (Svendborg) telefonpasning skrivning af diktater samt registrering i forbindelse med TGK registrering og fejllister Vi forventer: at du er uddannet lægesekretær et ufravigeligt krav at du kan bevare overblikket i en travl hverdag at du er god til at prioritere opgaver at du kan lide at samarbejde med andre faggrupper at du kan arbejde selvstændigt og i teams at du kan lide at have telefonisk kontakt med patienter og pårørende at du kan lide patientkontakt at du brænder for det administrative arbejde at du er god til at koordinere og samle trådene at du har et godt humør at du har gjort dig nogle tanker omkring, hvad det vil sige at være på en stor afd. på tre matrikler Vi tilbyder: en spændende og udfordrende hverdag, hvor ikke to dage er ens god introduktion og sidemandsoplæring gode og dygtige kolleger tæt tværfagligt samarbejde spændende og selvstændige arbejdsopgaver et godt og humørfyldt arbejdsmiljø Tiltrædelse: snarest muligt eller efter aftale. Arbejdstid: Tidligste mødetid kl. 07.30 og fri tidligst kl. 15.00. Vi har en 18-vagt hver 2. uge. Fredagsvagt til kl. 18 hver 12. uge. Vi forventer ikke, at du skal kunne det hele fra første dag, vi er godt klar over, at vores speciale er omfattende og komplekst. Netop derfor gør vi også meget ud af at sikre dig en god sidemandsoplæring, som hjælper dig godt ind i dine nye arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på at passe på nye som gamle kollegaer og giver den gerne en ekstra skalle, når det kræves. Du får 8 andre kollegaer i nedre team, som du skal samarbejde med. Derudover har teamet elev og praktikanter tilknyttet. I afløser hinanden ved ferier og lignende, og skal hjælpe hinanden i dagligdagen, hvorfor du vil blive oplært i alle funktioner, som vedrører dit rul efter en tid. Det er vigtigt for teamet, at vi hjælper hinanden, passer på hinanden og er villige til at give den et ekstra nap, hvis det kræves. Kontorerne er kendetegnet ved en god tone, humor og ikke mindst et rigtig godt samarbejde og høj arbejdsmoral. Lidt om Kirurgisk Afdeling A Du kan læse mere om vores afdeling på dette link: http: ouh.dk wm357719. Kirurgisk afdeling A er på Facebook og LinkedIn, her kan du også læse lidt om afdelingen. Hvis du med baggrund i ovenstående har fået lyst til at blive en del af vores kirurgiske team, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail. Du er også velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mette Høst, tlf. 2448 4634 eller Grethe Handberg tlf. 5115 6465, hvis du skulle have spørgsmål eller lyst til et uforpligtende besøg i afdelingen.Operationsbooking, operationsplanlægningsmøder, amb. booking, registrering, indtastning i endobase, patientmodtagelse

Vi søger en robust, udviklingsorienteret kollega til vores nedre team til bl.a. booking af operationer på Odense matriklen kombineret med en uge på Svendborg matriklen hver 6. uge.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • booking af elektive og ambulante operationer
  • deltagelse i OP-planlægningsmøder
  • udfærdigelse af arbejdsgangsbeskrivelser
  • visitation af henvisninger
  • indkaldelse af patienter til operation i OLAV og ambulatorier
  • booking af patienter til professor
  • pakning af breve til koloskopi-patienter, da det ikke kan sendes med E-boks (Svendborg)
  • indtastning til database (endobase)
  • modtagelse af patienter (Svendborg)
  • oprettelse af henvisninger (Svendborg)
  • post (Svendborg)
  • transportbestilling og kørselsgodtgørelse (Svendborg)
  • telefonpasning
  • skrivning af diktater samt registrering i forbindelse med TGK
  • registrering og fejllister

 

Vi forventer:

  • at du er uddannet lægesekretær – et ufravigeligt krav
  • at du kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • at du er god til at prioritere opgaver
  • at du kan lide at samarbejde med andre faggrupper
  • at du kan arbejde selvstændigt og i teams
  • at du kan lide at have telefonisk kontakt med patienter og pårørende
  • at du kan lide patientkontakt
  • at du brænder for det administrative arbejde
  • at du er god til at koordinere og samle trådene
  • at du har et godt humør
  • at du har gjort dig nogle tanker omkring, hvad det vil sige at være på en stor afd. på tre matrikler

 

Vi tilbyder:

  • en spændende og udfordrende hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • god introduktion og sidemandsoplæring
  • gode og dygtige kolleger
  • tæt tværfagligt samarbejde
  • spændende og selvstændige arbejdsopgaver
  • et godt og humørfyldt arbejdsmiljø

 

Tiltrædelse: snarest muligt eller efter aftale.

Arbejdstid:
Tidligste mødetid kl. 07.30 og fri tidligst kl. 15.00. Vi har en 18-vagt hver 2. uge. Fredagsvagt til kl. 18 hver 12. uge.  

Vi forventer ikke, at du skal kunne det hele fra første dag, vi er godt klar over, at vores speciale er omfattende og komplekst. Netop derfor gør vi også meget ud af at sikre dig en god sidemandsoplæring, som hjælper dig godt ind i dine nye arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på at passe på nye som ”gamle” kollegaer og giver den gerne en ekstra skalle, når det kræves.

Du får 8 andre kollegaer i nedre team, som du skal samarbejde med. Derudover har teamet elev og praktikanter tilknyttet. I afløser hinanden ved ferier og lignende, og skal hjælpe hinanden i dagligdagen, hvorfor du vil blive oplært i alle funktioner, som vedrører dit rul efter en tid. Det er vigtigt for teamet, at vi hjælper hinanden, passer på hinanden og er villige til at give den et ekstra nap, hvis det kræves. Kontorerne er kendetegnet ved en god tone, humor og ikke mindst et rigtig godt samarbejde og høj arbejdsmoral.

Lidt om Kirurgisk Afdeling A

Du kan læse mere om vores afdeling på dette link: http://ouh.dk/wm357719. Kirurgisk afdeling A er på Facebook og LinkedIn, her kan du også læse lidt om afdelingen.

 

Hvis du med baggrund i ovenstående har fået lyst til at blive en del af vores kirurgiske team, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail. Du er også velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mette Høst, tlf. 2448 4634 eller Grethe Handberg tlf. 5115 6465, hvis du skulle have spørgsmål eller lyst til et uforpligtende besøg i afdelingen.

 

 

ORS/Small/c47afc70_logo.pngKirurgisk Afdeling A Odense-SvendborgOdense C2019-06-08T00:00:27.3732019-07-12T00:00:00
330046239Lægesekretær - BarselsvikariatRobot Vi er en lægepraksis bestående af 4 fastansatte personaler og 4 faste læger samt 1 uddannelseslæge. Vi søger en lægesekretær til et barselsvikariat på 32-37 timer uge. Vikariatet er af 12 mdrs. varighed, evt. mulighed for efterfølgende fastansættelse. Dit arbejde vil indebære telefonbetjening, modtagelse af patienter og administrative opgaver. Det vil være en fordel med tidligere erfaring fra arbejde i lægepraksis, men ikke et krav. Vi anvender XMO journalsystem. ?Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. ?Ugentlig arbejdstid: 32-37 timer ?Ansøgningsfrist: 1 8-2019 ?Forventede samtaler: 19 8-2019 ?Starttidspunkt: 1 10-2019 Ansøgningen sendes elektronisk til kontor@hesselaeger.dk eller afleveres personligt i klinikken. www.hesselaeger.dk

Vi er en lægepraksis bestående af 4 fastansatte personaler og 4 faste læger samt 1 uddannelseslæge.

Vi søger en lægesekretær til et barselsvikariat på 32-37 timer/uge. Vikariatet er af 12 mdrs. varighed, evt. mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Dit arbejde vil indebære telefonbetjening, modtagelse af patienter og administrative opgaver. Det vil være en fordel med tidligere erfaring fra arbejde i lægepraksis, men ikke et krav.

Vi anvender XMO journalsystem.

?Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

?Ugentlig arbejdstid: 32-37 timer

?Ansøgningsfrist: 1/8-2019

?Forventede samtaler: 19/8-2019

?Starttidspunkt: 1/10-2019

Ansøgningen sendes elektronisk til kontor@hesselaeger.dk eller afleveres personligt i klinikken.

www.hesselaeger.dk

Lægerne i Hesselager I/S V/Morten Wolf, Susanne Løchte og Martin Bo SørensenHesselager2019-06-21T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Rehabiliteringsafdelingen Svendborg og Odense

Rehabiliteringsafdelingen

Odense C
Rehabiliteringsafdelingen søger lægesekretær med registreringsansvar til Svendborg og Odense. Om stillingen Vi søger en frisk, stabil, ansvarsbevidst lægesekretær. Stillingen er på 35 timer om ugen, heraf cirka fire dage ugentligt i Svendborg og cir...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Lægesekretær med booking opgaver

Kirurgisk Afdeling A Odense-Svendborg

Odense C
Operationsbooking, operationsplanlægningsmøder, amb. booking, registrering, indtastning i endobase, patientmodtagelse Vi søger en robust, udviklingsorienteret kollega til vores nedre team til bl.a. booking af operationer på Odense matriklen kombiner...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Lægesekretær - Barselsvikariat

Lægerne i Hesselager I/S V/Morten Wolf, Susanne Løchte og Martin Bo Sørensen

Hesselager
Vi er en lægepraksis bestående af 4 fastansatte personaler og 4 faste læger samt 1 uddannelseslæge. Vi søger en lægesekretær til et barselsvikariat på 32-37 timer uge. Vikariatet er af 12 mdrs. varighed, evt. mulighed for efterfølgende fastansættels...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019