Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Psykoterapeutisk Ambulatorium for Spiseforstyrrelser på Psykiatrisk Center Ballerup

Vi søger en venlig og dygtig lægesekretær, der har lyst til at blive en del af et stort og velfungerende psykoterapeutisk ambulatorium med specialvisitation, udredning og behandling af spiseforstyrrelser i Region Hovedstadens Psykiatri.

Du skal kunne trives i et travlt og mangfoldigt miljø, som den, der griber opgaverne og lander løsningerne i håndteringen af ambulant sekretariatsarbejde. Du er den rette, hvis du er fleksibel og ser en værdi i, at patienterne føler sig ”ventet og velkommen” fra de træder ind ad døren.



Psykoterapeutisk Ambulatorium for Spiseforstyrrelser
Psykoterapeutisk Ambulatorium for Spiseforstyrrelser består af 3 tværfaglige behandlerteams, bestående af læger, psykologer, sygeplejersker, diætister, fysioterapeuter og socialrådgivere samt ikke mindst et team med 5 sekretærkolleger. Du vil sammen med det øvrige sekretærteam have ansvaret for lægesekretæropgaver i de 3 behandlerteams.

Ambulatoriet behandler personer over 18 år med spiseforstyrrelser af moderat til svær grad jvf. Sundhedsstyrelsens anbefaling. Ambulatoriet er en del af det samlede Spiseforstyrrelsesområde på Psykiatrisk Center Ballerup. Området har fælles visitation og udredning af sygdomsgrad og behandlingsbehov, og ambulatoriet samarbejder tæt med dag- og døgnafsnittene. I ambulatoriet behandles der patienter både i hovedfunktion, regionsfunktion og højt specialiseret funktion.

Kernen i behandlingen er en kombination af psykoterapi, lægebehandling og diætistbehandling. Denne kerne suppleres efter behov med socialfaglig indsats, kropsterapi, netværksinddragelse mv. Pårørende ses som udgangspunkt som en ressource, og inddrages i behandlingen efter behov og relevans. Der afholdes introduktionsarrangement og pårørendearrangementer som led i dette, og der kommer således mange andre aktører end patienterne i ambulatoriet herunder eksterne samarbejdspartnere fra kommuner eller bosteder samt pårørende.

Sekretærerne har en central rolle i styring og ajourføring af ventelistesystem, indkaldelse, modtagelse og afslutning af patienter mv. via et system kaldet Flow.

Vi tilbyder

  • En hverdag med fokus på trivsel og godt kollegialt samarbejde
  • Spændende og udfordrende opgaver og faglig sparring
  • Selvstændigt arbejds- og opgavetilrettelæggelse
  • Tæt samarbejde og gensidig respekt imellem behandlere og sekretariat
  • Direkte brugerkontakt
I Region Hovedstadens Psykiatri ønsker vi et sikkert og sundt arbejdsmiljø, der bidrager til, at alle medarbejdere får de bedste betingelser for at udvikle sig og trives. I den forbindelse tilbyder vi røgfrie arbejdspladser, løbende vedligeholdelsestræning og spændende karriereveje.
Læs og hør mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på "Job i Psykiatrien".

Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær.
  • Er udadvendt, imødekommende og serviceminded
  • Er fagligt velfunderet og ansvarlig omkring et højt kvalitetsniveau i udførelsen af opgaverne.
  • Sætter pris på at tage godt imod brugere af huset – dels i praksis, dels i telefon og på skrift.
  • Har solid og sikker rutine i varetagelse af opgaver i Sundhedsplatformen inkl. arbejdslister, henvisninger og fejllister mv.
  • Fungerer sikkert med MS Office pakken inkl. Outlook.
  • Har erfaring med sekretariatsbetjening i et ambulatorium og gerne et psykiatrisk ambulatorium.
  • Har erfaring med eller interesse i at varetage den logistiske og administrative del omkring patientbehandlingen i relevante databaser, f.eks. ”behandlingseffekt” og ”flow”
  • Trives i tæt samarbejde med ambulatoriets øvrige lægesekretærer på et center, hvor der dækkes monofagligt ind på tværs af afsnit ved særlige behov, men som udgangspunkt med fast tilknytning til ambulatoriet samt ledelsen og kollegaerne der.
  • Er indstillet på at indgå i et tæt kollegialt fællesskab om opgaveløsningen i samarbejde med det øvrige sekretærteam
  • Kan efterleve organisationens værdier om ansvar, respekt, faglighed og udvikling med patienten i centrum.
Ansættelsesvilkår

Stillingen er en fast stilling på 37 timer til besættelse pr. 1. december 2020.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afsnitsledelsen v/ Lene Kiib Hecht på telefon 51 40 95 56 mail: lene.kiib.hecht@regionh.dk eller Else Marie Olsen, telefon 38 64 53 68, mail: else.marie.olsen@regionh.dk eller koordinerende lægesekretær på PC Ballerup Britta Rahm på telefon: 20 37 20 29 mail: Britta.rahm@regionh.dk

Ansøgningsfristen den 24. november 2020, kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler den 26. november 2020, kl. 8.30-11.30.


Ansøgning, CV og relevante dokumenter sendes online via linket på siden


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.