Lægesekretær til Udviklingshospital Bornholm

Til vores enhed Klinisk Administration søger vi en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær, som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.  
 
Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.  
 
Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.  
 
På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for klinisk administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.  
 
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder:  
I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.  
 
Arbejdsopgaverne vil primært være:  

  • fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i SP  
  • kvalitetssikring af arbejdslister  
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser  
  • planlægning og koordinering af patientforløb  
  • telefon- og skrankebetjening  

Vi forventer, at du:  
  • kan arbejde i SP. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere  
  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj  
  • har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst  
  • er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner  
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning  
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os  
 
Vi tilbyder:  
Et vikariat på fuldtid med ansættelse hurtigst muligt ifølge aftale og foreløbigt indtil 31. januar 2019.  
 
I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 50 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen, og laboratorie.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.  
 
Yderligere oplysninger:  
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Heidi Lykke Jensen på tlf.: 38 67 12 33 eller mail: hjen0236@regionh.dk.  
 
Ansøgningsfrist:  
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job” her på siden senest torsdag den 22. februar 2018, kl. 12:00.
Samtaler holdes mandag den 26. februar 2018.  
 
Hospitalet er en røgfri arbejdsplads.  
 
Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk  
 
Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt hjørnet – 30 minutter med fly.  
 
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse ”Flyt til Bornholm” http://flyttilbornholm.dk/hvorfor/tilflytterkonsulenten.aspx  
 
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her