Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Udviklingshospital Bornholm



Til vores enhed Klinisk Administration søger vi en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.

Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.

Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.

På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for klinisk administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.

Arbejdsopgaverne vil være i henholdsvis Diagnostisk Enhed samt Ambulatorie.

Arbejdsopgaverne indebærer blandt andet:

  • visitation af røntgenhenvisninger
  • booking/ombooking af røntgenundersøgelser samt forsendelse af indkaldelsesbrev
  • forsendelse af udførte undersøgelser via PACS eller DVD
  • telefon- og receptionsbetjening
  • planlægning og koordinering af patientforløb
  • fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • kvalitetssikring af arbejdslister
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
  • diverse ad hoc opgaver
Om dig

Vi forventer, at du:

  • kan arbejde i RIS/PACS og eller Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i en røntgenafdeling/laboratorie eller et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere
  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
  • har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os
Vi tilbyder

Hos os vil du få en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 01.08.19 eller så hurtigt som muligt ifølge aftale samt et barselsvikariat med tiltrædelse i efteråret 2019.

I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Yderligere oplysninger

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på tlf. 38 67 11 50 eller mail maiken.joergensen.01@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt dokumentation for relevant erfaring gennem vores online rekrutteringssystem senest mandag den 15. juli 2019 kl. 12.

Samtaler forventes afholdt uge 30/31.

Bornholm

Hospitalet kan være behjælpeligt med at finde en bolig i en kortere periode.

Læs mere om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt om hjørnet – 30 minutter med fly.

Læs mere om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046507Phoenix-73b6399c12019-06-19T00:00:00Lægesekretær til Udviklingshospital Bornholm

Til vores enhed Klinisk Administration søger vi en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.

Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.

Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.

På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for klinisk administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.

Arbejdsopgaverne vil være i henholdsvis Diagnostisk Enhed samt Ambulatorie.

Arbejdsopgaverne indebærer blandt andet:

  • visitation af røntgenhenvisninger
  • booking/ombooking af røntgenundersøgelser samt forsendelse af indkaldelsesbrev
  • forsendelse af udførte undersøgelser via PACS eller DVD
  • telefon- og receptionsbetjening
  • planlægning og koordinering af patientforløb
  • fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • kvalitetssikring af arbejdslister
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
  • diverse ad hoc opgaver
Om dig

Vi forventer, at du:

  • kan arbejde i RIS/PACS og eller Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i en røntgenafdeling/laboratorie eller et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere
  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
  • har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os
Vi tilbyder

Hos os vil du få en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 01.08.19 eller så hurtigt som muligt ifølge aftale samt et barselsvikariat med tiltrædelse i efteråret 2019.

I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Yderligere oplysninger

Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på tlf. 38 67 11 50 eller mail maiken.joergensen.01@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt dokumentation for relevant erfaring gennem vores online rekrutteringssystem senest mandag den 15. juli 2019 kl. 12.

Samtaler forventes afholdt uge 30/31.

Bornholm

Hospitalet kan være behjælpeligt med at finde en bolig i en kortere periode.

Læs mere om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt om hjørnet – 30 minutter med fly.

Læs mere om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk

2019-07-16T00:51:33.400 Til vores enhed Klinisk Administration søger vi en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling. Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt. Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring. På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for klinisk administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet. Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster. Arbejdsopgaverne vil være i henholdsvis Diagnostisk Enhed samt Ambulatorie. Arbejdsopgaverne indebærer blandt andet: visitation af røntgenhenvisninger booking ombooking af røntgenundersøgelser samt forsendelse af indkaldelsesbrev forsendelse af udførte undersøgelser via PACS eller DVD telefon- og receptionsbetjening planlægning og koordinering af patientforløb fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen kvalitetssikring af arbejdslister registrering og bestilling af prøver og undersøgelser diverse ad hoc opgaver Om dig Vi forventer, at du: kan arbejde i RIS PACS og eller Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i en røntgenafdeling laboratorie eller et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os Vi tilbyder Hos os vil du få en fuldtidsstilling med tiltrædelse pr. 01.08.19 eller så hurtigt som muligt ifølge aftale samt et barselsvikariat med tiltrædelse i efteråret 2019. I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst. Yderligere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på tlf. 38 67 11 50 eller mail maiken.joergensen.01@regionh.dk. Ansøgningsprocedure Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt dokumentation for relevant erfaring gennem vores online rekrutteringssystem senest mandag den 15. juli 2019 kl. 12. Samtaler forventes afholdt uge 30 31. Bornholm Hospitalet kan være behjælpeligt med at finde en bolig i en kortere periode. Læs mere om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt om hjørnet 30 minutter med fly. Læs mere om Bornholm på facebooksiden Næste stop Bornholm , www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk11jobnet73b6399c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218977&DepartmentId=12308&MediaId=4715&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3550034Bornholms Hospital11Ullasvej 8A3700RønneDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781091JobNet5007489500748910019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73b6399chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=73b6399chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73b6399c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=73b6399c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretær til Udviklingshospital Bornholm1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362110563noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK