Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretærer eller assistenter med kontoruddannelse søges til Donoradministrationen ved Blodbank og Immunologi, Aarhus Universitetshospital

Kan du spejle dig i værdier som tværfaglighed, udvikling, gensidig respekt og et højt fagligt niveau, vil vi gerne se en ansøgning fra dig.

På grund af øget aktivitet, søger vi lægesekretærer/assistenter med gode faglige kvalifikationer og samarbejdsevner til en fast stilling og et vikariat i Donoradministrationen. Stillingerne ønskes besat den 1. maj 2021 eller snarest derefter. Vikariatet løber til udgangen af 2021, der kan eventuelt senere være mulighed for forlængelse. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer og arbejdstiden ligger mellem 07.30 og 20.00.
 
Donoradministrationen fungerer bl.a. som call center for Blodbanken og står for indkald af bloddonorer til tapning. Booking/indkald og donorinterview ved fremmøde til tapning vil omfatte ca. 80% af din arbejdstid. Derudover sørger vi for vedligeholdelse af donordatabasen og øvrige specialopgaver, herunder ansvar for Blodbankens sociale medier. Du vil indgå i et team af sekretærer og sygeplejersker, der har et tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere.

Vi ønsker en kollega, som

  • er uddannet lægesekretær eller anden relevant baggrund, med gode kompetencer inden for IT
  • har gode kommunikative evner
  • trives med telefonisk og personlig kontakt til mange forskellige mennesker hver dag
  • har kendskab/rutine i LibreOffice
  • har en udadvendt personprofil med gode sociale kompetencer og relationelle evner
  • er ansvarsfuld, fleksibel og serviceminded
  • har et godt humør og er med til at spille dine kolleger gode
  • kan arbejde selvstændigt
  • vil faglig og personlig udvikling
  • har stort kendskab til og erfaring med brug af sociale medier.

Afdelingen tilbyder et job med
  • gode kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • en vigtig rolle i et spændende speciale
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • en travl hverdag.

Stillingsprofil
De daglige opgaver varetages selvstændig af dig og omfatter bl.a.
  • booking/indkald af donorer via telefon
  • donorinterview ved fremmøde af donorer før tapning
  • vedligehold af donordatabase
  • registrering, reservation og indkald til specialtapninger
  • øvrige administrative opgaver.

Blodbank og Immunologi ved Aarhus Universitetshospital er Region Midtjyllands specialafdeling i Klinisk Immunologi. Afdelingen har ca. 170 ansatte og varetager produktion af blodkomponenter, transfusionsmedicinske analyser og rådgivning, transplantationsimmunologiske analyser, udredning og rådgivning, testning for hiv og hepatitis, autoimmundiagnostik og udredning af immundefekter. Afdelingen har regions- og højt specialiserede funktioner. Afdelingsledelsen består af en ledende bioanalytiker og en ledende overlæge. Læs mere om afdelingen på vores hjemmeside.

Tjenestesteder hos Blodbank og Immunologi, Aarhus Universitetshospital vil være Palle Juul-Jensens Boulevard og Olof Palmes Allé 38, 8200 Aarhus N. 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger hos administrativ leder Sabina Christensen på 2477 8206.

Ansøgningsfrist den 11. april 2021. Der vil blive gennemført ansættelsessamtaler den 16. april 2021.

Har du lyst, og kan du indfri ovennævnte, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse og tidligere ansættelsesforhold. Ansøgningen fremsendes elektronisk via nedenstående link. 



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.