Lægesekretærer medicinsk afdeling

Vi søger to uddannede lægesekretærer. Stillingerne ønskes besat d. 1. oktober 2019.

Vi søger en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 2, 37 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lunge-, Gigt-, Infektionssygdomme.
 
Ligeledes søger vi en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 3, 35 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lever- Mave- Tarmsygdomme samt Diabetes og Hormonsygdomme. Sekretærerne på MS3 varetager også opgaven vedr. medicinske ambulante kikkertundersøgelser.
 
Har du lyst til at arbejde i et travlt og omskifteligt miljø, hvor vi prioriterer det tværfaglige samarbejde, er denne stilling måske noget for dig?
Afsnittene er dele af en stor Medicinsk afdeling, hvor I arbejder tæt sammen med øvrige faggrupper.
Lægesekretærgruppen er engagerede og sætter en ære i at udføre deres funktioner med høj faglighed. Der er i afdelingen ansat 30 lægesekretærer fordelt i forskellige lægefaglige teams, men det betyder ikke, at vi ikke løfter i fælles flok – vi ser os selv som en del af hele Medicinsk Afdeling.
 
Vi har travlt, så du må gerne være hurtig ved tasterne, men vi hjælper hinanden på tværs af specialerne, som vi har mange af, hvilket også giver rig mulighed for faglig og personlig udvikling.
Er du til udfordringer er vi det rette sted, vi har både store og små, men vi løser dem i fællesskab og gerne med en humoristisk tilgang.
Stillingerne er med lørdagsvagt i dagtid ca. hver 9. lørdag.
Vi ønsker afsnittene bemandet til kl. 15.30 i en fleksibel ordning.
 
Vi ønsker os en kollega som opfylder nedenstående:

  • er uddannet lægesekretærer
  • gerne med erfaring med ovenstående specialer samt registrering
  • er fleksibel og har en positiv tilgang  
  • er serviceminded og har sans for humor
  • befinder sig godt blandt mange mennesker i et travlt miljø
  • er omstillingsparat
  • kan bidrage til at understøtte en høj faglighed blandt lægesekretærerne
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • har erfaring med Midt-EPJ
  • være en tæt samarbejdspartner til både sygeplejersker og læger i specialet med henblik på udvikling af gode patientforløb  
Vi tilbyder:
  • en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat
  • tilknytning til et dynamisk og ansvarsbevidst team af sekretærkolleger
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • høj grad af indflydelse, planlægning og ansvar for egne opgaver
  • et godt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige medarbejdere
  • stor indflydelse og frihed i opgaveløsningen  
Du kan få yderligere information om stillingen hos ledende lægesekretær Dorte K. Munkholm tlf. 7842 1605 eller hos lægesekretær Marianne B. Petersen MS2 tlf. 7842 1883/Betina Jørgensen MS3 tlf. 78422870
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfristen er onsdag d. 14. august kl. 12.00
 
Samtaler forventes afholdt mandag d. 19. august.




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048178Phoenix-4f9b6e2112019-06-24T14:02:31.710Lægesekretærer medicinsk afdelingVi søger to uddannede lægesekretærer. Stillingerne ønskes besat d. 1. oktober 2019.

Vi søger en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 2, 37 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lunge-, Gigt-, Infektionssygdomme.
 
Ligeledes søger vi en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 3, 35 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lever- Mave- Tarmsygdomme samt Diabetes og Hormonsygdomme. Sekretærerne på MS3 varetager også opgaven vedr. medicinske ambulante kikkertundersøgelser.
 
Har du lyst til at arbejde i et travlt og omskifteligt miljø, hvor vi prioriterer det tværfaglige samarbejde, er denne stilling måske noget for dig?
Afsnittene er dele af en stor Medicinsk afdeling, hvor I arbejder tæt sammen med øvrige faggrupper.
Lægesekretærgruppen er engagerede og sætter en ære i at udføre deres funktioner med høj faglighed. Der er i afdelingen ansat 30 lægesekretærer fordelt i forskellige lægefaglige teams, men det betyder ikke, at vi ikke løfter i fælles flok – vi ser os selv som en del af hele Medicinsk Afdeling.
 
Vi har travlt, så du må gerne være hurtig ved tasterne, men vi hjælper hinanden på tværs af specialerne, som vi har mange af, hvilket også giver rig mulighed for faglig og personlig udvikling.
Er du til udfordringer er vi det rette sted, vi har både store og små, men vi løser dem i fællesskab og gerne med en humoristisk tilgang.
Stillingerne er med lørdagsvagt i dagtid ca. hver 9. lørdag.
Vi ønsker afsnittene bemandet til kl. 15.30 i en fleksibel ordning.
 
Vi ønsker os en kollega som opfylder nedenstående:
  • er uddannet lægesekretærer
  • gerne med erfaring med ovenstående specialer samt registrering
  • er fleksibel og har en positiv tilgang  
  • er serviceminded og har sans for humor
  • befinder sig godt blandt mange mennesker i et travlt miljø
  • er omstillingsparat
  • kan bidrage til at understøtte en høj faglighed blandt lægesekretærerne
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • har erfaring med Midt-EPJ
  • være en tæt samarbejdspartner til både sygeplejersker og læger i specialet med henblik på udvikling af gode patientforløb  
Vi tilbyder:
  • en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat
  • tilknytning til et dynamisk og ansvarsbevidst team af sekretærkolleger
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • høj grad af indflydelse, planlægning og ansvar for egne opgaver
  • et godt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige medarbejdere
  • stor indflydelse og frihed i opgaveløsningen  
Du kan få yderligere information om stillingen hos ledende lægesekretær Dorte K. Munkholm tlf. 7842 1605 eller hos lægesekretær Marianne B. Petersen MS2 tlf. 7842 1883/Betina Jørgensen MS3 tlf. 78422870
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfristen er onsdag d. 14. august kl. 12.00
 
Samtaler forventes afholdt mandag d. 19. august.




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

Vi søger to uddannede lægesekretærer. Stillingerne ønskes besat d. 1. oktober 2019.Vi søger en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 2, 37 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lunge-, Gigt-, Infektionssygdomme. Ligeledes søger vi en lægesekretær p.t. til Medicinsk Sengeafsnit 3, 35 timer. Afsnittet har 25 senge og behandler primært patienter med Lever- Mave- Tarmsygdomme samt Diabetes og Hormonsygdomme. Sekretærerne på MS3 varetager også opgaven vedr. medicinske ambulante kikkertundersøgelser. Har du lyst til at arbejde i et travlt og omskifteligt miljø, hvor vi prioriterer det tværfaglige samarbejde, er denne stilling måske noget for dig?Afsnittene er dele af en stor Medicinsk afdeling, hvor I arbejder tæt sammen med øvrige faggrupper.Lægesekretærgruppen er engagerede og sætter en ære i at udføre deres funktioner med høj faglighed. Der er i afdelingen ansat 30 lægesekretærer fordelt i forskellige lægefaglige teams, men det betyder ikke, at vi ikke løfter i fælles flok vi ser os selv som en del af hele Medicinsk Afdeling. Vi har travlt, så du må gerne være hurtig ved tasterne, men vi hjælper hinanden på tværs af specialerne, som vi har mange af, hvilket også giver rig mulighed for faglig og personlig udvikling.Er du til udfordringer er vi det rette sted, vi har både store og små, men vi løser dem i fællesskab og gerne med en humoristisk tilgang.Stillingerne er med lørdagsvagt i dagtid ca. hver 9. lørdag.Vi ønsker afsnittene bemandet til kl. 15.30 i en fleksibel ordning. Vi ønsker os en kollega som opfylder nedenstående: er uddannet lægesekretærer gerne med erfaring med ovenstående specialer samt registrering er fleksibel og har en positiv tilgang er serviceminded og har sans for humor befinder sig godt blandt mange mennesker i et travlt miljø er omstillingsparat kan bidrage til at understøtte en høj faglighed blandt lægesekretærerne kan arbejde selvstændigt og struktureret har erfaring med Midt-EPJ være en tæt samarbejdspartner til både sygeplejersker og læger i specialet med henblik på udvikling af gode patientforløb Vi tilbyder: en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat tilknytning til et dynamisk og ansvarsbevidst team af sekretærkolleger gode muligheder for personlig og faglig udvikling høj grad af indflydelse, planlægning og ansvar for egne opgaver et godt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige medarbejdere stor indflydelse og frihed i opgaveløsningen Du kan få yderligere information om stillingen hos ledende lægesekretær Dorte K. Munkholm tlf. 7842 1605 eller hos lægesekretær Marianne B. Petersen MS2 tlf. 7842 1883 Betina Jørgensen MS3 tlf. 78422870Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er onsdag d. 14. august kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt mandag d. 19. august.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix4f9b6e21101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a7a67a05-4923-4e98-9df7-945b371ebfab0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3551596Medicinsk sengeafsnit 211Skovlyvej 18930Randers NØDKDanmarkORS/4f9b6e21_logo.gifORS/Small/4f9b6e21_logo.gif0
dortmunk@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent782646EmplyMinimum pakken - 35 dage43edc06a-7663-434b-8d58-5ffd09c75347_11490100024-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f9b6e21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f9b6e21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f9b6e21&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f9b6e21&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Medicinsk sengeafsnit 2 er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362122212Dorte K. Munkholmdortmunk@rm.dkDanmarkDanmark330053162Lægesekretær søges til tomandpraksis I Randers CRobot Vi søger en udadvendt og energisk person, der kan navigere i en uforudsigelig og kompleks hverdag med mange forskelligartede opgaver og samtidig møde patienter og kollegaer med et smil. Det er vigtigt, at du er venlig og imødekommende, men også have en god situationsfornemmelse, hvis det ikke går som ventet. Du skal have lyst og gå-på-mod til at lære nyt. Praksiserfaring er en fordel. Det er også et plus, hvis du er god til IT og har erfaring med lægesystemet XMO. Dine arbejdsopgaver bliver meget vekslende. Der vil være arbejdsopgaver i form af receptionistarbejde med betjening ved skranken, telefonvisitation, receptfornyelse m.v. Du skal også gerne have mod på at varetage administrativt arbejde såsom løn. Hvis du ikke allerede kan, vil du blive oplært i udførelse af kliniske undersøgelser såsom urinprøver, lungefunktionsundersøgelse, EKG- og blodprøvetagning m.m. Vi er et team bestående af to praktiserende læger, en konsultationssygeplejersker, to sekretærer og for det meste uddannelseslæge. Vi har et alsidigt patientgrundlag, som vi lægger vægt på får professionel lægefaglig behandling. Samarbejde, gensidig hjælp og positiv indstilling til arbejdet er centrale elementer i det daglige arbejde. Vi er afhængige af hinanden, og skal derfor kunne regne med hinanden f.eks., når der opstår uforudsete situationer, og der vil være brug for en ekstra indsats. Arbejdstiden vil være mellem 20-30 timer ugentlig med opstart d. 1.09.19 eller snarligt derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Har dette vagt din interesse, så hører vi meget gerne fra dig, og du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Ansøgningsfrist 12.07.19 Med venlig hilsen Lægerne Kirkegade 7 Kirkegade 7, 1 th 8900 Randers C Tlf 86420888

Vi søger en udadvendt og energisk person, der kan navigere i en uforudsigelig og kompleks hverdag med mange forskelligartede opgaver og samtidig møde patienter og kollegaer med et smil. Det er vigtigt, at du er venlig og imødekommende, men også have en god situationsfornemmelse, hvis det ikke går som ventet. Du skal have lyst og gå-på-mod til at lære nyt.

Praksiserfaring er en fordel. Det er også et plus, hvis du er god til IT og har erfaring med lægesystemet XMO.

Dine arbejdsopgaver bliver meget vekslende. Der vil være arbejdsopgaver i form af receptionistarbejde med betjening ved skranken, telefonvisitation, receptfornyelse m.v. Du skal også gerne have mod på at varetage administrativt arbejde såsom løn.

Hvis du ikke allerede kan, vil du blive oplært i udførelse af kliniske undersøgelser såsom urinprøver, lungefunktionsundersøgelse, EKG- og blodprøvetagning m.m.

Vi er et team bestående af to praktiserende læger, en konsultationssygeplejersker, to sekretærer og for det meste uddannelseslæge. Vi har et alsidigt patientgrundlag, som vi lægger vægt på får professionel lægefaglig behandling. Samarbejde, gensidig hjælp og positiv indstilling til arbejdet er centrale elementer i det daglige arbejde. Vi er afhængige af hinanden, og skal derfor kunne regne med hinanden f.eks., når der opstår uforudsete situationer, og der vil være brug for en ekstra indsats.

Arbejdstiden vil være mellem 20-30 timer ugentlig med opstart d. 1.09.19 eller snarligt derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Har dette vagt din interesse, så hører vi meget gerne fra dig, og du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Ansøgningsfrist 12.07.19

Med venlig hilsen

Lægerne Kirkegade 7

Kirkegade 7, 1 th

8900 Randers C

Tlf 86420888

 

Lægerne Kirkegade 7 I/SRanders C2019-07-03T00:00:002019-07-19T00:00:00
330057744Lægesekretærer til Neurologi, Regionshospitalet Viborg, Hospitalsenhed MidtBasic En fast stilling som lægesekretær i Neurologi er ledig fra 1. oktober, 2019.Et vikariat som lægesekretær ved Neurologi, Regionshospitalet Viborg, Hospitalsenhed Midt, er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 til 31. december 2019.Stillingerne er på henholdsvis 34-37 timer pr. uge. Vi søger uddannede lægesekretærer, som har lyst til at være en del af en afdeling, hvor udvikling og tværfagligt samarbejde er nøgleordene i dagligdagen. Om stillingerneDen daglige arbejdstid ligger mellem kl. 08.00 og kl. 16.00. Vi forventer at: Du er uddannet lægesekretær og fagligt kompetent Du er selvstændig, ansvarsbevidst og god til at prioritere arbejdsopgaver Du har erfaring med Midt EPJ og Bookplan Du er mødestabil Du kan samarbejde på tværs af faggrupper Du er serviceminded i din tilgang til patienter og samarbejdspartnere Du har en positiv tilgang og sans for humor Du kan trives i en travl og omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver Vi tilbyder: en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat tilknytning til et dynamisk og ansvarsbevidst team af sekretærkolleger gode muligheder for personlig og faglig udvikling et godt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige medarbejdere mentorordning i forhold til oplæring og sparring til opgaveløsning Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her. Om afdelingen centretNeurologi er geografisk adskilt i 2 afdelinger med Klassisk Neurologi, Regionshospitalet Viborg og Vestdansk Center for Rygmarvsskade, beliggende ved Søndersø i Viborg.Afdelingen varetager undersøgelser, diagnostik, behandling, pleje, neurorehabilitering og opfølgende kontrol af patienter med neurologiske lidelse fra Hospitalsenhed Midt s optageområde på ca. 250.000 indbyggere. VCR modtager patienter fra hele Vestdanmark.Neurologisk Afsnit har 16 senge, fordelt på 2 sengeafsnit, med 4 hovedfunktionssenge til patienter med følger efter akut apopleksi og som genoptrænes i et tæt samarbejde mellem afdelingen og kommunerne, idet der er etableret et tværfagligt udadgående apopleksiteam. Desuden er der 12 alment neurologiske senge. Der er et stort ambulatorium med akutklinik, udredningsambulatorium og specialeklinikker.Derudover findes i afdelingen et neurofysiologisk afsnit og neuropsykologisk funktion.Vestdansk Center for Rygmarvsskade har højt specialiseret funktion i Vestdanmark med rehabilitering af patienter med rygmarvsskade. Der er 35 senge og 4 Hotel-senge samt et ambulatorium. Genoptræningen varetages at et tværfagligt behandlerteam.Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Neurologisk Afdeling, Regionshospitalet Viborg. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til lægesekretær Nathalie Brauer, tlf. nr. 7844 6072 eller oversygeplejerske Ulla Veng tlf. nr. 7844 6001. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest tirsdag den 13. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes uge 34.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.En fast stilling som lægesekretær i Neurologi er ledig fra 1. oktober, 2019.
Et vikariat som lægesekretær ved Neurologi, Regionshospitalet Viborg, Hospitalsenhed Midt, er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 til 31. december 2019.

Stillingerne er på henholdsvis 34-37 timer pr. uge. Vi søger uddannede lægesekretærer, som har lyst til at være en del af en afdeling, hvor udvikling og tværfagligt samarbejde er nøgleordene i dagligdagen.
 
Om stillingerne
Den daglige arbejdstid ligger mellem kl. 08.00 og kl. 16.00.
 
Vi forventer at:
  • Du er uddannet lægesekretær og fagligt kompetent
  • Du er selvstændig, ansvarsbevidst og god til at prioritere arbejdsopgaver
  • Du har erfaring med Midt EPJ og Bookplan
  • Du er mødestabil
  • Du kan samarbejde på tværs af faggrupper
  • Du er serviceminded i din tilgang til patienter og samarbejdspartnere
  • Du har en positiv tilgang og sans for humor
  • Du kan trives i en travl og omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver
Vi tilbyder:
  • en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat
  • tilknytning til et dynamisk og ansvarsbevidst team af sekretærkolleger
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • et godt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige medarbejdere
  • mentorordning i forhold til oplæring og sparring til opgaveløsning
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her.
 
Om afdelingen/centret
Neurologi er geografisk adskilt i 2 afdelinger med Klassisk Neurologi, Regionshospitalet Viborg og Vestdansk Center for Rygmarvsskade, beliggende ved Søndersø i Viborg.
Afdelingen varetager undersøgelser, diagnostik, behandling, pleje, neurorehabilitering og opfølgende kontrol af patienter med neurologiske lidelse fra Hospitalsenhed Midt’s optageområde på ca. 250.000 indbyggere. VCR modtager patienter fra hele Vestdanmark.

Neurologisk Afsnit har 16 senge, fordelt på 2 sengeafsnit, med 4 hovedfunktionssenge til patienter med følger efter akut apopleksi og som genoptrænes i et tæt samarbejde mellem afdelingen og kommunerne, idet der er etableret et tværfagligt udadgående apopleksiteam. Desuden er der 12 alment neurologiske senge. Der er et stort ambulatorium med akutklinik, udredningsambulatorium og specialeklinikker.

Derudover findes i afdelingen et neurofysiologisk afsnit og neuropsykologisk funktion.
Vestdansk Center for Rygmarvsskade har højt specialiseret funktion i Vestdanmark med rehabilitering af patienter med rygmarvsskade. Der er 35 senge og 4 Hotel-senge samt et ambulatorium. Genoptræningen varetages at et tværfagligt behandlerteam.

Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk
 
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
 
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Neurologisk Afdeling, Regionshospitalet Viborg.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til lægesekretær Nathalie Brauer, tlf. nr. 7844 6072 eller oversygeplejerske Ulla Veng tlf. nr. 7844 6001.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest tirsdag den 13. august 2019.
 
Ansættelsessamtaler afholdes uge 34.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1bf74d90_logo.gifNeurologiViborg2019-07-10T12:01:23.1532019-08-13T00:00:00
330060493Lægesekretær til ortopædkirurgisk klinik, Regionshospitalet ViborgBasic Ortopædkirurgisk klinik søger vikar for lægesekretær fra den 1. september 2019 og 3-4 måneder frem.Det drejer sig om en stilling på 35-37 timer.Om stillingenDu skal modtage vores patienter til klinikken. Der er tale om patienter til ortopædkirurgiske kontroller, småoperationer i vores operationsstue samt patienter, der skal tilses af fysio- og ergoterapeuter. Endvidere skal du skanne dokumenter ind i vores journal samt besvare forespørgsler. Dertil kommer ad hoc opgaver.Ansøgere med kendskab til arbejdsfeltet hos os vil blive foretrukket, da stillingen er tidsbegrænset.Om dig Du er servicemindet og har lyst til at arbejde i en uforudsigelig hverdag, hvor to dage aldrig er ens, og du kan bevare overblikket, selv ved spidsbelastninger Du samarbejder loyalt og respektfuldt i et tværfagligt miljø, hvor udvikling og kvalitet er i højsædet. Endvidere har du kommunikative stærke færdigheder Du trives i et fleksibelt miljø med en uformel omgangstone og er god til at tilpasse dig små og store forandringer Du er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø, der giver arbejdsglæde og overskud Dine arbejdstider ligger mandag til fredag mellem 7.30 til 15.00. Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her.Om afdelingenAfdelingen består af 3 sekretariater, foruden den ortopædkirurgisk klinik et decideret sekretariat, et sekretariat på vores sengeafdeling og en bookingenhed.Sekretærerne arbejder, hvor det er muligt, sektoropdelt. I Ortopædkirurgisk Afdeling vægter vi fleksibilitet, engagement og ansvar højt i vores travle hverdag, og vi har en forventning om, at vores nye kollega både udviser og bidrager aktivt til dette.Service til patienter, pårørende og kolleger er et must og derfor er det tværfaglige samarbejde i højsæde. Vi har en uformel omgangstone, og et godt humør sætter vi rigtig stor pris på. Kompetenceudvikling er i fokus på hele HEM og dette gælder naturligvis også for dig som medarbejder. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Ortopædkirurgisk Afdeling. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Karin Skammelsen på mobil tlf. 2135 0649. Din ansøgningDin ansøgning med oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 29. juli 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 31. juli 2019 om formiddagen.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Ortopædkirurgisk klinik søger vikar for lægesekretær fra den 1. september 2019 og 3-4 måneder frem.
Det drejer sig om en stilling på 35-37 timer.

Om stillingen
Du skal modtage vores patienter til klinikken. Der er tale om patienter til ortopædkirurgiske kontroller, småoperationer i vores operationsstue samt patienter, der skal tilses af fysio- og ergoterapeuter. Endvidere skal du skanne dokumenter ind i vores journal samt besvare forespørgsler. Dertil kommer ad hoc opgaver.
Ansøgere med kendskab til arbejdsfeltet hos os vil blive foretrukket, da stillingen er tidsbegrænset.

Om dig
  • Du er servicemindet og har lyst til at arbejde i en uforudsigelig hverdag, hvor to dage aldrig er ens, og du kan bevare overblikket, selv ved spidsbelastninger
  • Du samarbejder loyalt og respektfuldt i et tværfagligt miljø, hvor udvikling og kvalitet er i højsædet. Endvidere har du kommunikative stærke færdigheder
  • Du trives i et fleksibelt miljø med en uformel omgangstone og er god til at tilpasse dig små og store forandringer
  • Du er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø, der giver arbejdsglæde og overskud
Dine arbejdstider ligger mandag til fredag mellem 7.30 til 15.00.  
Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her.

Om afdelingen
Afdelingen består af 3 sekretariater, foruden den ortopædkirurgisk klinik – et decideret sekretariat, et sekretariat på vores sengeafdeling og en bookingenhed.
Sekretærerne arbejder, hvor det er muligt, sektoropdelt.
 
I Ortopædkirurgisk Afdeling vægter vi fleksibilitet, engagement og ansvar højt i vores travle hverdag, og vi har en forventning om, at vores nye kollega både udviser og bidrager aktivt til dette.

Service til patienter, pårørende og kolleger er et ”must” – og derfor er det tværfaglige samarbejde i højsæde. Vi har en uformel omgangstone, og et godt humør sætter vi rigtig stor pris på. Kompetenceudvikling er i fokus på hele HEM – og dette gælder naturligvis også for dig som medarbejder.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk
 
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Ortopædkirurgisk Afdeling.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Karin Skammelsen på mobil tlf. 2135 0649. 

Din ansøgning
Din ansøgning med oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 29. juli 2019.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 31. juli 2019 om formiddagen.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/19da9fd4_logo.gifOrtopædkirurgiViborg2019-07-16T15:01:58.7132019-07-29T00:00:00
330051640Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut AfdelingBasic Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med blå blink og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.ArbejdsopgaverAlle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.Eksempler på opgaver receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik Dine kollegerDu får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.ArbejdstidVi er her 24 7 365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed luft i en ellers travl hverdag.PersonprofilDu kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.Oplysninger om stillingenSåfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.

Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.

I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med ”blå blink” og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.

Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.

Arbejdsopgaver
Alle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.

Eksempler på opgaver
  • receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten
  • akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne
  • traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver
  • skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen
  • voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering/ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik
  • dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik

Dine kolleger
Du får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.

Arbejdstid
Vi er her 24/7/365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. – Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

Oplysninger om stillingen
Såfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/9db8011c_logo.gifAkutafdelingenAarhus N2019-07-01T13:09:11.0032019-08-05T00:00:00
330048826Lægesekretærstilling på Lever-, Mave- og Tarmsygdomme, Aarhus UniversitetshospitalBasic Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på n gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded og detaljeorienteret lægesekretær til en spændende fast stilling på 30-32 timer pr. uge. Vi er en fagligt engageret sekretærgruppe, der består af 16 sekretærer, som løser opgaver på tværs af funktioner i afdelingens sengeafsnit, klinik og sekretariat. Fysisk er sekretærgruppen fordelt i teams på 2 plan og du vil som udgangspunkt indgå som en del af begge. Ledelsesmæssigt refererer du til den ledende sekretær i afdelingen.Dine primære opgaver er at skrive indlæggelses- og ambulante notater i EPJ samt øvrig korrespondance at have medansvar for registrering og kodning i LPR3 (Landspatientregisteret) at indgå i funktioner i sengeafsnittets team, der består af fire sekretærer at deltage i tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, diætister, bioanalytikere mv. at løse andre opgaver ad hoc, f.eks. mødeforplejning at afløse kollegaer ved ferie og sygdom Der kan i perioder være behov for afløsning i klinikkens rul, herunder pasning af reception og telefon. Dine arbejdstider vil primært være på hverdage i tidsrummet kl. 8.00-16.00.Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær har solid erfaring med skrivning af notater i EPJ har kendskab til og erfaring med registrering i LPR3 er fleksibel, humoristisk og empatisk formår at holde fokus på detaljen trods afbrydelser tænker vi fremfor jeg . Vi kan tilbyde dig ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med fokus på det gode patientforløb tæt samarbejde med dygtige og engagerede medarbejdere på tværs af faggrupper et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone mulighed for faglig og personlig udvikling. Om Lever-, Mave-, og TarmsygdommeLever-, Mave- og Tarmsygdomme er en intern medicinsk afdeling og består af et sengeafsnit og en klinik. Desuden er afdelingen en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på højt specialiseret niveau. Yderligere information kan findes på vores hjemmeside. Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst på området. Du må påregne tre måneders prøvetid.Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen fås hos ledende sekretær Sophie Torp på 2388 2586 eller på sopves@rm.dk.Ansøgningsfristen er onsdag den 24. juli 2019.AnsættelsessamtalerAnsættelsessamtaler forventes afholdt mandag, den 29. juli 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på én gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.

Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded og detaljeorienteret lægesekretær til en spændende fast stilling på 30-32 timer pr. uge. 

Vi er en fagligt engageret sekretærgruppe, der består af 16 sekretærer, som løser opgaver på tværs af funktioner i afdelingens sengeafsnit, klinik og sekretariat. Fysisk er sekretærgruppen fordelt i teams på 2 plan og du vil som udgangspunkt indgå som en del af begge. Ledelsesmæssigt refererer du til den ledende sekretær i afdelingen.

Dine primære opgaver er
  • at skrive indlæggelses- og ambulante notater i EPJ samt øvrig korrespondance
  • at have medansvar for registrering og kodning i LPR3 (Landspatientregisteret)
  • at indgå i funktioner i sengeafsnittets team, der består af fire sekretærer
  • at deltage i tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, diætister, bioanalytikere mv.
  • at løse andre opgaver ad hoc, f.eks. mødeforplejning
  • at afløse kollegaer ved ferie og sygdom

Der kan i perioder være behov for afløsning i klinikkens rul, herunder pasning af reception og telefon. Dine arbejdstider vil primært være på hverdage i tidsrummet kl. 8.00-16.00.


Vi forventer, at du 
  • er uddannet lægesekretær
  • har solid erfaring med skrivning af notater i EPJ
  • har kendskab til og erfaring med registrering i LPR3
  • er fleksibel, humoristisk og empatisk
  • formår at holde fokus på detaljen trods afbrydelser
  • tænker "vi" fremfor "jeg".

Vi kan tilbyde dig
  • ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med fokus på det gode patientforløb
  • tæt samarbejde med dygtige og engagerede medarbejdere på tværs af faggrupper
  • et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone
  • mulighed for faglig og personlig udvikling.

Om Lever-, Mave-, og Tarmsygdomme
Lever-, Mave- og Tarmsygdomme er en intern medicinsk afdeling og består af et sengeafsnit og en klinik. Desuden er afdelingen en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på højt specialiseret niveau. Yderligere information kan findes på vores hjemmeside

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst på området. Du må påregne tre måneders prøvetid.Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. 

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos ledende sekretær Sophie Torp på 2388 2586 eller på sopves@rm.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 24. juli 2019.

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag, den 29. juli 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/f600d697_logo.gifLever-, Mave- og TarmsygdommeAarhus N2019-06-25T13:00:41.2102019-07-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til tomandpraksis I Randers C

Lægerne Kirkegade 7 I/S

Randers C
Vi søger en udadvendt og energisk person, der kan navigere i en uforudsigelig og kompleks hverdag med mange forskelligartede opgaver og samtidig møde patienter og kollegaer med et smil. Det er vigtigt, at du er venlig og imødekommende, men også have...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

Lægesekretærer til Neurologi, Regionshospitalet Viborg, Hospitalsenhed Midt

Neurologi

Viborg
En fast stilling som lægesekretær i Neurologi er ledig fra 1. oktober, 2019.Et vikariat som lægesekretær ved Neurologi, Regionshospitalet Viborg, Hospitalsenhed Midt, er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 til 31. december 2019.Stillingerne e...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Lægesekretær til ortopædkirurgisk klinik, Regionshospitalet Viborg

Ortopædkirurgi

Viborg
Ortopædkirurgisk klinik søger vikar for lægesekretær fra den 1. september 2019 og 3-4 måneder frem.Det drejer sig om en stilling på 35-37 timer.Om stillingenDu skal modtage vores patienter til klinikken. Der er tale om patienter til ortopædkirurgisk...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut Afdeling

Akutafdelingen

Aarhus N
Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne s...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Lægesekretærstilling på Lever-, Mave- og Tarmsygdomme, Aarhus Universitetshospital

Lever-, Mave- og Tarmsygdomme

Aarhus N
Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på n gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019