Lægesekretærer søges ved Akutafdeling, Aarhus Universitetshospital

Akutafdeling søger uddannede lægesekretærer pr. 1. april 2020 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid, 30-37 timer pr. uge.

Akutafdeling er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. Det betyder stort flow, travlhed og uforudsigelige dage. Lægesekretærerne er i front på de fleste arbejdspladser og dagene kan være hektiske med mange henvendelser og mange opgaver, der skal løses nu og her. Du skal derfor være dygtig til at prioritere, bevare overblikket og ikke mindst synes det er spændende, at opgaverne er så varierede. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, serviceassistenter, Falck og politiet.

Vi har funktioner i Akutkoordinationen, Traumecentret, Receptionen, Skadekontoret, Dagklinikken, Voksenafsnittene, Akut Børn og Akut Psykiatri. Du har mulighed for selv at være med til at vælge og kombinere, hvilke funktioner du gerne vil varetage ud fra dine ønsker og kompetencer.

Fælles arbejdsopgaver
Alle lægesekretærer arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen og vi bidrager dermed til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor patienterne er. I vagttid skriver vi også akutte indlæggelser og operationer for andre specialer.

Dine kolleger
Du får 39 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer og styrker. Vi har en meget uhøjtidelig tone og et godt humør, og det er meget vigtigt, at samarbejdet er bygget op omkring tillidsfulde relationer og med plads til forskellighed. Vi mødes til koordineringsmøder morgen og eftermiddag, hvor vi sammen aftaler, hvem der løser hvilke opgaver i forhold til de opgaver, der er der lige netop i denne vagt.

Arbejdstid
I Akutafdelingen er lægesekretærerne naturligvis på arbejde 24/7/365, da der er brug for vores kompetencer. Det betyder derfor, at du får skiftende arbejdstider; dagvagter, aftenvagter, weekend- og helligdagsvagter. De fleste har også minimum tre nattevagter på  otte uger, men det er ikke alle. Alle har tre arbejdsweekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed.

Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akutafdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Vi ser gerne du er uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

I uge 6, 2020 kan vi følges på AUHs Instagram.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Stillingerne er med ansættelse den 1. april 2020 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 24. februar 2020, og vi afvikler ansættelsessamtaler 27. februar 2020.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168236Phoenix-dc37518412020-01-30T17:05:24.627Lægesekretærer søges ved Akutafdeling, Aarhus UniversitetshospitalAkutafdeling søger uddannede lægesekretærer pr. 1. april 2020 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid, 30-37 timer pr. uge.

Akutafdeling er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. Det betyder stort flow, travlhed og uforudsigelige dage. Lægesekretærerne er i front på de fleste arbejdspladser og dagene kan være hektiske med mange henvendelser og mange opgaver, der skal løses nu og her. Du skal derfor være dygtig til at prioritere, bevare overblikket og ikke mindst synes det er spændende, at opgaverne er så varierede. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, serviceassistenter, Falck og politiet.

Vi har funktioner i Akutkoordinationen, Traumecentret, Receptionen, Skadekontoret, Dagklinikken, Voksenafsnittene, Akut Børn og Akut Psykiatri. Du har mulighed for selv at være med til at vælge og kombinere, hvilke funktioner du gerne vil varetage ud fra dine ønsker og kompetencer.

Fælles arbejdsopgaver
Alle lægesekretærer arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen og vi bidrager dermed til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor patienterne er. I vagttid skriver vi også akutte indlæggelser og operationer for andre specialer.

Dine kolleger
Du får 39 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer og styrker. Vi har en meget uhøjtidelig tone og et godt humør, og det er meget vigtigt, at samarbejdet er bygget op omkring tillidsfulde relationer og med plads til forskellighed. Vi mødes til koordineringsmøder morgen og eftermiddag, hvor vi sammen aftaler, hvem der løser hvilke opgaver i forhold til de opgaver, der er der lige netop i denne vagt.

Arbejdstid
I Akutafdelingen er lægesekretærerne naturligvis på arbejde 24/7/365, da der er brug for vores kompetencer. Det betyder derfor, at du får skiftende arbejdstider; dagvagter, aftenvagter, weekend- og helligdagsvagter. De fleste har også minimum tre nattevagter på  otte uger, men det er ikke alle. Alle har tre arbejdsweekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed.

Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akutafdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Vi ser gerne du er uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

I uge 6, 2020 kan vi følges på AUHs Instagram.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Stillingerne er med ansættelse den 1. april 2020 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 24. februar 2020, og vi afvikler ansættelsessamtaler 27. februar 2020.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Akutafdeling søger uddannede lægesekretærer pr. 1. april 2020 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid, 30-37 timer pr. uge.Akutafdeling er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. Det betyder stort flow, travlhed og uforudsigelige dage. Lægesekretærerne er i front på de fleste arbejdspladser og dagene kan være hektiske med mange henvendelser og mange opgaver, der skal løses nu og her. Du skal derfor være dygtig til at prioritere, bevare overblikket og ikke mindst synes det er spændende, at opgaverne er så varierede. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, serviceassistenter, Falck og politiet.Vi har funktioner i Akutkoordinationen, Traumecentret, Receptionen, Skadekontoret, Dagklinikken, Voksenafsnittene, Akut Børn og Akut Psykiatri. Du har mulighed for selv at være med til at vælge og kombinere, hvilke funktioner du gerne vil varetage ud fra dine ønsker og kompetencer.Fælles arbejdsopgaverAlle lægesekretærer arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen og vi bidrager dermed til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor patienterne er. I vagttid skriver vi også akutte indlæggelser og operationer for andre specialer.Dine kollegerDu får 39 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer og styrker. Vi har en meget uhøjtidelig tone og et godt humør, og det er meget vigtigt, at samarbejdet er bygget op omkring tillidsfulde relationer og med plads til forskellighed. Vi mødes til koordineringsmøder morgen og eftermiddag, hvor vi sammen aftaler, hvem der løser hvilke opgaver i forhold til de opgaver, der er der lige netop i denne vagt.ArbejdstidI Akutafdelingen er lægesekretærerne naturligvis på arbejde 24 7 365, da der er brug for vores kompetencer. Det betyder derfor, at du får skiftende arbejdstider dagvagter, aftenvagter, weekend- og helligdagsvagter. De fleste har også minimum tre nattevagter på otte uger, men det er ikke alle. Alle har tre arbejdsweekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Skiftende vagter giver frihed luft i en ellers travl hverdag.PersonprofilDu kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed.Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akutafdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Vi ser gerne du er uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.I uge 6, 2020 kan vi følges på AUHs Instagram.Vi glæder os til at høre fra dig.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.Stillingerne er med ansættelse den 1. april 2020 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 24. februar 2020, og vi afvikler ansættelsessamtaler 27. februar 2020.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixdc375184101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-24T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=936dcbfb-06cb-4bae-9304-2c61d32970fb0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3702123Akutafdelingen11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/dc375184_logo.gifORS/Small/dc375184_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001895169EmplyGrund Jobannoncec88f42d0-401e-429d-be74-c9bcb2392c31_13131800030-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc375184https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc375184https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc375184&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc375184&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/411505-161-1.jpgLægesekretærer søges ved Akutafdeling, Aarhus Universitetshospital12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed364063859loneberg@rm.dkDanmarkDanmark330167869Lægesekretær til operationsbooking ved Hjerne- og Rygkirurgi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Vi kan pr. 1. maj 2020 tilbyde en attraktiv lægesekretærstilling på 35-37 timer ugentlig med spændende funktioner primært med operationsbooking, hvorfor vi også vægter erfaring med OP-booking højt. Udover OP-booking vil stillingen også indeholde administrative funktioner i fælles ryg-visitation.Du vil få base i vores OP-bookingkontor ved klinikken, hvor du sammen med to andre får ansvaret for operationsbooking af primært højtspecialiserede patienter. Administrative funktioner og deltagelse ved fælles ryg-visitation sker i rul med spinalteamets sekretærer (ialt seks personer)Sekretærerne i Hjerne- og Rygkirurgi er opdelt i tre diagnoseteams. Ryg-teamet er et af dem.Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver reception i klinikken, skrivning af operationer (i turnus) samt lørdags- helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter.Udover 20 dygtige kolleger, fællesskab og højt fagligt niveau tilbyder vi dig et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling grundig introduktion og oplæring en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver mono- og tværfagligt samarbejde gode muligheder for faglig og personlig udvikling Udover, at du har godkendt lægesekretæruddannelse, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi, at du er god til at skabe et overblik og struktureret har lyst til og flair for ny teknologi og kendskab til EPJ har gode samarbejdsevner har mod på forandringer du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber er engagement i faget og dets udvikling er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende Lidt om Hjerne- og RygkirurgiHjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende højt specialiserede patienter. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.Mangler du yderligere informationEr du meget velkommen til at kontakte en sekretær i OP-bookingen 7845 4444eller 2388 6735.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Vi kan pr. 1. maj 2020 tilbyde en attraktiv lægesekretærstilling på 35-37 timer/ugentlig med spændende funktioner primært med operationsbooking, hvorfor vi også vægter erfaring med OP-booking højt. Udover OP-booking vil stillingen også indeholde administrative funktioner i fælles ryg-visitation.

Du vil få base i vores OP-bookingkontor ved klinikken, hvor du sammen med to andre får ansvaret for operationsbooking af primært højtspecialiserede patienter. Administrative funktioner og deltagelse ved fælles ryg-visitation sker i rul med spinalteamets sekretærer (ialt seks personer)

Sekretærerne i Hjerne- og Rygkirurgi er opdelt i tre diagnoseteams. Ryg-teamet er et af dem.

Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver; reception i klinikken, skrivning af operationer (i turnus) samt lørdags-/helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter.

Udover 20 dygtige kolleger, fællesskab og højt fagligt niveau tilbyder vi dig
  • et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling
  • grundig introduktion og oplæring
  • en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver
  • mono- og tværfagligt samarbejde
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Udover, at du har godkendt lægesekretæruddannelse, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi, at du 
  • er god til at skabe et overblik og struktureret
  • har lyst til og flair for ny teknologi og kendskab til EPJ
  • har gode samarbejdsevner
  • har mod på forandringer; du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber
  •  er engagement i faget og dets udvikling
  • er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende

Lidt om Hjerne- og Rygkirurgi
Hjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende højt specialiserede patienter. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.

Mangler du yderligere information
Er du meget velkommen til at kontakte en sekretær i OP-bookingen 7845 4444
eller 2388 6735.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/9951716a_logo.gifHjerne- og RygkirurgiAarhus N2020-01-30T10:03:15.9372020-03-05T00:00:00
330167011Lægesekretær til visitationsteamet ved KræftafdelingenBasic En af vores kollegaer har valgt, at søge nye udfordringer, derfor søger vi en ny kollega til vores visitationsteam pr. 1. april 2020 på 35 - 37 timer pr. uge. Visitationen er et lille team bestående af 4 lægesekretærer.Visitationen er en del af Forløbsenheden i Kræftafdelingen, hvor funktioner der har med koordinering og planlægning af kræftpatienters behandlingsforløb er samlet. Forløbsenhedens primære formål er at sikre den organisatoriske kvalitet i patientforløbene. Forløbsenheden dækker fire forskellige funktionsområder, men er et afsnit som samarbejder og hjælper hinanden på tværs.Vi søger en lægesekretær til vores visitation, som varetager opgaver i forbindelse med visitation af kræftpatienter til kemoterapi. Der er stort fokus på kræftpakker og ventetidsgaranti, og som lægesekretær i visitationen er det din kerneopgave at have overblik over patientforløbene, herunder at lave veltilrettelagte patientforløb, hvor patienterne bliver indkaldt til samtale og behandling indenfor gældende tidsrammer. Arbejdet er administrativt, og den eneste patientkontakt, man har i denne jobfunktion er telefonisk. Det er derfor vigtigt, at vi får en kollega, der har lyst til at arbejde på denne måde.Din nye hverdag kunne se sådan ud håndtering af henvisninger skrivning af visitationsnotater og konferencenotater, samt opfølgning på disse. booking af diverse undersøgelser, første tid til samtale og kemoterapibehandling ventekoderegistrering sikring af kvalitets lister korrespondance og meddelelses breve samarbejde med de ambulante klinikker, senge afsnittene, forløbskoordinatorerne og lægerne Vi tilbyder et arbejde hvor du arbejder meget selvstændigt, men altid har mulighed for sparring. et arbejde hvor du kan lære en masse om kræftpakker og ventekoderegistrering. et arbejde hvor du kan få indsigt og overblik over mange forskellige kræftpakkeforløb. et afsnit der værdsætter høj faglighed og et godt samarbejde. et velfungerende team med et godt psykisk arbejdsmiljø. en fast stilling med en mulig arbejdstid fra 35 - 37 timer. Arbejdstiden kan planlægges på hverdage mellem kl. 7.30 - 15.00. stillingen er vagtfri pånær, at vi skal bemande visitationen med en visitations sekretær skærtorsdag og enkelte weekend dage i forbindelse med julen. Ellers har vi fri på alle helligdage og weekender. Vores krav til dig du skal være uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) du har lyst til at lære du er med til skabe en høj faglig kvalitet i dit daglige arbejde du har en aktiv tilgang til opgaveløsningen og er løsnings orienteret du skal have et godt overblik og kunne prioritere dine opgaver du møder på arbejde med en positiv indstilling om at skabe det bedste behandlingsforløb for patienten AnsættelsesvilkårStillingen ønskes besat snarest muligt, senest 1. april 2020.Du refererer til lederen for Forløbsenheden Anja Duus Andresen.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anja Duus Andresen, leder af Forløbsenheden på 2388 6886.Ansøgningsfrist er torsdag 20. februar 2020. Vi holder samtaler mandag den 24. februar 2020.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.En af vores kollegaer har valgt, at søge nye udfordringer, derfor søger vi en ny kollega til vores visitationsteam pr. 1. april 2020 på 35 - 37 timer pr. uge. Visitationen er et lille team bestående af 4 lægesekretærer.

Visitationen er en del af Forløbsenheden i Kræftafdelingen, hvor funktioner der har med koordinering og planlægning af kræftpatienters behandlingsforløb er samlet. Forløbsenhedens primære formål er at sikre den organisatoriske kvalitet i patientforløbene. Forløbsenheden dækker fire forskellige funktionsområder, men er et afsnit som samarbejder og hjælper hinanden på tværs.

Vi søger en lægesekretær til vores visitation, som varetager opgaver i forbindelse med visitation af kræftpatienter til kemoterapi. Der er stort fokus på kræftpakker og ventetidsgaranti, og som lægesekretær i visitationen er det din kerneopgave at have overblik over patientforløbene, herunder at lave veltilrettelagte patientforløb, hvor patienterne bliver indkaldt til samtale og behandling indenfor gældende tidsrammer. Arbejdet er administrativt, og den eneste patientkontakt, man har i denne jobfunktion er telefonisk. Det er derfor vigtigt, at vi får en kollega, der har lyst til at arbejde på denne måde.

Din nye hverdag kunne se sådan ud
  • håndtering af henvisninger
  • skrivning af visitationsnotater og konferencenotater, samt opfølgning på disse.
  • booking af diverse undersøgelser, første tid til samtale og kemoterapibehandling
  • ventekoderegistrering
  • sikring af kvalitets lister
  • korrespondance og meddelelses breve
  • samarbejde med de ambulante klinikker, senge afsnittene, forløbskoordinatorerne og lægerne

Vi tilbyder
  • et arbejde hvor du arbejder meget selvstændigt, men altid har mulighed for sparring.
  • et arbejde hvor du kan lære en masse om kræftpakker og ventekoderegistrering.
  • et arbejde hvor du kan få indsigt og overblik over mange forskellige kræftpakkeforløb.
  • et afsnit der værdsætter høj faglighed og et godt samarbejde.
  • et velfungerende team med et godt psykisk arbejdsmiljø.
  • en fast stilling med en mulig arbejdstid fra 35 - 37 timer. Arbejdstiden kan planlægges på hverdage mellem kl. 7.30 - 15.00.
  • stillingen er vagtfri pånær, at vi skal bemande visitationen med en visitations sekretær skærtorsdag og enkelte weekend dage i forbindelse med julen. Ellers har vi fri på alle helligdage og weekender.

Vores krav til dig
  • du skal være uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • du har lyst til at lære
  • du er med til skabe en høj faglig kvalitet i dit daglige arbejde
  • du har en aktiv tilgang til opgaveløsningen og er løsnings orienteret
  • du skal have et godt overblik og kunne prioritere dine opgaver
  • du møder på arbejde med en positiv indstilling om at skabe det bedste behandlingsforløb for patienten

Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat snarest muligt, senest 1. april 2020.

Du refererer til lederen for Forløbsenheden Anja Duus Andresen.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anja Duus Andresen, leder af Forløbsenheden på 2388 6886.

Ansøgningsfrist er torsdag 20. februar 2020. Vi holder samtaler mandag den 24. februar 2020.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/bac9a0b1_logo.gifKræftafdelingenAarhus N2020-01-29T13:02:04.5502020-02-20T00:00:00
330168922Barselsvikar som lægesekretær søges til et forskningsprojekt ved Hjerne- og Rygkirurgi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Søren skal være storebror - så vi søger en barselsvikar for Sørens mor pr. 15. april 2020. Vi kan tilbyde et attraktivt lægesekretærvikariat på 35-37 timer ugentlig med spændende funktioner på et forskningsprojekt samt blandede sekretærfunktioner i Ryg-teamet. Forskningsprojektet, COPE, vedrører behandling af kroniske lændesmerter ved hjælp af fryse- eller varmebehandling. Perioden er fra 15. april 2020 (oplæring) og året ud.Du vil få base i vores sekretariat, hvor du sammen med COPE-projektets sygeplejersker og læge varetager den administrative sagsbehandling omkring patienterne i projektet. Dette indebærer bl.a. booking, skrivning af operations- og ambulante notater samt tværfagligt samarbejde med fysioterapeuter. Herudover forventes, at du deltager i Ryg-teamets opgaver i samarbejde med teamets øvrige fem sekretærer. Sekretærerne i Hjerne- og Rygkirurgi er opdelt i tre diagnoseteams, hvor Ryg-teamet er et af dem.Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver reception i klinikken, skrivning af operationer, i turnus, samt lørdags- og helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter.Hvad tilbyder vi?Udover 20 dygtige kolleger, fællesskab og højt fagligt niveau tilbyder vi dig et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling grundig introduktion og oplæring en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver mono- og tværfagligt samarbejde gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hvad forventer vi af dig?Udover, at du er uddannet lægesekretær, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi at du har gode prioriteringsevner, arbejder fokuseret og struktureret med sans for detaljen er selvkørende i EPJ har gode samarbejdsevner har mod på forandringer du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber er engagement i faget og dets udvikling er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende. Lidt om Hjerne- og RygkirurgiHjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende højt specialiserede patienter. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte en af sekretærerne i teamet på 7845 4420, specifikt Jeanett ved spørgsmål om COPEVi forventer samtaler den 26. marts 2020.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Søren skal være storebror - så vi søger en barselsvikar for Sørens mor pr. 15. april 2020. Vi kan tilbyde et attraktivt lægesekretærvikariat på 35-37 timer/ugentlig med spændende funktioner på et forskningsprojekt samt blandede sekretærfunktioner i Ryg-teamet.

Forskningsprojektet, COPE, vedrører behandling af kroniske lændesmerter ved hjælp af fryse- eller varmebehandling. Perioden er fra 15. april 2020 (oplæring) og året ud.

Du vil få base i vores sekretariat, hvor du sammen med COPE-projektets sygeplejersker og læge varetager den administrative sagsbehandling omkring patienterne i projektet. Dette indebærer bl.a. booking, skrivning af operations- og ambulante notater samt tværfagligt samarbejde med fysioterapeuter. Herudover forventes, at du deltager i Ryg-teamets opgaver i samarbejde med teamets øvrige fem sekretærer.

Sekretærerne i Hjerne- og Rygkirurgi er opdelt i tre diagnoseteams, hvor Ryg-teamet er et af dem.

Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver; reception i klinikken, skrivning af operationer, i turnus, samt lørdags- og helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter.

Hvad tilbyder vi?
Udover 20 dygtige kolleger, fællesskab og højt fagligt niveau tilbyder vi dig
  • et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling
  • grundig introduktion og oplæring
  • en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver
  • mono- og tværfagligt samarbejde
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Hvad forventer vi af dig?
Udover, at du er uddannet lægesekretær, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi at du
  • har gode prioriteringsevner, arbejder fokuseret og struktureret med sans for detaljen
  • er selvkørende i EPJ
  • har gode samarbejdsevner
  • har mod på forandringer; du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber
  • er engagement i faget og dets udvikling
  • er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende.

Lidt om Hjerne- og Rygkirurgi
Hjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende højt specialiserede patienter. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.

For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte en af sekretærerne i teamet på 7845 4420, specifikt Jeanett ved spørgsmål om COPE

Vi forventer samtaler den 26. marts 2020.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/ba11df76_logo.gifHjerne- og RygkirurgiAarhus N2020-01-31T14:04:02.8302020-03-06T00:00:00
330168760Lægesekretær søges til Klinisk Mikrobiologi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Sekretær til en fast stilling med tiltrædelse pr. 1. april søges til Klinisk Mikrobiologi. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi kan tilbyde en god, travl og spændende arbejdsplads mange udfordringer og afbrydelser selvstændige, spændende og afvekslende opgaver grundig oplæring stor frihed under ansvar. Vi forventer at følgende opgaver bliver løst vedligeholde og udbygning af e-Dok (dokumenthåndtering) IT administrative opgaver håndtering af leverandørfakturaer telefonbetjening af vores brugere referatskrivning andre administrative opgaver (som der er mange af). Vi ønsker, at du har en relevant uddannelse fx lægesekretær eller kontoruddannet har erfaring med e-Dok redigering flair for IT samt erfaring med undervisning har kendskab til ØS-2000 eller ligende økonomisystem kan håndtere mange afbrydelser har lyst og evner til mono- og tværfagligt samarbejde vil deltage aktivt i nye tiltag i afdelingen. Vi vil lægge stor vægt på, at du er ansvarsbevidst opsøgende og nysgerrig struktureret fleksibel serviceminded. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Hvis du vil høre mere om stillingen eller afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Anne Westerberg på 7845 5602. Du kan i øvrigt læse mere om afdelingen på her.Samtaler planlægges afholdt i uge 9, 2020. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Sekretær til en fast stilling med tiltrædelse pr. 1. april søges til Klinisk Mikrobiologi. Stillingen er på 37 timer pr. uge. 
 
Vi kan tilbyde
  • en god, travl og spændende arbejdsplads
  • mange udfordringer og afbrydelser
  • selvstændige, spændende og afvekslende opgaver
  • grundig oplæring
  • stor frihed under ansvar.
 
Vi forventer at følgende opgaver bliver løst
  • vedligeholde og udbygning af e-Dok (dokumenthåndtering)
  • IT administrative opgaver
  • håndtering af leverandørfakturaer
  • telefonbetjening af vores brugere
  • referatskrivning
  • andre administrative opgaver (som der er mange af).
 
Vi ønsker, at du
  • har en relevant uddannelse fx lægesekretær eller kontoruddannet
  • har erfaring med e-Dok redigering
  • flair for IT samt erfaring med undervisning
  • har kendskab til ØS-2000 eller ligende økonomisystem
  • kan håndtere mange afbrydelser
  • har lyst og evner til mono- og tværfagligt samarbejde
  • vil deltage aktivt i nye tiltag i afdelingen.
 
Vi vil lægge stor vægt på, at du er
  • ansvarsbevidst
  • opsøgende og nysgerrig
  • struktureret
  • fleksibel
  • serviceminded.
     
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil høre mere om stillingen eller afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Anne Westerberg på 7845 5602.  Du kan i øvrigt læse mere om afdelingen på her.

Samtaler planlægges afholdt i uge 9, 2020.
 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/c590a730_logo.gifKlinisk MikrobiologiAarhus N2020-01-31T11:12:55.9972020-02-21T00:00:00
330169470Lægesekretær ved Øjensygdomme, Aarhus UniversitetshospitalBasic Vi søger en uddannet lægesekretær, med hovedfunktion i henholdsvis vores uveit- og tromboseteam. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. april 2020. Stillingen indeholder en del receptionsarbejde. Der er tale om en stillinger på 32 timer pr. uge, evt. med mulighed for flere timer på sigt. Der er ingen weekend- og aftenvagter.Øjensygdomme er en universitetsafdeling, der varetager højt specialiserede funktioner i henhold til specialeplanen. Vi har en ambition at være i front med hensyn til faglig kompetence og udvikling for alle faggrupper. Afdelingen har en omfattende forskningsaktivitet, der ledes af afdelingens lærerstolsprofessor.Vi er udviklingsorienteret med stort patient-flow. Vi har ca. 53.000 ambulante besøg, og der foretages ca 13.000 operationer om året. Der modtages akutte patienter hele døgnet.Vi arbejder i tværfaglige teams om de enkelte patientforløb med inddragelse af patient og pårørende. Som vores nye lægesekretær skal du være med til at sikre dynamik, dialog og høj kvalitet i det daglige arbejde såvel internt på afdelingen som på tværs af hospitalet med relevante samarbejdspartnere.Vi anvender vores egen elektroniske patientjournal (PC-Praxis), hvor læger og sygeplejersker i vid udstrækning selv skriver journalen. Afdelingen forventes fuldt ud at overgå til EPJ i løbet af 2020 sammen med et nyt regionalt øjensystem, som er under udvikling. Sekretærerne sidder i klinikken, hvilket givet et godt dagligt samarbejde med de øvrige faggrupper.Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen kan arbejde selvstændigt samt indgå i et arbejdsfællesskab besidder gode IT-kundskaber erfaringer samt lyst og energi til fortsat at udfordre og udvikle disse evner har vilje og mod til at påtage dig ansvar for egne og fælles opgaver er imødekommende og serviceminded samt god til at formulere dig på skrift og i tale trives med stor patientkontakt i det daglige arbejde kan bevare venlighed og overblik i pressede arbejdssituationer er i besiddelse af et positivt arbejdslivssyn, møder glad på arbejde og bidrager aktivt til samarbejdet og det sociale fællesskab både mono- og tværfagligt. Vi tilbyder dig samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger et varierende job med selvstændige og afvekslende opgaver fleksible arbejdsforhold, hvor hver dag tit byder på nye udfordringer et professionelt og uhøjtideligt miljø en levende arbejdsplads med mange mennesker og stor aktivitet. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Yderligere oplysninger om stillingen fås hos koordinator for klinik Trine Hellerup på 7845 4638 og teamkoordinator Marianne Mølgaard på 7845 4632.Ansøgningsfrist er onsdag den 19. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 24. februar 2020.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en uddannet lægesekretær, med hovedfunktion i henholdsvis vores uveit- og tromboseteam. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. april 2020. Stillingen indeholder en del receptionsarbejde. Der er tale om en stillinger på 32 timer pr. uge, evt. med mulighed for flere timer på sigt. Der er ingen weekend- og aftenvagter.

Øjensygdomme er en universitetsafdeling, der varetager højt specialiserede funktioner i henhold til specialeplanen. Vi har en ambition at være i front med hensyn til faglig kompetence og udvikling for alle faggrupper. Afdelingen har en omfattende forskningsaktivitet, der ledes af afdelingens lærerstolsprofessor.

Vi er udviklingsorienteret med stort patient-flow. Vi har ca. 53.000 ambulante besøg, og der foretages ca 13.000 operationer om året. Der modtages akutte patienter hele døgnet.

Vi arbejder i tværfaglige teams om de enkelte patientforløb med inddragelse af patient og pårørende. Som vores nye lægesekretær skal du være med til at sikre dynamik, dialog og høj kvalitet i det daglige arbejde såvel internt på afdelingen som på tværs af hospitalet med relevante samarbejdspartnere.

Vi anvender vores egen elektroniske patientjournal (PC-Praxis), hvor læger og sygeplejersker i vid udstrækning selv skriver journalen. Afdelingen forventes fuldt ud at overgå til EPJ i løbet af 2020 sammen med et nyt regionalt øjensystem, som er under udvikling. Sekretærerne sidder i klinikken, hvilket givet et godt dagligt samarbejde med de øvrige faggrupper.


Vi forventer, at du
  • er uddannet lægesekretær
  • er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
  • kan arbejde selvstændigt samt indgå i et arbejdsfællesskab
  • besidder gode IT-kundskaber/erfaringer samt lyst og energi til fortsat at udfordre og udvikle disse evner
  • har vilje og mod til at påtage dig ansvar for egne og fælles opgaver
  • er imødekommende og serviceminded samt god til at formulere dig på skrift og i tale
  • trives med stor patientkontakt i det daglige arbejde
  • kan bevare venlighed og overblik i pressede arbejdssituationer
  • er i besiddelse af et positivt arbejdslivssyn, møder glad på arbejde og bidrager aktivt til samarbejdet og det sociale fællesskab både mono- og tværfagligt.

Vi tilbyder dig
  • samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger
  • et varierende job med selvstændige og afvekslende opgaver
  • fleksible arbejdsforhold, hvor hver dag tit byder på nye udfordringer
  • et professionelt og uhøjtideligt miljø
  • en levende arbejdsplads med mange mennesker og stor aktivitet.


Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. 

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos koordinator for klinik Trine Hellerup på 7845 4638 og teamkoordinator Marianne Mølgaard på 7845 4632.

Ansøgningsfrist er onsdag den 19. februar 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 24. februar 2020.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/ad0f2ca5_logo.gifØjensygdommeAarhus N2020-01-31T21:00:15.2502020-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til operationsbooking ved Hjerne- og Rygkirurgi, Aarhus Universitetshospital

Hjerne- og Rygkirurgi

Aarhus N
Vi kan pr. 1. maj 2020 tilbyde en attraktiv lægesekretærstilling på 35-37 timer ugentlig med spændende funktioner primært med operationsbooking, hvorfor vi også vægter erfaring med OP-booking højt. Udover OP-booking vil stillingen også indeholde adm...
Indrykket:30. januar 2020

Lægesekretær til visitationsteamet ved Kræftafdelingen

Kræftafdelingen

Aarhus N
En af vores kollegaer har valgt, at søge nye udfordringer, derfor søger vi en ny kollega til vores visitationsteam pr. 1. april 2020 på 35 - 37 timer pr. uge. Visitationen er et lille team bestående af 4 lægesekretærer.Visitationen er en del af Forl...
Indrykket:29. januar 2020

Barselsvikar som lægesekretær søges til et forskningsprojekt ved Hjerne- og Rygkirurgi, Aarhus Universitetshospital

Hjerne- og Rygkirurgi

Aarhus N
Søren skal være storebror - så vi søger en barselsvikar for Sørens mor pr. 15. april 2020. Vi kan tilbyde et attraktivt lægesekretærvikariat på 35-37 timer ugentlig med spændende funktioner på et forskningsprojekt samt blandede sekretærfunktioner i ...
Indrykket:31. januar 2020

Lægesekretær søges til Klinisk Mikrobiologi, Aarhus Universitetshospital

Klinisk Mikrobiologi

Aarhus N
Sekretær til en fast stilling med tiltrædelse pr. 1. april søges til Klinisk Mikrobiologi. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi kan tilbyde en god, travl og spændende arbejdsplads mange udfordringer og afbrydelser selvstændige, spændende og afveksl...
Indrykket:31. januar 2020

Lægesekretær ved Øjensygdomme, Aarhus Universitetshospital

Øjensygdomme

Aarhus N
Vi søger en uddannet lægesekretær, med hovedfunktion i henholdsvis vores uveit- og tromboseteam. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. april 2020. Stillingen indeholder en del receptionsarbejde. Der er tale om en stillinger på 32 timer pr. uge, ...
Indrykket:31. januar 2020