Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut Afdeling

Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.

Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.

I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med ”blå blink” og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.

Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.

Arbejdsopgaver
Alle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.

Eksempler på opgaver

  • receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten
  • akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne
  • traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver
  • skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen
  • voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering/ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik
  • dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik

Dine kolleger
Du får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.

Arbejdstid
Vi er her 24/7/365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. – Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

Oplysninger om stillingen
Såfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051640Phoenix-9db8011c12019-07-01T13:09:11.003Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut AfdelingHar du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.

Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.

I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med ”blå blink” og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.

Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.

Arbejdsopgaver
Alle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.

Eksempler på opgaver
  • receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten
  • akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne
  • traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver
  • skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen
  • voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering/ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik
  • dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik

Dine kolleger
Du får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.

Arbejdstid
Vi er her 24/7/365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. – Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

Oplysninger om stillingen
Såfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2019-08-05T11:50:33.197 Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med blå blink og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.ArbejdsopgaverAlle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.Eksempler på opgaver receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik Dine kollegerDu får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.ArbejdstidVi er her 24 7 365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed luft i en ellers travl hverdag.PersonprofilDu kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.Oplysninger om stillingenSåfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix9db8011c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f7b82a19-5565-4d0a-961f-9df5bb3f17a10EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3555201Akutafdelingen11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/9db8011c_logo.gifORS/Small/9db8011c_logo.gif0
loneberg@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent786056EmplyMinimum pakken - 35 dagea841007e-ee5a-44de-ac8c-9f938b9fed7f_11543000001-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9db8011chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9db8011chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9db8011c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9db8011c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Akutafdelingen er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362162270Lone Elbæk Bergloneberg@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK