Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretærer til udviklingshospital Bornholm

Til vores enhed Klinisk Administration søger vi to motiverede, selvstændige og ambitiøse lægesekretærer, som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.

Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.

Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.

På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for Klinisk Administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.

Arbejdsopgaverne vil primært være:

  • planlægning og koordinering af patientforløb
  • telefon- og skrankebetjening
  • fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • kvalitetssikring af arbejdslister
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
Vi forventer, at du:

  • kan arbejde i Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere
  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
  • har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os
Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende, udfordrende og meget afvekslende arbejdsdag med et støttende og engageret personaleteam samt en synlig ledelse, der skaber åbenhed og dialog. I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie.



Yderligere oplysninger



Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på telefon 38 67 11 50 eller mail: maiken.joergensen.01@regionh.dk.



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Der er tale om to stillinger, en fast fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge samt en fast stilling på 30 timer pr. uge. Begge stillinger forventes besat den 1. august 2019 eller snarest derefter.

Ansættelsessted er Bornholms Hospital, Ullasvej 8, 3700 Rønne.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser samt dokumentation for relevant erfaring senest den 15. juli 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 30.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt hjørnet – 30 minutter med fly.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse ”Flyt til Bornholm” http://flyttilbornholm.dk/hvorfor/tilflytterkonsulenten.aspx



Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051045Phoenix-378b5cee12019-06-30T00:00:00Lægesekretærer til udviklingshospital BornholmTil vores enhed Klinisk Administration søger vi to motiverede, selvstændige og ambitiøse lægesekretærer, som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.

Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.

Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.

På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for Klinisk Administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.

Arbejdsopgaverne vil primært være:

  • planlægning og koordinering af patientforløb
  • telefon- og skrankebetjening
  • fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • kvalitetssikring af arbejdslister
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
Vi forventer, at du:

  • kan arbejde i Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere
  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
  • har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os
Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende, udfordrende og meget afvekslende arbejdsdag med et støttende og engageret personaleteam samt en synlig ledelse, der skaber åbenhed og dialog. I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie.



Yderligere oplysninger



Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på telefon 38 67 11 50 eller mail: maiken.joergensen.01@regionh.dk.



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Der er tale om to stillinger, en fast fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge samt en fast stilling på 30 timer pr. uge. Begge stillinger forventes besat den 1. august 2019 eller snarest derefter.

Ansættelsessted er Bornholms Hospital, Ullasvej 8, 3700 Rønne.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser samt dokumentation for relevant erfaring senest den 15. juli 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 30.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt hjørnet – 30 minutter med fly.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse ”Flyt til Bornholm” http://flyttilbornholm.dk/hvorfor/tilflytterkonsulenten.aspx



Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk



2019-07-16T00:51:51.367 Til vores enhed Klinisk Administration søger vi to motiverede, selvstændige og ambitiøse lægesekretærer, som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling. Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt. Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring. På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for Klinisk Administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet. Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster. Arbejdsopgaverne vil primært være: planlægning og koordinering af patientforløb telefon- og skrankebetjening fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen kvalitetssikring af arbejdslister registrering og bestilling af prøver og undersøgelser Vi forventer, at du: kan arbejde i Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende, udfordrende og meget afvekslende arbejdsdag med et støttende og engageret personaleteam samt en synlig ledelse, der skaber åbenhed og dialog. I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på telefon 38 67 11 50 eller mail: maiken.joergensen.01@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der er tale om to stillinger, en fast fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge samt en fast stilling på 30 timer pr. uge. Begge stillinger forventes besat den 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelsessted er Bornholms Hospital, Ullasvej 8, 3700 Rønne. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser samt dokumentation for relevant erfaring senest den 15. juli 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 30. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem. Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt hjørnet 30 minutter med fly. Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse Flyt til Bornholm http: flyttilbornholm.dk hvorfor tilflytterkonsulenten.aspx Læs om Bornholm på facebooksiden Næste stop Bornholm , www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk11jobnet378b5cee100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219105&DepartmentId=12308&MediaId=4715&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3554401Bornholms Hospital11Ullasvej 8A3700RønneDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784906JobNet5010775501077510027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=378b5ceehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=378b5ceehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=378b5cee&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=378b5cee&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretærer til udviklingshospital Bornholm1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362154261maiken.joergensen.01@regionh.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK