Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretærstilling i spændende speciale

Vi søger en serviceminded kollega, som trives med en travl hverdag i en enhed, hvor arbejdsmiljø og kultur på arbejdspladsen er sat øverst på dagsordenen. Du kommer til at varetage opgaver mest for ambulante klinikker og du kommer ligeledes til at indgå i et skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning. 
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge i Sekretariatet i Regionspsykiatrien Vest med fysisk placering i Herning. Tiltrædelse efter aftale – senest 1.10.2019
 
Dit job
Du vil organisatorisk blive tilknyttet sekretariatet, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Vi er i proces med fokus på ensartet håndtering af sekretæropgaver og håndtering på tværs af de to matrikler i Herning og Holstebro – frem mod Gødstrup. Du lander i en stilling, hvor du også får rig mulighed for at komme med forslag til opgaveløsninger. Du vil naturligvis få individuel introduktion og grundig oplæring.  Du vil få berøringsflade på tværs af hele afdelingen, men med nedenstående hovedopgaver:
 

  • Arbejde i EPJ, herunder: dokumentation, registrering, booking og scanning – primært for det ambulante område 
  • I samarbejde med alle øvrige ca. 25 ambulante sekretære, indgå i skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning
  • Indgå i teamrul med 6 kolleger omkring konkrete lægesekretæropgaver


Om dig
Du skal kunne arbejde kreativt, hurtigt og fleksibelt, og for at trives i jobbet skal du befinde dig godt med et højt tempo og masser af nye udfordringer. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med erfarne og dygtige kollegaer, og det er helt afgørende for den fælles succes, at du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø.  Vi forestiller os du har gode IT kundskaber og har kendskab til – eller interesse for psykiatrien.

Vi lægger vægt på, at du:  
•   Har evnen til at være samarbejdsvillig og er serviceminded
•   Har evnen til at bidrage til et højt fagligt  og socialt miljø
•   Har evnen til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
•   Udviser  stabilitet, fleksibilitet og effektivitet i opgaveløsningen

Vi tilbyder…
… et job i en enhed og i et speciale i rivende udvikling. Vi har i sekretariatet sat arbejdsmiljø øverst på dagsordenen og har dette som  et særligt fokus ved alle områder frem mod udflytningen til Gødstrup.
 
Praktiske informationer
Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Sekretariatsleder Susanne Holmboe, tlf. 78474830, mailadresse: susanne.holmboe@ps.rm.dk eller sekretariatsleder Jan Rosenbjerg, tlf. 30650893, mailadresse: jaalbe@rm.dk
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på “Send ansøgning”.
Vedhæft din ansøgning og dit CV samt kopi af uddannelsesbevis, referencer m.m. (de vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format). Husk at mærke ansøgningen: Lægesekretær

Ansøgningsfristen er den 11.8.2019
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34
 
Regionspsykiatrien Vest
Regionspsykiatrien Vest er en dynamisk, aktiv og udviklingsorienteret afdeling under Psykiatri & Social i Region Midtjylland, med ca. 350 medarbejdere beskæftiget. Regionspsykiatrien Vest er én afdeling fordelt på to matrikler i Holstebro og Herning. Der arbejdes allerede nu strategisk på en samling frem mod DNV i Gødstrup. Du indplaceres organisatorisk i Sekretariatet, der består af omkring 70 kompetente administrative og kliniske medarbejdere, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Du kan læse mere om os på www.rv.rm.dk





















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046680Phoenix-1e82ee3412019-06-20T11:01:04.217Lægesekretærstilling i spændende specialeVi søger en serviceminded kollega, som trives med en travl hverdag i en enhed, hvor arbejdsmiljø og kultur på arbejdspladsen er sat øverst på dagsordenen. Du kommer til at varetage opgaver mest for ambulante klinikker og du kommer ligeledes til at indgå i et skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning. 
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge i Sekretariatet i Regionspsykiatrien Vest med fysisk placering i Herning. Tiltrædelse efter aftale – senest 1.10.2019
 
Dit job
Du vil organisatorisk blive tilknyttet sekretariatet, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Vi er i proces med fokus på ensartet håndtering af sekretæropgaver og håndtering på tværs af de to matrikler i Herning og Holstebro – frem mod Gødstrup. Du lander i en stilling, hvor du også får rig mulighed for at komme med forslag til opgaveløsninger. Du vil naturligvis få individuel introduktion og grundig oplæring.  Du vil få berøringsflade på tværs af hele afdelingen, men med nedenstående hovedopgaver:
 
  • Arbejde i EPJ, herunder: dokumentation, registrering, booking og scanning – primært for det ambulante område 
  • I samarbejde med alle øvrige ca. 25 ambulante sekretære, indgå i skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning
  • Indgå i teamrul med 6 kolleger omkring konkrete lægesekretæropgaver


Om dig
Du skal kunne arbejde kreativt, hurtigt og fleksibelt, og for at trives i jobbet skal du befinde dig godt med et højt tempo og masser af nye udfordringer. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med erfarne og dygtige kollegaer, og det er helt afgørende for den fælles succes, at du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø.  Vi forestiller os du har gode IT kundskaber og har kendskab til – eller interesse for psykiatrien.

Vi lægger vægt på, at du:  
•   Har evnen til at være samarbejdsvillig og er serviceminded
•   Har evnen til at bidrage til et højt fagligt  og socialt miljø
•   Har evnen til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
•   Udviser  stabilitet, fleksibilitet og effektivitet i opgaveløsningen

Vi tilbyder…
… et job i en enhed og i et speciale i rivende udvikling. Vi har i sekretariatet sat arbejdsmiljø øverst på dagsordenen og har dette som  et særligt fokus ved alle områder frem mod udflytningen til Gødstrup.
 
Praktiske informationer
Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Sekretariatsleder Susanne Holmboe, tlf. 78474830, mailadresse: susanne.holmboe@ps.rm.dk eller sekretariatsleder Jan Rosenbjerg, tlf. 30650893, mailadresse: jaalbe@rm.dk
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på “Send ansøgning”.
Vedhæft din ansøgning og dit CV samt kopi af uddannelsesbevis, referencer m.m. (de vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format). Husk at mærke ansøgningen: Lægesekretær

Ansøgningsfristen er den 11.8.2019
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34
 
Regionspsykiatrien Vest
Regionspsykiatrien Vest er en dynamisk, aktiv og udviklingsorienteret afdeling under Psykiatri & Social i Region Midtjylland, med ca. 350 medarbejdere beskæftiget. Regionspsykiatrien Vest er én afdeling fordelt på to matrikler i Holstebro og Herning. Der arbejdes allerede nu strategisk på en samling frem mod DNV i Gødstrup. Du indplaceres organisatorisk i Sekretariatet, der består af omkring 70 kompetente administrative og kliniske medarbejdere, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Du kan læse mere om os på www.rv.rm.dk





















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-07-25T10:50:22.560 Vi søger en serviceminded kollega, som trives med en travl hverdag i en enhed, hvor arbejdsmiljø og kultur på arbejdspladsen er sat øverst på dagsordenen. Du kommer til at varetage opgaver mest for ambulante klinikker og du kommer ligeledes til at indgå i et skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning. Stillingen er på 37 timer pr. uge i Sekretariatet i Regionspsykiatrien Vest med fysisk placering i Herning. Tiltrædelse efter aftale senest 1.10.2019 Dit jobDu vil organisatorisk blive tilknyttet sekretariatet, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Vi er i proces med fokus på ensartet håndtering af sekretæropgaver og håndtering på tværs af de to matrikler i Herning og Holstebro frem mod Gødstrup. Du lander i en stilling, hvor du også får rig mulighed for at komme med forslag til opgaveløsninger. Du vil naturligvis få individuel introduktion og grundig oplæring. Du vil få berøringsflade på tværs af hele afdelingen, men med nedenstående hovedopgaver: Arbejde i EPJ, herunder: dokumentation, registrering, booking og scanning primært for det ambulante område I samarbejde med alle øvrige ca. 25 ambulante sekretære, indgå i skrankerul i forhold til modtagelse af patienter samt telefonpasning Indgå i teamrul med 6 kolleger omkring konkrete lægesekretæropgaver Om digDu skal kunne arbejde kreativt, hurtigt og fleksibelt, og for at trives i jobbet skal du befinde dig godt med et højt tempo og masser af nye udfordringer. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med erfarne og dygtige kollegaer, og det er helt afgørende for den fælles succes, at du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø. Vi forestiller os du har gode IT kundskaber og har kendskab til eller interesse for psykiatrien.Vi lægger vægt på, at du: Har evnen til at være samarbejdsvillig og er serviceminded Har evnen til at bidrage til et højt fagligt og socialt miljø Har evnen til at bidrage til et godt arbejdsmiljø Udviser stabilitet, fleksibilitet og effektivitet i opgaveløsningenVi tilbyder et job i en enhed og i et speciale i rivende udvikling. Vi har i sekretariatet sat arbejdsmiljø øverst på dagsordenen og har dette som et særligt fokus ved alle områder frem mod udflytningen til Gødstrup. Praktiske informationerHar du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:Sekretariatsleder Susanne Holmboe, tlf. 78474830, mailadresse: susanne.holmboe@ps.rm.dk eller sekretariatsleder Jan Rosenbjerg, tlf. 30650893, mailadresse: jaalbe@rm.dk Du kan søge jobbet ved at klikke på Send ansøgning .Vedhæft din ansøgning og dit CV samt kopi af uddannelsesbevis, referencer m.m. (de vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format). Husk at mærke ansøgningen: LægesekretærAnsøgningsfristen er den 11.8.2019Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34 Regionspsykiatrien VestRegionspsykiatrien Vest er en dynamisk, aktiv og udviklingsorienteret afdeling under Psykiatri Social i Region Midtjylland, med ca. 350 medarbejdere beskæftiget. Regionspsykiatrien Vest er n afdeling fordelt på to matrikler i Holstebro og Herning. Der arbejdes allerede nu strategisk på en samling frem mod DNV i Gødstrup. Du indplaceres organisatorisk i Sekretariatet, der består af omkring 70 kompetente administrative og kliniske medarbejdere, som i fællesskab varetager en bred vifte af administrative opgaver til opbakning for hele afdelingen. Du kan læse mere om os på www.rv.rm.dkDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix1e82ee34101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-25T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=30a75c5c-eb9b-4eee-be0e-cb8d62593cdb0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3550237Regionspsykiatrien Vest Staben11Lægårdvej 127500HolstebroDKDanmarkORS/1e82ee34_logo.gifORS/Small/1e82ee34_logo.gif0
jaalbe@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent781349EmplyMinimum pakken - 35 daged6cf29f0-9b56-497c-a1f9-ba38ed1f8273_11462900020-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e82ee34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e82ee34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e82ee34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e82ee34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgLægesekretærstilling i spændende speciale12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362112799Jan Rosenbjerg Albertsenjaalbe@rm.dkDanmarkDanmark330111690Sekretariatsfællesskabet Øre-Næse-Halsafdelingen og Øjenafdelingen søger uddannet lægesekretær til barselsvikariatBasic Vi søger en ihærdig, humoristisk og selvstændig kollega!Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde, høj grad af selvstændighed og har et godt, uformelt arbejdsmiljø? Så har vi jobbet til dig. Pr. 1. januar 2020 og minimum frem til 01.01.21 søger vi en uddannet lægesekretær mere til Øre-Næse-Halsholdet. I ØNH har vi fokus på det gode patientforløb samt relationen mellem de fagpersoner, der involveres i dette. Her spiller lægesekretærerne en vigtig rolle. Sekretærarbejdet er kendetegnet ved stor ansvarlighed, travlhed og mange bolde i luften på samme tid udfordringer hver dag. Sekretærgruppen løfter en bred palette af opgaver, der hele tiden udvikler sig i takt med, at nye initiativer sættes i søen. På afdelingen foregår ligeledes en del forskning, og også her har lægesekretæren en vigtig rolle. Sekretariatsfællesskabet består af i alt 22 sekretærer, hvoraf de 8 primært arbejder på Øre-Næse-Halsafdelingen, og det er her, vi mangler en kollega mere. Du vil hovedsageligt skulle være i ØNH-ambulatoriet med vekslende arbejdsopgaver, som går på skift sekretærerne imellem, samt afløse på vores sengeafsnit. Derudover kan opgaver, der går på tværs af sekretariatet også komme i spil.Den primære arbejdstid er som udgangspunkt i dagtid på hverdage, men enkelte helligdagsvagter i løbet af året kan forekomme. Den endelig arbejdstid frem mod Gødstrup er endnu ikke afklaret. Om dig:Du er: Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og har en positiv tilgang til forandringer, der giver mening for det tværfaglige samarbejde i patientforløbene. En aktiv medspiller i udviklingen i sekretærgruppen, er fleksibel og har gode samarbejdsevner. Interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer. Fortrolig med Bookplan og MidtEPJ. Trives med patientkontakt og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt. Er ansvarlig, serviceminded og imødekommende. Kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger under givne rammer. Arbejdsopgaver og ansvarsområder: Skrive og registrere patientrelaterede notater. Indkaldelser af patienter til undersøgelse. Diverse receptionsopgaver, f.eks. modtagelse af patienter, telefonbetjening, indskanning, håndtering af korrespondance, prøvesvar m.m. Afløse på sengeafsnittet ved ferie fravær. Mulighed for specialeopgaver afhængig af kompetencer og præferencer. IT-kompetencer på brugerniveau forventes.Stillings- og funktionsbeskrivelse For mere information eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Mette Lund Andreassen, på melanr@rm.dk eller telefon 2246 8029.Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst.Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest.Ansøgningsfrist: 14.11.2019.Samtaler forventes afholdt: Uge 47. Du kan søge jobbet ved at klikke på søg job . Vedhæft din ansøgning og dit CV.Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk jobDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en ihærdig, humoristisk og selvstændig kollega!
Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde, høj grad af selvstændighed og har et godt, uformelt arbejdsmiljø? – Så har vi jobbet til dig.
 
Pr. 1. januar 2020 og minimum frem til 01.01.21 søger vi en uddannet lægesekretær mere til Øre-Næse-Halsholdet.
I ØNH har vi fokus på det gode patientforløb samt relationen mellem de fagpersoner, der involveres i dette. Her spiller lægesekretærerne en vigtig rolle. Sekretærarbejdet er kendetegnet ved stor ansvarlighed, travlhed og mange bolde i luften på samme tid – udfordringer hver dag. Sekretærgruppen løfter en bred palette af opgaver, der hele tiden udvikler sig i takt med, at nye initiativer sættes i søen. På afdelingen foregår ligeledes en del forskning, og også her har lægesekretæren en vigtig rolle. 
 
Sekretariatsfællesskabet består af i alt 22 sekretærer, hvoraf de 8 primært arbejder på Øre-Næse-Halsafdelingen, og det er her, vi mangler en kollega mere. Du vil hovedsageligt skulle være i ØNH-ambulatoriet med vekslende arbejdsopgaver, som går på skift sekretærerne imellem, samt afløse på vores sengeafsnit. Derudover kan opgaver, der går på tværs af sekretariatet også komme i spil.
Den primære arbejdstid er som udgangspunkt i dagtid på hverdage, men enkelte "helligdagsvagter" i løbet af året kan forekomme. Den endelig arbejdstid frem mod Gødstrup er endnu ikke afklaret.
 
Om dig:
Du er:  
  • Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og har en positiv tilgang til forandringer, der giver mening for det tværfaglige samarbejde i patientforløbene.
  • En aktiv medspiller i udviklingen i sekretærgruppen, er fleksibel og har gode samarbejdsevner.
  • Interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer.
  • Fortrolig med Bookplan og MidtEPJ.
  • Trives med patientkontakt og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
  • Er ansvarlig, serviceminded og imødekommende.
  • Kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger under givne rammer.
 
Arbejdsopgaver og ansvarsområder:
  • Skrive og registrere patientrelaterede notater.
  • Indkaldelser af patienter til undersøgelse.
  • Diverse receptionsopgaver, f.eks. modtagelse af patienter, telefonbetjening, indskanning, håndtering af korrespondance, prøvesvar m.m.
  • Afløse på sengeafsnittet ved ferie/fravær.
  • Mulighed for specialeopgaver afhængig af kompetencer og præferencer.
 IT-kompetencer på brugerniveau forventes.

Stillings- og funktionsbeskrivelse
 
For mere information eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Mette Lund Andreassen, på melanr@rm.dk eller telefon 2246 8029.
Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst.

Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfrist: 14.11.2019.
Samtaler forventes afholdt: Uge 47.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”søg job”. Vedhæft din ansøgning og dit CV.

Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk/job























Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/f0c7a6ee_logo.gifØre-, næse- og halsafdelingenHolstebro2019-10-24T14:00:26.7472019-11-14T00:00:00
330122984Lægesekretær til Ortopædkirirgi, Regionshospitalet ViborgBasic Brænder du for administrativt arbejde, og synes du, at det er spændende at få vores operations- og undersøgelsesstuer udnyttet bedst muligt? så er du måske vores nye kollega!I Ortopædkirurgi, Regionshospitalet Viborg er en fast fuldtidsstilling ledig pr. 1. januar 2020.Om stillingenI stillingen skal du have overblikket over en lang række opgaver, bl.a. Booking af forundersøgelser Booking af operationer både akutte og planlagte Kodning iht. retningslinjer for udredningsret og behandlingsgaranti Telefonbesvarelse og meget mere Stillingen er i en del af et team (ortopædkirurgisk bookingenhed), der består af 4-5 andre kolleger. Teamet deltager også i afdelingens renskrift af undersøgelser operationer, f.eks. ved spidsbelastning eller på de enkelte dage, hvor du har lukkevagt. Om dig Du er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav), gerne med kendskab til ortopædkirurgien eller har lyst til at lære specialet at kende Du har lyst til at arbejde i en uforudsigelig hverdag, hvor to dage aldrig er ens, og du kan bevare overblikket, selv ved spidsbelastninger Du samarbejder loyalt og respektfuldt i et tværfagligt miljø, hvor udvikling og kvalitet er i højsædet. Endvidere har du kommunikative stærke færdigheder Du trives i et fleksibelt miljø med en uformel omgangstone og er god til at tilpasse dig små og store forandringer Du er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø, der giver arbejdsglæde og overskud Du har lyst til at engagere dig i uddannelsen af lægesekretærelever Du har kendskab til gældende registreringspraksis og arbejder målrettet herefter. Dine arbejdstider ligger mandag til fredag mellem 07.00 og 18.00.Der er endvidere lørdags- Helligdagsvagt ca. 5 gange året.Disse ligger i tidsrummet mellem 07.30 og 14.30.Da hospitalet er i rivende udvikling bør du forvente, at der kan komme ekstra lukkevagter, ændrede arbejdstider med videre indenfor den nærmeste fremtid. Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her.Om afdelingenAfdelingen består af 4 sekretariater et decideret sekretariat, et sekretariat på vores sengeafsnit, en receptionsfunktion i vores klinik og en bookingenhed.Sekretærerne arbejder, om muligt, sektoropdelt. Som medarbejder i Ortopædkirurgisk afdeling får du mange forskellige arbejdsopgaver.Dette stiller krav til, at du er faglig kompetent og forandringsparat.Endvidere fokuserer vi ved Hospitalsenhed Midt på kompetencerne gode relationer og læring.I Ortopædkirurgisk Afdeling vægter vi fleksibilitet, engagement og ansvar højt i vores travle hverdag, og vi har en forventning om, at vores nye kollega både udviser og bidrager aktivt til dette.Service til patienter, pårørende og kolleger er et must og derfor er det tværfaglige samarbejde i højsæde. Vi har en uformel omgangstone, og et godt humør sætter vi rigtig stor pris på. Kompetenceudvikling er i fokus på hele HEM og dette gælder naturligvis også for dig som medarbejder. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Ortopædkirurgisk Afdeling. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Karin Skammelsen på tlf. 2135 0649 Din ansøgningDin ansøgning med oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 26. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 2. december 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for administrativt arbejde, og synes du, at det er spændende at få vores operations- og undersøgelsesstuer udnyttet bedst muligt? – så er du måske vores nye kollega!
I Ortopædkirurgi, Regionshospitalet Viborg er en fast fuldtidsstilling ledig pr. 1. januar 2020.

Om stillingen
I stillingen skal du have overblikket over en lang række opgaver, bl.a.
  • Booking af forundersøgelser  
  • Booking af operationer – både akutte og planlagte
  • Kodning iht. retningslinjer for udredningsret og behandlingsgaranti
  • Telefonbesvarelse og meget mere
Stillingen er i en del af et team (ortopædkirurgisk bookingenhed), der består af 4-5 andre kolleger. Teamet deltager også i afdelingens renskrift af undersøgelser/operationer, f.eks. ved spidsbelastning eller på de enkelte dage, hvor du har lukkevagt.
 
Om dig
  • Du er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav), gerne med kendskab til ortopædkirurgien – eller har lyst til at lære specialet at kende
  • Du har lyst til at arbejde i en uforudsigelig hverdag, hvor to dage aldrig er ens, og du kan bevare overblikket, selv ved spidsbelastninger
  • Du samarbejder loyalt og respektfuldt i et tværfagligt miljø, hvor udvikling og kvalitet er i højsædet. Endvidere har du kommunikative stærke færdigheder
  • Du trives i et fleksibelt miljø med en uformel omgangstone og er god til at tilpasse dig små og store forandringer
  • Du er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø, der giver arbejdsglæde og overskud
  • Du har lyst til at engagere dig i uddannelsen af lægesekretærelever
  • Du har kendskab til gældende registreringspraksis og arbejder målrettet herefter.
Dine arbejdstider ligger mandag til fredag mellem 07.00 og 18.00.
Der er endvidere lørdags- /Helligdagsvagt ca. 5 gange/året.
Disse ligger i tidsrummet mellem 07.30 og 14.30.
Da hospitalet er i rivende udvikling bør du forvente, at der kan komme ekstra lukkevagter, ændrede arbejdstider med videre indenfor den nærmeste fremtid.
 
Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her.

Om afdelingen
Afdelingen består af 4 sekretariater – et decideret sekretariat, et sekretariat på vores sengeafsnit, en receptionsfunktion i vores klinik og en bookingenhed.
Sekretærerne arbejder, om muligt, sektoropdelt.
 
Som medarbejder i Ortopædkirurgisk afdeling får du mange forskellige arbejdsopgaver.
Dette stiller krav til, at du er faglig kompetent og forandringsparat.
Endvidere fokuserer vi ved Hospitalsenhed Midt på kompetencerne gode relationer og læring.

I Ortopædkirurgisk Afdeling vægter vi fleksibilitet, engagement og ansvar højt i vores travle hverdag, og vi har en forventning om, at vores nye kollega både udviser og bidrager aktivt til dette.

Service til patienter, pårørende og kolleger er et ”must” – og derfor er det tværfaglige samarbejde i højsæde. Vi har en uformel omgangstone, og et godt humør sætter vi rigtig stor pris på. Kompetenceudvikling er i fokus på hele HEM – og dette gælder naturligvis også for dig som medarbejder.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk
 
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Ortopædkirurgisk Afdeling.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Karin Skammelsen på tlf. 2135 0649 

Din ansøgning
Din ansøgning med oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde elektronisk senest den 26. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 2. december 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/00aebc1b_logo.gifOrtopædkirurgiViborg2019-11-12T15:01:16.1132019-11-26T00:00:00
330121093Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet SilkeborgBasic Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi et barselsvikariat i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen kræver, at du er uddannet lægesekretær.Stillingen er på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.1.2020 og cirka et år frem. Om stillingen Har du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet, så er du måske vores nye kollega?Du har en fleksibel tilgang til de opgaver, du løser, da sekretærerne i Røntgen og Skanning bestrider mange forskelligartede funktioner så som booking af undersøgelser, opstart af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning.Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser til sammenligning.Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres her.Vi har brug for dig, hvis du: Er uddannet lægesekretær Har erfaring med IT, og gerne kendskab til RIS, IMPAX samt Midt-EPJ, da stillingen indebærer mindre skriveopgaver i EPJ Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv arbejdsindsats Sætter pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team Kan tænke kreativt, prioritere og organisere Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske pressede situationer. Gode samarbejdsevner. Tænker vi og ikke jeg Vi tilbyder dig: Introduktion og individuelt tilpasset oplæring Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø En hverdag, du selv er med til at præge Mulighed for personlig udvikling Om Røntgen og Skannings profilRøntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger.Afdelingen er i konstant udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere.Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion.Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse på tværs af faggrupper og med deltagere fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold til Diagnostisk Centers udvikling af nye patientforløb.Vi ser os selv som en attraktiv arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende positiv hverdag.Om Diagnostisk CenterI Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt i 3 teams med hver sin teamkoordinator.Hvert team aftaler selv varetagelse af opgaver ved ferie og andet fravær, ligesom der efter ønske kan være mulighed for at rotere mellem opgaverne. Diagnostisk Center er af Region Midtjylland udpeget til at være regionens spydspids i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet fusioneret til et med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.400 ansatte samt et budget på cirka 2,4 mia. kr. årligt. De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Se nærmere om Hospitalsenheden Midt på www.hospitalsenhedenmidt.dk om løn- og ansættelsesvilkår.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller til ledende lægesekretær Marianne Knudsen 5125 2722. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 22.11.2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 27.11.2019. Ansøgningsfrist:22.11.2019Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med  forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi et barselsvikariat i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen kræver, at du er uddannet lægesekretær.
Stillingen er på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.1.2020 og cirka et år frem.
 
Om stillingen
Har du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet, så er du måske vores nye kollega?
Du har en fleksibel tilgang til de opgaver, du løser, da sekretærerne i Røntgen og Skanning bestrider mange forskelligartede funktioner så som booking af undersøgelser, opstart af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning.
Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser til sammenligning.

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres her.

Vi har brug for dig, hvis du: 
  • Er uddannet lægesekretær
  • Har erfaring med IT, og gerne kendskab til RIS, IMPAX samt Midt-EPJ, da stillingen indebærer mindre skriveopgaver i EPJ
  • Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv arbejdsindsats
  • Sætter pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team
  • Kan tænke kreativt, prioritere og organisere
  • Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer
  • Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet
  • Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske/pressede situationer.
  • Gode samarbejdsevner. 
  • Tænker "vi" og ikke "jeg"
Vi tilbyder dig:
  • Introduktion og individuelt tilpasset oplæring
  • Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver
  • Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø
  • En hverdag, du selv er med til at præge
  • Mulighed for personlig udvikling
Om Røntgen og Skannings profil
Røntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger.
Afdelingen er i konstant udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere.
Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion.
Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse på tværs af faggrupper og med deltagere fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold til Diagnostisk Centers udvikling af nye patientforløb.
Vi ser os selv som en attraktiv arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende positiv hverdag.

Om Diagnostisk Center
I Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt i 3 teams med hver sin teamkoordinator.
Hvert team aftaler selv varetagelse af opgaver ved ferie og andet fravær, ligesom der efter ønske kan være mulighed for at rotere mellem opgaverne.
 
Diagnostisk Center er af Region Midtjylland udpeget til at være regionens spydspids i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet fusioneret til et – med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.400 ansatte samt et budget på cirka 2,4 mia. kr. årligt.
 
De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.
 
Se nærmere om Hospitalsenheden Midt på www.hospitalsenhedenmidt.dk om løn- og ansættelsesvilkår.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
 
Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller til ledende lægesekretær Marianne Knudsen 5125 2722.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 22.11.2019.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 27.11.2019.
 
Ansøgningsfrist:
22.11.2019

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/6b81283c_logo.gifHRViborg2019-11-08T13:00:23.7872019-11-22T00:00:00
330119507LÆGESEKRETÆR TIL ALMEN PRAKSIS I STRUER KOMMUNERobot MedAssist søger en lægesekretær med opstart 2. januar 2020 til en lægepraksis i Struer med en læge, en sygeplejerske og en sekretær. Klinikken er indrettet i gode lokaler i centrum. Vi ønsker at ansætte en lægesekretær, der primært skal håndtere opgaver i sekretariatet som telefonvisitation, modtagelse af patienter ved skranken, receptfornyelser, tidsbestillinger, bestilling af varer m.m. Du er engageret og serviceminded og god til at bevare overblikket. Derudover kan du lide at kommunikere med mennesker samt servicere de patienter, der er tilknyttet lægehuset. Vi tilbyder et udadvendt job med mange menneskelige kontakter samt mulighed for lettere kliniske opgaver afhængig af erfaring og ønsker. Du vil indgå i et team, hvor godt samarbejde går hånd i hånd med en høj faglighed og gode kollegaer. Ugentlig arbejdstid 25 timer uge placeret på fem ugentlige arbejdsdage fra kl. 8.00-13.00. Ansøgningsfrist den 18. november 2019.

MedAssist søger en lægesekretær med opstart 2. januar 2020 til en lægepraksis i Struer med en læge, en sygeplejerske og en sekretær. Klinikken er indrettet i gode lokaler i centrum.

Vi ønsker at ansætte en lægesekretær, der primært skal håndtere opgaver i sekretariatet som telefonvisitation, modtagelse af patienter ved skranken, receptfornyelser, tidsbestillinger, bestilling af varer m.m. Du er engageret og serviceminded og god til at bevare overblikket. Derudover kan du lide at kommunikere med mennesker samt servicere de patienter, der er tilknyttet lægehuset. Vi tilbyder et udadvendt job med mange menneskelige kontakter samt mulighed for lettere kliniske opgaver afhængig af erfaring og ønsker. Du vil indgå i et team, hvor godt samarbejde går hånd i hånd med en høj faglighed og gode kollegaer.

Ugentlig arbejdstid 25 timer uge placeret på fem ugentlige arbejdsdage fra kl. 8.00-13.00.

Ansøgningsfrist den 18. november 2019.

MedAssist ApSStruer2019-11-07T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretariatsfællesskabet Øre-Næse-Halsafdelingen og Øjenafdelingen søger uddannet lægesekretær til barselsvikariat

Øre-, næse- og halsafdelingen

Holstebro
Vi søger en ihærdig, humoristisk og selvstændig kollega!Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde, høj grad af selvstændighed og har et godt, uformelt arbejdsmiljø? Så har...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Lægesekretær til Ortopædkirirgi, Regionshospitalet Viborg

Ortopædkirurgi

Viborg
Brænder du for administrativt arbejde, og synes du, at det er spændende at få vores operations- og undersøgelsesstuer udnyttet bedst muligt? så er du måske vores nye kollega!I Ortopædkirurgi, Regionshospitalet Viborg er en fast fuldtidsstilling ledi...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg

HR

Viborg
Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi et barselsvikariat i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen kræver, at du er uddannet ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

LÆGESEKRETÆR TIL ALMEN PRAKSIS I STRUER KOMMUNE

MedAssist ApS

Struer
MedAssist søger en lægesekretær med opstart 2. januar 2020 til en lægepraksis i Struer med en læge, en sygeplejerske og en sekretær. Klinikken er indrettet i gode lokaler i centrum. Vi ønsker at ansætte en lægesekretær, der primært skal håndtere opg...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019