Lægesekretærstilling på Lever-, Mave- og Tarmsygdomme, Aarhus Universitetshospital

Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på én gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.

Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded og detaljeorienteret lægesekretær til en spændende fast stilling på 30-32 timer pr. uge. 

Vi er en fagligt engageret sekretærgruppe, der består af 16 sekretærer, som løser opgaver på tværs af funktioner i afdelingens sengeafsnit, klinik og sekretariat. Fysisk er sekretærgruppen fordelt i teams på 2 plan og du vil som udgangspunkt indgå som en del af begge. Ledelsesmæssigt refererer du til den ledende sekretær i afdelingen.

Dine primære opgaver er

  • at skrive indlæggelses- og ambulante notater i EPJ samt øvrig korrespondance
  • at have medansvar for registrering og kodning i LPR3 (Landspatientregisteret)
  • at indgå i funktioner i sengeafsnittets team, der består af fire sekretærer
  • at deltage i tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, diætister, bioanalytikere mv.
  • at løse andre opgaver ad hoc, f.eks. mødeforplejning
  • at afløse kollegaer ved ferie og sygdom

Der kan i perioder være behov for afløsning i klinikkens rul, herunder pasning af reception og telefon. Dine arbejdstider vil primært være på hverdage i tidsrummet kl. 8.00-16.00.


Vi forventer, at du 
  • er uddannet lægesekretær
  • har solid erfaring med skrivning af notater i EPJ
  • har kendskab til og erfaring med registrering i LPR3
  • er fleksibel, humoristisk og empatisk
  • formår at holde fokus på detaljen trods afbrydelser
  • tænker "vi" fremfor "jeg".

Vi kan tilbyde dig
  • ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med fokus på det gode patientforløb
  • tæt samarbejde med dygtige og engagerede medarbejdere på tværs af faggrupper
  • et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone
  • mulighed for faglig og personlig udvikling.

Om Lever-, Mave-, og Tarmsygdomme
Lever-, Mave- og Tarmsygdomme er en intern medicinsk afdeling og består af et sengeafsnit og en klinik. Desuden er afdelingen en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på højt specialiseret niveau. Yderligere information kan findes på vores hjemmeside

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst på området. Du må påregne tre måneders prøvetid.Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. 

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos ledende sekretær Sophie Torp på 2388 2586 eller på sopves@rm.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 24. juli 2019.

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag, den 29. juli 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048826Phoenix-f600d69712019-06-25T13:00:41.210Lægesekretærstilling på Lever-, Mave- og Tarmsygdomme, Aarhus UniversitetshospitalKunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på én gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.

Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded og detaljeorienteret lægesekretær til en spændende fast stilling på 30-32 timer pr. uge. 

Vi er en fagligt engageret sekretærgruppe, der består af 16 sekretærer, som løser opgaver på tværs af funktioner i afdelingens sengeafsnit, klinik og sekretariat. Fysisk er sekretærgruppen fordelt i teams på 2 plan og du vil som udgangspunkt indgå som en del af begge. Ledelsesmæssigt refererer du til den ledende sekretær i afdelingen.

Dine primære opgaver er
  • at skrive indlæggelses- og ambulante notater i EPJ samt øvrig korrespondance
  • at have medansvar for registrering og kodning i LPR3 (Landspatientregisteret)
  • at indgå i funktioner i sengeafsnittets team, der består af fire sekretærer
  • at deltage i tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, diætister, bioanalytikere mv.
  • at løse andre opgaver ad hoc, f.eks. mødeforplejning
  • at afløse kollegaer ved ferie og sygdom

Der kan i perioder være behov for afløsning i klinikkens rul, herunder pasning af reception og telefon. Dine arbejdstider vil primært være på hverdage i tidsrummet kl. 8.00-16.00.


Vi forventer, at du 
  • er uddannet lægesekretær
  • har solid erfaring med skrivning af notater i EPJ
  • har kendskab til og erfaring med registrering i LPR3
  • er fleksibel, humoristisk og empatisk
  • formår at holde fokus på detaljen trods afbrydelser
  • tænker "vi" fremfor "jeg".

Vi kan tilbyde dig
  • ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med fokus på det gode patientforløb
  • tæt samarbejde med dygtige og engagerede medarbejdere på tværs af faggrupper
  • et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone
  • mulighed for faglig og personlig udvikling.

Om Lever-, Mave-, og Tarmsygdomme
Lever-, Mave- og Tarmsygdomme er en intern medicinsk afdeling og består af et sengeafsnit og en klinik. Desuden er afdelingen en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på højt specialiseret niveau. Yderligere information kan findes på vores hjemmeside

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst på området. Du må påregne tre måneders prøvetid.Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. 

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos ledende sekretær Sophie Torp på 2388 2586 eller på sopves@rm.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 24. juli 2019.

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag, den 29. juli 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende og energisk miljø, hvor der kan være mange bolde i luften på n gang, er det måske lige dig, vi står og mangler.Lever-, Mave- og Tarmsygdomme søger pr. 1. september 2019 eller efter aftale en serviceminded og detaljeorienteret lægesekretær til en spændende fast stilling på 30-32 timer pr. uge. Vi er en fagligt engageret sekretærgruppe, der består af 16 sekretærer, som løser opgaver på tværs af funktioner i afdelingens sengeafsnit, klinik og sekretariat. Fysisk er sekretærgruppen fordelt i teams på 2 plan og du vil som udgangspunkt indgå som en del af begge. Ledelsesmæssigt refererer du til den ledende sekretær i afdelingen.Dine primære opgaver er at skrive indlæggelses- og ambulante notater i EPJ samt øvrig korrespondance at have medansvar for registrering og kodning i LPR3 (Landspatientregisteret) at indgå i funktioner i sengeafsnittets team, der består af fire sekretærer at deltage i tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, diætister, bioanalytikere mv. at løse andre opgaver ad hoc, f.eks. mødeforplejning at afløse kollegaer ved ferie og sygdom Der kan i perioder være behov for afløsning i klinikkens rul, herunder pasning af reception og telefon. Dine arbejdstider vil primært være på hverdage i tidsrummet kl. 8.00-16.00.Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær har solid erfaring med skrivning af notater i EPJ har kendskab til og erfaring med registrering i LPR3 er fleksibel, humoristisk og empatisk formår at holde fokus på detaljen trods afbrydelser tænker vi fremfor jeg . Vi kan tilbyde dig ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med fokus på det gode patientforløb tæt samarbejde med dygtige og engagerede medarbejdere på tværs af faggrupper et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med en humoristisk omgangstone mulighed for faglig og personlig udvikling. Om Lever-, Mave-, og TarmsygdommeLever-, Mave- og Tarmsygdomme er en intern medicinsk afdeling og består af et sengeafsnit og en klinik. Desuden er afdelingen en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på højt specialiseret niveau. Yderligere information kan findes på vores hjemmeside. Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst på området. Du må påregne tre måneders prøvetid.Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen fås hos ledende sekretær Sophie Torp på 2388 2586 eller på sopves@rm.dk.Ansøgningsfristen er onsdag den 24. juli 2019.AnsættelsessamtalerAnsættelsessamtaler forventes afholdt mandag, den 29. juli 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixf600d697101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=cac3a3e7-cb94-4e31-87b3-62bb1b7737280EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3552246Lever-, Mave- og Tarmsygdomme11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/f600d697_logo.gifORS/Small/f600d697_logo.gif0
malene.staal@aarhus.rm.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent783213EmplyMinimum pakken - 35 dage9b3d7966-2e57-47b8-aa4c-eb1cf3df69b8_11498700025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f600d697https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f600d697https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f600d697&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f600d697&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgEr Sundhed noget for dig? Søg jobbet som Lægesekretær i dag.12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362135263Malene Staalmalene.staal@aarhus.rm.dkDanmarkDanmark330051640Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut AfdelingBasic Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med blå blink og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.ArbejdsopgaverAlle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.Eksempler på opgaver receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik Dine kollegerDu får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.ArbejdstidVi er her 24 7 365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed luft i en ellers travl hverdag.PersonprofilDu kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.Oplysninger om stillingenSåfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne samarbejdspartnere, så er det dig, vi mangler.

Akut Afdeling søger to uddannede lægesekretærer pr. 1 oktober 2019 eller efter aftale. Vi søger deltid eller fuldtid på 30-37 timer.

I Akut afdelingen er der mange forskellige funktioner og muligheder afhængig af, hvor du har vagt. Den ene dag er du Akutsekretær med ”blå blink” og helikoptere, den næste dag er du måske på et af vores sengeafsnit, i receptionen eller i Akut Børn. Dagene er uforudsigelige, men de er spændende og til tider hektiske. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger, sygeplejersker, Falck, politi mv.

Vi bemander Akutkoordinationen, Traumecentret, Akutkoordinationen, Skadestuen, Akut Dagklinik, Receptionen, Akut Børn og Voksenafsnittet. Du vil til en start blive oplært på 2-3 pladser, som du skal skifte mellem, og den mentorbaserede sidemandsoplæring vil være tilpasset dig og de kompetencer, du bidrager med.

Arbejdsopgaver
Alle lægesekretærerne arbejder ud fra en samlet prioriteringsliste ifht. afskrivning af notater i hele afdelingen. Dette er meget vigtigt, da vi derved bidrager til det samlede patientflow. Vi anvender Klinisk Logistik til at skabe overblik over, hvor alle vores patienter er. Lægesekretærerne er i front i hele afdelingen, men det er forskellige opgaver, der skal løses relateret til, hvor du fysisk har vagten. Du vil få mange forskellige opgaver, og vi kan love, at du aldrig vil komme til at kede dig.

Eksempler på opgaver
  • receptionen i skadestuen, hvor du sammen med sygeplejersken tager imod alle patienter til skadestuen og lægevagten
  • akutsekretæren i akutkoordinationen, som sammen med akutkoordinatoren og akutlægen har overblik over alle patienter i traumecentret, tager imod alle traume- og akutkald og sammen med kontroltårnet tager imod meldinger fra helikopterne
  • traumesekretæren, der går med til traumerne og har de kliniske administrative opgaver
  • skadestuesekretæren, der har overblik over skadestuen
  • voksenafsnittet (sengeafsnit) og Akut Børn, hvor lægesekretæren er i front med modtagelse af afsnittets akutte patienter og pårørende og har en meget vigtig funktion med registrering/ajourføring af patientforløbene i EPJ og Klinisk Logistik
  • dagkliniksekretæren, der styrer vores dagklinik

Dine kolleger
Du får 38 engagerede lægesekretærkolleger mellem 25 og 60 år, og vi bidrager alle til gruppen med vores kompetencer, styrker og svagheder. Vi er gode til at snakke sammen og hjælpe hinanden, da der i vores arbejde hele tiden opstår nye situationer. Efter vagtskiftet morgen og eftermiddag holder vi et kort møde, hvor vi siger hej til hinanden og laver aftaler for den kommende vagt. Det er også her vi dagligt drøfter faglige udfordringer og fokusområder. Vi anvender et kommunikationssystem kaldet Trello, der hjælper os med at videndele og informere hinanden.

Arbejdstid
Vi er her 24/7/365, og du skal derfor være indstillet på at have både dagvagter, mellemvagter, aftenvagter og nattevagter og hver tredje weekender i en otte ugers vagtplan. Vi anvender MinTid, og du har indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan. Det er ikke alle, der har nattevagter, men de fleste skal dog have minimum tre. Skiftende vagter giver frihed/luft i en ellers travl hverdag.

Personprofil
Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag, du er serviceminded og imødekommende overfor patienter, pårørende, kolleger og andre samarbejdspartnere. Du har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver. Da du vil være i front på de fleste pladser, skal du kunne håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed. Gennem handling udviser du ansvarlighed, fleksibilitet og forståelse for Akut Afdelingens opgaver og trives i en organisation, der hele tiden forandrer sig. – Og så er du uddannet lægesekretær og har erfaring med MidtEPJ.

Oplysninger om stillingen
Såfremt du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Elbæk Berg på loneberg@rm.dk eller på 2371 6871.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Stillingerne er med ansættelse den 1. oktober 2019 eller efter aftale. Ansøgningsfrist er den 23. august 2019. Vi afvikler ansættelsessamtaler den 28. august 2019.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/9db8011c_logo.gifAkutafdelingenAarhus N2019-07-01T13:09:11.0032019-08-05T00:00:00
330055063Plastikkirurgi søger lægesekretærBasic Da en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.Vi er efter udflytningen i slut 2018, ved at finde os selv og hinanden. Vi afprøver nye arbejdsgange, et nyt rul omkring de daglige opgaver, vi skifter lidt plads med hinanden således at vi kan tilegne os flere kompetencer, få bedre indblik i hinandens opgaver og ikke mindst gøre os mindre sårbare.Dine opgaver vil primært være knytte til vores klinik sekretariat, hvorfor det er at foretrække, at du har et godt kendskab til opgaver indenfor receptionsfunktionen, booking, telefonbetjening, registrering og en del journalskrivning.I sekretariatet er der ro til de mere klinikfjerne opgaver. Sekretariatet ligger i forlængelse af vores sengeafsnit, så det gør det nemt at træde til med at løse opgaver for hinanden, og afløse i tilfælde af fravær.Alle sekretærer har nogle specialopgaver, de er ansvarlige for eller afløser på.Du skal søge stillingen, hvis du er yderst mødestabil, kan trives i en hverdag, hvor uforudsigelighed er et vilkår, og du er i stand til at agere på tværs af afdelingens afsnit.Du er typen, der er videbegærlig, den som ser udfordringer frem for begrænsninger, og den som har lysten til at tilegne sig så mange kompetencer som muligt.Du evner at have overblik, tage ansvar, have forståelse for arbejdsgange, kunne arbejde selvstændigt og spørge, når du er i tvivl.For os er det vigtigt, at du har lysten til teamarbejde og medvirke til et rigtig godt kollegaskab. Her har vi ingen savtakkede albuer og sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, forskellighed og en masse godt humør blandt mødestabile kolleger.Det er vigtigt, at alle medarbejdere arbejder ud fra devisen om, at vi er her for patienternes behov. Alle har ansvar for det gode arbejdsmiljø, og for at skabe motivation fremfor frustration på de mest udfordrende dage.Vi tilbyder nogle meget engagerede og velfungerende kolleger, der vægter ansvar for både opgaver og hinanden højt. For dem er stabilitet, fleksibilitet og godt humør nogle af deres grundpiller i en travl hverdag.Endvidere har sekretærerne et godt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger.Vores nye kollega er fyldt med godt humør, er fleksibel og kollegial. er lægesekretæruddannet må meget gerne have kendskab til arbejdet på en kirurgisk afdeling brænder for at give patienterne et godt forløb kan lide at have travlt har et godt overblik, gode koordineringsevner og følger opgaverne til dørs er fortrolig med arbejdet i EPJ er mødestabil, fagligt kompetent og ansvarsbevidst Ansøgningsfrist er den 11. august 2019. Der afholdes samtaler den 27. august 2019Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisationDen alm. daglige arbejdstid vil ligge fra kl. 08.00-15.30 (fre. til kl. 15.00). Vi har senvagt tirsdag til kl. 18.00 og til kl. 16.00 ugens 4 andre hverdage, dvs. en vagt ca. hver anden uge, som vi fordeler mellem os.Du kan få meget mere af vide hos ledende lægesekretær Dorte Lise Andersen på 2370 9647. (ferie i uge 29 30).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Da en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.

Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.

Vi er efter udflytningen i slut 2018, ved at finde os selv – og hinanden. Vi afprøver nye arbejdsgange, et nyt rul omkring de daglige opgaver, vi skifter lidt plads med hinanden således at vi kan tilegne os flere kompetencer, få bedre indblik i hinandens opgaver og ikke mindst gøre os mindre sårbare.

Dine opgaver vil primært være knytte til vores klinik/sekretariat, hvorfor det er at foretrække, at du har et godt kendskab til opgaver indenfor receptionsfunktionen, booking, telefonbetjening, registrering og en del journalskrivning.

I sekretariatet er der ro til de mere klinikfjerne opgaver. Sekretariatet ligger i forlængelse af vores sengeafsnit, så det gør det nemt at træde til med at løse opgaver for hinanden, og afløse i tilfælde af fravær.

Alle sekretærer har nogle specialopgaver, de er ansvarlige for eller afløser på.

Du skal søge stillingen, hvis du er yderst mødestabil, kan trives i en hverdag, hvor uforudsigelighed er et vilkår, og du er i stand til at agere på tværs af afdelingens afsnit.

Du er typen, der er videbegærlig, den som ser udfordringer frem for begrænsninger, og den som har lysten til at tilegne sig så mange kompetencer som muligt.

Du evner at have overblik, tage ansvar, have forståelse for arbejdsgange, kunne arbejde selvstændigt og spørge, når du er i tvivl.

For os er det vigtigt, at du har lysten til teamarbejde og medvirke til et rigtig godt kollegaskab. Her har vi ingen "savtakkede albuer" og sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, forskellighed og en masse godt humør blandt mødestabile kolleger.

Det er vigtigt, at alle medarbejdere arbejder ud fra devisen om, at vi er her for patienternes behov. Alle har ansvar for det gode arbejdsmiljø, og for at skabe motivation fremfor frustration på de mest udfordrende dage.

Vi tilbyder nogle meget engagerede og velfungerende kolleger, der vægter ansvar for både opgaver og hinanden højt. For dem er stabilitet, fleksibilitet og godt humør nogle af deres grundpiller i en travl hverdag.
Endvidere har sekretærerne et godt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker og læger.

Vores nye kollega
  • er fyldt med godt humør, er fleksibel og kollegial.
  • er lægesekretæruddannet 
  • må meget gerne have kendskab til arbejdet på en kirurgisk afdeling
  • brænder for at give patienterne et godt forløb
  • kan lide at have travlt
  • har et godt overblik, gode koordineringsevner og følger opgaverne til dørs
  • er fortrolig med arbejdet i EPJ 
  • er mødestabil, fagligt kompetent og ansvarsbevidst

Ansøgningsfrist er den 11. august 2019. Der afholdes samtaler den 27. august 2019

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation

Den alm. daglige arbejdstid vil ligge fra kl. 08.00-15.30 (fre. til kl. 15.00). Vi har senvagt tirsdag til kl. 18.00 og til kl. 16.00 ugens 4 andre hverdage, dvs. en vagt ca. hver anden uge, som vi fordeler mellem os.

Du kan få meget mere af vide hos ledende lægesekretær Dorte Lise Andersen på 2370 9647. (ferie i uge 29+30).




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/58926ce9_logo.gifPlastik- og BrystkirurgiAarhus N2019-07-05T12:00:55.3902019-08-09T00:00:00
330056437Lægesekretær søges til Steno Diabetes Center AarhusBasic Vi søger, pr. 1. september 2019 eller snarest herefter 32 - 37 t uge, en erfaren og kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange, samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i opbygningen af et nystartet center!Dine opgaver i hovedtrækDu kommer til at indgå i den daglige drift med diverse administrative opgaver journalskrivning og ydelsesregistrering visitation, booking og planlægning af det gode patientforløb patientkontakt - både ved fremmøde, i telefonen og via e-post lettere receptionsarbejde Indgår i projektarbejde med administrativ support og indførelse af ny teknologi. Ud over eksisterende diabetesbehandling igangsætter centret nye supplerende tilbud til mennesker med diabetes, hvilket naturligt også skal understøttes af administrative opgaver i samarbejde med relevante klinikere og projektledere.Klinikken er åben på hverdage. Du kommer til at indgå i et mindre team af dygtige sundhedsadministrative medarbejdere og refererer til klinikledelsen i SDCA.Dine kvalifikationer uddannet lægesekretær med indgående erfaring med MidtEPJ du trives både med fordybelse i korrekt og tidstro registrering journalskrivning og med patientkontakt, er professionel og serviceminded i din tilgang du tager ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret, og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne. du er nysgerrig og tillidsvækkende af natur og trives i en travl hverdag. du værdsætter samarbejdet med kolleger højt, har veludbyggede sociale kompetencer og ser værdien i at lykkes som et team du kommer med et positivt drive og lyst til aktivt og fleksibelt at deltage i opbygningen af en ny afdeling du er bevidst om lægesekretærens bidrag til det sammenhængende patientforløb du har erfaring med visitationshåndtering i MidtEPJ du har erfaring med projektarbejde du har erfaring i arbejdet med både børn og voksne på hospital Du skal forvente høj grad af fleksibilitet i opgaveløsningen. Alle i det administrative team kommer løbende omkring alle opgaver, hvilket giver en meget varieret arbejdsdag, og sikrer overblik for den enkelte og for gruppen.Du vil mødeEt dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger i en afdeling under opbygning, og hvor gensidig respekt, tværfaglighed, mod og nysgerrighed i nye måder at løse kerneopgaven på, er grundlaget for den bedste behandling af vores patienter. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Ansøgningsfristen er den 18. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34, 2019. Har du lyst til at vide mere om jobbet og vores afdeling, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mette Q. Holsting på 2370 6950 eller på metthols@rm.dk. Læs mere Drejebog for SDCA Region Midtjylland Aarhus Universitetshospital Hvad er Steno Diabetes Center Aarhus?I Steno Diabetes Center Aarhus tror vi på, at alle mennesker med diabetes kan få et godt liv. Et liv fyldt med glæde, livskvalitet og muligheder for at træffe egne frie valg gennem hele livet.Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA) er etableret pr. 1. januar 2018 i et samarbejde mellem Region Midtjylland og Novo Nordisk Fonden med det formål at løfte diabetesindsatsen i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes.SDCA skal være drivkraften bag nyskabende tiltag og udviklingsprojekter i Region Midtjylland inden for behandling, forskning, uddannelse og tværsektorielt samarbejde på diabetesområdet.Visionen er at opbygge et internationalt anerkendt videns- og kompetencecenter, som skaber nye indsigter, udvikler diabetesbehandling i verdensklasse samt bidrager til mere sammenhæng og samarbejde i diabetesindsatsen i Region Midtjylland.For at det kan lykkes, skal SDCA være omdrejningspunkt for samarbejde med alle relevante parter inden for diabetesområdet på tværs af hospitaler og sektorer.SDCA er placeret fysisk ved Aarhus Universitetshospital og varetager her den ambulante diabetesbehandling af både børn og voksne. SDCA har organisatoriske referencer til såvel en bestyrelse som til Aarhus Universitetshospital.Læs mere om Steno Diabetes Center Aarhus her (hjemmeside under opbygning) og følg med på LinkedIn og Twitter. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger, pr. 1. september 2019 eller snarest herefter 32 - 37 t/uge, en erfaren og kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange, samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i opbygningen af et nystartet center!

Dine opgaver i hovedtræk
Du kommer til at indgå i den daglige drift med diverse administrative opgaver
  • journalskrivning og ydelsesregistrering
  • visitation, booking og planlægning af det gode patientforløb
  • patientkontakt - både ved fremmøde, i telefonen og via e-post
  • lettere receptionsarbejde
Indgår i projektarbejde med administrativ support og indførelse af ny teknologi.
 
Ud over eksisterende diabetesbehandling igangsætter centret nye supplerende tilbud til mennesker med diabetes, hvilket naturligt også skal understøttes af administrative opgaver i samarbejde med relevante klinikere og projektledere.

Klinikken er åben på hverdage.
 
Du kommer til at indgå i et mindre team af dygtige sundhedsadministrative medarbejdere og refererer til klinikledelsen i SDCA.

Dine kvalifikationer
  • uddannet lægesekretær med indgående erfaring med MidtEPJ
  • du trives både med fordybelse i korrekt og tidstro registrering / journalskrivning og med patientkontakt, er professionel og serviceminded i din tilgang
  • du tager ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret, og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne.
  • du er nysgerrig og tillidsvækkende af natur og trives i en travl hverdag.
  • du værdsætter samarbejdet med kolleger højt, har veludbyggede sociale kompetencer og ser værdien i at lykkes som et team
  • du kommer med et positivt drive og lyst til aktivt og fleksibelt at deltage i opbygningen af en ny afdeling
  • du er bevidst om lægesekretærens bidrag til det sammenhængende patientforløb
  • du har erfaring med visitationshåndtering i MidtEPJ
  • du har erfaring med projektarbejde
  • du har erfaring i arbejdet med både børn og voksne på hospital

Du skal forvente høj grad af fleksibilitet i opgaveløsningen. Alle i det administrative team kommer løbende omkring alle opgaver, hvilket giver en meget varieret arbejdsdag, og sikrer overblik for den enkelte og for gruppen.

Du vil møde
Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger i en afdeling under opbygning, og hvor gensidig respekt, tværfaglighed, mod og nysgerrighed i nye måder at løse kerneopgaven på, er grundlaget for den bedste behandling af vores patienter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfristen er  den 18. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34,  2019.
 
Har du lyst til at vide mere om jobbet og vores afdeling, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mette Q. Holsting på 2370 6950 eller på metthols@rm.dk.
 
Læs mere

Hvad er Steno Diabetes Center Aarhus?
I Steno Diabetes Center Aarhus tror vi på, at alle mennesker med diabetes kan få et godt liv. Et liv fyldt med glæde, livskvalitet og muligheder for at træffe egne frie valg gennem hele livet.

Steno Diabetes Center Aarhus (SDCA) er etableret pr. 1. januar 2018 i et samarbejde mellem Region Midtjylland og Novo Nordisk Fonden med det formål at løfte diabetesindsatsen i Region Midtjylland til gavn for alle mennesker med diabetes.

SDCA skal være drivkraften bag nyskabende tiltag og udviklingsprojekter i Region Midtjylland inden for behandling, forskning, uddannelse og tværsektorielt samarbejde på diabetesområdet.

Visionen er at opbygge et internationalt anerkendt videns- og kompetencecenter, som skaber nye indsigter, udvikler diabetesbehandling i verdensklasse samt bidrager til mere sammenhæng og samarbejde i diabetesindsatsen i Region Midtjylland.

For at det kan lykkes, skal SDCA være omdrejningspunkt for samarbejde med alle relevante parter inden for diabetesområdet på tværs af hospitaler og sektorer.

SDCA er placeret fysisk ved Aarhus Universitetshospital og varetager her den ambulante diabetesbehandling af både børn og voksne. SDCA har organisatoriske referencer til såvel en bestyrelse som til Aarhus Universitetshospital.

Læs mere om Steno Diabetes Center Aarhus her (hjemmeside under opbygning) og følg med på LinkedIn og Twitter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/35d37236_logo.gifSteno Diabetes Center AarhusAarhus N2019-07-08T16:00:20.9202019-08-12T00:00:00
330058365Lægesekretær søges til HjertesygdommeBasic Trives du med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for som vores nye kollega.Hjertesygdomme kan tilbyde en fuldtidsstilling som lægesekretær knyttet til indlæggelsessiden i svigt med tiltrædelse den 1. september 2019 eller efter aftale.Du vil blive del af en positiv sekretærgruppe, hvor hver især bidrager med høj faglighed, har fokus på det gode patientforløb, og vi er gode til at hjælpe hinanden. Hjertesygdomme er en stor afdeling med 43 lægesekretærer. Vi arbejder i en hverdag hvor daglige ændringer er en præmis. Sekretærgruppen er ved årsskiftet blevet delt i 2 grupper med hver deres ledende lægesekretær, Gruppe 1 dækker sektionerne Iskæmi og Arytmi, Gruppe 2 dækker Svigt og Strukturelle.Stillingen er med base den ene uge på Sengeafsnit 1 og den anden uge i sekretariatet med opgaver knyttet til indlæggelsesdelen.Opgaverne på sengeafsnittetKerneopgaverne er varetagelse af alt det administrative omkring indlæggelser samt logistik i det daglige i tæt samarbejde med koordinator, øvrige sygeplejersker og læger. Ud over det tætte tværfaglige samarbejde, er der også høj grad af patient- og pårørendekontakt såvel face-to-face samt pr. telefon.Opgaverne i sekretariatetJournalskrivning i Hjertesygdomme er betydelig og fylder meget, så det er vigtigt at du er vant til og kan lide at afskrive diktater. Opgaven deles af alle i et rul.Øvrige opgaver er håndtering af korrespondancer og epikriser. Der er registreringer på patientforløb omkring udrednings- og behandlingsret samt procedurer foruden håndtering og rettelse af fejllister. Derforuden er der konferencehåndtering. Opgaverne deles også her af alle i et rul.I denne stilling opnår man den afveksling i hverdagen, hvor man den ene uge er tæt på patienterne og den anden uge får mere ro til fordybelse i de øvrige opgaver knyttet til indlæggelsesdelen.Vi forventer at du er faglig dygtig ansvarlig og fokuseret og brænder for arbejdet på et sengeafsnit mødestabil, serviceminded og imødekommende struktureret. erfaren bruger af MidtEPJ Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær for at komme i betragtning til stillingen.Den daglige arbejdstid er placeret i tidsrummet kl 7.30-16.00 på hverdage. Da Hjertesygdomme har et stort akut indtag af patienter, dækker sekretærerne 365 dage om året, dag og aften (til kl. 20.00 21.00). Vores vagtordning er meget velfungerende og værdsat og med stor kollegial fleksibilitet og udløser frihed på andre tidspunkter. Vagtbelastningen for den enkelte er ca. 2-3 aftenvagter pr. måned, ca. en lørdag eller søndag pr. måned samt ca. 2 helligdagsvagter pr. år.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.Har du lyst til at være en del af vores dygtige personalegruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så hører vi meget gerne fra dig.Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte (t.o.m. uge 28) ledende lægesekretær Sanne Seiding Roed 4014 0995, Gruppe 1, eller (t.o.m. uge 30) ledende lægesekretær Birgitte Nyby Bergholdt 4013 2668, gruppe 2.Ansøgningsfrist 15. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Trives du med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for  som vores nye kollega.

Hjertesygdomme kan tilbyde en fuldtidsstilling som lægesekretær knyttet til indlæggelsessiden i svigt med tiltrædelse den 1. september 2019 eller efter aftale.

Du vil blive del af en positiv sekretærgruppe, hvor hver især bidrager med høj faglighed, har fokus på det gode patientforløb, og vi er gode til at hjælpe hinanden. Hjertesygdomme er en stor afdeling med 43 lægesekretærer. Vi arbejder i en hverdag hvor daglige ændringer er en præmis. Sekretærgruppen er ved årsskiftet blevet delt i 2 grupper med hver deres ledende lægesekretær, Gruppe 1 dækker sektionerne Iskæmi og Arytmi, Gruppe 2 dækker Svigt og Strukturelle.

Stillingen er med base den ene uge på Sengeafsnit 1 og den anden uge i sekretariatet med opgaver knyttet til indlæggelsesdelen.

Opgaverne på sengeafsnittet
Kerneopgaverne er varetagelse af alt det administrative omkring indlæggelser samt logistik i det daglige i tæt samarbejde med koordinator, øvrige sygeplejersker og læger. Ud over det tætte tværfaglige samarbejde, er der også høj grad af patient- og pårørendekontakt såvel face-to-face samt pr. telefon.

Opgaverne i sekretariatet
Journalskrivning i Hjertesygdomme er betydelig og fylder meget, så det er vigtigt at du er vant til og kan lide at afskrive diktater. Opgaven deles af alle i et rul.
Øvrige opgaver er håndtering af korrespondancer og epikriser. Der er registreringer på patientforløb omkring udrednings- og behandlingsret samt procedurer foruden håndtering og rettelse af fejllister. Derforuden er der konferencehåndtering. Opgaverne deles også her af alle i et rul.

I denne stilling opnår man den afveksling i hverdagen, hvor man den ene uge er tæt på patienterne og den anden uge får mere ro til fordybelse i de øvrige opgaver knyttet til indlæggelsesdelen.

Vi forventer at du er
  • faglig dygtig
  • ansvarlig og fokuseret og brænder for arbejdet på et sengeafsnit
  • mødestabil, serviceminded og imødekommende
  • struktureret.
  • erfaren bruger af MidtEPJ
Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær for at komme i betragtning til stillingen.

Den daglige arbejdstid er placeret i tidsrummet kl 7.30-16.00 på hverdage. Da Hjertesygdomme har et stort akut indtag af patienter, dækker sekretærerne 365 dage om året, dag og aften (til kl. 20.00/21.00). Vores vagtordning er meget velfungerende og værdsat og med stor kollegial fleksibilitet og udløser frihed på andre tidspunkter. Vagtbelastningen for den enkelte er ca. 2-3 aftenvagter pr. måned, ca. en lørdag eller søndag pr. måned samt ca. 2 helligdagsvagter pr. år.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.

Har du lyst til at være en del af vores dygtige personalegruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så hører vi meget gerne fra dig.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte (t.o.m. uge 28) ledende lægesekretær Sanne Seiding Roed 4014 0995, Gruppe 1, eller (t.o.m. uge 30) ledende lægesekretær Birgitte Nyby Bergholdt 4013 2668, gruppe 2.

Ansøgningsfrist 15. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/ea8a4ef7_logo.gifHjertesygdommeAarhus N2019-07-11T11:01:32.3672019-08-15T00:00:00
330058368Lægesekretær i Pacemaker enheden, Hjertesygdomme, AUHBasic Er du vild med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for vores nye kollega.Lægesekretær til fuldtidsstilling er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 eller snarest efter aftale.Du vil opleve et tværfagligt samarbejde, hvor patienter og pårørende er i centrum. Vi arbejder i en hverdag, hvor daglige ændringer er en præmis. Vi er primært to sekretærer knyttet til denne enhed. Du vil blive en del af en positiv sekretærgruppe, hvor hver især bidrager med høj faglighed, har fokus på det gode patientforløb og hvor vi er gode til at hjælpe hinanden. Hjertesygdomme er en stor afdeling med godt 40 lægesekretærer. Vi arbejder i en hverdag, hvor daglige ændringer er en præmis. Sekretærgruppen er ved årsskiftet blevet delt i to grupper med hver deres ledende lægesekretær. Gruppe 1 dækker sektionerne Iskæmi og Arytmi (herunder Pacemaker enheden), Gruppe 2 dækker Svigt og Strukturelle.Det daglige arbejde i klinikken håndtering af henvisninger registreringer af forløbsmarkører iht udrednings- og behandlingsret samt procedureregistreringer bookinger koordinering og bookinger af patientforløb i samarbejde med andre enheder med det gode patientforløb for øje omvisiteringer til regionens hospitaler telefonisk kontakt til patienter og pårørende journalskrivning af notater fra Paceenheden, såvel fra almindelig klinik samt samt fra Pace-projekter forskning Der er et tæt samarbejde med hjemmemonitoreringens sygeplejersker og læger omkring patienter og forløb.Vi forventer, at du er faglig dygtig og har et indgående kendskab til EPJ ansvarlig og fokuseret mødestabil, servicemindet og imødekommende struktureret positiv, har et godt humør og tænker & 39 vi& 39 fremfor & 39 jeg& 39 Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 7.30-16.00 på hverdage. Der vil være en dagvagt hver 13. lørdag fra 8-15 med efterfølgende stregdag efterfølgende mandag.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Har du lyst til at være en del af vores dygtige personalegruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så hører vi meget gerne fra dig.Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Anja Duus på 7845 2096, (t.o.m. uge 28) ledende lægesekretær Sanne Seiding Roed 4014 0995, Gruppe 1, eller (f.o.m. uge 30) ledende lægesekretær Birgitte Nyby Bergholdt 4013 2668 , Gruppe 2.Ansøgningsfrist 15. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34, 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Er du vild med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for vores nye kollega.

Lægesekretær til fuldtidsstilling er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 eller snarest efter aftale.

Du vil opleve et tværfagligt samarbejde, hvor patienter og pårørende er i centrum. Vi arbejder i en hverdag, hvor daglige ændringer er en præmis. Vi er primært to sekretærer knyttet til denne enhed. Du vil blive en del af en positiv sekretærgruppe, hvor hver især bidrager med høj faglighed, har fokus på det gode patientforløb og hvor vi er gode til at hjælpe hinanden. Hjertesygdomme er en stor afdeling med godt 40 lægesekretærer. Vi arbejder i en hverdag, hvor daglige ændringer er en præmis. Sekretærgruppen er ved årsskiftet blevet delt i to grupper med hver deres ledende lægesekretær. Gruppe 1 dækker sektionerne Iskæmi og Arytmi (herunder Pacemaker enheden), Gruppe 2 dækker Svigt og Strukturelle.

Det daglige arbejde i klinikken 
  • håndtering af henvisninger
  • registreringer af forløbsmarkører iht udrednings- og behandlingsret samt procedureregistreringer
  • bookinger
  • koordinering og bookinger af patientforløb i samarbejde med andre enheder med det gode patientforløb for øje
  • omvisiteringer til regionens hospitaler
  • telefonisk kontakt til patienter og pårørende
  • journalskrivning af notater fra Paceenheden, såvel fra almindelig klinik samt samt fra Pace-projekter/forskning
Der er et tæt samarbejde med hjemmemonitoreringens sygeplejersker og læger omkring patienter og forløb.

Vi forventer, at du er
  • faglig dygtig og har et indgående kendskab til EPJ
  • ansvarlig og fokuseret
  • mødestabil, servicemindet og imødekommende
  • struktureret
  • positiv, har et godt humør og tænker 'vi' fremfor 'jeg'

Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 7.30-16.00 på hverdage. Der vil være en dagvagt hver 13. lørdag fra 8-15 med efterfølgende stregdag efterfølgende mandag.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du lyst til at være en del af vores dygtige personalegruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så hører vi meget gerne fra dig.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte lægesekretær Anja Duus på 7845 2096, (t.o.m. uge 28) ledende lægesekretær Sanne Seiding Roed 4014 0995, Gruppe 1, eller (f.o.m. uge 30) ledende lægesekretær Birgitte Nyby Bergholdt 4013 2668 , Gruppe 2.

Ansøgningsfrist 15. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34, 2019.





Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/65ff1d50_logo.gifHjertesygdommeAarhus N2019-07-11T11:01:42.0572019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretærer til Danmarks bedste Akut Afdeling

Akutafdelingen

Aarhus N
Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende lægesekretærgruppe, hvor du har skiftene pladser, mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider, kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende og andre interne og eksterne s...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Plastikkirurgi søger lægesekretær

Plastik- og Brystkirurgi

Aarhus N
Da en af vores kolleger, skal prøve kræfter med noget helt andet end lægesekretærarbejdet, har vi pr. 1. september 2019 eller snarest derefter en fast på 37 timer ledig.Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær.Vi er efter udflytningen i slut 2...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Lægesekretær søges til Steno Diabetes Center Aarhus

Steno Diabetes Center Aarhus

Aarhus N
Vi søger, pr. 1. september 2019 eller snarest herefter 32 - 37 t uge, en erfaren og kompetent lægesekretær, der kan bidrage til effektiv drift og udvikling af de administrative arbejdsgange, samt har lyst til at indgå i et stærkt tværfagligt team i ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Lægesekretær søges til Hjertesygdomme

Hjertesygdomme

Aarhus N
Trives du med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for som vores nye kollega.Hjertesygdomme kan tilbyde en fuldtidsstilling som lægesekretær knyttet til indlæggelsessiden i svigt med tiltræde...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Lægesekretær i Pacemaker enheden, Hjertesygdomme, AUH

Hjertesygdomme

Aarhus N
Er du vild med et godt og tæt tværfagligt samarbejde i et unikt arbejdsmiljø, så er det netop dig vi har brug for vores nye kollega.Lægesekretær til fuldtidsstilling er ledig til besættelse pr. 1. september 2019 eller snarest efter aftale.Du vil opl...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019