Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lærer til Dyssegården interne skole

Vil du bidrage til, at børn og unge med psykiatriske lidelser opnår en meningsfuld tilværelse med de bedste muligheder for udvikling, og er din uddannelsesbaggrund lærer, så har vi måske jobbet for dig.

Dyssegården tilbyder psykiatrisk døgn- og dagbehandling for børn og unge i alderen 10 – 25 år, med svære psykiatriske problemstillinger. Dyssegården har 34 døgnpladser plus dagbehandling og STU.

Det er et kendetegn, at Dyssegårdens børn og unge udviser langt mere indadreagerende og selvskadende adfærd, i forhold til udadreagerende adfærd, samt at deres adfærd og handlinger kan begrundes i en psykiatrisk sygdomsforståelse. Dermed adskiller målgruppen sig også betydeligt fra utilpassede børn/unge.

Medarbejderne der varetager behandlingsarbejdet er tværfagligt sammensat, med en faglig baggrund som enten pædagog, social-og sundhedsassistent, sygeplejerske, ergoterapeut, lærer, psykolog eller socialrådgiver.

Vores nye kollegaer:
  • Trives med at undervise børn og unge som har betydelige psykiatriske problemstillinger.
  • Kan skabe langvarige bæredygtige relationer til de unge og deres familie.
  • Kan undervise i en struktureret og forudsigelig hverdag.
  • Bidrager til fastholdelse og videreudvikling af tværfaglige samarbejdsmodeller, herunder teamwork, individuelle behandlingsplaner og forældresamarbejde.
Vi tilbyder:
  • Høj grad af ansvar for tilrettelæggelse af undervisningen og den daglige drift af skolen.
  • En arbejdsplads i vækst og udvikling, med fokus på høj grad af faglighed.
  • Undervisning i mindre grupper.
  • Tværfagligt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for arbejdet med børn og unge i den beskrevne målgruppe.
  • Intern som ekstern supervision.
  • Gode muligheder for kurser og kompetenceudvikling.
  • Privat sundhedsforsikring.
  • Løn efter kvalifikationer.
Hvem kan søge:
Det er ikke nødvendigt, at du har kendskab til vores målgruppe, men du er uddannet (også gerne nyuddannet). Vi ønsker en lærer, der kan undervise i matematik og gerne i øvrige naturfag på fagligt niveau frem til FP/FP10.

Endvidere søger vi timelærere bl.a. til faget tysk.

Ansøgningsfrist senest 25. august 2019 kl. 08:00.

Send gerne din ansøgning snarest, da ansættelsessamtaler kan finde sted løbende og senest finder der samtaler sted 27. august 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Du er velkommen til at få nærmere oplysninger hos afdelingsleder Lise Lotte Løndrup på tlf. 48 20 78 00
Vi henviser i øvrigt til https://dyssegaarden.dk

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og CV fremsendes via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046763Phoenix-5cd161db12019-07-01T00:00:00Lærer til Dyssegården interne skoleVil du bidrage til, at børn og unge med psykiatriske lidelser opnår en meningsfuld tilværelse med de bedste muligheder for udvikling, og er din uddannelsesbaggrund lærer, så har vi måske jobbet for dig.

Dyssegården tilbyder psykiatrisk døgn- og dagbehandling for børn og unge i alderen 10 – 25 år, med svære psykiatriske problemstillinger. Dyssegården har 34 døgnpladser plus dagbehandling og STU.

Det er et kendetegn, at Dyssegårdens børn og unge udviser langt mere indadreagerende og selvskadende adfærd, i forhold til udadreagerende adfærd, samt at deres adfærd og handlinger kan begrundes i en psykiatrisk sygdomsforståelse. Dermed adskiller målgruppen sig også betydeligt fra utilpassede børn/unge.

Medarbejderne der varetager behandlingsarbejdet er tværfagligt sammensat, med en faglig baggrund som enten pædagog, social-og sundhedsassistent, sygeplejerske, ergoterapeut, lærer, psykolog eller socialrådgiver.

Vores nye kollegaer:
  • Trives med at undervise børn og unge som har betydelige psykiatriske problemstillinger.
  • Kan skabe langvarige bæredygtige relationer til de unge og deres familie.
  • Kan undervise i en struktureret og forudsigelig hverdag.
  • Bidrager til fastholdelse og videreudvikling af tværfaglige samarbejdsmodeller, herunder teamwork, individuelle behandlingsplaner og forældresamarbejde.
Vi tilbyder:
  • Høj grad af ansvar for tilrettelæggelse af undervisningen og den daglige drift af skolen.
  • En arbejdsplads i vækst og udvikling, med fokus på høj grad af faglighed.
  • Undervisning i mindre grupper.
  • Tværfagligt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for arbejdet med børn og unge i den beskrevne målgruppe.
  • Intern som ekstern supervision.
  • Gode muligheder for kurser og kompetenceudvikling.
  • Privat sundhedsforsikring.
  • Løn efter kvalifikationer.
Hvem kan søge:
Det er ikke nødvendigt, at du har kendskab til vores målgruppe, men du er uddannet (også gerne nyuddannet). Vi ønsker en lærer, der kan undervise i matematik og gerne i øvrige naturfag på fagligt niveau frem til FP/FP10.

Endvidere søger vi timelærere bl.a. til faget tysk.

Ansøgningsfrist senest 25. august 2019 kl. 08:00.

Send gerne din ansøgning snarest, da ansættelsessamtaler kan finde sted løbende og senest finder der samtaler sted 27. august 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Du er velkommen til at få nærmere oplysninger hos afdelingsleder Lise Lotte Løndrup på tlf. 48 20 78 00
Vi henviser i øvrigt til https://dyssegaarden.dk

Ansøgning med dokumentation for uddannelse og CV fremsendes via knappen "Send ansøgning".


Se mere på vores ansøgersite: https://dyssegaarden.brandero.com

2019-08-04T00:54:48.040 Vil du bidrage til, at børn og unge med psykiatriske lidelser opnår en meningsfuld tilværelse med de bedste muligheder for udvikling, og er din uddannelsesbaggrund lærer, så har vi måske jobbet for dig. Dyssegården tilbyder psykiatrisk døgn- og dagbehandling for børn og unge i alderen 10 25 år, med svære psykiatriske problemstillinger. Dyssegården har 34 døgnpladser plus dagbehandling og STU. Det er et kendetegn, at Dyssegårdens børn og unge udviser langt mere indadreagerende og selvskadende adfærd, i forhold til udadreagerende adfærd, samt at deres adfærd og handlinger kan begrundes i en psykiatrisk sygdomsforståelse. Dermed adskiller målgruppen sig også betydeligt fra utilpassede børn unge. Medarbejderne der varetager behandlingsarbejdet er tværfagligt sammensat, med en faglig baggrund som enten pædagog, social-og sundhedsassistent, sygeplejerske, ergoterapeut, lærer, psykolog eller socialrådgiver. Vores nye kollegaer:Trives med at undervise børn og unge som har betydelige psykiatriske problemstillinger.Kan skabe langvarige bæredygtige relationer til de unge og deres familie.Kan undervise i en struktureret og forudsigelig hverdag.Bidrager til fastholdelse og videreudvikling af tværfaglige samarbejdsmodeller, herunder teamwork, individuelle behandlingsplaner og forældresamarbejde.Vi tilbyder:Høj grad af ansvar for tilrettelæggelse af undervisningen og den daglige drift af skolen.En arbejdsplads i vækst og udvikling, med fokus på høj grad af faglighed. Undervisning i mindre grupper.Tværfagligt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer med et højt fagligt niveau, som brænder for arbejdet med børn og unge i den beskrevne målgruppe.Intern som ekstern supervision.Gode muligheder for kurser og kompetenceudvikling.Privat sundhedsforsikring.Løn efter kvalifikationer.Hvem kan søge:Det er ikke nødvendigt, at du har kendskab til vores målgruppe, men du er uddannet (også gerne nyuddannet). Vi ønsker en lærer, der kan undervise i matematik og gerne i øvrige naturfag på fagligt niveau frem til FP FP10. Endvidere søger vi timelærere bl.a. til faget tysk. Ansøgningsfrist senest 25. august 2019 kl. 08:00. Send gerne din ansøgning snarest, da ansættelsessamtaler kan finde sted løbende og senest finder der samtaler sted 27. august 2019. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Du er velkommen til at få nærmere oplysninger hos afdelingsleder Lise Lotte Løndrup på tlf. 48 20 78 00Vi henviser i øvrigt til https: dyssegaarden.dk Ansøgning med dokumentation for uddannelse og CV fremsendes via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: dyssegaarden.brandero.comdyssegaarden.brandero.com10Phoenix5cd161db101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-03T00:00:000000https://dyssegaarden.brandero.com/job/laerer-til-dyssegaarden-interne-skole-4029863299#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3550315Dyssegården11Avderødvej 32A2980Kokkedal, AvderødDKDanmarkORS/5cd161db_logo.pngORS/Small/5cd161db_logo.png0dyssegaarden@dyssegaarden.dkDKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent781365MwCareerSitePremium+ med ansøgersited82a06c2-50ca-4bca-903e-0cd4ea5ee422001120-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cd161dbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cd161dbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cd161db&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cd161db&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/6.jpgLærer til Dyssegården interne skole12007991Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik362112890Lise Lotte Løndrupdyssegaarden@dyssegaarden.dkDanmarkDanmark330137221Naturfagslærer med Fysik/kemi til udskolingenBasic Naturfagslærer m. Fysik kemi til udskolingen på Frederiksværk skoleVi søger en lærer der er fagligt fokuseret, har blik for elevernes progression og som har stærke relationskompetencer.Vi forestiller os, at du brænder for naturfagene og forstår at formidle dit stof, så det bliver nærværende og forståeligt - også for de elever der ikke synes at naturfag er det mest interessante i verden. Du er nysgerrig på din egen undervisning og hvordan den bedst tilrettelægges didaktisk, og du forstår at sætte rammen gennem din klasserumsledelse, både i stamklassen, i faglokalet og på ekskursioner.Din faglige profil er naturvidenskabelig med fysik kemi, et andet naturfag samt gerne matematik. Du er hjemmevant i naturfagsprøven og kan se det faglige perspektiv i netop at bringe naturfagene sammen. Vi drømmer om at du også har interesse eller nysgerrighed inden for teknologiforståelse, Lego-mindstorm og kodning, men det er ikke et krav. Har skak din interesse, har vores populære skakprojekt også brug for en ekstra hånd.Du har blik for fællesskabet i klassen og i udskolingen, ligesom du har forståelse for at konsensus i personalegruppen skaber en sund kultur for eleverne.På Frederiksværk skole har vi gennem de seneste år arbejdet med udeskole på ugentlig basis, hvor undervisningen bringes ud i vores skønne nærliggende natur samt til kulturelle institutioner i og udenfor Halsnæs. Derudover er vi en skole med stolte traditioner for musikliv, musicals, fællessamlinger for skolens elever samt skak gennem hele skoleforløbet. Vores udskoling er en del af Undervisningsministeriets pulje til løft af de fagligt svageste. Desuden har vi fokus på, at løfte elever med særlige forudsætninger gennem projektet High Performance.Skolen har 460 elever og er blevet selvstændig fra 1.8.18. Vi har fokus på, at skabe vores nye fortælling om Frederiksværk skole som det naturlige valg for områdets børn, hvor fællesskab og læring er i højsædet. Men vigtigst er, at vi skal have højnet vores elevers trivsel og faglige udbytte de kommende år. Vi skal bygge ny skole, som forventeligt står færdig til august 2022 og her vil du bl.a. få mulighed for, sammen med dine kolleger, at sætte dit aftryk på skolens kommende scienceområde.Vi forventer: At du er god til at motivere dine elever og ser elevfeedback og evaluering som et vigtigt værktøj for din undervisning. At du er en engageret teamkollega, der indgår i et forpligtende samarbejde. At du har en anerkendende og tillidsskabende tilgang til elever, forældre og kolleger. Vi tilbyder: Engagerede og dygtige kolleger, der skaber plads og rum for hinanden og som elsker at grine sammen. En ambitiøs arbejdsplads med en god kultur for dialog. En udviklingsorienteret skole, der ved at selv små skridt i fællesskab, kan gøre en kæmpe forskel for eleverne. Hvis du ønsker at vide mere om os eller stillingen, kan du besøge vores hjemmeside http: frederiksvaerkskole.skoleporten.dk sp eller kontakte enten skoleleder Mette Sabra på 21580123 eller viceskoleleder Rikke Frederiksen på 23997324.Vi holder løbende ansættelsessamtaler, men den endelige ansøgningsfrist er mandag d. 20.1.20 kl. 12.Stillingen ønskes besat pr. 1.2.20. eller snarest derefter. Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Naturfagslærer m. Fysik/kemi til udskolingen på Frederiksværk skole

Vi søger en lærer der er fagligt fokuseret, har blik for elevernes progression og som har stærke relationskompetencer.

Vi forestiller os, at du brænder for naturfagene og forstår at formidle dit stof, så det bliver nærværende og forståeligt - også for de elever der ikke synes at naturfag er det mest interessante i verden. Du er nysgerrig på din egen undervisning og hvordan den bedst tilrettelægges didaktisk, og du forstår at sætte rammen gennem din klasserumsledelse, både i stamklassen, i faglokalet og på ekskursioner.

Din faglige profil er naturvidenskabelig med fysik/kemi, et andet naturfag samt gerne matematik. Du er hjemmevant i naturfagsprøven og kan se det faglige perspektiv i netop at bringe naturfagene sammen. Vi drømmer om at du også har interesse eller nysgerrighed inden for teknologiforståelse, Lego-mindstorm og kodning, men det er ikke et krav. Har skak din interesse, har vores  populære skakprojekt også brug for en ekstra hånd.
Du har blik for fællesskabet i klassen og i udskolingen, ligesom du har forståelse for at konsensus i personalegruppen skaber en sund kultur for eleverne.

På Frederiksværk skole har vi gennem de seneste år arbejdet med udeskole på ugentlig basis, hvor undervisningen bringes ud i vores skønne nærliggende natur samt til kulturelle institutioner i og udenfor Halsnæs. Derudover er vi en skole med stolte traditioner for musikliv, musicals, fællessamlinger for skolens elever samt skak gennem hele skoleforløbet. Vores udskoling er en del af Undervisningsministeriets pulje til løft af de fagligt svageste. Desuden har vi fokus på, at løfte elever med særlige forudsætninger gennem projektet High Performance.

Skolen har 460 elever og er blevet selvstændig fra 1.8.18. Vi har fokus på, at skabe vores nye fortælling om Frederiksværk skole som det naturlige valg for områdets børn, hvor fællesskab og læring er i højsædet. Men vigtigst er, at vi skal have højnet vores elevers trivsel og faglige udbytte de kommende år. Vi skal bygge ny skole, som forventeligt står færdig til august 2022 og her vil du bl.a. få mulighed for, sammen med dine kolleger, at sætte dit aftryk på skolens kommende scienceområde.

Vi forventer:
  • At du er god til at motivere dine elever og ser elevfeedback og evaluering som et vigtigt værktøj for din undervisning.
  • At du er en engageret teamkollega, der indgår i et forpligtende samarbejde.
  • At du har en anerkendende og tillidsskabende tilgang til elever, forældre og kolleger.
Vi tilbyder:
  • Engagerede og dygtige kolleger, der skaber plads og rum for hinanden og som elsker at grine sammen.
  • En ambitiøs arbejdsplads med en god kultur for dialog.
  • En udviklingsorienteret skole, der ved at selv små skridt i fællesskab, kan gøre en kæmpe forskel for eleverne.
 
Hvis du ønsker at vide mere om os eller stillingen, kan du besøge vores hjemmeside http://frederiksvaerkskole.skoleporten.dk/sp  eller kontakte enten skoleleder Mette Sabra på 21580123 eller viceskoleleder Rikke Frederiksen på 23997324.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, men den endelige ansøgningsfrist er mandag d. 20.1.20 kl. 12.

Stillingen ønskes besat pr. 1.2.20. eller snarest derefter.
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/5feac800_logo.gifFrederiksværk SkoleFrederiksværk2019-12-10T12:00:04.0632020-01-14T00:00:00
330137115Lærer til Solvangskolens basisholdBasic Lærer til Solvangskolens basishold i Furesø Kommune bliv en vigtig del af noget større!Hvad hedder en retvinklet trekant, fotosyntese eller grundstofferne i det periodiske system på tyrkisk, polsk eller arabisk? Det ved Ibrahim, Julia og Fatima, hvis vi spørger dem, for de har alle et andet sprogligt udgangspunkt fra et andet sted i verden et andet modersmål end det danske. Men nu er Tyrkiet, Polen og Syrien blevet skiftet ud med Danmark og nærmere betegnet Solvangskolen i Farum. Et nyt land, en ny kultur, en ny skolekontekst og et nyt sprog skal læres, erfares og udvikles sammen med kapable voksne og nye venner som en del af skolens sociale fællesskaber. Vi søger en lærer til skolens ene Basishold [6-.9. årg.] fra 1. marts 2020, fordi du brænder for at arbejde med denne ganske særlige elevgruppe. Du er en lærer, der har viden om og erfaring med at arbejde med nytilkomne børns dansksproglige, kulturelle og sociale udvikling og trivsel. Du er en lærer med en naturfaglig profil, for det er netop i disse fag, vi mangler en ny kompetent kollega, og det gør bestemt ikke noget, hvis du også kan lidt tysk eller fransk! På Solvangskolen har vi ca. 20 elever tilknyttet skolens basisholdsrække (modtageklasser), og vi tilstræber, at alle fra første skoledag har dele af deres timer ud i almenmiljøet i deres egen alderssvarende klasse. Du bliver således en vigtig medspiller, brobygger, oversætter og betydningsbærende voksen tæt på, så alle elever oplever at lykkes såvel fagligt, personligt og socialt. Hvem er du, udover modig, ganske unik og en VIGTIG brik til skolens basishold?Det siger sig selv, at du som kompetent lærer, er den afgørende faktor for elevernes læring og trivsel. Stillingen kræver ingen SUPER(WO)MAN, men dig som: har pædagogisk og relationel tæft og har et særligt blik (og hjerte) for de elever, som har brug for en særligt tilrettelagt sproglig opmærksomhed, og du ser potentiale i alle børn og kan være hånden i ryggen, når skolelivet og det danske sprog og kulturelle indforståethed indimellem slår knuder. evner at skabe et godt og trygt læringsmiljø for ALLE elever som en del af et inkluderende fællesskab, hvor der er rart at være og lære. har en didaktisk ekspertise, dvs. en veludviklet evne til at udøve aktiv klasseledelse, planlægge en differentieret undervisning og formidle det faglige stof på mange niveauer så alle sikres deltagelsesmulighed og progression. er robust, selvledende, holdspiller og kan jonglere med mange bolde i luften og gribe de fleste. er dygtig til at skabe god dialog, ofte ved brugen af tolk, og relation til forældrene, som du ser som en vigtig ressource og medspiller i dit arbejde for at lykkes. Du lykkes ikke alene - bare rolig - for du bliver en del af et funktionelt teamsamarbejde med stor viden og erfaring på området og med vægt på såvel TEAM som SAMARBEJDE, som vi ser som en organisatorisk nøgle for at lykkes - fælles børn, fælles ansvar - med afsæt i vores definition af kerneopgaven: At uddanne og danne fagligt, socialt kompetente og livsduelige mennesker, som en del af et læringsfællesskab, hvor alle sikres deltagelsesmulighed! Hvad tilbyder vi (også) udover gratis kaffe?Solvangskolen er en tresporet skole organiseret i et børnemiljø [0-5. kl.] og ungemiljø [6-9. kl.]. Skolen ligger 20 minutters gang fra Farum Station og har et fantastisk naturområde i baghaven , som kun kalder på at blive inddraget i skoledagen. Skolens tre basishold ligger dør om dør og har et indbydende læringsmiljø. Men vigtigst af alt, SÅ VIL VI HINANDEN! Der er et stærkt kollegialt fællesskab, hvor alle bidrager og tager ansvar og herved et godt og tæt samarbejde imellem skolens ledelse og alle medarbejdere. Solvangskolen skal ikke bare være en skole, men en lærende skole i alle led - for ingen er klogere end os alle! AnsøgningsfristStillingen er fuldtid med tiltrædelsen 1. marts. Ansøgningsfristen er 10. januar kl 12.00. Ansøgninger modtages elektronisk via furesoe.dk job. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning vi glæder os. Hvis du vil vide mere eller besøge os, er du mere end velkommen til at kontakte skoleleder Andreas Hundebøll på tlf. 7216 4650. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Lærer til Solvangskolens basishold i Furesø Kommune – bliv en vigtig del af noget større!

Hvad hedder en retvinklet trekant, fotosyntese eller grundstofferne i det periodiske system på tyrkisk, polsk eller arabisk? Det ved Ibrahim, Julia og Fatima, hvis vi spørger dem, for de har alle et andet sprogligt udgangspunkt fra et andet sted i verden – et andet modersmål end det danske. Men nu er Tyrkiet, Polen og Syrien blevet skiftet ud med Danmark og nærmere betegnet Solvangskolen i Farum. Et nyt land, en ny kultur, en ny skolekontekst og et nyt sprog skal læres, erfares og udvikles sammen med kapable voksne og nye venner som en del af skolens sociale fællesskaber.
 
Vi søger en lærer til skolens ene Basishold [6-.9. årg.] fra 1. marts 2020, fordi du brænder for at arbejde med denne ganske særlige elevgruppe. Du er en lærer, der har viden om og erfaring med at arbejde med nytilkomne børns dansksproglige, kulturelle og sociale udvikling og trivsel. Du er en lærer med en naturfaglig profil, for det er netop i disse fag, vi mangler en ny kompetent kollega, og det gør bestemt ikke noget, hvis du også kan lidt tysk eller fransk!
 
På Solvangskolen har vi ca. 20 elever tilknyttet skolens basisholdsrække (modtageklasser), og vi tilstræber, at alle fra første skoledag har dele af deres timer ud i almenmiljøet i deres ”egen” alderssvarende klasse. Du bliver således en vigtig medspiller, brobygger, oversætter og betydningsbærende voksen tæt på, så alle elever oplever at lykkes såvel fagligt, personligt og socialt.
 
Hvem er du, udover modig, ganske unik og en VIGTIG brik til skolens basishold?
Det siger sig selv, at du som kompetent lærer, er den afgørende faktor for elevernes læring og trivsel. Stillingen kræver ingen SUPER(WO)MAN, men dig som:
 
  • har pædagogisk og relationel tæft og har et særligt blik (og hjerte) for de elever, som har brug for en særligt tilrettelagt sproglig opmærksomhed, og du ser potentiale i alle børn og kan være hånden i ryggen, når skolelivet og det danske sprog og kulturelle indforståethed indimellem slår knuder.
  • evner at skabe et godt og trygt læringsmiljø for ALLE elever som en del af et inkluderende fællesskab, hvor der er rart at være og lære.
  • har en didaktisk ekspertise, dvs. en veludviklet evne til at udøve aktiv klasseledelse, planlægge en differentieret undervisning og formidle det faglige stof på mange niveauer så alle sikres deltagelsesmulighed og progression.
  • er robust, selvledende, holdspiller og kan jonglere med mange bolde i luften og gribe de fleste.
  • er dygtig til at skabe god dialog, ofte ved brugen af tolk, og relation til forældrene, som du ser som en vigtig ressource og medspiller i dit arbejde for at lykkes.
 
Du lykkes ikke alene - bare rolig - for du bliver en del af et funktionelt teamsamarbejde med stor viden og erfaring på området og med vægt på såvel TEAM som SAMARBEJDE, som vi ser som en organisatorisk nøgle for at lykkes - fælles børn, fælles ansvar - med afsæt i vores definition af kerneopgaven:
 
"At uddanne og danne fagligt, socialt kompetente og livsduelige mennesker, som en del af et læringsfællesskab, hvor alle sikres deltagelsesmulighed!"
 
Hvad tilbyder vi (også) udover gratis kaffe?
Solvangskolen er en tresporet skole organiseret i et børnemiljø [0-5. kl.] og ungemiljø [6-9. kl.]. Skolen ligger 20 minutters gang fra Farum Station og har et fantastisk naturområde i ”baghaven”, som kun kalder på at blive inddraget i skoledagen. Skolens tre basishold ligger dør om dør og har et indbydende læringsmiljø.
 
Men vigtigst af alt, SÅ VIL VI HINANDEN! Der er et stærkt kollegialt fællesskab, hvor alle bidrager og tager ansvar og herved et godt og tæt samarbejde imellem skolens ledelse og alle medarbejdere.
 
”Solvangskolen skal ikke bare være en skole, men en lærende skole i alle led - for ingen er klogere end os alle!”
 
Ansøgningsfrist
Stillingen er fuldtid med tiltrædelsen 1. marts. Ansøgningsfristen er 10. januar kl 12.00. Ansøgninger modtages elektronisk via furesoe.dk/job. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning – vi glæder os. Hvis du vil vide mere eller besøge os, er du mere end velkommen til at kontakte skoleleder Andreas Hundebøll på tlf. 7216 4650.
 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
 

ORS/Small/3ebfd32e_logo.jpegSolvangskolenFarum2019-12-09T14:00:21.6032020-01-10T00:00:00
330137111Lærere til Ølsted SkoleBasic Ølsted Skole vokser og har brug for lærere, der er vilde med skoleudviklingDejlige kollegaer, godt skema og mulighed for at forme identiteten på noget nyt er det noget for dig?Vi udvider og søger derfor fagligt stærke og engagerede lærere til lærerstillinger på mellemtrinnet og i udskolingen. Der er mulighed for forskellige fagkombinationer. En af stillingerne er bl.a. en stilling i udskolingen med naturfag og matematik. Ølsted SkoleSkolen, som er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, gik i august 2019 fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig tosporet skole for 0.-9. årgang. Skolen er bl.a. i dette efterår blevet Verdensmålsskole i UNESCO-regi. Vi skal videre i arbejdet med at forme vores skole gerne sammen med dig, som også brænder for skoleudvikling.Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.Skolen skal udbygges til at kunne rumme alle årgange og skal også renoveres gennemgribende med bl.a. nyt PLC, nye faglokaler og moderniserede elevområder.Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor vi har høje ambitioner for alle vores elever vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn trivsel, læring, fællesskab og fysiske rammer er nøgleord naturen er tæt på og oplagt at inddrage i undervisningen Vi forventer, at du er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og opsat på løbende at udvikle dig fagligt er positiv, nysgerrig, reflekterende og tager medansvar for fællesskabet både fagligt og kollegialt er en fagligt og pædagogisk velfunderet klasseleder med stærke relationskompetencer kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.Ansøgningsfrist fredag den 3. januar 2020 kl. 12 vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 7. januar om eftermiddagen aftenen.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffe- børneattest indhentes.For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Viceskoleleder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71. Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Ølsted Skole vokser og har brug for lærere, der er vilde med skoleudvikling

Dejlige kollegaer, godt skema og mulighed for at forme identiteten på noget nyt – er det noget for dig?

Vi udvider og søger derfor fagligt stærke og engagerede lærere til lærerstillinger på mellemtrinnet og i udskolingen. Der er mulighed for forskellige fagkombinationer. En af stillingerne er bl.a. en stilling i udskolingen med naturfag og matematik. 

Ølsted Skole
Skolen, som er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, gik i august 2019 fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig tosporet skole for 0.-9. årgang. Skolen er bl.a. i dette efterår blevet Verdensmålsskole i UNESCO-regi. Vi skal videre i arbejdet med at forme vores skole – gerne sammen med dig, som også brænder for skoleudvikling.

Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.

Skolen skal udbygges til at kunne rumme alle årgange og skal også renoveres gennemgribende med bl.a. nyt PLC, nye faglokaler og moderniserede elevområder.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor
  • vi har høje ambitioner for alle vores elever
  • vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn
  • trivsel, læring, fællesskab og fysiske rammer er nøgleord
  • naturen er tæt på og oplagt at inddrage i undervisningen
     
Vi forventer, at du
  • er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og opsat på løbende at udvikle dig fagligt
  • er positiv, nysgerrig, reflekterende og tager medansvar for fællesskabet både fagligt og kollegialt
  • er en fagligt og pædagogisk velfunderet klasseleder med stærke relationskompetencer
  • kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn
  • kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen
Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.

Ansøgningsfrist fredag den 3. januar 2020 kl. 12 – vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 7. januar om eftermiddagen/aftenen.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffe-/børneattest indhentes.

For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Viceskoleleder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71.
 

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/019ba884_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-12-09T13:00:38.1602020-01-03T00:00:00
330134295Lyngholmskolen søger en dansklærer til ungemiljøet, hvor det også er muligt at få LKT-opgaver omkring trivsel og inklusionBasic Lyngholmskolen søger en engageret dansklærer, der ønsker at tage del i udviklingen af et trygt, motiverende og lærende ungemiljø for vores børn på 6. 9. årgang. Hos os kan du også blive en del af LKT-teamet, hvis du har uddannelse og eller erfaring inden for arbejdet med børn og unges adfærd, læring og trivsel. Hvis du derudover har kompetencer inden for idræt, historie og eller andre kulturfag, så har vi gode muligheder for at skræddersy en god fagpakke til dig. Vi har ambitioner for alle elever både fagligt, personligt og socialt. Vi vil have glade, motiverede børn og unge, som står på tæer, fordi de kan og vil. Vi vil have trygge forældre, der bliver set, hørt og forstået, og som føler sig inddraget i børnenes læring og skolens liv. Vi vil have dygtige, modige og fagligt stærke medarbejdere, der smitter eleverne med engagement, og som gennem gode relationer får alle vores børn og unge til at opleve succes som elever og mennesker. Vi forventer, at: du er linjefagsuddannet i dansk. du skaber gode og tillidsfulde relationer til alle elever. du er en kompetent klasseleder, der kan skabe tydelige og trygge rammer omkring dig. du har lyst og evner til at udvikle et motiverende læringsmiljø, hvor alle elever kan være skabende og kreative. du indgår i et konstruktivt samarbejde med forældre. du kan skabe stærke sociale og faglige fællesskaber med plads til forskellighed. du er en holdspiller, der ønsker at indgå i et stærkt fagligt fællesskab med dine kollegaer. Det prioriterer vi: Lærerne og pædagogerne arbejder tæt sammen i årgangsteams. Vi har en ekstra fagholdlærer i dansk og matematik på årgangene, så der er mulighed for holddeling. Vi skemalægger, så fagtimerne ligger parallelt med de øvrige klasser på årgangen for at skabe de bedste muligheder for holddeling og undervisningsdifferentiering. Vores PLC ressourcepersoner har timer til at deltage i planlægningen og udførelsen af læringsforløb og til kollegial sparring. Vi har et godt socialt fællesskab, der er kendetegnet ved masser af humor og højt til loftet. Vi er fejlmodige, og vi udvikler os sammen hen mod at skabe en rigtig god skole for alle elever. Lyngholmskolen er en veletableret, attraktiv folkeskole i Farum i Furesø Kommune med 600 elever og 70 lærere. Skolen er det positive tilvalg for de fleste forældre i distriktet, og vores elever er den fantastiske sum af de forskelle og fællestræk, der karakteriserer Farum. Vi er også Furesø Kommunes læse- og sprogtilbud for elever med læseudfordringer fra 7. til 9. årgang, og så har vi Lyngholmskolens gruppeordning, der er en selvstændig afdeling for elever med socioemotionelle vanskeligheder. Vores fritidstilbud er velfungerende og stærkt integreret i skolens dagligdag. Hvis du mener, at du er den dansklærer vi leder efter, og du gerne vil være en del af vores skole, så kan vi sammensætte en attraktiv stilling til dig på fuldtid. Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn med tiltrædelse 1. februar 2020. Vil du vide mere? Så kontakt skoleleder Pia Christensen på telefon 7216 4180 eller mail pich@furesoe.dk eller souschef og afdelingsleder for ungemiljøet Louise Hjorth-Jensen på telefon 7216 5036 eller mail lhj1@furesoe.dk.Du kan også kontakte os på telefon 7235 7100 eller mail lyngholmskolen@furesoe.dk Ansøgningsfristen er 17. december 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler før juleferien.Lyngholmskolen søger en engageret dansklærer, der ønsker at tage del i udviklingen af et trygt, motiverende og lærende ungemiljø for vores børn på 6. – 9. årgang. Hos os kan du også blive en del af LKT-teamet, hvis du har uddannelse og/eller erfaring inden for arbejdet med børn og unges adfærd, læring og trivsel. Hvis du derudover har kompetencer inden for idræt, historie og/eller andre kulturfag, så har vi gode muligheder for at skræddersy en god fagpakke til dig.
 
Vi har ambitioner for alle elever – både fagligt, personligt og socialt. Vi vil have glade, motiverede børn og unge, som står på tæer, fordi de kan og vil. Vi vil have trygge forældre, der bliver set, hørt og forstået, og som føler sig inddraget i børnenes læring og skolens liv. Vi vil have dygtige, modige og fagligt stærke medarbejdere, der smitter eleverne med engagement, og som gennem gode relationer får alle vores børn og unge til at opleve succes som elever og mennesker. 

Vi forventer, at:
  • du er linjefagsuddannet i dansk.
  • du skaber gode og tillidsfulde relationer til alle elever.
  • du er en kompetent klasseleder, der kan skabe tydelige og trygge rammer omkring dig.
  • du har lyst og evner til at udvikle et motiverende læringsmiljø, hvor alle elever kan være skabende og kreative.
  • du indgår i et konstruktivt samarbejde med forældre.
  • du kan skabe stærke sociale og faglige fællesskaber med plads til forskellighed.
  • du er en holdspiller, der ønsker at indgå i et stærkt fagligt fællesskab med dine kollegaer.

Det prioriterer vi:
  • Lærerne og pædagogerne arbejder tæt sammen i årgangsteams.
  • Vi har en ekstra fagholdlærer i dansk og matematik på årgangene, så der er mulighed for holddeling.
  • Vi skemalægger, så fagtimerne ligger parallelt med de øvrige klasser på årgangen for at skabe de bedste muligheder for holddeling og undervisningsdifferentiering.
  • Vores PLC ressourcepersoner har timer til at deltage i planlægningen og udførelsen af læringsforløb og til kollegial sparring.
  • Vi har et godt socialt fællesskab, der er kendetegnet ved masser af humor og højt til loftet.
  • Vi er fejlmodige, og vi udvikler os sammen hen mod at skabe en rigtig god skole for alle elever.

Lyngholmskolen er en veletableret, attraktiv folkeskole i Farum i Furesø Kommune med 600 elever og 70 lærere. Skolen er det positive tilvalg for de fleste forældre i distriktet, og vores elever er den fantastiske sum af de forskelle og fællestræk, der karakteriserer Farum. Vi er også Furesø Kommunes læse- og sprogtilbud for elever med læseudfordringer fra 7. til 9. årgang, og så har vi Lyngholmskolens gruppeordning, der er en selvstændig afdeling for elever med socioemotionelle vanskeligheder. Vores fritidstilbud er velfungerende og stærkt integreret i skolens dagligdag.
 
Hvis du mener, at du er den dansklærer vi leder efter, og du gerne vil være en del af vores skole, så kan vi sammensætte en attraktiv stilling til dig på fuldtid. Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn med tiltrædelse 1. februar 2020.
 
Vil du vide mere? Så kontakt skoleleder Pia Christensen på telefon 7216 4180 eller mail pich@furesoe.dk eller souschef og afdelingsleder for ungemiljøet Louise Hjorth-Jensen på telefon 7216 5036 eller mail lhj1@furesoe.dk.
Du kan også kontakte os på telefon 7235 7100 eller mail lyngholmskolen@furesoe.dk
 
Ansøgningsfristen er 17. december 2019. Vi afholder ansættelsessamtaler før juleferien.
 

ORS/Small/f7085aa5_logo.jpegLyngholmskolenFarum2019-12-03T10:00:39.5302019-12-17T00:00:00
330133400Lyngholmskolen søger dansklærer til læseklassetilbud og læsevejledningBasic Vi søger en engageret og humørfyldt lærer, der brænder for at arbejde med børn, som har læse-, skrive- og sprogvanskeligheder.Hos os kommer du til at indgå i et tæt kollegialt samarbejde med de øvrige lærere på 7. årgang og skolens anden læsevejleder. I rollen som læsevejleder bliver du medudvikler af skolens strategi og medskaber af inspirerende og motiverende indsatser for at skabe dygtige læsere.Du bliver også en del af vores pædagogiske læringscenter, der som team understøtter skolens samlede udvikling mod at være en børneparat skole, hvor alle elever bliver så dygtige, som de kan. Lyngholmskolen varetager Furesø Kommunes tilbud til elever fra 7. til 9. klasse med specifikke læse-, skrive- og sprogvanskeligheder. Læseklasserne, i daglig tale f-klasserne, er parallellagt med en almenklasse, hvilket giver optimale muligheder for faglig og social inklusion. F-teamet er en naturlig del af årgangsteamet.I hver f-klasse går der mellem fem til ti elever, og de har to klasselærere tilknyttet, der har særlig interesse i at undervise børn og unge med læse-, skrive- og sprogvanskeligheder. Derudover indgår f-teamet i et tæt samarbejde med de øvrige f-klasselærere, souschef, psykolog, talepædagog, sundhedsplejeske, UU-vejleder, læsekonsulenter og læsekoordinator.Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere har en anerkendende tilgang til eleverne og en forståelse for, at alle elever lærer forskelligt. Vi ønsker, at alle elever skal stå på tæer for at nå deres fulde potentiale og blive så dygtige som muligt. FagkompetencerUdover dansk er det en fordel, hvis du også kan undervise i kulturfag og eventuelt idræt.Vi forventer, at du har stor tålmodighed, er god til relationsarbejde, kan motivere og tilrettelægge en undervisning med særligt fokus på, at eleverne oplever at lykkes. Specialpædagogiske kompetencer er afgørende for at kunne understøtte elevernes faglige, sociale og personlige udvikling bedst muligt. Samarbejde og strukturLyngholmskolen er kendetegnet ved at have et stærkt fællesskab, hvor man kan sparre professionelt med sine kollegaer og hygge sig sammen. Lærerne og pædagogerne arbejder i årgangsteam, hvor det meste af undervisningen er parallellagt. Dette skaber gode muligheder for undervisningsdifferentiering og faglige fællesskaber.I Furesø Kommune er der etableret en fælles forståelse for arbejdet, der blandt andet betyder, at lærerne i gennemsnit skal arbejde på skolen 35 timer om ugen. Individuel forberedelse kan derfor i nogen grad foregå hjemme. LyngholmskolenVi er en tresporet skole med cirka 600 elever og 70 lærere fordelt på tre afdelinger: miniunivers, børnemiljø og ungemiljø. Vores fritidstilbud er velfungerende og stærkt integreret i skolens dagligdag. Skolen er kendetegnet ved gode fysiske rammer og et positivt læringsmiljø. Vi har en anerkendende tilgang til eleverne, og vi tilbyder en varieret og motiverende skoledag for alle.Vil du vide mere? Så kontakt skoleleder: Pia Christensen på tlf. 7216 4180 eller mail pich@furesoe.dk eller souschef og afdelingsleder for læseklassetilbuddet: Louise Hjorth-Jensen, på tlf. 7216 5035 eller mail lhj1@furesoe.dk. Du kan også kontakte skolen på tlf. 7235 7100 eller mail lyngholmskolen@furesoe.dkStillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn med tiltrædelse 1. februar 2020 eller snarest herefter.Søg stillingen via furesoe.dk jobAnsøgningsfristen er den 17. december 2019 klokken 23.00. Vi vil afholde ansættelsessamtaler løbende.Vi søger en engageret og humørfyldt lærer, der brænder for at arbejde med børn, som har læse-, skrive- og sprogvanskeligheder.

Hos os kommer du til at indgå i et tæt kollegialt samarbejde med de øvrige lærere på 7. årgang og skolens anden læsevejleder. I rollen som læsevejleder bliver du medudvikler af skolens strategi og medskaber af inspirerende og motiverende indsatser for at skabe dygtige læsere.
Du bliver også en del af vores pædagogiske læringscenter, der som team understøtter skolens samlede udvikling mod at være en børneparat skole, hvor alle elever bliver så dygtige, som de kan.    
 
Lyngholmskolen varetager Furesø Kommunes tilbud til elever fra 7. til 9. klasse med specifikke læse-, skrive- og sprogvanskeligheder. Læseklasserne, i daglig tale f-klasserne, er parallellagt med en almenklasse, hvilket giver optimale muligheder for faglig og social inklusion. F-teamet er en naturlig del af årgangsteamet.
I hver f-klasse går der mellem fem til ti elever, og de har to klasselærere tilknyttet, der har særlig interesse i at undervise børn og unge med læse-, skrive- og sprogvanskeligheder. Derudover indgår f-teamet i et tæt samarbejde med de øvrige f-klasselærere, souschef, psykolog, talepædagog, sundhedsplejeske, UU-vejleder, læsekonsulenter og læsekoordinator.
Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere har en anerkendende tilgang til eleverne og en forståelse for, at alle elever lærer forskelligt. Vi ønsker, at alle elever skal stå på tæer for at nå deres fulde potentiale og blive så dygtige som muligt.
 
Fagkompetencer
Udover dansk er det en fordel, hvis du også kan undervise i kulturfag og eventuelt idræt.
Vi forventer, at du har stor tålmodighed, er god til relationsarbejde, kan motivere og tilrettelægge en undervisning med særligt fokus på, at eleverne oplever at lykkes. Specialpædagogiske kompetencer er afgørende for at kunne understøtte elevernes faglige, sociale og personlige udvikling bedst muligt.   
 
Samarbejde og struktur
Lyngholmskolen er kendetegnet ved at have et stærkt fællesskab, hvor man kan sparre professionelt med sine kollegaer og hygge sig sammen.   
Lærerne og pædagogerne arbejder i årgangsteam, hvor det meste af undervisningen er parallellagt. Dette skaber gode muligheder for undervisningsdifferentiering og faglige fællesskaber.
I Furesø Kommune er der etableret en fælles forståelse for arbejdet, der blandt andet betyder, at lærerne i gennemsnit skal arbejde på skolen 35 timer om ugen. Individuel forberedelse kan derfor i nogen grad foregå hjemme.
 
Lyngholmskolen
Vi er en tresporet skole med cirka 600 elever og 70 lærere fordelt på tre afdelinger: miniunivers, børnemiljø og ungemiljø. Vores fritidstilbud er velfungerende og stærkt integreret i skolens dagligdag. Skolen er kendetegnet ved gode fysiske rammer og et positivt læringsmiljø. Vi har en anerkendende tilgang til eleverne, og vi tilbyder en varieret og motiverende skoledag for alle.

Vil du vide mere? Så kontakt skoleleder: Pia Christensen på tlf. 7216 4180 eller mail pich@furesoe.dk eller souschef og afdelingsleder for læseklassetilbuddet: Louise Hjorth-Jensen, på tlf. 7216 5035 eller mail lhj1@furesoe.dk. Du kan også kontakte skolen på tlf. 7235 7100 eller mail lyngholmskolen@furesoe.dk
Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn med tiltrædelse 1. februar 2020 eller snarest herefter.
Søg stillingen via furesoe.dk/job
Ansøgningsfristen er den 17. december 2019 klokken 23.00. Vi vil afholde ansættelsessamtaler løbende.
 

ORS/Small/036bf157_logo.jpegLyngholmskolenFarum2019-12-02T09:00:24.8032019-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Naturfagslærer med Fysik/kemi til udskolingen

Frederiksværk Skole

Frederiksværk
Naturfagslærer m. Fysik kemi til udskolingen på Frederiksværk skoleVi søger en lærer der er fagligt fokuseret, har blik for elevernes progression og som har stærke relationskompetencer.Vi forestiller os, at du brænder for naturfagene og forstår at f...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:14. januar 2020

Lærer til Solvangskolens basishold

Solvangskolen

Farum
Lærer til Solvangskolens basishold i Furesø Kommune bliv en vigtig del af noget større!Hvad hedder en retvinklet trekant, fotosyntese eller grundstofferne i det periodiske system på tyrkisk, polsk eller arabisk? Det ved Ibrahim, Julia og Fatima, hvi...
Indrykket:9. december 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Lærere til Ølsted Skole

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Ølsted Skole vokser og har brug for lærere, der er vilde med skoleudviklingDejlige kollegaer, godt skema og mulighed for at forme identiteten på noget nyt er det noget for dig?Vi udvider og søger derfor fagligt stærke og engagerede lærere til lærers...
Indrykket:9. december 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Lyngholmskolen søger en dansklærer til ungemiljøet, hvor det også er muligt at få LKT-opgaver omkring trivsel og inklusion

Lyngholmskolen

Farum
Lyngholmskolen søger en engageret dansklærer, der ønsker at tage del i udviklingen af et trygt, motiverende og lærende ungemiljø for vores børn på 6. 9. årgang. Hos os kan du også blive en del af LKT-teamet, hvis du har uddannelse og eller erfaring ...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Lyngholmskolen søger dansklærer til læseklassetilbud og læsevejledning

Lyngholmskolen

Farum
Vi søger en engageret og humørfyldt lærer, der brænder for at arbejde med børn, som har læse-, skrive- og sprogvanskeligheder.Hos os kommer du til at indgå i et tæt kollegialt samarbejde med de øvrige lærere på 7. årgang og skolens anden læsevejlede...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:17. december 2019