Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lærer til matematik i mellemtrin

Vejle Privatskole søger en lærer med undervisningskompetence i matematik

Er du uddannet lærer med linjefag i matematik, er du den, vi søger til fastansættelse fra 1. august eller hurtigst muligt.

Vi tilbyder

- Lille skole med fokus på faglighed
- Gode kollegaer med fokus på trivsel
- Læringsmiljø præget af faglighed, frihed og åbenhed
- Attraktiv løn og gode arbejdsforhold

Vejle Privatskole er en friskole med 180 elever og 50 børnehave/vuggestue børn. Vi er 12 lærere og 10 pædagoger. Vi er en mangfoldig skole med plads til alle. Skolens undervisning og læring er tilrettelagt specifikt til flersprogede elever, med fokus på dansk som andetsprog, mangfoldighed, international miljø. Vi har en ambition om, at hæve vores kompetencer i STEAM (Science, Technology, Engineering, Art & Math) samt danne en international linje med denne retning.

Skolen ligger centralt i Vejle i nye lokaler. Vi er i gang med etableringen af et nyt fysiklokale, som du skal være med til at indrette og danne rammerne omkring.

Du er erfaren, er nysgerrig på din faglighed, gerne vil lære fra dig og er åben overfor sparring. Vi tænker, at du har en naturlig anerkendende omgangstone og kender værdien af et godt skole/hjem-samarbejde.

Stillingen

Stillingen vi tilbyder, er på fuldtid og fast. Du skal kunne starte senest 8. august 2019. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst for friskoler, men vi har en attraktiv lokal lønaftale med tillæg til kandidatuddannede og kompetencetillæg. 

Yderligere oplysninger 

Ønsker du, at høre nærmere omstillingens indhold eller specifikt om skolen, så kontakt skoleleder på 2889 8787 eller ai@vejleps.dk. Du er også velkommen til at booke tid til en rundvisning. Du kan altid se mere på skolens hjemmeside: www.vejleps.dk 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022416Phoenix-1c448dd112019-06-03T00:00:00Lærer til matematik i mellemtrin

Vejle Privatskole søger en lærer med undervisningskompetence i matematik

Er du uddannet lærer med linjefag i matematik, er du den, vi søger til fastansættelse fra 1. august eller hurtigst muligt.

Vi tilbyder

- Lille skole med fokus på faglighed
- Gode kollegaer med fokus på trivsel
- Læringsmiljø præget af faglighed, frihed og åbenhed
- Attraktiv løn og gode arbejdsforhold

Vejle Privatskole er en friskole med 180 elever og 50 børnehave/vuggestue børn. Vi er 12 lærere og 10 pædagoger. Vi er en mangfoldig skole med plads til alle. Skolens undervisning og læring er tilrettelagt specifikt til flersprogede elever, med fokus på dansk som andetsprog, mangfoldighed, international miljø. Vi har en ambition om, at hæve vores kompetencer i STEAM (Science, Technology, Engineering, Art & Math) samt danne en international linje med denne retning.

Skolen ligger centralt i Vejle i nye lokaler. Vi er i gang med etableringen af et nyt fysiklokale, som du skal være med til at indrette og danne rammerne omkring.

Du er erfaren, er nysgerrig på din faglighed, gerne vil lære fra dig og er åben overfor sparring. Vi tænker, at du har en naturlig anerkendende omgangstone og kender værdien af et godt skole/hjem-samarbejde.

Stillingen

Stillingen vi tilbyder, er på fuldtid og fast. Du skal kunne starte senest 8. august 2019. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst for friskoler, men vi har en attraktiv lokal lønaftale med tillæg til kandidatuddannede og kompetencetillæg. 

Yderligere oplysninger 

Ønsker du, at høre nærmere omstillingens indhold eller specifikt om skolen, så kontakt skoleleder på 2889 8787 eller ai@vejleps.dk. Du er også velkommen til at booke tid til en rundvisning. Du kan altid se mere på skolens hjemmeside: www.vejleps.dk 

2019-06-17T11:52:55.547 Vejle Privatskole søger en lærer med undervisningskompetence i matematik Er du uddannet lærer med linjefag i matematik, er du den, vi søger til fastansættelse fra 1. august eller hurtigst muligt. Vi tilbyder - Lille skole med fokus på faglighed- Gode kollegaer med fokus på trivsel- Læringsmiljø præget af faglighed, frihed og åbenhed- Attraktiv løn og gode arbejdsforhold Vejle Privatskole er en friskole med 180 elever og 50 børnehave vuggestue børn. Vi er 12 lærere og 10 pædagoger. Vi er en mangfoldig skole med plads til alle. Skolens undervisning og læring er tilrettelagt specifikt til flersprogede elever, med fokus på dansk som andetsprog, mangfoldighed, international miljø. Vi har en ambition om, at hæve vores kompetencer i STEAM (Science, Technology, Engineering, Art Math) samt danne en international linje med denne retning. Skolen ligger centralt i Vejle i nye lokaler. Vi er i gang med etableringen af et nyt fysiklokale, som du skal være med til at indrette og danne rammerne omkring. Du er erfaren, er nysgerrig på din faglighed, gerne vil lære fra dig og er åben overfor sparring. Vi tænker, at du har en naturlig anerkendende omgangstone og kender værdien af et godt skole hjem-samarbejde. Stillingen Stillingen vi tilbyder, er på fuldtid og fast. Du skal kunne starte senest 8. august 2019. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst for friskoler, men vi har en attraktiv lokal lønaftale med tillæg til kandidatuddannede og kompetencetillæg. Yderligere oplysninger Ønsker du, at høre nærmere omstillingens indhold eller specifikt om skolen, så kontakt skoleleder på 2889 8787 eller ai@vejleps.dk. Du er også velkommen til at booke tid til en rundvisning. Du kan altid se mere på skolens hjemmeside: www.vejleps.dk11jobnet1c448dd1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-06T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3525565Vejle Privatskole11Vestre Engvej 567100VejleDKDanmark0job@vejleps.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759289JobNet4987801498780110011-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c448dd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c448dd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c448dd1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1c448dd1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgLærer til matematik i mellemtrin12008011Dansk3Læse/ tale233102Folkeskolelærer9Undervisning og pædagogik361779755Ahmet Inciklijob@vejleps.dkDKDanmarkDKDanmark330101388Lærer til StjernevejskolenRobot Om jobbetEr du en faglig, engageret og ambitiøs matematik- og idrætslærer? Er du god til at skabe gode samarbejdsrelationer? Har du godt humør? Har du lyst til at være kollega med en række gode og dygtige medarbejdere? Så har vi stillingen. Vi tilbyder en fast fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. december 2019 (gerne før). Du er uddannet lærer Du har matematik og idræt som linjefag Indskolingen og mellemtrin er der, hvor dine kompetencer kommer bedst i spil. Din profilVi forventer, at du: er uddannet lærer er en robust og kompetent underviser er optaget af, at eleverne bliver dygtige og trives er positiv, engageret, udviklingsorienteret og parat til at indgå i et tæt samarbejde med dit team af lærere og pædagoger samt forældrene kan (sam)arbejde systematisk med klasserumsledelse er god til at skabe relationer og kan motivere har øje for elevernes ressourcer og kan sætte dem i spil Derfor skal du vælge osVi kan tilbyde: en udviklingsorienteret skole, hvor vi sammen finder gode muligheder og løsninger engagerede og dygtige kollegaer, der er parate til at løfte de fremadrettede opgaver proaktivt og professionelt, og som gerne bidrager aktivt med nye ideer og initiativer sparring og vejledning vi er - sammen med de andre skoler i kommunen - en del af Program for læringsledelse . vi har en aktiv og udviklingsorienteret skolebestyrelse og god forældreopbakning vi kan lide vores arbejde, og vi er stolte af de resultater vi opnår sammen med vores elever vi arbejder i teams og med PLF Vores vision er Læring og trivsel for alle . Løn og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Ansøger, der får tilbudt jobbet, vil blive anmodet om tilladelse til at indhente børneattest. Hvis du vil vide mereYderligere oplysninger og evt. aftale om rundvisning mandag den 21. oktober 2019 ved henvendelse på telefon 7974 1150. Skoleleder Sabina Marquard Madsen, mail: sabina.madsen@hedensted.dk eller viceskoleleder Asger Hansen Johansson, mail: asger.johansson@hedensted.dk AnsøgningFor at komme i betragtning skal ansøgning sendes over jobportalen på Hedensted Kommunes hjemmeside. Ansøgningsfrist torsdag den 24. oktober 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 28. oktober 2019 fra kl. 16. Om osVi har ca. 610 elever i 0.-9. kl., en SFO med ca. 210 børn samt en centerafdeling med knap 50 elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser. I vores værdier tager vi udgangspunkt i det enkelte barn, men anser det for vigtigt at barnet samtidig indgår i et forpligtende fællesskab. Vi værdsætter, at både tradition og fornyelse vægtes, at åbenhed og dialog fremmes, samt at børnene møder læringsmiljøer, der fremmer læring og sikrer faglighed således, at de bliver parate til uddannelse eller job. Vi arbejder målrettet på at bringe resurse, vejledere og indsatser bedst muligt i spil, så vi rammer så mange børn som muligt. Udviklingsmål for skolen vil I de kommende år være PLF, mentalisering og faglig stilladsering. Kommunens idrætstalentklasser for 7.-9. årgang er placeret på Stjernevejskolen.

Om jobbet
Er du en faglig, engageret og ambitiøs matematik- og idrætslærer? Er du god til at skabe gode samarbejdsrelationer? Har du godt humør? Har du lyst til at være kollega med en række gode og dygtige medarbejdere? Så har vi stillingen.

Vi tilbyder en fast fuldtidsstilling til besættelse pr. 1. december 2019 (gerne før).

  • Du er uddannet lærer
  • Du har matematik og idræt som linjefag
  • Indskolingen og mellemtrin er der, hvor dine kompetencer kommer bedst i spil.

 

Din profil
Vi forventer, at du:

  • er uddannet lærer
  • er en robust og kompetent underviser
  • er optaget af, at eleverne bliver dygtige og trives
  • er positiv, engageret, udviklingsorienteret og parat til at indgå i et tæt samarbejde med dit team af lærere og pædagoger samt forældrene
  • kan (sam)arbejde systematisk med klasserumsledelse
  • er god til at skabe relationer og kan motivere
  • har øje for elevernes ressourcer og kan sætte dem i spil

 

Derfor skal du vælge os
Vi kan tilbyde:

  • en udviklingsorienteret skole, hvor vi sammen finder gode muligheder og løsninger
  • engagerede og dygtige kollegaer, der er parate til at løfte de fremadrettede opgaver proaktivt og professionelt, og som gerne bidrager aktivt med nye ideer og initiativer
  • sparring og vejledning
  • vi er - sammen med de andre skoler i kommunen - en del af ”Program for læringsledelse”.
  • vi har en aktiv og udviklingsorienteret skolebestyrelse og god forældreopbakning
  • vi kan lide vores arbejde, og vi er stolte af de resultater vi opnår sammen med vores elever
  • vi arbejder i teams og med PLF

Vores vision er ”Læring og trivsel for alle”.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Ansøger, der får tilbudt jobbet, vil blive anmodet om tilladelse til at indhente børneattest.

 

Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger og evt. aftale om rundvisning mandag den 21. oktober 2019 ved henvendelse på telefon 7974 1150.

Skoleleder Sabina Marquard Madsen, mail: sabina.madsen@hedensted.dk eller viceskoleleder Asger Hansen Johansson, mail: asger.johansson@hedensted.dk

 

Ansøgning
For at komme i betragtning skal ansøgning sendes over jobportalen på Hedensted Kommunes hjemmeside. Ansøgningsfrist torsdag den 24. oktober 2019.

Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 28. oktober 2019 fra kl. 16.

 

Om os
Vi har ca. 610 elever i 0.-9. kl., en SFO med ca. 210 børn samt en centerafdeling med knap 50 elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser.

I vores værdier tager vi udgangspunkt i det enkelte barn, men anser det for vigtigt at barnet samtidig indgår i et forpligtende fællesskab. Vi værdsætter, at både tradition og fornyelse vægtes, at åbenhed og dialog fremmes, samt at børnene møder læringsmiljøer, der fremmer læring og sikrer faglighed således, at de bliver parate til uddannelse eller job. Vi arbejder målrettet på at bringe resurse, vejledere og indsatser bedst muligt i spil, så vi ”rammer” så mange børn som muligt. Udviklingsmål for skolen vil I de kommende år være PLF, mentalisering og faglig stilladsering.

Kommunens idrætstalentklasser for 7.-9. årgang er placeret på Stjernevejskolen.

StjernevejsskolenHedensted2019-10-04T00:00:002019-10-24T00:00:00
330103539Specialteam søger kolleger med specialpædagogiske kompetencerRobot To specialpædagogiske kolleger søges til nyt skolefraværsteam med udgående funktion til elever i specialområdet i Favrskov kommune.Tiltrædelse fra 1. december 2019 begge er faste fuldtidsstillinger.Skovvangskolen i Hammel skal hjælpe elever med massivt skolefravær i Favrskov kommune.Vi søger derfor kolleger, der vil etablere tilbuddet i tæt samarbejde med PPR, Favrskov og skolens ledelse.Teamet skal dels varetage sygeundervisning i elevernes hjem samt i tæt samarbejde med forældrene og elevens skole arbejde målrettet med at hjælpe eleven retur på egen skole i passende tempo.Hvem er vi? Skovvangskolen er en velfungerende folkeskole med ca. 700 elever fra 0. 10. kl., heraf ca. 100 elever i vores specialområde. Vi er en afdelingsopdelt skole med en specialklasserække for børn med forskellige diagnoser bl.a. socio-emotionelle udfordringer, ADHD og autismespektrumforstyrrelser. Du bliver en del af en personalegruppe på ca. 120 ansatte med høje ambitioner, lyst til udvikling og glimt i øjet.Skovvangskolen bevæger dig.Skovvangskolen er optaget af at bevæge elever, forældre, eksterne samarbejdsparter og os selv. Bevægelse handler ikke kun om den fysiske dimension, men går på fire ben: læring, trivsel, fællesskab og sundhed. At bevæge handler for om balancen mellem progression og ro til at blive bevæget.Vi søger to kollegaer:Der har erfaring inden for specialundervisning og meget gerne uddannelse og kurser i specialpædagogisk tilgang, fx inden for autisme. Du skal kunne holde det ene øje på detaljen og det andet på de store linjer.Der har stærke relationelle kompetencer - og kan bruge dem til at skabe tryghed og udvikling.Har en bred forståelse af undervisning og dermed har evnen til at tilrettelægge alternative undervisningsformer- og indhold, der motiverer, engagerer og udfordrer tilpas.Der prioriterer et udvidet og meget tæt samarbejde med forældre og kolleger, PPR, modtagende skole samt eksterne samarbejdsparter som fx viso.Der ser muligheder frem for begrænsninger og ser gevinsten ved sparring og feedback. Supervision bliver således en del af den støtte, du vil få.Der kan stille egen bil til rådighed, da undervisning også vil foregå i elevens hjem.Det praktiske:Ansøgningsfrist d. 27. oktober via Favrskov Kommunes rekrutteringssystem.Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag d. 29. oktober fra kl. 15.00.For evt. interesserede ansøgere afholder vi infomøde om teamets opgaver d. 22. oktober kl 16 til 17 på Skovvangskolen. Tilmelding ikke nødvendig.Spørgsmål kan rettes til skoleleder, Morten Tipsmark på moti@favrskov.dk eller viceskoleleder Ole Pilgaard på opsk@favrskov.dk.Ansættelse efter gældende overenskomst for lærere pædagoger.Du skal være opmærksom på, at Favrskov Kommune vil indhente børne- og straffeattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.Vi glæder os til at høre fra dig!Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskTo specialpædagogiske kolleger søges til nyt skolefraværsteam med udgående funktion til elever i specialområdet i Favrskov kommune.

Tiltrædelse fra 1. december 2019 – begge er faste fuldtidsstillinger.

Skovvangskolen i Hammel skal hjælpe elever med massivt skolefravær i Favrskov kommune.
Vi søger derfor kolleger, der vil etablere tilbuddet i tæt samarbejde med PPR, Favrskov og skolens ledelse.
Teamet skal dels varetage sygeundervisning i elevernes hjem samt i tæt samarbejde med forældrene og elevens skole arbejde målrettet med at hjælpe eleven retur på egen skole i passende tempo.

Hvem er vi?
Skovvangskolen er en velfungerende folkeskole med ca. 700 elever fra 0. – 10. kl., heraf ca. 100 elever i vores specialområde. Vi er en afdelingsopdelt skole med en specialklasserække for børn med forskellige diagnoser bl.a. socio-emotionelle udfordringer, ADHD og autismespektrumforstyrrelser. Du bliver en del af en personalegruppe på ca. 120 ansatte med høje ambitioner, lyst til udvikling og glimt i øjet.

Skovvangskolen – bevæger dig.
Skovvangskolen er optaget af at bevæge elever, forældre, eksterne samarbejdsparter og os selv. Bevægelse handler ikke kun om den fysiske dimension, men går på fire ben: læring, trivsel, fællesskab og sundhed. At bevæge handler for om balancen mellem progression og ro til at blive bevæget.

Vi søger to kollegaer:
  • Der har erfaring inden for specialundervisning og meget gerne uddannelse og kurser i specialpædagogisk tilgang, fx inden for autisme. Du skal kunne holde det ene øje på detaljen og det andet på de store linjer.
  • Der har stærke relationelle kompetencer - og kan bruge dem til at skabe tryghed og udvikling.
  • Har en bred forståelse af undervisning og dermed har evnen til at tilrettelægge alternative undervisningsformer- og indhold, der motiverer, engagerer og udfordrer tilpas.
  • Der prioriterer et udvidet og meget tæt samarbejde med forældre og kolleger, PPR, modtagende skole samt eksterne samarbejdsparter som fx viso.
  • Der ser muligheder frem for begrænsninger og ser gevinsten ved sparring og feedback. Supervision bliver således en del af den støtte, du vil få.
  • Der kan stille egen bil til rådighed, da undervisning også vil foregå i elevens hjem.

Det praktiske:
Ansøgningsfrist d. 27. oktober via Favrskov Kommunes rekrutteringssystem.
Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag d. 29. oktober fra kl. 15.00.
For evt. interesserede ansøgere afholder vi infomøde om teamets opgaver d. 22. oktober kl 16 til 17 på Skovvangskolen. Tilmelding ikke nødvendig.

Spørgsmål kan rettes til skoleleder, Morten Tipsmark på moti@favrskov.dk eller viceskoleleder Ole Pilgaard på opsk@favrskov.dk.
Ansættelse efter gældende overenskomst for lærere / pædagoger.

Du skal være opmærksom på, at Favrskov Kommune vil indhente børne- og straffeattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHammel2019-10-09T00:00:002019-10-27T00:00:00
330102063Lærer til Dybkær SpecialskoleRobot Speciallærer til afdeling for elever med særlige behov. Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov - så læs videre her måske er det dig vi søger? Vi har en fast stilling som lærer ledig med ansættelse pr. 1. november 2019 eller hurtigst muligt herefter. Stillingen vil være med en ugentlig arbejdstid på 37 timer pr. uge. Den nye afdeling Salamanca , der har sit pædagogiske afsæt i naturen, blev etableret i Kompedalskovene i januar. Der går pt. fem elever i afdelingen, og den konkrete undervisning er oftest med en eller to elever ad gangen. Salamancaafdelingen er en del af en samlet organisation som også består af Dybkær Specialskole, Videnshus Dybkær og Dybkærbusserne. I alt er der ca. 100 ansatte, hvoraf ca. 70 ansatte er pædagogisk personale. Målgruppen i afdelingen er elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Der er ikke tale om en homogen gruppe, men derimod elever, der primært har det til fælles, at de i en periode har behov for et helt særligt tilrettelagt skoletilbud, der kan være så fleksibelt, at det kan tage udgangspunkt i elevens aktuelle funktionsniveau og udviklingspotentiale. Der er tale om elever, som kan være flygtningebørn med traumer eller andre børn unge med så komplekse vanskeligheder, at de måske har oplevet flere skift gennem nogle af kommunens øvrige skoletilbud, uden at de er kommet i tilstrækkelig trivsel og læring. Pædagogisk grundlag: Det er Salamanca afdelingens centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Salamancaafdelingen skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev begynder i afdelingen, kan han hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov. Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag . Din profil: Har erfaring med specialpædagogisk arbejde.Brænder for at arbejde med børn og unge med komplekse og sammensatte vanskelighederKan lide at arbejde pædagogisk og didaktisk med udgangspunkt i naturen.Lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt målrettet undervisningsaktivitet.Tydelig i din kommunikation og er struktureret med et godt overblik.Personlig robust og erfaringer fra at arbejde med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen.Evt. relevant videregående efteruddannelse på diplom-, master eller kandidatniveau.Fordel hvis du har erfaring med at inddrage natur og bevægelse, det frie rum i undervisningen.Vi tilbyder:Unik mulighed for at være med til at videreudvikle vores nye afdeling Salamanca.Arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang.Et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer.Faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe i inklusionscenteret.Skoletilbuddet benytter fysiske rammer, der ligger tæt på i naturen.Ansøgere der skal til samtale, vil inden samtalen blive tilbudt et møde med uddybende informationer samt en rundvisning. Der henvises i øvrigt til skolens hjemmeside, www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk. Den nye afdeling fremgår ikke af hjemmesiden! Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller Anne Houborg Mundbjerg på tlf. 29 47 22 12. Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 23. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Speciallærer til afdeling for elever med særlige behov.
 
Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov - så læs videre her – måske er det dig vi søger?
 
Vi har en fast stilling som lærer ledig med ansættelse pr. 1. november 2019 eller hurtigst muligt herefter. Stillingen vil være med en ugentlig arbejdstid på 37 timer pr. uge.
 
Den nye afdeling – ”Salamanca”, der har sit pædagogiske afsæt i naturen, blev etableret i Kompedalskovene i januar. Der går pt. fem elever i afdelingen, og den konkrete undervisning er oftest med en eller to elever ad gangen. Salamancaafdelingen er en del af en samlet organisation som også består af Dybkær Specialskole, Videnshus Dybkær og Dybkærbusserne. I alt er der ca. 100 ansatte, hvoraf ca. 70 ansatte er pædagogisk personale.
 
Målgruppen i afdelingen er elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Der er ikke tale om en homogen gruppe, men derimod elever, der primært har det til fælles, at de i en periode har behov for et helt særligt tilrettelagt skoletilbud, der kan være så fleksibelt, at det kan tage udgangspunkt i elevens aktuelle funktionsniveau og udviklingspotentiale. Der er tale om elever, som kan være flygtningebørn med traumer eller andre børn/unge med så komplekse vanskeligheder, at de måske har oplevet flere skift gennem nogle af kommunens øvrige skoletilbud, uden at de er kommet i tilstrækkelig trivsel og læring.
 
Pædagogisk grundlag:
”Det er Salamanca afdelingens centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Salamancaafdelingen skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev begynder i afdelingen, kan han/hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov.
Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag”.
 
Din profil:
  • Har erfaring med specialpædagogisk arbejde.
  • Brænder for at arbejde med børn og unge med komplekse og sammensatte vanskeligheder
  • Kan lide at arbejde pædagogisk og didaktisk med udgangspunkt i naturen.
  • Lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt målrettet undervisningsaktivitet.
  • Tydelig i din kommunikation og er struktureret med et godt overblik.
  • Personlig robust og erfaringer fra at arbejde med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen.
  • Evt. relevant videregående efteruddannelse på diplom-, master eller kandidatniveau.
  • Fordel hvis du har erfaring med at inddrage natur og bevægelse, ”det frie rum” i undervisningen.
Vi tilbyder:
  • Unik mulighed for at være med til at videreudvikle vores nye afdeling Salamanca.
  • Arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang.
  • Et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer.
  • Faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe i inklusionscenteret.
  • Skoletilbuddet benytter fysiske rammer, der ligger tæt på/i naturen.
Ansøgere der skal til samtale, vil inden samtalen blive tilbudt et møde med uddybende informationer samt en rundvisning.
 
Der henvises i øvrigt til skolens hjemmeside, www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk.
Den nye afdeling fremgår ikke af hjemmesiden! 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller Anne Houborg Mundbjerg på tlf. 29 47 22 12.
 
Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 23. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-10-07T00:00:002019-10-20T00:00:00
330098865Tørring skole søger lærer med matematik og håndværk og designRobot Om jobbetDa en af vores nuværende ansatte har søgt nye udfordringer, har vi brug for at ansætte en ny lærer på Tørring skole. Tørring Skole har 435 elever fordelt på 0.-10. klasse heraf 110 SFO børn samt 60 ansatte. Vi arbejder systemisk omkring den enkelte elevs læring og trivsel. Hedensted Kommune er en del af Program for læringsledelse sammen med 11 andre kommuner, og ambitionen er, at vi skal blive meget bedre til at arbejde med en målstyret og databaseret skoledag på alle niveauer. Din profilVi søger en lærer der brænder for at arbejde med skolens elever i indskolingen og på mellemtrinnet. De primære undervisningsfag er matematik, natur teknologi og håndværk og design i indskolingen og håndværk og design på mellemtrinnet. Vi arbejder meget bevidst med at guide eleverne gennem visuelle støttesystemer, lige som vi tror på at bevidst klasserumsledelse gør en forskel i elevernes læring og trivsel, og her er samarbejdet i teamet og med forældrene afgørende. Vi søger derfor en kollega der både brænder for fagene, men også formår at nå gruppen og den enkelte elev, så alle oplever at lykkes. Derfor skal du vælge osVi ønsker os en ny kollega, som er åben og villig til et tæt teamsamarbejde på årgangen. Du er fagligt ambitiøs og har samtidig øje for den enkeltes trivsel. Vi sætter stor pris på humor. Til gengæld vil vi kunne bidrage med ambitiøse og hjælpsomme kolleger i et team omkring klasse, årgang og fag. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. For at komme i betragtning til jobbet skal der ansøges elektronisk via www.hedensted.dk. Sidste ansøgningsfrist er den 24. oktober 2019, og ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 29. oktober 2019. Hvis du vil vide mereYderligere oplysninger: Du er velkommen til at kontakte Skoleleder Pia Fårbæk Jokumsen på tlf.: 2972 8011 eller på mail: pia.f.jokumsen@hedensted.dk

Om jobbet
Da en af vores nuværende ansatte har søgt nye udfordringer, har vi brug for at ansætte en ny lærer på Tørring skole.

Tørring Skole har 435 elever fordelt på 0.-10. klasse heraf 110 SFO børn samt 60 ansatte. Vi arbejder systemisk omkring den enkelte elevs læring og trivsel. Hedensted Kommune er en del af ”Program for læringsledelse” sammen med 11 andre kommuner, og ambitionen er, at vi skal blive meget bedre til at arbejde med en målstyret og databaseret skoledag – på alle niveauer.

 

Din profil
Vi søger en lærer der brænder for at arbejde med skolens elever i indskolingen og på mellemtrinnet. De primære undervisningsfag er matematik, natur/teknologi og håndværk og design i indskolingen og håndværk og design på mellemtrinnet.

Vi arbejder meget bevidst med at guide eleverne gennem visuelle støttesystemer, lige som vi tror på at bevidst klasserumsledelse gør en forskel i elevernes læring og trivsel, og her er samarbejdet i teamet og med forældrene afgørende. Vi søger derfor en kollega der både brænder for fagene, men også formår at nå gruppen og den enkelte elev, så alle oplever at lykkes.

 

Derfor skal du vælge os
Vi ønsker os en ny kollega, som er åben og villig til et tæt teamsamarbejde på årgangen. Du er fagligt ambitiøs og har samtidig øje for den enkeltes trivsel. Vi sætter stor pris på humor.

Til gengæld vil vi kunne bidrage med ambitiøse og hjælpsomme kolleger i et team omkring klasse, årgang og fag.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

For at komme i betragtning til jobbet skal der ansøges elektronisk via www.hedensted.dk. Sidste ansøgningsfrist er den 24. oktober 2019, og ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag den 29. oktober 2019.

 

Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte Skoleleder Pia Fårbæk Jokumsen på tlf.: 2972 8011 eller på mail: pia.f.jokumsen@hedensted.dk

 

Tørring skoleTørring2019-10-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330104785Lærer til udskolingen på MølleskolenRobot Vi søger snarest muligt en lærer til Mølleskolens udskolingDen primære opgave vil ligge på 7. årgang med dansk, inklusionstimer, kontaktlærerfunktion og projektdage. Desuden er der 6 lektioner hjemmeundervisning til en enkelt elev i skemaet. Har du linjefag i tysk og eller musik har vi også mulighed for at lade dette indgå i dine arbejdsopgaver. Stillingen er på ca. 80 med mulighed for at øge beskæftigelsesgraden fra nytår.Stillingen er tidsbegrænset til og med juni 2020. Der vil være gode muligheder for forlængelse.Vi søger en lærer, som brænder for elevernes læring og trivsel.Vi har på Mølleskolen et udstrakt teamsamarbejde, hvor man i fællesskab planlægger og afvikler undervisning. Lærere arbejder i årgangsteams, hvor man har hovedparten af sin undervisning.Mølleskolen er en stor folkeskole placeret midt i Ry - med ca. 1000 elever. Vi lægger vægt på, at alle elever skal blive så dygtige, som de kan i et trygt og udviklende skolemiljø. Mølleskolen er afdelingsopdelt. Vi har tre spor i 0. 6. klasse og seks spor i udskolingen. Desuden har vi en specialklasserække med tre grupper, som primært rummer elever med generelle indlæringsvanskeligheder og eller vanskeligheder inden for autismespektret. Du kan læse mere om skolen på Mølleskolens hjemmeside og på Møllekskolens nyhedssite.Der er stor opbakning fra en aktiv og resursestærk forældrekreds, som støtter op om skolens arbejde.Mølleskolen har en vision, der tager afsæt i vores globaliserede og digitaliserede samfund, som er i konstant og hastig forandring. Det stiller krav til skolen om et læringsfokus, der rummer mere end traditionel faglighed i en almindelig kendt ramme.I dette skoleår og de kommende skoleår har alle elever på alle årgange derfor en ugentlig projektdag, hvor der skal arbejdes tværfagligt bl.a. med øje på det 21. århundredes kompetencer.Vi forventer af alle vores ansatte, at de er engagerede i deres opgaver og vil indgå i et forpligtende samarbejde med det øvrige personale. Vi lægger i vores ansættelser både vægt på de faglige kvalifikationer og på det personlige engagement.Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende undervisningsmiljø med en god opbakning og sparring fra kolleger og ledelse. Skolen er renoveret med gode undervisningsfaciliteter, herunder nye faglokaler.AnsøgningsfristTorsdag den 24. oktober 2019.For yderligere informationer kontakt udskolingsleder Karen Aagaard på tlf. 40 21 08 40.Vi søger snarest muligt en lærer til Mølleskolens udskoling

Den primære opgave vil ligge på 7. årgang med dansk, inklusionstimer, kontaktlærerfunktion og projektdage. Desuden er der 6 lektioner hjemmeundervisning til en enkelt elev i skemaet. Har du linjefag i tysk og/eller musik har vi også mulighed for at lade dette indgå i dine arbejdsopgaver. Stillingen er på ca. 80 % med mulighed for at øge beskæftigelsesgraden fra nytår.

Stillingen er tidsbegrænset til og med juni 2020. Der vil være gode muligheder for forlængelse.

Vi søger en lærer, som brænder for elevernes læring og trivsel.

Vi har på Mølleskolen et udstrakt teamsamarbejde, hvor man i fællesskab planlægger og afvikler undervisning. Lærere arbejder i årgangsteams, hvor man har hovedparten af sin undervisning.

Mølleskolen er en stor folkeskole – placeret midt i Ry - med ca. 1000 elever. Vi lægger vægt på, at alle elever skal blive så dygtige, som de kan i et trygt og udviklende skolemiljø. Mølleskolen er afdelingsopdelt. Vi har tre spor i 0. – 6. klasse og seks spor i udskolingen. Desuden har vi en specialklasserække med tre grupper, som primært rummer elever med generelle indlæringsvanskeligheder og/eller vanskeligheder inden for autismespektret. Du kan læse mere om skolen på Mølleskolens hjemmeside og på Møllekskolens nyhedssite.

Der er stor opbakning fra en aktiv og resursestærk forældrekreds, som støtter op om skolens arbejde.
Mølleskolen har en vision, der tager afsæt i vores globaliserede og digitaliserede samfund, som er i konstant og hastig forandring. Det stiller krav til skolen om et læringsfokus, der rummer mere end traditionel faglighed i en almindelig kendt ramme.

I dette skoleår og de kommende skoleår har alle elever på alle årgange derfor en ugentlig projektdag, hvor der skal arbejdes tværfagligt bl.a. med øje på det 21. århundredes kompetencer.

Vi forventer af alle vores ansatte, at de er engagerede i deres opgaver og vil indgå i et forpligtende samarbejde med det øvrige personale. Vi lægger i vores ansættelser både vægt på de faglige kvalifikationer og på det personlige engagement.

Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende undervisningsmiljø med en god opbakning og sparring fra kolleger og ledelse. Skolen er renoveret med gode undervisningsfaciliteter, herunder nye faglokaler.

Ansøgningsfrist
Torsdag den 24. oktober 2019.

For yderligere informationer kontakt udskolingsleder Karen Aagaard på tlf. 40 21 08 40.

 

Skanderborg KommuneRy2019-10-11T00:00:002019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lærer til Stjernevejskolen

Stjernevejsskolen

Hedensted
Om jobbetEr du en faglig, engageret og ambitiøs matematik- og idrætslærer? Er du god til at skabe gode samarbejdsrelationer? Har du godt humør? Har du lyst til at være kollega med en række gode og dygtige medarbejdere? Så har vi stillingen. Vi tilby...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Specialteam søger kolleger med specialpædagogiske kompetencer

Favrskov Kommune

Hammel
To specialpædagogiske kolleger søges til nyt skolefraværsteam med udgående funktion til elever i specialområdet i Favrskov kommune.Tiltrædelse fra 1. december 2019 begge er faste fuldtidsstillinger.Skovvangskolen i Hammel skal hjælpe elever med mass...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Lærer til Dybkær Specialskole

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Speciallærer til afdeling for elever med særlige behov. Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov - så læs videre her måske er det dig vi søger? Vi har en fast stilling som lærer ledig m...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Tørring skole søger lærer med matematik og håndværk og design

Tørring skole

Tørring
Om jobbetDa en af vores nuværende ansatte har søgt nye udfordringer, har vi brug for at ansætte en ny lærer på Tørring skole. Tørring Skole har 435 elever fordelt på 0.-10. klasse heraf 110 SFO børn samt 60 ansatte. Vi arbejder systemisk omkring den...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Lærer til udskolingen på Mølleskolen

Skanderborg Kommune

Ry
Vi søger snarest muligt en lærer til Mølleskolens udskolingDen primære opgave vil ligge på 7. årgang med dansk, inklusionstimer, kontaktlærerfunktion og projektdage. Desuden er der 6 lektioner hjemmeundervisning til en enkelt elev i skemaet. Har du ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019