Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lærer til Voel Skole

Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031328Phoenix-9f199b2e12019-05-24T17:05:00.527Lærer til Voel SkoleVoel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 

2019-06-20T00:51:35.293 Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale. Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin. Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser. Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever. I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenix9f199b2e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a1c3ca69-268b-4db8-8d45-6d1f1150c7930EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3534580Voel Skole11Højgårdsvej 48600SilkeborgDKDanmarkORS/9f199b2e_logo.jpegORS/Small/9f199b2e_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent767348EmplyMinimum pakken - 35 dageb45ef463-19a8-45ae-87d4-9de36a498a17_233200024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/4.jpgLærer til Voel Skole12008001Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik361891215HenrikNilsson.Ravn@silkeborg.dkDanmarkDanmark330175018Lærer til DybkærskolenBasic Dybkærskolen søger en lærer til en midlertidig stilling på 50 frem til sommerferien 2020. Dybkærskolen er en 2- til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. 9. klasse, en modtageklasse og en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Eleverne repræsenterer forskellige nationaliteter og sprog, hvilket vi oplever som en stor kvalitet for alle elever. I 7. klasse modtager vi elever fra både Grauballe og Gødvadskole. Dybkærskolen ligger i Silkeborgs nordøstlige hjørne i Gødvadområdet, som er et område med blandet boligbyggeri. Skolen er presset på plads, hvorfor politikkerne i Silkeborg har besluttet, at der skal bygges en ny skole til børnene på Dybkærskolen.Vi er cirka 75 ansatte i skole, SFO og klub, og vi arbejder organisatorisk ud fra tanken om en faseopdelt skole med lodrette teams i indskolingen og vandrette teams på mellemtrin og i udskoling. Der er et tæt samarbejde mellem skole og fritidsdel.Vi søger en lærer, der sammen med skolens øvrige personale og ledelsen vil medvirke til, at skolens pædagogiske arbejde med læringssyn og dannelsesgrundlag understøttes og videreudvikles i et tæt samarbejde. Vi forventer, at du: er et engageret og robust menneske med empati og et stort hjerte for børns læring og trivsel er fagligt og didaktisk velfunderet har fokus på elevernes potentialer, og ser det som din fornemmeste opgave at hjælpe dem med at bruge disse, og at dette sker i et tæt samarbejde med dine kollegaer, ledelse og ikke mindst forældrene. skal have gode samarbejdsevner, styr på din klasserumsledelse og din faglighed, samt lyst til at medvirke til at udvikle kreative løsninger på en skole i udvikling. kan se dig selv ind i et tæt samarbejde, der bygger på en forståelse af, at sammen løfter vi opgaven, et samarbejde hvor humor og en kvik bemærkning har en stor plads. Vi tilbyder: en skole hvor værdierne faglighed, glæde, fællesskab og nysgerrighed er i centrum en skole, hvor det pædagogiske personale arbejder i PLF (professionelle læringsfællesskaber) et spændende og levende miljø med en masse dejlige børn og forældre en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, med en velorganiseret teamstruktur en arbejdsplads der er optaget af at gøre det bedst mulige, og derfor tør gå nye veje en arbejdsplads med humor og gode kolleger. Vi søger en lærer til vores 7. årgang, som kan dække science (biologi, geografi og fysik kemi. Vi ønsker stillingen besat så hurtigt som muligt.Vi forventer, at der bliver en fast fuldtidsstilling ledig til august 2020.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet eller om Dybkærskolen, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder for udskolingen Jakob Møller på tlf. 40 21 60 57 eller skoleleder Bibi Holm på tlf. 89 70 25 03 26 22 42 48.Ansøgningsfrist torsdag 27. februar 2020.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Dybkærskolen søger en lærer til en midlertidig stilling på 50% frem til sommerferien 2020.

Dybkærskolen er en 2- til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. – 9. klasse, en modtageklasse og en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Eleverne repræsenterer forskellige nationaliteter og sprog, hvilket vi oplever som en stor kvalitet for alle elever. I 7. klasse modtager vi elever fra både Grauballe og Gødvadskole. Dybkærskolen ligger i Silkeborgs nordøstlige hjørne i Gødvadområdet, som er et område med blandet boligbyggeri. Skolen er presset på plads, hvorfor politikkerne i Silkeborg har besluttet, at der skal bygges en ny skole til børnene på Dybkærskolen.

Vi er cirka 75 ansatte i skole, SFO og klub, og vi arbejder organisatorisk ud fra tanken om en faseopdelt skole med lodrette teams i indskolingen og vandrette teams på mellemtrin og i udskoling. Der er et tæt samarbejde mellem skole og fritidsdel.

Vi søger en lærer, der sammen med skolens øvrige personale og ledelsen vil medvirke til, at skolens pædagogiske arbejde med læringssyn og dannelsesgrundlag understøttes og videreudvikles i et tæt samarbejde.
 
Vi forventer, at du:
  • er et engageret og robust menneske med empati og et stort hjerte for børns læring og trivsel
  • er fagligt og didaktisk velfunderet
  • har fokus på elevernes potentialer, og ser det som din fornemmeste opgave at hjælpe dem med at bruge disse, og at dette sker i et tæt samarbejde med dine kollegaer, ledelse og ikke mindst forældrene.
  • skal have gode samarbejdsevner, styr på din klasserumsledelse og din faglighed, samt lyst til at medvirke til at udvikle kreative løsninger på en skole i udvikling.
  • kan se dig selv ind i et tæt samarbejde, der bygger på en forståelse af, at sammen løfter vi opgaven, et samarbejde hvor humor og en kvik bemærkning har en stor plads.
Vi tilbyder:
  • en skole hvor værdierne faglighed, glæde, fællesskab og nysgerrighed er i centrum
  • en skole, hvor det pædagogiske personale arbejder i PLF (professionelle læringsfællesskaber)
  • et spændende og levende miljø med en masse dejlige børn og forældre
  • en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, med en velorganiseret teamstruktur
  • en arbejdsplads der er optaget af at gøre det bedst mulige, og derfor tør gå nye veje
  • en arbejdsplads med humor og gode kolleger.
Vi søger en lærer til vores 7. årgang, som kan dække science (biologi, geografi og fysik/kemi. Vi ønsker stillingen besat så hurtigt som muligt.

Vi forventer, at der bliver en fast fuldtidsstilling ledig til august 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet eller om Dybkærskolen, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder for udskolingen Jakob Møller på tlf. 40 21 60 57 eller skoleleder Bibi Holm på tlf. 89 70 25 03 / 26 22 42 48.

Ansøgningsfrist torsdag 27. februar 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/0d544b08_logo.jpegDybkærskolenSilkeborg2020-02-10T14:17:03.3572020-02-27T00:00:00
330180688Gødvad Efterskole søger pædagogisk afdelingslederBasic Da Gødvad Efterskoles dygtige pædagogiske afdelingsleder gennem mange går på efterløn søger vi pr. 1. maj (eller efter aftale) en pædagogisk afdelingsleder, som kan indgå i skolens ledelsesteam samt forestå skolens vejledningsfunktion. Ledelsen består af forstander, viceforstander samt den pædagogisk afdelingsleder vejleder Den pædagogiske afdelingsleder har ansvaret for den daglige pædagogiske ledelse i samarbejde med forstander. Denne opgave indebærer at udvikle og udmønte skolens samlede pædagogiske arbejde. Den pædagogiske afdelingsleder spiller en helt central rolle i udvikling, formulering af skolens pædagogiske profil. Opgaven indebærer ansvaret i samarbejde med forstanderen for det pædagogiske udviklingsarbejde, som har høj prioritet. På Gødvad Efterskole arbejder vi ud fra en narrativ pædagogisk praksis som en fælles pædagogisk platform i arbejdet med de unge. Den pædagogiske afdelingsleders kvalifikationer og kompetencer Gødvad Efterskole lægger vægt på, at den nye afdelingsleder har såvel en række formelle kvalifikationer som en række personlige kompetencer. De formelle kvalifikationer der vil blive lagt vægt på kendskab til og interesse for efterskoleverdenen interesse for og gerne erfaring samt indsigt i ledelsesarbejdet kendskab til narrativ pædagogisk praksis erfaring med specialvejledning viden om og erfaring med specialundervisningspædagogik en evne til at formulere og omsætte pædagogisk holdning til praksis interesse for og gerne erfaring med administrativt Arbejde Daglig pædagogisk ledelse ansvarlig for skolens pædagogiske udvikling i samarbejde med forstanderen faglig og pædagogisk sparring af skolens pædagogiske personale koordinator for skolens to trivselslærere samt skolens støttepersoner understøtte og strukturere personalets arbejde med evalueringer, elev-handleplaner, indholdsplaner mv. understøtte kontaktlærerenes arbejde med elever. kontakt til kommuner og andre myndigheder vedr. elever. ansvarlig for ansøgning af tillægstakster, sociale støttetimer mv. ansvarlig for tilrettelæggelse af valgfagsundervisning daglig opfølgning på elevsager evt. kontakt til forældre kommune. praktikvejleder for evt. lærerstuderende Elevoptag ansvarlig for åbent hus arrangementer, Efterskolernes dag mv. elevoptag (rundvisning, samtaler, ansøgninger m.v.) i samarbejde med forstander forestå arbejdet omkring støttebehov hos elever (tillægstakst og sociale støttetimer) Vejledningsfunktion varetage kvalificeret uddannelsesvejledning rettet mod den enkelte elevs fremtidsmuligheder afholde uddannelsessamtaler med eleverne samt netværksmøder kontakt til UU-vejleder, forældre, sagsbehandlere mv. ajourført om love vedr. uddannelse og vejledning deltagelse i vejledningsmesser samt forestå skolen egen messer Vi håber at have vakt din interesse. Skolens forstander Jacob Thorning kan kontaktes for yderligere information på tlf. 86820811. Ansøgninger med diverse bilag sendes som en samlet PDF-fil til info@goed.dk senest mandag 9. marts 2020 kl. 10.00. Samtaler finder sted torsdag 26. marts fra kl. 16.30. (Ansøgere, der bliver indkaldt til samtale, får besked senest 23. marts). Løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie grundskoler, mv., af 16. april 2019.

Da Gødvad Efterskoles dygtige pædagogiske afdelingsleder

gennem mange går på efterløn søger vi pr. 1.

maj (eller efter aftale) en pædagogisk afdelingsleder,

som kan indgå i skolens ledelsesteam samt forestå

skolens vejledningsfunktion. Ledelsen består af forstander,

viceforstander samt den pædagogisk afdelingsleder/

vejleder

 

Den pædagogiske afdelingsleder har ansvaret for

den daglige pædagogiske ledelse i samarbejde med

forstander. Denne opgave indebærer at udvikle og

udmønte skolens samlede pædagogiske arbejde.

Den pædagogiske afdelingsleder spiller en helt central

rolle i udvikling, formulering af skolens pædagogiske

profil. Opgaven indebærer ansvaret i samarbejde med

forstanderen for det pædagogiske udviklingsarbejde,

som har høj prioritet. På Gødvad Efterskole arbejder

vi ud fra en narrativ pædagogisk praksis som en fælles

pædagogisk platform i arbejdet med de unge.

 

Den pædagogiske afdelingsleders kvalifikationer

og kompetencer

 

Gødvad Efterskole lægger vægt på, at den nye afdelingsleder

har såvel en række formelle kvalifikationer

som en række personlige kompetencer.

 

De formelle kvalifikationer der vil blive lagt vægt på

 

kendskab til og interesse for efterskoleverdenen

interesse for og gerne erfaring samt indsigt i ledelsesarbejdet

kendskab til narrativ pædagogisk praksis

erfaring med specialvejledning

viden om og erfaring med specialundervisningspædagogik

en evne til at formulere og omsætte pædagogisk

holdning til praksis

interesse for og gerne erfaring med administrativt

Arbejde

 

Daglig pædagogisk ledelse

 

ansvarlig for skolens pædagogiske udvikling i samarbejde

med forstanderen

faglig og pædagogisk sparring af skolens pædagogiske

personale

koordinator for skolens to trivselslærere samt skolens

støttepersoner

understøtte og strukturere personalets arbejde

med evalueringer, elev-handleplaner, indholdsplaner

mv.

understøtte kontaktlærerenes arbejde med elever.

kontakt til kommuner og andre myndigheder vedr.

elever.

ansvarlig for ansøgning af tillægstakster, sociale

støttetimer mv.

ansvarlig for tilrettelæggelse af valgfagsundervisning

daglig opfølgning på elevsager + evt. kontakt til

forældre/kommune.

praktikvejleder for evt. lærerstuderende

 

Elevoptag

 

ansvarlig for åbent hus arrangementer, Efterskolernes

dag mv.

elevoptag (rundvisning, samtaler, ansøgninger m.v.)

i samarbejde med forstander

forestå arbejdet omkring støttebehov hos elever

(tillægstakst og sociale støttetimer)

 

Vejledningsfunktion

 

varetage kvalificeret uddannelsesvejledning rettet

mod den enkelte elevs fremtidsmuligheder

afholde uddannelsessamtaler med eleverne samt

netværksmøder

kontakt til UU-vejleder, forældre, sagsbehandlere

mv.

ajourført om love vedr. uddannelse og vejledning

deltagelse i vejledningsmesser samt forestå skolen

egen messer

 

Vi håber at have vakt din interesse. Skolens forstander

Jacob Thorning kan kontaktes for yderligere information

på tlf. 86820811.

 

Ansøgninger med diverse bilag sendes som en samlet

PDF-fil til info@goed.dk senest mandag 9. marts 2020

kl. 10.00. Samtaler finder sted torsdag 26. marts fra

kl. 16.30. (Ansøgere, der bliver indkaldt til samtale, får

besked senest 23. marts).

 

Løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie

grundskoler, mv., af 16. april 2019.

ORS/Small/ac0f55b1_logo.pngGødvad Efterskole Selvejende InstSilkeborg2020-02-18T14:35:52.1932020-03-08T00:00:00
330178608Pædagogisk leder til Brøruphus EfterskoleBasic Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske udvikling og inspirerer omgivelserne, har fingeren på pulsen og går til opgaven med lige dele gåpåmod og ydmyghed.Du brænder for de gode relationer, du værdsætter samtalen og elevkontakten højt, og som leder trives du med at lykkes gennem andre. Du er ikke ekspert på alle områder, men du har en nysgerrig og åben tilgang til skolens værdier, eleverne og den erfarne medarbejdergruppe og du har mod på og lyst til at præge den pædagogiske praksis på Brøruphus. Du har relevant pædagogisk baggrund, gerne ledelseserfaring og lederuddannelse, men det er ikke et krav det vigtigste er, at du har lyst til ledelse.Du brænder for efterskolen, skolens og skoleformens værdier.Du har en anerkendende og positiv tilgang til både elever og medarbejdere, og du tror på samtalen og dialogen som bærende elementer i skolens dannelsesprojekt.Du er struktureret og vedholdende, og du trives i en afvekslende hverdag.Du har lyst til at opdyrke og udvikle relevante samarbejder, fx med kommuner og andre aktører.Du ansættes som mellemleder, og ansættelse løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie grundskoler, mv., af 16. april 2019. Stillingen er nyoprettet, fordi vi gerne vil styrke det pædagogiske arbejde, og den indeholder både ledelse og undervisning. Vi forestiller os fordeling på 60 ledelse og 40 undervisning, og vi har gjort os mange tanker om stillingens indhold, men det skal naturligvis præges af dig og fastlægges i fællesskab med den øvrige ledelse. Hos os får du en aktiv og meningsfyldt hverdag med 180 elever og bliver en del af en kærlig og humoristisk flok af 32 kollegaer, der er ambitiøse, positive og udviklingsorienterede. Vi vil noget med eleverne og hinanden, og vi brænder alle for et efterskolemiljø, der tilgodeser såvel bredde og fællesskab som det individuelle udviklingspotentiale.På Brøruphus Efterskole tror vi på, at unge kan noget, vil noget, er videbegærlige og har lyst til oplevelser. Vores værdigrundlag, indholdsplan og andre gode informationer kan du læse på vores hjemmeside: www.broeruphus.dk .På siden - www.broeruphus.dk job - kan du læse endnu mere om stillingen gør det, inden du søger.Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forstander Andreas Vind på av@broeruphus.dk eller tlf. 8653 8900. Du er naturligvis meget velkommen til at komme forbi for at se skolen og høre mere om stillingen. Kontakt os for at lave en aftale. Ansøgningsfrist: 22. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 14. Du ansættes pr. 1. august 2020.
Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder – i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske udvikling og inspirerer omgivelserne, har fingeren på pulsen og går til opgaven med lige dele gåpåmod og ydmyghed.
Du brænder for de gode relationer, du værdsætter samtalen og elevkontakten højt, og som leder trives du med at lykkes gennem andre. Du er ikke ekspert på alle områder, men du har en nysgerrig og åben tilgang til skolens værdier, eleverne og den erfarne medarbejdergruppe – og du har mod på og lyst til at præge den pædagogiske praksis på Brøruphus.

  • Du har relevant pædagogisk baggrund, gerne ledelseserfaring og lederuddannelse, men det er ikke et krav – det vigtigste er, at du har lyst til ledelse.
  • Du brænder for efterskolen, skolens og skoleformens værdier.
  • Du har en anerkendende og positiv tilgang til både elever og medarbejdere, og du tror på samtalen og dialogen som bærende elementer i skolens dannelsesprojekt.
  • Du er struktureret og vedholdende, og du trives i en afvekslende hverdag.
  • Du har lyst til at opdyrke og udvikle relevante samarbejder, fx med kommuner og andre aktører.
Du ansættes som mellemleder, og ansættelse/løn i henhold til Organisationsaftale for ledere ved frie grundskoler, mv., af 16. april 2019. Stillingen er nyoprettet, fordi vi gerne vil styrke det pædagogiske arbejde, og den indeholder både ledelse og undervisning. Vi forestiller os fordeling på 60% ledelse og 40% undervisning, og vi har gjort os mange tanker om stillingens indhold, men det skal naturligvis præges af dig og fastlægges i fællesskab med den øvrige ledelse.

Hos os får du en aktiv og meningsfyldt hverdag med 180 elever og bliver en del af en kærlig og humoristisk flok af 32 kollegaer, der er ambitiøse, positive og udviklingsorienterede. Vi vil noget med eleverne og hinanden, og vi brænder alle for et efterskolemiljø, der tilgodeser såvel bredde og fællesskab som det individuelle udviklingspotentiale.
På Brøruphus Efterskole tror vi på, at unge kan noget, vil noget, er videbegærlige og har lyst til oplevelser.

Vores værdigrundlag, indholdsplan og andre gode informationer kan du læse på vores hjemmeside: www.broeruphus.dk .
På siden - www.broeruphus.dk/job - kan du læse endnu mere om stillingen; gør det, inden du søger.
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forstander Andreas Vind på av@broeruphus.dk eller tlf. 8653 8900. Du er naturligvis meget velkommen til at komme forbi for at se skolen og høre mere om stillingen. Kontakt os for at lave en aftale.

Ansøgningsfrist: 22. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 14. Du ansættes pr. 1. august 2020.

ORS/Small/d144d4b6_logo.pngBrøruphus EfterskoleSkanderborg2020-02-17T11:06:43.4172020-03-22T00:00:00
330175846Lærer til den Interne Skole på FårupgårdBasic På grund af stigende elevtal leder vi efter dig, der er fagligt stærk og som samtidig har special-pædagogisk interesse. Om os Fårupgård Ungecenter er en højt specialiseret døgninstitution for børn og unge i alderen 12-23 år med forskellige vanskeligheder af adfærdsmæssig, social og psykiatrisk karakter. Vores fysiske rammer er en gammel herregård, som er beliggende i fantastisk naturskønne omgivelser ved Fårup Sø i Jelling, samt i en stor villa i Vejle. Fårupgård består af 5 døgnafdelinger tilpasset forskellige målgrupper, samt en intern skole. Som medarbejder bliver du en del af et stort og fagligt kompetent fællesskab med dedikerede medarbejdere og ledere. Vi arbejder grundlæggende ud fra en mangfoldig forståelse af relationer og systemisk teori. Vi oplever, at målrettede indsatser på specifikke områder kan skabe målbare og synlige resultater, og anvender derfor i vid udstrækning kognitive miljø- og adfærdsterapeutiske metoder som praktiske redskaber. For at ruste dig bedst mulig til at bidrage til opgaveløsningen på niveau med de øvrige medarbejdere, vil du blive tilknyttet en mentor, som vil støtte og guide dig gennem et grundigt introforløb. Om jobbet i Skolen Fårupgårds Interne Skole er en fagfaglig skole, hvor vi arbejder målrettet på, at alle elever får en hel eller delvis afgangsprøve. Vi underviser i fuld fagrække i en relations-baseret ramme i små grupper af 2-10 elever. Vores arbejde bygger på en kognitiv tilgang til de unge med høj grad af anerkendelse, hvor såvel krav som feedback er tydeligt konkretiseret for den enkelte elev. Undervisningsopgaven kræver kompetent personale, lærere og pædagoger, som forstår at samarbejde om at skabe struktur og genkendelighed i undervisningsopgaven. Der er altid en lærer og mindst en pædagog tilstede i undervisningen af en gruppe. Som person skal du kunne stå fast over tid, sætte en tydelig ramme og holde den, være målrettet og nærværende trods afvisninger. Tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt derefter. Vi forventer af dig, at du • er læreruddannet • har interesse i at arbejde med børn og unge med svære og gennemgribende socio-emotionelle vanskeligheder • har en specialpædagogisk viden eller interesse herfor • er indstillet på et tæt samarbejde med det øvrige pædagogiske personale • er mentalt robust • kan arbejde struktureret, grænsesættende og omsorgsfuldt • har et solidt fagligt fundament og kan planlægge en meget strukturret undervisning • spænder fagligt bredt • vil deltage og bidrage til faglig udvikling • har mod på at tage udfordringen op med FP9 og FP10 Det vil være en stor fordel, at du • har særlige kompetencer i form af testning og arbejde omkring specifikke faglige vaskeligheder, fx læsevejleder eller matematikvejleder • har kørekort til personbil Vi tilbyder dig • En lærerstilling i et spændende miljø, der til stadighed er under forandring og udvikling • Arbejdsglæde i form af gode kolleger og fokus på personlig og faglig udvikling • Kompetence og medbestemmelse, som matcher dit faglige niveau • En synlig ledelse • Løbende supervision - dels som sags-supervision fra TCBU og dels som gruppesupervision ved ekstern psykolog. Ansættelsesvilkår Arbejdstid: Fuld tilstedeværelse i 42 uger om året med 40 t uge. Løn efter gældende overenskomst og principperne fra NY LØN. Ansøgningsfrist 4. marts 2020 Samtaler forventes afholdt den 10. marts og en evt. anden samtalerunde den 19. marts 2020. Flere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte følgende: Afdelingsleder af intern skole Ulrikke Arens ulbar@vejle.dk el. telefon 76 81 35 05 24 92 55 18 Forstander Hans Christian Norlyk hacno@vejle.dk el. telefon 76 81 35 07. Link til egen hjemmeside: Du kan læse mere om os på www.faarupgaard.vejle.dk Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

På grund af stigende elevtal leder vi efter dig, der er fagligt stærk og som samtidig har special-pædagogisk interesse.

Om os
Fårupgård Ungecenter er en højt specialiseret døgninstitution for børn og unge i alderen 12-23 år med forskellige vanskeligheder af adfærdsmæssig, social og psykiatrisk karakter. Vores fysiske rammer er en gammel herregård, som er beliggende i fantastisk naturskønne omgivelser ved Fårup Sø i Jelling, samt i en stor villa i Vejle. Fårupgård består af 5 døgnafdelinger tilpasset forskellige målgrupper, samt en intern skole.
Som medarbejder bliver du en del af et stort og fagligt kompetent fællesskab med dedikerede medarbejdere og ledere. Vi arbejder grundlæggende ud fra en mangfoldig forståelse af relationer og systemisk teori. Vi oplever, at målrettede indsatser på specifikke områder kan skabe målbare og synlige resultater, og anvender derfor i vid udstrækning kognitive miljø- og adfærdsterapeutiske metoder som praktiske redskaber. For at ruste dig bedst mulig til at bidrage til opgaveløsningen på niveau med de øvrige medarbejdere, vil du blive tilknyttet en mentor, som vil støtte og guide dig gennem et grundigt introforløb.

Om jobbet i Skolen
Fårupgårds Interne Skole er en fagfaglig skole, hvor vi arbejder målrettet på, at alle elever får en hel eller delvis afgangsprøve. Vi underviser i fuld fagrække i en relations-baseret ramme i små grupper af 2-10 elever. Vores arbejde bygger på en kognitiv tilgang til de unge med høj grad af anerkendelse, hvor såvel krav som feedback er tydeligt konkretiseret for den enkelte elev. Undervisningsopgaven kræver kompetent personale, lærere og pædagoger, som forstår at samarbejde om at skabe struktur og genkendelighed i undervisningsopgaven. Der er altid en lærer og mindst en pædagog tilstede i undervisningen af en gruppe. Som person skal du kunne stå fast over tid, sætte en tydelig ramme og holde den, være målrettet og nærværende trods afvisninger.

Tiltrædelse

1. april 2020 eller hurtigst muligt derefter.

Vi forventer af dig, at du
• er læreruddannet
• har interesse i at arbejde med børn og unge med svære og gennemgribende socio-emotionelle vanskeligheder
• har en specialpædagogisk viden eller interesse herfor
• er indstillet på et tæt samarbejde med det øvrige pædagogiske personale
• er mentalt robust
• kan arbejde struktureret, grænsesættende og omsorgsfuldt
• har et solidt fagligt fundament og kan planlægge en meget strukturret undervisning
• spænder fagligt bredt
• vil deltage og bidrage til faglig udvikling
• har mod på at tage udfordringen op med FP9 og FP10

Det vil være en stor fordel, at du
• har særlige kompetencer i form af testning og arbejde omkring specifikke faglige vaskeligheder, fx læsevejleder eller matematikvejleder
• har kørekort til personbil

Vi tilbyder dig

• En lærerstilling i et spændende miljø, der til stadighed er under forandring og udvikling
• Arbejdsglæde i form af gode kolleger og fokus på personlig og faglig udvikling
• Kompetence og medbestemmelse, som matcher dit faglige niveau
• En synlig ledelse
• Løbende supervision - dels som sags-supervision fra TCBU og dels som gruppesupervision ved ekstern psykolog.

Ansættelsesvilkår

Arbejdstid: Fuld tilstedeværelse i 42 uger om året med 40 t/uge. Løn efter gældende overenskomst og principperne fra NY LØN.

Ansøgningsfrist

4. marts 2020
Samtaler forventes afholdt den 10. marts og en evt. anden samtalerunde den 19. marts 2020.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte følgende:
Afdelingsleder af intern skole Ulrikke Arens ulbar@vejle.dk el. telefon 76 81 35 05/24 92 55 18
Forstander Hans Christian Norlyk hacno@vejle.dk el. telefon 76 81 35 07.

Link til egen hjemmeside:
Du kan læse mere om os på www.faarupgaard.vejle.dk

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/8b2d007e_logo.pngFårupgård UngecenterJelling2020-02-11T13:24:07.1902020-03-04T00:00:00
330173212Lærer til udskolingen på BredagerskolenBasic Bredagerskolen søger med tiltrædelse 1. april eller snarest en lærer til udskolingen Om jobbet Vi søger en fantastisk udskolingslærer, der brænder for et eller flere af følgende fag: Dansk, tysk, historie, idræt, fysik kemi, matematik og it-opgaver. En udskolingslærer der skaber forandringer for eleverne. På Bredagerskolen sidestilles elevernes faglige udvikling med trivsel og dannelse. Som udskolingslærer er man derfor optaget af at skabe og udvikle gode relationer til og mellem eleverne. Eleverne udvikles gennem forskellige fællesskaber og det er de voksne på skolen, der skaber rammerne for det. Vi søger en lærer, der er optaget af dette, og som kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Du skal kunne indgå i et forpligtende teamsamarbejde, hvor alle bidrager og har fælles tilgang til eleverne. Sammen med teamet får du ansvar for en hele årgang og du bliver kontaktlærere for en gruppe elever. Vi forventer af dig, at du sætter elevernes læring, trivsel og dannelse højest, møder eleverne, forældrene og dine kollegaer med et smil, venligt og med godt humør, er god til at arbejde systematisk og god til at følge op på aftaler, indgår i professionelt samarbejde med kollegaerne, hvor der er plads til at fejle, men også at stille hinanden undrings spørgsmål ift. den pædagogiske praksis, indgår i tæt teamsamarbejde, hvor man spiller hinanden god, men også løser opgaver individuelt. Vi tilbyder dig en attraktiv arbejdsplads med gode kollegaer, som altid sætter kerneopgaven omkring elevernes læring og trivsel i centrum, en arbejdsplads med god forældreopbakning og tæt samarbejde med forældrene, en udviklende arbejdsplads, hvor åbenhed og dialog er en forudsætning og hvor det er ok at fejle, en velfungerende arbejdsplads med glade børn samt engagerede og ambitiøse medarbejdere og forældre, et ambitiøst ledelsesteam som udvikler skolens praksis i samarbejde med personalet og engagerer sig i dit arbejdsfelt. Om os Bredagerskolen er en af Vejle Kommunes store folkeskoler med ca. 650 elever. Skolen er tre firsporet i udskolingen og ligger i Jelling lidt uden for Vejle hvor historiske og musiske rødder er synlige - og hvor også UCL (lærer- og pædagoguddannelsen) er en del af lokalsamfundet. Skolen har både UNESCO-status, arbejder med den internationale dimension, vægter naturfag, det praktisk musiske og sundhed & trivsel. Vi har fokus på, at vores medarbejdere i videst muligt omfang bliver inddraget i skolens beslutningsprocesser for derved at øge forståelsen for de sammenhænge, værdier og politikker, der danner grundlag for beslutningerne. Skolens kerneopgave er at styrke elevernes trivsel og faglige udvikling. I dette skoleår understøtter vi dette gennem arbejdet med 4 udvalgte fokusområder. Ro på årgangen Sprogbrug Low Arousal Brugen af afstemmere i undersvisningen Ansættelsesvilkår Løn efter overenskomst og regler for lokal løndannelse. Flere oplysninger kan fås hos Viceskoleleder Mette Hjelholt Nielsen på tlf. 2489 7921. Du kan læse mere om os på www.bredagerskolen.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest søndag 23. februar. Du bedes ansøge online. Der er rundvisning på skolen torsdag 20. februar kl. 15.00 (tilmelding på tilf. 2489 7921). Du er velkommen til at tage kontakt til Mette Hjelholt Nielsen. Vi har ansættelsessamtaler onsdag 26. februar kl. 8.30 12.00 . Børne- og straffeattest Vi indhenter altid børne-og straffeattest i forbindelse med ansættelser. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Bredagerskolen søger med tiltrædelse 1. april eller snarest en lærer til udskolingen 

Om jobbet
Vi søger en fantastisk udskolingslærer, der brænder for et eller flere af følgende fag: Dansk, tysk, historie, idræt, fysik/kemi, matematik og it-opgaver. En udskolingslærer der skaber forandringer for eleverne. På Bredagerskolen sidestilles elevernes faglige udvikling med trivsel og dannelse. Som udskolingslærer er man derfor optaget af at skabe og udvikle gode relationer til og mellem eleverne.

Eleverne udvikles gennem forskellige fællesskaber og det er de voksne på skolen, der skaber rammerne for det. Vi søger en lærer, der er optaget af dette, og som kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Du skal kunne indgå i et forpligtende teamsamarbejde, hvor alle bidrager og har fælles tilgang til eleverne. Sammen med teamet får du ansvar for en hele årgang og du bliver kontaktlærere for en gruppe elever.  

Vi forventer af dig, at du 

  • sætter elevernes læring, trivsel og dannelse højest,
  • møder eleverne, forældrene og dine kollegaer med et smil, venligt og med godt humør,
  • er god til at arbejde systematisk og god til at følge op på aftaler,
  • indgår i professionelt samarbejde med kollegaerne, hvor der er plads til at fejle, men også at stille hinanden undrings spørgsmål ift. den pædagogiske praksis,
  • indgår i tæt teamsamarbejde, hvor man spiller hinanden god, men også løser opgaver individuelt. 

Vi tilbyder dig 

  • en attraktiv arbejdsplads med gode kollegaer, som altid sætter kerneopgaven omkring elevernes læring og trivsel i centrum,
  • en arbejdsplads med god forældreopbakning og tæt samarbejde med forældrene,
  • en udviklende arbejdsplads, hvor åbenhed og dialog er en forudsætning og hvor det er ok at fejle,
  • en velfungerende arbejdsplads med glade børn samt engagerede og ambitiøse medarbejdere og forældre,
  • et ambitiøst ledelsesteam som udvikler skolens praksis i samarbejde med personalet og engagerer sig i dit arbejdsfelt. 

Om os
Bredagerskolen er en af Vejle Kommunes store folkeskoler med ca. 650 elever. Skolen er tre – firsporet i udskolingen og ligger i Jelling lidt uden for Vejle – hvor historiske og musiske rødder er synlige - og hvor også UCL (lærer- og pædagoguddannelsen) er en del af lokalsamfundet. Skolen har både UNESCO-status, arbejder med den internationale dimension, vægter naturfag, det praktisk/musiske og sundhed & trivsel.  

Vi har fokus på, at vores medarbejdere i videst muligt omfang bliver inddraget i skolens beslutningsprocesser for derved at øge forståelsen for de sammenhænge, værdier og politikker, der danner grundlag for beslutningerne.  

Skolens kerneopgave er at styrke elevernes trivsel og faglige udvikling. I dette skoleår understøtter vi dette gennem arbejdet med 4 udvalgte fokusområder. 

  • Ro på årgangen
  • Sprogbrug
  • Low Arousal
  • Brugen af ”afstemmere” i undersvisningen 

Ansættelsesvilkår
Løn efter overenskomst og regler for lokal løndannelse.  

Flere oplysninger kan fås hos Viceskoleleder Mette Hjelholt Nielsen på tlf. 2489 7921.  

Du kan læse mere om os på www.bredagerskolen.dk  

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest søndag  23. februar.  Du bedes ansøge online. Der er rundvisning på skolen torsdag  20. februar kl. 15.00 (tilmelding på tilf. 2489 7921). Du er velkommen til at tage kontakt til Mette Hjelholt Nielsen. Vi har ansættelsessamtaler onsdag 26. februar kl. 8.30 – 12.00 .  

Børne- og straffeattest
Vi indhenter altid børne-og straffeattest i forbindelse med ansættelser.   

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/67f2f7a9_logo.pngBredagerskolenJelling2020-02-06T17:57:35.2902020-02-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lærer til Dybkærskolen

Dybkærskolen

Silkeborg
Dybkærskolen søger en lærer til en midlertidig stilling på 50 frem til sommerferien 2020. Dybkærskolen er en 2- til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. 9. klasse, en modtageklasse og en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Ele...
Indrykket:10. februar 2020

Gødvad Efterskole søger pædagogisk afdelingsleder

Gødvad Efterskole Selvejende Inst

Silkeborg
Da Gødvad Efterskoles dygtige pædagogiske afdelingsleder gennem mange går på efterløn søger vi pr. 1. maj (eller efter aftale) en pædagogisk afdelingsleder, som kan indgå i skolens ledelsesteam samt forestå skolens vejledningsfunktion. Ledelsen best...
Indrykket:18. februar 2020

Pædagogisk leder til Brøruphus Efterskole

Brøruphus Efterskole

Skanderborg
Vi søger et varmt, positivt og rummeligt menneske, der med afsæt i skolens værdier og efterskoleformen vil løfte vores pædagogiske arbejde til nye højder i tæt samspil med skolens personale. Vi søger et menneske, der går forrest i den pædagogiske ud...
Indrykket:17. februar 2020

Lærer til den Interne Skole på Fårupgård

Fårupgård Ungecenter

Jelling
På grund af stigende elevtal leder vi efter dig, der er fagligt stærk og som samtidig har special-pædagogisk interesse. Om os Fårupgård Ungecenter er en højt specialiseret døgninstitution for børn og unge i alderen 12-23 år med forskellige vanskelig...
Indrykket:11. februar 2020

Lærer til udskolingen på Bredagerskolen

Bredagerskolen

Jelling
Bredagerskolen søger med tiltrædelse 1. april eller snarest en lærer til udskolingen Om jobbet Vi søger en fantastisk udskolingslærer, der brænder for et eller flere af følgende fag: Dansk, tysk, historie, idræt, fysik kemi, matematik og it-opgaver....
Indrykket:6. februar 2020