Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lærer til Voel Skole

Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031328Phoenix-9f199b2e12019-05-24T17:05:00.527Lærer til Voel SkoleVoel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 

2019-06-20T00:51:35.293 Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale. Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin. Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser. Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever. I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenix9f199b2e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a1c3ca69-268b-4db8-8d45-6d1f1150c7930EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3534580Voel Skole11Højgårdsvej 48600SilkeborgDKDanmarkORS/9f199b2e_logo.jpegORS/Small/9f199b2e_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent767348EmplyMinimum pakken - 35 dageb45ef463-19a8-45ae-87d4-9de36a498a17_233200024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/4.jpgLærer til Voel Skole12008001Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik361891215HenrikNilsson.Ravn@silkeborg.dkDanmarkDanmark330124524Musik- og matematiklærer til Voel SkoleBasic Voel Skole søger pr. 1. februar 2020 en musik- og matematiklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå i indskolingen og vil, ud over musik og matematik, også indbefatte andre fag. Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os er det essentielt, at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling i afdelingerne, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagt og eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser. Vi søger en lærer, som kan varetage en del af skolens musikundervisning og desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællessamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge, og den tradition skal du være med til at videreføre. I indeværende skoleår skal du være klasselærer og undervise i matematik i 1.a, undervise i matematik og musik i 2.a. samt musik i to fjerdeklasser. En del af undervisningen i indskolingen foregår som aldersintegreret emneundervisning og du vil på den måde komme til at undervise tværfagligt i flere forskellige emner. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med indskolingens andre medarbejdere som består af fire klassepædagoger, en børnehaveklasseleder og tre andre lærere. Vi forventer, at du er fagligt dygtig, engageret og at du vil arbejde i et professionelt læringsfælleskab med dine kommende kollegaer. Og så forventer vi, at du er vild med at undervise børn!Du vil blive kollega med 23 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, der sammen med 231 fantastiske børn, alle glæder sig til at tage imod dig. Tiltrædelse 1. februar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet eller aftale besøg på skolen skal du kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Anette Askov på tlf. 20 88 53 50. Ansøgningsfrist tirsdag 10. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 16. december. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Voel Skole søger pr. 1. februar 2020 en musik- og matematiklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå i indskolingen og vil, ud over musik og matematik, også indbefatte andre fag.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os er det essentielt, at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling i afdelingerne, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagt og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en del af skolens musikundervisning og desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællessamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge, og den tradition skal du være med til at videreføre.
 
I indeværende skoleår skal du være klasselærer og undervise i matematik i 1.a, undervise i matematik og musik i 2.a. samt musik i to fjerdeklasser. En del af undervisningen i indskolingen foregår som aldersintegreret emneundervisning og du vil på den måde komme til at undervise tværfagligt i flere forskellige emner. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med indskolingens andre medarbejdere som består af fire klassepædagoger, en børnehaveklasseleder og tre andre lærere.
 
Vi forventer, at du er fagligt dygtig, engageret og at du vil arbejde i et professionelt læringsfælleskab med dine kommende kollegaer. Og så forventer vi, at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 23 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, der sammen med 231 fantastiske børn, alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Tiltrædelse 1. februar 2020.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet eller aftale besøg på skolen skal du kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Anette Askov på tlf. 20 88 53 50.                                           
 
Ansøgningsfrist tirsdag 10. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 16. december.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/f64d1378_logo.jpegVoel SkoleSilkeborg2019-11-14T11:01:23.2972019-12-10T00:00:00
330126753Lærer til Gjern SkoleBasic Vil du være med om bord på en lille skole i stor udvikling?Brænder du for at møde hvert enkelt barn der, hvor det er?Har du lyst til selv at være lærende om og nysgerrig på egen og andres praksis?Så er der lige nu en åbning til dig Gjern skole søger pr. 1. februar 2020 en lærer til et barselsvikariat på fuld tid. Stillingen rummer fagene dansk, idræt, kristendom og billedkunst i 1. klasse, billedkunst i 4. og 5. klasse samt et valghold med billedkunst i sommerperioden. Du bliver delt klasselærer i 1. klasse med 19 dejlige elever og deres forældre, som bakker op - og har endvidere tid til elevsamtaler og støtte i klassen. Det er vigtigt for os, at du er fagligt dygtig til både dine fag, til relationsarbejde og klasserumsledelse og at du brænder for at møde hvert enkelt barn lige netop der, hvor det kan udvikle sine potentialer. Samtidig skal du være samarbejdsorienteret, og have lyst til at indgå i skolens måde at arbejde med professionelle læringsfællesskaber i en forståelse af at Vi er lærende sammen . På skolens hjemmeside kan du se skolens nye Læringskurs. Kursen beskriver skolens overordnede værdier, nysgerrighed og fællesskab, og rummer desuden fire pejlemærker, som sætter retning for skolens udvikling de kommende år. Pejlemærkerne er: Faglighed og trivsel i højsædet - og med en prioritering af de praktisk musiske og kreative tilgange Elevinvolvering og elevdemokrati Bæredygtighed lokal og global bevidsthed En skole præget af den natur vi ligger i Derudover vægter vi verdensmålene højt i det daglige arbejde på skolen, og har netop igangsat en proces om at blive verdensmålscertificeret. På Gjern Skole er der mulighed for at blive en del af en lille, velfungerende personalegruppe, som gerne vil gå forrest i arbejdet med skolens overordnede værdier Nysgerrighed og Fællesskab . På Gjern Skole er skolens værdier synlige - også i samarbejdet med børnene. Skoledagen starter hver dag med morgensang, og dagsstrukturen på skolen lægger op til fordybelse og variation. Gjern ligger naturskønt ved skov og å i den nordøstlige del af Silkeborg Kommune. Gjern Skole har 146 glade elever fordelt fra børnehaveklasse og til 6. klasse, og 20 engagerede medarbejdere. Der er stor opbakning til skolen fra både forældregruppe og lokalsamfund og vi vil alle glæde os til at byde dig velkommen som vores nye kollega! Du kan få et indtryk af hvad vi er for en størrelse på skolens hjemmeside, så kig endelig forbi den (https: gjernskole.aula.dk ) eller skolens officielle facebook-side https: www.facebook.com gjernskole Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Tine Sax på tlf. 53 64 46 35 eller pædagogisk leder Jesper Dalkjær Hansen på tlf. 40 86 91 80. Ansøgningsfrist mandag 9. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 17. december. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vil du være med om bord på en lille skole i stor udvikling?
Brænder du for at møde hvert enkelt barn der, hvor det er?
Har du lyst til selv at være lærende om og nysgerrig på egen og andres praksis?
Så er der lige nu en åbning til dig…
 
Gjern skole søger pr. 1. februar 2020 en lærer til et barselsvikariat på fuld tid. Stillingen rummer fagene dansk, idræt, kristendom og billedkunst i 1. klasse, billedkunst i 4. og 5. klasse samt et valghold med billedkunst i sommerperioden. Du bliver delt klasselærer i 1. klasse med 19 dejlige elever og deres forældre, som bakker op - og har endvidere tid til elevsamtaler og støtte i klassen.
 
Det er vigtigt for os, at du er fagligt dygtig til både dine fag, til relationsarbejde og klasserumsledelse og at du brænder for at møde hvert enkelt barn lige netop der, hvor det kan udvikle sine potentialer. Samtidig skal du være samarbejdsorienteret, og have lyst til at indgå i skolens måde at arbejde med professionelle læringsfællesskaber i en forståelse af at ”Vi er lærende sammen”.
 
På skolens hjemmeside kan du se skolens nye Læringskurs. Kursen beskriver skolens overordnede værdier, nysgerrighed og fællesskab, og rummer desuden fire pejlemærker, som sætter retning for skolens udvikling de kommende år.
 
Pejlemærkerne er:
  • Faglighed og trivsel i højsædet - og med en prioritering af de praktisk/musiske og kreative tilgange
  • Elevinvolvering og elevdemokrati
  • Bæredygtighed – lokal og global bevidsthed
  • En skole præget af den natur vi ligger i
Derudover vægter vi verdensmålene højt i det daglige arbejde på skolen, og har netop igangsat en proces om at blive verdensmålscertificeret.
 
På Gjern Skole er der mulighed for at blive en del af en lille, velfungerende personalegruppe, som gerne vil gå forrest i arbejdet med skolens overordnede værdier ”Nysgerrighed” og ”Fællesskab”. På Gjern Skole er skolens værdier synlige - også i samarbejdet med børnene. Skoledagen starter hver dag med morgensang, og dagsstrukturen på skolen lægger op til fordybelse og variation.
 
Gjern ligger naturskønt ved skov og å i den nordøstlige del af Silkeborg Kommune. Gjern Skole har 146 glade elever fordelt fra børnehaveklasse og til 6. klasse, og 20 engagerede medarbejdere. Der er stor opbakning til skolen fra både forældregruppe og lokalsamfund – og vi vil alle glæde os til at byde dig velkommen som vores nye kollega!
 
Du kan få et indtryk af hvad vi er for en størrelse på skolens hjemmeside, så kig endelig forbi den (https://gjernskole.aula.dk/) eller skolens officielle facebook-side https://www.facebook.com/gjernskole/
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Tine Sax på tlf. 53 64 46 35 eller pædagogisk leder Jesper Dalkjær Hansen på tlf. 40 86 91 80.
 
Ansøgningsfrist mandag 9. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 17. december.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/e48d1584_logo.jpegGjern SkoleGjern2019-11-19T10:00:39.0232019-12-09T00:00:00
330130777Lærer til Dybkær SpecialskoleBasic Er du lærer der har lyst til at arbejde med elever med særlige behov? Så har vi en lærerstilling pr. 1. februar 2020. Stillingen vil være med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Dybkær Specialskole er Silkeborg Kommunes undervisnings- og fritidstilbud til børn og unge med svære generelle indlæringsvanskeligheder. Herudover har skolen en afdeling for normaltbegavede elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Skolen modtager elever fra Silkeborg og de omkringliggende kommuner, og i det kommende skoleår vil der gå ca. 100 elever på skolen. Lærerstillingerne vil være ift. elevgruppen med svære generelle indlæringsvanskeligheder. Elevernes indlæringsvanskeligheder har overordnet generel karakter, og en stor del af børnene har komplekse handicaps, som forudsætter forståelse for brug af fx alternative kommunikations-strategier. Pædagogisk grundlag: Det er Dybkær Specialskoles centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Dybkær Specialskole skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev går på skolen, kan han hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov.Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag . Pædagogisk udvikling er en naturlig del af dagligdagen og årets gang på Dybkær Specialskole. Vores indsatsområder er pt. at nytænke vores elevplan, at have fokus på udvikling af forskellige læringsrum, fortsat at udvikle Skolen i Naturen og derudover planlægger vi et kompetenceudviklingsforløb for alt personale, som omhandler neuro-affektiv afstemning. Vi tilbyder: en dynamisk og travl arbejdsplads under udvikling gode, engagerede kolleger et veludviklet tværfagligt samarbejde arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang. et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer. faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe. Din profil: har erfaring med specialpædagogisk arbejde. lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt målrettet undervisningsaktivitet. erfaring med eller lyst til at tilegne dig viden om - alternative kommunikationsformer (bl.a. IKT-baserede kommunikationshjælpemidler, Tegn-til-tale, PODD, PSAS, billedkommunikation). har lyst og evner til at undervise i et tværfagligt team. kan varetage personlig pleje af børn og unge med vidtgående handicaps. Læs mere om os på www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller pædagogisk leder Ane Borum tlf. 20 90 54 38. Ansøgningsfrist tirsdag 10. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 19. december over middag. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Er du lærer der har lyst til at arbejde med elever med særlige behov?
 
Så har vi en lærerstilling pr. 1. februar 2020. Stillingen vil være med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
 
Dybkær Specialskole er Silkeborg Kommunes undervisnings- og fritidstilbud til børn og unge med svære generelle indlæringsvanskeligheder. Herudover har skolen en afdeling for normaltbegavede elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Skolen modtager elever fra Silkeborg og de omkringliggende kommuner, og i det kommende skoleår vil der gå ca. 100 elever på skolen. Lærerstillingerne vil være ift. elevgruppen med svære generelle indlæringsvanskeligheder.
 
Elevernes indlæringsvanskeligheder har overordnet generel karakter, og en stor del af børnene har komplekse handicaps, som forudsætter forståelse for brug af fx alternative kommunikations-strategier.
 
Pædagogisk grundlag:
”Det er Dybkær Specialskoles centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Dybkær Specialskole skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev går på skolen, kan han/hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov.
Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag”.
 
Pædagogisk udvikling er en naturlig del af dagligdagen og årets gang på Dybkær Specialskole. Vores indsatsområder er pt. at nytænke vores elevplan, at have fokus på udvikling af forskellige læringsrum, fortsat at udvikle Skolen i Naturen og derudover planlægger vi et kompetenceudviklingsforløb for alt personale, som omhandler neuro-affektiv afstemning.
 
Vi tilbyder:
  • en dynamisk og travl arbejdsplads under udvikling
  • gode, engagerede kolleger
  • et veludviklet tværfagligt samarbejde
  • arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang.
  • et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer.
  • faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe.
Din profil:
  • har erfaring med specialpædagogisk arbejde.
  • lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt målrettet undervisningsaktivitet.
  • erfaring med – eller lyst til at tilegne dig viden om - alternative kommunikationsformer (bl.a. IKT-baserede kommunikationshjælpemidler, Tegn-til-tale, PODD, PSAS, billedkommunikation).
  • har lyst og evner til at undervise i et tværfagligt team.
  • kan varetage personlig pleje af børn og unge med vidtgående handicaps.
Læs mere om os på www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller pædagogisk leder Ane Borum tlf. 20 90 54 38.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 10. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 19. december over middag.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/b8f3be22_logo.jpegDybkær SpecialskoleSilkeborg2019-11-26T13:00:45.8572019-12-10T00:00:00
330135153Lærer til Vestre SkoleBasic Vestre Skole søger lærer til dansk og engelsk på mellemtrinnet. Vi søger en engageret og dygtig lærer pr. 1. februar 2020 til en fast fuldtidsstilling.Vi har brug for en uddannet lærer med følgende kompetencer: Dansk og engelsk evt. AKT specialpædagogiske kompetencer erfaringer. Andre spændende kompetencer kan naturligvis også komme i spil. Du skal være klar på at indgå i teamsamarbejdet om elevernes læring og trivsel i årgangsteam, afdelingsteam og fagteam på mellemtrinnet (4.- 6. kl.). Vi forventer, at du: har humor og energi kan lide at være sammen med eleverne kan lide kvalitet i dit arbejde og har fokus på elevernes læring og trivsel kan ud over dine faglige kvalifikationer lide at indgå i et åbent og udviklingsorienteret samarbejde med dine kolleger om eleverne og undervisningen. har evt. erfaringer med anvendelse af en læringsplatform og IT-baserede læremidler er ikke bange for nye udfordringer. Ønsker du en arbejdsplads med humor, udvikling og kollegialt fællesskab, så er vi det rigtige for dig!Vi: arbejder med udvikling af de professionelle læringsfælleskaber gennem teamsamarbejdet ser på det hele barn og barnets muligheder for at indgå positivt i børnefællesskaber arbejder med udviklingen af læringsmål, succeskriterier og feedback har fokus på at inddrage eleverne aktivt i egen læring arbejder målbevidst med elevernes trivsel og udvikling af sociale kompetencer udvikler på varieret undervisning og arbejder med elevernes motivation og lyst til at lære har en dejlig skole med gode forhold for elever og medarbejdere Fakta om Vestre SkoleVestre Skole er en åben og udviklingsorienteret skole med stor vægt på det gode samarbejde omkring elevernes læring og trivsel. Skolen har i dette skoleår fokus på værdier, værktøjer og samarbejde forstået på den måde, at en engageret medarbejderstab og skolens ledelsesteam har fokus på samarbejdet (Professionelle læringsfællesskaber), fælles kompetenceudvikling og en fælles nysgerrighed på nyttige værktøjer, der skal hjælpe os til at lykkes endnu bedre med vores kerneopgave omkring elevernes læring og trivsel. Eleverne på Vestre Skole klarer sig godt i skolehverdagen, skolen har stor forældreopbakning, og der er stabilitet og engagement i medarbejderstaben. Vi er dog alle indstillet på at gøre en god skole endnu bedre, så vi sætter sammen nye spændende mål for de kommende år. Vestre Skole er beliggende i Sydbyen et af Silkeborg kommunes mest eftertragtede områder med byen, skove og søer som nærmeste nabo. Sydbyen er en landsby i byen med et stærkt foreningsliv og lokalsamfund. Skolen har et tæt samarbejde med det brede foreningsliv og kirken, der er i området. Vestre Skole har stor opbakning fra børn, forældre og lokalsamfund. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder med ansvar for mellemtrinnet Vibeke Rod på tlf. 50 94 80 81 eller skoleleder Lars Sørensen på tlf. 24 91 37 91.Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 19. december (eftermiddag aften). Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vestre Skole søger lærer til dansk og engelsk på mellemtrinnet.
 
Vi søger en engageret og dygtig lærer pr. 1. februar 2020 til en fast fuldtidsstilling.

Vi har brug for en uddannet lærer med følgende kompetencer: Dansk og engelsk + evt. AKT/specialpædagogiske kompetencer/erfaringer.
 
Andre spændende kompetencer kan naturligvis også komme i spil.
 
Du skal være klar på at indgå i teamsamarbejdet om elevernes læring og trivsel i årgangsteam, afdelingsteam og fagteam på mellemtrinnet (4.- 6. kl.).
 
Vi forventer, at du:
  • har humor og energi
  • kan lide at være sammen med eleverne
  • kan lide kvalitet i dit arbejde og har fokus på elevernes læring og trivsel
  • kan ud over dine faglige kvalifikationer lide at indgå i et åbent og udviklingsorienteret samarbejde med dine kolleger om eleverne og undervisningen.
  • har evt. erfaringer med anvendelse af en læringsplatform og IT-baserede læremidler
  • er ikke bange for nye udfordringer.
Ønsker du en arbejdsplads med humor, udvikling og kollegialt fællesskab, så er vi det rigtige for dig!

Vi:
  • arbejder med udvikling af de professionelle læringsfælleskaber gennem teamsamarbejdet
  • ser på det hele barn og barnets muligheder for at indgå positivt i børnefællesskaber
  • arbejder med udviklingen af læringsmål, succeskriterier og feedback
  • har fokus på at inddrage eleverne aktivt i egen læring
  • arbejder målbevidst med elevernes trivsel og udvikling af sociale kompetencer
  • udvikler på varieret undervisning og arbejder med elevernes motivation og lyst til at lære
  • har en dejlig skole med gode forhold for elever og medarbejdere
Fakta om Vestre Skole
Vestre Skole er en åben og udviklingsorienteret skole med stor vægt på det gode samarbejde omkring elevernes læring og trivsel. Skolen har i dette skoleår fokus på værdier, værktøjer og samarbejde – forstået på den måde, at en engageret medarbejderstab og skolens ledelsesteam har fokus på samarbejdet (Professionelle læringsfællesskaber), fælles kompetenceudvikling og en fælles nysgerrighed på nyttige værktøjer, der skal hjælpe os til at lykkes endnu bedre med vores kerneopgave omkring elevernes læring og trivsel.
 
Eleverne på Vestre Skole klarer sig godt i skolehverdagen, skolen har stor forældreopbakning, og der er stabilitet og engagement i medarbejderstaben. Vi er dog alle indstillet på at gøre en god skole endnu bedre, så vi sætter sammen nye spændende mål for de kommende år.
 
Vestre Skole er beliggende i Sydbyen – et af Silkeborg kommunes mest eftertragtede områder med byen, skove og søer som nærmeste nabo. Sydbyen er en ”landsby i byen” med et stærkt foreningsliv og lokalsamfund. Skolen har et tæt samarbejde med det brede foreningsliv og kirken, der er i området. Vestre Skole har stor opbakning fra børn, forældre og lokalsamfund.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder med ansvar for mellemtrinnet Vibeke Rod på tlf. 50 94 80 81 eller skoleleder Lars Sørensen på tlf. 24 91 37 91.

Ansøgningsfrist fredag 13. december 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 19. december (eftermiddag/aften).
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/127985fb_logo.jpegVestre SkoleSilkeborg2019-12-04T13:00:37.9632019-12-13T00:00:00
330130717Lærer med specialpædagogisk erfaring til fast stillingBasic Det handler om børnene Dygtig lærer med specialpædagogisk erfaring søges til fast fuldtidsstilling.Vi har elevtilgang på Lundagerskolen og søger derfor en dedikeret og kompetent lærer til undervisning med et tværfagligt didaktisk fokus samt varetagelse af specialpædagogiske opgaver.Lundagerskolen er en special-folkeskole for elever med varige funktionsnedsættelser og behov for vidtgående specialpædagogiske tilgange til læring.Elevmålgruppen spænder bredt indenfor udviklingsforstyrrelser, autismespektret, ADHD, multiple funktionsnedsættelser, Downs Syndrom og andre syndromer samt tilknytningsforstyrrelser. Skolens elever har alle en grad af mental retardering og generelle indlæringsvanskeligheder.Forventninger til dig som lærerVi lægger stor vægt på dine personlige kompetencer og søger en person, der med optimisme, engagement, gåpåmod og godt humør, kan indgå i den samlede personalegruppe og medvirke til, at vi fortsat tilbyder et udviklende miljø, hvor børnenes læring, trivsel og personlige mestring står øverst på dagsordenen. Vi forventer: At du er uddannet lærer At du er fysisk og psykisk robust samt er tydelig i din kommunikation. At du har erfaring med og kan håndtere psykiske såvel som fysiske konflikter og udadrettet adfærd. At du har erfaring med strukturerede og synlige tilgange til læring og kan skabe synlige rammer for eleverne. At du er nysgerrig og interesseret i kommunens indsatsområder bl.a. synlige og læringsmålstyrede aktiviteter. At du har erfaring med special pædagogik og diagnoseområdet. At du har erfaring med tværfaglige didaktiske forløb At du er medskaber af den nødvendige arbejdsstruktur klasserumsledelse, så der sker hensigtsmæssig opfølgning på de mål, du er med til at sætte for eleven. At du har en udviklingsorienteret, kreativ tilgang til arbejdet og ikke bange for at tage en udfordring op. At du er relations stærk ift. denne målgruppe At du stiller krav til dig selv og dine kolleger. At du har erfaring med at arbejde med Low arousal tilgangen Du vil komme i betragtning til stillingen, hvis du kan leve op til ovenstående forventninger. Lundagerskolens virkeSkolen arbejder mod at udvikle den enkelte elevs læringsmæssige potentialer på baggrund af dennes kompetencer og forudsætninger. Vi arbejder intensivt på at eleverne opnår mestring, livsduelighed og faglige kompetencer, så de dermed kan blive samfundsparate.Vi samarbejder om elevernes læring, trivsel og personlige mestring i Professionelle læringsfællesskaber, hvor vi specifikt arbejder med god og effektiv mødeledelse samt refleksionsværktøjer. Pædagogisk rammeSkoledagen er tilrettelagt på et grundlag, der tager udgangspunkt i konkrete og virkelighedsnære læringsaktiviteter og emner, hvor faggrupperne er fælles om læringsopgaverne.Vi arbejder ud fra en Low arousal tilgang, der tager afsæt i vores menneske børnesyn, der lyder således: Mennesker, der kan opføre sig ordentligt, gør det . OrganiseringSkolen er opdelt i 3 afdelinger. Åbningstiden er fra kl. 6.30 til 16.30 hvor skoletilbuddet er mellem 8.00 og 14.00 på alle skoledage. SFO-tilbuddet for eleverne før og efter skoledagen 06.30-08.00 og igen fra 14.00-16.30 samt på skolefridage ferier, dækkes af pædagogerne og pædagogiske medhjælpere. Lundagerskolen tilbyder En arbejdsplads med høj trivsel og med en stor grad af involvering i opgaveløsningen. En engageret personalegruppe med et højt fagligt niveau og faglig stolthed En velfungerende specialfolkeskole med en solid historie, rig på traditioner og stærk på udvikling. Et professionelt tværgående samarbejde både internt og eksternt. Horsens Kommune og skoleområdetHorsens Kommune er en innovativ kommune med et værdigrundlag funderet i værdierne Helhed, Resultat, Respekt og Kvalitet. Du kan læse mere om skolen på www.lundagerskolen.dkHvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, kan du rette henvendelse til skoleleder Harry Lauritsen på tlf. 76 29 46 01 eller mobil 28 42 27 76. Ansøgning mærket Lærer til Lundagerskolen uploades digitalt via linket på denne side. Relevante bilag skal medsendes. Der vil blive taget reference med udgangspunkt i relevant erfaring. Ansøgningsfristen er onsdag den 11. december 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 16. december 2019 fra klokken 12.00 på Skolevej 5B, Lund, 8700 Horsens, i administrationsbygningen. Samtalens varighed er ca. 25 min.Ansættelsesudvalget består af Lundagerskolens ledelse, repræsentanter fra skolebestyrelsen og medarbejderrepræsentanter. Forventet ansættelsesdato og opstart i stillingen er den 1. februar 2020.Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst og forhåndsaftaler i Horsens Kommune.”Det handler om børnene”
Dygtig lærer med specialpædagogisk erfaring søges til fast fuldtidsstilling.
Vi har elevtilgang på Lundagerskolen og søger derfor en dedikeret og kompetent lærer til undervisning med et tværfagligt didaktisk fokus samt varetagelse af specialpædagogiske opgaver.
Lundagerskolen er en special-folkeskole for elever med varige funktionsnedsættelser og behov for vidtgående specialpædagogiske tilgange til læring.
Elevmålgruppen spænder bredt indenfor udviklingsforstyrrelser, autismespektret, ADHD, multiple funktionsnedsættelser, Downs Syndrom og andre syndromer samt tilknytningsforstyrrelser. Skolens elever har alle en grad af mental retardering og generelle indlæringsvanskeligheder.

Forventninger til dig som lærer
Vi lægger stor vægt på dine personlige kompetencer og søger en person, der med optimisme, engagement, gåpåmod og godt humør, kan indgå i den samlede personalegruppe og medvirke til, at vi fortsat tilbyder et udviklende miljø, hvor børnenes læring, trivsel og personlige mestring står øverst på dagsordenen. 
Vi forventer:
  • At du er uddannet lærer
  • At du er fysisk og psykisk robust samt er tydelig i din kommunikation.
  • At du har erfaring med og kan håndtere psykiske såvel som fysiske konflikter og udadrettet adfærd.
  • At du har erfaring med strukturerede og synlige tilgange til læring og kan skabe synlige rammer for eleverne.
  • At du er nysgerrig og interesseret i kommunens indsatsområder bl.a. synlige og læringsmålstyrede aktiviteter.
  • At du har erfaring med special pædagogik og diagnoseområdet.
  • At du har erfaring med tværfaglige didaktiske forløb
  • At du er medskaber af den nødvendige arbejdsstruktur/klasserumsledelse, så der sker hensigtsmæssig opfølgning på de mål, du er med til at sætte for eleven.
  • At du har en udviklingsorienteret, kreativ tilgang til arbejdet og ikke bange for at tage en udfordring op.
  • At du er relations stærk ift. denne målgruppe
  • At du stiller krav til dig selv og dine kolleger.
  • At du har erfaring med at arbejde med Low arousal tilgangen
     
    Du vil komme i betragtning til stillingen, hvis du kan leve op til ovenstående forventninger.
 Lundagerskolens virke
Skolen arbejder mod at udvikle den enkelte elevs læringsmæssige potentialer på baggrund af dennes kompetencer og forudsætninger. Vi arbejder intensivt på at eleverne opnår mestring, livsduelighed og faglige kompetencer, så de dermed kan blive samfundsparate.
Vi samarbejder om elevernes læring, trivsel og personlige mestring i Professionelle læringsfællesskaber, hvor vi specifikt arbejder med god og effektiv mødeledelse samt refleksionsværktøjer.
 
Pædagogisk ramme
Skoledagen er tilrettelagt på et grundlag, der tager udgangspunkt i konkrete og virkelighedsnære læringsaktiviteter og emner, hvor faggrupperne er fælles om læringsopgaverne.
Vi arbejder ud fra en Low arousal tilgang, der tager afsæt i vores menneske/børnesyn, der lyder således: ” Mennesker, der kan opføre sig ordentligt, gør det”.
 
Organisering
Skolen er opdelt i 3 afdelinger. Åbningstiden er fra kl. 6.30 til 16.30 hvor skoletilbuddet er mellem 8.00 og 14.00 på alle skoledage. SFO-tilbuddet for eleverne før og efter skoledagen 06.30-08.00 og igen fra 14.00-16.30 samt på skolefridage/ferier, dækkes af pædagogerne og pædagogiske medhjælpere.
 
Lundagerskolen tilbyder
  • En arbejdsplads med høj trivsel og med en stor grad af involvering i opgaveløsningen.
  • En engageret personalegruppe med et højt fagligt niveau og faglig stolthed
  • En velfungerende specialfolkeskole med en solid historie, rig på traditioner og stærk på udvikling.
  • Et professionelt tværgående samarbejde både internt og eksternt.
Horsens Kommune og skoleområdet
Horsens Kommune er en innovativ kommune med et værdigrundlag funderet i værdierne Helhed, Resultat, Respekt og Kvalitet.
 
Du kan læse mere om skolen på www.lundagerskolen.dk
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, kan du rette henvendelse til skoleleder Harry Lauritsen på tlf. 76 29 46 01 eller mobil 28 42 27 76.  
Ansøgning mærket ”Lærer til Lundagerskolen” uploades digitalt via linket på denne side. Relevante bilag skal medsendes. Der vil blive taget reference med udgangspunkt i relevant erfaring.
 
Ansøgningsfristen er onsdag den 11. december 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 16. december 2019 fra klokken 12.00 på Skolevej 5B, Lund, 8700 Horsens, i administrationsbygningen. Samtalens varighed er ca. 25 min.
Ansættelsesudvalget består af Lundagerskolens ledelse, repræsentanter fra skolebestyrelsen og medarbejderrepræsentanter.
 
Forventet ansættelsesdato og opstart i stillingen er den 1. februar 2020.
Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst og forhåndsaftaler i Horsens Kommune.


 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegLundagerskolenHorsens2019-11-26T11:01:53.5772019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Musik- og matematiklærer til Voel Skole

Voel Skole

Silkeborg
Voel Skole søger pr. 1. februar 2020 en musik- og matematiklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå i indskolingen og vil, ud over musik og matematik, også indbefatte andre fag. Voel Skole er et godt sted at være barn. H...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Lærer til Gjern Skole

Gjern Skole

Gjern
Vil du være med om bord på en lille skole i stor udvikling?Brænder du for at møde hvert enkelt barn der, hvor det er?Har du lyst til selv at være lærende om og nysgerrig på egen og andres praksis?Så er der lige nu en åbning til dig Gjern skole søger...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Lærer til Dybkær Specialskole

Dybkær Specialskole

Silkeborg
Er du lærer der har lyst til at arbejde med elever med særlige behov? Så har vi en lærerstilling pr. 1. februar 2020. Stillingen vil være med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Dybkær Specialskole er Silkeborg Kommunes undervisnings- og fritidstilb...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Lærer til Vestre Skole

Vestre Skole

Silkeborg
Vestre Skole søger lærer til dansk og engelsk på mellemtrinnet. Vi søger en engageret og dygtig lærer pr. 1. februar 2020 til en fast fuldtidsstilling.Vi har brug for en uddannet lærer med følgende kompetencer: Dansk og engelsk evt. AKT specialpædag...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Lærer med specialpædagogisk erfaring til fast stilling

Lundagerskolen

Horsens
Det handler om børnene Dygtig lærer med specialpædagogisk erfaring søges til fast fuldtidsstilling.Vi har elevtilgang på Lundagerskolen og søger derfor en dedikeret og kompetent lærer til undervisning med et tværfagligt didaktisk fokus samt varetage...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019