Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lærer til Voel Skole

Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031328Phoenix-9f199b2e12019-05-24T17:05:00.527Lærer til Voel SkoleVoel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale.
 
Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin.
 
Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og/eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser.
 
Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever.
 
I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.
Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!

Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. 

Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
 

 
 

2019-06-20T00:51:35.293 Voel Skole søger pr. 1. august 2019 musik- og dansklærer til en fast fuldtidsstilling. Undervisningen vil primært foregå på mellemtrinnet og vil, ud over musik og dansk, indbefatte andre fag efter aftale. Voel Skole har 233 fantastiske børn fordelt fra børnehaveklasse til 6. klasse. På mellemtrinnet er de fleste lektioner parallellagt med naboklassen, og du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine teamkollegaer, som består af otte lærere og to pædagoger. Teamet varetager undervisningen på 4. og 6. klassetrin. Voel Skole er et godt sted at være barn. Her skal trivsel og faglig udvikling gå hånd i hånd og for os, er det essentielt at alle børn oplever at være en del af Voel Skoles fællesskab. Vi har blandt andet daglige morgensamlinger med sang og fortælling, fælles emne- og projektuger, venskabsklasser, legepatrulje, fællessamlinger for hele skolen samt flere forskellige former for parallelagtig og eller aldersintegreret undervisning på tværs af årgange og klasser. Vi søger en lærer, som kan varetage en stor del af skolens musikundervisning på mellemtrinnet, og som desuden kan spille til vores daglige morgensamlinger og tilbagevendende fællesamlinger med smittende energi og engagement. Børnene på Voel Skole elsker at synge! Og den tradition skal du kunne være med til at videreføre. Måske kan du også stå for skolens kor for 4.-6. klasses elever. I kommende skoleår skal du undervise i dansk på 5. årgang i tæt samarbejde med parallelklassens dansklærer. Desuden skal du indgå i et tæt teamsamarbejde med årgangens andre lærere. Andre fag der kan komme på tale er i første omgang sprogfag, kristendom og historie, men hvis du har andre ønsker og kompetencer kan det efter aftale også blive aktuelt.Vi forventer naturligvis også, at du er fagligt dygtig, engageret og at du er vild med at undervise børn!Du vil blive kollega med 25 imødekommende og ambitiøse lærere, pædagoger og medhjælpere, som alle glæder sig til at tage imod dig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Henrik Nilsson Ravn på tlf. 23 42 63 13 eller pædagogisk leder Ulrik Boie på tlf. nr. 30 23 84 23. Ansøgningsfrist onsdag 19. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenix9f199b2e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a1c3ca69-268b-4db8-8d45-6d1f1150c7930EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3534580Voel Skole11Højgårdsvej 48600SilkeborgDKDanmarkORS/9f199b2e_logo.jpegORS/Small/9f199b2e_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent767348EmplyMinimum pakken - 35 dageb45ef463-19a8-45ae-87d4-9de36a498a17_233200024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f199b2e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/4.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Lærer lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik361891215HenrikNilsson.Ravn@silkeborg.dkDanmarkDanmark330047677FløjtelærerBasic Kulturskolen Viborg søger ny fløjtelærer med tiltrædelse 16. august 2019.Der er tale om en deltidsstilling på 4 timer ugentligt svarende til 4 37 ansættelse.Profil: Den nye lærer forventes at være konservatorie uddannet eller have anden tilsvarende uddannelse. Læreren skal mestre undervisning fra begynder til viderekomne både i klassisk og rytmisk tværfløjte. Vedkommende skal kunne undervise i sammenspil samt holdundervisning på begynderniveau. Der vil være særligt fokus på de klassiske elever, hvor den nye lærer skal kunne undervise på alle niveauer inkl. talent- og MGK elever. Forventninger til den gode lærer på Kulturskolen Viborg: Den gode musiklærer vægter det kunstneriske og pædagogiske aspekt af undervisningen ligeværdigt i en naturlig balance. Læreren har et højt kunstnerisk og instrumentalt sangligt niveau og har egen aktiv karriere som kunstner musiker i et vist omfang. Som underviser tager læren afsæt i elevens potentiale og udvikler dette med god progression i undervisningen. Læreren møder eleven, hvor denne er menneskeligt, fagligt og socialt, og sikrer at der både finder musikalsk læring og personlig udvikling sted. Helt afgørende for musikudøvelse er at soloundervisning og sammenspil går hånd i hånd, og enhver lærer skal tage ansvar for elevens samlede udvikling, herunder sikre at der finder sammenspil eller holdundervisning sted allerede tidligt i undervisningsforløbet. Spilleglæde i godt samspil med kreativitet og fællesskab er Kulturskolens DNA. Alle lærere forventes at mestre soloundervisning, holdundervisning og ensemble undervisning ledelse. Den gode lærer indgår aktivt i Kulturskolens hverdag og er en god kollega, som tager ansvar for Kulturskolens samlede udvikling og indgår medskabende i det kollegiale og faglige fællesskab. Læreren evner at tilrettelægge undervisningen og egen forberedelse på egen hånd, og gode samarbejdsevner er en forudsætning. Den gode lærer har fuld forståelse for at bredde og elite er hinandens forudsætning, og læreren har gode evner til formidling både overfor børn og voksne. Den gode lærer sikrer en god, regelmæssig og positiv dialog med hjemmet og Kulturskolens mange interessenter. Den gode lærer tager aktivt medansvar for fortsat tilgang af nye elever, og arbejder vedholdende på at skabe forøget interesse for musiklivet på Kulturskolen Viborg. Info om Kulturskolen Viborg: Kulturskolen Viborgs mission er at give borgerne i Viborg Kommune glæden ved at skabe, udøve og opleve kunst og kultur. Vi ønsker at være kendte for kvalitet og nytænkning både fagligt og pædagogisk og tiltrække anerkendte kunstnere og kulturpædagoger fra ind- og udland. Der er PT ca. 900 elever på Kulturskolen af hvilke de 650 er elever på musikafdelingen. Kulturskolen Viborg: http: kulturskolen.viborg.dkNærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Musikfagskoleleder Palle Kjeldgaard på tlf 87 87 36 64Løn og ansættelsesforholdLøn i henhold til gældende overenskomst.Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest straffeattest.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 32.Kulturskolen Viborg søger ny fløjtelærer med tiltrædelse 16. august 2019.

Der er tale om en deltidsstilling på 4 timer ugentligt svarende til 4/37 ansættelse.

Profil: Den nye lærer forventes at være konservatorie uddannet eller have anden tilsvarende uddannelse. Læreren skal mestre undervisning fra begynder til viderekomne både i klassisk og rytmisk tværfløjte. Vedkommende skal kunne undervise i sammenspil samt holdundervisning på begynderniveau. Der vil være særligt fokus på de klassiske elever, hvor den nye lærer skal kunne undervise på alle niveauer inkl. talent- og MGK elever.   

Forventninger til den gode lærer på Kulturskolen Viborg:
  • Den gode musiklærer vægter det kunstneriske og pædagogiske aspekt af undervisningen ligeværdigt i en naturlig balance. Læreren har et højt kunstnerisk og instrumentalt/sangligt niveau og har egen aktiv karriere som kunstner/musiker i et vist omfang.
  • Som underviser tager læren afsæt i elevens potentiale og udvikler dette med god progression i undervisningen. Læreren møder eleven, hvor denne er menneskeligt, fagligt og socialt, og sikrer at der både finder musikalsk læring og personlig udvikling sted.
  • Helt afgørende for musikudøvelse er at soloundervisning og sammenspil går hånd i hånd, og enhver lærer skal tage ansvar for elevens samlede udvikling, herunder sikre at der finder sammenspil eller holdundervisning sted allerede tidligt i undervisningsforløbet.
  • Spilleglæde i godt samspil med kreativitet og fællesskab er Kulturskolens DNA. Alle lærere forventes at mestre soloundervisning, holdundervisning og ensemble undervisning/ledelse.
  • Den gode lærer indgår aktivt i Kulturskolens hverdag og er en god kollega, som tager ansvar for Kulturskolens samlede udvikling og indgår medskabende i det kollegiale og faglige fællesskab.
  • Læreren evner at tilrettelægge undervisningen og egen forberedelse på egen hånd, og gode samarbejdsevner er en forudsætning.
  • Den gode lærer har fuld forståelse for at bredde og elite er hinandens forudsætning, og læreren har gode evner til formidling både overfor børn og voksne.
  • Den gode lærer sikrer en god, regelmæssig og positiv dialog med hjemmet og Kulturskolens mange interessenter.
  • Den gode lærer tager aktivt medansvar for fortsat tilgang af nye elever, og arbejder vedholdende på at skabe forøget interesse for musiklivet på Kulturskolen Viborg. 
 
Info om Kulturskolen Viborg: Kulturskolen Viborgs mission er at give borgerne i Viborg Kommune glæden ved at skabe, udøve og opleve kunst og kultur. Vi ønsker at være kendte for kvalitet og nytænkning – både fagligt og pædagogisk – og tiltrække anerkendte kunstnere og kulturpædagoger fra ind- og udland.
 
Der er PT ca. 900 elever på Kulturskolen af hvilke de 650 er elever på musikafdelingen. 
 
Kulturskolen Viborg: http://kulturskolen.viborg.dk

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Musikfagskoleleder Palle Kjeldgaard på tlf 87 87 36 64

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest / straffeattest.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 32.

ORS/Small/c7f5d765_logo.jpegKulturskolen ViborgViborg2019-06-21T16:03:33.9072019-07-26T00:00:00
330049892Sang- og kor lærer til Den Kreative SkoleBasic Sang- og kor lærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg. Vi søger en dygtig sanglærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever. Du skal også kunne dirigere og inspirere vores velsyngende kor Supersoul Koret som laver en del koncerter sammen med et Supersoul-orkester og vore Supersoul dansere i et tæt samarbejde med orkester- og danselærer. Du vil komme til at indgå i et musikalsk fællesskab sammen med 40 andre engagerede kolleger, hvor nye læringsmiljøer og pædagogiske tiltag udvikles og afprøves. Vi prioriterer tværfagligt samarbejde højt!Vi forventer at du kan akkompagnere på klaver, og har du lyst til eller erfaring med at undervise børnehold, så er det noget som kan komme i betragtning med tiden. Om jobbet:Sang- og korlærer i fast stilling søges til Den kreative Skole i Silkeborg, Arbejdstiden er 8 37 (om onsdagen). Tiltrædelse pr. 19. august 2019.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Søren Kristian Frydenlund-Vad på tlf. 20 43 22 89.Ansøgningsfrist tirsdag 6. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 12. august. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Sang- og kor lærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg.
 
Vi søger en dygtig sanglærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever.
 
Du skal også kunne dirigere og inspirere vores velsyngende kor ”Supersoul Koret” som laver en del koncerter sammen med et ”Supersoul-orkester” og vore ”Supersoul dansere” i et tæt samarbejde med orkester- og danselærer.
 
Du vil komme til at indgå i et musikalsk fællesskab sammen med 40 andre engagerede kolleger, hvor nye læringsmiljøer og pædagogiske tiltag udvikles og afprøves.
 
Vi prioriterer tværfagligt samarbejde højt!

Vi forventer at du kan akkompagnere på klaver, og har du lyst til eller erfaring med at undervise børnehold, så er det noget som kan komme i betragtning med tiden.
 
Om jobbet:
Sang- og korlærer i fast stilling søges til Den kreative Skole i Silkeborg,
 
Arbejdstiden er 8/37 (om onsdagen).
 
Tiltrædelse pr. 19. august 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Søren Kristian Frydenlund-Vad på tlf. 20 43 22 89.

Ansøgningsfrist tirsdag 6. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 12. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/10b87864_logo.jpegDen Kreative SkoleSilkeborg2019-06-27T15:00:17.9602019-08-06T00:00:00
330052729Lærer til Dybkær SpecialskoleBasic Dybkær Specialskole søger en seks måneders lærervikar til afdeling for elever med særlige behov. Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov, så læs videre her måske er det dig vi søger? Dybkær Specialskole har et lærervikariat pr. 12. august 2019 eller hurtigst muligt herefter. Stillingerne vil som udgangspunkt have en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Den nye afdeling Salamanca har sit pædagogiske afsæt i naturen blev etableret i Kompedalskovene i januar. Der går pt 5 elever i afdelingen, og den konkrete undervisning er oftest med en eller to elever ad gangen. Salamancaafdelingen er en del af en samlet organisation som også består af Dybkær Specialskole, Videnshus Dybkær og Dybkærbusserne. I alt er der ca. 100 ansatte, hvoraf ca. 70 ansatte er pædagogisk personale. Målgruppen i afdelingen er elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Der er ikke tale om en homogen gruppe, men derimod elever, der primært har det til fælles, at de i en periode har behov for et helt særligt tilrettelagt skoletilbud, der kan være så fleksibelt, at det kan tage udgangspunkt i elevens aktuelle funktionsniveau og udviklingspotentiale. Der er tale om elever, som kan være flygtningebørn med traumer eller andre børn unge med så komplekse vanskeligheder, at de måske har oplevet flere skift gennem nogle af kommunens øvrige skoletilbud, uden at de er kommet i tilstrækkelig trivsel og læring. Pædagogisk grundlag Det er Salamanca afdelingens centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Salamancaafdelingen skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev begynder i afdelingen, kan han hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov. Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag . Din profil: Har erfaring med specialpædagogisk arbejde. Brænder for at arbejde med børn og unge med komplekse og sammensatte vanskeligheder Kan lide at arbejde pædagogisk og didaktisk med udgangspunkt i naturen. Lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt målrettet undervisningsaktivitet. Tydelig i din kommunikation og er struktureret med et godt overblik. Personlig robust og erfaringer fra at arbejde med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Evt. relevant videregående efteruddannelse på diplom-, master eller kandidatniveau. Fordel hvis du har erfaring med at inddrage natur og bevægelse, det frie rum i undervisningen. Vi tilbyder: Unik mulighed for at være med til at videreudvikle vores nye afdeling Salamanca. Arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang. Et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer. Faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe i inklusionscenteret. Skoletilbuddet benytter fysiske rammer, der ligger tæt på i naturen. Ansøgere der skal til samtale, vil inden samtalen blive tilbudt et møde med uddybende informationer samt en rundvisning. Læs mere om os på skolens hjemmeside www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk.Den nye afdeling fremgår ikke af hjemmesiden! Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller evt. Anne Houborg Mundbjerg på tlf. 29 47 22 12. Ansøgningsfrist søndag 4. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 8. august. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Dybkær Specialskole søger en seks måneders lærervikar til afdeling for elever med særlige behov.
 
Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov, så læs videre her – måske er det dig vi søger?
 
Dybkær Specialskole har et lærervikariat pr. 12. august 2019 eller hurtigst muligt herefter. Stillingerne vil som udgangspunkt have en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
 
Den nye afdeling – ”Salamanca” har sit pædagogiske afsæt i naturen blev etableret i Kompedalskovene i januar. Der går pt 5 elever i afdelingen, og den konkrete undervisning er oftest med en eller to elever ad gangen. Salamancaafdelingen er en del af en samlet organisation som også består af Dybkær Specialskole, Videnshus Dybkær og Dybkærbusserne. I alt er der ca. 100 ansatte, hvoraf ca. 70 ansatte er pædagogisk personale.
 
Målgruppen i afdelingen er elever, der udviser komplekse og sammensatte vanskeligheder. Der er ikke tale om en homogen gruppe, men derimod elever, der primært har det til fælles, at de i en periode har behov for et helt særligt tilrettelagt skoletilbud, der kan være så fleksibelt, at det kan tage udgangspunkt i elevens aktuelle funktionsniveau og udviklingspotentiale. Der er tale om elever, som kan være flygtningebørn med traumer eller andre børn/unge med så komplekse vanskeligheder, at de måske har oplevet flere skift gennem nogle af kommunens øvrige skoletilbud, uden at de er kommet i tilstrækkelig trivsel og læring.
 
Pædagogisk grundlag
”Det er Salamanca afdelingens centrale opgave at være med til at styrke og udvikle eleverne fagligt, socialt og personligt. Salamancaafdelingen skal udgøre en pædagogisk ramme om elevernes dannelse og uddannelse, så hver enkelt elev i skolens hverdag oplever livsduelighed som menneske og samfundsborger. Når en elev begynder i afdelingen, kan han/hun forvente at blive mødt med anerkendelse og respekt. Eleven inddrages naturligt i fællesskaber og møder en tryg og struktureret hverdag. Lærere og pædagoger udformer og tilrettelægger i samarbejde en meningsfuld hverdag for eleven, ud fra dennes forudsætninger og behov.
Det tætte tværfaglige samarbejde mellem pædagog(er), lærer(e), medhjælper(ere) og øvrigt personale, er med til at sikre de bedste vilkår for elevernes faglige, sociale og personlige udvikling. Der foregår således læring på forskellige niveauer og i forskellige situationer gennem hele elevens dag”.
 
Din profil:
  • Har erfaring med specialpædagogisk arbejde.
  • Brænder for at arbejde med børn og unge med komplekse og sammensatte vanskeligheder
  • Kan lide at arbejde pædagogisk og didaktisk med udgangspunkt i naturen.
  • Lyst og evne til at omsætte egen viden og ressourcer til praktisk omsorg, nærværende samvær samt   målrettet undervisningsaktivitet.
  • Tydelig i din kommunikation og er struktureret med et godt overblik.
  • Personlig robust og erfaringer fra at arbejde med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen.
  • Evt. relevant videregående efteruddannelse på diplom-, master eller kandidatniveau.
  • Fordel hvis du har erfaring med at inddrage natur og bevægelse, ”det frie rum” i undervisningen.
Vi tilbyder:
  • Unik mulighed for at være med til at videreudvikle vores nye afdeling Salamanca.
  • Arbejde med en forskningsbaseret viden om, hvordan der skabes udvikling og læring for særligt udsatte elever. Dette baserer sig primært på en neuroaffektiv tilgang.
  • Et job med mulighed for personlig udvikling samt udvikling af dine faglige kompetencer.
  • Faglig sparring og supervision i samarbejde med den øvrige personalegruppe i inklusionscenteret.
  • Skoletilbuddet benytter fysiske rammer, der ligger tæt på/i naturen.
Ansøgere der skal til samtale, vil inden samtalen blive tilbudt et møde med uddybende informationer samt en rundvisning.
 
Læs mere om os på skolens hjemmeside www.dybkaerspecialskole.skoleintra.dk.
Den nye afdeling fremgår ikke af hjemmesiden!
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Uffe Lilholm på tlf. 20 90 54 44 eller evt. Anne Houborg Mundbjerg på tlf. 29 47 22 12.
 
Ansøgningsfrist søndag 4. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 8. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/b2482f1c_logo.jpegDybkær SpecialskoleSilkeborg2019-07-02T15:01:57.3672019-08-04T00:00:00
330052738Lærer til DybkærskolenBasic Dybkærskolen søger en ny kollega, der er optaget af at skabe de bedst mulige rammer for børnenes læring, udvikling og trivsel gennem tæt samarbejde med dygtige kollegaer. Dybkærskolen er en 2 til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. 9. klasse, 1 modtageklasse og en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Eleverne repræsenterer forskellige nationaliteter og sprog, hvilket vi oplever som en stor kvalitet for alle elever. I 7. klasse modtager vi elever fra både Grauballe og Gødvadskole. Dybkærskolen ligger i Silkeborgs nordøstlige hjørne i Gødvadområdet, som er et område med blandet boligbyggeri. Skolen er presset på plads, hvorfor politikkerne i Silkeborg har besluttet, at der skal bygges en ny skole til børnene på Dybkærskolen. Vi er cirka 75 ansatte i skole, SFO og klub, og vi arbejder organisatorisk ud fra tanken om en faseopdelt skole med lodrette teams i indskolingen og vandrette teams på mellemtrin og i udskoling. Der er et tæt samarbejde mellem skole og fritidsdel. Vi søger en lærer, der sammen med skolens øvrige personale og ledelsen vil medvirke til, at skolens pædagogiske arbejde med læringssyn og dannelsesgrundlag understøttes og videreudvikles i et tæt samarbejde. Vi forventer, at du: er et engageret og robust menneske med empati og et stort hjerte for børns læring og trivsel er fagligt og didaktisk velfunderet har fokus på elevernes potentialer, og ser det som din fornemmeste opgave at hjælpe dem med at bruge disse, og at dette sker i et tæt samarbejde med dine kollegaer, ledelse og ikke mindst forældrene. skal have gode samarbejdsevner, styr på din klasserumsledelse og din faglighed, samt lyst til at medvirke til at udvikle kreative løsninger på en skole i udvikling. kan se dig selv ind i et tæt samarbejde, der bygger på en forståelse af, at sammen løfter vi opgaven, et samarbejde hvor humor og en kvik bemærkning har en stor plads. Vi tilbyder: en skole hvor værdierne faglighed, glæde, fællesskab og nysgerrighed er i centrum en skole, hvor det pædagogiske personale arbejder i PLF (professionelle læringsfællesskaber) et spændende og levende miljø med en masse dejlige børn og forældre en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, med en velorganiseret teamstruktur en arbejdsplads der er optaget af at gøre det bedst mulige, og derfor tør gå nye veje en arbejdsplads med humor og gode kolleger. Vi søger en lærer til vores 7. årgang, som kan dække matematik, science (biologi, geografi og fysik kemi). Hvis du har interesse og erfaring med at arbejde med FabLab, vil det absolut være en fordel. Du vil blive delt klasselærer med en anden lærer i den pågældende klasse.Vi ønsker stillingen besat så hurtigt som muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte eller har lyst til at vide mere om Dybkærskolen, så kontakt pædagogisk leder for udskolingen Jakob Møller på tlf. 40 21 60 57 eller skoleleder Bibi Holm på tlf. 89 70 25 03 26 22 42 48. Ansøgningsfrist onsdag 7. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Dybkærskolen søger en ny kollega, der er optaget af at skabe de bedst mulige rammer for børnenes læring, udvikling og trivsel gennem tæt samarbejde med dygtige kollegaer.
 
Dybkærskolen er en 2 til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. – 9. klasse, 1 modtageklasse og en aktiv og positiv forældrekreds og skolebestyrelse. Eleverne repræsenterer forskellige nationaliteter og sprog, hvilket vi oplever som en stor kvalitet for alle elever. I 7. klasse modtager vi elever fra både Grauballe og Gødvadskole. Dybkærskolen ligger i Silkeborgs nordøstlige hjørne i Gødvadområdet, som er et område med blandet boligbyggeri. Skolen er presset på plads, hvorfor politikkerne i Silkeborg har besluttet, at der skal bygges en ny skole til børnene på Dybkærskolen.
 
Vi er cirka 75 ansatte i skole, SFO og klub, og vi arbejder organisatorisk ud fra tanken om en faseopdelt skole med lodrette teams i indskolingen og vandrette teams på mellemtrin og i udskoling. Der er et tæt samarbejde mellem skole og fritidsdel.
 
Vi søger en lærer, der sammen med skolens øvrige personale og ledelsen vil medvirke til, at skolens pædagogiske arbejde med læringssyn og dannelsesgrundlag understøttes og videreudvikles i et tæt samarbejde.
 
Vi forventer, at du:
  • er et engageret og robust menneske med empati og et stort hjerte for børns læring og trivsel
  • er fagligt og didaktisk velfunderet
  • har fokus på elevernes potentialer, og ser det som din fornemmeste opgave at hjælpe dem med at bruge disse, og at dette sker i et tæt samarbejde med dine kollegaer, ledelse og ikke mindst forældrene.
  • skal have gode samarbejdsevner, styr på din klasserumsledelse og din faglighed, samt lyst til at medvirke til at udvikle kreative løsninger på en skole i udvikling.
  • kan se dig selv ind i et tæt samarbejde, der bygger på en forståelse af, at sammen løfter vi opgaven, et samarbejde hvor humor og en kvik bemærkning har en stor plads.
Vi tilbyder:
  • en skole hvor værdierne faglighed, glæde, fællesskab og nysgerrighed er i centrum
  • en skole, hvor det pædagogiske personale arbejder i PLF (professionelle læringsfællesskaber)
  • et spændende og levende miljø med en masse dejlige børn og forældre
  • en arbejdsplads med et højt fagligt niveau, med en velorganiseret teamstruktur
  • en arbejdsplads der er optaget af at gøre det bedst mulige, og derfor tør gå nye veje
  • en arbejdsplads med humor og gode kolleger.
Vi søger en lærer til vores 7. årgang, som kan dække matematik, science (biologi, geografi og fysik/kemi). Hvis du har interesse og erfaring med at arbejde med FabLab, vil det absolut være en fordel.
 
Du vil blive delt klasselærer med en anden lærer i den pågældende klasse.
Vi ønsker stillingen besat så hurtigt som muligt. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte eller har lyst til at vide mere om Dybkærskolen, så kontakt pædagogisk leder for udskolingen Jakob Møller på tlf. 40 21 60 57 eller skoleleder Bibi Holm på tlf. 89 70 25 03 / 26 22 42 48.
 
Ansøgningsfrist onsdag 7. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/fd09b9db_logo.jpegDybkærskolenSilkeborg2019-07-02T15:02:27.8032019-08-06T00:00:00
330053036Klarinetlærer til Den Kreative SkoleBasic Klarinetlærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg. Vi søger en dygtig klarinetlærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever samt deltage i folkeskoleprojekter. Du skal også kunne samarbejde med andre blæserlærere omkring vores blæserorkester, som består af forskellige blæsere på begynderniveau. Du vil komme til at indgå i et musikalsk fællesskab sammen med 40 andre engagerede kolleger, hvor nye læringsmiljøer og pædagogiske tiltag udvikles og afprøves. Vi prioriterer tværfagligt samarbejde højt!Vi forventer at du kan akkompagnere på klaver, og har du lyst til eller erfaring med at undervise børnehold, så er det noget som kan komme i betragtning med tiden. Om jobbet:Klarinetlærer i fast stilling søges til Den kreative Skole i Silkeborg Arbejdstiden er 4,5 37. Tiltrædelse pr. 19. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Søren Kristian Frydenlund-Vad på tlf. 20 43 22 89.Ansøgningsfrist tirsdag 6. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 12. august. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Klarinetlærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg.
 
Vi søger en dygtig klarinetlærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever samt deltage i folkeskoleprojekter.
 
Du skal også kunne samarbejde med andre blæserlærere omkring vores blæserorkester, som består af forskellige blæsere på begynderniveau.
 
Du vil komme til at indgå i et musikalsk fællesskab sammen med 40 andre engagerede kolleger, hvor nye læringsmiljøer og pædagogiske tiltag udvikles og afprøves.
 
Vi prioriterer tværfagligt samarbejde højt!

Vi forventer at du kan akkompagnere på klaver, og har du lyst til eller erfaring med at undervise børnehold, så er det noget som kan komme i betragtning med tiden.
 
Om jobbet:
Klarinetlærer i fast stilling søges til Den kreative Skole i Silkeborg
 
Arbejdstiden er 4,5/37.
 
Tiltrædelse pr. 19. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Søren Kristian Frydenlund-Vad på tlf. 20 43 22 89.

Ansøgningsfrist tirsdag 6. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 12. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/1efe747b_logo.jpegDen Kreative SkoleSilkeborg2019-07-03T01:00:01.4532019-08-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fløjtelærer

Kulturskolen Viborg

Viborg
Kulturskolen Viborg søger ny fløjtelærer med tiltrædelse 16. august 2019.Der er tale om en deltidsstilling på 4 timer ugentligt svarende til 4 37 ansættelse.Profil: Den nye lærer forventes at være konservatorie uddannet eller have anden tilsvarende ...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Sang- og kor lærer til Den Kreative Skole

Den Kreative Skole

Silkeborg
Sang- og kor lærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg. Vi søger en dygtig sanglærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever. Du skal også kunne dirigere og inspirere vores velsyngende kor Supersoul Koret som la...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Lærer til Dybkær Specialskole

Dybkær Specialskole

Silkeborg
Dybkær Specialskole søger en seks måneders lærervikar til afdeling for elever med særlige behov. Er du lærer, der vil være med til at videreudvikle en ny afdeling i naturen for elever med særlige behov, så læs videre her måske er det dig vi søger? D...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Lærer til Dybkærskolen

Dybkærskolen

Silkeborg
Dybkærskolen søger en ny kollega, der er optaget af at skabe de bedst mulige rammer for børnenes læring, udvikling og trivsel gennem tæt samarbejde med dygtige kollegaer. Dybkærskolen er en 2 til 4-sporet skole med 680 dejlige elever fra 0. 9. klass...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Klarinetlærer til Den Kreative Skole

Den Kreative Skole

Silkeborg
Klarinetlærer søges til Den Kreative Skole, Bindslevsplads 7 i Silkeborg. Vi søger en dygtig klarinetlærer som kan undervise både begyndere og talentfulde elever samt deltage i folkeskoleprojekter. Du skal også kunne samarbejde med andre blæserlærer...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019