Lager- og indkøbsansvarlig

Bliv en del af Danlad

DANLAD har specialiseret sig i opbygninger af varebiler/lastbiler til erhvervslivet, og vi er i dag totalleverandør inden for dette område. Hvad enten det er opbygninger til varebiler/lastbiler eller indretning af samme, er vores produkter af god kvalitet.

Udover kvalitet er fleksibilitet et nøgleord for DANLAD. Vores alsidige produktprogram gør det muligt at skræddersy løsninger til alle kunders behov.

Få en nøglerolle

DANLAD søger en Lager- og indkøbsansvarlig til Logistikorganisationen. Vil du være en del af en virksomhed i en rygende udvikling, der er præget af aktivitet, forandringer og travlhed, så er det måske dig, vi søger.

Den primære opgave for Logistikorganisationen er at servicere vores kunder og produktion med fremskaffelse af materialer og færdigproducerede biler i rette kvalitet, i rette mængde - og på rette tidspunkt. Dine arbejdsopgaver vil primært være:

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Bestilling af materialer fra vores underleverandører til   brug i produktionen
  • Etablering og optimering af lager på standardvarer ud fra min/max. lagerniveauer
  • Sikre og følge op på indgangskontrol på materialeindleveringer, herunder håndtering af indkøbsreklamationer
  • Oprettelse af styklister, materialenumre og øvrige stamdata vedr. indkøb samt sikre korrekt mærkning af materialer
  • Opfølgning på kostpriser og fakturagodkendelse
  • Etablering af kontinuerlig måling af lagerniveau vha. stregkoder og ind/udlevering på lager
  • Etablering og optimering af indkøbsaftaler med udpegede leverandører ift. priser, levering, betingelser, lagerniveauer mm

Dine personlige egenskaber og kvalifikationer er:

  • Erfaring ’hands-on’ med indkøbsbestilling, varemodtagelse 
    og lagerstyring, gerne inden for bil- eller reservedelsbranchen
  • Grundlæggende PC-kendskab og erfaring med lagerregistreringer og stregkoder, gerne erfaring med C5-system
  • Erfaring med opbygning og udvikling af en indkøbsfunktion, herunder procedurer, min/max-bestilling, leverandøraftaler, stamdata mm.
  • Du skal være udpræget købmand, kvalitets-bevidst og serviceminded
  • Du er samtidigt i stand til at arbejde ansvarsfuldt, selvstændigt og effektivt i en hverdag, hvor ikke alt kan være struktureret og planlagt på forhånd, og hvor tingene alligevel nogle gange skal gå stærkt – og du er derfor heller ikke bleg for at tage en ekstra tørn fra tid til anden for at løse opgaverne med rettidig omhu

Spørgsmål og ansøgning

Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, ligesom samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Sørensen på tlf.: +45 24 95 45 24.

Vil du søge stillingen, bedes du sende ansøgning og CV pr. mail til job@danlad.dk hurtigst muligt. Skriv ’Lager og indkøbsansvarlig - fuldtid’ i emnefeltet.

 

  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009340Phoenix-f0c06d1a12019-04-17T00:00:00Lager- og indkøbsansvarlig

Bliv en del af Danlad

DANLAD har specialiseret sig i opbygninger af varebiler/lastbiler til erhvervslivet, og vi er i dag totalleverandør inden for dette område. Hvad enten det er opbygninger til varebiler/lastbiler eller indretning af samme, er vores produkter af god kvalitet.

Udover kvalitet er fleksibilitet et nøgleord for DANLAD. Vores alsidige produktprogram gør det muligt at skræddersy løsninger til alle kunders behov.

Få en nøglerolle

DANLAD søger en Lager- og indkøbsansvarlig til Logistikorganisationen. Vil du være en del af en virksomhed i en rygende udvikling, der er præget af aktivitet, forandringer og travlhed, så er det måske dig, vi søger.

Den primære opgave for Logistikorganisationen er at servicere vores kunder og produktion med fremskaffelse af materialer og færdigproducerede biler i rette kvalitet, i rette mængde - og på rette tidspunkt. Dine arbejdsopgaver vil primært være:

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Bestilling af materialer fra vores underleverandører til   brug i produktionen
  • Etablering og optimering af lager på standardvarer ud fra min/max. lagerniveauer
  • Sikre og følge op på indgangskontrol på materialeindleveringer, herunder håndtering af indkøbsreklamationer
  • Oprettelse af styklister, materialenumre og øvrige stamdata vedr. indkøb samt sikre korrekt mærkning af materialer
  • Opfølgning på kostpriser og fakturagodkendelse
  • Etablering af kontinuerlig måling af lagerniveau vha. stregkoder og ind/udlevering på lager
  • Etablering og optimering af indkøbsaftaler med udpegede leverandører ift. priser, levering, betingelser, lagerniveauer mm

Dine personlige egenskaber og kvalifikationer er:

  • Erfaring ’hands-on’ med indkøbsbestilling, varemodtagelse 
    og lagerstyring, gerne inden for bil- eller reservedelsbranchen
  • Grundlæggende PC-kendskab og erfaring med lagerregistreringer og stregkoder, gerne erfaring med C5-system
  • Erfaring med opbygning og udvikling af en indkøbsfunktion, herunder procedurer, min/max-bestilling, leverandøraftaler, stamdata mm.
  • Du skal være udpræget købmand, kvalitets-bevidst og serviceminded
  • Du er samtidigt i stand til at arbejde ansvarsfuldt, selvstændigt og effektivt i en hverdag, hvor ikke alt kan være struktureret og planlagt på forhånd, og hvor tingene alligevel nogle gange skal gå stærkt – og du er derfor heller ikke bleg for at tage en ekstra tørn fra tid til anden for at løse opgaverne med rettidig omhu

Spørgsmål og ansøgning

Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, ligesom samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Sørensen på tlf.: +45 24 95 45 24.

Vil du søge stillingen, bedes du sende ansøgning og CV pr. mail til job@danlad.dk hurtigst muligt. Skriv ’Lager og indkøbsansvarlig - fuldtid’ i emnefeltet.

 

  

Bliv en del af Danlad DANLAD har specialiseret sig i opbygninger af varebiler lastbiler til erhvervslivet, og vi er i dag totalleverandør inden for dette område. Hvad enten det er opbygninger til varebiler lastbiler eller indretning af samme, er vores produkter af god kvalitet. Udover kvalitet er fleksibilitet et nøgleord for DANLAD. Vores alsidige produktprogram gør det muligt at skræddersy løsninger til alle kunders behov. Få en nøglerolle DANLAD søger en Lager- og indkøbsansvarlig til Logistikorganisationen. Vil du være en del af en virksomhed i en rygende udvikling, der er præget af aktivitet, forandringer og travlhed, så er det måske dig, vi søger. Den primære opgave for Logistikorganisationen er at servicere vores kunder og produktion med fremskaffelse af materialer og færdigproducerede biler i rette kvalitet, i rette mængde - og på rette tidspunkt. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Dine arbejdsopgaver vil primært være: Bestilling af materialer fra vores underleverandører til brug i produktionen Etablering og optimering af lager på standardvarer ud fra min max. lagerniveauer Sikre og følge op på indgangskontrol på materialeindleveringer, herunder håndtering af indkøbsreklamationer Oprettelse af styklister, materialenumre og øvrige stamdata vedr. indkøb samt sikre korrekt mærkning af materialer Opfølgning på kostpriser og fakturagodkendelse Etablering af kontinuerlig måling af lagerniveau vha. stregkoder og ind udlevering på lager Etablering og optimering af indkøbsaftaler med udpegede leverandører ift. priser, levering, betingelser, lagerniveauer mm Dine personlige egenskaber og kvalifikationer er: Erfaring hands-on med indkøbsbestilling, varemodtagelse og lagerstyring, gerne inden for bil- eller reservedelsbranchen Grundlæggende PC-kendskab og erfaring med lagerregistreringer og stregkoder, gerne erfaring med C5-system Erfaring med opbygning og udvikling af en indkøbsfunktion, herunder procedurer, min max-bestilling, leverandøraftaler, stamdata mm. Du skal være udpræget købmand, kvalitets-bevidst og serviceminded Du er samtidigt i stand til at arbejde ansvarsfuldt, selvstændigt og effektivt i en hverdag, hvor ikke alt kan være struktureret og planlagt på forhånd, og hvor tingene alligevel nogle gange skal gå stærkt og du er derfor heller ikke bleg for at tage en ekstra tørn fra tid til anden for at løse opgaverne med rettidig omhu Spørgsmål og ansøgning Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, ligesom samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Sørensen på tlf.: 45 24 95 45 24. Vil du søge stillingen, bedes du sende ansøgning og CV pr. mail til job@danlad.dk hurtigst muligt. Skriv Lager og indkøbsansvarlig - fuldtid i emnefeltet.11jobnetf0c06d1a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-12T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3510655DANLAD HOLDING ApS11Karensvej 305500MiddelfartDKDanmark0
job@danlad.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent747363JobNet4976862497686210017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0c06d1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0c06d1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0c06d1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0c06d1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/4.jpgMed et job indenfor Industri bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Lagerforvalter lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale413111Lagerforvalter28Industri361500552Henrik Sørensenjob@danlad.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK