Lager- og indkøbschef der kan lede forandringsprocessen frem mod etableringen af Lageret på det nye OUH

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Logistikafdelingen, OUH

Evner du at lede og motivere medarbejdere gennem større forandringsprocesser? Ønsker du stor indflydelse på, hvordan et nyt lager med dertilhørende nye arbejdsgange skal planlægges og implementeres? Så har vi den rette stilling til dig.

Den 1. november 2021 bliver stillingen som Lager- og Indkøbschef i Logistikafdelingen på Odense Universitetshospital ledig. Logistikafdelingen er en stor serviceafdeling med ca. 400 medarbejdere, hvis primære opgaver er at servicere de kliniske og administrative afdelinger i Odense, Svendbog og Nyborg. Afdelingen er opdelt i 4 sektioner, som ud over Indkøbs-og Lagersektionen også tæller Transport, Køkken og Sterilcentralen. Se en kortfilm om nogle af afdelingens funktioner på dette link: https://ouh.dk/wm528857

Du vil blive ansvarlig for vores Indkøbs- og Lagersektion, der omfatter tre driftsledere, to sekretariatsmedarbejdere og 65 medarbejdere fordelt på følgende funktionsområder:

  • Indkøb/Økonomi og Kundeservice: Administrative medarbejdere, der har opgaveportefølje i disponering af indkøb i tæt samarbejde med Region Syddanmarks strategiske Indkøbsfunktion, der forestår udbudsprocessen for varer på regionalt niveau. Området varetager bogføring af indkøbs- og tjenesteydelser.
  • Depot- og Sterillager: Varemodtagelse. Pluk af varer fra automater og reoler og pakning af afdelingernes bestillinger på vogne, der distribueres rundt i huset samt til Svendborg og Nyborg Sygehus.
  • Brik Logistik: Understøtter afdelingerne i bestilling, håndtering og påpladslægning af varer. Distribution af post, pakker, prøver og skaffevarer.

Dine opgaver

Dine opgaver kommer til at omhandle både drift og projekter. Du vil på det nye OUH få ansvar i processen frem mod at indrette og designe et ca. 5000 m2 stort lager. Der vil være en stor opgave i at forberede vores medarbejdere til den nye forandring samt beslutninger om varemodtagelsen, varelagerets indhold, arbejdstider og det samlede forsyningsflow. Du vil have tæt samarbejde med Projektorganisationen Nyt OUH og vores eget projektteam i Logistikafdelingen vedr. det nye lager.

Driftsmæssigt vil dine væsentligste ansvarsområder og opgaver omhandle at:

  • Forsyningskæden drives optimalt
  • Udøve synlig ledelse og motivere ledere og medarbejdere i sektionen
  • Overholde sektionens budget inden for de fastlagte rammer
  • Igangsætte løbende forbedringer – herunder løbende dialog med de kliniske afdelinger og samarbejdspartnere
  • Sikre at samarbejdet på tværs af sektionen er velfungerende
  • Arbejde efter målet om ”Patienten først”

Faglige kriterier

  • Du har kendskab til lagerdrift med bred variation i produkter, dvs. størrelser, pakningsenheder, plukenheder, håndtering, krav og hygiejne
  • Du har grundlæggende viden indenfor supplychain managerment, indkøb, disponering eller lignende
  • Du har erfaring med direkte kundekontakt
  • Du har erfaring med at forandringslede medarbejdere
  • Du har kendskab til lagerstyringssystemer
  • Vi ser gerne, at du har deltaget i indretning eller flytning af et lager

Personlig profil

  • Du motiveres af at lede forandringer, er visionær og ikke bange for at udfordre det nuværende eller bringe nye ideer og metoder i spil
  • Du motiveres af at skabe resultater, og du fremhæver teamets frem for egne resultater
  • Du kommunikerer åbent og anerkendende på alle niveauer
  • Du er en holdspiller med en grundlæggende holdning om, at medarbejderne er den vigtigste ressource i en forandringsproces

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job med direkte reference til afdelingschefen. Du vil indgå i en alsidig ledergruppe med afdelingschefen, linjelederkolleger og stab, hvor du har rig mulighed for at bidrage med nye initiativer og tiltag
  • Høj indflydelse og beslutningskompetence. Du vil få et stort ansvar og råderum
  • En arbejdsdag i et uformelt arbejdsmiljø, hvor faglig og personlig kompetenceudvikling vægtes højt, og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde
  • En arbejdsplads under stor udvikling på et af landets største hospitaler


Kunne det være noget for dig?
Lyder ovenstående spændende, og kan du se dig selv i opgaverne, så hold dig ikke tilbage med at kontakte os, hvis du vil høre mere om jobbet. Har du en fornuftig faglig profil, inviterer vi også gerne til en dialog, hvor du kan få et indblik i afdelingen, og vi sammen kan se på mulighederne.


Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgningsfristen er tirsdag den 14. september 2021.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag d. 17. september og anden samtalerunde tirsdag d. 21. september. Hvis du kommer videre til anden samtale, bedes du forberede dig på en case og udfylde en personlighedsanalyse. I anden samtalerunde vil du også få en kort rundtur i området.

Stillingen ønskes besat fra d. 1. november 2021 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere om stillingen: Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Lars Krause på mailadressen: lkn@rsyd.dk eller på telefonnummer 20 31 31 90.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Lager- og indkøbschef der kan lede forandringsprocessen frem mod etableringen af Lageret på det nye OUH

Logistikafdelingen, OUH

Evner du at lede og motivere medarbejdere gennem større forandringsprocesser? Ønsker du stor indflydelse på, hvordan et nyt lager med dertilhørende nye arbejdsgange skal planlægges og implementeres? Så har vi den rette stilling til dig.

Den 1. november 2021 bliver stillingen som Lager- og Indkøbschef i Logistikafdelingen på Odense Universitetshospital ledig. Logistikafdelingen er en stor serviceafdeling med ca. 400 medarbejdere, hvis primære opgaver er at servicere de kliniske og administrative afdelinger i Odense, Svendbog og Nyborg. Afdelingen er opdelt i 4 sektioner, som ud over Indkøbs-og Lagersektionen også tæller Transport, Køkken og Sterilcentralen. Se en kortfilm om nogle af afdelingens funktioner på dette link: https://ouh.dk/wm528857

Du vil blive ansvarlig for vores Indkøbs- og Lagersektion, der omfatter tre driftsledere, to sekretariatsmedarbejdere og 65 medarbejdere fordelt på følgende funktionsområder:

  • Indkøb/Økonomi og Kundeservice: Administrative medarbejdere, der har opgaveportefølje i disponering af indkøb i tæt samarbejde med Region Syddanmarks strategiske Indkøbsfunktion, der forestår udbudsprocessen for varer på regionalt niveau. Området varetager bogføring af indkøbs- og tjenesteydelser.
  • Depot- og Sterillager: Varemodtagelse. Pluk af varer fra automater og reoler og pakning af afdelingernes bestillinger på vogne, der distribueres rundt i huset samt til Svendborg og Nyborg Sygehus.
  • Brik Logistik: Understøtter afdelingerne i bestilling, håndtering og påpladslægning af varer. Distribution af post, pakker, prøver og skaffevarer.

Dine opgaver

Dine opgaver kommer til at omhandle både drift og projekter. Du vil på det nye OUH få ansvar i processen frem mod at indrette og designe et ca. 5000 m2 stort lager. Der vil være en stor opgave i at forberede vores medarbejdere til den nye forandring samt beslutninger om varemodtagelsen, varelagerets indhold, arbejdstider og det samlede forsyningsflow. Du vil have tæt samarbejde med Projektorganisationen Nyt OUH og vores eget projektteam i Logistikafdelingen vedr. det nye lager.

Driftsmæssigt vil dine væsentligste ansvarsområder og opgaver omhandle at:

  • Forsyningskæden drives optimalt
  • Udøve synlig ledelse og motivere ledere og medarbejdere i sektionen
  • Overholde sektionens budget inden for de fastlagte rammer
  • Igangsætte løbende forbedringer – herunder løbende dialog med de kliniske afdelinger og samarbejdspartnere
  • Sikre at samarbejdet på tværs af sektionen er velfungerende
  • Arbejde efter målet om ”Patienten først”

Faglige kriterier

  • Du har kendskab til lagerdrift med bred variation i produkter, dvs. størrelser, pakningsenheder, plukenheder, håndtering, krav og hygiejne
  • Du har grundlæggende viden indenfor supplychain managerment, indkøb, disponering eller lignende
  • Du har erfaring med direkte kundekontakt
  • Du har erfaring med at forandringslede medarbejdere
  • Du har kendskab til lagerstyringssystemer
  • Vi ser gerne, at du har deltaget i indretning eller flytning af et lager

Personlig profil

  • Du motiveres af at lede forandringer, er visionær og ikke bange for at udfordre det nuværende eller bringe nye ideer og metoder i spil
  • Du motiveres af at skabe resultater, og du fremhæver teamets frem for egne resultater
  • Du kommunikerer åbent og anerkendende på alle niveauer
  • Du er en holdspiller med en grundlæggende holdning om, at medarbejderne er den vigtigste ressource i en forandringsproces

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job med direkte reference til afdelingschefen. Du vil indgå i en alsidig ledergruppe med afdelingschefen, linjelederkolleger og stab, hvor du har rig mulighed for at bidrage med nye initiativer og tiltag
  • Høj indflydelse og beslutningskompetence. Du vil få et stort ansvar og råderum
  • En arbejdsdag i et uformelt arbejdsmiljø, hvor faglig og personlig kompetenceudvikling vægtes højt, og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde
  • En arbejdsplads under stor udvikling på et af landets største hospitaler


Kunne det være noget for dig?
Lyder ovenstående spændende, og kan du se dig selv i opgaverne, så hold dig ikke tilbage med at kontakte os, hvis du vil høre mere om jobbet. Har du en fornuftig faglig profil, inviterer vi også gerne til en dialog, hvor du kan få et indblik i afdelingen, og vi sammen kan se på mulighederne.


Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgningsfristen er tirsdag den 14. september 2021.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag d. 17. september og anden samtalerunde tirsdag d. 21. september. Hvis du kommer videre til anden samtale, bedes du forberede dig på en case og udfylde en personlighedsanalyse. I anden samtalerunde vil du også få en kort rundtur i området.

Stillingen ønskes besat fra d. 1. november 2021 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere om stillingen: Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Lars Krause på mailadressen: lkn@rsyd.dk eller på telefonnummer 20 31 31 90.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.