Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager - og kundeservicemedarbejder

Operaid ApS søger på vegne af kunde en medarbejder til lager og kundeservice.

Har du erfaring med lager og logistik, og har du et udpræget servicegen, så er du måske den vi søger.

Vi søger en medarbejder, som kan indgå i de daglige rutiner på lager og samtidig agere kundeservicemedarbejder telefonisk såvel personligt. Stillingen er ligeledes af administrativ karakter, hvor brug af administrative systemer vil forekomme dagligt. Der er tale om et mindre lager, hvor du vil være én ud af to lagermedarbejdere.

Dine arbejdsopgaver:

  • Ordremodtagelse
  • Kundeservice både personligt og telefonisk
  • Sælgerkontakt
  • Varemodtagelse
  • Generelt lagerarbejde
  • Bestilling af varer

Som person er du:

  • Udadvendt og imødekommende over for kunder
  • Struktureret og har en udpræget ordenssans
  • God til at samarbejde men trives samtidig med at arbejde selvstændigt
  • God til at tage ansvar og selvstændige beslutninger
  • God til at have flere arbejdsopgaver på én gang
  • God til at håndtere opgaver af fysisk karakter

Kvalifikationer:

  • Erfaring med kundeservice samt generelle lageropgaver
  • Gode IT-kompetencer
  • Gerne kendskab til administrativ lagerstyring
  • Kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk
  • Kørekort B og truckcertifikat

Vi tilbyder:

Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor der er plads til forskelligheder. Der vil være mulighed for udvikling internt i virksomheden.

Der tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke.

 

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.