Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager og logistik medarbejder til rideudstyr og webshop

Lager- og logistikmedarbejder til rideudstyrsbutik og webshop

 

Lager medarbejder på 37 timer.

Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret lager medarbejder søges til vores webshopafdeling! Vi har travlt hos Lundemøllen og er vi er netop ved at bygge et nyt lager og udvider derfor endnu engang med en ekstra stilling. Vi søger en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af lager i en travl hverdag. 

 

En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens webshop og lager afdeling. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

Som lagermedarbejder i Lundemøllens webshop afdeling varetager man flg. Opgaver:

- Plukke og pakning af webshop ordrer

- Udpakning af varer og registrering i computersystemer

- Lagerstyring

- Forefaldende arbejde og oprydning på lager

 

 

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

  • Meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen – vi leverer hurtigt og sikkert til vores kunder
  • bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice
  • selvstændig, moden og initiativtagende
  • loyal og fleksibel og vigtigst af alt – mødestabil.

 

For at få succes i jobbet som lageransvarlig skal du fra naturens hånd arbejde struktureret, systematiseret og grundigt i en travl hverdag. Du skal være i stand til at samle op på opgaver, have overblik over mange varer, datoer, salgsflow, du skal synes arbejdet med rideudstyr er sjovt, og frem for alt skal du være mødestabil, ansvarsfuld og pligtopfyldende - arbejdsmæssige dyder som vi lægger stor vægt på hos alle vores medarbejdere. Du skal have en god fysik da pakning webshopordrer og udpakning af varer kan være ensidigt arbejde og der kan være varer i en ordre som tilsammen kommer op på 20kg.

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal mestre brug af IT på et rimeligt niveau og være lærenem. Det er en stor fordel hvis du har kendskab til rideudstyr i forvejen. Du vil arbejde tæt med 5 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 11 fuldtidsmedarbejdere + ungarbejdere og weekendarbejdere.

 

Ansættelse

Ansættelse på 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage.  Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 10.00-17.00 og lørdag kl. 9.30-13.00. Heraf arbejdstider i hverdagene kl. 9.00-17.00 (mandag fra kl. 8.00) og lørdage kl. 9.00-13.00. I forbindelse med højtider (jul, påske, Black Friday etc.) Forekommer der ændrede arbejdstider.

 

Ansøgningen

I din ansøgning vil vi gerne høre om din erfaring med lagerarbejde og dit engagement i butiksdrift, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Erfaring er en fordel. Ansættelse 1. juni 2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist fredag d. 16. april 2021.

Ansættelsessamler forventes at finde sted i uge 16

Ansættelse hurtigst muligt.

Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Mærket ”lager” Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.  


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.