Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager- og logistiklærlinge pr. 1. september 2019

Vi søger to lærlinge, som har afsluttet deres grundforløb og gerne vil afslutte uddannelsen med 2 års praktik i vores virksomhed kombineret med skoleophold. Som lager- og logistiklærling i HOFOR bliver du enten tilknyttet Lager & Logistikcenteret eller vores lager på Amagerværket.

Uanset, om du bliver ansat på Lager- & Logistikcenteret (Forlandet 29, Kbh. S) eller lageret på Amagerværket (Kraftværksvej 37, Kbh. S), vil du være med til at bestille, håndtere og udlevere materialer. I Lager- & Logistikcenteret udleverer vi varer til HOFORs lokationer i København og omegnskommunerne. På Amagerværket har lageret ansvaret for reservedele m.m. til kraftværket. Begge steder gælder det, at vi dagligt betjener vores kunder med ordreekspedition, varemodtagelse, indkøb og udlevering af varer. Herudover løser vi opgaver inden for affaldssortering, truckkørsel og vedligeholdelse af lager.

Som vores nye lærling vil du få en stilling, hvor du samarbejder med engagerede og gode kolleger i et tværfagligt miljø. Du vil få indsigt i processerne i en større virksomhed og indgå i et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone.

Opstart 1. september 2019.

Engagement, ansvarlighed og positiv indstilling
For at komme i betragtning til stillingen skal du have gennemført grundforløbet. Du er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde. Du har lyst til at blive en del af en stor arbejdsplads og bliver motiveret af at arbejde sammen med mange forskellige mennesker. Du er mødestabil, tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt med at løse dem. Det er helt naturligt for dig at udvise engagement, og du går til opgaverne med en positiv indstilling.

En del af et større fællesskab
Du bliver en del af HOFORs eksisterende elev- og lærlingenetværk, hvor I mødes til elev- og lærlingefrokoster og temadage med fagligt og socialt indhold. Ud over det fællesskab, du får i din afdeling, vil du derfor også få et fællesskab med HOFORs andre elever og lærlinge. HOFOR har vundet DI Hovedstadens Praktikpladspris 2019 for det fællesskab, vi har skabt for vores elever og lærlinge. Begrundelsen for prisen er bl.a., at vores elever og lærlinge arbejder inden for mange forskellige fagområder, og at det sociale fællesskab skabes på tværs af fagområder.

Læs mere om HOFOR på hofor.dk

Klar til at ansøge?
Har du konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Shekeib Khaja på telefon 2795 2728.

Ansøgningsfristen er den 26. juli 2019.

Vi forventer at læse ansøgningerne løbende og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Vi forventer at holde samtaler i uge 31.

Ansøgninger modtages kun gennem vores online rekrutteringssystem. Klik på ”søg stillingen”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047767Phoenix-1156c95012019-06-25T00:00:00Lager- og logistiklærlinge pr. 1. september 2019Vi søger to lærlinge, som har afsluttet deres grundforløb og gerne vil afslutte uddannelsen med 2 års praktik i vores virksomhed kombineret med skoleophold. Som lager- og logistiklærling i HOFOR bliver du enten tilknyttet Lager & Logistikcenteret eller vores lager på Amagerværket.

Uanset, om du bliver ansat på Lager- & Logistikcenteret (Forlandet 29, Kbh. S) eller lageret på Amagerværket (Kraftværksvej 37, Kbh. S), vil du være med til at bestille, håndtere og udlevere materialer. I Lager- & Logistikcenteret udleverer vi varer til HOFORs lokationer i København og omegnskommunerne. På Amagerværket har lageret ansvaret for reservedele m.m. til kraftværket. Begge steder gælder det, at vi dagligt betjener vores kunder med ordreekspedition, varemodtagelse, indkøb og udlevering af varer. Herudover løser vi opgaver inden for affaldssortering, truckkørsel og vedligeholdelse af lager.

Som vores nye lærling vil du få en stilling, hvor du samarbejder med engagerede og gode kolleger i et tværfagligt miljø. Du vil få indsigt i processerne i en større virksomhed og indgå i et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone.

Opstart 1. september 2019.

Engagement, ansvarlighed og positiv indstilling
For at komme i betragtning til stillingen skal du have gennemført grundforløbet. Du er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde. Du har lyst til at blive en del af en stor arbejdsplads og bliver motiveret af at arbejde sammen med mange forskellige mennesker. Du er mødestabil, tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt med at løse dem. Det er helt naturligt for dig at udvise engagement, og du går til opgaverne med en positiv indstilling.

En del af et større fællesskab
Du bliver en del af HOFORs eksisterende elev- og lærlingenetværk, hvor I mødes til elev- og lærlingefrokoster og temadage med fagligt og socialt indhold. Ud over det fællesskab, du får i din afdeling, vil du derfor også få et fællesskab med HOFORs andre elever og lærlinge. HOFOR har vundet DI Hovedstadens Praktikpladspris 2019 for det fællesskab, vi har skabt for vores elever og lærlinge. Begrundelsen for prisen er bl.a., at vores elever og lærlinge arbejder inden for mange forskellige fagområder, og at det sociale fællesskab skabes på tværs af fagområder.

Læs mere om HOFOR på hofor.dk

Klar til at ansøge?
Har du konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Shekeib Khaja på telefon 2795 2728.

Ansøgningsfristen er den 26. juli 2019.

Vi forventer at læse ansøgningerne løbende og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Vi forventer at holde samtaler i uge 31.

Ansøgninger modtages kun gennem vores online rekrutteringssystem. Klik på ”søg stillingen”.

2019-07-27T00:51:52.543 Vi søger to lærlinge, som har afsluttet deres grundforløb og gerne vil afslutte uddannelsen med 2 års praktik i vores virksomhed kombineret med skoleophold. Som lager- og logistiklærling i HOFOR bliver du enten tilknyttet Lager Logistikcenteret eller vores lager på Amagerværket. Uanset, om du bliver ansat på Lager- Logistikcenteret (Forlandet 29, Kbh. S) eller lageret på Amagerværket (Kraftværksvej 37, Kbh. S), vil du være med til at bestille, håndtere og udlevere materialer. I Lager- Logistikcenteret udleverer vi varer til HOFORs lokationer i København og omegnskommunerne. På Amagerværket har lageret ansvaret for reservedele m.m. til kraftværket. Begge steder gælder det, at vi dagligt betjener vores kunder med ordreekspedition, varemodtagelse, indkøb og udlevering af varer. Herudover løser vi opgaver inden for affaldssortering, truckkørsel og vedligeholdelse af lager. Som vores nye lærling vil du få en stilling, hvor du samarbejder med engagerede og gode kolleger i et tværfagligt miljø. Du vil få indsigt i processerne i en større virksomhed og indgå i et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone. Opstart 1. september 2019. Engagement, ansvarlighed og positiv indstilling For at komme i betragtning til stillingen skal du have gennemført grundforløbet. Du er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde. Du har lyst til at blive en del af en stor arbejdsplads og bliver motiveret af at arbejde sammen med mange forskellige mennesker. Du er mødestabil, tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt med at løse dem. Det er helt naturligt for dig at udvise engagement, og du går til opgaverne med en positiv indstilling. En del af et større fællesskab Du bliver en del af HOFORs eksisterende elev- og lærlingenetværk, hvor I mødes til elev- og lærlingefrokoster og temadage med fagligt og socialt indhold. Ud over det fællesskab, du får i din afdeling, vil du derfor også få et fællesskab med HOFORs andre elever og lærlinge. HOFOR har vundet DI Hovedstadens Praktikpladspris 2019 for det fællesskab, vi har skabt for vores elever og lærlinge. Begrundelsen for prisen er bl.a., at vores elever og lærlinge arbejder inden for mange forskellige fagområder, og at det sociale fællesskab skabes på tværs af fagområder. Læs mere om HOFOR på hofor.dk Klar til at ansøge? Har du konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Shekeib Khaja på telefon 2795 2728. Ansøgningsfristen er den 26. juli 2019. Vi forventer at læse ansøgningerne løbende og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt. Vi forventer at holde samtaler i uge 31. Ansøgninger modtages kun gennem vores online rekrutteringssystem. Klik på søg stillingen .11jobnet1156c950100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=174&ProjectId=182470&DepartmentId=4256&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3551132Hofor A/S11Ørestads Boulevard 352300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782302JobNet5008493500849310021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1156c950https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1156c950https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1156c950&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1156c950&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgLager- og logistiklærlinge pr. 1. september 201912008001Dansk3Læse/ tale123910Sektionsleder3Økonomi362116831noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330102326Sektionsleder til Københavns Universitetsbibliotek ForskerserviceRobot Sektionsleder til Københavns Universitetsbibliotek Forskerservice Har du lyst til at arbejde med forskerservice målrettet Københavns Universitet i samspil med universitets forskningsmiljø? Københavns Universitetsbibliotek (KUB) Det Kgl. Bibliotek søger en sektionsleder med tiltrædelse hurtigst muligt til at udvikle Forskerservice, der er et væsentligt strategisk indsatsområde for universitetsbiblioteket. Profil Vi søger en udadvendt sektionsleder, der trives i et arbejdsfællesskab, hvor der er en høj grad af selvstændighed og en forventning om initiativ og udvikling. Også imødekommenhed, fleksibilitet, ansvarlighed og entusiasme er vigtige personlige egenskaber, da evnen til at samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere og enheder i organisationen og på tværs af organisationer er vigtig. Du skal have international, strategisk og politisk forståelse for forskerserviceområdet. En væsentlig opgave bliver at lede KUBs Open Science aktiviteter. Derudover skal du have kendskab til forskningsintensive universiteter organisatorisk og strategisk samt være stærk til at opbygge netværk i disse miljøer. Desuden skal du kunne arbejde med mennesker og opgaver i forandringer, sikre tydelighed om strategisk retning og prioritering samt evne at lede i organisatorisk komplekse sammenhænge. Dine arbejdsopgaver Du vil blive sektionsleder for KUB Forskerservice med 7 medarbejdere, som hver i sær har selvstændige ansvarsområder. Ud over ledelsesopgaven forventes du også at varetage opgaverne inden for et af de strategiske indsatsområder under KUB Forskerservice. KUB Forskerservice leverer biblioteksservices af høj kvalitet til Københavns Universitet inden for Open Access publicering, bibliometri, forskningsregistrering, copyright, Data Management mm. De fleste services bidrager til Open Science området, der er under opbygning ved Københavns Universitet. Københavns Universitet er inspireret af anbefalingerne i LERU-rapporten: Open Science and its role in universities: a roadmap for cultural change Du bliver sparringspartner for og skal bistå KUBs ledergruppe og vicedirektør (universitetsbibliotekaren) med de strategiske indsatsområder for forskerservice. Dine opgaverne bliver at: Udvikle forskerserviceområdet på KUB til et markant strategisk indsatsområde Være personaleleder for medarbejdere i KUB Forskerservice Være sparringspartner for KUBs ledergruppe og vicedirektør Udvikle Open Science området i tæt samarbejde med Københavns Universitet Opbygge relationer til forskningsmiljøer, administration og ledelse på Københavns Universitet Videreudvikle bibliotekets services inden for Open Science Varetage opgaverne inden for et af serviceområderne under KUB Forskerservice Sørge for at KUB leverer koordineret forskerservice på tværs af Københavns Universitet Deltage aktivt i nationale og internationale samarbejdsfora og udviklingsprojekter Deltage i tværgående projekter og aktiviteter i Det Kgl. Bibliotek Kvalifikationer Vi forestiller os, at du har en relevant teoretisk baggrund og evt. ph.d.-uddannelse kombineret med betydelig erfaring med forskerstøtte på et stort forskningsbibliotek eller et universitet. Ledelseserfaring fx som teamleder er en fordel men ikke et krav. Du skal gerne kunne dokumentere en innovativ tilgang til udvikling af services og partnerskaber med forskningsmiljøer, universitetsadministration og universitets­ledelse centralt og decentralt. Du har en stærk faglig profil inden for Open Science og har strategiske og analytiske kompetencer. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Arbejdsstedet er Nørre Alle 49, 2200 København N. Der er mulighed for medlemskab af vores personaleforening og kunstforening. Ansøgning Send din ansøgning og CV via linket Søg stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside her. Ansøgningsfristen er den 29. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 11. november 2019. Ansøgere skal på opfordring være indstillet på at aflevere straffeattest. Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til Vicedirektør Kira Stine Hansen, 91324666 eller ksha@kb.dk, eller Chefkonsulent Ditte Jessing, 91356402 eller dije@kb.dk . Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 900 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.Sektionsleder til Københavns Universitetsbibliotek Forskerservice

Har du lyst til at arbejde med forskerservice målrettet Københavns Universitet i samspil med universitets forskningsmiljø?

Københavns Universitetsbibliotek (KUB) / Det Kgl. Bibliotek søger en sektionsleder med tiltrædelse hurtigst muligt til at udvikle Forskerservice, der er et væsentligt strategisk indsatsområde for universitetsbiblioteket.

Profil

Vi søger en udadvendt sektionsleder, der trives i et arbejdsfællesskab, hvor der er en høj grad af selvstændighed og en forventning om initiativ og udvikling. Også imødekommenhed, fleksibilitet, ansvarlighed og entusiasme er vigtige personlige egenskaber, da evnen til at samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere og enheder i organisationen og på tværs af organisationer er vigtig.

Du skal have international, strategisk og politisk forståelse for forskerserviceområdet. En væsentlig opgave bliver at lede KUBs Open Science aktiviteter. Derudover skal du have kendskab til forskningsintensive universiteter organisatorisk og strategisk samt være stærk til at opbygge netværk i disse miljøer.

Desuden skal du kunne arbejde med mennesker og opgaver i forandringer, sikre tydelighed om strategisk retning og prioritering samt evne at lede i organisatorisk komplekse sammenhænge.

Dine arbejdsopgaver

Du vil blive sektionsleder for KUB Forskerservice med 7 medarbejdere, som hver i sær har selvstændige ansvarsområder. Ud over ledelsesopgaven forventes du også at varetage opgaverne inden for et af de strategiske indsatsområder under KUB Forskerservice.

KUB Forskerservice leverer biblioteksservices af høj kvalitet til Københavns Universitet inden for Open Access publicering, bibliometri, forskningsregistrering, copyright, Data Management mm. De fleste services bidrager til Open Science området, der er under opbygning ved Københavns Universitet. Københavns Universitet er inspireret af anbefalingerne i LERU-rapporten: Open Science and its role in universities: a roadmap for cultural change

Du bliver sparringspartner for og skal bistå KUBs ledergruppe og vicedirektør (universitetsbibliotekaren) med de strategiske indsatsområder for forskerservice.

Dine opgaverne bliver at:

  • Udvikle forskerserviceområdet på KUB til et markant strategisk indsatsområde
  • Være personaleleder for medarbejdere i KUB Forskerservice
  • Være sparringspartner for KUBs ledergruppe og vicedirektør
  • Udvikle Open Science området i tæt samarbejde med Københavns Universitet
  • Opbygge relationer til forskningsmiljøer, administration og ledelse på Københavns Universitet
  • Videreudvikle bibliotekets services inden for Open Science
  • Varetage opgaverne inden for et af serviceområderne under KUB Forskerservice
  • Sørge for at KUB leverer koordineret forskerservice på tværs af Københavns Universitet
  • Deltage aktivt i nationale og internationale samarbejdsfora og udviklingsprojekter
  • Deltage i tværgående projekter og aktiviteter i Det Kgl. Bibliotek
Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har en relevant teoretisk baggrund og evt. ph.d.-uddannelse kombineret med betydelig erfaring med forskerstøtte på et stort forskningsbibliotek eller et universitet. Ledelseserfaring fx som teamleder er en fordel men ikke et krav. Du skal gerne kunne dokumentere en innovativ tilgang til udvikling af services og partnerskaber med forskningsmiljøer, universitetsadministration og universitets­ledelse centralt og decentralt. Du har en stærk faglig profil inden for Open Science og har strategiske og analytiske kompetencer.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Arbejdsstedet er Nørre Alle 49, 2200 København N. Der er mulighed for medlemskab af vores personaleforening og kunstforening.

Ansøgning Send din ansøgning og CV via linket Søg stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside her. Ansøgningsfristen er den 29. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler
den 11. november 2019. Ansøgere skal på opfordring være indstillet på at aflevere straffeattest.

Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til Vicedirektør Kira Stine Hansen, 91324666 eller ksha@kb.dk, eller Chefkonsulent Ditte Jessing, 91356402 eller dije@kb.dk . Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 900 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.





Det Kgl. Bibliotek KøbenhavnKøbenhavn K2019-10-07T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sektionsleder til Københavns Universitetsbibliotek Forskerservice

Det Kgl. Bibliotek København

København K
Sektionsleder til Københavns Universitetsbibliotek Forskerservice Har du lyst til at arbejde med forskerservice målrettet Københavns Universitet i samspil med universitets forskningsmiljø? Københavns Universitetsbibliotek (KUB) Det Kgl. Bibliotek sø...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019