Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager- og logistikmedarbejder

Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v.

Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien.

Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed.

Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud.

Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel.

Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt.

Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824103Phoenix-b37490ff12018-06-01T00:00:00Lager- og logistikmedarbejder

Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v.

Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien.

Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed.

Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud.

Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel.

Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt.

Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com

2018-07-18T00:50:49.277 Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v. Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien. Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed. Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud. Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel. Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt. Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com11Jobnetb37490ff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-17T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3275450Hounisen Laboratorieudstyr A/S11Niels Bohrs Vej 498660SkanderborgDKDanmark0
job@hounisen.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent582712JobNet48341821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/12.jpgØnsker du et spændende job som Logistikmedarbejder? Hos Hounisen Laboratorieudstyr A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale933038Logistikmedarbejder12Transport og logistik355353691John Boesjob@hounisen.comDKDanmarkDKDanmark329962255Lager- og logistikmedarbejderRobot Lager- og logistikmedarbejder Vi vokser hastigt og søger derfor en dygtig lager- og logistikmedarbejder til vores færdigvarelager i Hasselager, Aarhus Syd. Aduro er blandt de fem største brændeovnsproducenter i Europa med en meget sund og solid økonomi. I løbet af de sidste 13 år har over 300.000 brændeovnskøbere i Europa fået varmen hos os. Vores løsninger forener flot dansk design og innovativ miljøvenlig teknologi, der reducerer udledning af millioner tons CO2. Nu søger vi dig, der skal hjælpe os med at sikre vores fortsatte positive udvikling. Arbejdsopgaverne vil bestå i aflæsning og modtagelse af varer. Primært pallegods, pluk og pakning af ordrer, kvalitetskontrol og øvrigt forefaldende arbejde. Primære arbejdsredskaber er el-truck, el-stabler og palleløfter. En stor del af opgaverne er af praktisk karakter. Den rigtige kandidat er ansvarlig og sætter en ære i at levere god kvalitet i højt tempo og kan bevare overblikket, når det går rigtig stærk. Din profil Du har solid lagererfaring inkl. truckkørsel Du er stabil, engageret og har en positiv tilgang til jobbet Du er selvstændig og ansvarsbevidst i dit arbejde Du er villig til overarbejde, når dette er nødvendigt Kan tale, skrive, læse og forstå dansk ubesværet Taler og forstår engelsk Straffeattest skal fremvises Vi tilbyder En international organisation Et engageret og kompetent team Godt arbejdsklima med kontakt til gode og dygtige kollegaer Højt til loftet og højt tempo Løn efter kvalifikationer God frokostordning Skynd dig at sende din ansøgning inkl. CV, billede og evt. andet relevant materiale per e-mail til hha@aduro.dk samt Cc til tdjj@aarhus.dk. Mærk venligst din ansøgning Lager- og logistikmedarbejder . For yderligere oplysninger kontakt logistikchef Henrik Hansen på tlf. 41 57 59 43. Vi indkalder løbende til samtaler og ser frem til at høre fra dig. Ansøgningsfrist er torsdag d. 21. februar 2019 kl. 13.00. Har du ikke hørt noget senest fredag d. 8. marts 2019 er jobbet besat til ande side. Lokation Du finder os i Aarhus Syd. Fra Banegårdspladsen er der: 12 minutter i bil 20 minutter med bus 30 minutter på cykelAdresse: Beringvej 17, 8361

Lager- og logistikmedarbejder


Vi vokser hastigt og søger derfor en dygtig lager- og logistikmedarbejder til vores færdigvarelager i Hasselager, Aarhus Syd.

Aduro er blandt de fem største brændeovnsproducenter i Europa med en meget sund og solid økonomi. I løbet af de sidste 13 år har over 300.000 brændeovnskøbere i Europa fået varmen hos os. Vores løsninger forener flot dansk design og innovativ miljøvenlig teknologi, der reducerer udledning af millioner tons CO2. Nu søger vi dig, der skal hjælpe os med at sikre vores fortsatte positive udvikling.

Arbejdsopgaverne vil bestå i aflæsning og modtagelse af varer. Primært pallegods, pluk og pakning af ordrer, kvalitetskontrol og øvrigt forefaldende arbejde. Primære arbejdsredskaber er el-truck, el-stabler og palleløfter. En stor del af opgaverne er af praktisk karakter.

Den rigtige kandidat er ansvarlig og sætter en ære i at levere god kvalitet i højt tempo og kan bevare overblikket, når det går rigtig stærk.

Din profil
• Du har solid lagererfaring inkl. truckkørsel
• Du er stabil, engageret og har en positiv tilgang til jobbet
• Du er selvstændig og ansvarsbevidst i dit arbejde
• Du er villig til overarbejde, når dette er nødvendigt
• Kan tale, skrive, læse og forstå dansk ubesværet
• Taler og forstår engelsk
• Straffeattest skal fremvises

Vi tilbyder
• En international organisation
• Et engageret og kompetent team
• Godt arbejdsklima med kontakt til gode og dygtige kollegaer
• Højt til loftet og højt tempo
• Løn efter kvalifikationer
• God frokostordning

Skynd dig at sende din ansøgning inkl. CV, billede og evt. andet relevant materiale per e-mail til hha@aduro.dk samt Cc til tdjj@aarhus.dk.

Mærk venligst din ansøgning ”Lager- og logistikmedarbejder”. For yderligere oplysninger kontakt logistikchef Henrik Hansen på tlf. 41 57 59 43. Vi indkalder løbende til samtaler og ser frem til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist er torsdag d. 21. februar 2019 kl. 13.00.

Har du ikke hørt noget senest fredag d. 8. marts 2019 er jobbet besat til ande side. 


Lokation Du finder os i Aarhus Syd. Fra Banegårdspladsen er der: 12 minutter i bil 20 minutter med bus 30 minutter på cykel
Adresse: Beringvej 17, 8361

ADURO A/SHasselager2019-02-18T00:00:002019-02-21T00:00:00
329958515Engagerede logistikmedarbejdere med flair for administrative opgaver søges til Østjyllands PolitiRobot Aarhus, Østjyllands Politi Vil du være med til at skabe resultater til gavn for Østjyllands Politi? Kan du tage ansvar og eksekvere? Har du både teamspirit og selvstændigt drive? Så har vi brug for lige netop dig til Logistikafdelingen.Om jobbetLogistikafdelingen ved Østjyllands Politi er placeret i staben og består i øjeblikket af i alt 9 medarbejde alle med reference til Logistikchefen.Afdelingen er opdelt i 4 hovedområder: Indkøb af kontorartikler, uniformer, inventar m.v. Indkøb og vedligehold at alt operativt materiel Facility Management (bygninger, byggesager, adgangskort og nøgler) Garage (køretøjer, kontakt til værksteder, demontering m.v.)Afdelingen arbejder i mindre teams, der støtter hinanden inden for de forskellige områder ved behov. De ledige stillinger skal primært understøtte den politimæssige operative logistik og faglige tjeneste inden for området Operationelt materiel.Dine arbejdsopgaver Ansvarlig for politikredsens operative materiel Løbende lagerstyring inden for området Løbende kontrol og vedligeholdelse af operationelt materiel Indkøb af operationel materiel Afløser for logistikafdelingens øvrige funktioner Andre forefaldne logistiske opgaverOm dig Personlig tillidsvækkende og helhedsorienteret med stort overblik i tilspidsede situationer Være serviceminded i den daglige omgang med både interne og eksterne samarbejdspartnere Fleksibel, åben og forandringsparat Struktureret, effektiv og kvalitetsbevidst med et højt arbejdstempo Kan have mange bolde i luften og bevare overblikketFaglige kompetencer: Solid og opdateret viden om samtlige eller dele af Politiets forpligtende indkøbsaftaler, som følger af vejledninger politikker fra Koncernindkøb Samarbejdsorienteret i forhold til brugerne og samarbejdspartnere God til at kommunikere i såvel skrift som tale Interesse for at bruge vejledninger, it-systemer og programmer relateret til logistik Kunne arbejde i Word, Excel og Outlook Systematisk forståelse for lagerstyring Brug af elektronisk faktura håndtering IndFak2Det er et krav, at du har kørekort til minimum kategori B.Du skal endvidere være villig til at gennemføre relevante uddannelser inden for logistikområdet, herunder IT uddannelse. AnsættelsesforholdDu vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.Stillingen er på 37 timer med primær arbejdstid indenfor tidsrummet mellem kl. 0700 og kl. 1600. Du vil, i begrænset omfang, skulle påregne tilkald og variable tjenestetider ved planlagte og uvarslede opgaver for politiet.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Samtaler forventes at blive afholdt primo uge 11.Tiltrædelse i stillingen sker efter nærmere aftale. KontaktHvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Søren Urup, tlf. 22691163. Du kan finde mere information om Politiet generelt på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Stillingerne kan også søges af politiuddannet personale.

Aarhus, Østjyllands Politi

Vil du være med til at skabe resultater til gavn for Østjyllands Politi? Kan du tage ansvar og eksekvere? Har du både teamspirit og selvstændigt drive? Så har vi brug for lige netop dig til Logistikafdelingen.

Om jobbet
Logistikafdelingen ved Østjyllands Politi er placeret i staben og består i øjeblikket af i alt 9 medarbejde alle med reference til Logistikchefen.

Afdelingen er opdelt i 4 hovedområder:
• Indkøb af kontorartikler, uniformer, inventar m.v.
• Indkøb og vedligehold at alt operativt materiel
• Facility Management (bygninger, byggesager, adgangskort og nøgler)
• Garage (køretøjer, kontakt til værksteder, demontering m.v.)

Afdelingen arbejder i mindre teams, der støtter hinanden inden for de forskellige områder ved behov. De ledige stillinger skal primært understøtte den politimæssige operative logistik og faglige tjeneste inden for området Operationelt materiel.

Dine arbejdsopgaver
• Ansvarlig for politikredsens operative materiel
• Løbende lagerstyring inden for området
• Løbende kontrol og vedligeholdelse af operationelt materiel
• Indkøb af operationel materiel
• Afløser for logistikafdelingens øvrige funktioner
• Andre forefaldne logistiske opgaver

Om dig
• Personlig tillidsvækkende og helhedsorienteret med stort overblik i tilspidsede situationer
• Være serviceminded i den daglige omgang med både interne og eksterne samarbejdspartnere
• Fleksibel, åben og forandringsparat
• Struktureret, effektiv og kvalitetsbevidst med et højt arbejdstempo
• Kan have mange bolde i luften og bevare overblikket

Faglige kompetencer:
• Solid og opdateret viden om samtlige eller dele af Politiets forpligtende indkøbsaftaler, som følger af vejledninger/politikker fra Koncernindkøb
• Samarbejdsorienteret i forhold til brugerne og samarbejdspartnere
• God til at kommunikere i såvel skrift som tale
• Interesse for at bruge vejledninger, it-systemer og programmer relateret til logistik
• Kunne arbejde i Word, Excel og Outlook
• Systematisk forståelse for lagerstyring
• Brug af elektronisk faktura håndtering – IndFak2

Det er et krav, at du har kørekort til minimum kategori B.

Du skal endvidere være villig til at gennemføre relevante uddannelser inden for logistikområdet, herunder IT uddannelse.

Ansættelsesforhold
Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.

Stillingen er på 37 timer med primær arbejdstid indenfor tidsrummet mellem kl. 0700 og kl. 1600. Du vil, i begrænset omfang, skulle påregne tilkald og variable tjenestetider ved planlagte og uvarslede opgaver for politiet.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Samtaler forventes at blive afholdt primo uge 11.

Tiltrædelse i stillingen sker efter nærmere aftale.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Søren Urup, tlf. 22691163. Du kan finde mere information om Politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Stillingerne kan også søges af politiuddannet personale.

Østjyllands Politi, Hovedstation, og RigspolitietAarhus C2019-02-11T00:00:002019-02-22T00:00:00
329956901Lager og logistikmedarbejderRobot Vi søger en engageret medarbejder til vores lager kontor i Søften De daglige arbejdsopgaver til være: - Kontrol af pakker på lageret - Bookning af import export forsendelser - Opfølgning af ordre - Arkivering - Forefaldende opgaver på lageret og kontoret Vi forventer - Du er en omhyggelig, stabil person, der møder til tiden og som tager aktiv del i arbejdsopgaverne. - At du har ordenssans - Erfaren IT bruger - Du taler dansk - Du taler og skriver engelsk på et fornuftigt niveau. - Kan have flere bolde i luften og god til prioritere en travl hverdag Henry Marine A S er et handelsfirma, der sælger skibsreservedele worldwide. Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer

 

Vi søger en engageret medarbejder til vores lager/kontor i Søften

 

De daglige arbejdsopgaver til være:

- Kontrol af pakker på lageret

- Bookning af import/export forsendelser

- Opfølgning af ordre

- Arkivering

- Forefaldende opgaver på lageret og kontoret

 

Vi forventer

 

- Du er en omhyggelig, stabil person, der møder til tiden og som tager aktiv del i arbejdsopgaverne.

- At du har ordenssans

- Erfaren IT bruger

- Du taler dansk

- Du taler og skriver engelsk på et fornuftigt niveau.

- Kan have flere bolde i luften og god til prioritere en travl hverdag

 

Henry Marine A/S er et handelsfirma, der sælger skibsreservedele worldwide. 

 

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer

HENRY MARINE A/SHinnerup2019-02-07T00:00:002019-02-22T00:00:00
329955967Lager-og logistikmedarbejder søges til AH Industries, HorsensRobot I vores logistikafdeling søger vi en engageret medarbejder. Har du mod på at få en travl og uforudsigelig hverdag, så er det måske dig vi søger. Arbejdsopgaver: Modtagelse af gods Aflæsse og læsse lastbiler Transportere emner til efter bearbejdning samt mellem hallerne maskinerne Tømning af spåncontainer Klargøre færdigbehandle emner Pakke færdige emner Vedligeholdelse af materiel Kvalifikationer: Erfaring indenfor lager og eller logistik Kran- og truckcertifikat foretrækkes Efteruddannelse i Lean er en fordel Kendskab til Microsoft Office-pakken Dansk og Engelsk i skrift og tale Vi lægger vægt på følgende egenskaber: Ansvars, kvalitets og sikkerhedsbevidst God ordenssans og struktureret Mødestabil Fleksibel Bevare overblikket i pressede situationer AH Industries tilbyder: Vi tilbyder gode medarbejderforhold og en uhøjtidelig omgangstone, muligheder for faglig og personlig udvikling, samt indflydelse på egen arbejdssituation. Du vil få en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed med et socialt godt sammenhold. Spørgsmål og ansøgning: Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte Supervisor Steen B. Christensen på telefon 21 19 32 97. For øvrige spørgsmål kontakt vores HR afdeling: Anette Staal Laugesen på 28 57 23 90 eller als@ah-industries.com Ansøgning, CV og evt. uddannelsespapirer uploades på vores hjemmeside www.ah-industries.com. Samtaler afholdes løbende, og ansættelse vil ske når den rette kandidat er fundet. Om AH Industries: AH Industries er kendt verden over for præcisionsprodukter til brancher som vindmølle- cement, mineral-offshore, marine og maskinindustrien. Virksomheden er ekspert i bearbejdning, montage, levering af, samt rådgivning om jern og stål komponenter. Se yderligere på vores hjemmeside www.ah-industries.comI vores logistikafdeling søger vi en engageret medarbejder. Har du mod på at få en travl og uforudsigelig hverdag, så er det måske dig vi søger. Arbejdsopgaver:
• Modtagelse af gods
• Aflæsse og læsse lastbiler
• Transportere emner til/efter bearbejdning samt mellem hallerne/maskinerne
• Tømning af spåncontainer
• Klargøre/færdigbehandle emner
• Pakke færdige emner
• Vedligeholdelse af materiel Kvalifikationer:
• Erfaring indenfor lager og/eller logistik
• Kran- og truckcertifikat foretrækkes
• Efteruddannelse i Lean er en fordel
• Kendskab til Microsoft Office-pakken
• Dansk og Engelsk i skrift og tale
Vi lægger vægt på følgende egenskaber:
• Ansvars, kvalitets og sikkerhedsbevidst
• God ordenssans og struktureret
• Mødestabil
• Fleksibel
• Bevare overblikket i pressede situationer AH Industries tilbyder:
Vi tilbyder gode medarbejderforhold og en uhøjtidelig omgangstone, muligheder for faglig og personlig udvikling, samt indflydelse på egen arbejdssituation. Du vil få en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed med et socialt godt sammenhold. Spørgsmål og ansøgning:
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte Supervisor Steen B. Christensen på telefon 21 19 32 97. For øvrige spørgsmål kontakt vores HR afdeling: Anette Staal Laugesen på 28 57 23 90 eller als@ah-industries.com Ansøgning, CV og evt. uddannelsespapirer uploades på vores hjemmeside www.ah-industries.com. Samtaler afholdes løbende, og ansættelse vil ske når den rette kandidat er fundet. Om AH Industries:
AH Industries er kendt verden over for præcisionsprodukter til brancher som vindmølle- cement, mineral-offshore, marine og maskinindustrien. Virksomheden er ekspert i bearbejdning, montage, levering af, samt rådgivning om jern og stål komponenter. Se yderligere på vores hjemmeside www.ah-industries.com
Manufacturing HorsensHorsens2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lager- og logistikmedarbejder

ADURO A/S

Hasselager
Lager- og logistikmedarbejder Vi vokser hastigt og søger derfor en dygtig lager- og logistikmedarbejder til vores færdigvarelager i Hasselager, Aarhus Syd. Aduro er blandt de fem største brændeovnsproducenter i Europa med en meget sund og solid økon...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Engagerede logistikmedarbejdere med flair for administrative opgaver søges til Østjyllands Politi

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet

Aarhus C
Aarhus, Østjyllands Politi Vil du være med til at skabe resultater til gavn for Østjyllands Politi? Kan du tage ansvar og eksekvere? Har du både teamspirit og selvstændigt drive? Så har vi brug for lige netop dig til Logistikafdelingen.Om jobbetLogi...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Lager og logistikmedarbejder

HENRY MARINE A/S

Hinnerup
Vi søger en engageret medarbejder til vores lager kontor i Søften De daglige arbejdsopgaver til være: - Kontrol af pakker på lageret - Bookning af import export forsendelser - Opfølgning af ordre - Arkivering - Forefaldende opgaver på lageret og kon...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Lager-og logistikmedarbejder søges til AH Industries, Horsens

Manufacturing Horsens

Horsens
I vores logistikafdeling søger vi en engageret medarbejder. Har du mod på at få en travl og uforudsigelig hverdag, så er det måske dig vi søger. Arbejdsopgaver: Modtagelse af gods Aflæsse og læsse lastbiler Transportere emner til efter bearbejdning ...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019