Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager- og logistikmedarbejder

Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v.

Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien.

Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed.

Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud.

Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel.

Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt.

Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824103Phoenix-b37490ff12018-06-01T00:00:00Lager- og logistikmedarbejder

Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v.

Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien.

Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed.

Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud.

Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel.

Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt.

Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com

2018-07-18T00:50:49.277 Din primære opgave vil være at styrke og samarbejde med vores dygtige lagermedarbejdere. Vi har gennem de sidste år opgraderet vores lager og udvidet produktprogrammet betydeligt. Vi har nu et moderne højlager, med nyt logistisk system, nye reoler, trucks m.v. Hos os er et velfungerende lager ikke bare en nødvendighed, det er en absolut forudsætning. Vores væsentligste kunder er sygehuse, forskningsafdelinger på universiteter og medicinalindustrien. Som lagermedarbejder hos Hounisen er man mere end bare en lagermedarbejder. Man er en væsentlig brik i vores ønske om at være med til at udvikle og styrke forsknings- og analysearbejdet i Danmark. Målet er at få det bedste og mest præcise lager i Danmark i forhold til leverings- og forsyningssikkerhed, målt på kundetilfredshed. Alle opgaver som findes på et moderne lager med et stort flow af varer ind og ud. Den ideelle person har en relevant uddannelse og gerne erhvervserfaring med lagerarbejde. Stillingen er velegnet, til en, der ønsker at gøre en forskel og værdsætter en travl hverdag med gode kollegaer. Du er fortrolig med IT-lager programmer, gerne C5. Du skal være omhyggelig og kunne bevare overblikket, også når der er travlt. Truckcertifikat er et krav og evt. kendskab til farligt gods en fordel. Som person brænder du for at skabe resultater. Du har et stort drive og engagement, er selvstartende og sætter pris på selvstændigt ansvar. Du forstår betydningen af at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Hounisen vægter faglighed, troværdighed og respekt for kunder og kollegaer højt. Du tilbydes en personlig og fagligt udviklende stilling i en solid virksomhed. Løn og ansættelsesvilkår efter individuelle kvalifikationer. Ansøgningsfristen er 17. juni 2018, men send gerne din ansøgning hurtigt, da vi løbende vurderer indkomne ansøgninger og afholder samtaler. Ansøgning med CV og evt. udtalelse fra tidligere arbejdspladser mv. sendes til lagerchef John Boes på mail: job@hounisen.com11Jobnetb37490ff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-17T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3275450Hounisen Laboratorieudstyr A/S11Niels Bohrs Vej 498660SkanderborgDKDanmark0
job@hounisen.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent582712JobNet48341821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37490ff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/12.jpgØnsker du et spændende job som Logistikmedarbejder? Hos Hounisen Laboratorieudstyr A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale933038Logistikmedarbejder12Transport og logistik355353691John Boesjob@hounisen.comDKDanmarkDKDanmark330000139Logistikmedarbejder med erfaring fra fødevarerbranchen søges til customer service afdelingBasic Medarbejder til shipping, logistik og transport. Skal have erfaring fra fødevarebranchen.Er du stærk i logistik og har du erfaring fra fødevarebranchen - Så mangler vi dig. Til en spændende stilling søger vi en fleksibel logistikmedarbejder, som arbejder selvstændigt og struktureret. Der er tale om et længerevarende vikariat. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Administrative opgaver Logistik opgaver Dokumenthåndtering, bl.a. certificeringer og fragtdokumenter og udfærdigelse af disse. Telefonbetjening og håndtering af ordre Faglige kompetencer: Du SKAL have erfaring fra fødevarebranchen og meget gerne med logistik. Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du er rutineret IT-bruger Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Arbejdstid: Der er tale om arbejde mandag til fredag kl. 08.00-16.00 Løn efter kvalifikationer Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Medarbejder til shipping, logistik og transport. Skal have erfaring fra fødevarebranchen.Er du stærk i logistik og har du erfaring fra fødevarebranchen - Så mangler vi dig.
Til en spændende stilling søger vi en fleksibel logistikmedarbejder, som arbejder selvstændigt og struktureret. Der er tale om et længerevarende vikariat.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:
  • Administrative opgaver
  • Logistik opgaver
  • Dokumenthåndtering, bl.a. certificeringer og fragtdokumenter og udfærdigelse af disse.
  • Telefonbetjening og håndtering af ordre

  • Faglige kompetencer:
  • Du SKAL have erfaring fra fødevarebranchen og meget gerne med logistik.
  • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du er rutineret IT-bruger
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  •  
    Arbejdstid:
    Der er tale om arbejde mandag til fredag kl. 08.00-16.00
    Løn efter kvalifikationer
     
    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    ORS/Small/4061ff6c_logo.pngJKS A/SViborg2019-04-03T18:09:42.2732019-04-26T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Logistikmedarbejder med erfaring fra fødevarerbranchen søges til customer service afdeling

    JKS A/S

    Viborg
    Medarbejder til shipping, logistik og transport. Skal have erfaring fra fødevarebranchen.Er du stærk i logistik og har du erfaring fra fødevarebranchen - Så mangler vi dig. Til en spændende stilling søger vi en fleksibel logistikmedarbejder, som arb...
    Indrykket:3. april 2019
    Udløbsdato:26. april 2019