Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager- og logistikmedarbejder

Vi har travlt og søger derfor 2 energiske lagermedarbejdere til plukning af varer, opfyldning på lageret, til pakkeriet samt diverse ad-hoc opgaver. 

Vi er beliggende i Trige, lidt nord for Århus.

Arbejdstiden er 37 timer og er i tidsrummet fra kl. 11-19 man-tor og 11-18:30 fre.

De primære opgaver vil være følgende:

  • Opfyldning af varer på lageret.
  • Plukning af varer – omhyggeligt, fejlfrit og til tiden.
  • Sikre samt medvirke til orden på lageret.

Hverdagen er travl og er derfor en fordel hvis du besidder en af nedenstående punkter - dog ikke et krav.

  • Energisk og kan lide fysisk arbejde.
  • Erfaring indenfor lagerarbejde af ovennævnte karakter.
  • Er ansvarsbevidst og kan gå forrest i travle perioder.
  • Er positiv og hjælpsom.
  • Skal være fleksibel i travle perioder.
  • Har truckcertifikat og gerne erfaring.
  • Gode læsefærdigheder, som min. er engelsk – dansk er ikke noget krav.

Vi kan tilbyde dig en hverdag med gode kollegaer og højt til loftet. Endvidere sikrer vi grundig og målrettet oplæring.

Ved spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores chef for den daglige drift, Daniel Pedersen, på mail dp@dcs.dk.

Lyder sillingen som noget for dig, og kunne du tænke dig at være en del af vores effektive lagerteam, så hører vi meget gerne fra dig snarest muligt.

Opstart er hurtigst muligt - vi behander ansøgninger løbende som de kommer ind.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028906Phoenix-7106b28e12019-06-04T00:00:00Lager- og logistikmedarbejder

Vi har travlt og søger derfor 2 energiske lagermedarbejdere til plukning af varer, opfyldning på lageret, til pakkeriet samt diverse ad-hoc opgaver. 

Vi er beliggende i Trige, lidt nord for Århus.

Arbejdstiden er 37 timer og er i tidsrummet fra kl. 11-19 man-tor og 11-18:30 fre.

De primære opgaver vil være følgende:

  • Opfyldning af varer på lageret.
  • Plukning af varer – omhyggeligt, fejlfrit og til tiden.
  • Sikre samt medvirke til orden på lageret.

Hverdagen er travl og er derfor en fordel hvis du besidder en af nedenstående punkter - dog ikke et krav.

  • Energisk og kan lide fysisk arbejde.
  • Erfaring indenfor lagerarbejde af ovennævnte karakter.
  • Er ansvarsbevidst og kan gå forrest i travle perioder.
  • Er positiv og hjælpsom.
  • Skal være fleksibel i travle perioder.
  • Har truckcertifikat og gerne erfaring.
  • Gode læsefærdigheder, som min. er engelsk – dansk er ikke noget krav.

Vi kan tilbyde dig en hverdag med gode kollegaer og højt til loftet. Endvidere sikrer vi grundig og målrettet oplæring.

Ved spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores chef for den daglige drift, Daniel Pedersen, på mail dp@dcs.dk.

Lyder sillingen som noget for dig, og kunne du tænke dig at være en del af vores effektive lagerteam, så hører vi meget gerne fra dig snarest muligt.

Opstart er hurtigst muligt - vi behander ansøgninger løbende som de kommer ind.

 

 

2019-07-18T00:51:05.510 Vi har travlt og søger derfor 2 energiske lagermedarbejdere til plukning af varer, opfyldning på lageret, til pakkeriet samt diverse ad-hoc opgaver. Vi er beliggende i Trige, lidt nord for Århus. Arbejdstiden er 37 timer og er i tidsrummet fra kl. 11-19 man-tor og 11-18:30 fre. De primære opgaver vil være følgende: Opfyldning af varer på lageret. Plukning af varer omhyggeligt, fejlfrit og til tiden. Sikre samt medvirke til orden på lageret. Hverdagen er travl og er derfor en fordel hvis du besidder en af nedenstående punkter - dog ikke et krav. Energisk og kan lide fysisk arbejde. Erfaring indenfor lagerarbejde af ovennævnte karakter. Er ansvarsbevidst og kan gå forrest i travle perioder. Er positiv og hjælpsom. Skal være fleksibel i travle perioder. Har truckcertifikat og gerne erfaring. Gode læsefærdigheder, som min. er engelsk dansk er ikke noget krav. Vi kan tilbyde dig en hverdag med gode kollegaer og højt til loftet. Endvidere sikrer vi grundig og målrettet oplæring. Ved spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores chef for den daglige drift, Daniel Pedersen, på mail dp@dcs.dk. Lyder sillingen som noget for dig, og kunne du tænke dig at være en del af vores effektive lagerteam, så hører vi meget gerne fra dig snarest muligt. Opstart er hurtigst muligt - vi behander ansøgninger løbende som de kommer ind.11jobnet7106b28e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskovEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3531601DCS ApS11Høgemosevænget 18380TrigeDKDanmark0dp@dcs.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent765163JobNet4993095499309510022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7106b28ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7106b28ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7106b28e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7106b28e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933038Logistikmedarbejder12Transport og logistik361845671Daniel Pedersendp@dcs.dkDKDanmarkDKDanmark330057489Engageret og struktureret logistikmedarbejderRobot Har du erfaring med varemodtagelse og kendskab til E - Commerce? Har du styr på detaljen og kan du lave kvalitetskontrol samtidig med at du formår at begejstre andre? Så er det måske dig, som skal være logistikmedarbejder. Proshop er fortsat i stor vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og engageret logistikmedarbejder til varemodtagelsen. Vær med til at sikre kvalitet og være en del af et dynamisk team Som logistikmedarbejder i varemodtagelsen vil din primære opgave, at sikre kontrol af vare. Derudover er det dig som får ansvaret i varemodtagelsen ved varemodtagelsechefens fravær. En detaljeorienteret og grundig medarbejder, som kan føre og gå forrest Din baggrund er ikke så afgørende, dog er det vigtig at du har erfaring med varemodtagelse, har truckcertifikat samt kendskab til IT. Vi lægger vægt på at du : En selvstændig igangsætter, som sætter en ære i at have styr på tingene Struktureret og god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt Meget ansvarsbevist og har en seriøs indstilling til det du laver Fleksibel og effektiv med hurtig hænder og hoved Smilende, serviceminded og har et smittende engagement Stabil, åben og ærlig og møder altid med et positivt sind Dine arbejdsopgaver vil være : Modtagelse af vare, herunder kontrol af indkommende vare, samt mærkning af samme Lægge modtaget vare på plads samt løbende oprydning At medvirke til at holde generel orden på lageret (Clean as you go) Forsendelse af varer, herunder plukning samt forsvarlig indpakning Hos Proshop har vi store forventninger til vores medarbejdere. Som vores nye logistikmedarbejder vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglig arbejdsopgaver. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik, at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar. Der arbejdes i toholdsskift. Derfor skal du være åben over for aften- og weekendarbejde. Som hovedregel vil aften- og weekendarbejde forekomme hver 3. uge. Arbejdsbelastningen svinger afhængig af sæson og vejr. Derfor skal du være omstillingsparat og klar til at tage ekstra fat, når der er travlt. Arbejdstiden planlægges i tidsrummet 07.00 og 23.00 på hverdage, mellem 10.00 og 15.00 på lørdage og mellem 13.00 - 19.00 om søndagen. Der er tale om en 37 timers uge med løn, der følger overenskomst med 3F. Straffeattest skal kunne fremvises. Kontakt Head Of logistics: Ronnie Stormfeldt, hvis der er spørgsmål: 87 31 73 60.

Har du erfaring med varemodtagelse og kendskab til E - Commerce? Har du styr på detaljen og kan du lave kvalitetskontrol samtidig med at du formår at begejstre andre? Så er det måske dig, som skal være logistikmedarbejder.

Proshop er fortsat i stor vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og engageret logistikmedarbejder til varemodtagelsen.

Vær med til at sikre kvalitet og være en del af et dynamisk team

Som logistikmedarbejder i varemodtagelsen vil din primære opgave, at sikre kontrol af vare. Derudover er det dig som får ansvaret i varemodtagelsen ved varemodtagelsechefens fravær.

En detaljeorienteret og grundig medarbejder, som kan føre og gå forrest

Din baggrund er ikke så afgørende, dog er det vigtig at du har erfaring med varemodtagelse, har truckcertifikat samt kendskab til IT.

Vi lægger vægt på at du :

  • En selvstændig igangsætter, som sætter en ære i at have styr på tingene
  • Struktureret og god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt
  • Meget ansvarsbevist og har en seriøs indstilling til det du laver
  • Fleksibel og effektiv med hurtig hænder og hoved
  • Smilende, serviceminded og har et smittende engagement
  • Stabil, åben og ærlig og møder altid med et positivt sind

Dine arbejdsopgaver vil være : 

  • Modtagelse af vare, herunder kontrol af indkommende vare, samt mærkning af samme
  • Lægge modtaget vare på plads samt løbende oprydning
  • At medvirke til at holde generel orden på lageret (Clean as you go)
  • Forsendelse af varer, herunder plukning samt forsvarlig indpakning

 

Hos Proshop har vi store forventninger til vores medarbejdere.

Som vores nye logistikmedarbejder vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglig arbejdsopgaver. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik, at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

Der arbejdes i toholdsskift. Derfor skal du være åben over for aften- og weekendarbejde. Som hovedregel vil aften- og weekendarbejde forekomme hver 3. uge. Arbejdsbelastningen svinger afhængig af sæson og vejr. Derfor skal du være omstillingsparat og klar til at tage ekstra fat, når der er travlt. Arbejdstiden planlægges i tidsrummet 07.00 og 23.00 på hverdage, mellem 10.00 og 15.00 på lørdage og mellem 13.00 - 19.00 om søndagen. Der er tale om en 37 timers uge med løn, der følger overenskomst med 3F.

 

Straffeattest skal kunne fremvises.

 

Kontakt Head Of logistics: Ronnie Stormfeldt, hvis der er spørgsmål: 87 31 73 60.

PROSHOP ApSHøjbjerg2019-07-10T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret og struktureret logistikmedarbejder

PROSHOP ApS

Højbjerg
Har du erfaring med varemodtagelse og kendskab til E - Commerce? Har du styr på detaljen og kan du lave kvalitetskontrol samtidig med at du formår at begejstre andre? Så er det måske dig, som skal være logistikmedarbejder. Proshop er fortsat i stor ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019