Gem job

Lageransvarlig - natursten

Ønsker du at tage ansvar og planlægge dig egen arbejdsdag? Drømmer du om et alsidigt job, hvor du har arbejdshandskerne på, og samtidig varetager både logistikken og det udførende arbejde på pladsen samt kundebetjening og salg. Så er her en oplagt mulighed for at søge en spændende stilling som lageransvarlig.

Din hverdag

Du får ansvaret for ekspedition af sten, grus og jordprodukter til kunder, primært B2B men også til private kunder. Samtidig er du ansvarlig - og udførende for pakning og klargøring til vognmand af ordre, både dit eget salg og ordre solgt af kolleger på virksomhedens øvrige lokationer.

Du arbejder meget selvstændigt og er involveret i alle aktiviteter på pladsen, og er således pladsansvarlig i bred forstand. Du deltager i lagerdisponering og indkøb i samarbejde med en kollega med stor erfaring på dette område eller virksomhedens direktør. 

Der er således tale om et job med høj grad af selvstændigt ansvar, og også med en del hands-on opgaver. Du arbejder således med håndtering af produkterne bl.a. ved hjælp af truck og minilæsser.

”Vi lægger stor vægt på langvarige kunderelationer og samtidig på, at vor lageransvarlige for stensalget har frihed til at planlægge sit arbejde helt selvstændigt. Disse to værdier går hånd i hånd idet det til enhver tid giver mulighed for at fokusere indsatsen der, hvor det giver bedst mening, efter den lageransvarliges egen  vurdering.” siger direktør Svend Erik Riisager.

Dine kollegaer

Du får 25 flinke, hjælpsomme og dygtige kollegaer i alle aldre med vidt forskellige uddannelser og erfaringer, hvilket gør, at der tilsammen skabes en alsidig og stærk helhed.

Din chef

Du vil referere til den administrerende direktør, Svend Erik Riisager. Han er indehaver af virksomheden sammen med sin bror og har en lang erfaring og dyb indsigt i virksomheden, her under i varesortimentet indenfor sten, grus og jordprodukter. Du får således en kompetent og erfaren chef, som har et unikt kendskab til alt omkring virksomheden, kunderne, samarbejdspartnerne samt virksomhedens branche som helhed.

Om DSN A/S

Virksomheden startede i 1986 og har gennem årene haft en god og stabil vækst baseret på professionel service og kvalitet i de leverede i løsninger sammen med stor fleksibilitet i forhold til opfyldelse af kundernes behov.

Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor DSN A/S fungerer som totalleverandør af alt fra arbejdstøj og granitprodukter til alterbrød og lysekroner. Vi har over 10.000 varenumre og flere hundrede leverandører i Danmark og et tiltagende antal udenlandske samarbejdspartnere. DSN A/S har siden starten været specialiseret i leverance af sten- og jordprodukter til den primære kundegruppe.

Vi kan tilbyde

På vores stenlager i Astrup tilbyder vi et spændende, selvstændigt og varieret job med gode muligheder for at præge din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig selv.

Arbejdstiden er tirsdag til fredag og lørdag formiddag.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt, men er naturligvis klar til at vente på den rigtige kandidat til stillingen. 

Om dig

Vi forestiller os en kandidat med erfaring fra lager, kundebetjening eller salg og med en positiv indstilling til at varetage mange forskellige opgaver, også de udførende arbejdsopgaver.

Kandidaten er kendetegnet ved ansvarlighed og selvstændighed og har flair for kundebetjening, og føler det naturligt at yde en struktureret og vedholdende indsats på jobbet. Samtidig skal kandidaten have interesse for at tilegne sig viden om produkterne.

Det er vigtigt, at du tager ansvar og har en systematisk tankegang, idet du får ansvaret for struktur og orden på pladsen, samt for logistikken. Vi forventer du har erfaring med anvendelse af IT- systemer. Vi anvender NAV 15.

Næste skridt

Du kan læse mere om DSN A/S på www.dsn24.dk, har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Richardt Duus, DSN A/S, på tlf. 96 56 42 06 eller e-mail richardt@dsn24.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til info@dsn24.dk, skriv ”Ansøgning lageransvarlig” som reference i emnefeltet. Der er ikke nogen ansøgningsfrist, idet vi løbende vil behandle ansøgningerne og mødes med interessante kandidater – så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Lageransvarlig - natursten

Ønsker du at tage ansvar og planlægge dig egen arbejdsdag? Drømmer du om et alsidigt job, hvor du har arbejdshandskerne på, og samtidig varetager både logistikken og det udførende arbejde på pladsen samt kundebetjening og salg. Så er her en oplagt mulighed for at søge en spændende stilling som lageransvarlig.

Din hverdag

Du får ansvaret for ekspedition af sten, grus og jordprodukter til kunder, primært B2B men også til private kunder. Samtidig er du ansvarlig - og udførende for pakning og klargøring til vognmand af ordre, både dit eget salg og ordre solgt af kolleger på virksomhedens øvrige lokationer.

Du arbejder meget selvstændigt og er involveret i alle aktiviteter på pladsen, og er således pladsansvarlig i bred forstand. Du deltager i lagerdisponering og indkøb i samarbejde med en kollega med stor erfaring på dette område eller virksomhedens direktør. 

Der er således tale om et job med høj grad af selvstændigt ansvar, og også med en del hands-on opgaver. Du arbejder således med håndtering af produkterne bl.a. ved hjælp af truck og minilæsser.

”Vi lægger stor vægt på langvarige kunderelationer og samtidig på, at vor lageransvarlige for stensalget har frihed til at planlægge sit arbejde helt selvstændigt. Disse to værdier går hånd i hånd idet det til enhver tid giver mulighed for at fokusere indsatsen der, hvor det giver bedst mening, efter den lageransvarliges egen  vurdering.” siger direktør Svend Erik Riisager.

Dine kollegaer

Du får 25 flinke, hjælpsomme og dygtige kollegaer i alle aldre med vidt forskellige uddannelser og erfaringer, hvilket gør, at der tilsammen skabes en alsidig og stærk helhed.

Din chef

Du vil referere til den administrerende direktør, Svend Erik Riisager. Han er indehaver af virksomheden sammen med sin bror og har en lang erfaring og dyb indsigt i virksomheden, her under i varesortimentet indenfor sten, grus og jordprodukter. Du får således en kompetent og erfaren chef, som har et unikt kendskab til alt omkring virksomheden, kunderne, samarbejdspartnerne samt virksomhedens branche som helhed.

Om DSN A/S

Virksomheden startede i 1986 og har gennem årene haft en god og stabil vækst baseret på professionel service og kvalitet i de leverede i løsninger sammen med stor fleksibilitet i forhold til opfyldelse af kundernes behov.

Den primære kundegruppe er kirker og kirkegårde, hvor DSN A/S fungerer som totalleverandør af alt fra arbejdstøj og granitprodukter til alterbrød og lysekroner. Vi har over 10.000 varenumre og flere hundrede leverandører i Danmark og et tiltagende antal udenlandske samarbejdspartnere. DSN A/S har siden starten været specialiseret i leverance af sten- og jordprodukter til den primære kundegruppe.

Vi kan tilbyde

På vores stenlager i Astrup tilbyder vi et spændende, selvstændigt og varieret job med gode muligheder for at præge din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig selv.

Arbejdstiden er tirsdag til fredag og lørdag formiddag.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt, men er naturligvis klar til at vente på den rigtige kandidat til stillingen. 

Om dig

Vi forestiller os en kandidat med erfaring fra lager, kundebetjening eller salg og med en positiv indstilling til at varetage mange forskellige opgaver, også de udførende arbejdsopgaver.

Kandidaten er kendetegnet ved ansvarlighed og selvstændighed og har flair for kundebetjening, og føler det naturligt at yde en struktureret og vedholdende indsats på jobbet. Samtidig skal kandidaten have interesse for at tilegne sig viden om produkterne.

Det er vigtigt, at du tager ansvar og har en systematisk tankegang, idet du får ansvaret for struktur og orden på pladsen, samt for logistikken. Vi forventer du har erfaring med anvendelse af IT- systemer. Vi anvender NAV 15.

Næste skridt

Du kan læse mere om DSN A/S på www.dsn24.dk, har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Richardt Duus, DSN A/S, på tlf. 96 56 42 06 eller e-mail richardt@dsn24.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til info@dsn24.dk, skriv ”Ansøgning lageransvarlig” som reference i emnefeltet. Der er ikke nogen ansøgningsfrist, idet vi løbende vil behandle ansøgningerne og mødes med interessante kandidater – så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.