Lagerchef

Lagerchef Stort ledelsesmæssigt ansvar med et lager under snarlig udbygning Selvstændigt ansvar

Som lagerchef får du det overordnede ansvar for Dechras lager i Uldum og ansvaret for at udvikle lageret i forhold til virksomhedens vækst, udvikling, markedsvilkår, teknologisk udvikling og i forhold til rentabilitet.

Herved skal du gennem god ledelse, styring, koordination, klar kommunikation samt indførelse af ny teknologi sikre performance og arbejdsglæde.

Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for ca. 25 motiverede medarbejdere, der er organiseret i fire afdelinger med hver sin teamleder.

Lageret står overfor en forestående, kraftig udvidelse, hvor du vil være med til at gentænke hele opbygningen og dermed opbygge det helt rigtige lager.

Dechra er samtidig en virksomhed med fokus på indførelse af ny teknologi, hvorfor du vil få mulighed for at være med til at implementere autonome, mobile robotter på lageret.

Motiverende leder med god erfaring

Du har en relevant uddannelsesbaggrund og har opnået succes som leder på et lager.

Dechra er en veterinær virksomhed, hvor lageret indeholder produkter der kræver special håndtering (medicin, levnedsmidler, farligt gods, aerosoler, køleprodukter, mm.), hvorfor vi forventer, at du har erfaring med nogle af disse områder.

Har du endvidere erfaring med opbygning af lager og anvendelse af ny teknologi er det absolut en fordel.

Det er væsentligt, at du har god ledelsesmæssig erfaring og er en synlig, motiverende og kommunikerende leder som naturligt ”brænder” igennem over for medarbejdere/samarbejdspartnere og som samarbejder godt tværorganisatorisk.

Du er en nysgerrig og handlekraftig leder, der vil evne at sætte dit positive præg på virksomheden.

Hvorfor Dechra?
  • Et stort ledelsesmæssigt ansvar
  • Mulighed for at indrette et nyt lager
  • Mulighed for at indføre og implementere ny teknologi
  • En position med internationalt samarbejde
  • Et job med stor frihedsgrad til selv at præge jobbet
  • Et job i en uformel virksomhed
  • Et job i en innovativ vækstvirksomhed med stor forandringsparathed
  • Del af en stor, international og velkonsolideret koncern
Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Henrik Nissen på mobil 2274 4228.

Om Dechra

Dechra Veterinary Products er en global veterinærmedicinsk virksomhed, der har fokus på forskning, produktion og markedsføring af lægemidler og håndkøbsprodukter til kæledyr og produktionsdyr, specialdiæter til hunde og katte samt plejeprodukter til hunde, katte og heste.

Dechra er dedikeret til at hjælpe med at behandle og pleje dyrene. Virksomheden gør dette ved at tilbyde kvalitetsprodukter og den bedst mulige støtte. Det er derfor, Dechra er et af de hurtigst voksende globale brands på veterinærmarkedet.

Virksomheden har base i 24 lande, aktiviteter i over 60 lande, produktion i England, Holland og Kroatien og over 2.000 ansatte verden over.

Dechra i Danmark har i dag 85 medarbejdere, hvoraf langt størstedelen er tilknyttet virksomhedens Service center, som omfatter logistik og centrallager med forsendelser til hele verden, en regnskabsfunktion, som supporterer de europæiske salgskontorer, og et datacenter, der er ansvarlig for region Europa. Herudover har virksomheden egen salgs- og markedsføringsorganisation i Danmark.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.