Lager/logistik medarbejder søges

LAGER/LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED 

Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder  (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) 

Har du erfaring med "pluk/pak" arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.

Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. 

HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001991Phoenix-6346a8a712019-04-08T00:00:00Lager/logistik medarbejder søges

LAGER/LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED 

Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder  (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) 

Har du erfaring med "pluk/pak" arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.

Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. 

HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.

LAGER LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) Har du erfaring med pluk pak arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk. Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.11jobnet6346a8a7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.medarbejderne.axp.dk/0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3502860Medarbejderne ApS11Birk Centerpark 407400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset740869JobNet4970520497052010005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Medarbejder? Hos Medarbejderne ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361331285Yvonneyja@medarbejderne.dkDKDanmarkDKDanmark330001980Organic strawberry and vegetablesRobot We are looking for two seasonal workers for our organic market garden. You must be able to start working as soon as possible. Preferably you have worked in similar places. We produce berries, fruits and vegetables for our own shop.

We are looking for two seasonal workers for our organic market garden.

You must be able to start working as soon as possible.

Preferably you have worked in similar places.

We produce berries, fruits and vegetables for our own shop. 

Øko-BasenHerning2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330027978Jord/Beton & KloakRobot Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling. Da vi er i god udvikling, og har travlt. Jobsamtaler afholdes løbende.

Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling.

 

Da vi er i god udvikling, og har travlt.

 

Jobsamtaler afholdes løbende.

 

B. & V. KRISTENSEN A/SRingkøbing2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330017598Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og ForebyggelsessektionenBasic Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger. Vi forventer, at du: er alsidig, kreativ og nytænkende er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere Om osSom forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre.
 
Om jobbet
Opgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven §79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder.
 
Om dig
Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.
Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger.
 
Vi forventer, at du: 
  • er alsidig, kreativ og nytænkende
  • er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker
  • fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde
  • har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere
Om os
Som forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65.   
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

ORS/Small/782e068c_logo.jpegUdvikling og ForebyggelseSilkeborg2019-05-06T13:00:46.4302019-06-04T00:00:00
330025478Medarbejdere til YdelsescenteretBasic Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element? Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret. I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser. I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil. Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere. Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen. Opgaver:De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler: Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering, Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor -økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse og gerne med erfaring fra offentlig administration Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere Har gode kommunikationsevner herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan undre dig i opgaveløsningen Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde Vi tilbyder:Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Tiltrædelse efter aftale Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80. Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. 
 
Er du engageret, konstruktiv og reflekterende?
Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre?
Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element?
Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret.


I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser.
 
I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil.
 
Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere.
 
Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. 
 
Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen.
 
Opgaver:
De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:
  • Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet
  • Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering,
  • Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor/-økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse – og gerne med erfaring fra offentlig administration
  • Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
  • Har gode kommunikationsevner – herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale
  • Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning
  • Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan ’undre’ dig i opgaveløsningen
  • Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver
  • Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin
  • Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde
Vi tilbyder:
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.
 
Tiltrædelse – efter aftale 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80.
 
Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/47cc0ea0_logo.jpegYdelsescentretSilkeborg2019-05-16T10:00:36.9402019-05-29T00:00:00
330026832Lønteamet søger ny medarbejder - måske det er dig??Basic HR i Staben, Hospitalsenheden Vest, Holstebro søger en lønkonsulent til en fast stilling på fuld tid fra 1. august 2019 eller snarest derefter. Vi søger en lønkonsulent, der kan indgå i vores lønteam på 13 lønkonsulenter, til varetagelse af opgaver indenfor løn- og personaleadministration, herunder lønudbetaling, stillingsopslag, ansættelser, sagsbehandling, supportfunktion mv.Du skal have en relevant uddannelse og gerne erfaring inden for løn- og personalearbejde fra en lignende arbejdsplads.Ingen dage er ens, så derfor skal du også være samarbejdsvillig og omstillingsparat.Vi er på vej til at skifte vagtplanlægningssystem for alle vores ansatte, og har derfor brug for kapaciteten i form af dig, som vi håber kan bidrage til driften på kontoret og evt. også udvikling af særlige områder, afhængig af dine kompetencer. Vi tilbyder et job der er afvekslende og som du selv kan være med til at bestemme indholdet af dog skal vi altid have fokus på vores kerneopgave, at levere den rette løn til rette tid og medarbejder!Vi har en høj grad af selvstændighed og samtidig fællesskab i opgaveløsningen, og der er mulighed for faglig udvikling. Yderligere informaton:Du kan få yderligere information omkring stillingen i stillings- og funktionsbeskrivelsen, eller du kan kontakte HR-chef Lasse Hansen tlf. 29243207 eller koordinator Bent Tanderup tlf. 20265987. Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest og løn efter gældende overenskomst.Du kan søge jobbet online ved at klikke på søg job . Vedhæft din ansøgning og dit CV. Ansøgningsfristen er senest den 6. juni 2019, ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 14. juni 2019. Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk jobDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleHR i Staben, Hospitalsenheden Vest, Holstebro søger en lønkonsulent til en fast stilling på fuld tid fra 1. august 2019 eller snarest derefter.
 
Vi søger en lønkonsulent, der kan indgå i vores lønteam på 13 lønkonsulenter, til varetagelse af opgaver indenfor løn- og personaleadministration, herunder lønudbetaling, stillingsopslag, ansættelser, sagsbehandling, supportfunktion mv.

Du skal have en relevant uddannelse og gerne erfaring inden for løn- og personalearbejde fra en lignende arbejdsplads.

Ingen dage er ens, så derfor skal du også være samarbejdsvillig og omstillingsparat.

Vi er på vej til at skifte vagtplanlægningssystem for alle vores ansatte, og har derfor brug for kapaciteten i form af dig, som vi håber kan bidrage til driften på kontoret og evt. også udvikling af særlige områder, afhængig af dine kompetencer.
 
Vi tilbyder et job der er afvekslende og som du selv kan være med til at bestemme indholdet af – dog skal vi altid have fokus på vores kerneopgave, at levere den rette løn til rette tid og medarbejder!

Vi har en høj grad af selvstændighed og samtidig fællesskab i opgaveløsningen, og der er mulighed for faglig udvikling.
 
Yderligere informaton:
Du kan få yderligere information omkring stillingen i stillings- og funktionsbeskrivelsen, eller du kan kontakte HR-chef Lasse Hansen tlf. 29243207 eller koordinator Bent Tanderup tlf. 20265987.
 
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest og løn efter gældende overenskomst.

Du kan søge jobbet online ved at klikke på "søg job". Vedhæft din ansøgning og dit CV.
Ansøgningsfristen er senest den 6. juni  2019, ansættelsessamtaler vil  blive afholdt den 14. juni 2019.
 



Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk/job









Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/d276cbc6_logo.gifStaben, HolstebroHolstebro2019-05-20T11:00:57.8202019-06-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Organic strawberry and vegetables

Øko-Basen

Herning
We are looking for two seasonal workers for our organic market garden. You must be able to start working as soon as possible. Preferably you have worked in similar places. We produce berries, fruits and vegetables for our own shop.
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Jord/Beton & Kloak

B. & V. KRISTENSEN A/S

Ringkøbing
Vi søger en frisk, engageret og stabil medarbejder, til fast stilling. Da vi er i god udvikling, og har travlt. Jobsamtaler afholdes løbende.
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og Forebyggelsessektionen

Udvikling og Forebyggelse

Silkeborg
Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 7...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Medarbejdere til Ydelsescenteret

Ydelsescentret

Silkeborg
Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegae...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Lønteamet søger ny medarbejder - måske det er dig??

Staben, Holstebro

Holstebro
HR i Staben, Hospitalsenheden Vest, Holstebro søger en lønkonsulent til en fast stilling på fuld tid fra 1. august 2019 eller snarest derefter. Vi søger en lønkonsulent, der kan indgå i vores lønteam på 13 lønkonsulenter, til varetagelse af opgaver ...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019