Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager/logistik medarbejder søges

LAGER/LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED 

Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder  (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) 

Har du erfaring med "pluk/pak" arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.

Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. 

HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001991Phoenix-6346a8a712019-04-08T00:00:00Lager/logistik medarbejder søges

LAGER/LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED 

Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder  (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) 

Har du erfaring med "pluk/pak" arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk.

Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. 

HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.

2019-05-31T00:52:13.147 LAGER LOGISTIK PERSONALE SØGES TIL HERNING VIRKSOMHED Vi har supertravlt og vi mangler flere medarbejder (pt. længerevarende vikariat til Herning kunde) Har du erfaring med pluk pak arbejde på lager er det en fordel, men ikke et krav. Du skal kunne tale og forstå dansk eller engelsk. Så har du et sabbatår eller blot står og mangler et job - så skynd dig at oprette dit CV allerede i dag. HUSK at benytte jobkoden ?? 45696 ?? ved oprettelsen.11jobnet6346a8a7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.medarbejderne.axp.dk/0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3502860Medarbejderne ApS11Birk Centerpark 407400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset740869JobNet4970520497052010005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6346a8a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgLager/logistik medarbejder søges12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361331285Yvonneyja@medarbejderne.dkDKDanmarkDKDanmark330085621It-supportmedarbejderProfile Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt eller ringer med et problem. Om stillingen Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både hardware og software, opsætning af og support af mobiltelefoner. Du skal medvirke til at strukturere Servicedesken endnu bedre. Opgaverne er mange og de er brede og varierer. Du bliver en central figur og skal have mange bolde i luften samtidigt. Om dig Vi ønsker en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt og med kvalitet. Du har forståelse for vigtigheden af at være afdelingens ansigt udadtil. Du har brugerne i højsædet og brænder for at yde god kundeservice. Du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret i din måde at arbejde på og samtidig er du meget god til at kommunikere. Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på nye områder. Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden. Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer. Du fungerer godt i et team og vil gerne lære og lære fra dig. Du er stabil og fleksibel. Hvem er vi? IT er centralt placeret i Billund Kommunes stabsfunktioner. Du bliver en del af supporten, der er centralt placeret på rådhuset, hvor brugere fra hele kommunen besøger os. Du sidder ved siden af driftsmedarbejdere. IT er del af It og Organisation, hvor de enkelte funktioner og teams ud over IT er HR, Arbejdsmiljø, Digitalisering, GIS og Udvikling. Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende hverdag. Samtidig kan vi tilbyde et job, hvor du har stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og en stor selvstændighed. Jobbet byder på en meget afvekslende hverdag, derfor er det vigtigt, at du trives med mange nye udfordringer. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Tiltrædelse: Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger: Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for IT og Organisation Anders Fihl på telefon 7972 7513. Ansøgningsfrist: Senest den 23. september 2019 kl. 08.00. Vi afholder jobsamtaler den 26. september 2019. Ansøgning: Du skal søge stillingen ved at benytte linket til højre for opslaget.

Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig personligt eller ringer med et problem.

Om stillingen

  • Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både hardware og software, opsætning af og support af mobiltelefoner.
  • Du skal medvirke til at strukturere Servicedesken endnu bedre.
  • Opgaverne er mange og de er brede og varierer.
  • Du bliver en central figur og skal have mange bolde i luften samtidigt.

Om dig

  • Vi ønsker en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage initiativ og løse opgaverne effektivt og med kvalitet.
  • Du har forståelse for vigtigheden af at være afdelingens ansigt udadtil.
  • Du har brugerne i højsædet og brænder for at yde god kundeservice.
  • Du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og resultatorienteret i din måde at arbejde på og samtidig er du meget god til at kommunikere.
  • Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men også sætte struktur på nye områder. Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden.
  • Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer.
  • Du fungerer godt i et team og vil gerne lære – og lære fra dig.
  • Du er stabil og fleksibel.

Hvem er vi?

IT er centralt placeret i Billund Kommunes stabsfunktioner. Du bliver en del af supporten, der er centralt placeret på rådhuset, hvor brugere fra hele kommunen besøger os. Du sidder ved siden af driftsmedarbejdere. IT er del af It og Organisation, hvor de enkelte funktioner og teams ud over IT er HR, Arbejdsmiljø, Digitalisering, GIS og Udvikling.

Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende hverdag. Samtidig kan vi tilbyde et job, hvor du har stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og en stor selvstændighed. Jobbet byder på en meget afvekslende hverdag, derfor er det vigtigt, at du trives med mange nye udfordringer.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Tiltrædelse:

Stillingen er på 37 timer og ledig til besættelse pr. 1. november 2019 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger:

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for IT og Organisation Anders Fihl på telefon 7972 7513.

Ansøgningsfrist:

Senest den 23. september 2019 kl. 08.00. Vi afholder jobsamtaler den 26. september 2019.

Ansøgning:

Du skal søge stillingen ved at benytte linket til højre for opslaget.

 

ORS/Small/feb4b147_logo.pngIT og OrganisationGrindsted2019-09-06T12:04:09.3332019-09-23T00:00:00
330081755Medarbejder til Silkeborg BibliotekBasic Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.Vi driver tre medborgerhuse.Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode. Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes. Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum. Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau. Dine primære arbejdsopgaver: Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand. Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt. Storytelling af både den lille og den store historie. Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde. Pressehåndtering. Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web. Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne. Tovholder og koordinator for diverse kampagner. Faglige kompetencer: Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum. Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale. God til tekster og med et veludviklet sprogøre. Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration. Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk. Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines. Skal have arbejdet med forskellige CMS. Personlige kompetencer: Udadvendt og markant. Lyst til at koordinere. Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation. Evnen til at håndtere travlhed også andres. Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme. Løn og ansættelsesforhold:Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.Der gives ikke rådighedstillæg. Nyttige links:Silkeborg Bibliotek: https: silkeborgbib.dk Campus Bindslevs Plads: http: campusbindslevsplads.dk STRATEGIEN: https: silkeborgbib.dk sites silkeborg.ddbcms.dk files strategien_2022.pdf Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28. Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.Der vil indgå løsning af case under samtalen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/c46b5d4d_logo.jpegSilkeborg BibliotekerneSilkeborg2019-09-01T01:00:23.4232019-10-01T00:00:00
330068760TCM søger en medarbejder til læssehal på køkkenfabrik (nathold)Robot TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til nathold. Jobprofil: Arbejdet består i læsning af lastbiler. Arbejdstiden vil være på fast nathold. Kvalifikationer: God fysik kræves. Truckcertifikat og kørekort CE er et krav. Du skal have et godt overblik, kunne arbejde selvstændigt, systematisk samt følge på opgaverne. Det er et krav, at man taler og forstår dansk. Vi tilbyder: En arbejdsplads i en rivende udvikling, gode ansættelsesforhold, løn der modsvarer kvalifikationerne samt de stillede krav. Vores arbejde og generelle omgangsform er præget af en uformel omgangstone med respekt for hinanden. Det er dig selv, dine evner og resultater, der afgør dine muligheder og din fremtid hos os. Tiltrædelse: Snarest. Er du interesseret så send snarest muligt din ansøgning med evt. bilag til HR-chef Kirsten Borg på job.produktion@tcmgroup.dk Mrk. læssehal - nat TCM Group A S Skautrupvej 16, Tvis, 7500 Holstebro

TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til nathold. 

Jobprofil:

Arbejdet består i læsning af lastbiler.

Arbejdstiden vil være på fast nathold.

Kvalifikationer:

God fysik kræves.

Truckcertifikat og kørekort CE er et krav.

Du skal have et godt overblik, kunne arbejde selvstændigt, systematisk samt følge på opgaverne.

Det er et krav, at man taler og forstår dansk.

Vi tilbyder:

En arbejdsplads i en rivende udvikling, gode ansættelsesforhold, løn der modsvarer kvalifikationerne samt de stillede krav. Vores arbejde og generelle omgangsform er præget af en uformel omgangstone med respekt for hinanden. Det er dig selv, dine evner og resultater, der afgør dine muligheder og din fremtid hos os.

Tiltrædelse:

Snarest.

Er du interesseret så send snarest muligt din ansøgning med evt. bilag til HR-chef Kirsten Borg på job.produktion@tcmgroup.dk

Mrk. læssehal - nat

TCM Group A/S

Skautrupvej 16, Tvis,

7500 Holstebro

TMK A/SHolstebro2019-08-06T00:00:002019-10-01T00:00:00
330067068??????Har du styr på beton. ??????Robot ??????Har du styr på beton. ?????? Vi søger for betonfabrik i det Midtjyske. Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. God fysisk form er en fordel.Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,hvilket giver en mere spændende og udfordrende hverdag. Der forventes: ? Erfaring med Beton og støbning. ? Tegningsforståelse ? Har gode samarbejdsevner og kan indgå i et dynamisk team ved større projekter. ? Er stabil, effektivt, engageret og kvalitetsbevidst.? Er fleksibel i pressede perioder. Der tilbydes ? En attraktiv arbejdsplads i solid virksomhed med mange år på bagen.? Attraktive løn- og arbejdsforhold med bl.a. pension, og overenskomstmæssig løn. ?Et spændende og varierende job. Lyder dette som noget for dig, eller en du kender, så husk Tag personen i opslaget. Ansøgningen skal sendes til Nahla@jobteam.dk Mærk (1674) eller ring til Nahla Akkaoui på 25572120 for yderligere spørgsmål. ??? Deadline: Hurtigst muligt ??? Stillingerne besættes løbende. Vi vil blive glade vis i Like er? vores Facebook side.?? Med venlig hilsen JobTeam Viborg

??????Har du styr på beton. ??????

Vi søger for betonfabrik  i det Midtjyske. 
Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. 
God fysisk form er en fordel.
Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,
hvilket giver en mere spændende og udfordrende hverdag.

Der forventes:

? Erfaring med Beton og støbning. 
? Tegningsforståelse 
? Har gode samarbejdsevner og kan indgå i et dynamisk team ved større 
projekter. 
? Er stabil, effektivt, engageret og kvalitetsbevidst.
? Er fleksibel i pressede perioder.

Der tilbydes

? En attraktiv arbejdsplads i solid virksomhed med mange år på bagen.
? Attraktive løn- og arbejdsforhold med bl.a. pension, og overenskomstmæssig 
løn. 
?Et spændende og varierende job.

Lyder dette som noget for dig, eller en du kender, så husk Tag personen i opslaget.

Ansøgningen skal sendes til Nahla@jobteam.dk Mærk (1674) eller ring til Nahla Akkaoui på 25572120 for yderligere spørgsmål.

??? Deadline: Hurtigst muligt ???

Stillingerne besættes løbende.

Vi vil blive glade vis i Like´er? vores Facebook side.??

Med venlig hilsen 
JobTeam Viborg

JobTeam v/Klaus MorgenstjerneViborg2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330074623ContainertømningRobot Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :) Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde. Fast god timeløn, ingen akkord. Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver. Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel. Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale. Vi søger medarbejder der er.: Mødestabile Team-orienterede Har lyst til at lære nyt Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.: JØRGEN OG JESPER på 76 500 900

Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.:

Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvirkende til, at Danskerne kan fejre nytår med knald og brag.. :)

Spar penge på fitness, tjen penge på manuelt fysisk arbejde. Win Win 

Opgaverne er forskellige lige fra containertømning, pakning samt letter produktionsarbejde.

Fast god timeløn, ingen akkord. 

Du skal tale og forstå dansk, af sikkerhedsmæssige årsager. Du vil få en grundig oplæring i de forskellige opgaver.

Arbejdstiden er afhængig af opgaverne, så den er variabel. Arbejdspladsen er placeret i Vandel.

Der afholdes løbende samtaler, opstart efter nærmere aftale.

Vi søger medarbejder der er.:

  • Mødestabile
  • Team-orienterede
  • Har lyst til at lære nyt

Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning allerede i dag på job@danske.as eller ring til.:

JØRGEN OG JESPER  på 76 500 900

 

 

DANSKE BILLUND ApSVandel2019-08-19T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

It-supportmedarbejder

IT og Organisation

Grindsted
Til IT drift-funktionen i Billund Kommune søger vi en dygtig og engageret it-supportmedarbejder, der brænder for at yde god support til vores brugere. Vi har brug for en dygtig kollega, der elsker at betjene vores brugere, både når de henvender sig ...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Medarbejder til Silkeborg Bibliotek

Silkeborg Bibliotekerne

Silkeborg
Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hove...
Indrykket:1. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

TCM søger en medarbejder til læssehal på køkkenfabrik (nathold)

TMK A/S

Holstebro
TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til nathold. Jobprofil: Arbejdet består i læsning af lastbiler. Arbejdstiden vil være på fast nathold. Kvalifikationer: God fysik kræves. Truckcertifikat og kørekort CE er ...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

??????Har du styr på beton. ??????

JobTeam v/Klaus Morgenstjerne

Viborg
??????Har du styr på beton. ?????? Vi søger for betonfabrik i det Midtjyske. Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. God fysisk form er en fordel.Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,hvilket giver en mere spændende og udfordrende ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Containertømning

DANSKE BILLUND ApS

Vandel
Holder du sabbat-år, venter på studieopstart eller mangler et job? Så er det her noget for dig.: Bemandingskontoret Danske søger, 2-4 friske og stærke medarbejder, til containertømning af fyrværkeri. Det er en samfundsnyttigt opgave, da du er medvir...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019