Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lager/logistikchef søges til Danmarks førende HaveWebshop

Er det dig vi mangler?

I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virksomheden,  hvor der er rig mulighed for at videreudvikle de bagvedliggende funktioner og processer. 

Vi leder efter en som kan bevare overblikket og har en struktureret tilgang til opgaverne.  Da vi er en sæsonvirksomhed(højsæson mar-maj + okt-nov), har vi brug for at du er fleksibel omkring arbejdstider og opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer. Du får dygtige erfarne kollegaer til at varetage en del af de primære lageropgaver.

Dine ansvarsområder er:

  • Personaleledelse af teamledere, og lagerpersonale.
  • Administration af lager
  • Sikre løbende optimering og forbedring af arbejdsgange og processer for lageret.
  • Sikre at de fysiske rammer benyttes optimalt, og at der er struktur på de fysiske vare flow.
  • Logistisk og emballage.
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Drift og udvikling af WMS
  • Arbejdsmiljø, sikre og overholde gældende regler herunder APV, Sikkerhed mm.
  • Fejlregistrering og opfølgning, overholdelse af deadlines, pakkekvalitet og opbygning af KPI Struktur.
  • Budgetansvarlig for lagerdriften, opfølgning på løn, samt løbende optimering af leverandøraftaler.

Vi forventer du har følgende kvalifikationer

  • Elsker at optimere alle processer
  • Har uddannelse eller erfaring som er logistikorienteret
  • Har personaleledelse erfaring
  • At du er en leder der sætter en tydelig retning og er i stand til at motiverer og udvikle medarbejderne.
  • At du har en struktureret tilgang til opgaver og processer
  • At du behersker Dansk og Engelsk.

Vi tilbyder:

  • En ledende stilling, i en vækstvirksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig påvirkning og udvikling
  • Et behageligt arbejdsmiljø, med grønt mellem fingrene

 

Arbejdssted: Skovvadbrovej 1, 8920 Randers NV.

Send ansøgning eller spørgsmål til: bsa@plantetorvet.dk. (Bjarne Schou Andersen) snarest muligt. Samtaler afholdes løbende indtil den rette person er ansat.

Forventet opstart 16 September 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039572Phoenix-4b33d2b212019-06-11T00:00:00Lager/logistikchef søges til Danmarks førende HaveWebshop

Er det dig vi mangler?

I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virksomheden,  hvor der er rig mulighed for at videreudvikle de bagvedliggende funktioner og processer. 

Vi leder efter en som kan bevare overblikket og har en struktureret tilgang til opgaverne.  Da vi er en sæsonvirksomhed(højsæson mar-maj + okt-nov), har vi brug for at du er fleksibel omkring arbejdstider og opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer. Du får dygtige erfarne kollegaer til at varetage en del af de primære lageropgaver.

Dine ansvarsområder er:

  • Personaleledelse af teamledere, og lagerpersonale.
  • Administration af lager
  • Sikre løbende optimering og forbedring af arbejdsgange og processer for lageret.
  • Sikre at de fysiske rammer benyttes optimalt, og at der er struktur på de fysiske vare flow.
  • Logistisk og emballage.
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Drift og udvikling af WMS
  • Arbejdsmiljø, sikre og overholde gældende regler herunder APV, Sikkerhed mm.
  • Fejlregistrering og opfølgning, overholdelse af deadlines, pakkekvalitet og opbygning af KPI Struktur.
  • Budgetansvarlig for lagerdriften, opfølgning på løn, samt løbende optimering af leverandøraftaler.

Vi forventer du har følgende kvalifikationer

  • Elsker at optimere alle processer
  • Har uddannelse eller erfaring som er logistikorienteret
  • Har personaleledelse erfaring
  • At du er en leder der sætter en tydelig retning og er i stand til at motiverer og udvikle medarbejderne.
  • At du har en struktureret tilgang til opgaver og processer
  • At du behersker Dansk og Engelsk.

Vi tilbyder:

  • En ledende stilling, i en vækstvirksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig påvirkning og udvikling
  • Et behageligt arbejdsmiljø, med grønt mellem fingrene

 

Arbejdssted: Skovvadbrovej 1, 8920 Randers NV.

Send ansøgning eller spørgsmål til: bsa@plantetorvet.dk. (Bjarne Schou Andersen) snarest muligt. Samtaler afholdes løbende indtil den rette person er ansat.

Forventet opstart 16 September 2019

2019-07-17T16:51:24.093 Er det dig vi mangler? I vores udvikling som Danmarks førende E-handels virksomhed inden for haveplanter og tilbehør, søger vi en Lagerchef, til at varetage den daglige ledelse og udvikling af vores lager i Randers. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor der er rig mulighed for at videreudvikle de bagvedliggende funktioner og processer. Vi leder efter en som kan bevare overblikket og har en struktureret tilgang til opgaverne. Da vi er en sæsonvirksomhed(højsæson mar-maj okt-nov), har vi brug for at du er fleksibel omkring arbejdstider og opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer. Du får dygtige erfarne kollegaer til at varetage en del af de primære lageropgaver. Dine ansvarsområder er: Personaleledelse af teamledere, og lagerpersonale. Administration af lager Sikre løbende optimering og forbedring af arbejdsgange og processer for lageret. Sikre at de fysiske rammer benyttes optimalt, og at der er struktur på de fysiske vare flow. Logistisk og emballage. Budgetter og budgetopfølgning Drift og udvikling af WMS Arbejdsmiljø, sikre og overholde gældende regler herunder APV, Sikkerhed mm. Fejlregistrering og opfølgning, overholdelse af deadlines, pakkekvalitet og opbygning af KPI Struktur. Budgetansvarlig for lagerdriften, opfølgning på løn, samt løbende optimering af leverandøraftaler. Vi forventer du har følgende kvalifikationer Elsker at optimere alle processer Har uddannelse eller erfaring som er logistikorienteret Har personaleledelse erfaring At du er en leder der sætter en tydelig retning og er i stand til at motiverer og udvikle medarbejderne. At du har en struktureret tilgang til opgaver og processer At du behersker Dansk og Engelsk. Vi tilbyder: En ledende stilling, i en vækstvirksomhed Mulighed for faglig og personlig påvirkning og udvikling Et behageligt arbejdsmiljø, med grønt mellem fingrene Arbejdssted: Skovvadbrovej 1, 8920 Randers NV. Send ansøgning eller spørgsmål til: bsa@plantetorvet.dk. (Bjarne Schou Andersen) snarest muligt. Samtaler afholdes løbende indtil den rette person er ansat. Forventet opstart 16 September 201911jobnet4b33d2b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3543421PLANTETORVET.DK ApS11Skovvadbrovej 18920Randers NVDKDanmark0bsa@plantetorvet.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent774982JobNet5001604500160410007-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b33d2b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b33d2b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b33d2b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b33d2b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgØnsker du et spændende job som Lagerchef? Hos PLANTETORVET.DK ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale123911Lagerchef6Ledelse362037139bsa@plantetorvet.dkbsa@plantetorvet.dkDKDanmarkDKDanmark330060984Teamleder til international bagerivirksomhedRobot Har du tyngde og tæft til at tage ansvar for vores pakkeri og lager og kigge processer og rutiner efter i sømmene samt skabe de nødvendige rammer for fremtidig vækst? Så har du muligheden nu. I Smartbake Bakery Group kan du se frem til at komme ind i en virksomhed i rivende udvikling. Vi er en dansk bagerivirksomhed med ekspertise og passion inden for innovative detail- og foodserviceløsninger og vi eksporterer i dag til alle verdens kontinenter. Vi er stiftet i foråret 2017 og opererer under flere forskellige brands. Vi søger lige nu endnu en teamleder til vores pakkeri og lager i Hasselager ved Aarhus. Stillingen Med reference til virksomhedens produktionschef, bliver du det daglige omdrejningspunkt i vores pakkeri og lager og vil indgå i ledelsen af hele vores centralproduktion i Hasselager ved Aarhus. Der er tale om en fuldtidsstilling og med faste arbejdstider mellem 6 og 18 men naturligvis vigtigt, at du er fleksibel i travle perioder. I samarbejde med produktionschefen får du ansvaret for at skabe effektive processer og rammer, der skal sikre, at vi altid leverer topklasse kvalitet til vores kunder, og derudover vil følgende opgaver også være en del af din dagligdag. - Sikre at vedtagne kontroller i pakkeriet overholdes. - Sikre en optimal gennemførsel af den daglige produktion. - Sikre en solid og grundig oplæring af nye medarbejdere. - Medvirke til løbende forbedringer på effektivitet, svind, overvægt og kvalitet. Vi ser stillingen som en, der udvikler sig i takt med virksomhedens vækst og derfor er det vigtigt, at du er vedholdende og ambitiøs både på dine egne og virksomhedens vegne. Personlige og faglige kompetencer Vores B2B kunder er ofte markedsledende med sans for meget høj kvalitet, så derfor er det vigtigt, at du konstant udfordrer dig selv og holder dig løbende opdateret med trends i branchen. Da vi ofte har været kunder på besøg i vores bageri, så er det vigtigt, at du er en god kommunikator og er interesseret i at skabe gode kunderelationer. Målet er, at du, sammen med dine kolleger, skal sikre at centralbageriet er en fantastisk arbejdsplads, hvor der er alle forudsætninger for at lave produkter, som gør vores kunder glade og stolte. Vi har høje forventninger og stiller krav til det, vi producerer og går altid efter at opnå et kompromisløst produkt. Dit overblik er helt i top, og i samspil med din strukturerede arbejdsform gør det, at du har nemt ved at håndtere mange opgaver sideløbende. Vi tilbyder Et spændende job på en arbejdsplads, der er kendetegnet ved engagerede og dedikerede medarbejdere, som omgås hinanden i en positiv og uformel tone. Vi producerer primært om dagen men der vil være skiftende arbejdstider dog med mulighed for selv at påvirke sin vagtplan og du har fri hver weekend. Vi tilbyder gode vilkår og en god løn, som forhandles individuelt efter kvalifikationer. Tiltrædelse sker snarest muligt. Ansøgning samt CV skal sendes på mail job@smartbake.dk mærket Teamleder . For yderligere information om stillingen kan du kontakte produktionschef Klaus F. Kristensen på tlf. 5130 1829 eller på kfk@smartbake.dk.

Har du tyngde og tæft til at tage ansvar for vores pakkeri og lager og kigge processer og rutiner efter i sømmene – samt skabe de nødvendige rammer for fremtidig vækst? Så har du muligheden nu. 

I Smartbake Bakery Group kan du se frem til at komme ind i en virksomhed i rivende udvikling. Vi er en dansk bagerivirksomhed med ekspertise og passion inden for innovative detail- og foodserviceløsninger og vi eksporterer i dag til alle verdens kontinenter.  

Vi er stiftet i foråret 2017 og opererer under flere forskellige brands. Vi søger lige nu endnu en teamleder til vores pakkeri og lager i Hasselager ved Aarhus. 

Stillingen

Med reference til virksomhedens produktionschef, bliver du det daglige omdrejningspunkt i vores pakkeri og lager og vil indgå i ledelsen af hele vores centralproduktion i Hasselager ved Aarhus.

Der er tale om en fuldtidsstilling og med faste arbejdstider mellem 6 og 18 – men naturligvis vigtigt, at du er fleksibel i travle perioder.

I samarbejde med produktionschefen får du ansvaret for at skabe effektive processer og rammer, der skal sikre, at vi altid leverer topklasse kvalitet til vores kunder, og derudover vil følgende opgaver også være en del af din dagligdag. 

 

- Sikre at vedtagne kontroller i pakkeriet overholdes.

- Sikre en optimal gennemførsel af den daglige produktion.

- Sikre en solid og grundig oplæring af nye medarbejdere.

- Medvirke til løbende forbedringer på effektivitet, svind, overvægt og kvalitet.

Vi ser stillingen som en, der udvikler sig i takt med virksomhedens vækst og derfor er det vigtigt, at du er vedholdende og ambitiøs – både på dine egne og virksomhedens vegne.

Personlige og faglige kompetencer

Vores B2B kunder er ofte markedsledende med sans for meget høj kvalitet, så derfor er det vigtigt, at du konstant udfordrer dig selv og holder dig løbende opdateret med trends i branchen.

Da vi ofte har været kunder på besøg i vores bageri, så er det vigtigt, at du er en god kommunikator og er interesseret i at skabe gode kunderelationer.

Målet er, at du, sammen med dine kolleger, skal sikre at centralbageriet er en fantastisk arbejdsplads, hvor der er alle forudsætninger for at lave produkter, som gør vores kunder glade og stolte.

Vi har høje forventninger og stiller krav til det, vi producerer og går altid efter at opnå et kompromisløst produkt.

Dit overblik er helt i top, og i samspil med din strukturerede arbejdsform gør det, at du har nemt ved at håndtere mange opgaver sideløbende.

Vi tilbyder

Et spændende job på en arbejdsplads, der er kendetegnet ved engagerede og dedikerede medarbejdere, som omgås hinanden i en positiv og uformel tone. Vi producerer primært om dagen men der vil være skiftende arbejdstider – dog med mulighed for selv at påvirke sin vagtplan og du har fri hver weekend. 

Vi tilbyder gode vilkår og en god løn, som forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Tiltrædelse sker snarest muligt.

Ansøgning samt CV skal sendes på mail job@smartbake.dk mærket ”Teamleder”.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte produktionschef Klaus F. Kristensen på tlf. 5130 1829 eller på kfk@smartbake.dk.

Smartbake Bakery GroupHasselager2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
330052169Lagerchef, StorkøbenhavnRobot Er du personen, der evner at sætte det rigtige hold og levere, når det går stærkt? PersonaleBørsen søger for vores kunde emma.dk, en lagerchef med solidt overblik og stærke lederevner. Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job, hvor du bliver overordnet ansvarlig for teamet og funktionerne på lageret, så har du her muligheden. Jobbet Jobbet der tilbydes er en udfordrende stilling i en dynamisk og vækstende virksomhed med kunden i centrum. Der fokuseres på stærke varemærker, hurtig levering og god kundeservice. På lageret i Hvidovre er vi 20-30 personer, som modtager, plukker og pakker varerne til vores mange kunder i Danmark. Arbejdstiden er fra kl. 8-16 og lageret er bemandet alle ugens 7 dage. Din arbejdsdag vil være alsidig og fuld af energi. Dine ansvarsområder vil blandt andet være: At strukturere processerne så de fremstår optimale og effektive. At sikre teamet er motiveret og evner at levere hver dag. At papirarbejdet er gjort korrekt og lageret stemmer. Koordinering med indkøbsafdelingen Ansættelse af nye folk og stå for planlægning af den generelle bemanding af lageret. At gå forrest når det går stærkt. Varemodtagelse, varelægning, pluk og pakning af varer. Bookning af forsendelser. Som lagerchef vil du blive overordnet ansvarlig virksomhedens vareflow up- downstream samt driften af lageret. Der er tale om en essentiel rolle i forhold til forretningsmodellen, som kræver en hurtig og smidig levering til vores mange kunder. Kandidaten Vi tænker at du har 3-5 års erfaring fra lignende stilling. Det kan eksempelvis være som lageransvarlig i detailhandlen eller et lager med hurtig omsættelige produkter. Gerne FMCG. Skal du have succes i jobbet kræver det et højt aktivitetsniveau, at du er igangsættende, løsningsorienteret og evner at fastholde overblikket når tingene går stærkt. Vi forventer at du: Evner at motivere folk omkring dig og selv gå forrest når det kræves. Er struktureret og detaljeorienteret og god til at bruge en computer. Specifikt Excel i forhold til udregninger og optimering i forhold til driften af lageret. Er mødestabil, selvkørende og fleksibel i forhold til arbejdstider. Tager ejerskab og kan kommunikere tydeligt og klart med alle mennesker på alle niveauer. Er teamorienteret og formår at binde enderne sammen, så tingene går op. Du ved hvad der skal til for at drive et lager med højt humør, klar rollefordeling og effektiv eksekvering. Du er klar til at tage ansvaret for udvikling og strømlining af lageret. Løn Løn efter forhandling samt frokostordning. Tiltrædelse Snarest, men afventer den rigtige kandidat. Sprog Dansk i skrift og tale Virksomheden Hos emma.dk har vi erklæret PRISKRIG mod dyre butikker, lange køer og besværlige indkøbsmuligheder. Vi ønsker at gøre det nemt for vores medlemmer, så de kan få alle deres yndlingsprodukter ét sted. Derfor tilbyder vi mere end 7.000 luksusprodukter og personlig pleje til billige priser med fri fragt og hurtig levering. Hos os finder du alt inden for billig hudpleje, billige parfumer til kvinder og billige parfumer til mænd, ansigtscreme, tandbørster til børn og voksne, samt hårvoks mm. Du kan læse mere om emma.dk her www.emma.dk

Er du personen, der evner at sætte det rigtige hold og levere, når det går stærkt?

PersonaleBørsen søger for vores kunde emma.dk, en lagerchef med solidt overblik og stærke lederevner. Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job, hvor du bliver overordnet ansvarlig for teamet – og funktionerne på lageret, så har du her muligheden.

Jobbet

Jobbet der tilbydes er en udfordrende stilling i en dynamisk og vækstende virksomhed med kunden i centrum. Der fokuseres på stærke varemærker, hurtig levering og god kundeservice.

På lageret i Hvidovre er vi 20-30 personer, som modtager, plukker og pakker varerne til vores mange kunder i Danmark. Arbejdstiden er fra kl. 8-16 og lageret er bemandet alle ugens 7 dage. Din arbejdsdag vil være alsidig og fuld af energi.

Dine ansvarsområder vil blandt andet være:

  • At strukturere processerne så de fremstår optimale og effektive.
  • At sikre teamet er motiveret og evner at levere hver dag.
  • At papirarbejdet er gjort korrekt og lageret stemmer.
  • Koordinering med indkøbsafdelingen
  • Ansættelse af nye folk og stå for planlægning af den generelle bemanding af lageret.
  • At gå forrest når det går stærkt.
  • Varemodtagelse, varelægning, pluk og pakning af varer.
  • Bookning af forsendelser.

Som lagerchef vil du blive overordnet ansvarlig virksomhedens vareflow up-/downstream samt driften af lageret. Der er tale om en essentiel rolle i forhold til forretningsmodellen, som kræver en hurtig og smidig levering til vores mange kunder.

Kandidaten

Vi tænker at du har 3-5 års erfaring fra lignende stilling. Det kan eksempelvis være som lageransvarlig i detailhandlen eller et lager med hurtig omsættelige produkter. Gerne FMCG.

Skal du have succes i jobbet kræver det et højt aktivitetsniveau, at du er igangsættende, løsningsorienteret og evner at fastholde overblikket når tingene går stærkt. Vi forventer at du:

  • Evner at motivere folk omkring dig og selv gå forrest når det kræves.
  • Er struktureret og detaljeorienteret og god til at bruge en computer. Specifikt Excel i forhold til udregninger og optimering i forhold til driften af lageret.
  • Er mødestabil, selvkørende og fleksibel i forhold til arbejdstider.
  • Tager ejerskab og kan kommunikere tydeligt og klart med alle mennesker på alle niveauer.
  • Er teamorienteret og formår at binde enderne sammen, så tingene går op.

Du ved hvad der skal til for at drive et lager med højt humør, klar rollefordeling og effektiv eksekvering. Du er klar til at tage ansvaret for udvikling og strømlining af lageret.

Løn

Løn efter forhandling samt frokostordning.

Tiltrædelse

Snarest, men afventer den rigtige kandidat.

Sprog

Dansk i skrift og tale

Virksomheden

Hos emma.dk har vi erklæret PRISKRIG mod dyre butikker, lange køer og besværlige indkøbsmuligheder. Vi ønsker at gøre det nemt for vores medlemmer, så de kan få alle deres yndlingsprodukter ét sted. Derfor tilbyder vi mere end 7.000 luksusprodukter og personlig pleje til billige priser med fri fragt og hurtig levering. Hos os finder du alt inden for billig hudpleje, billige parfumer til kvinder og billige parfumer til mænd, ansigtscreme, tandbørster til børn og voksne, samt hårvoks mm. Du kan læse mere om emma.dk her – www.emma.dk

PersonaleBørsenHvidovre2019-07-01T00:00:002019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til international bagerivirksomhed

Smartbake Bakery Group

Hasselager
Har du tyngde og tæft til at tage ansvar for vores pakkeri og lager og kigge processer og rutiner efter i sømmene samt skabe de nødvendige rammer for fremtidig vækst? Så har du muligheden nu. I Smartbake Bakery Group kan du se frem til at komme ind ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Lagerchef, Storkøbenhavn

PersonaleBørsen

Hvidovre
Er du personen, der evner at sætte det rigtige hold og levere, når det går stærkt? PersonaleBørsen søger for vores kunde emma.dk, en lagerchef med solidt overblik og stærke lederevner. Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job, hvo...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019