Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

LandboNord i Brønderslev søger Lønadministrator til Team LønService

Har du lyst til at blive en del af et dynamisk og fagligt dygtigt LønService team? Og vil du være med til at digitalisere lønadministrationen for vores kunder?

Vi søger en ny kollega, der har lyst til at hjælpe vores kunder med at sikre, at der er styr på alle lønforhold for deres medarbejdere

Det er vigtigt for os, at du trives med tæt kundekontakt og samarbejde i teams, når du sammen med fagligt velkvalificerede kolleger er med til at sikre LønService af høj kvalitet til vores kunder. Samtidig skal du have en god forretningsmæssig forståelse og mod på at bidrage til fortsat udvikling af vores LønService.

Arbejdsopgaver, der motiverer og udvikler

Vi søger en ny kollega, som har solid erfaring med løn- og personaleadministration. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, som du skal udarbejde løn for og rådgive om personalejuridiske forhold.

Opgaver i LønService

  • Lønservice og –administration
  • Udarbejdelse af 14-dagsløn og månedsløn
  • Indberetning til E-indkomst, Danmarks Statistik og DA-barsel
  • Indberetning til VIRK.dk
  • Rådgiver om regler og ansøger om barsels- og sygedagpenge, løntilskud, mv.
  • Udarbejder opholdstilladelse, skattekort og supplerende oplysninger til årsopgørelsen for udenlandske medarbejdere
  • Rådgivning om personalejura, overenskomster og meget mere

Vi prioriterer kunderne og har fokus på at levere service og rådgivning af høj kvalitet. I LønService teamet tager I ansvar for prioritering, samt digitalisering og effektivisering af lønprocesser.

I har hver især fokus- og specialområder, som giver rig mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer og interesseområder – fagligt såvel som personligt. Du har en uddannelse inden for økonomi eller regnskab og har som minimum fem års erfaring med lønadministration i en privat eller offentlig virksomhed eller ved et lønservicebureau.

Du er vigtig for os

Vores medarbejdere er vigtige for os. Vi fokuserer på den langsigtede medarbejdertilknytning, hvor motivation, trivsel og et godt arbejdsmiljø er vigtige parametre. Derfor tilbyder vi udvikling og uddannelse i et fleksibelt ansættelsesforhold. Du vil opleve en selvstændig arbejdsdag i et uformelt kollegialt miljø. Yderligere tilbyder vi attraktive personalegoder.

Send os din ansøgning

Nu ved du lidt om os. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Birgitte Elgaard på tlf. 2164 1437 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. 4041 1458.

Vi glæder os til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043006Phoenix-d922f5e812019-06-17T00:00:00LandboNord i Brønderslev søger Lønadministrator til Team LønService

Har du lyst til at blive en del af et dynamisk og fagligt dygtigt LønService team? Og vil du være med til at digitalisere lønadministrationen for vores kunder?

Vi søger en ny kollega, der har lyst til at hjælpe vores kunder med at sikre, at der er styr på alle lønforhold for deres medarbejdere

Det er vigtigt for os, at du trives med tæt kundekontakt og samarbejde i teams, når du sammen med fagligt velkvalificerede kolleger er med til at sikre LønService af høj kvalitet til vores kunder. Samtidig skal du have en god forretningsmæssig forståelse og mod på at bidrage til fortsat udvikling af vores LønService.

Arbejdsopgaver, der motiverer og udvikler

Vi søger en ny kollega, som har solid erfaring med løn- og personaleadministration. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, som du skal udarbejde løn for og rådgive om personalejuridiske forhold.

Opgaver i LønService

  • Lønservice og –administration
  • Udarbejdelse af 14-dagsløn og månedsløn
  • Indberetning til E-indkomst, Danmarks Statistik og DA-barsel
  • Indberetning til VIRK.dk
  • Rådgiver om regler og ansøger om barsels- og sygedagpenge, løntilskud, mv.
  • Udarbejder opholdstilladelse, skattekort og supplerende oplysninger til årsopgørelsen for udenlandske medarbejdere
  • Rådgivning om personalejura, overenskomster og meget mere

Vi prioriterer kunderne og har fokus på at levere service og rådgivning af høj kvalitet. I LønService teamet tager I ansvar for prioritering, samt digitalisering og effektivisering af lønprocesser.

I har hver især fokus- og specialområder, som giver rig mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer og interesseområder – fagligt såvel som personligt. Du har en uddannelse inden for økonomi eller regnskab og har som minimum fem års erfaring med lønadministration i en privat eller offentlig virksomhed eller ved et lønservicebureau.

Du er vigtig for os

Vores medarbejdere er vigtige for os. Vi fokuserer på den langsigtede medarbejdertilknytning, hvor motivation, trivsel og et godt arbejdsmiljø er vigtige parametre. Derfor tilbyder vi udvikling og uddannelse i et fleksibelt ansættelsesforhold. Du vil opleve en selvstændig arbejdsdag i et uformelt kollegialt miljø. Yderligere tilbyder vi attraktive personalegoder.

Send os din ansøgning

Nu ved du lidt om os. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Birgitte Elgaard på tlf. 2164 1437 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. 4041 1458.

Vi glæder os til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside.

2019-07-30T00:50:57.263 Har du lyst til at blive en del af et dynamisk og fagligt dygtigt LønService team? Og vil du være med til at digitalisere lønadministrationen for vores kunder? Vi søger en ny kollega, der har lyst til at hjælpe vores kunder med at sikre, at der er styr på alle lønforhold for deres medarbejdere Det er vigtigt for os, at du trives med tæt kundekontakt og samarbejde i teams, når du sammen med fagligt velkvalificerede kolleger er med til at sikre LønService af høj kvalitet til vores kunder. Samtidig skal du have en god forretningsmæssig forståelse og mod på at bidrage til fortsat udvikling af vores LønService. Arbejdsopgaver, der motiverer og udvikler Vi søger en ny kollega, som har solid erfaring med løn- og personaleadministration. Du får ansvar for din egen kundeportefølje, som du skal udarbejde løn for og rådgive om personalejuridiske forhold. Opgaver i LønService Lønservice og administration Udarbejdelse af 14-dagsløn og månedsløn Indberetning til E-indkomst, Danmarks Statistik og DA-barsel Indberetning til VIRK.dk Rådgiver om regler og ansøger om barsels- og sygedagpenge, løntilskud, mv. Udarbejder opholdstilladelse, skattekort og supplerende oplysninger til årsopgørelsen for udenlandske medarbejdere Rådgivning om personalejura, overenskomster og meget mere Vi prioriterer kunderne og har fokus på at levere service og rådgivning af høj kvalitet. I LønService teamet tager I ansvar for prioritering, samt digitalisering og effektivisering af lønprocesser. I har hver især fokus- og specialområder, som giver rig mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer og interesseområder fagligt såvel som personligt. Du har en uddannelse inden for økonomi eller regnskab og har som minimum fem års erfaring med lønadministration i en privat eller offentlig virksomhed eller ved et lønservicebureau. Du er vigtig for os Vores medarbejdere er vigtige for os. Vi fokuserer på den langsigtede medarbejdertilknytning, hvor motivation, trivsel og et godt arbejdsmiljø er vigtige parametre. Derfor tilbyder vi udvikling og uddannelse i et fleksibelt ansættelsesforhold. Du vil opleve en selvstændig arbejdsdag i et uformelt kollegialt miljø. Yderligere tilbyder vi attraktive personalegoder. Send os din ansøgning Nu ved du lidt om os. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Birgitte Elgaard på tlf. 2164 1437 eller HR Business Partner Lene Bach på tlf. 4041 1458. Vi glæder os til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside.11jobnetd922f5e8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:000000https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?b03096750EuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugtEuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3546788LandboNord11Erhvervsparken 19700BrønderslevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777825JobNet5004433500443310013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d922f5e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d922f5e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d922f5e8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d922f5e8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgLandboNord i Brønderslev søger Lønadministrator til Team LønService12007991Dansk3Læse/ tale123102Administrator5Kontor og administration362083167noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK