Gem job

LandboNord i Brønderslev søger revisorassistent

Brænder du for at arbejde med regnskaber og selskaber? Så er du måske vores nye kollega i et professionelt team, der arbejder tæt sammen om at give kunderne den bedste service og rådgivning.

Jobbet:
Som revisorassistent får du en spændende hverdag som byder på mange forskellige kundeopgaver og hvor du vil blive en af den digitale udvikling på kunderne. Du får ansvar for din egen kundeportefølje som du i tæt samarbejde med kundens virksomhedsrådgiver arbejder sammen om, for at give kunden den bedste rådgivning indenfor blandt andet regnskab, økonomi og skat.

Du vil komme til at arbejde med:
? Bogføring og controlling
? Afstemning og indberetning af moms
? Udarbejdelse af periode- og årsregnskab
? Udarbejdelse af skatteopgørelse
? Bidrage til implementering af digitale løsninger hos kunderne

Om dig
Vi er på udkig efter dig, som har værktøjskassen i orden i disciplinerne indenfor regnskab, skat og årsrapport, hvilket gør dig i stand til at levere kundetilpassede løsninger af høj faglig kvalitet.
Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab eller revision og du har gerne flere års erfaring fra revisorbranchen eller fra lignende stilling.

Du har et godt humør og trives i et miljø, hvor fællesskabet er i højsædet og hvor videndeling er en naturlig del af jobbet. Du er struktureret og ansvarlig og er god til at skabe overblik over
komplekse opgaver. Samtidig er du kvalitetsbevidst, har sans for detaljerne og har god forretningsforståelse. Du motiveres af at gøre en forskel for kunderne, ligesom du sætter en ære i at levere gode og gennemarbejdede opgaver, som skaber værdi hos kunden.

Søg stillingen
Lyder stillingen som noget for dig? Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside.

Vi holder samtaler løbende, og jobopslaget nedtages når vi har fundet den rette kandidat.

Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jesper Frisgaard på tlf. 2149 5559 eller HR Business Partner Mette Dam Frederiksen på tlf. 2121 26 77.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

LandboNord i Brønderslev søger revisorassistent

Brænder du for at arbejde med regnskaber og selskaber? Så er du måske vores nye kollega i et professionelt team, der arbejder tæt sammen om at give kunderne den bedste service og rådgivning.

Jobbet:
Som revisorassistent får du en spændende hverdag som byder på mange forskellige kundeopgaver og hvor du vil blive en af den digitale udvikling på kunderne. Du får ansvar for din egen kundeportefølje som du i tæt samarbejde med kundens virksomhedsrådgiver arbejder sammen om, for at give kunden den bedste rådgivning indenfor blandt andet regnskab, økonomi og skat.

Du vil komme til at arbejde med:
? Bogføring og controlling
? Afstemning og indberetning af moms
? Udarbejdelse af periode- og årsregnskab
? Udarbejdelse af skatteopgørelse
? Bidrage til implementering af digitale løsninger hos kunderne

Om dig
Vi er på udkig efter dig, som har værktøjskassen i orden i disciplinerne indenfor regnskab, skat og årsrapport, hvilket gør dig i stand til at levere kundetilpassede løsninger af høj faglig kvalitet.
Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab eller revision og du har gerne flere års erfaring fra revisorbranchen eller fra lignende stilling.

Du har et godt humør og trives i et miljø, hvor fællesskabet er i højsædet og hvor videndeling er en naturlig del af jobbet. Du er struktureret og ansvarlig og er god til at skabe overblik over
komplekse opgaver. Samtidig er du kvalitetsbevidst, har sans for detaljerne og har god forretningsforståelse. Du motiveres af at gøre en forskel for kunderne, ligesom du sætter en ære i at levere gode og gennemarbejdede opgaver, som skaber værdi hos kunden.

Søg stillingen
Lyder stillingen som noget for dig? Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNords hjemmeside.

Vi holder samtaler løbende, og jobopslaget nedtages når vi har fundet den rette kandidat.

Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jesper Frisgaard på tlf. 2149 5559 eller HR Business Partner Mette Dam Frederiksen på tlf. 2121 26 77.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.