Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lastas - Kel-Berg søger salgssupporter til Hedensted

En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg transportmateriel til vognmænd i Skandinavien. www.lastas.dk

Salgssupporter til Lastas Hedensted

Jobbet
Du får arbejdssted på Lastas kontor i Hedensted, hvor opgaven er at drive komplekse tilbudsprocessor i samarbejde med sælgere og sikre effektivitet i salg og kundeservice og koordinere salgs- og markedsføringsaktiviteter i samarbejde med vore danske sælgere.

Det er en stilling med ansvar for koordinering af tilbud samt supporte sælgere og vedligeholde salgssystemer og markedsføringskanaler. Du får ansvar for udlevering af materiel til kunder og koordinerer logistik i forbindelse med leverancer fra Lastas plads i Hedensted.

Du refererer direkte til salgsledelsen i Danmark og får selvstændigt ansvar for opdateringer og tilbudsgivning i SuperOffice og samt udarbejdelse af rapporter til og statistik til ledelsen i Danmark.

Personen - kvalifikationer
Du har erfaring med at drive tilbudsprocesser, herunder koordinering af processerne i forbindelse med udarbejdelse, sammensætning og godkendelse af tilbud, samt erfaring med håndtering af kunder.

Du har erfaring fra salgs- eller tilbudsfunktion. Det vil være en fordel med branchekendskab, det er dog ikke nogen betingelse, hvis du har teknisk forståelse får du uddannelse i produkter.

Du har flair for sprog samtale, erfaring med SuperOffice og gerne kendskab til Navision eller lignende systemer vil være en fordel.

Du trives i feltet mellem kunder og forretning, hvor du formår at supporte sælgerne, skabe fokus på at imødekomme kundernes behov og forventninger og etablere et solidt tilbudsgrundlag.

Sådan ansøger du

Ansøgning job@lastas.dk mrk. Salgssupporter – transportmateriel – Hedensted.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025322Phoenix-f345af3e12019-05-15T00:00:00Lastas - Kel-Berg søger salgssupporter til Hedensted

En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg transportmateriel til vognmænd i Skandinavien. www.lastas.dk

Salgssupporter til Lastas Hedensted

Jobbet
Du får arbejdssted på Lastas kontor i Hedensted, hvor opgaven er at drive komplekse tilbudsprocessor i samarbejde med sælgere og sikre effektivitet i salg og kundeservice og koordinere salgs- og markedsføringsaktiviteter i samarbejde med vore danske sælgere.

Det er en stilling med ansvar for koordinering af tilbud samt supporte sælgere og vedligeholde salgssystemer og markedsføringskanaler. Du får ansvar for udlevering af materiel til kunder og koordinerer logistik i forbindelse med leverancer fra Lastas plads i Hedensted.

Du refererer direkte til salgsledelsen i Danmark og får selvstændigt ansvar for opdateringer og tilbudsgivning i SuperOffice og samt udarbejdelse af rapporter til og statistik til ledelsen i Danmark.

Personen - kvalifikationer
Du har erfaring med at drive tilbudsprocesser, herunder koordinering af processerne i forbindelse med udarbejdelse, sammensætning og godkendelse af tilbud, samt erfaring med håndtering af kunder.

Du har erfaring fra salgs- eller tilbudsfunktion. Det vil være en fordel med branchekendskab, det er dog ikke nogen betingelse, hvis du har teknisk forståelse får du uddannelse i produkter.

Du har flair for sprog samtale, erfaring med SuperOffice og gerne kendskab til Navision eller lignende systemer vil være en fordel.

Du trives i feltet mellem kunder og forretning, hvor du formår at supporte sælgerne, skabe fokus på at imødekomme kundernes behov og forventninger og etablere et solidt tilbudsgrundlag.

Sådan ansøger du

Ansøgning job@lastas.dk mrk. Salgssupporter – transportmateriel – Hedensted.

2019-07-01T00:51:32.370 En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg transportmateriel til vognmænd i Skandinavien. www.lastas.dk Salgssupporter til Lastas Hedensted Jobbet Du får arbejdssted på Lastas kontor i Hedensted, hvor opgaven er at drive komplekse tilbudsprocessor i samarbejde med sælgere og sikre effektivitet i salg og kundeservice og koordinere salgs- og markedsføringsaktiviteter i samarbejde med vore danske sælgere. Det er en stilling med ansvar for koordinering af tilbud samt supporte sælgere og vedligeholde salgssystemer og markedsføringskanaler. Du får ansvar for udlevering af materiel til kunder og koordinerer logistik i forbindelse med leverancer fra Lastas plads i Hedensted. Du refererer direkte til salgsledelsen i Danmark og får selvstændigt ansvar for opdateringer og tilbudsgivning i SuperOffice og samt udarbejdelse af rapporter til og statistik til ledelsen i Danmark. Personen - kvalifikationer Du har erfaring med at drive tilbudsprocesser, herunder koordinering af processerne i forbindelse med udarbejdelse, sammensætning og godkendelse af tilbud, samt erfaring med håndtering af kunder. Du har erfaring fra salgs- eller tilbudsfunktion. Det vil være en fordel med branchekendskab, det er dog ikke nogen betingelse, hvis du har teknisk forståelse får du uddannelse i produkter. Du har flair for sprog samtale, erfaring med SuperOffice og gerne kendskab til Navision eller lignende systemer vil være en fordel. Du trives i feltet mellem kunder og forretning, hvor du formår at supporte sælgerne, skabe fokus på at imødekomme kundernes behov og forventninger og etablere et solidt tilbudsgrundlag. Sådan ansøger du Ansøgning job@lastas.dk mrk. Salgssupporter transportmateriel Hedensted.11jobnetf345af3e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3528402Kel-Berg A/S11Energivej 358722HedenstedDKDanmark0job@lastas.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761881JobNet4989622498962210015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f345af3ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f345af3ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f345af3e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f345af3e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLastas - Kel-Berg søger salgssupporter til Hedensted1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361824808job@lastas.dkjob@lastas.dkDKDanmarkDKDanmark330097383Lastas - Kel-Berg Sælgere DanmarkRobot Kunne du tænke dig et job som sælger hos Lastas og arbejde med Kel-Bergs opbygninger og specialtrailere et af branchens stærkeste brands. Så skal du læse videre for Lastas øger nu salgsstyrken med juniorsælger og distrikt sælgere. Jobbet: Det går vældig godt med salget af Kel-Berg produkter vi har brug for at udvide salgsteamet med trailersælgere til at servicere kunder i det danske marked. En juniorsælger til hovedkontor i Hedensted og kørende sælgere til Øst og Vestdanmark. Du kommer til at opsøge og bearbejde kunder og aktivt rådgive kunden i valg af trailerløsninger gennem hele salgsprocessen. Udover salg af trailere arbejder du med at sælge totalløsninger og services som hører til en god handel såsom financiering, serviceaftaler og ekstraudstyr. Du får ansvar for at bygge og fastholde langsigtede forretningsrelationer med Lastas kunder og formår at præsenterer kunden for Kel-Berg produkter og give en professionel kundeoplevelse Din baggrund og profil Vi søger personer som vil være ambitiøs og selvkørende Kel-Berg produktsælger, der gennem engagement skaber kundetilfredshed. Erfaring fra salg og bilbranchen er en fordel men ikke et krav. Du arbejder i dag med transport, service eller salg og har dokumenteret resultater inden for dit fag. Vi ser gerne at du har arbejdet selvstændigt som mekaniker, chauffør og har erfaring i håndtering af kunder samt salgsfremmende aktiviteter. Du trives med at skabe og udvikle relationer med mennesker og motiveres af at arbejde resultatorienteret. Du kan fastholde kundefocus og kan arbejde selvstændigt og har en positiv personlighed. Personlige erfaringer inden for transport er en forudsætning for jobbet. Gode kompetencer inden for transport, mekanik og økonomi og kendskab til tilbudbudsgivning er vigtige kompetencer som trænes i jobbet. Du er forandringsparat og kan navigere med lethed mellem de forskellige parter, der er en del af en god handel såvel intern som externt i forhold til kunden. Hvad kan vi tilbyde dig? Vi kan tilbyde dig gode løn og arbejdsforhold samt et afvekslende job med udviklingsmuligheder i et firma der er i udvikling. Som sælger bliver du en repræsentant for Lastas og Kel-Berg og for de bedste produkter i branchen. Du bliver en del af et team med højt til loftet, og som består af inspirerende og ambitiøse kollegaer. Hos Lastas er der uddannelse og produkttræning, der sikrer dine fremtidige kompetencer og værdi. Sådan ansøger du Kontakt og ansøgning For yderligere information på www.lastas.dk ansøgning sendes til job@lastas.dk mrk. Juniorsælger eller distriktsælger For yderligere information kontakt Lastas jobkonsulent på lri@lastas.dk. Der indkaldes løbende ansøgere til samtale så ansøg i dag. Velkommen job@lastas.dk

Kunne du tænke dig et job som sælger hos Lastas og arbejde med Kel-Bergs opbygninger og specialtrailere et af branchens stærkeste brands.

Så skal du læse videre for Lastas øger nu salgsstyrken med juniorsælger og distrikt sælgere.

Jobbet:
Det går vældig godt med salget af Kel-Berg produkter vi har brug for at udvide salgsteamet med trailersælgere til at servicere kunder i det danske marked.

En juniorsælger til hovedkontor i Hedensted og kørende sælgere til Øst og Vestdanmark. Du kommer til at opsøge og bearbejde kunder og aktivt rådgive kunden i valg af trailerløsninger gennem hele salgsprocessen.

Udover salg af trailere arbejder du med at sælge totalløsninger og services som hører til en god handel såsom financiering, serviceaftaler og ekstraudstyr.

Du får ansvar for at bygge og fastholde langsigtede forretningsrelationer med Lastas kunder og formår at præsenterer kunden for Kel-Berg produkter og give en professionel kundeoplevelse

Din baggrund og profil
Vi søger personer som vil være ambitiøs og selvkørende Kel-Berg produktsælger, der gennem engagement skaber kundetilfredshed.

Erfaring fra salg og bilbranchen er en fordel men ikke et krav. Du arbejder i dag med transport, service eller salg og har dokumenteret resultater inden for dit fag.

Vi ser gerne at du har arbejdet selvstændigt som mekaniker, chauffør og har erfaring i håndtering af kunder samt salgsfremmende aktiviteter.

Du trives med at skabe og udvikle relationer med mennesker og motiveres af at arbejde resultatorienteret. Du kan fastholde kundefocus og kan arbejde selvstændigt og har en positiv personlighed.

Personlige erfaringer inden for transport er en forudsætning for jobbet. Gode kompetencer inden for transport, mekanik og økonomi og kendskab til tilbudbudsgivning er vigtige kompetencer som trænes i jobbet.

Du er forandringsparat og kan navigere med lethed mellem de forskellige parter, der er en del af en god handel såvel intern som externt i forhold til kunden.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Vi kan tilbyde dig gode løn og arbejdsforhold samt et afvekslende job med udviklingsmuligheder i et firma der er i udvikling.

Som sælger bliver du en repræsentant for Lastas og Kel-Berg og for de bedste produkter i branchen.

Du bliver en del af et team med højt til loftet, og som består af inspirerende og ambitiøse kollegaer. Hos Lastas er der uddannelse og produkttræning, der sikrer dine fremtidige kompetencer og værdi.

 

Sådan ansøger du

Kontakt og ansøgning
For yderligere information på www.lastas.dk ansøgning sendes til job@lastas.dk mrk.

Juniorsælger eller distriktsælger

For yderligere information kontakt Lastas jobkonsulent på lri@lastas.dk.

Der indkaldes løbende ansøgere til samtale så ansøg i dag.

Velkommen job@lastas.dk

Lastas Trucks Danmark A/SHedensted2019-09-30T00:00:002019-10-26T00:00:00
330098111Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdetRobot I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne. Kvalifikationer: Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen gerne fra vindues- og eller facadebranchen Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92 AB18 Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD), Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde, Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav) Personlige egenskaber: Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være en smule utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål. Vi tilbyder: En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt Om SimplyDaylight A S: SimplyDaylight A S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere. SimplyDaylight s nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight s koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight s koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning. Ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk. OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger.

 

Arbejdsopgaver:

Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A/S. Du vil komme til at stå for virksomhedens opsøgende salg, men også forberedelsen af priskalkulation og projektforslag, inkl. koordinering med og prisindhentning hos underleverandører og teknologipartnere samt gennemgang og evaluering af udbudsmateriale, teknisk produktrådgivning, samt behovs- og prioritetsanalyse hos kunderne.

 

Kvalifikationer:

  • Vi forventer du har min. 2 års erfaring fra teknisk projektsalg til byggebranchen – gerne fra vindues- og/eller facadebranchen
  • Du har et stort sælgergen, og er meget bevidst om, at omsætningen skabes ude hos kunderne
  • Du har god viden og erfaring med de forskellige faser i salgsprocessen, og du forstår at navigerer i spændingsfeltet mellem de forskellige interessenter på projekterne
  • Du har et godt købmandskab, og noget kendskab til dansk byggelovgivning, herunder eksempelvis AB92/AB18
  • Du har teknisk flair og interesse, og meget gerne tegningsforståelse (AutoCAD),
  • Du er selvkørende med et højt energiniveau, og du er vedholdende og struktureret i dit salgsarbejde,
  • Uddannelsesmæssigt er der ikke formelle krav, men en teknisk-kommerciel profil vil passe godt til salgsudfordringen. Du kan eksempelvis være teknisk uddannet og efterfølgende gået i den kommercielle retning, eller vice versa. Vigtigst er det dog, at du kan sælge
  • MS Officepakken er din hjemmebane, og du er fortrolig med at anvende CRM/ERP-systemer og er bevidst om værdien heraf. Kendskab til, og brugerfærdigheder i, AutoCAD er en fordel (ikke et krav)

 

Personlige egenskaber:

Som person er du konkurrenceminded og resultatorienteret. Du foretrækker en direkte og pragmatisk form for kommunikation og du er strategisk bevidst. Du er både overbevisende og charmerende i din salgsstil, og du formår at etablere en god relation til dine kunder, så der skabes tillid, fortrolighed, og ikke mindst partnerskab. Du er god til at sætte ting i gang, og du trives med mange forskellige aktiviteter omkring dig. Du må gerne være ”en smule” utålmodig i bestræbelserne på at opnå dine mål.

 

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med ansvar og spændende perspektiver i virksomhedens opstartsfase
  • Fantastisk mulighed for at være med fra start, og sætte præg på udviklingen og processerne
  • Et nyskabende koncept, der tilbyder markedets mest minimalistiske designudtryk, en reel vedligeholdelsesfri konstruktion i hele levetiden, samt markedets mest energieffektive og bæredygtige løsning til glasfacader og designvinduer
  • Indkøring og løbende sparring med direktøren. Faglig og personlig udvikling gennem samarbejde, erfaringsudvekslinger
  • Lønpakken forhandles efter kvalifikationer, med pensionsordning, resultatbaseret bonus, samt ordning for bil, telefon, og evt. hjemmekontor
  • For den rette person vil der være særdeles gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt

 

Om SimplyDaylight A/S:

SimplyDaylight A/S er en velkonsolideret virksomhed der bygger videre på mange års udvikling, erfaringer og tests. Vi markedsfører, projekterer, producerer og leverer unikke glasfacader og vinduesløsninger på et solidt teknisk fundament, ved anvendelse af veldokumenterede teknologier, og i samarbejde med førende danske og internationale industri- og teknologipartnere.

SimplyDaylight's nyskabende koncept tilbyder nu det absolut mest minimalistiske designudtryk, når det kommer til glasfacader og unikke vinduesløsninger. Beregninger fra Teknologisk Institut viser at SimplyDaylight's koncept er det mest energieffektive glasfacade- og vindueselement på markedet. Materialevalg og konstruktionsopbygning sikrer en i realiteten vedligeholdelsesfri konstruktion - vel at mærke i hele levetiden. Kombinationen af optimal energieffektivitet og elimineringen af vedligehold i hele levetiden, gør SimplyDaylight's koncept til en absolut bæredygtig og fremtidssikret løsning.

 

Ansøgning:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Poul Søgaard Nielsen på tlf. 2960 7511. Motiveret ansøgning og CV sendes til adm@simplydaylight.dk.

OBS! Stillingen ønskes besat hurtigst mulig, og vi behandler ansøgningerne løbende.

SimplyDaylight A/SVejle2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
330098233Sælger med CAD-baggrund søges!Robot Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri. Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool. Ved Tick Cad får du Plads til at bruge din erfaring med at identificere og skabe løsninger hos produktionsvirksomheder Fokus på længerevarende kunderelationer En plads i en, mindre men, hurtigt voksende virksomhed, hvor du kan være med til at forme strategien 17 gode kollegaer og en høj grad af indflydelse på udviklingen i firmaet Mulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS Men… Du skal være et ordentligt menneske! Med lyst til at indgå i tværgående samarbejder internt og eksternt. Desuden skal du være løsningsorienteret, gerne nørdet, og indstillet på at kundeservice, kollegaservice og vidensdeling er de vigtigste kvalifikationer. Vi søger dig, der dig, der har en stærk salgsprofil en udpræget hunter dig, som tager udgangspunkt i kundens behov og udfordringer dig, som aktivt og relations skabende nyder at dele viden med kollegaer dig, der drives af synlige resultater og er en top performer dig, der har erfaring med løsningssalg til produktionsvirksomhederMulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS What s in it.. Løn efter kvalifikationer Gode forsikringer og pension Frokostordning Om Tick Cad Tick Cad tilbyder rådgivning, support, scanning, installation og programmering til soft- og hardware fra Autodesk, FARO og 3DSYSTEMS. Tick Cad er certificeret Autodesk Guld Partner med specialiseringer på Product Design Manufacturing og Architecture, Engineering Construction, samt skandinavisk forhandler af 3D laserscannere (Design ScanArm, FOCUS, SCAN in a BOX) og software fra FARO og 3DSYSTEMS. Tick Tool Med Tick Tool sikres ensartet struktur og sunde workflows til alle, der arbejder med 3D CAD -konstruktion, dokumentation og produktion. Tick Tool er udviklet af Tick Cad, i nært samarbejde med kunderne. Gode løsninger giver bedre bundlinje Know-how, tillid og solidt branchekendskab er fundamentet for de mange holdbare løsninger, der siden 2013 er leveret til danske og internationale virksomheder. om det er CAD , SCAN eller PDM gør vi det nemt, af få den rette løsning. Tick Cad har afdelinger i Danmark og i Island. Sådan ansøger du Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt. Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdssted: Horsens For mere information om stillingen. Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519

Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger!

Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool.

Ved Tick Cad får du

  • Plads til at bruge din erfaring med at identificere og skabe løsninger hos produktionsvirksomheder
  • Fokus på længerevarende kunderelationer
  • En plads i en, mindre men, hurtigt voksende virksomhed, hvor du kan være med til at forme strategien
  • 17 gode kollegaer og en høj grad af indflydelse på udviklingen i firmaet
  • Mulighed for at blive en del af Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS
     

Men…
Du skal være et ordentligt menneske! Med lyst til at indgå i tværgående samarbejder internt og eksternt.

Desuden skal du være løsningsorienteret, gerne nørdet, og indstillet på at kundeservice, kollegaservice og vidensdeling er de vigtigste kvalifikationer.

 Vi søger dig, der

  • dig, der har en stærk salgsprofil – en udpræget ”hunter”
  • dig, som tager udgangspunkt i kundens behov og udfordringer
  • dig, som aktivt og relations skabende nyder at dele viden med kollegaer
  • dig, der drives af synlige resultater og er en top performer
  • dig, der har erfaring med løsningssalg til produktionsvirksomhederMulighed for at blive en del af
  • Tick Cads 3D laserscanningsteam, hvor du kan udvikle dig indenfor scanning og relateret software fra FARO og 3D SYSTEMS

 
What’s in it..

  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode forsikringer og pension
  • Frokostordning
      

Om Tick Cad

Tick Cad tilbyder rådgivning, support, scanning, installation og programmering til soft- og hardware fra Autodesk, FARO og 3DSYSTEMS.

Tick Cad er certificeret Autodesk Guld Partner med specialiseringer på Product Design & Manufacturing og Architecture, Engineering & Construction, samt skandinavisk forhandler af 3D laserscannere (Design ScanArm, FOCUS, SCAN in a BOX) og software fra FARO og 3DSYSTEMS.

Tick Tool
Med Tick Tool sikres ensartet struktur og sunde workflows til alle, der arbejder med 3D CAD -konstruktion, dokumentation og produktion. Tick Tool er udviklet af Tick Cad, i nært samarbejde med kunderne.

Gode løsninger giver bedre bundlinje
Know-how, tillid og solidt branchekendskab er fundamentet for de mange holdbare løsninger, der siden 2013 er leveret til danske og internationale virksomheder. om det er CAD ,  SCAN  eller PDM gør vi det nemt, af få den rette løsning.

Tick Cad har afdelinger i Danmark og i Island.



Sådan ansøger du

Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk 
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Horsens
For mere information om stillingen. Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519

Tick Cad ApSHorsens2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
330102051Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - VejleRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-10-07T00:00:002019-12-02T00:00:00
330108384Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søgesRobot Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet. Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål. Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik. Oplæring og sparring Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation. Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag. Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge. Vores ideelle nye kollega kan: Arbejde selvstændigt og struktureret Kommunikere åbent og godt Føre en samtale ubesværet over telefonen Arbejde proaktivt Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.

Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver.

 

En god kommunikation er vejen frem

Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet.   

Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål.

Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik.

 

Oplæring og sparring

Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. 

Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation.

 

Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed

Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag.

Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge.    

 

Vores ideelle nye kollega kan:

  • Arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kommunikere åbent og godt
  • Føre en samtale ubesværet over telefonen
  • Arbejde proaktivt
  • Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-17T00:00:002019-12-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lastas - Kel-Berg Sælgere Danmark

Lastas Trucks Danmark A/S

Hedensted
Kunne du tænke dig et job som sælger hos Lastas og arbejde med Kel-Bergs opbygninger og specialtrailere et af branchens stærkeste brands. Så skal du læse videre for Lastas øger nu salgsstyrken med juniorsælger og distrikt sælgere. Jobbet: Det går væ...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Projektsælger til byggebranchen - trekantsområdet

SimplyDaylight A/S

Vejle
I vores nystartede virksomhed søger vi en projektsælger til vores nyskabende koncept for glasfacader og vinduesløsninger. Arbejdsopgaver: Din primære opgave bliver at udbygge pipelinen med SimplyDaylight A S. Du vil komme til at stå for virksomheden...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Sælger med CAD-baggrund søges!

Tick Cad ApS

Horsens
Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 6 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenu...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Vejle

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søges

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at ta...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:10. december 2019