Lead Frontend-arkitekt til videreudvikling af banebrydende telemedicinsk softwareløsning, OpenTeleHealth Aps, Aarhus

Brænder du for at udvikle solid software, der ultimativt redder og forbedrer liv samt aflaster sundhedspersonale på verdensplan? Ser du dig selv i et mindre, entreprenant udviklermiljø, hvor medbestemmelse og sparring på tech-stakken er centralt for dit arbejde? Har du interesse for front-end design, mobile development og erfaring med IOS, så er her en mulighed, der byder på teknisk problemløsning og videreudvikling af et produkt, der spiller en vigtig rolle i hverdagen for patienter og personale på internationalt plan.

OpenTeleHealth – innovativ, ambitiøs og internationalt mindset
I OpenTeleHealth er vi et mindre hold af dedikerede medarbejdere med størstedelen af teamet siddende i kreative rammer på Aarhus Havn samt i København. Siden 2015 har vi udviklet vores kerneprodukt, en telemedicinsk applikation til opsamling og deling af sundhedsdata mellem patient/borger og kliniker i realtid, der særligt for kronisk syge og immobile patientgrupper letter hverdagen betydeligt. Se gerne mere i videoen på siden.

Fordi vi har fokus på vedligeholdelsesbar og velskrevet kode, kan løsningen tilpasses adskillige sundhedsfaglige discipliner og gør en positiv menneskelig såvel som økonomisk forskel i både offentlige og private virksomheder.

Vi har etableret samarbejder og vundet nationale udbud i primært Danmark, Norge og England, men også i Østrig, Finland, Sverige, Slovenien m.fl. har løsningen vundet indpas. Vi brænder for at få produktet endnu længere ud over rampen, og har høje forventninger til de kommende år.

Denne nyoprettede stilling er et resultat af den udvikling, og dine kompetencer inden for front-end-arkitektur og viden om webteknologier og funktionalitet vil blive højt værdsat. Du vil opleve dit bidrag gøre en markant forskel for videreudviklingen og brugervenligheden af OpenTeleHealth-produktet.

Arbejdsopgaver – front-end-arkitektur og mobile development
Som vores nye frontend-arkitekt vil du få ejerskab over frontend-fladen på OpenTeleHealth-produktet. Du vil arbejde med optimering af funktionalitet og performance på front-end-delen af produktet, og har du ideer til nyttigere frameworks og kodesprog, er der stor åbenhed for forslag.

Til en start vil du være med i udviklingen af en IOS-version af vores løsning samt optimering af klinkernes webportal med henblik på velfungerende, intuitivt design.

Derudover vil du få fingrene med i:

  • Teknologier som AngularJS/Javascript Java (Andriod), Elm samt Elixir, Docker, Jenkins og Jira
  • App-udvikling og webviews i IOS og Andriod
  • Device-integrationer og native funktioner i Bluetooth
  • Løsningsdesign og udvikling af nye applikationer
  • 3. level support og evt. workshops og undervisning.
  • Skalérbarhed, funktionalitet og performance
  • Designe, nedbryde og estimere features der forbedrer OpenTeleHealth-produktet
  • Continuous delivery og cloud based deployments
Vi har fokus på løbende forbedring af den eksisterende kodebase, så vi fortsat kan øge kvalitet, modularisering og testbarhed af vores kode.

Din profil – en selvkørende holdspiller
Fagligt forestiller vi os, at du har en baggrund inden for softwarebranchen, og sandsynligvis en uddannelse som datalog, softwareingeniør eller tilsvarende. Det mest afgørende er dog, at du brænder for at udvikle software, har et skarpt øje for front-end-arkitektur, og finder det vigtigt at udvikle dine tekniske kompetencer løbende. Måske har du erfaring med produktudvikling fra det sundhedstekniske område og har kodet i en årrække som fullstack’er eller frontend’er.

Personligt er du selvkørende og har mod på at tage teten på dine projekter. Du kan lide sparring og rådgivning med både kolleger og medarbejdere ved kunderne, og er idérig og kreativ når det kommer til at udtænke nye funktioner og forbedringer. Du er et godt match til teamet, hvis du foretrækker et ambitiøst og nede-på-jorden arbejdsmiljø.

Vi tilbyder
En stilling, hvor du bliver en vigtig spiller i teamet og vores udvikling fremadrettet – måske som tech lead på sigt. Et internationalt orienteret produkt og et teknisk skarpt og innovativt miljø med fokus på ny teknologi og de bedste løsninger. Organisatorisk flad struktur med frie rammer og fleksibilitet, så du kan tilpasse dit arbejdsliv til dit private. Nyt gear og det at være på forkant med tendenser i softwarebranchen, er en del af vores DNA. Konkurrencedygtig løn og erfarne kolleger.

Ansøgning
OpenTeleHealth samarbejder med rekutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Har du spørgsmål til virksomheden, jobbet eller noget tredje er du velkommen til at kontakte Eva Haugaard Pedersen eller Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne på siden.
Ansættelser er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på en rigtige kandidat til jobbet. Send os gerne CV og evt. en kort ansøgning via linket.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008509Phoenix-b15575d512019-04-16T00:00:00Lead Frontend-arkitekt til videreudvikling af banebrydende telemedicinsk softwareløsning, OpenTeleHealth Aps, AarhusBrænder du for at udvikle solid software, der ultimativt redder og forbedrer liv samt aflaster sundhedspersonale på verdensplan? Ser du dig selv i et mindre, entreprenant udviklermiljø, hvor medbestemmelse og sparring på tech-stakken er centralt for dit arbejde? Har du interesse for front-end design, mobile development og erfaring med IOS, så er her en mulighed, der byder på teknisk problemløsning og videreudvikling af et produkt, der spiller en vigtig rolle i hverdagen for patienter og personale på internationalt plan.

OpenTeleHealth – innovativ, ambitiøs og internationalt mindset
I OpenTeleHealth er vi et mindre hold af dedikerede medarbejdere med størstedelen af teamet siddende i kreative rammer på Aarhus Havn samt i København. Siden 2015 har vi udviklet vores kerneprodukt, en telemedicinsk applikation til opsamling og deling af sundhedsdata mellem patient/borger og kliniker i realtid, der særligt for kronisk syge og immobile patientgrupper letter hverdagen betydeligt. Se gerne mere i videoen på siden.

Fordi vi har fokus på vedligeholdelsesbar og velskrevet kode, kan løsningen tilpasses adskillige sundhedsfaglige discipliner og gør en positiv menneskelig såvel som økonomisk forskel i både offentlige og private virksomheder.

Vi har etableret samarbejder og vundet nationale udbud i primært Danmark, Norge og England, men også i Østrig, Finland, Sverige, Slovenien m.fl. har løsningen vundet indpas. Vi brænder for at få produktet endnu længere ud over rampen, og har høje forventninger til de kommende år.

Denne nyoprettede stilling er et resultat af den udvikling, og dine kompetencer inden for front-end-arkitektur og viden om webteknologier og funktionalitet vil blive højt værdsat. Du vil opleve dit bidrag gøre en markant forskel for videreudviklingen og brugervenligheden af OpenTeleHealth-produktet.

Arbejdsopgaver – front-end-arkitektur og mobile development
Som vores nye frontend-arkitekt vil du få ejerskab over frontend-fladen på OpenTeleHealth-produktet. Du vil arbejde med optimering af funktionalitet og performance på front-end-delen af produktet, og har du ideer til nyttigere frameworks og kodesprog, er der stor åbenhed for forslag.

Til en start vil du være med i udviklingen af en IOS-version af vores løsning samt optimering af klinkernes webportal med henblik på velfungerende, intuitivt design.

Derudover vil du få fingrene med i:
  • Teknologier som AngularJS/Javascript Java (Andriod), Elm samt Elixir, Docker, Jenkins og Jira
  • App-udvikling og webviews i IOS og Andriod
  • Device-integrationer og native funktioner i Bluetooth
  • Løsningsdesign og udvikling af nye applikationer
  • 3. level support og evt. workshops og undervisning.
  • Skalérbarhed, funktionalitet og performance
  • Designe, nedbryde og estimere features der forbedrer OpenTeleHealth-produktet
  • Continuous delivery og cloud based deployments
Vi har fokus på løbende forbedring af den eksisterende kodebase, så vi fortsat kan øge kvalitet, modularisering og testbarhed af vores kode.

Din profil – en selvkørende holdspiller
Fagligt forestiller vi os, at du har en baggrund inden for softwarebranchen, og sandsynligvis en uddannelse som datalog, softwareingeniør eller tilsvarende. Det mest afgørende er dog, at du brænder for at udvikle software, har et skarpt øje for front-end-arkitektur, og finder det vigtigt at udvikle dine tekniske kompetencer løbende. Måske har du erfaring med produktudvikling fra det sundhedstekniske område og har kodet i en årrække som fullstack’er eller frontend’er.

Personligt er du selvkørende og har mod på at tage teten på dine projekter. Du kan lide sparring og rådgivning med både kolleger og medarbejdere ved kunderne, og er idérig og kreativ når det kommer til at udtænke nye funktioner og forbedringer. Du er et godt match til teamet, hvis du foretrækker et ambitiøst og nede-på-jorden arbejdsmiljø.

Vi tilbyder
En stilling, hvor du bliver en vigtig spiller i teamet og vores udvikling fremadrettet – måske som tech lead på sigt. Et internationalt orienteret produkt og et teknisk skarpt og innovativt miljø med fokus på ny teknologi og de bedste løsninger. Organisatorisk flad struktur med frie rammer og fleksibilitet, så du kan tilpasse dit arbejdsliv til dit private. Nyt gear og det at være på forkant med tendenser i softwarebranchen, er en del af vores DNA. Konkurrencedygtig løn og erfarne kolleger.

Ansøgning
OpenTeleHealth samarbejder med rekutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Har du spørgsmål til virksomheden, jobbet eller noget tredje er du velkommen til at kontakte Eva Haugaard Pedersen eller Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne på siden.
Ansættelser er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på en rigtige kandidat til jobbet. Send os gerne CV og evt. en kort ansøgning via linket.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Brænder du for at udvikle solid software, der ultimativt redder og forbedrer liv samt aflaster sundhedspersonale på verdensplan? Ser du dig selv i et mindre, entreprenant udviklermiljø, hvor medbestemmelse og sparring på tech-stakken er centralt for dit arbejde? Har du interesse for front-end design, mobile development og erfaring med IOS, så er her en mulighed, der byder på teknisk problemløsning og videreudvikling af et produkt, der spiller en vigtig rolle i hverdagen for patienter og personale på internationalt plan. OpenTeleHealth innovativ, ambitiøs og internationalt mindset I OpenTeleHealth er vi et mindre hold af dedikerede medarbejdere med størstedelen af teamet siddende i kreative rammer på Aarhus Havn samt i København. Siden 2015 har vi udviklet vores kerneprodukt, en telemedicinsk applikation til opsamling og deling af sundhedsdata mellem patient borger og kliniker i realtid, der særligt for kronisk syge og immobile patientgrupper letter hverdagen betydeligt. Se gerne mere i videoen på siden. Fordi vi har fokus på vedligeholdelsesbar og velskrevet kode, kan løsningen tilpasses adskillige sundhedsfaglige discipliner og gør en positiv menneskelig såvel som økonomisk forskel i både offentlige og private virksomheder. Vi har etableret samarbejder og vundet nationale udbud i primært Danmark, Norge og England, men også i Østrig, Finland, Sverige, Slovenien m.fl. har løsningen vundet indpas. Vi brænder for at få produktet endnu længere ud over rampen, og har høje forventninger til de kommende år. Denne nyoprettede stilling er et resultat af den udvikling, og dine kompetencer inden for front-end-arkitektur og viden om webteknologier og funktionalitet vil blive højt værdsat. Du vil opleve dit bidrag gøre en markant forskel for videreudviklingen og brugervenligheden af OpenTeleHealth-produktet. Arbejdsopgaver front-end-arkitektur og mobile development Som vores nye frontend-arkitekt vil du få ejerskab over frontend-fladen på OpenTeleHealth-produktet. Du vil arbejde med optimering af funktionalitet og performance på front-end-delen af produktet, og har du ideer til nyttigere frameworks og kodesprog, er der stor åbenhed for forslag. Til en start vil du være med i udviklingen af en IOS-version af vores løsning samt optimering af klinkernes webportal med henblik på velfungerende, intuitivt design. Derudover vil du få fingrene med i: Teknologier som AngularJS Javascript Java (Andriod), Elm samt Elixir, Docker, Jenkins og Jira App-udvikling og webviews i IOS og Andriod Device-integrationer og native funktioner i Bluetooth Løsningsdesign og udvikling af nye applikationer 3. level support og evt. workshops og undervisning. Skalérbarhed, funktionalitet og performance Designe, nedbryde og estimere features der forbedrer OpenTeleHealth-produktet Continuous delivery og cloud based deployments Vi har fokus på løbende forbedring af den eksisterende kodebase, så vi fortsat kan øge kvalitet, modularisering og testbarhed af vores kode. Din profil en selvkørende holdspiller Fagligt forestiller vi os, at du har en baggrund inden for softwarebranchen, og sandsynligvis en uddannelse som datalog, softwareingeniør eller tilsvarende. Det mest afgørende er dog, at du brænder for at udvikle software, har et skarpt øje for front-end-arkitektur, og finder det vigtigt at udvikle dine tekniske kompetencer løbende. Måske har du erfaring med produktudvikling fra det sundhedstekniske område og har kodet i en årrække som fullstack er eller frontend er. Personligt er du selvkørende og har mod på at tage teten på dine projekter. Du kan lide sparring og rådgivning med både kolleger og medarbejdere ved kunderne, og er idérig og kreativ når det kommer til at udtænke nye funktioner og forbedringer. Du er et godt match til teamet, hvis du foretrækker et ambitiøst og nede-på-jorden arbejdsmiljø. Vi tilbyder En stilling, hvor du bliver en vigtig spiller i teamet og vores udvikling fremadrettet måske som tech lead på sigt. Et internationalt orienteret produkt og et teknisk skarpt og innovativt miljø med fokus på ny teknologi og de bedste løsninger. Organisatorisk flad struktur med frie rammer og fleksibilitet, så du kan tilpasse dit arbejdsliv til dit private. Nyt gear og det at være på forkant med tendenser i softwarebranchen, er en del af vores DNA. Konkurrencedygtig løn og erfarne kolleger. Ansøgning OpenTeleHealth samarbejder med rekutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Har du spørgsmål til virksomheden, jobbet eller noget tredje er du velkommen til at kontakte Eva Haugaard Pedersen eller Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne på siden. Ansættelser er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på en rigtige kandidat til jobbet. Send os gerne CV og evt. en kort ansøgning via linket. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnetb15575d5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1441&ProjectId=143729&DepartmentId=19987&MediaId=4620&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3509799WolterJohannsen11Balticagade 118000Aarhus C71713418DKDanmark0
eh@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746779JobNet4976578497657810016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15575d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15575d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15575d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15575d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/1.jpgEr du en fagligt stærk Arkitekt?12008001Dansk3Læse/ tale214101Arkitekt21Bygge og anlæg361492879Evaeh@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmark330016447Arkitekt eller urban designer til projektledelse inden for planlægning og byudviklingBasic I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omkringliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. Hvorfor vælge denne stilling?Du skal søge denne stilling, hvis du trives med ansvar og kan håndtere store projekter i en politisk styret organisation. Du skal være fagligt kvalificeret inden for byplanlægning, byudvikling og arkitektur. Stillingen Der er tale om en stilling i Plan og Byg, hvor dine primære opgaver bliver projektledelse og andre opgaver inden for byudvikling, byplanlægning, kommuneplan og arkitekturpolitik.Hverdagen veksler mellem projektledelse og daglige administrative opgaver og kontakt med bl.a. borgere, rådgiver og bygherrer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med vægt på teamsamarbejde, selvledelse og tillidsfuld omgang med både chefer og kolleger. Vi forventer, at du har talent for at arbejde struktureret og effektivt med din opgaveportefølje. Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierede opgaver og engagerede og dygtige kollegaer.Der er tale om en 37 timers fastansættelse med mulighed for flextid. Løn: Overenskomst med mulighed for kvalifikationstillæg. Med baggrund i de beskrivelser, du finder i opslaget, ønsker vi ved jobsamtalen at drøfte med dig, hvor du især vil kunne bidrage og på baggrund af dine ambitioner og kvalifikationer at præcisere en stillingsbeskrivelse. Plan og BygPlan og Byg løser myndigheds-, byudviklings-, og planlægningsopgaver indenfor hele Plan- og Byggeområdet, og fungerer som indgang for borgere og erhvervsliv i mange forskellige sagstyper. Byrådet har netop vedtaget Planstrategi 2040. Her kan du orientere dig i de overordnede ambitioner for byens udvikling. Lige foran os har vi en række spændende projekter, hvor vi får brug for din indsats. Det drejer sig bl.a. om: Kommuneplan 2020, hvor der bl.a. skal laves helhedsplaner for 7 områder i kommunen Planlægning for og udvikling af Søfronten og Havnen Planlægning for og udvikling af Eriksborg-bydelen Arkitekturpolitik En lang række spændende og udfordrende lokalplaner, som tæller både nye skoler, boliger, daginstitutioner, vindmøller, højhusprojekter og kombineret bolig-, erhverv- og detailhandel Plan og Byg er organiseret i fire teams, som har selvstændigt ansvar for hver sin opgaveportefølje. Du vil blive ansat i Team Strategi og Erhverv. Teamet arbejder med planstrategi, kommuneplan, strategiske projekter og erhvervslokalplaner. Din opgave vil desuden fordre et nært samarbejde med Team By og Bolig, som laver boliglokalplaner og lokalplaner for offentlige funktioner og centerområder, samt helheds- og strukturplaner, byrum og arkitektonisk vejledning. Faglige kompetencer og erfaring Uddannet arkitekt eller urban designerurban designer, du skal have rumlig forståelse Stærke projektlederkompetencer og dokumenteret erfaring med projektledelse Grafiske færdigheder, gerne bruger af Adobe pakken Erfaring med at realisere planer og med en vis forståelse for økonomi og investering Erfaring med arkitekturpolitik og fysisk og strategisk planlægning af byområder Erfaring med myndighedsarbejde eller erfaring med samarbejde med myndigheder Erfaring med lokalplaner, enten som myndighed eller som rådgiver Erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, eller i din ansøgning kan overbevise os om, at du har talent og vilje til hurtigt at lære Trænet i skriftlig og mundtlig formidling Personlige kompetencer og profil For at være et godt match til stillingen skal du: Have en udadvendt og dialogorienteret adfærd Være nysgerrig og interesseret i den kommune og det samfund du kommer til at arbejde i Være vedholdende, have drive og gennemslagskraft Mestre et stort overblik over processer og problemstillinger Være motiveret af ansvar og selvledelse Være samarbejdsorienteret og have lyst til at indgå i et selvstyrende teams, hvor I som team har fælles ansvar for opgaveporteføljen Forventet opstart 1. juli 2019 Yderligere information:Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og byggechef Trine Skammelsen på 3055 4788 eller Tanja Brøndum på 8970 1463. Ansøgningsfrist 23. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes 27. maj om formiddagen.Bemærk den korte ansøgningsfrist! Det skyldes at vi gerne vil have ansættelsen på plads hurtigst muligt. Vi håber på et stærkt ansøgerfelt!Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik nedenfor på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omkringliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. 
 
Hvorfor vælge denne stilling?

Du skal søge denne stilling, hvis du trives med ansvar og kan håndtere store projekter i en politisk styret organisation. Du skal være fagligt kvalificeret inden for byplanlægning, byudvikling og arkitektur. 
  
Stillingen
 
Der er tale om en stilling i Plan og Byg, hvor dine primære opgaver bliver projektledelse og andre opgaver inden for byudvikling, byplanlægning, kommuneplan og arkitekturpolitik.

Hverdagen veksler mellem projektledelse og daglige administrative opgaver og kontakt med bl.a. borgere, rådgiver og bygherrer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med vægt på teamsamarbejde, selvledelse og tillidsfuld omgang med både chefer og kolleger. Vi forventer, at du har talent for at arbejde struktureret og effektivt med din opgaveportefølje.
 
Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierede opgaver og engagerede og dygtige kollegaer.

Der er tale om en 37 timers fastansættelse med mulighed for flextid. Løn: Overenskomst med mulighed for kvalifikationstillæg.
 
Med baggrund i de beskrivelser, du finder i opslaget, ønsker vi ved jobsamtalen at drøfte med dig, hvor du især vil kunne bidrage og på baggrund af dine ambitioner og kvalifikationer at præcisere en stillingsbeskrivelse.
 
 
Plan og Byg
Plan og Byg løser myndigheds-, byudviklings-, og planlægningsopgaver indenfor hele Plan- og Byggeområdet, og fungerer som indgang for borgere og erhvervsliv i mange forskellige sagstyper.
 
Byrådet har netop vedtaget Planstrategi 2040. Her kan du orientere dig i de overordnede ambitioner for byens udvikling. Lige foran os har vi en række spændende projekter, hvor vi får brug for din indsats. Det drejer sig bl.a. om:
 
  • Kommuneplan 2020, hvor der bl.a. skal laves helhedsplaner for 7 områder i kommunen
  • Planlægning for og udvikling af Søfronten og Havnen
  • Planlægning for og udvikling af Eriksborg-bydelen
  • Arkitekturpolitik
  • En lang række spændende og udfordrende lokalplaner, som tæller både nye skoler, boliger, daginstitutioner, vindmøller, højhusprojekter og kombineret bolig-, erhverv- og detailhandel

Plan og Byg er organiseret i fire teams, som har selvstændigt ansvar for hver sin opgaveportefølje.
 
Du vil blive ansat i Team Strategi og Erhverv. Teamet arbejder med planstrategi, kommuneplan, strategiske projekter og erhvervslokalplaner. Din opgave vil desuden fordre et nært samarbejde med Team By og Bolig, som laver boliglokalplaner og lokalplaner for offentlige funktioner og centerområder, samt helheds- og strukturplaner, byrum og arkitektonisk vejledning. 

  
Faglige kompetencer og erfaring
 
  • Uddannet arkitekt eller urban designerurban designer, du skal have rumlig forståelse
  • Stærke projektlederkompetencer og dokumenteret erfaring med projektledelse
  • Grafiske færdigheder, gerne bruger af Adobe pakken
  • Erfaring med at realisere planer og med en vis forståelse for økonomi og investering
  • Erfaring med arkitekturpolitik og fysisk og strategisk planlægning af byområder
  • Erfaring med myndighedsarbejde eller erfaring med samarbejde med myndigheder
  • Erfaring med lokalplaner, enten som myndighed eller som rådgiver  
  • Erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, eller i din ansøgning kan overbevise os om, at du har talent og vilje til hurtigt at lære
  • Trænet i skriftlig og mundtlig formidling
 
Personlige kompetencer og profil
 
For at være et godt match til stillingen skal du:
 
  • Have en udadvendt og dialogorienteret adfærd
  • Være nysgerrig og interesseret i den kommune og det samfund du kommer til at arbejde i
  • Være vedholdende, have drive og gennemslagskraft
  • Mestre et stort overblik over processer og problemstillinger
  • Være motiveret af ansvar og selvledelse
  • Være samarbejdsorienteret og have lyst til at indgå i et selvstyrende teams, hvor I som team har fælles ansvar for opgaveporteføljen
  
Forventet opstart 1. juli 2019
 
Yderligere information:

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og byggechef Trine Skammelsen på 3055 4788 eller Tanja Brøndum på 8970 1463. 
 
Ansøgningsfrist 23. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes 27. maj om formiddagen.

Bemærk den korte ansøgningsfrist! Det skyldes at vi gerne vil have ansættelsen på plads hurtigst muligt. Vi håber på et stærkt ansøgerfelt!

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik nedenfor på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/59e79f5c_logo.jpegTeknik- og MiljøafdelingenSilkeborg2019-05-03T15:04:50.3472019-05-23T00:00:00
330016738Arkitekt eller urban designer til projektledelse inden for planlægning og byudviklingRobot I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omkringliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. Hvorfor vælge denne stilling? Du skal søge denne stilling, hvis du trives med ansvar og kan håndtere store projekter i en politisk styret organisation. Du skal være fagligt kvalificeret inden for byplanlægning, byudvikling og arkitektur. Stillingen Der er tale om en stilling i Plan og Byg, hvor dine primære opgaver bliver projektledelse og andre opgaver inden for byudvikling, byplanlægning, kommuneplan og arkitekturpolitik. Hverdagen veksler mellem projektledelse og daglige administrative opgaver og kontakt med bl.a. borgere, rådgiver og bygherrer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med vægt på teamsamarbejde, selvledelse og tillidsfuld omgang med både chefer og kolleger. Vi forventer, at du har talent for at arbejde struktureret og effektivt med din opgaveportefølje. Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierede opgaver og engagerede og dygtige kollegaer. Der er tale om en 37 timers fastansættelse med mulighed for flextid. Løn: Overenskomst med mulighed for kvalifikationstillæg. Med baggrund i de beskrivelser, du finder i opslaget, ønsker vi ved jobsamtalen at drøfte med dig, hvor du især vil kunne bidrage og på baggrund af dine ambitioner og kvalifikationer at præcisere en stillingsbeskrivelse. Plan og Byg Plan og Byg løser myndigheds-, byudviklings-, og planlægningsopgaver indenfor hele Plan- og Byggeområdet, og fungerer som indgang for borgere og erhvervsliv i mange forskellige sagstyper. Byrådet har netop vedtaget Planstrategi 2040. Her kan du orientere dig i de overordnede ambitioner for byens udvikling. Lige foran os har vi en række spændende projekter, hvor vi får brug for din indsats. Det drejer sig bl.a. om: Kommuneplan 2020, hvor der bl.a. skal laves helhedsplaner for 7 områder i kommunenPlanlægning for og udvikling af Søfronten og HavnenPlanlægning for og udvikling af Eriksborg-bydelenArkitekturpolitikEn lang række spændende og udfordrende lokalplaner, som tæller både nye skoler, boliger, daginstitutioner, vindmøller, højhusprojekter og kombineret bolig-, erhverv- og detailhandel Plan og Byg er organiseret i fire teams, som har selvstændigt ansvar for hver sin opgaveportefølje. Du vil blive ansat i Team Strategi og Erhverv. Teamet arbejder med planstrategi, kommuneplan, strategiske projekter og erhvervslokalplaner. Din opgave vil desuden fordre et nært samarbejde med Team By og Bolig, som laver boliglokalplaner og lokalplaner for offentlige funktioner og centerområder, samt helheds- og strukturplaner, byrum og arkitektonisk vejledning. Faglige kompetencer og erfaring Uddannet arkitekt eller urban designerurban designer, du skal have rumlig forståelseStærke projektlederkompetencer og dokumenteret erfaring med projektledelseGrafiske færdigheder, gerne bruger af Adobe pakkenErfaring med at realisere planer og med en vis forståelse for økonomi og investeringErfaring med arkitekturpolitik og fysisk og strategisk planlægning af byområderErfaring med myndighedsarbejde eller erfaring med samarbejde med myndighederErfaring med lokalplaner, enten som myndighed eller som rådgiver Erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, eller i din ansøgning kan overbevise os om, at du har talent og vilje til hurtigt at læreTrænet i skriftlig og mundtlig formidling Personlige kompetencer og profil For at være et godt match til stillingen skal du: Have en udadvendt og dialogorienteret adfærdVære nysgerrig og interesseret i den kommune og det samfund du kommer til at arbejde iVære vedholdende, have drive og gennemslagskraftMestre et stort overblik over processer og problemstillingerVære motiveret af ansvar og selvledelseVære samarbejdsorienteret og have lyst til at indgå i et selvstyrende teams, hvor I som team har fælles ansvar for opgaveporteføljen Forventet opstart 1. juli 2019 Yderligere information: Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og byggechef Trine Skammelsen på 3055 4788 eller Tanja Brøndum på 8970 1463. Ansøgningsfrist 23. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes 27. maj om formiddagen. Bemærk den korte ansøgningsfrist! Det skyldes at vi gerne vil have ansættelsen på plads hurtigst muligt. Vi håber på et stærkt ansøgerfelt! Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik nedenfor på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omkringliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. 
 
Hvorfor vælge denne stilling?

Du skal søge denne stilling, hvis du trives med ansvar og kan håndtere store projekter i en politisk styret organisation. Du skal være fagligt kvalificeret inden for byplanlægning, byudvikling og arkitektur. 
  
Stillingen
 
Der er tale om en stilling i Plan og Byg, hvor dine primære opgaver bliver projektledelse og andre opgaver inden for byudvikling, byplanlægning, kommuneplan og arkitekturpolitik.

Hverdagen veksler mellem projektledelse og daglige administrative opgaver og kontakt med bl.a. borgere, rådgiver og bygherrer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med vægt på teamsamarbejde, selvledelse og tillidsfuld omgang med både chefer og kolleger. Vi forventer, at du har talent for at arbejde struktureret og effektivt med din opgaveportefølje.
 
Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierede opgaver og engagerede og dygtige kollegaer.

Der er tale om en 37 timers fastansættelse med mulighed for flextid. Løn: Overenskomst med mulighed for kvalifikationstillæg.
 
Med baggrund i de beskrivelser, du finder i opslaget, ønsker vi ved jobsamtalen at drøfte med dig, hvor du især vil kunne bidrage og på baggrund af dine ambitioner og kvalifikationer at præcisere en stillingsbeskrivelse.
 
 
Plan og Byg
Plan og Byg løser myndigheds-, byudviklings-, og planlægningsopgaver indenfor hele Plan- og Byggeområdet, og fungerer som indgang for borgere og erhvervsliv i mange forskellige sagstyper.
 
Byrådet har netop vedtaget Planstrategi 2040. Her kan du orientere dig i de overordnede ambitioner for byens udvikling. Lige foran os har vi en række spændende projekter, hvor vi får brug for din indsats. Det drejer sig bl.a. om:
 
  • Kommuneplan 2020, hvor der bl.a. skal laves helhedsplaner for 7 områder i kommunen
  • Planlægning for og udvikling af Søfronten og Havnen
  • Planlægning for og udvikling af Eriksborg-bydelen
  • Arkitekturpolitik
  • En lang række spændende og udfordrende lokalplaner, som tæller både nye skoler, boliger, daginstitutioner, vindmøller, højhusprojekter og kombineret bolig-, erhverv- og detailhandel

Plan og Byg er organiseret i fire teams, som har selvstændigt ansvar for hver sin opgaveportefølje.
 
Du vil blive ansat i Team Strategi og Erhverv. Teamet arbejder med planstrategi, kommuneplan, strategiske projekter og erhvervslokalplaner. Din opgave vil desuden fordre et nært samarbejde med Team By og Bolig, som laver boliglokalplaner og lokalplaner for offentlige funktioner og centerområder, samt helheds- og strukturplaner, byrum og arkitektonisk vejledning. 

  
Faglige kompetencer og erfaring
 
  • Uddannet arkitekt eller urban designerurban designer, du skal have rumlig forståelse
  • Stærke projektlederkompetencer og dokumenteret erfaring med projektledelse
  • Grafiske færdigheder, gerne bruger af Adobe pakken
  • Erfaring med at realisere planer og med en vis forståelse for økonomi og investering
  • Erfaring med arkitekturpolitik og fysisk og strategisk planlægning af byområder
  • Erfaring med myndighedsarbejde eller erfaring med samarbejde med myndigheder
  • Erfaring med lokalplaner, enten som myndighed eller som rådgiver  
  • Erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, eller i din ansøgning kan overbevise os om, at du har talent og vilje til hurtigt at lære
  • Trænet i skriftlig og mundtlig formidling
 
Personlige kompetencer og profil
 
For at være et godt match til stillingen skal du:
 
  • Have en udadvendt og dialogorienteret adfærd
  • Være nysgerrig og interesseret i den kommune og det samfund du kommer til at arbejde i
  • Være vedholdende, have drive og gennemslagskraft
  • Mestre et stort overblik over processer og problemstillinger
  • Være motiveret af ansvar og selvledelse
  • Være samarbejdsorienteret og have lyst til at indgå i et selvstyrende teams, hvor I som team har fælles ansvar for opgaveporteføljen
  
Forventet opstart 1. juli 2019
 
Yderligere information:

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og byggechef Trine Skammelsen på 3055 4788 eller Tanja Brøndum på 8970 1463. 
 
Ansøgningsfrist 23. maj 2019. Ansættelsessamtaler afholdes 27. maj om formiddagen.

Bemærk den korte ansøgningsfrist! Det skyldes at vi gerne vil have ansættelsen på plads hurtigst muligt. Vi håber på et stærkt ansøgerfelt!

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik nedenfor på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-05-06T00:00:002019-05-23T00:00:00
330021715Planlægger (barselsvikar)Robot Skive Kommune søger planlægger (barselsvikar).Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?Skive Kommune søger en planlægger (barselsvikar), som skal være med til at med at realisere og formidle BigBlue. BigBlue Skive er Bjarke Ingels Groups vision for, hvordan Skive kan udvikle sig, og hvordan vi udnytter de store naturpotentialer byen har omkring Skive Å og fjorden.Du vil komme til at samarbejde tæt med vores BigBlue-projektleder, som netop nu er ved at realisere fire store BigBlue-projekter. Dine opgaver vil overordnet set bestå af en blanding af planlægning og formidling, gerne med en direkte og innovativ borgerinvolvering.Mulighederne er mange og kreativitetsniveauet er du selv med til at sætte.Foruden de grafiske opgaver vil du også skulle løse planopgaver som udarbejdelse af helheds- og etapeplaner, lokalplaner og kommuneplantillæg, der muliggør projekternes realisering. Det er en stilling med mulighed for at udfolde dine kreative evner, hvor du skal være initiativrig og nytænkende.Du kan også selv læse mere om Skive på kommunens hjemmeside (http: www.skive.dk) Du kan læse mere om BigBlue på BigBlues hjemmeside (http: www.bigblueskive.dk) Om PlanteametDu vil komme til at arbejde sammen med otte passionerede kollegaer i Planteamet, som er en central aktør i realiseringen af kommunens vision om at være en kommune i vækst og udvikling.Planteamet er organisatorisk en del af Plan & Support, som er én ud af fem afdelinger i Teknik, Miljø & Udvikling. Planteamet har arbejdsplads i Den Blå Diamant, som er en moderne, åben og energirigtig kontorbygning placeret centralt i Skive.Planteamet har et godt og uformelt arbejdsmiljø, der sammen med vores resultatorienterede tilgang til opgaverne, vægtning af kvalitet i opgaveløsningen og den gode service er med til at gøre Skive Kommune til en arbejdsplads med mulighed for udfoldelse og udvikling.Om digVi forventer, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, der kan matche opgaverne, f.eks. ingeniør, arkitekt, landinspektør eller lignende.Vi lægger vægt på, atdu kan se og styrke den røde tråd mellem kommunens overordnede visioner og den konkrete planlægningdu har humor, gåpåmod og lyst til at sætte dig ind i nye områderdu har kendskab med Planlovendu har forståelse for brugen af GIS i planlægningdu har fokus på den gode dialog og er god og kreativ til visuel formidlingdu er fortrolig bruger af Adobe-pakken.Om det praktiskeVi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.Du har mulighed for boligtilbuddet KIS-huset (Karriere i Skive) i forbindelse med din ansættelse.Læs mere om tilbuddet (http: www.flyttilskive.dk karriere kis-huset)Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger om stillingen hos plan- og supportchef Lars Peter Salhøj på tlf. 29 26 51 47 eller hos Carsten Dietz Pedersen på tlf. 99 15 68 37.AnsøgningsfristenVi skal have modtaget din ansøgning inden den 5. juni.Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25.Forventet tiltrædelse den 1. august.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkSkive Kommune søger planlægger (barselsvikar).

Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?

Skive Kommune søger en planlægger (barselsvikar), som skal være med til at med at realisere og formidle BigBlue. BigBlue Skive er Bjarke Ingels Groups vision for, hvordan Skive kan udvikle sig, og hvordan vi udnytter de store naturpotentialer byen har omkring Skive Å og fjorden.

Du vil komme til at samarbejde tæt med vores BigBlue-projektleder, som netop nu er ved at realisere fire store BigBlue-projekter. Dine opgaver vil overordnet set bestå af en blanding af planlægning og formidling, gerne med en direkte og innovativ borgerinvolvering.

Mulighederne er mange og kreativitetsniveauet er du selv med til at sætte.

Foruden de grafiske opgaver vil du også skulle løse planopgaver som udarbejdelse af helheds- og etapeplaner, lokalplaner og kommuneplantillæg, der muliggør projekternes realisering. Det er en stilling med mulighed for at udfolde dine kreative evner, hvor du skal være initiativrig og nytænkende.

Du kan også selv læse mere om Skive på kommunens hjemmeside (http://www.skive.dk)

Du kan læse mere om BigBlue på BigBlues hjemmeside (http://www.bigblueskive.dk)

Om Planteamet
Du vil komme til at arbejde sammen med otte passionerede kollegaer i Planteamet, som er en central aktør i realiseringen af kommunens vision om at være en kommune i vækst og udvikling.

Planteamet er organisatorisk en del af Plan & Support, som er én ud af fem afdelinger i Teknik, Miljø & Udvikling. Planteamet har arbejdsplads i Den Blå Diamant, som er en moderne, åben og energirigtig kontorbygning placeret centralt i Skive.

Planteamet har et godt og uformelt arbejdsmiljø, der sammen med vores resultatorienterede tilgang til opgaverne, vægtning af kvalitet i opgaveløsningen og den gode service er med til at gøre Skive Kommune til en arbejdsplads med mulighed for udfoldelse og udvikling.

Om dig
Vi forventer, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, der kan matche opgaverne, f.eks. ingeniør, arkitekt, landinspektør eller lignende.

Vi lægger vægt på, at
  • du kan se og styrke den røde tråd mellem kommunens overordnede visioner og den konkrete planlægning
  • du har humor, gåpåmod og lyst til at sætte dig ind i nye områder
  • du har kendskab med Planloven
  • du har forståelse for brugen af GIS i planlægning
  • du har fokus på den gode dialog og er god og kreativ til visuel formidling
  • du er fortrolig bruger af Adobe-pakken.

Om det praktiske
Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.

Du har mulighed for boligtilbuddet KIS-huset (Karriere i Skive) i forbindelse med din ansættelse.

Læs mere om tilbuddet (http://www.flyttilskive.dk/karriere/kis-huset)

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos plan- og supportchef Lars Peter Salhøj på tlf. 29 26 51 47 eller hos Carsten Dietz Pedersen på tlf. 99 15 68 37.

Ansøgningsfristen
Vi skal have modtaget din ansøgning inden den 5. juni.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25.

Forventet tiltrædelse den 1. august.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
330021693PlanlæggerRobot Skive Kommune søger planlægger. Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?Som planlægger i Skive Kommune vil du indgå i løsningen af mange forskellige opgaver, der er med til at udvikle både kommunen, vores borgere og virksomheder og dig som medarbejder.Vi tilbyder en alsidig og udfordrende stilling med et bredt spænd af opgaver inden for planområdet. Vi forventer, at du vil og kan løse planopgaver, koordinerings- og udviklingsprocesser på højt niveau. Til gængæld kommer du til at deltage i hele processen fra de indledende forhandlinger, til en plan er endelig vedtaget og på den måde er du med til at definere udviklingen i Skive Kommune.Dine opgaver vil bl.a. komme til at bestå af udarbejdelse af kommuneplan, lokalplaner, landzonetilladelser, samt andre opgaver, der passer med dine interesser og kvalifikationer. Det er stilling, der i høj grad lægger op til samarbejde med kollegaer og andre fagligheder og derfor søger vi en person, der trives med at arbejde i et team, hvor vi har fokus på faglighed og det gode arbejdsmiljø.Du kan læse mere om Skive på kommunens hjemmeside (http: www.skive.dk) Du kan lære mere om BigBlue på BigBlues hjemmeside (http: www.bigblueskive.dk) Om PlanteametDu vil komme til at arbejde sammen med otte passionerede kollegaer i Planteamet, som er en central aktør i realiseringen af kommunens vision om at være en kommune i vækst og udvikling.Planteamet er organisatorisk en del af Plan & Support, som er én ud af fem afdelinger i Teknik, Miljø & Udvikling. Planteamet har arbejdsplads i Den Blå Diamant, som er en moderne, åben og energirigtig kontorbygning placeret centralt i Skive.Planteamet har et godt og uformelt arbejdsmiljø, der sammen med vores resultatorienterede tilgang til opgaverne, vægtning af kvalitet i opgaveløsningen og den gode service er med til at gøre Skive Kommune til en arbejdsplads med mulighed for udfoldelse og udvikling.Om digVi forventer, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, der kan matche opgaverne, f.eks. ingeniør, arkitekt, landinspektør, eller lignende.Vi lægger vægt på, atdu kan se og styrke den røde tråd mellem kommunens overordnede visioner og den konkrete planlægningdu har humor, gåpåmod og lyst til at sætte dig ind i nye områderdu har kendskab med Planlovendu har forståelse for brugen af GIS i planlægningdu har fokus på den gode dialog.Om det praktiskeVi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.Du har mulighed for boligtilbuddet KIS-huset (Karriere i Skive) i forbindelse med din ansættelse.Læs mere om tilbuddet (http: www.flyttilskive.dk karriere kis-huset) Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger om stillingen hos plan- og supportchef Lars Peter Salhøj på tlf. 29 26 51 47 eller hos Carsten Dietz Pedersen på tlf. 99 15 68 37.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 5. juni.Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25.Forventet tiltrædelse den 1. august.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkSkive Kommune søger planlægger.

Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?

Som planlægger i Skive Kommune vil du indgå i løsningen af mange forskellige opgaver, der er med til at udvikle både kommunen, vores borgere og virksomheder og dig som medarbejder.

Vi tilbyder en alsidig og udfordrende stilling med et bredt spænd af opgaver inden for planområdet. Vi forventer, at du vil og kan løse planopgaver, koordinerings- og udviklingsprocesser på højt niveau. Til gængæld kommer du til at deltage i hele processen fra de indledende forhandlinger, til en plan er endelig vedtaget og på den måde er du med til at definere udviklingen i Skive Kommune.

Dine opgaver vil bl.a. komme til at bestå af udarbejdelse af kommuneplan, lokalplaner, landzonetilladelser, samt andre opgaver, der passer med dine interesser og kvalifikationer. Det er stilling, der i høj grad lægger op til samarbejde med kollegaer og andre fagligheder og derfor søger vi en person, der trives med at arbejde i et team, hvor vi har fokus på faglighed og det gode arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Skive på kommunens hjemmeside (http://www.skive.dk)

Du kan lære mere om BigBlue på BigBlues hjemmeside (http://www.bigblueskive.dk)

Om Planteamet
Du vil komme til at arbejde sammen med otte passionerede kollegaer i Planteamet, som er en central aktør i realiseringen af kommunens vision om at være en kommune i vækst og udvikling.

Planteamet er organisatorisk en del af Plan & Support, som er én ud af fem afdelinger i Teknik, Miljø & Udvikling. Planteamet har arbejdsplads i Den Blå Diamant, som er en moderne, åben og energirigtig kontorbygning placeret centralt i Skive.

Planteamet har et godt og uformelt arbejdsmiljø, der sammen med vores resultatorienterede tilgang til opgaverne, vægtning af kvalitet i opgaveløsningen og den gode service er med til at gøre Skive Kommune til en arbejdsplads med mulighed for udfoldelse og udvikling.

Om dig
Vi forventer, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, der kan matche opgaverne, f.eks. ingeniør, arkitekt, landinspektør, eller lignende.

Vi lægger vægt på, at
  • du kan se og styrke den røde tråd mellem kommunens overordnede visioner og den konkrete planlægning
  • du har humor, gåpåmod og lyst til at sætte dig ind i nye områder
  • du har kendskab med Planloven
  • du har forståelse for brugen af GIS i planlægning
  • du har fokus på den gode dialog.

Om det praktiske
Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.

Du har mulighed for boligtilbuddet KIS-huset (Karriere i Skive) i forbindelse med din ansættelse.

Læs mere om tilbuddet (http://www.flyttilskive.dk/karriere/kis-huset)

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos plan- og supportchef Lars Peter Salhøj på tlf. 29 26 51 47 eller hos Carsten Dietz Pedersen på tlf. 99 15 68 37.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 5. juni.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 25.

Forventet tiltrædelse den 1. august.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Arkitekt eller urban designer til projektledelse inden for planlægning og byudvikling

Teknik- og Miljøafdelingen

Silkeborg
I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spill...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Arkitekt eller urban designer til projektledelse inden for planlægning og byudvikling

Silkeborg Kommune

Silkeborg
I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Vi oplever en historisk stor vækst. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spill...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Planlægger (barselsvikar)

Skive Kommune

Skive
Skive Kommune søger planlægger (barselsvikar).Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?Skive Kommune søger en planlægger (barselsvikar), som skal være med til at med at realisere og formidle...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Planlægger

Skive Kommune

Skive
Skive Kommune søger planlægger. Har du lyst at arbejde som planlægger i en kommune med mange spændende projekter og høje ambitioner?Som planlægger i Skive Kommune vil du indgå i løsningen af mange forskellige opgaver, der er med til at udvikle både ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019