Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lean projektleder

Vi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse og træning af medarbejdere og ledere.

Rigsadvokaten har siden 2008 arbejdet systematisk med at effektivisere straffesagsbehandlingen i politiet og anklagemyndigheden med udgangspunkt i driftsstyring og lean, og vi har gennemført en lang række projekter i anklagemyndigheden og på tværs af myndighederne i straffesagskæden.

Opgaven
Du får en nøglerolle i Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion, sammen med de øvrige medarbejdere, som projektleder for organisationens lean-indsatser og strategiske udvikling af organisationen på dette område. Du vil bl.a. skulle varetage og have ansvar for følgende opgaver:

  • Projektledelse af større implementeringer i anklagemyndigheden, lokalt i politikredsene og centralt hos statsadvokaterne og Rigsadvokaten.
  • Forandringsledelse og coaching af ledere, medarbejdere og teams i hele anklagemyndigheden.
  • Løbende bidrage til udvikling af lean-indsatsen – både på kort sigt gennem konkrete initiativer og i et mere langsigtet strategisk perspektiv.
  • Faglig metodeudvikling og konceptualisering.
  • Facilitere, kommunikere og involvere projektdeltagere og interessenter.
  • Tilrettelægge og gennemføre undervisning og træningsprogrammer for medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden både i lean-metodikken, værktøjer og adfærd.
  • Deltage i projekter på tværs af straffesagskæden.
Dig
Du har stærke faglige kompetencer inden for projektledelse og forandringsledelse, herunder erfaringer med gennemførsel af større projekter, f.eks. fra ansættelse i et privat konsulentfirma eller i en intern funktion i en offentlig institution eller privat virksomhed. Derudover brænder du for driftsstyring, procesoptimering, løbende forbedringer og kommunikation.

Det er ikke afgørende hvilken kandidatgrad du har – det et vigtigste er dit erfaringsniveau og de succeser, du har med i bagagen. Det er ikke et krav, men en fordel hvis du er uddannet indenfor Lean, også hvis du har erfaring indenfor agile metoder, som eksempelvis Scrum eller SAFe.

Som person er du den strukturerede type, der planlægger og koordinerer dine opgaver. Du er karakterisereret ved dit gåpåmod og din evne til at samarbejde og skabe stærke relationer på alle niveauer.

Vilkår

Du bliver lønmæssigt honoreret i henhold til gældende overenskomst med tillæg i relation til kompetence og erfaring.

Søger du?

Har du lyst til at blive en del af rigsadvokaturen, skal du sende en ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 28. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 45 & 46.

Du søger stillingen via nedenstående link.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Lean og udviklingschef Mikkel Severin på telefon 4242 3300 eller sende en e-mail til MSE@ankl.dk.

Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330100476Phoenix-458dba6412019-10-03T00:00:00Lean projektlederVi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse og træning af medarbejdere og ledere.

Rigsadvokaten har siden 2008 arbejdet systematisk med at effektivisere straffesagsbehandlingen i politiet og anklagemyndigheden med udgangspunkt i driftsstyring og lean, og vi har gennemført en lang række projekter i anklagemyndigheden og på tværs af myndighederne i straffesagskæden.

Opgaven
Du får en nøglerolle i Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion, sammen med de øvrige medarbejdere, som projektleder for organisationens lean-indsatser og strategiske udvikling af organisationen på dette område. Du vil bl.a. skulle varetage og have ansvar for følgende opgaver:

  • Projektledelse af større implementeringer i anklagemyndigheden, lokalt i politikredsene og centralt hos statsadvokaterne og Rigsadvokaten.
  • Forandringsledelse og coaching af ledere, medarbejdere og teams i hele anklagemyndigheden.
  • Løbende bidrage til udvikling af lean-indsatsen – både på kort sigt gennem konkrete initiativer og i et mere langsigtet strategisk perspektiv.
  • Faglig metodeudvikling og konceptualisering.
  • Facilitere, kommunikere og involvere projektdeltagere og interessenter.
  • Tilrettelægge og gennemføre undervisning og træningsprogrammer for medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden både i lean-metodikken, værktøjer og adfærd.
  • Deltage i projekter på tværs af straffesagskæden.
Dig
Du har stærke faglige kompetencer inden for projektledelse og forandringsledelse, herunder erfaringer med gennemførsel af større projekter, f.eks. fra ansættelse i et privat konsulentfirma eller i en intern funktion i en offentlig institution eller privat virksomhed. Derudover brænder du for driftsstyring, procesoptimering, løbende forbedringer og kommunikation.

Det er ikke afgørende hvilken kandidatgrad du har – det et vigtigste er dit erfaringsniveau og de succeser, du har med i bagagen. Det er ikke et krav, men en fordel hvis du er uddannet indenfor Lean, også hvis du har erfaring indenfor agile metoder, som eksempelvis Scrum eller SAFe.

Som person er du den strukturerede type, der planlægger og koordinerer dine opgaver. Du er karakterisereret ved dit gåpåmod og din evne til at samarbejde og skabe stærke relationer på alle niveauer.

Vilkår

Du bliver lønmæssigt honoreret i henhold til gældende overenskomst med tillæg i relation til kompetence og erfaring.

Søger du?

Har du lyst til at blive en del af rigsadvokaturen, skal du sende en ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 28. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 45 & 46.

Du søger stillingen via nedenstående link.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Lean og udviklingschef Mikkel Severin på telefon 4242 3300 eller sende en e-mail til MSE@ankl.dk.

Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk.



2019-10-28T03:52:12.300 Vi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse og træning af medarbejdere og ledere. Rigsadvokaten har siden 2008 arbejdet systematisk med at effektivisere straffesagsbehandlingen i politiet og anklagemyndigheden med udgangspunkt i driftsstyring og lean, og vi har gennemført en lang række projekter i anklagemyndigheden og på tværs af myndighederne i straffesagskæden. Opgaven Du får en nøglerolle i Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion, sammen med de øvrige medarbejdere, som projektleder for organisationens lean-indsatser og strategiske udvikling af organisationen på dette område. Du vil bl.a. skulle varetage og have ansvar for følgende opgaver: Projektledelse af større implementeringer i anklagemyndigheden, lokalt i politikredsene og centralt hos statsadvokaterne og Rigsadvokaten. Forandringsledelse og coaching af ledere, medarbejdere og teams i hele anklagemyndigheden. Løbende bidrage til udvikling af lean-indsatsen både på kort sigt gennem konkrete initiativer og i et mere langsigtet strategisk perspektiv. Faglig metodeudvikling og konceptualisering. Facilitere, kommunikere og involvere projektdeltagere og interessenter. Tilrettelægge og gennemføre undervisning og træningsprogrammer for medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden både i lean-metodikken, værktøjer og adfærd. Deltage i projekter på tværs af straffesagskæden. Dig Du har stærke faglige kompetencer inden for projektledelse og forandringsledelse, herunder erfaringer med gennemførsel af større projekter, f.eks. fra ansættelse i et privat konsulentfirma eller i en intern funktion i en offentlig institution eller privat virksomhed. Derudover brænder du for driftsstyring, procesoptimering, løbende forbedringer og kommunikation. Det er ikke afgørende hvilken kandidatgrad du har det et vigtigste er dit erfaringsniveau og de succeser, du har med i bagagen. Det er ikke et krav, men en fordel hvis du er uddannet indenfor Lean, også hvis du har erfaring indenfor agile metoder, som eksempelvis Scrum eller SAFe. Som person er du den strukturerede type, der planlægger og koordinerer dine opgaver. Du er karakterisereret ved dit gåpåmod og din evne til at samarbejde og skabe stærke relationer på alle niveauer. Vilkår Du bliver lønmæssigt honoreret i henhold til gældende overenskomst med tillæg i relation til kompetence og erfaring. Søger du? Har du lyst til at blive en del af rigsadvokaturen, skal du sende en ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 28. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 45 & 46. Du søger stillingen via nedenstående link. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund. Yderligere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Lean og udviklingschef Mikkel Severin på telefon 4242 3300 eller sende en e-mail til MSE@ankl.dk. Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk.11jobnet458dba64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=125980&DepartmentId=6139&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3624695Rigsadvokaten11Frederiksholms Kanal 161220København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent833564JobNet5054055505405510003-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=458dba64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=458dba64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=458dba64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=458dba64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgLean projektleder12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362971833noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330101628Field Manager hos Analyseinstituttet WilkeRobot Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig! Hvad tilbyder vi? Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar, at projekterne gennemføres på optimal vis, og at alle deadlines i projektforløbet overholdes. Jobbet hos Wilke er dynamisk og afvekslende. Som Field Manager vil du: Indgå i projekter som en del af det team der arbejder med projekter i Københavns Lufthavn. Selvstændigt stå for ansættelse af interviewere, vagtplanlægning, briefing og coaching af interviewere, koordinering og kontrol af feltarbejde, kvotestyring og databearbejdning. Stillingen foregår i Københavns Lufthavn samt på Wilkes kontor på Christianshavn. Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange alsidige projekter. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Hvem er du? Du har gerne par års erfaring fra en stilling hvor du har haft personaleansvar, gerne med planlægning af vagter. Du arbejder struktureret, er god til at holde overblikket og har et skarpt øje for detaljer. Du har flair for tal og kan spotte relevante sammenhænge og strukturer i planlægning. Du er god til at forstå og formidle budskaber både skriftligt og mundtligt. Du har kendskab og erfaring med at arbejde i Excel og PowerPoint. Hvem er Wilke? Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed, der hjælper virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem værdifulde indsigter. Vi har gennem de seneste år arbejdet for nogle af Danmarks største virksomheder og fokuserer på at skabe brugbare svar, løsninger og muligheder for vores kunder, frem for rapporter der samler støv. Interesseret? Har du lyst til at blive en del af Wilkeholdet, så søg den her på http: job.wilke.dk field-manager-hos-analyseinstituttet-wilke-21461 . Upload en samlet fil med CV og ansøgning. Yderligere oplysninger om stillingen fås også ved henvendelse til Janne Norup på tlf. 27731512 Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse er snarest muligt.

 

Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig!

 

Hvad tilbyder vi?

Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar, at projekterne gennemføres på optimal vis, og at alle deadlines i projektforløbet overholdes.

 

Jobbet hos Wilke er dynamisk og afvekslende. Som Field Manager vil du:

  • Indgå i projekter som en del af det team der arbejder med projekter i Københavns Lufthavn.
  • Selvstændigt stå for ansættelse af interviewere, vagtplanlægning, briefing og coaching af interviewere, koordinering og kontrol af feltarbejde, kvotestyring og databearbejdning.
  • Stillingen foregår i Københavns Lufthavn samt på Wilkes kontor på Christianshavn.

 

Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange alsidige projekter. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

 

Hvem er du?

  • Du har gerne par års erfaring fra en stilling hvor du har haft personaleansvar, gerne med planlægning af vagter.
  • Du arbejder struktureret, er god til at holde overblikket og har et skarpt øje for detaljer.
  • Du har flair for tal og kan spotte relevante sammenhænge og strukturer i planlægning.
  • Du er god til at forstå og formidle budskaber både skriftligt og mundtligt.
  • Du har kendskab og erfaring med at arbejde i Excel og PowerPoint.

 

Hvem er Wilke?

Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed, der hjælper virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem værdifulde indsigter. Vi har gennem de seneste år arbejdet for nogle af Danmarks største virksomheder og fokuserer på at skabe brugbare svar, løsninger og muligheder for vores kunder, frem for rapporter der samler støv.

 

Interesseret?

Har du lyst til at blive en del af Wilkeholdet, så søg den her på  http://job.wilke.dk/field-manager-hos-analyseinstituttet-wilke-21461/ . Upload en samlet fil med CV og ansøgning.

 

Yderligere oplysninger om stillingen fås også ved henvendelse til Janne Norup på tlf. 27731512

 

Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse er snarest muligt.

WILKE MARKEDSANALYSE A/SKøbenhavn K2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330118407Projektleder til anskaffelse af fællesstatsligt tilskudssystemRobot Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske noget for dig. Om stillingen Moderniseringsstyrelsen har fået til opgave at anskaffe et nyt fællesstatsligt it-system, der skal understøtte statslige institutioners administration af tilskudsmidler. Anskaffelsen af et fælles tilskudssystem er et højt prioriteret projekt, der skal sikre en øget professionalisering af tilskudsadministrationen, herunder i form af bedre kontrol med midlerne og forenkling af administrationen. Vi søger en projektleder, der selvstændigt kan drive et komplekst it-projekt, der er kendetegnet ved et bredt interessentlandskab blandt de statslige institutioner, og som bevæger sig med høj hastighed. Som projektleder vil du få ansvar for at drive projektets leverancer og sikre den daglige fremdrift i tæt samspil med din teamleder. Det vil ligeledes være din opgave at håndtere den løbende dialog med systemets kommende brugere igennem anskaffelsesfasen. Du vil blive en del af Team Tilskud, RejsUd og IndFak og vil indgå i den del af teamet, der arbejder med anskaffelsen af det nye tilskudssystem. Der er tale om et nyoprettet team, og du vil derfor komme med tidligt på rejsen og kan være med til at sætte dit præg på teamet. Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver: At tilrettelægge og drive leverancerne i udbudsfasen, herunder evaluering af leverandørtilbud, gennemførsel af forhandlingsrunder mv. At varetage og facilitere dialogen med de kommende brugere af systemet om deres forretningsbehov og sikre en kobling heraf til systemudviklingen. At forberede udviklingsprocessen, herunder især med henblik på at være klar til at indgå i et tæt leverandørsamarbejde efter kontraktindgåelse. At tilrettelægge implementeringsprocessen. Om dig Du har en relevant kandidatuddannelse og har formentligt erfaring som projektleder fra andre it-projekter i enten offentligt eller privat regi, eller du har projektledet andre typer af større forandringsprocesser i staten. Du er desuden en dygtig kommunikator, der er i stand til at formidle tekniske emner på en klar og simpel måde til projektets interessenter. Om os Du ansættes i Kontoret for Økonomisystemer, der ud over anskaffelsen af et fællesstatsligt tilskudssystem har ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af Moderniseringsstyrelsens øvrige økonomisystemer. Du vil blive en del af en ny tilskudsgruppe, der er et yngre team med et fagligt spændende og stærkt miljø, hvor du på tværs af Moderniseringsstyrelsen vil komme til at arbejde med dygtige og engagerede kolleger. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kasper Hobel på telefon 41 78 23 95 eller mail kahob@modst.dk Ansøgning Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering - Tryk på knappen Søg her . Indsend ansøgning senest søndag den 24. november 2019. Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske noget for dig.


Om stillingen
Moderniseringsstyrelsen har fået til opgave at anskaffe et nyt fællesstatsligt it-system, der skal understøtte statslige institutioners administration af tilskudsmidler. Anskaffelsen af et fælles tilskudssystem er et højt prioriteret projekt, der skal sikre en øget professionalisering af tilskudsadministrationen, herunder i form af bedre kontrol med midlerne og forenkling af administrationen.

Vi søger en projektleder, der selvstændigt kan drive et komplekst it-projekt, der er kendetegnet ved et bredt interessentlandskab blandt de statslige institutioner, og som bevæger sig med høj hastighed. Som projektleder vil du få ansvar for at drive projektets leverancer og sikre den daglige fremdrift i tæt samspil med din teamleder. Det vil ligeledes være din opgave at håndtere den løbende dialog med systemets kommende brugere igennem anskaffelsesfasen.

Du vil blive en del af Team Tilskud, RejsUd og IndFak og vil indgå i den del af teamet, der arbejder med anskaffelsen af det nye tilskudssystem. Der er tale om et nyoprettet team, og du vil derfor komme med tidligt på rejsen og kan være med til at sætte dit præg på teamet.

Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver:

  • At tilrettelægge og drive leverancerne i udbudsfasen, herunder evaluering af leverandørtilbud, gennemførsel af forhandlingsrunder mv.
  • At varetage og facilitere dialogen med de kommende brugere af systemet om deres forretningsbehov og sikre en kobling heraf til systemudviklingen.
  • At forberede udviklingsprocessen, herunder især med henblik på at være klar til at indgå i et tæt leverandørsamarbejde efter kontraktindgåelse.
  • At tilrettelægge implementeringsprocessen.

Om dig
Du har en relevant kandidatuddannelse og har formentligt erfaring som projektleder fra andre it-projekter i enten offentligt eller privat regi, eller du har projektledet andre typer af større forandringsprocesser i staten. Du er desuden en dygtig kommunikator, der er i stand til at formidle tekniske emner på en klar og simpel måde til projektets interessenter.

Om os
Du ansættes i Kontoret for Økonomisystemer, der ud over anskaffelsen af et fællesstatsligt tilskudssystem har ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af Moderniseringsstyrelsens øvrige økonomisystemer. Du vil blive en del af en ny tilskudsgruppe, der er et yngre team med et fagligt spændende og stærkt miljø, hvor du på tværs af Moderniseringsstyrelsen vil komme til at arbejde med dygtige og engagerede kolleger.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kasper Hobel på telefon 41 78 23 95 eller mail kahob@modst.dk

Ansøgning
Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering - Tryk på knappen ’Søg her’.

Indsend ansøgning senest søndag den 24. november 2019.

Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.


ModerniseringsstyrelsenKøbenhavn K2019-11-05T00:00:002019-11-24T00:00:00
330117488Projektleder til digital udvikling og agil styringRobot Har du teknologisk flair, blik for brugerne og god forretningsforståelse? Vil du være med til at præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi en stilling til dig i Kontor for Digitalisering og Data. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk, reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Vær med til at præge retningen for digital udvikling i Arbejdstilsynet Du vil blive en del af Kontoret for Digitalisering og Data, som består af forretningsarkitekter, projektledere, generalister, tekniske specialister samt IT-leverandørens udviklingsteam, der alle arbejder med at udvikle og digitalisere Arbejdstilsynet. Vi er et travlt og engageret kontor, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer og teknologier ind i organisationen. Vi udfordrer mulighederne i nye trends og arbejder med alle tidens buzz-ord som machine learning, åbne data, automatisering mv. Samtidig har vi et konstant fokus på, at det, vi udvikler, skaber en reel værdi for slutbrugeren og i sidste ende arbejdsmiljøet i Danmark. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at det er sjovt og meningsfuldt at komme på arbejde. Vi sætter stor pris på ærlighed, engagement og at man står på mål for sine kolleger. For tiden har vi fokus på at udvikle eksterne selvbetjeningsløsninger, modernisere det interne IT-systemlandskab, effektivisere forretningsgange samt at indsamle, bearbejde og udstille data til gavn for interne og eksterne brugere. Som vores nye kollega skal du arbejde med at: analysere forretningsbehov og omsætte dem til digitale løsninger, der øger compliance og skaber forretningsmæssig værdi facilitere møder med brugerne i workshops og kommunikation styre projekter sikkert i mål via teknikker og værktøjer som designworkshops, user stories, testcases mm. sikre, at vi også på driften af løsningerne har det rette strategiske blik og løbende optimerer værdien af drift og vedligehold. Bliv vores nye kollega: Vi forestiller os, at du har: en uddannelsesmæssig baggrund med fokus på IT digitalisering eller styring mindst 5 års erfaring med projektledelse og implementering af IT-systemer og herunder erfaring med at indgå selvstændigt i dialog med forretningen, slutbrugerne og tekniske leverandører erfaring med agile metoder og processer et skarpt fokus på tid, kvalitet, aftaler og resultater en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til digitalisering stærke formidlingskompetencer i såvel mundtlige præsentationer som i skriftlige beslutningsnotater blik for en effektiv, sammenhængende drift af IT-systemerne. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og vi vil gerne have, at du starter den 1. januar 2020. Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Brink på telefon 72 20 86 01 eller souschef Jane Holm Kildemand på telefon 72 20 85 20. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Jóna Thomsen i Koncern HR på tlf.nr. 7220 5272. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk via ansøgningslinket senest mandag den 18. november kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler i uge 47 og 48.Har du teknologisk flair, blik for brugerne og god forretningsforståelse? Vil du være med til at præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi en stilling til dig i Kontor for Digitalisering og Data.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk, reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Vær med til at præge retningen for digital udvikling i Arbejdstilsynet
Du vil blive en del af Kontoret for Digitalisering og Data, som består af forretningsarkitekter, projektledere, generalister, tekniske specialister samt IT-leverandørens udviklingsteam, der alle arbejder med at udvikle og digitalisere Arbejdstilsynet.

Vi er et travlt og engageret kontor, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer og teknologier ind i organisationen. Vi udfordrer mulighederne i nye trends og arbejder med alle tidens buzz-ord som machine learning, åbne data, automatisering mv. Samtidig har vi et konstant fokus på, at det, vi udvikler, skaber en reel værdi for slutbrugeren og i sidste ende arbejdsmiljøet i Danmark. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at det er sjovt og meningsfuldt at komme på arbejde. Vi sætter stor pris på ærlighed, engagement og at man står på mål for sine kolleger.

For tiden har vi fokus på at udvikle eksterne selvbetjeningsløsninger, modernisere det interne IT-systemlandskab, effektivisere forretningsgange samt at indsamle, bearbejde og udstille data til gavn for interne og eksterne brugere.

Som vores nye kollega skal du arbejde med at:

  • analysere forretningsbehov og omsætte dem til digitale løsninger, der øger compliance og skaber forretningsmæssig værdi
  • facilitere møder med brugerne i workshops og kommunikation
  • styre projekter sikkert i mål via teknikker og værktøjer som designworkshops, user stories, testcases mm.
  • sikre, at vi også på driften af løsningerne har det rette strategiske blik og løbende optimerer værdien af drift og vedligehold.
Bliv vores nye kollega:
Vi forestiller os, at du har:

  • en uddannelsesmæssig baggrund med fokus på IT/digitalisering eller styring
  • mindst 5 års erfaring med projektledelse og implementering af IT-systemer og herunder erfaring med at indgå selvstændigt i dialog med forretningen, slutbrugerne og tekniske leverandører
  • erfaring med agile metoder og processer
  • et skarpt fokus på tid, kvalitet, aftaler – og resultater
  • en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til digitalisering
  • stærke formidlingskompetencer i såvel mundtlige præsentationer som i skriftlige beslutningsnotater
  • blik for en effektiv, sammenhængende drift af IT-systemerne.
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og vi vil gerne have, at du starter den 1. januar 2020.

Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Brink på telefon 72 20 86 01 eller souschef Jane Holm Kildemand på telefon 72 20 85 20.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Jóna Thomsen i Koncern HR på tlf.nr. 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk via ansøgningslinket senest mandag den 18. november kl. 12.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 47 og 48.

ArbejdstilsynetKøbenhavn Ø2019-11-04T00:00:002019-11-18T00:00:00
330120367Erfaren projektleder til større udviklingsprojekter ved Institut for LæreruddannelseRobot Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder. Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større udviklingsprojekter, som f.eks. har til formål at bidrage til udvikling af undervisningen i grundskolen i regi af forskellige partnerskabskonstellationer. Vores ambition er sammen med vores samarbejdspartnere at iværksætte og drive store indsatser, der markant kan forandre både læreruddannelsen og skolerne. Der er tale om et indsatsområde i vækst, hvorfor vi har behov for en projektleder, der kan bidrage til at udvikle projekter, der som særlige signatur-indsatser vil have stor bevågenhed i organisationen og i vores omverden. Vi tilbyder derfor et spændende og udviklende job. Om jobbet Som projektleder skal du drive store, komplicerede projekter med mange aktører og interessenter. Det kræver et solidt projektledelsesfundament og en stærk faglighed, der vurderes at kunne styrke Københavns Professionshøjskoles og læreruddannelsens tilgang til arbejdet med udviklingsprojekter i partnerskaber. En væsentlig del af projektledelsesopgaven vil bestå i projektudvikling, kapacitetsopbygning og balancering af interesser, der kan skabe grobund for nye vidensmiljøer i partnerskaber. Dine opgaver bliver blandt andet at: lede og koordinere ansøgningsarbejde og samarbejde med eksterne fonde gennem alle faser (planlægning, udarbejdelse, kvalitetssikring og aflevering), herunder sikre løbende fremdrift varetage projektledelsen af større, konkrete indsatser have løbende kontakt med programejer og interne eksterne samarbejdspartnere, herunder diverse uddannelsesinstitutioner og øvrige videnorganisationer, udvalgte kommuner og skoler mv. håndtere partnere og interessenter ved at synliggøre projektet og tale projektets sag deltage i KP s kapacitetsopbygning, som del af en tværgående platform for strategisk udvikling og funding. Den rette person til stillingen Du har en relevant kandidatuddannelse eller tilsvarende og solid og dokumenteret projektledelseserfaring, herunder i forhold til styring af komplekse projekter med mange aktører og stor økonomi, gerne erfaring med såvel traditionel som agil projektledelse. Herudover forestiller vi os, at du: har gode skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer har stærke samarbejdsevner og flair for at skabe følgeskab og medejerskab er strategisk stærk og god til at sætte meningsfuld retning for projekter og medarbejdere i en fagligt bredt sammensat gruppe, herunder ekspertise i at lede specialister og øvrige medarbejdere i projektgrupper har erfaring med eller kendskab til det strategiske samarbejde med fonde har kendskab til uddannelsessektoren, herunder gerne professionshøjskoler, universiteter og folkeskolen. Om os Stillingen er forankret i sekretariatet for Institut for Læreruddannelse. I sekretariatet varetager vi bl.a. strategi- og udviklingsopgaver og generel understøttelse af ledelsen på instituttet. Opgaven med projektledelse af udviklingsprojekter er en ny funktion i sekretariatet, og i stillingen vil du indgå i sparring med uddannelsesledelsen og forsknings- og uddannelseslederen. Du vil også have et tæt samarbejde med både direktionen og med andre enheder på KP, bl.a. Stab for Forskning og Udvikling. Institut for Læreruddannelse består af ca. 250 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning. Vil du vide mere om os? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Simon Cort Graae på telefon 4189 7529 eller mail scg@kp.dk og forsknings- og udviklingsleder Bo Nielsson på telefon 5163 2640 eller mail bnie@kp.dk. Løn - og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse 1. januar 2020. Du ansættes som projektleder i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med mulighed for at forhandle løn i forbindelse med din ansættelse. Afhængig af dine kvalifikationer forventes stillingen at blive indplaceret som special- eller chefkonsulentstilling. Sekretariatet har to arbejdssteder: Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27, 2000 Frederiksberg. Dit arbejdssted vil hovedsagligt være København V. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 24. november 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 48. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder.

Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større udviklingsprojekter, som f.eks. har til formål at bidrage til udvikling af undervisningen i grundskolen i regi af forskellige partnerskabskonstellationer.

Vores ambition er sammen med vores samarbejdspartnere at iværksætte og drive store indsatser, der markant kan forandre både læreruddannelsen og skolerne. Der er tale om et indsatsområde i vækst, hvorfor vi har behov for en projektleder, der kan bidrage til at udvikle projekter, der som særlige signatur-indsatser vil have stor bevågenhed i organisationen og i vores omverden. Vi tilbyder derfor et spændende og udviklende job.

Om jobbet
Som projektleder skal du drive store, komplicerede projekter med mange aktører og interessenter. Det kræver et solidt projektledelsesfundament og en stærk faglighed, der vurderes at kunne styrke Københavns Professionshøjskoles og læreruddannelsens tilgang til arbejdet med udviklingsprojekter i partnerskaber.

En væsentlig del af projektledelsesopgaven vil bestå i projektudvikling, kapacitetsopbygning og balancering af interesser, der kan skabe grobund for nye vidensmiljøer i partnerskaber.

Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • lede og koordinere ansøgningsarbejde og samarbejde med eksterne fonde gennem alle faser (planlægning, udarbejdelse, kvalitetssikring og aflevering), herunder sikre løbende fremdrift
  • varetage projektledelsen af større, konkrete indsatser
  • have løbende kontakt med programejer og interne/eksterne samarbejdspartnere, herunder diverse uddannelsesinstitutioner og øvrige videnorganisationer, udvalgte kommuner og skoler mv.
  • håndtere partnere og interessenter ved at synliggøre projektet og tale projektets sag
  • deltage i KP’s kapacitetsopbygning, som del af en tværgående platform for strategisk udvikling og funding.
Den rette person til stillingen
Du har en relevant kandidatuddannelse eller tilsvarende og solid og dokumenteret projektledelseserfaring, herunder i forhold til styring af komplekse projekter med mange aktører og stor økonomi, gerne erfaring med såvel traditionel som agil projektledelse.

Herudover forestiller vi os, at du:

  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer
  • har stærke samarbejdsevner og flair for at skabe følgeskab og medejerskab
  • er strategisk stærk og god til at sætte meningsfuld retning for projekter og medarbejdere i en fagligt bredt sammensat gruppe, herunder ekspertise i at lede specialister og øvrige medarbejdere i projektgrupper
  • har erfaring med eller kendskab til det strategiske samarbejde med fonde
  • har kendskab til uddannelsessektoren, herunder gerne professionshøjskoler, universiteter og folkeskolen.
Om os
Stillingen er forankret i sekretariatet for Institut for Læreruddannelse. I sekretariatet varetager vi bl.a. strategi- og udviklingsopgaver og generel understøttelse af ledelsen på instituttet. Opgaven med projektledelse af udviklingsprojekter er en ny funktion i sekretariatet, og i stillingen vil du indgå i sparring med uddannelsesledelsen og forsknings- og uddannelseslederen.

Du vil også have et tæt samarbejde med både direktionen og med andre enheder på KP, bl.a. Stab for Forskning og Udvikling.

Institut for Læreruddannelse består af ca. 250 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning.

Vil du vide mere om os?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Simon Cort Graae på telefon 4189 7529 eller mail scg@kp.dk og forsknings- og udviklingsleder Bo Nielsson på telefon 5163 2640 eller mail bnie@kp.dk.

Løn - og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse 1. januar 2020.

Du ansættes som projektleder i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med mulighed for at forhandle løn i forbindelse med din ansættelse. Afhængig af dine kvalifikationer forventes stillingen at blive indplaceret som special- eller chefkonsulentstilling.

Sekretariatet har to arbejdssteder: Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27, 2000 Frederiksberg. Dit arbejdssted vil hovedsagligt være København V.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 24. november 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 48.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-11-07T00:00:002019-11-24T00:00:00
330121517Projektleder til forretningsprojekterRobot Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter? Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi holder os i form til fremtidens udfordringer. I Infrastruktur har vi ansvaret for drift og vedligehold af jernbanen i hele Danmark. Vi skal sikre, at jernbanen altid har en stand, så der kan køre tog rettidigt og sikkert. Vi skal forvalte en stor aktivportefølje, så det danske samfund får mest værdi ud af aktiverne. Infrastruktur er organiseret i en række tekniske fag, der arbejder med spor, strøm, broer, bygninger, forst, miljø og forvaltning af infrastruktur og arealer. Vi har mange fagspecialister, men ser et behov for at styrke samspillet på tværs i form af processer, planlægning og udnyttelse af digitaliseret information om vores aktiver. I fremtiden vil større dele af vedligeholdet være outsourcet i takt med at Infrastruktur og markedet er klar til det. Arbejdsstedet er Vasbygade i København, men forventes flyttet til Ringsted, når det nye domicil, som kommer til at ligge tæt på Ringsted Station, er færdigbygget, hvilket forventes at blive ultimo 2020. Asset management, digitalisering og forandring Som projektleder skal du bidrage til realiseringen Banedanmarks strategi ved at omsætte den til konkrete projekter og lede dem. Projekterne bevæger sig ofte i rummet mellem tekniske discipliner og virksomhedens styringsbehov. Du kommer til at arbejde med projekter, hvor opgaven i høj grad er at ændre på mindset og arbejdsgange hos mennesker gennem motivation og fastholdelse af blivende forandringer, som tegner det, vi ser som fremtidens virksomhed. Der er særligt fokus på viden og erfaring indenfor asset management i store aktivporteføljer, som det f.eks. ses i forsynings-, transport- og bygningssektorerne. Vi ser et behov for at arbejde med risikobaseret styring af vores aktiver i forhold til det slutprodukt, vi skal levere punktlighed for jernbanens kunder. Vi skal udbygge vores forståelse af egen forretning og den information, som er nødvendig for at styre den. Det er ønskværdigt, at du har erfaring med informationsunderstøttelse af processer og har en analytisk tilgang til, hvilken information, som er nødvendig og tilstrækkeligt for at drive et givent forretningsområde. Du får menneskene med i de forandringer, du implementerer. Projektledelse Du har væsentlig projektledererfaring og er i stand til at skabe overblik, motivation og fremdrift. Du behersker projektlederfagets gængse metoder og værktøjer. Banedanmarks implementering af projekt- og projektstyringsmodel er inspireret af Prince2. Faglig og personlig profil Vi forestiller os, at du har relevant uddannelse og praktisk erfaring inden for discipliner som forretningsudvikling, projektledelse, asset management og digitalisering. Viden om jernbanevirksomhed er en fordel, men ikke et krav. Du forstår digitale muligheder og evner at sætte teknisk betonede problemstillinger ind i en forretningsmæssige sammenhæng. Som person er du udadvendt og kan kommunikere i både tale og skrift med ledelse og en bred vifte af faglige profiler. Du sagsbehandler stringent og lever op til de ufravigelige krav om god forvaltningsskik, som gør sig gældende for en myndighed som Banedanmark. Du skal opsøge informationer i hele organisationen og samarbejde på tværs, så gennemslagskraft er afgørende for at kunne varetage stillingen. Derudover er du vedholdende og kan agere professionelt og serviceminded i en travl hverdag. Løn Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef for Forretningsudvikling Flemming Højskov Andersen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter?

Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi holder os i form til fremtidens udfordringer.

I Infrastruktur har vi ansvaret for drift og vedligehold af jernbanen i hele Danmark. Vi skal sikre, at jernbanen altid har en stand, så der kan køre tog rettidigt og sikkert. Vi skal forvalte en stor aktivportefølje, så det danske samfund får mest værdi ud af aktiverne.

Infrastruktur er organiseret i en række tekniske fag, der arbejder med spor, strøm, broer, bygninger, forst, miljø og forvaltning af infrastruktur og arealer. Vi har mange fagspecialister, men ser et behov for at styrke samspillet på tværs i form af processer, planlægning og udnyttelse af digitaliseret information om vores aktiver. I fremtiden vil større dele af vedligeholdet være outsourcet i takt med at Infrastruktur og markedet er klar til det.

Arbejdsstedet er Vasbygade i København, men forventes flyttet til Ringsted, når det nye domicil, som kommer til at ligge tæt på Ringsted Station, er færdigbygget, hvilket forventes at blive ultimo 2020.

Asset management, digitalisering og forandring

Som projektleder skal du bidrage til realiseringen Banedanmarks strategi ved at omsætte den til konkrete projekter og lede dem. Projekterne bevæger sig ofte i rummet mellem tekniske discipliner og virksomhedens styringsbehov. Du kommer til at arbejde med projekter, hvor opgaven i høj grad er at ændre på mindset og arbejdsgange hos mennesker gennem motivation og fastholdelse af blivende forandringer, som tegner det, vi ser som fremtidens virksomhed.

Der er særligt fokus på viden og erfaring indenfor asset management i store aktivporteføljer, som det f.eks. ses i forsynings-, transport- og bygningssektorerne. Vi ser et behov for at arbejde med risikobaseret styring af vores aktiver i forhold til det slutprodukt, vi skal levere – punktlighed for jernbanens kunder. Vi skal udbygge vores forståelse af egen forretning og den information, som er nødvendig for at styre den. Det er ønskværdigt, at du har erfaring med informationsunderstøttelse af processer og har en analytisk tilgang til, hvilken information, som er nødvendig og tilstrækkeligt for at drive et givent forretningsområde. Du får menneskene med i de forandringer, du implementerer.

Projektledelse

Du har væsentlig projektledererfaring og er i stand til at skabe overblik, motivation og fremdrift. Du behersker projektlederfagets gængse metoder og værktøjer. Banedanmarks implementering af projekt- og projektstyringsmodel er inspireret af Prince2.

Faglig og personlig profil

Vi forestiller os, at du har relevant uddannelse og praktisk erfaring inden for discipliner som forretningsudvikling, projektledelse, asset management og digitalisering. Viden om jernbanevirksomhed er en fordel, men ikke et krav. Du forstår digitale muligheder og evner at sætte teknisk betonede problemstillinger ind i en forretningsmæssige sammenhæng.

Som person er du udadvendt og kan kommunikere i både tale og skrift med ledelse og en bred vifte af faglige profiler. Du sagsbehandler stringent og lever op til de ufravigelige krav om god forvaltningsskik, som gør sig gældende for en myndighed som Banedanmark.

Du skal opsøge informationer i hele organisationen og samarbejde på tværs, så gennemslagskraft er afgørende for at kunne varetage stillingen. Derudover er du vedholdende og kan agere professionelt og serviceminded i en travl hverdag.

Løn

Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sektionschef for Forretningsudvikling Flemming Højskov Andersen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Teknik, Vasbygade 10København SV2019-11-08T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Field Manager hos Analyseinstituttet Wilke

WILKE MARKEDSANALYSE A/S

København K
Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig! Hvad tilbyder vi? Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Projektleder til anskaffelse af fællesstatsligt tilskudssystem

Moderniseringsstyrelsen

København K
Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske ...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Projektleder til digital udvikling og agil styring

Arbejdstilsynet

København Ø
Har du teknologisk flair, blik for brugerne og god forretningsforståelse? Vil du være med til at præge retningen for digital udvikling og sætte dine kompetencer i spil sammen med dygtige kolleger? Så har vi en stilling til dig i Kontor for Digitalis...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Erfaren projektleder til større udviklingsprojekter ved Institut for Læreruddannelse

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder. Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Projektleder til forretningsprojekter

Banedanmark, Teknik, Vasbygade 10

København SV
Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter? Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi ho...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019