Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

LEANDISPONENT / LAGER

Bahne i Hellerup søger en dygtig og erfaren leandisponent snarest muligt.

 

Butikken i Hellerup er i en rivende udvikling, og vi har brug for en stærk mand/kvinde, som kan varetage alle opgaver på vores lager.

 

Dine arbejdsopgaver vil omfatte supplering af varer, reklamationer, vedligeholdelse af sortiment, vareoptælling og opfyldning af varer, ligesom du får ansvaret for lagerdelen. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med både butiksarbejde, lagerarbejde og løbende disponering af varer inden for isenkram og design.

 

Vi ser dig som en struktureret leandisponent. Et ordensmenneske - og gerne en humørfyldt teamplayer, der har styr på sit ansvarsområde.

 

Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) mærket ”Hellerup” sendes til aol2@bahne.dk hurtigst muligt.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

 

 

Hellerup, Waterfront Shoppingcenter, Philip Heymans Alle 17, 2900 Hellerup, www.bahne.dk

 

Bahne er en kapitalkæde med 19 store livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.

 Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Keep it Simple, Præstation og Glæde.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791218Phoenix-a825820a12018-04-10T21:00:20.280LEANDISPONENT / LAGER

Bahne i Hellerup søger en dygtig og erfaren leandisponent snarest muligt.

 

Butikken i Hellerup er i en rivende udvikling, og vi har brug for en stærk mand/kvinde, som kan varetage alle opgaver på vores lager.

 

Dine arbejdsopgaver vil omfatte supplering af varer, reklamationer, vedligeholdelse af sortiment, vareoptælling og opfyldning af varer, ligesom du får ansvaret for lagerdelen. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med både butiksarbejde, lagerarbejde og løbende disponering af varer inden for isenkram og design.

 

Vi ser dig som en struktureret leandisponent. Et ordensmenneske - og gerne en humørfyldt teamplayer, der har styr på sit ansvarsområde.

 

Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) mærket ”Hellerup” sendes til aol2@bahne.dk hurtigst muligt.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

 

 

Hellerup, Waterfront Shoppingcenter, Philip Heymans Alle 17, 2900 Hellerup, www.bahne.dk

 

Bahne er en kapitalkæde med 19 store livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.

 Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Keep it Simple, Præstation og Glæde.

 

2018-04-24T20:02:49.093 Bahne i Hellerup søger en dygtig og erfaren leandisponent snarest muligt. Butikken i Hellerup er i en rivende udvikling, og vi har brug for en stærk mand kvinde, som kan varetage alle opgaver på vores lager. Dine arbejdsopgaver vil omfatte supplering af varer, reklamationer, vedligeholdelse af sortiment, vareoptælling og opfyldning af varer, ligesom du får ansvaret for lagerdelen. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med både butiksarbejde, lagerarbejde og løbende disponering af varer inden for isenkram og design. Vi ser dig som en struktureret leandisponent. Et ordensmenneske - og gerne en humørfyldt teamplayer, der har styr på sit ansvarsområde. Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF og gerne med foto) mærket Hellerup sendes til aol2@bahne.dk hurtigst muligt. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Hellerup, Waterfront Shoppingcenter, Philip Heymans Alle 17, 2900 Hellerup, www.bahne.dk Bahne er en kapitalkæde med 19 store livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Teamwork, rlighed, Keep it Simple, Præstation og Glæde.11Jobneta825820a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3211903BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center11Kalvebod Brygge 591560København VDKDanmark0
aol2@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent552896JobNet48073441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a825820ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a825820ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a825820a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a825820a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/3.jpgEr du den nye Lagerforvalter i BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center?12008001Dansk3Læse/ tale413111Lagerforvalter28Industri354284526Annette Olssonaol2@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark329961200Lagerarbejder med Teamleder-potentiale, HvidovreRobot Til internationalt transport- og speditionsfirma i Hvidovre søger vi en lagermedarbejder med teamleder-potentiale til dagsarbejde inden for lager- og terminalområdet til længerevarende vikariat, med mulighed for fastansættelse. Opgaverne består i at være lagermedarbejder og stedfortrædende teamleder for et hold af medarbejdere på lagerhotel, med modtagelse og afsendelse af gods, splitning af paller, samt pakning, sortering og forsendelse af smågods, med brug af el-hest stabler, reach-truck og håndscanner. Samtidig med at du selv indgår i lagerarbejdet sikrer du at alle trækker i samme retning og afdelingens daglige opgaver bliver løst. Du går selv forrest og viser med dit eksempel hvordan arbejdet skal gøres hurtigt og effektivt. Truckkort er en betingelse, og praktisk erfaring med reach-truck og ledelse og koordination af mindre teams er en klar fordel. Gerne med erfaring fra lignede job. Vi forventer at du: har meget gode danskkundskaber, da instruktion gives på dansk båden mundtligt og skriftligt har en god fysik og ikke bange for at tage fat du kan lede igennem eksemple, ved at gå forrest og vise hvordan det skal gøres er ansvarsbevidst og mødestabil kan arbejde selvstændigt kan holde flere bolde i luften på en gang kan fremvise straffeattest er fleksibel og omstillingsparat på den korte bane kan fremvise et truckcertifikat (et krav) og gerne et kørekort til personbil eller traktor (ikke et krav) har erfaring med team-ledelse fra tidligere job eller fritidsbeskæftigelse. Du kommer til at arbejde på dagshold (typisk 8-16 eller 9-17), men i perioder kan skæve arbejdstider forekomme, derfor forventes en vis grad af fleksibilitet i jobbet. Ansættelsen sker indledningsvis som vikar hos Ekspres Vikar ApS. Vikariatet aftales fra uge til uge, og fra måned til måned. Vi tilbyder overenskomstmæssig løn i en velrenommeret virksomhed beliggende i Hvidovre. Bemærkninger til ansøgningen: Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse. Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede. Send venligst ansøgning via nedenstående weblink, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse. Ekspres Vikar ApS modtager og håndterer kun ansøgninger sendt elektronisk.

Til internationalt transport- og speditionsfirma i Hvidovre søger vi en lagermedarbejder med teamleder-potentiale til dagsarbejde inden for lager- og terminalområdet til længerevarende vikariat, med mulighed for fastansættelse.

Opgaverne består i at være lagermedarbejder og stedfortrædende teamleder for et hold af medarbejdere på lagerhotel, med modtagelse og afsendelse af gods, splitning af paller, samt pakning, sortering og forsendelse af smågods, med brug af el-hest/stabler, reach-truck og håndscanner. Samtidig med at du selv indgår i lagerarbejdet sikrer du at alle trækker i samme retning og afdelingens daglige opgaver bliver løst. Du går selv forrest og viser med dit eksempel hvordan arbejdet skal gøres hurtigt og effektivt.

Truckkort er en betingelse, og praktisk erfaring med reach-truck og ledelse og koordination af mindre teams er en klar fordel. Gerne med erfaring fra lignede job.

Vi forventer at du:

  • har meget gode danskkundskaber, da instruktion gives på dansk båden mundtligt og skriftligt
  • har en god fysik og ikke bange for at tage fat
  • du kan lede igennem eksemple, ved at gå forrest og vise hvordan det skal gøres
  • er ansvarsbevidst og mødestabil
  • kan arbejde selvstændigt
  • kan holde flere bolde i luften på en gang
  • kan fremvise straffeattest
  • er fleksibel og omstillingsparat på den korte bane
  • kan fremvise et truckcertifikat (et krav) og gerne et kørekort til personbil eller traktor (ikke et krav)
  • har erfaring med team-ledelse fra tidligere job eller fritidsbeskæftigelse.

 

Du kommer til at arbejde på dagshold (typisk 8-16 eller 9-17), men i perioder kan skæve arbejdstider forekomme, derfor forventes en vis grad af fleksibilitet i jobbet. Ansættelsen sker indledningsvis som vikar hos Ekspres Vikar ApS. Vikariatet aftales fra uge til uge, og fra måned til måned.

Vi tilbyder overenskomstmæssig løn i en velrenommeret virksomhed beliggende i Hvidovre.

Bemærkninger til ansøgningen: Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse. 
Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede.  Send venligst ansøgning via nedenstående weblink, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse. Ekspres Vikar ApS modtager og håndterer kun ansøgninger sendt elektronisk.

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.Rødovre2019-02-15T00:00:002019-02-28T00:00:00
329949674Lageransvarlig til Koncern ITRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Vil du have ansvaret for, at lageret fungerer effektivt og professionelt, og har du styr på tingene, når de skal bruges, er dette jobbet for dig.Om jobbet Som lageransvarlig har du overblikket over lageret, hvor du koordinere bestillinger og leveringer af kabler og strømstik samt opretholder lagerkapaciteten.Det er dig, der står for modtagelsen af varebestillingerne, hvor du sørger for at kvalitetssikre leveringerne og løbende holder orden. Du arbejder selvstændigt på lageret, hvor du står for varebestillinger via it-systemer. I det daglige er dine samarbejdspartnere de serverrumsansvarlige og kollegaer i netværksgrupperne.Derudover foretager du statusoptælling af lageret og sørger for at registre dette, så opgaverne løses og dokumenteres efter gældende regler og standarder i dansk politi. Når det er nødvendigt, står du for udskiftning af gammelt it-udstyr.Jobbet er fysisk, så du skal være indstillet på, at du skal op og ned ad trapper, hvor du praktisk skal gå til hånde i vores serverrum. Du skal eksempelvis hænge firewalls op og stå for udførelsen af kablingerne. Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 19 kompetente og engagerede medarbejdere med forskellige tekniske baggrunde. I sektionen har vi en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen.Din kompetencerVi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund eksempelvis som elektriker, erfaring fra et lager eller lignende. Du har den grundlæggende indsigt og erfaring med lagerstyring, hvor du med din struktur og planlægningsevne har overblik over lagerbeholdningen.Som lageransvarlig er du vant til at arbejde i forskellige it-systemer, hvor erfaring med vores faktureringssystem IndFak vil være en fordel.Som person har du en god ordenssans og håndværksmæssig snilde. Du er ikke bange for at tage fat og sidst men ikke mindst er du serviceminded og har godt humør. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre. KontaktHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde generel information om politiet og politiet som arbejdsplads på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Vi foretrækker, at du oploader dokumenterne i pdf-format.Vi forventer at afholde samtaler den 28. februar 2019.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Koncern ITRigspolitiet, der politiets øverste myndighed,har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse samt politiet i Grønland og på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.Ca. 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets ca. 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd, og sikrer, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og et Ledelsessekretariat.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Vil du have ansvaret for, at lageret fungerer effektivt og professionelt, og har du styr på tingene, når de skal bruges, er dette jobbet for dig.

Om jobbet
Som lageransvarlig har du overblikket over lageret, hvor du koordinere bestillinger og leveringer af kabler og strømstik samt opretholder lagerkapaciteten.
Det er dig, der står for modtagelsen af varebestillingerne, hvor du sørger for at kvalitetssikre leveringerne og løbende holder orden.
Du arbejder selvstændigt på lageret, hvor du står for varebestillinger via it-systemer.
I det daglige er dine samarbejdspartnere de serverrumsansvarlige og kollegaer i netværksgrupperne.

Derudover foretager du statusoptælling af lageret og sørger for at registre dette, så opgaverne løses og dokumenteres efter gældende regler og standarder i dansk politi. Når det er nødvendigt, står du for udskiftning af gammelt it-udstyr.

Jobbet er fysisk, så du skal være indstillet på, at du skal op og ned ad trapper, hvor du praktisk skal gå til hånde i vores serverrum. Du skal eksempelvis hænge firewalls op og stå for udførelsen af kablingerne.

Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 19 kompetente og engagerede medarbejdere med forskellige tekniske baggrunde. I sektionen har vi en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen.

Din kompetencer
Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund eksempelvis som elektriker, erfaring fra et lager eller lignende.

Du har den grundlæggende indsigt og erfaring med lagerstyring, hvor du med din struktur og planlægningsevne har overblik over lagerbeholdningen.
Som lageransvarlig er du vant til at arbejde i forskellige it-systemer, hvor erfaring med vores faktureringssystem IndFak vil være en fordel.

Som person har du en god ordenssans og håndværksmæssig snilde. Du er ikke bange for at tage fat og sidst men ikke mindst er du serviceminded og har godt humør.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde generel information om politiet og politiet som arbejdsplads på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Vi foretrækker, at du oploader dokumenterne i pdf-format.

Vi forventer at afholde samtaler den 28. februar 2019.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Koncern IT
Rigspolitiet, der politiets øverste myndighed,har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse samt politiet i Grønland og på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.
Ca. 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets ca. 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd, og sikrer, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og et Ledelsessekretariat.

 

Koncern ITHvidovre2019-01-28T00:00:002019-02-28T00:00:00
329947054Lagermedarbejder til weekendhold hos Coop.dk MAD i Vallensbæk - Hurtig opstartRobot Er du på udkig efter et weekendjob, og kan du starte med det samme? Så har vi jobbet til dig hos Coop.dk MAD i Vallensbæk. Jobbet Du vil primært arbejde i Coop.dk MADs køleafdeling, men også arbejde i deres tør- samt frugt grøntafdeling. Vi ansætter løbende og ansættelsen varer på ubestemt tid. Du vil få ansvaret for at plukke og pakke måltidskasser, som travle danskere hver dag køber på nettet. Da der er meget travlt hver lørdag og søndag ser vi gerne, at du kan arbejde de fleste af disse dage. Coop.dk MAD har mange dygtige ansatte, som i det daglige er med til at skabe en hyggelig arbejdsdag. Jobbet er fysisk krævende, da du går og står meget på dine vagter. Din Profil Vi søger dig, der godt kan lide et aktivt arbejde og møder dine kollegaer med højt humør. Derudover forventer vi, at du: Kan komme til oplæring i 3 x dage Er omstillingsparat og har mod på at lære noget nyt Arbejder effektivt og er god til at sætte dig ind i nye opgaver Er en smilende person, der kan være med til at opretholde det gode og sociale arbejdsmiljø Ansøgning Du bedes i ansøgningsfeltet skrive kort om dig selv, hvilken arbejdserfaring du har, og hvorfor du søger netop denne stilling. Derudover bedes du nævne i din ansøgning, hvordan du vil komme frem til arbejdspladsen, da det kan være besværligt ift. offentlig transport. Arbejdstider og løn Vagterne ligger lørdag og søndag i tidsrummet kl. 06:00-15:00. Du skal kunne arbejde disse 2 dage hver uge eller hver anden uge. På sigt kan der være mulighed for at arbejde flere timer på en vagt. Der vil være mulighed for at få tilkaldevagter mandag-fredag, hvis man gerne vil have vagter i hverdagene. Opstart er hurtigst muligt og skal være 3 x sammenhængende dage og kan planlægges følgende dage i (Mandag-onsdag (07.00-16.00), Torsdag-lørdag (06.00-16.00) eller Fredag-søndag (06.00-15.00)). Basistimelønnen er 118,51 kr. pr. time. Om søndagen er der et tillæg på 51,95 kr. pr. time. Efter 3 måneder optjenes også pension. Det første år du er ansat gennem Moment, får du dog i dette vikariat det arbejdsgiverbetalte pensionsbidrag udbetalt, som et tillæg til din løn. Efter 3 måneder er din beregnede timeløn inkl. bl.a. udbetalt pension og andre overenskomstmæssige tillæg derfor minimum 127,41 kr. pr. time.

Er du på udkig efter et weekendjob, og kan du starte med det samme? Så har vi jobbet til dig hos Coop.dk MAD i Vallensbæk.

 

Jobbet

Du vil primært arbejde i Coop.dk MADs køleafdeling, men også arbejde i deres tør- samt frugt/grøntafdeling. Vi ansætter løbende og ansættelsen varer på ubestemt tid.

Du vil få ansvaret for at plukke og pakke måltidskasser, som travle danskere hver dag køber på nettet. Da der er meget travlt hver lørdag og søndag ser vi gerne, at du kan arbejde de fleste af disse dage. Coop.dk MAD har mange dygtige ansatte, som i det daglige er med til at skabe en hyggelig arbejdsdag. Jobbet er fysisk krævende, da du går og står meget på dine vagter.

Din Profil

Vi søger dig, der godt kan lide et aktivt arbejde og møder dine kollegaer med højt humør.

Derudover forventer vi, at du:

  • Kan komme til oplæring i 3 x dage
  • Er omstillingsparat og har mod på at lære noget nyt
  • Arbejder effektivt og er god til at sætte dig ind i nye opgaver
  • Er en smilende person, der kan være med til at opretholde det gode og sociale arbejdsmiljø

 

Ansøgning

Du bedes i ansøgningsfeltet skrive kort om dig selv, hvilken arbejdserfaring du har, og hvorfor du søger netop denne stilling. Derudover bedes du nævne i din ansøgning, hvordan du vil komme frem til arbejdspladsen, da det kan være besværligt ift. offentlig transport. 

Arbejdstider og løn

Vagterne ligger lørdag og søndag i tidsrummet kl. 06:00-15:00. Du skal kunne arbejde disse 2 dage hver uge eller hver anden uge. På sigt kan der være mulighed for at arbejde flere timer på en vagt. Der vil være mulighed for at få tilkaldevagter mandag-fredag, hvis man gerne vil have vagter i hverdagene.

Opstart er hurtigst muligt og skal være 3 x sammenhængende dage og kan planlægges følgende dage i (Mandag-onsdag (07.00-16.00), Torsdag-lørdag (06.00-16.00) eller Fredag-søndag (06.00-15.00)).

Basistimelønnen er 118,51 kr. pr. time. Om søndagen er der et tillæg på 51,95 kr. pr. time. Efter 3 måneder optjenes også pension. Det første år du er ansat gennem Moment, får du dog i dette vikariat det arbejdsgiverbetalte pensionsbidrag udbetalt, som et tillæg til din løn. Efter 3 måneder er din beregnede timeløn inkl. bl.a. udbetalt pension og andre overenskomstmæssige tillæg derfor minimum 127,41 kr. pr. time.

  

MOMENT A/SKøbenhavn V2019-01-24T00:00:002019-03-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lagerarbejder med Teamleder-potentiale, Hvidovre

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.

Rødovre
Til internationalt transport- og speditionsfirma i Hvidovre søger vi en lagermedarbejder med teamleder-potentiale til dagsarbejde inden for lager- og terminalområdet til længerevarende vikariat, med mulighed for fastansættelse. Opgaverne består i at...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Lageransvarlig til Koncern IT

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Vil du have ansvaret for, at lageret fungerer effektivt og professionelt, og har du styr på tingene, når de skal bruges, er dette jobbet for dig.Om jobbet Som lageransvarlig har du overblikket over lageret, hvor du...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Lagermedarbejder til weekendhold hos Coop.dk MAD i Vallensbæk - Hurtig opstart

MOMENT A/S

København V
Er du på udkig efter et weekendjob, og kan du starte med det samme? Så har vi jobbet til dig hos Coop.dk MAD i Vallensbæk. Jobbet Du vil primært arbejde i Coop.dk MADs køleafdeling, men også arbejde i deres tør- samt frugt grøntafdeling. Vi ansætter...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:21. marts 2019