Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Learnmark Horsens søger en ejendomsserviceteknikerelev

Som ejendomsserviceteknikerelev deltager du i driften og vedligeholdelse af bygninger, udearealer, vand- og varmeanlæg, affaldshåndtering, håndværkerkontakt og sidst men ikke mindst, så skal du kunne omgås medarbejdere, elever og kursister med en positiv og konstruktiv tilgang. Uddannelsen veksler mellem skole- og praktikperioder.

SERVICEAFDELINGEN

Du ansættes i Serviceafdelingen på Learnmark Horsens. Serviceafdelingen er en organisation med bred berøringsflade, og vi lægger stor vægt på, at vores ansatte er servicemindede, udadvendte og bevidste om at yde en god og effektiv indsats over for elever, kursister og samarbejdspartnere.

UNDER UDDANNELSEN BLIVER DU OPLÆRT I:

  • at få et bredt kendskab til mange håndværk og selv lære at foretage mindre reparationer og vedligeholdelsesopgaver
  • at passe og vedligeholde udearealer, grønne områder m.v.
  • at håndtere affald m.v.
  • at tilkalde håndværkere, når det er nødvendigt
  • AV/IT-udstyr/opsætning
  • alarmanlæg
  • varme og ventilation

VI FORVENTER, AT DU

  • har bestået grundforløb 2 (GF2) på ejendomsservicetekniker-uddannelsen                                            
  • er en m/k med lyst til at tage fat på en håndværksmæssig uddannelse
  • er i fysisk god form
  • har en åben og positiv indstilling til alle kolleger, elever og kursister
  • har flair for service og gode menneskekundskaber
  • har stor ansvarlighed, psykisk robusthed og humoristisk sans
  • har kørekort

ANSÆTTELSE

  • Tiltrædelse 1. januar 2020, eller efter aftale
  • Ansøgninger vil blive læst og behandlet løbende
  • Løn i henhold til overenskomst for ejendomsservice
  • Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330098972Phoenix-c6b4214212019-10-02T00:00:00Learnmark Horsens søger en ejendomsserviceteknikerelev

Som ejendomsserviceteknikerelev deltager du i driften og vedligeholdelse af bygninger, udearealer, vand- og varmeanlæg, affaldshåndtering, håndværkerkontakt og sidst men ikke mindst, så skal du kunne omgås medarbejdere, elever og kursister med en positiv og konstruktiv tilgang. Uddannelsen veksler mellem skole- og praktikperioder.

SERVICEAFDELINGEN

Du ansættes i Serviceafdelingen på Learnmark Horsens. Serviceafdelingen er en organisation med bred berøringsflade, og vi lægger stor vægt på, at vores ansatte er servicemindede, udadvendte og bevidste om at yde en god og effektiv indsats over for elever, kursister og samarbejdspartnere.

UNDER UDDANNELSEN BLIVER DU OPLÆRT I:

  • at få et bredt kendskab til mange håndværk og selv lære at foretage mindre reparationer og vedligeholdelsesopgaver
  • at passe og vedligeholde udearealer, grønne områder m.v.
  • at håndtere affald m.v.
  • at tilkalde håndværkere, når det er nødvendigt
  • AV/IT-udstyr/opsætning
  • alarmanlæg
  • varme og ventilation

VI FORVENTER, AT DU

  • har bestået grundforløb 2 (GF2) på ejendomsservicetekniker-uddannelsen                                            
  • er en m/k med lyst til at tage fat på en håndværksmæssig uddannelse
  • er i fysisk god form
  • har en åben og positiv indstilling til alle kolleger, elever og kursister
  • har flair for service og gode menneskekundskaber
  • har stor ansvarlighed, psykisk robusthed og humoristisk sans
  • har kørekort

ANSÆTTELSE

  • Tiltrædelse 1. januar 2020, eller efter aftale
  • Ansøgninger vil blive læst og behandlet løbende
  • Løn i henhold til overenskomst for ejendomsservice
  • Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

 

2019-11-23T00:51:41.240 Som ejendomsserviceteknikerelev deltager du i driften og vedligeholdelse af bygninger, udearealer, vand- og varmeanlæg, affaldshåndtering, håndværkerkontakt og sidst men ikke mindst, så skal du kunne omgås medarbejdere, elever og kursister med en positiv og konstruktiv tilgang. Uddannelsen veksler mellem skole- og praktikperioder. SERVICEAFDELINGEN Du ansættes i Serviceafdelingen på Learnmark Horsens. Serviceafdelingen er en organisation med bred berøringsflade, og vi lægger stor vægt på, at vores ansatte er servicemindede, udadvendte og bevidste om at yde en god og effektiv indsats over for elever, kursister og samarbejdspartnere. UNDER UDDANNELSEN BLIVER DU OPLÆRT I: at få et bredt kendskab til mange håndværk og selv lære at foretage mindre reparationer og vedligeholdelsesopgaver at passe og vedligeholde udearealer, grønne områder m.v. at håndtere affald m.v. at tilkalde håndværkere, når det er nødvendigt AV IT-udstyr opsætning alarmanlæg varme og ventilation VI FORVENTER, AT DU har bestået grundforløb 2 (GF2) på ejendomsservicetekniker-uddannelsen er en m k med lyst til at tage fat på en håndværksmæssig uddannelse er i fysisk god form har en åben og positiv indstilling til alle kolleger, elever og kursister har flair for service og gode menneskekundskaber har stor ansvarlighed, psykisk robusthed og humoristisk sans har kørekort ANSÆTTELSE Tiltrædelse 1. januar 2020, eller efter aftale Ansøgninger vil blive læst og behandlet løbende Løn i henhold til overenskomst for ejendomsservice Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.11jobnetc6b42142100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-22T00:00:000000https://learnmark.easycruit.com/vacancy/2382367/182301?iso=dk0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3623343Learnmark Horsens11Stadionsvej 28700HorsensDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset830828JobNet5051085505108510030-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6b42142https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6b42142https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6b42142&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6b42142&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/3.jpgLearnmark Horsens søger en ejendomsserviceteknikerelev12008001Dansk3Læse/ tale311928Servicetekniker28Industri362953597noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330137838Ejendomsservicetekniker til EjendomscentretBasic Ejendomscentret søger kompetent ejendomsservicetekniker eller person med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunal ejendomsportefølje.Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af vores bl.a. skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse. Ejendomscentret har en helt centralt andel af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimere brugen af kommunens ca. 400.000 m bygninger. Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 18 medarbejdere i den administrative del og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del, Ejendomsservice. I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdsopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave, som er: Tag og fag på alle kommunale bygningerne. De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energioptimering Udenomsarealer, herunder inventar (legepladsudstyr).I Ejendomsservice vil dine arbejdsopgaver ligge bredt fordelt inden for de tre ovenstående områder. Men vi har i Ejendomsservice særlig fokus på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne vil høre om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. Din dagligdag vil være omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus. Vi løser alle opgaver på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i et konstruktiv samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner. Du skal være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, men også at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt. Din personprofil afspejler, at du brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelsesopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver. kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team. forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer, er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden. er serviceorienteret og forstår behovet herfor, og at du kan kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for. har IT kendskab og behersker Officepakken på brugerniveau og gerne erfaring med andre IT- værktøjer. I Ejendomsservice finder du gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team med at løse de mange opgaver, som vi bliver stillet overfor og har ansvaret for. en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse. kolleger der ligesom dig, brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikre bedst mulig resultat i en effektiv hverdag. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation. Kontaktperson for yderligere oplysninger:Du er velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen. Ansøgningsfrist: Mandag 6. januar 2020. Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i løbet af januar og at stillingen ønskes besat snarest muligt herefter.Ejendomscentret søger kompetent ejendomsservicetekniker eller person med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunal ejendomsportefølje.

Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune – Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af vores bl.a. skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse. Ejendomscentret har en helt centralt andel af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimere brugen af kommunens ca. 400.000 m² bygninger.
 
Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 18 medarbejdere i den administrative del og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del, Ejendomsservice.
 
I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdsopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave, som er:
  • Tag og fag på alle kommunale bygningerne.
  • De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energioptimering
  • Udenomsarealer, herunder inventar (legepladsudstyr).
    I Ejendomsservice vil dine arbejdsopgaver ligge bredt fordelt inden for de tre ovenstående områder. Men vi har i Ejendomsservice særlig fokus på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne vil høre om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. 
 
Din dagligdag vil være omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus.
 
Vi løser alle opgaver på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i et konstruktiv samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner.
 
Du skal være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, men også at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt.
 
Din personprofil afspejler, at du
  • brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelsesopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver.
  • kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team.
  • forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer, er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden.
  • er serviceorienteret og forstår behovet herfor, og at du kan kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for.
  • har IT kendskab og behersker ”Officepakken” på brugerniveau og gerne erfaring med andre IT- værktøjer.
 
I Ejendomsservice finder du
  • gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team med at løse de mange opgaver, som vi bliver stillet overfor og har ansvaret for.
  • en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse.
  • kolleger der ligesom dig, brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikre bedst mulig resultat i en effektiv hverdag.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
  • Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
 
Kontaktperson for yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at kontakte leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605/ 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.
 
Ansøgningsfrist: 
Mandag 6. januar 2020.
 
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i løbet af januar og at stillingen ønskes besat snarest muligt herefter.                  
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEjendomscentretHorsens2019-12-10T16:07:09.1572020-01-06T00:00:00
330137830Ejendomsserviceteknikerelev til EjendomscentretBasic Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker og kunne du tænke dig at arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer og tekniske installationer? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev.Ejendomscentrets kerneopgaver er: Vedligehold af de kommunale bygninger og de tilhørende tekniske installationer og anlæg samt udenomsarealer, herunder det grønne og legepladsinventar. Ejendomscentret består af i alt 33 medarbejdere, fordelt med 18 medarbejdere i den administrative del på rådhuset og pt.15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende enhed - Ejendomsservice.Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.Hverdag med mange udfordringerSom ejendomsserviceteknikerelev vil dine arbejdsopgaver ligge bredt fordelt inden for de tre følgende områder: Tag og fag på alle de kommunale bygninger. De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energioptimering. Udenomsarealer, herunder inventar (legepladsudstyr). Din dagligdag vil være omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Vi løser alle opgaver på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i et konstruktiv samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner. Du skal være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, og at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt.KvalifikationerDu er god til at arbejde med dine hænder og kan godt lide at arbejde med håndværkeropgaver.Endvidere lægger vi vægt på, at du er ansvarsbevidst og engageret. er serviceminded. har en positiv indstilling og et godt humør. er struktureret og kan planlægge dit eget arbejde. er mødestabil og fleksibel. har kørekort til personbil. Det er endvidere nødvendigt, at du opfylder kravene for at blive optaget på hovedforløbet som ejendomsservicetekniker på erhvervsuddannelsen (bestået grund modul 2) - Kontakt evt. relevant uddannelsesinstitution, hvis du er i tvivl om du opfylder kravene.Løn- og ansættelsesvilkår 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Ejendomscentrets afdelingschef Mogens Wase Hansen på tlf. 76292601 eller leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605. Ansøgningsfrist og ansættelsessamtalerAnsøgningsfrist: Mandag den 6. januar 2020.Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker og kunne du tænke dig at arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer og tekniske installationer? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev.

Ejendomscentrets kerneopgaver er:
  • Vedligehold af de kommunale bygninger og de tilhørende tekniske installationer og anlæg samt udenomsarealer, herunder det grønne og legepladsinventar.
Ejendomscentret består af i alt 33 medarbejdere, fordelt med 18 medarbejdere i den administrative del på rådhuset og pt.15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende enhed - Ejendomsservice.

Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.

Hverdag med mange udfordringer
Som ejendomsserviceteknikerelev vil dine arbejdsopgaver ligge bredt fordelt inden for de tre følgende områder:
  • Tag og fag på alle de kommunale bygninger.
  • De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energioptimering.
  • Udenomsarealer, herunder inventar (legepladsudstyr).
Din dagligdag vil være omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger.
 
Vi løser alle opgaver på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i et konstruktiv samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner.
 
Du skal være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, og at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt.

Kvalifikationer
Du er god til at arbejde med dine hænder og kan godt lide at arbejde med håndværkeropgaver.

Endvidere lægger vi vægt på, at du  
  • er ansvarsbevidst og engageret.
  • er serviceminded.
  • har en positiv indstilling og et godt humør.
  • er struktureret og kan planlægge dit eget arbejde.
  • er mødestabil og fleksibel.
  • har kørekort til personbil.
Det er endvidere nødvendigt, at du opfylder kravene for at blive optaget på hovedforløbet som ejendomsservicetekniker på erhvervsuddannelsen (bestået grund modul 2) -  Kontakt evt. relevant uddannelsesinstitution, hvis du er i tvivl om du opfylder kravene.

Løn- og ansættelsesvilkår
  • 37 timer om ugen.
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
  • Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Ejendomscentrets afdelingschef Mogens Wase Hansen på tlf.  76292601 eller leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605.
 
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgningsfrist:  Mandag den 6. januar 2020.

Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEjendomscentretHorsens2019-12-10T16:06:45.5632020-01-06T00:00:00
330138004Servicetekniker til vandbehandlingsanlægBasic Trives du i et selvstændigt job med tekniske udfordringer? Er du løsningsorienteret med sans for fejlfinding, servicering og vedligehold på tekniske anlæg? Så er det dig, vi leder efter til stillingen som servicetekniker til vandbehandlingsanlæg hos Processing Danmark. Processing Processing er en toneangivende aktør med over 40 års erfaring i vandbehandling. Virksomheden er repræsenteret og aktiv i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Processing indgik i januar 2019 i EnviroChemies virksomhedsstruktur og styrker herved yderligere positionen som Nordens største leverandør til vandbehandling i offentlige svømmebade, med Industri, Proces og Lab medical. I EnviroChemie-strukturen er vi nu cirka 800 ansatte. Processing Danmark udvider og vi søger derfor 2 nye serviceteknikere til tiltrædelse hurtigst muligt. Jobbet Som servicetekniker hos Processing Danmark indgår du i et stærkt team af 7 medarbejdere. Dine opgaver vil foregå i hele Danmark og vil primært omhandle: Service på bestående tekniske anlæg Fejlfinding og -løsning på en række forskellige problemstillinger i teknikrummet Er du til projektarbejde, -findes muligheden Kvalifikationer Vi forestiller os at du: Er håndværker med god forståelse for procesteknik Er effektiv og løsningsorienteret Har sans for at give kunden en god oplevelse hver gang Er faglig stolt Har de grundlæggende IT-kundskaber i orden Som person forventer vi, at du: Er struktureret Er serviceorienteret Tager ejerskab på dine opgaver Kan du se dig selv, som en del af Processing Danmark, så send os din ansøgning, dit CV og eventuelle bilag på info@processing.dk Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores tekniske chef Jean Kristensen på jk@processing.dk, tlf.nr. 285 585 35. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Trives du i et selvstændigt job med tekniske udfordringer? Er du løsningsorienteret med sans for fejlfinding, servicering og vedligehold på tekniske anlæg? Så er det dig, vi leder efter til stillingen som servicetekniker til vandbehandlingsanlæg hos Processing Danmark.

Processing

Processing er en toneangivende aktør med over 40 års erfaring i vandbehandling. Virksomheden er repræsenteret og aktiv i Sverige, Norge, Danmark og Finland. 

Processing indgik i januar 2019 i EnviroChemies virksomhedsstruktur og styrker herved yderligere positionen som Nordens største leverandør til vandbehandling i offentlige svømmebade, med Industri, Proces og Lab/medical.  I EnviroChemie-strukturen er vi nu cirka 800 ansatte. 

Processing Danmark udvider og vi søger derfor 2 nye serviceteknikere til tiltrædelse hurtigst muligt.

Jobbet

Som servicetekniker hos Processing Danmark indgår du i et stærkt team af 7 medarbejdere. Dine opgaver vil foregå i hele Danmark og vil primært omhandle:

  • Service på bestående tekniske anlæg
  • Fejlfinding og -løsning på en række forskellige problemstillinger i teknikrummet
  • Er du til projektarbejde, -findes muligheden

Kvalifikationer

Vi forestiller os at du:

  • Er håndværker med god forståelse for procesteknik
  • Er effektiv og løsningsorienteret
  • Har sans for at give kunden en god oplevelse – hver gang
  • Er faglig stolt
  • Har de grundlæggende IT-kundskaber i orden

Som person forventer vi, at du:

  • Er struktureret
  • Er serviceorienteret
  • Tager ejerskab på dine opgaver            

Kan du se dig selv, som en del af Processing Danmark, så send os din ansøgning, dit CV og eventuelle bilag på info@processing.dk

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores tekniske chef Jean Kristensen på jk@processing.dk, tlf.nr. 285 585 35.


Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Processing Danmark A/SOdder2019-12-11T14:17:47.6372020-02-03T00:00:00
330136454Servicetekniker, letbanetogRobot Ønsker du at arbejde med tog hos en af Europas førende og mest fremgangsrige togproducenter? Så læs her: Stadler Service Denmark søger flere dygtige servicetekniker til afdelingen i Aarhus ved Aarhus Letbane. Som vores nye servicetekniker bliver du en del af Stadler Service Danmark, der er Danmarks eneste letbane vedligeholder. Hos os møder du mange kompetente kollegaer, som du kan sparre med. Der er gode muligheder for at udvikle sig inden for virksomheden. Om jobbet Du får ansvaret for at servicere letbane-kørertøjerne ved Aarhus Letbane. Opgaverne spænder bredt, og du får således en hverdag fyldt med spændende udfordringer. Hos os er der ikke to ens dage. Arbejdsopgaver består bl.a. af: Præventivt vedligehold. Korrigerende vedligehold. Opdatering af software. Fejlfinding på åbnende indmeldinger fra operatøren. Hvem er du? Har du erfaring med ovenstående arbejdsopgaver eller lignende opgaver, vil det være et plus, men det er dog ikke et krav. Derudover forventer vi, at du: Er uddannet elektriker eller mekaniker med kendskab til det elektriske. Har øje for hvad der er behov for. Træder til når der er travlt. Er kvalitetsbevidst, omhyggelig og systematisk i dit daglige arbejde. Har kørekort til bil. Her engelskkundskaber på et acceptabelt niveau. Vi tilbyder Et job med en høj grad af selvstændighed, en spændende hverdag og afvekslende arbejdsopgaver. Du bliver en del af vores serviceafdeling i Aarhus, hvor du får 9 gode kollegaer, der er med til at skabe den gode stemning og holdånd, som kendetegner afdelingen. Vi har desuden en lokal personaleforening, hvor du har mulighed for at komme med til diverse sociale arrangementer. Løn efter overenskomst samt kvalifikationer. Ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, så er du velkommen til at kontakte servicechefen Martin Gomez på telefon 45 53 74 03 07 mellem 09.00 og 15.00 mandag fredag, dog ikke mellem d. 20. December 2019 og 6. Januar 2020,eller e-mail Martin.Gomez@stadlerrail.com og tage en uformel snak. Skriv venligst Servicetekniker i emnefeltet. Tiltrædelse : Snarest muligt

Ønsker du at arbejde med tog hos en af Europas førende og mest fremgangsrige togproducenter? Så læs her:

Stadler Service Denmark søger flere dygtige servicetekniker til afdelingen i Aarhus ved Aarhus Letbane.

Som vores nye servicetekniker bliver du en del af Stadler Service Danmark, der er Danmarks eneste letbane vedligeholder. Hos os møder du mange kompetente kollegaer, som du kan sparre med. Der er gode muligheder for at udvikle sig inden for virksomheden.

Om jobbet
Du får ansvaret for at servicere letbane-kørertøjerne ved Aarhus Letbane. Opgaverne spænder bredt, og du får således en hverdag fyldt med spændende udfordringer. Hos os er der ikke to ens dage.

Arbejdsopgaver består bl.a. af:

  • Præventivt vedligehold.
  • Korrigerende vedligehold.
  • Opdatering af software.
  • Fejlfinding på åbnende indmeldinger fra operatøren.

Hvem er du?
Har du erfaring med ovenstående arbejdsopgaver eller lignende opgaver, vil det være et plus, men det er dog ikke et krav.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er uddannet elektriker eller mekaniker med kendskab til det elektriske.
  • Har øje for hvad der er behov for.
  • Træder til når der er travlt.
  • Er kvalitetsbevidst, omhyggelig og systematisk i dit daglige arbejde.
  • Har kørekort til bil.
  • Her engelskkundskaber på et acceptabelt niveau.

Vi tilbyder
Et job med en høj grad af selvstændighed, en spændende hverdag og afvekslende arbejdsopgaver. Du bliver en del af vores serviceafdeling i Aarhus, hvor du får 9 gode kollegaer, der er med til at skabe den gode stemning og holdånd, som kendetegner afdelingen.
Vi har desuden en lokal personaleforening, hvor du har mulighed for at komme med til diverse sociale arrangementer. Løn efter overenskomst samt kvalifikationer.

Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig, så er du velkommen til at kontakte servicechefen Martin Gomez på telefon +45 53 74 03 07 mellem 09.00 og 15.00 mandag – fredag, dog ikke mellem d. 20. December 2019 og 6. Januar 2020,eller e-mail Martin.Gomez@stadlerrail.com og tage en uformel snak. 

Skriv venligst ”Servicetekniker” i emnefeltet.

Tiltrædelse : Snarest muligt

Stadler Service Denmark ApSAarhus C2019-12-06T00:00:002020-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsservicetekniker til Ejendomscentret

Ejendomscentret

Horsens
Ejendomscentret søger kompetent ejendomsservicetekniker eller person med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunal ejendomsportefølje.Horsens Kommune er landets hurtigst vokse...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Ejendomsserviceteknikerelev til Ejendomscentret

Ejendomscentret

Horsens
Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker og kunne du tænke dig at arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer og tekniske installationer? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev.Ejendomscentrets kerneopgaver...
Indrykket:10. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Servicetekniker til vandbehandlingsanlæg

Processing Danmark A/S

Odder
Trives du i et selvstændigt job med tekniske udfordringer? Er du løsningsorienteret med sans for fejlfinding, servicering og vedligehold på tekniske anlæg? Så er det dig, vi leder efter til stillingen som servicetekniker til vandbehandlingsanlæg hos...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:3. februar 2020

Servicetekniker, letbanetog

Stadler Service Denmark ApS

Aarhus C
Ønsker du at arbejde med tog hos en af Europas førende og mest fremgangsrige togproducenter? Så læs her: Stadler Service Denmark søger flere dygtige servicetekniker til afdelingen i Aarhus ved Aarhus Letbane. Som vores nye servicetekniker bliver du ...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:29. januar 2020