Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledelse af skatte- og momsspecialister

Kan du motivere dine medarbejdere til at yde deres bedste og samtidig have stort fokus på at sikre, at I som enhed når målene? Kan du håndtere balancen mellem at være myndighed og samtidig optræde med fokus på dialog og tillid i en hverdag, hvor både interne og eksterne interessenter ønsker noget fra dig? Så har du nu chancen for at påtage dig en rolle, hvor disse kompetencer er afgørende for din succes.      
 
Ledelse og drift 
Du vil få ansvaret for en driftsenhed i området Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for indsatsen inden for alle moms- og skattemæssige aspekter vedrørende små og mellemstore selskaber, fonde og foreninger, offentlige institutioner samt hovedaktionærer.  
Som funktionsleder får du det daglige driftsansvar for personale, ressourcer, udvikling samt planlægning, prioritering og styring i egen enhed.  
 
Små og mellemstore selskaber er et nyetableret område, og du får en vigtig opgave i at lede medarbejderne igennem de kommende forandringer. Enheden er i dag er placeret i Middelfart og Odense, men skal fra 4. kvartal 2019 flyttes til Haderslev, og du vil derfor også have behov for at sætte fokus på rekruttering og on-boarding.  
 
Det er din opgave, at understøtte en effektiv opgavevaretagelse med høj kvalitet og samtidig være i stand til skabe sammenhæng mellem overordnede strategier og produktionens behov. Du kan omsætte strategier, politikker og mål til håndgribelige elementer, som medarbejderne kan arbejde målrettet efter.  
En vigtig rolle er endvidere, at du er sparringspartner for dine specialiserede medarbejdere i såvel faglige som processuelle spørgsmål.    
 
Du refererer til underdirektøren for Små og mellemstore selskaber, og du bliver del af en ledergruppe på 12 ledere, hvor du forventes at bidrage til sparring omkring den samlede opgaveløsning på området. 
 
Du forventes at bistå underdirektøren i den daglige kontakt til erhvervslivet, borgerne og pressen i forhold til sager inden for egen enhed, og dermed sikre, at Skattestyrelsen i enhver sammenhæng optræder ordentligt og korrekt.   
 
Solid ledelseserfaring med fokus på motivation og trivsel  
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse og baggrund kombineret med erfaring med ledelse. Det er afgørende for os, at du er engageret i ledelsesopgaven og formår at lede og inddrage en gruppe specialiserede medarbejdere i en omskiftelig hverdag. Du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt samtidig med, at du motiverer medarbejderne, så de hele tiden har forudsætningerne for at leve op til deres potentiale. Du understøtter medarbejdernes kompetenceudvikling og følger op på effekten af den.   
 
Du skal sikre fokus på og bidrage til stadig effektivisering af opgaver og processer, herunder også optimal brug af dine ressourcer i enheden. Du er god til at tilrettelægge og implementere arbejdsprocesser og til at holde fokus på dem. Du er helhedsorienteret og god til at samarbejde på tværs, således at interne og eksterne interessenter bliver inddraget rettidigt.   
 
Din nye arbejdsplads 
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du i høj grad har mulighed for at præge udviklingen, opgaver og driften. Vi sætter pris på at have et godt miljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid.   
 
Ansøgning og kontakt  
Send din ansøgning, cv og yderligere materiale via linket senest den 15. februar 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt underdirektør Annette Olesen på telefon 22 85 21 80.  
 
Samtalerne afholdes i København og påbegyndes snarest muligt efter udløbet af ansøgningsfristen. Der vil eventuelt i rekrutteringsforløbet indgå en personprofilanalyse og en logisk test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.  
 
Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Arbejdsstedet er indtil videre Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet  
 
Om Skattestyrelsen 
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. 
 
Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk ;
 
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747610Phoenix-c1ff280012018-01-25T20:08:31.250Ledelse af skatte- og momsspecialisterKan du motivere dine medarbejdere til at yde deres bedste og samtidig have stort fokus på at sikre, at I som enhed når målene? Kan du håndtere balancen mellem at være myndighed og samtidig optræde med fokus på dialog og tillid i en hverdag, hvor både interne og eksterne interessenter ønsker noget fra dig? Så har du nu chancen for at påtage dig en rolle, hvor disse kompetencer er afgørende for din succes.      
 
Ledelse og drift 
Du vil få ansvaret for en driftsenhed i området Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for indsatsen inden for alle moms- og skattemæssige aspekter vedrørende små og mellemstore selskaber, fonde og foreninger, offentlige institutioner samt hovedaktionærer.  
Som funktionsleder får du det daglige driftsansvar for personale, ressourcer, udvikling samt planlægning, prioritering og styring i egen enhed.  
 
Små og mellemstore selskaber er et nyetableret område, og du får en vigtig opgave i at lede medarbejderne igennem de kommende forandringer. Enheden er i dag er placeret i Middelfart og Odense, men skal fra 4. kvartal 2019 flyttes til Haderslev, og du vil derfor også have behov for at sætte fokus på rekruttering og on-boarding.  
 
Det er din opgave, at understøtte en effektiv opgavevaretagelse med høj kvalitet og samtidig være i stand til skabe sammenhæng mellem overordnede strategier og produktionens behov. Du kan omsætte strategier, politikker og mål til håndgribelige elementer, som medarbejderne kan arbejde målrettet efter.  
En vigtig rolle er endvidere, at du er sparringspartner for dine specialiserede medarbejdere i såvel faglige som processuelle spørgsmål.    
 
Du refererer til underdirektøren for Små og mellemstore selskaber, og du bliver del af en ledergruppe på 12 ledere, hvor du forventes at bidrage til sparring omkring den samlede opgaveløsning på området. 
 
Du forventes at bistå underdirektøren i den daglige kontakt til erhvervslivet, borgerne og pressen i forhold til sager inden for egen enhed, og dermed sikre, at Skattestyrelsen i enhver sammenhæng optræder ordentligt og korrekt.   
 
Solid ledelseserfaring med fokus på motivation og trivsel  
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse og baggrund kombineret med erfaring med ledelse. Det er afgørende for os, at du er engageret i ledelsesopgaven og formår at lede og inddrage en gruppe specialiserede medarbejdere i en omskiftelig hverdag. Du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt samtidig med, at du motiverer medarbejderne, så de hele tiden har forudsætningerne for at leve op til deres potentiale. Du understøtter medarbejdernes kompetenceudvikling og følger op på effekten af den.   
 
Du skal sikre fokus på og bidrage til stadig effektivisering af opgaver og processer, herunder også optimal brug af dine ressourcer i enheden. Du er god til at tilrettelægge og implementere arbejdsprocesser og til at holde fokus på dem. Du er helhedsorienteret og god til at samarbejde på tværs, således at interne og eksterne interessenter bliver inddraget rettidigt.   
 
Din nye arbejdsplads 
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du i høj grad har mulighed for at præge udviklingen, opgaver og driften. Vi sætter pris på at have et godt miljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid.   
 
Ansøgning og kontakt  
Send din ansøgning, cv og yderligere materiale via linket senest den 15. februar 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt underdirektør Annette Olesen på telefon 22 85 21 80.  
 
Samtalerne afholdes i København og påbegyndes snarest muligt efter udløbet af ansøgningsfristen. Der vil eventuelt i rekrutteringsforløbet indgå en personprofilanalyse og en logisk test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.  
 
Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Arbejdsstedet er indtil videre Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet  
 
Om Skattestyrelsen 
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. 
 
Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk ;
 
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
2018-02-16T00:56:03.363 Kan du motivere dine medarbejdere til at yde deres bedste og samtidig have stort fokus på at sikre, at I som enhed når målene? Kan du håndtere balancen mellem at være myndighed og samtidig optræde med fokus på dialog og tillid i en hverdag, hvor både interne og eksterne interessenter ønsker noget fra dig? Så har du nu chancen for at påtage dig en rolle, hvor disse kompetencer er afgørende for din succes. Ledelse og drift Du vil få ansvaret for en driftsenhed i området Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for indsatsen inden for alle moms- og skattemæssige aspekter vedrørende små og mellemstore selskaber, fonde og foreninger, offentlige institutioner samt hovedaktionærer. Som funktionsleder får du det daglige driftsansvar for personale, ressourcer, udvikling samt planlægning, prioritering og styring i egen enhed. Små og mellemstore selskaber er et nyetableret område, og du får en vigtig opgave i at lede medarbejderne igennem de kommende forandringer. Enheden er i dag er placeret i Middelfart og Odense, men skal fra 4. kvartal 2019 flyttes til Haderslev, og du vil derfor også have behov for at sætte fokus på rekruttering og on-boarding. Det er din opgave, at understøtte en effektiv opgavevaretagelse med høj kvalitet og samtidig være i stand til skabe sammenhæng mellem overordnede strategier og produktionens behov. Du kan omsætte strategier, politikker og mål til håndgribelige elementer, som medarbejderne kan arbejde målrettet efter. En vigtig rolle er endvidere, at du er sparringspartner for dine specialiserede medarbejdere i såvel faglige som processuelle spørgsmål. Du refererer til underdirektøren for Små og mellemstore selskaber, og du bliver del af en ledergruppe på 12 ledere, hvor du forventes at bidrage til sparring omkring den samlede opgaveløsning på området. Du forventes at bistå underdirektøren i den daglige kontakt til erhvervslivet, borgerne og pressen i forhold til sager inden for egen enhed, og dermed sikre, at Skattestyrelsen i enhver sammenhæng optræder ordentligt og korrekt. Solid ledelseserfaring med fokus på motivation og trivsel Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse og baggrund kombineret med erfaring med ledelse. Det er afgørende for os, at du er engageret i ledelsesopgaven og formår at lede og inddrage en gruppe specialiserede medarbejdere i en omskiftelig hverdag. Du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt samtidig med, at du motiverer medarbejderne, så de hele tiden har forudsætningerne for at leve op til deres potentiale. Du understøtter medarbejdernes kompetenceudvikling og følger op på effekten af den. Du skal sikre fokus på og bidrage til stadig effektivisering af opgaver og processer, herunder også optimal brug af dine ressourcer i enheden. Du er god til at tilrettelægge og implementere arbejdsprocesser og til at holde fokus på dem. Du er helhedsorienteret og god til at samarbejde på tværs, således at interne og eksterne interessenter bliver inddraget rettidigt. Din nye arbejdsplads Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du i høj grad har mulighed for at præge udviklingen, opgaver og driften. Vi sætter pris på at have et godt miljø både fagligt og socialt. Vi har travlt men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv og yderligere materiale via linket senest den 15. februar 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt underdirektør Annette Olesen på telefon 22 85 21 80. Samtalerne afholdes i København og påbegyndes snarest muligt efter udløbet af ansøgningsfristen. Der vil eventuelt i rekrutteringsforløbet indgå en personprofilanalyse og en logisk test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http: www.fra1til7.dk Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetc1ff2800100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110214&DepartmentId=8592&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3088014SKAT11Teglgårdsparken 195500MiddelfartDKDanmark155.499334609.72768560
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513119JobNet47501821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1ff2800https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1ff2800https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1ff2800&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1ff2800&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241915Kontorchef6Ledelse352515367importimport_c1ff2800DKDanmarkDKDanmarkda-DK