Ledelses- og organisationsudviklingskonsulent

Brænder du for effektfuld ledelses- og organisationsudvikling, og kan du se meningen med at bidrage til en kompleks vidensorganisation, hvor stærke og ambitiøse fagmiljøer skaber forskning og uddannelse i verdensklasse?

AU HR søger en erfaren kollega, der har lyst til at arbejde med forsknings- og administrative miljøer og støtte udviklingen af Aarhus Universitet gennem ledelsestræning og procesfacilitering.

Dine opgaver
Som ledelses- og organisationsudviklingskonsulent vil du komme til at løse en lang række forskellige opgaver i tæt samspil med ledelse, kollegaer og medarbejdere. Sammen skaber vi gode løsninger for Aarhus Universitet med en ambition om at understøtte en arbejdsplads, der skaber mest mulig værdi i forhold til universitetets kerneopgaver.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • At facilitere og formidle faglig viden på eksisterende og nye lederudviklingsforløb
  • At designe og gennemføre ledelsesteamudviklingsforløb
  • At facilitere workshops i og på tværs af enheder, eksempelvis strategiseminar og styrkelse af samarbejde og trivsel
  • Lederdialoger, ledersparring og ledertræning
  • Deltagelse i tværgående HR-projekter
  • Formidling og udarbejdelse af kommunikationsmateriale i forbindelse med udviklingsindsatser

Dine kompetencer
Du har en relevant, lang videregående uddannelse og kan dokumentere effektfulde resultater fra en lignende stilling i en større organisation. Det vil være en fordel, hvis du er vant til at arbejde i en politisk styret organisation. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med ledelse af digital transformation og bæredygtig organisationsudvikling.

Vi lægger vægt på, at du:
  • har en stærk organisationsforståelse og kan navigere på alle niveauer i organisationen
  • har erfaring med og er motiveret af at arbejde med grupper og stærke fagligheder
  • besidder stærke formidlingskompetencer som underviser, facilitator og som oplægsholder
  • kan formidle din viden mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • er rutineret i at afklare organisationens behov samt hviler i din konsulentfaglighed

Faglighed og samspil
Stillingen er placeret i AU HR, Udvikling og Arbejdsmiljø. Du vil få 15 kollegaer med forskellige fagligheder, som er placeret i Aarhus og Roskilde. Vi faciliterer uddannelses- og læringsaktiviteter inden for ledelses-, organisations- og medarbejderudvikling samt rådgiver og understøtter Aarhus Universitets samarbejds- og arbejdsmiljøorganer. For os er høj faglighed, engagement og et godt socialt miljø trædesten i vores dynamiske hverdag. Sammen med HR IT, HR Personalejura, HR Løn og de 4 fakulteters HR-afdelinger hjælper vi kollegaer på universitetet med at skabe velfungerende og gode arbejdspladser.

Læs mere om vores afdeling
Læs mere om AU HR
Læs mere om AU Administration

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer og til besættelse pr. 1. januar 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
22. oktober 2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093224Phoenix-50c7a06212019-09-20T00:00:00Ledelses- og organisationsudviklingskonsulentBrænder du for effektfuld ledelses- og organisationsudvikling, og kan du se meningen med at bidrage til en kompleks vidensorganisation, hvor stærke og ambitiøse fagmiljøer skaber forskning og uddannelse i verdensklasse?

AU HR søger en erfaren kollega, der har lyst til at arbejde med forsknings- og administrative miljøer og støtte udviklingen af Aarhus Universitet gennem ledelsestræning og procesfacilitering.

Dine opgaver
Som ledelses- og organisationsudviklingskonsulent vil du komme til at løse en lang række forskellige opgaver i tæt samspil med ledelse, kollegaer og medarbejdere. Sammen skaber vi gode løsninger for Aarhus Universitet med en ambition om at understøtte en arbejdsplads, der skaber mest mulig værdi i forhold til universitetets kerneopgaver.

Dine opgaver vil bl.a. være:
  • At facilitere og formidle faglig viden på eksisterende og nye lederudviklingsforløb
  • At designe og gennemføre ledelsesteamudviklingsforløb
  • At facilitere workshops i og på tværs af enheder, eksempelvis strategiseminar og styrkelse af samarbejde og trivsel
  • Lederdialoger, ledersparring og ledertræning
  • Deltagelse i tværgående HR-projekter
  • Formidling og udarbejdelse af kommunikationsmateriale i forbindelse med udviklingsindsatser

Dine kompetencer
Du har en relevant, lang videregående uddannelse og kan dokumentere effektfulde resultater fra en lignende stilling i en større organisation. Det vil være en fordel, hvis du er vant til at arbejde i en politisk styret organisation. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med ledelse af digital transformation og bæredygtig organisationsudvikling.

Vi lægger vægt på, at du:
  • har en stærk organisationsforståelse og kan navigere på alle niveauer i organisationen
  • har erfaring med og er motiveret af at arbejde med grupper og stærke fagligheder
  • besidder stærke formidlingskompetencer som underviser, facilitator og som oplægsholder
  • kan formidle din viden mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • er rutineret i at afklare organisationens behov samt hviler i din konsulentfaglighed

Faglighed og samspil
Stillingen er placeret i AU HR, Udvikling og Arbejdsmiljø. Du vil få 15 kollegaer med forskellige fagligheder, som er placeret i Aarhus og Roskilde. Vi faciliterer uddannelses- og læringsaktiviteter inden for ledelses-, organisations- og medarbejderudvikling samt rådgiver og understøtter Aarhus Universitets samarbejds- og arbejdsmiljøorganer. For os er høj faglighed, engagement og et godt socialt miljø trædesten i vores dynamiske hverdag. Sammen med HR IT, HR Personalejura, HR Løn og de 4 fakulteters HR-afdelinger hjælper vi kollegaer på universitetet med at skabe velfungerende og gode arbejdspladser.

Læs mere om vores afdeling
Læs mere om AU HR
Læs mere om AU Administration

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer og til besættelse pr. 1. januar 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
22. oktober 2019

 

Brænder du for effektfuld ledelses- og organisationsudvikling, og kan du se meningen med at bidrage til en kompleks vidensorganisation, hvor stærke og ambitiøse fagmiljøer skaber forskning og uddannelse i verdensklasse?AU HR søger en erfaren kollega, der har lyst til at arbejde med forsknings- og administrative miljøer og støtte udviklingen af Aarhus Universitet gennem ledelsestræning og procesfacilitering.Dine opgaverSom ledelses- og organisationsudviklingskonsulent vil du komme til at løse en lang række forskellige opgaver i tæt samspil med ledelse, kollegaer og medarbejdere. Sammen skaber vi gode løsninger for Aarhus Universitet med en ambition om at understøtte en arbejdsplads, der skaber mest mulig værdi i forhold til universitetets kerneopgaver.Dine opgaver vil bl.a. være:At facilitere og formidle faglig viden på eksisterende og nye lederudviklingsforløbAt designe og gennemføre ledelsesteamudviklingsforløbAt facilitere workshops i og på tværs af enheder, eksempelvis strategiseminar og styrkelse af samarbejde og trivselLederdialoger, ledersparring og ledertræning Deltagelse i tværgående HR-projekterFormidling og udarbejdelse af kommunikationsmateriale i forbindelse med udviklingsindsatserDine kompetencerDu har en relevant, lang videregående uddannelse og kan dokumentere effektfulde resultater fra en lignende stilling i en større organisation. Det vil være en fordel, hvis du er vant til at arbejde i en politisk styret organisation. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med ledelse af digital transformation og bæredygtig organisationsudvikling.Vi lægger vægt på, at du:har en stærk organisationsforståelse og kan navigere på alle niveauer i organisationenhar erfaring med og er motiveret af at arbejde med grupper og stærke faglighederbesidder stærke formidlingskompetencer som underviser, facilitator og som oplægsholderkan formidle din viden mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsker rutineret i at afklare organisationens behov samt hviler i din konsulentfaglighedFaglighed og samspil Stillingen er placeret i AU HR, Udvikling og Arbejdsmiljø. Du vil få 15 kollegaer med forskellige fagligheder, som er placeret i Aarhus og Roskilde. Vi faciliterer uddannelses- og læringsaktiviteter inden for ledelses-, organisations- og medarbejderudvikling samt rådgiver og understøtter Aarhus Universitets samarbejds- og arbejdsmiljøorganer. For os er høj faglighed, engagement og et godt socialt miljø trædesten i vores dynamiske hverdag. Sammen med HR IT, HR Personalejura, HR Løn og de 4 fakulteters HR-afdelinger hjælper vi kollegaer på universitetet med at skabe velfungerende og gode arbejdspladser.Læs mere om vores afdeling Læs mere om AU HRLæs mere om AU Administration AnsættelsesvilkårStillingen er på 37 timer og til besættelse pr. 1. januar 2020.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:22. oktober 201911jobnet50c7a062100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-22T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=92c3dfa7-a392-4260-8345-19680c9543400EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3615681Aarhus Universitet11Jens Baggesens Vej 538200Aarhus NDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent826503JobNet5047626504762610020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50c7a062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=50c7a062https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50c7a062&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50c7a062&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgLedelses- og organisationsudviklingskonsulent12008001Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration362790260noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330098219UdviklingskonsulentRobot Vi søger en udviklingskonsulent, der med sikker hånd kan føre udviklingsprojekter trygt i havn. Du brænder for at arbejde med strategisk og konkret udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du evner at have flere igangværende projekter og opgaver. Du motiveres af at være med til at løse komplekse udfordringer.Du kan analysere en problemstilling og stå i spidsen for at formulere en løsning på baggrund af analysen.Du er involverende og dialogorienteret, tager gerne bordenden, men er samtidig god til at give andre plads. Hos os får du en spændende stilling i sekretariatet, hvor du i tæt samarbejde med den øverste ledelse skal gennemføre udviklingsprojekter. JOBBET Du skal være med til at videreudvikle en super god og bundsolid boligadministration. Administrationen skal udvikles med fokus på god service og effektiv administration. Der skal sættes strøm til en række processer de kommende år, der skal implementeres nye IT værktøjer - nogle af dem skal udvikles sammen med andre - der skal udvikles og implementeres selvbetjeningsværktøjer, der skal arbejdes med en bæredygtig udvikling af organisationen.Derudover vil du få en rolle i en række af sekretariatets øvrige opgaver. DIN PERSON Du evner hurtigt at sætte dig ind i et nyt område, du er initiativrig, god til at lytte, og er agil i din tilgang til projektledelse. Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du har erfaring med udviklingsprojekter. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra- og kendskab til det almene boligområde. VI TILBYDER Stillingen er placeret i sekretariatet, men er den eneste af sin art. Dette betyder, at du skal være selvkørende fra idé til resultat. Der vil være et tæt samarbejde med stort set hele organisationen, hvorfor lysten og evnen til det gode samarbejde er vigtig. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder, fleksibel arbejdstid og ikke mindst et uformelt og engageret arbejdsmiljø. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. ANSÆTTELSESFORHOLD Din placering er i AL2boligs sekretariat, hvor du refererer til direktøren. Du vil ofte komme til at arbejde tæt sammen med, eller med reference til teknisk chef eller forvaltningschef. Stillingen er 37 t. uge med flexordning, der vil forekomme aften og weekendarbejde. Løn i henhold til gældende overenskomst med BL - Danmarks Almene Boliger. Søg jobbet via nedenstående link. Spørgsmål til stillingen kan du rette til direktør Allan Werge på mail alw@AL2bolig.dk eller på tlf. 6029 4300.

Vi søger en udviklingskonsulent, der med sikker hånd kan føre udviklingsprojekter trygt i havn.

Du brænder for at arbejde med strategisk og konkret udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du evner at have flere igangværende projekter og opgaver. Du motiveres af at være med til at løse komplekse udfordringer.Du kan analysere en problemstilling og stå i spidsen for at formulere en løsning på baggrund af analysen.Du er involverende og dialogorienteret, tager gerne bordenden, men er samtidig god til at give andre plads.

Hos os får du en spændende stilling i sekretariatet, hvor du i tæt samarbejde med den øverste ledelse skal gennemføre udviklingsprojekter.

JOBBET

Du skal være med til at videreudvikle en super god og bundsolid boligadministration. Administrationen skal udvikles med fokus på god service og effektiv administration. Der skal sættes strøm til en række processer de kommende år, der skal implementeres nye IT værktøjer - nogle af dem skal udvikles sammen med andre - der skal udvikles og implementeres selvbetjeningsværktøjer, der skal arbejdes med en bæredygtig udvikling af organisationen.Derudover vil du få en rolle i en række af sekretariatets øvrige opgaver.

DIN PERSON

Du evner hurtigt at sætte dig ind i et nyt område, du er initiativrig, god til at lytte, og er agil i din tilgang til projektledelse.

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du har erfaring med udviklingsprojekter. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra-  og kendskab til det almene boligområde.

VI TILBYDER

Stillingen er placeret i sekretariatet, men er den eneste af sin art. Dette betyder, at du skal være selvkørende fra idé til resultat. Der vil være et tæt samarbejde med stort set hele organisationen, hvorfor lysten og evnen til det gode samarbejde er vigtig.

Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder, fleksibel arbejdstid og ikke mindst et uformelt og engageret arbejdsmiljø. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

ANSÆTTELSESFORHOLD

Din placering er i AL2boligs sekretariat, hvor du refererer til direktøren. Du vil ofte komme til at arbejde tæt sammen med, eller med reference til teknisk chef eller forvaltningschef.

Stillingen er 37 t./uge med flexordning, der vil forekomme aften og weekendarbejde. Løn i henhold til gældende overenskomst med BL - Danmarks Almene Boliger.

Søg jobbet via nedenstående link.

Spørgsmål til stillingen kan du rette til direktør Allan Werge på mail alw@AL2bolig.dk eller på tlf. 6029 4300.

AL2boligTilst2019-10-01T00:00:002019-10-27T00:00:00
330105189ØSTJYSK BOLIG SØGER UDVIKLINGSKONSULENTER TIL NYT UDVIKLINGSSEKRETARIATRobot Brænder du for udvikling af den gode og velfungerende bydel, rammerne for den trygge bolig og inkluderende fællesskaber? Nu har du en unik mulighed for at arbejde i spændingsfeltet mellem sted og menneske i en almen boligorganisation, der arbejder med en bred vifte af spændende projekter, hvor fællesskab, demokrati og medmenneskelighed vægtes højest af alt. Har du lysten og modet til at indgå i spændende og lærerige samarbejder med mange dygtige og kompetente kollegaer og samarbejdspartnere, så har vi de højaktuelle opgaver, du kan være med til at løse.OM UDVIKLINGSSEKRETARIATETØstjysk Bolig søger to udviklingskonsulenter til et nyt udviklingssekretariat. Udviklingssekretariatet har til opgave at sikre udvikling og gennemførelse af en omfattende og visionær udviklingsplan for Bispehaven og den omkringliggende bydel. Udviklingsplanen har til formål at forandre Bispehaven fra et udsat boligområde til en del af en attraktiv bydel. Arbejdet sker i tæt samarbejde med Aarhus Kommune og har et langsigtet fokus frem mod 2030. Udviklingssekretariatet er fysisk placeret i Bispehaven, og den daglige ledelse af sekretariatet varetages af udviklingschefen i Østjysk Bolig.OM STILLINGERNESom udviklingskonsulent vil du blive tæt tilknyttet arbejdet med den strategiske udviklingsplan samt konkrete delprojekter, der løbende igangsættes i forbindelse med implementeringen af udviklingsplanen.Du vil f.eks. kunne blive involveret i følgende projekter: Bydelskil(d)en udvikling af nyt mødested for bydelen Den grønne kile udvikling og programmering af grøn forbindelsesåre fra Klokkerparken til Hasle Bakker gennem Bispehaven Sociale renoveringer udvikling af fysiske tiltag i kampen mod ensomhed i samspil med den igangværende Tryghedsrenovering i Bispehaven Nyt fælleshus i Bispehaven planlægning og udvikling af organiseringen og samarbejdsmuligheder, f.eks. socialøkonomisk cafe Boligsocial helhedsplan for 2021-2024 snitflader mellem boligsocial helhedsplan og den strategiske udviklingsplan for bydelen Udvikling af nye byggefelter understøttelse af udviklingen af en sammenhængende og tryg bydel Beboer- og projektanalyser designudvikling, dataindsamling, analyse og evalueringI stillingen som udviklingskonsulent skal du både kunne arbejde selvstændigt, og du skal kunne indgå i forskellige projektteams med deltagelse af mange forskellige aktører og forskellige faggrupper. I tæt samarbejde med udviklingschefen og projektchefen vil du som udviklingskonsulent få til opgave at udvikle, projektstyre og implementere udviklingsprojekter. Den endelige sammensætning af dine opgaver vil afhænge af dine kompetencer, interesser og erfaringer. Begge stillinger er på 37 timer pr. uge, og de er som udgangspunkt 2-årige projektansættelser med mulighed for forlængelse. OM DIGVi forstiller os to forskellige profiler, som kan supplere hinanden. Den ene profil kunne have en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, som kunne suppleres af en anden profil med baggrund inden for byplanlægning arkitektur. Du har måske nogle års erfaring og kender til den almene sektor eller arbejdet med udsatte boligområder såvel socialt som fysisk. Du kan også være nyuddannet med stort talent og udviklingspotentiale. Den samfundsvidenskabelige profil: Generalist, som har let ved at indgå i samarbejdet med og på tværs af fagpersoner specialister Skarp analytisk sans med evner til at skabe overblik i komplekse og nye opgaver Stærk til at kommunikere, særligt skriftligt, og med personlig gennemslagskraft Erfaringer med strategi-, projekt og metodeudvikling Lyst til samskabelse med en bred vifte af aktører på alle niveauer Statistisk og metodisk forståelse og evne til at oversætte og bruge data samt inddrage forskningsbaseret viden i opgaverne Arkitekt-, urban designer- eller byplanlæggerprofilen: God til at omsætte tanker og id er til både tekst og tegning Tænker strategisk og helhedsorienteret Udvikler metoder, koncepter og procesdesigns Beboerinddrager, involverer og samskaber på tværs Stærk udi kortlægning, registrering og dokumentation Evner formidling og visuel kommunikation Gerne erfaringer med planarbejde og kendskab til byggeri Kendskab til AutoCAD og eller REVIT samt Adobe-pakken For begge profiler gør det sig gældende, at du skal have lyst til at arbejde med koordinering og strategi- og udviklingsopgaver i et miljø med mange aktører, som har forskellige synspunkter, dagsordener og interesser. Du skal kunne veksle mellem et strategisk sigte og konkrete løsninger. Du kan lide at have travlt og at være med, hvor tingene sker. Og så skal du have lyst til at arbejde i en almen boligorganisation. OM ANSØGNINGENØnsker du yderligere information om stillingerne, kan du kontakte Kim Kjærgaard, udviklingschef i Østjysk Bolig, på tlf.nr. 26 31 35 18 eller på mail kik@ojba.dk.Ansøgningsfristen er den 30. oktober 2019, og vi forventer at afholde samtaler i uge 46 47. Send din ansøgning på mail til job@ojba.dk. Ansøgning, CV og eventuelle bilag skal vedhæftes som n samlet PDF. Du skal kunne starte i januar 2020 eller snarest derefter. Løn efter gældende overenskomster med mulighed for kvalifikationstillæg.

Brænder du for udvikling af den gode og velfungerende bydel, rammerne for den trygge bolig og inkluderende fællesskaber? Nu har du en unik mulighed for at arbejde i spændingsfeltet mellem sted og menneske i en almen boligorganisation, der arbejder med en bred vifte af spændende projekter, hvor fællesskab, demokrati og medmenneskelighed vægtes højest af alt. Har du lysten og modet til at indgå i spændende og lærerige samarbejder med mange dygtige og kompetente kollegaer og samarbejdspartnere, så har vi de højaktuelle opgaver, du kan være med til at løse.

OM UDVIKLINGSSEKRETARIATET
Østjysk Bolig søger to udviklingskonsulenter til et nyt udviklingssekretariat. Udviklingssekretariatet har til opgave at sikre udvikling og gennemførelse af en omfattende og visionær udviklingsplan for Bispehaven og den omkringliggende bydel. Udviklingsplanen har til formål at forandre Bispehaven fra et udsat boligområde til en del af en attraktiv bydel. Arbejdet sker i tæt samarbejde med Aarhus Kommune og har et langsigtet fokus frem mod 2030. Udviklingssekretariatet er fysisk placeret i Bispehaven, og den daglige ledelse af sekretariatet varetages af udviklingschefen i Østjysk Bolig.

OM STILLINGERNE
Som udviklingskonsulent vil du blive tæt tilknyttet arbejdet med den strategiske udviklingsplan samt konkrete delprojekter, der løbende igangsættes i forbindelse med implementeringen af udviklingsplanen.

Du vil f.eks. kunne blive involveret i følgende projekter:
• Bydelskil(d)en – udvikling af nyt mødested for bydelen
• Den grønne kile – udvikling og programmering af grøn forbindelsesåre fra Klokkerparken til Hasle Bakker gennem Bispehaven
• Sociale renoveringer – udvikling af fysiske tiltag i kampen mod ensomhed i samspil med den igangværende Tryghedsrenovering i Bispehaven
• Nyt fælleshus i Bispehaven – planlægning og udvikling af organiseringen og samarbejdsmuligheder, f.eks. socialøkonomisk cafe
• Boligsocial helhedsplan for 2021-2024 – snitflader mellem boligsocial helhedsplan og den strategiske udviklingsplan for bydelen
• Udvikling af nye byggefelter – understøttelse af udviklingen af en sammenhængende og tryg bydel
• Beboer- og projektanalyser – designudvikling, dataindsamling, analyse og evaluering

I stillingen som udviklingskonsulent skal du både kunne arbejde selvstændigt, og du skal kunne indgå i forskellige projektteams med deltagelse af mange forskellige aktører og forskellige faggrupper. I tæt samarbejde med udviklingschefen og projektchefen vil du som udviklingskonsulent få til opgave at udvikle, projektstyre og implementere udviklingsprojekter. Den endelige sammensætning af dine opgaver vil afhænge af dine kompetencer, interesser og erfaringer. Begge stillinger er på 37 timer pr. uge, og de er som udgangspunkt 2-årige projektansættelser med mulighed for forlængelse.

OM DIG
Vi forstiller os to forskellige profiler, som kan supplere hinanden. Den ene profil kunne have en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, som kunne suppleres af en anden profil med baggrund inden for byplanlægning/arkitektur. Du har måske nogle års erfaring og kender til den almene sektor eller arbejdet med udsatte boligområder såvel socialt som fysisk. Du kan også være nyuddannet med stort talent og udviklingspotentiale.

Den samfundsvidenskabelige profil:
• Generalist, som har let ved at indgå i samarbejdet med og på tværs af fagpersoner/specialister
• Skarp analytisk sans med evner til at skabe overblik i komplekse og nye opgaver
• Stærk til at kommunikere, særligt skriftligt, og med personlig gennemslagskraft
• Erfaringer med strategi-, projekt – og metodeudvikling
• Lyst til samskabelse med en bred vifte af aktører på alle niveauer
• Statistisk og metodisk forståelse og evne til at oversætte og bruge data samt inddrage forskningsbaseret viden i opgaverne

Arkitekt-, urban designer- eller byplanlæggerprofilen:
• God til at omsætte tanker og idéer til både tekst og tegning
• Tænker strategisk og helhedsorienteret
• Udvikler metoder, koncepter og procesdesigns
• Beboerinddrager, involverer og samskaber på tværs
• Stærk udi kortlægning, registrering og dokumentation
• Evner formidling og visuel kommunikation
• Gerne erfaringer med planarbejde og kendskab til byggeri
• Kendskab til AutoCAD og/eller REVIT samt Adobe-pakken

For begge profiler gør det sig gældende, at du skal have lyst til at arbejde med koordinering og strategi- og udviklingsopgaver i et miljø med mange aktører, som har forskellige synspunkter, dagsordener og interesser. Du skal kunne veksle mellem et strategisk sigte og konkrete løsninger. Du kan lide at have travlt og at være med, hvor tingene sker. Og så skal du have lyst til at arbejde i en almen boligorganisation.

OM ANSØGNINGEN
Ønsker du yderligere information om stillingerne, kan du kontakte Kim Kjærgaard, udviklingschef i Østjysk Bolig, på tlf.nr. 26 31 35 18 eller på mail kik@ojba.dk.
Ansøgningsfristen er den 30. oktober 2019, og vi forventer at afholde samtaler i uge 46/47. Send din ansøgning på mail til job@ojba.dk. Ansøgning, CV og eventuelle bilag skal vedhæftes som én samlet PDF. Du skal kunne starte i januar 2020 eller snarest derefter. Løn efter gældende overenskomster med mulighed for kvalifikationstillæg.

Østjysk BoligAarhus C2019-10-11T00:00:002019-10-30T00:00:00
330100034Udviklingskonsulent med flair for ledelsesinformation til sundhedsområdetRobot Brænder du forat arbejde med tal og data, og har lyst til både at udvikle og analysere ledelsesinformationat bygge bro mellem det politiske niveau og de dygtige medarbejdere i forreste ledat understøtte udviklingen af det kommunale psykiatri- og sundhedsområdeOg kan du:koble ledelsesinformation med økonomistyringvære strategisk sparringspartner for direktør, fagchef og sektionsledere inden for psykiatri- og sundhedsområdet i Skive Kommuneklassiske konsulentopgaver som analyser, sagsfremstillinger, tovholderopgaver på arbejdsgrupper, puljeansøgninger m.m.…. så har vi et spændende job til dig i Sekretariatet i Skive Kommunes Social- og Arbejdsmarkedsforvaltning.Stillingen er placeret i Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningens ledelsessekretariat, hvor der ansat i alt 20 medarbejdere. Her betjener vi både arbejdsmarkedsområdet, socialområdet, sundhedsområdet og ældreområdet. Opgaverne i stillingen vil primært være i relation til psykiatri- og sundhedsområdet, og du vil derfor komme til at arbejde meget tæt sammen med sundhedschefen og kollegerne på psykiatri- og sundhedssområdet.Sundhedsafdelingen omfatter psykiatri- og rusmiddelområdet, sundhedsfremme, forebyggelse og træning samt den kommunale tandpleje. Du skal have lyst til at indgå i opgaver på tværs af hele sundhedsområdet. En af de primære opgaver handler om arbejde med data, men du skal også have lyst og kvalifikationer i forhold til organisationsudvikling, samarbejde med ledergruppen, tværgående projekter og økonomistyring.Vi ønsker os en konsulent, derhar en relevant akademisk uddannelse for eksempel cand.scient.adm., cand.scient.pol. eller cand.oecon.har flair for både mundtlig og skriftlig kommunikationhar erfaring og eller interesse for udvikling og strategisk anvendelse af ledelsesinformation - og gerne erfaring med Opus-LIS som ledelsesinformationsværktøjhar analytiske evner og er vild med at nørde med datakan begå sig i en kompleks politisk styret organisationkan arbejde selvstændigt, opsøgende og struktureretVi kan tilbyde:Et afvekslende og selvstændigt job med dygtige og engagerede kolleger i en organisation, der er stor nok til, at vi på nogle områder kan går forrest, men samtidig så lille, at der hverken er langt til politikere eller borgere.Mulighed for at arbejde med - og sætte dit præg på - et spændende område i rivende udvikling. I tæt samarbejde med sundhedschefen og det samlede konsulentteam vil du blive en central aktør i forhold til planlægning, udvikling og styring af psykiatri- og sundhedsområdet i Skive Kommune.Stillingen ønskes besat snarest muligt. Løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst og principperne om ny løn. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til:Sekretariatschef Kirsten V. Løgsted, tlf. 4181 8058 eller mail kvkl@skivekommune.dk. ellerSundhedschef Trine Brøcker, tlf. 2585 0602 eller trbr@skivekommune.dkAnsøgningsfrist den 1. november 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 13. og 14. november 2019.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkBrænder du for
  • at arbejde med tal og data, og har lyst til både at udvikle og analysere ledelsesinformation
  • at bygge bro mellem det politiske niveau og de dygtige medarbejdere i forreste led
  • at understøtte udviklingen af det kommunale psykiatri- og sundhedsområde

Og kan du:
  • koble ledelsesinformation med økonomistyring
  • være strategisk sparringspartner for direktør, fagchef og sektionsledere inden for psykiatri- og sundhedsområdet i Skive Kommune
  • klassiske konsulentopgaver som analyser, sagsfremstillinger, tovholderopgaver på arbejdsgrupper, puljeansøgninger m.m.

…. så har vi et spændende job til dig i Sekretariatet i Skive Kommunes Social- og Arbejdsmarkedsforvaltning.

Stillingen er placeret i Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningens ledelsessekretariat, hvor der ansat i alt 20 medarbejdere. Her betjener vi både arbejdsmarkedsområdet, socialområdet, sundhedsområdet og ældreområdet. Opgaverne i stillingen vil primært være i relation til psykiatri- og sundhedsområdet, og du vil derfor komme til at arbejde meget tæt sammen med sundhedschefen og kollegerne på psykiatri- og sundhedssområdet.

Sundhedsafdelingen omfatter psykiatri- og rusmiddelområdet, sundhedsfremme, forebyggelse og træning samt den kommunale tandpleje. Du skal have lyst til at indgå i opgaver på tværs af hele sundhedsområdet. En af de primære opgaver handler om arbejde med data, men du skal også have lyst og kvalifikationer i forhold til organisationsudvikling, samarbejde med ledergruppen, tværgående projekter og økonomistyring.

Vi ønsker os en konsulent, der
  • har en relevant akademisk uddannelse for eksempel cand.scient.adm., cand.scient.pol. eller cand.oecon.
  • har flair for både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • har erfaring og/eller interesse for udvikling og strategisk anvendelse af ledelsesinformation - og gerne erfaring med Opus-LIS som ledelsesinformationsværktøj
  • har analytiske evner og er vild med at ”nørde” med data
  • kan begå sig i en kompleks politisk styret organisation
  • kan arbejde selvstændigt, opsøgende og struktureret

Vi kan tilbyde:
  • Et afvekslende og selvstændigt job med dygtige og engagerede kolleger i en organisation, der er stor nok til, at vi på nogle områder kan går forrest, men samtidig så lille, at der hverken er langt til politikere eller borgere.
  • Mulighed for at arbejde med - og sætte dit præg på - et spændende område i rivende udvikling. I tæt samarbejde med sundhedschefen og det samlede konsulentteam vil du blive en central aktør i forhold til planlægning, udvikling og styring af psykiatri- og sundhedsområdet i Skive Kommune.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst og principperne om ny løn.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til:

Sekretariatschef Kirsten V. Løgsted, tlf. 4181 8058 eller mail kvkl@skivekommune.dk. eller

Sundhedschef Trine Brøcker, tlf. 2585 0602 eller trbr@skivekommune.dk

Ansøgningsfrist den 1. november 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 13. og 14. november 2019.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-10-03T00:00:002019-11-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent

AL2bolig

Tilst
Vi søger en udviklingskonsulent, der med sikker hånd kan føre udviklingsprojekter trygt i havn. Du brænder for at arbejde med strategisk og konkret udvikling, forandringsprocesser og implementering. Du evner at have flere igangværende projekter og o...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

ØSTJYSK BOLIG SØGER UDVIKLINGSKONSULENTER TIL NYT UDVIKLINGSSEKRETARIAT

Østjysk Bolig

Aarhus C
Brænder du for udvikling af den gode og velfungerende bydel, rammerne for den trygge bolig og inkluderende fællesskaber? Nu har du en unik mulighed for at arbejde i spændingsfeltet mellem sted og menneske i en almen boligorganisation, der arbejder m...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Udviklingskonsulent med flair for ledelsesinformation til sundhedsområdet

Skive Kommune

Skive
Brænder du forat arbejde med tal og data, og har lyst til både at udvikle og analysere ledelsesinformationat bygge bro mellem det politiske niveau og de dygtige medarbejdere i forreste ledat understøtte udviklingen af det kommunale psykiatri- og sun...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019