Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledelsessupporter til BRT Sekretariatet

Aalborg Kommunes BRT Sekretariat søger hurtigst muligt en administrativ ledelsessupporter. Ledelssupporteren har direkte reference til projektchefen (Helle Bøhl-Møller).  Stillingen er tidsbegrænset med udløb d. 31.12.2021.

Du har ansvaret for projektets administration og har således ansvaret for projekt- og ledelsesrapportering, regnskab og budget, HR, kontrakter og interessenthåndtering samt forefaldende administrative opgaver.
HR-ansvaret omfatter ansvar for projektets HR- og organisationsudvikling herunder håndtering af projektprocesser, forretningsgange og support ved on-boarding af nye systemer.

Det er vigtigt, at du kan begå sig i en organisation med mange stakeholders, hvor det er helt afgørende at være en naturlig og integreret del af dagligdagen i projektet og kommunen som helhed. Det betyder, at du ved, hvad der foregår på ledelsesniveau, og ønsker at forstå og tager aktivt del i at løse konkrete projektmæssige udfordringer.

Du besidder i udtalt grad eksekveringskraft, er analytisk stærk og resultatorienteret. Din personlighed understøtter gennemslagskraft til at sætte retningen sammen med sekretariatets ledelse.

Den rette kandidat har – udover relevant videregående uddannelse - erfaring med økonomi, HR og administration fra en måske lignende stilling og solid erfaring med at drive og facilitere projekter.

Opgaverne vil typisk være følgende, uden at være udtømmende:

  • Sikre opbygning og drift af en fyldestgørende ledelsesrapportering, som klart viser projektets fremdrift, økonomi og risici
  • Løbende sparring og opgaveløsning for ledelsen.
  • Ansvarlig for statusrapport til Trafik- Bygge- og Boligstyrelsen i jan 2019, jan 2020 og jan 2021.
  • Sikre forberedelse og afholdelse af møder med den administrative og politiske styregruppe.
  • Ansvarlig for opfølgning på økonomi/budget med forvaltningens økonomifunktion
  • Overordnet styring af kontrakter
  • Supportere ved gennemførelse af udbud
  • Udarbejdelse af referater, notater og indstillinger
  • Sikre generel support til on-boarding, events og øvrige kampagneaktiviteter
  • Diverse serviceopgaver, bestilling af it-udstyr, møbler mv.
  • Planlægge møder med projektinteressenter
  • Facilitere projektets anvendelse af eDoc
  • Bidrage til implementering af processer fra forvaltningens projektmodel. 
Vi tilbyder:
  • Muligheden for at arbejde med et af Aalborgs største udviklingsprojekter
  • En spændende og sjov arbejdsdag, sammen med dedikerede kollegaer
  • Mulighed for at arbejde med afvekslende opgaver
  • Stor grad af frihed og arbejde med udvikling i løsning af opgaver
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø
Aalborg Kommune er Danmarks tredje største kommune og har de seneste år gennemgået en rivende udvikling med flere borgere, studerende, jobs og boliger.

I By- og Landskabsforvaltningen arbejder vi med udviklingen af de fysiske rammer, der gør Aalborg til en attraktiv, dynamisk og bæredygtig kommune.
By- og Landskabsforvaltningen er inddelt i 4 forvaltningsgrene; Byggeri og Digital Service, Plan & Udvikling, Trafik & Veje og Park & Natur (med Entreprenør). Hertil kommer 3 stabe Økonomi & Personale, Juridisk Afdeling og HR-staben.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen.
 
Læs mere om By- og Landskabsforvaltningen
http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/blf
http://www.aalborg.dk/media/5415875/saadan-arbejder-vi-i-by-og-landskabsforvaltning.pdf 

Vil du vide mere?
For yderligere uddybning af arbejdsområdet, opgaverne og stillingens indhold i øvrigt kan du kontakte projektchef for BRT Sekretariatet Helle Bøhl-Møller på tlf. 2520 2313

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er d. 23.4.2018 

Ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning”.
Der skal vedhæftes bilag som f.eks. CV og eksamensbevis i begrænset omfang.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793240Phoenix-336ffe3e12018-04-13T15:11:12.773Ledelsessupporter til BRT SekretariatetAalborg Kommunes BRT Sekretariat søger hurtigst muligt en administrativ ledelsessupporter. Ledelssupporteren har direkte reference til projektchefen (Helle Bøhl-Møller).  Stillingen er tidsbegrænset med udløb d. 31.12.2021.

Du har ansvaret for projektets administration og har således ansvaret for projekt- og ledelsesrapportering, regnskab og budget, HR, kontrakter og interessenthåndtering samt forefaldende administrative opgaver.
HR-ansvaret omfatter ansvar for projektets HR- og organisationsudvikling herunder håndtering af projektprocesser, forretningsgange og support ved on-boarding af nye systemer.

Det er vigtigt, at du kan begå sig i en organisation med mange stakeholders, hvor det er helt afgørende at være en naturlig og integreret del af dagligdagen i projektet og kommunen som helhed. Det betyder, at du ved, hvad der foregår på ledelsesniveau, og ønsker at forstå og tager aktivt del i at løse konkrete projektmæssige udfordringer.

Du besidder i udtalt grad eksekveringskraft, er analytisk stærk og resultatorienteret. Din personlighed understøtter gennemslagskraft til at sætte retningen sammen med sekretariatets ledelse.

Den rette kandidat har – udover relevant videregående uddannelse - erfaring med økonomi, HR og administration fra en måske lignende stilling og solid erfaring med at drive og facilitere projekter.

Opgaverne vil typisk være følgende, uden at være udtømmende:
  • Sikre opbygning og drift af en fyldestgørende ledelsesrapportering, som klart viser projektets fremdrift, økonomi og risici
  • Løbende sparring og opgaveløsning for ledelsen.
  • Ansvarlig for statusrapport til Trafik- Bygge- og Boligstyrelsen i jan 2019, jan 2020 og jan 2021.
  • Sikre forberedelse og afholdelse af møder med den administrative og politiske styregruppe.
  • Ansvarlig for opfølgning på økonomi/budget med forvaltningens økonomifunktion
  • Overordnet styring af kontrakter
  • Supportere ved gennemførelse af udbud
  • Udarbejdelse af referater, notater og indstillinger
  • Sikre generel support til on-boarding, events og øvrige kampagneaktiviteter
  • Diverse serviceopgaver, bestilling af it-udstyr, møbler mv.
  • Planlægge møder med projektinteressenter
  • Facilitere projektets anvendelse af eDoc
  • Bidrage til implementering af processer fra forvaltningens projektmodel. 
Vi tilbyder:
  • Muligheden for at arbejde med et af Aalborgs største udviklingsprojekter
  • En spændende og sjov arbejdsdag, sammen med dedikerede kollegaer
  • Mulighed for at arbejde med afvekslende opgaver
  • Stor grad af frihed og arbejde med udvikling i løsning af opgaver
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø
Aalborg Kommune er Danmarks tredje største kommune og har de seneste år gennemgået en rivende udvikling med flere borgere, studerende, jobs og boliger.

I By- og Landskabsforvaltningen arbejder vi med udviklingen af de fysiske rammer, der gør Aalborg til en attraktiv, dynamisk og bæredygtig kommune.
By- og Landskabsforvaltningen er inddelt i 4 forvaltningsgrene; Byggeri og Digital Service, Plan & Udvikling, Trafik & Veje og Park & Natur (med Entreprenør). Hertil kommer 3 stabe Økonomi & Personale, Juridisk Afdeling og HR-staben.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen.
 
Læs mere om By- og Landskabsforvaltningen
http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/blf
http://www.aalborg.dk/media/5415875/saadan-arbejder-vi-i-by-og-landskabsforvaltning.pdf 

Vil du vide mere?
For yderligere uddybning af arbejdsområdet, opgaverne og stillingens indhold i øvrigt kan du kontakte projektchef for BRT Sekretariatet Helle Bøhl-Møller på tlf. 2520 2313

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er d. 23.4.2018 

Ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning”.
Der skal vedhæftes bilag som f.eks. CV og eksamensbevis i begrænset omfang.
 
2018-04-24T00:51:05.030 Aalborg Kommunes BRT Sekretariat søger hurtigst muligt en administrativ ledelsessupporter. Ledelssupporteren har direkte reference til projektchefen (Helle Bøhl-Møller). Stillingen er tidsbegrænset med udløb d. 31.12.2021.Du har ansvaret for projektets administration og har således ansvaret for projekt- og ledelsesrapportering, regnskab og budget, HR, kontrakter og interessenthåndtering samt forefaldende administrative opgaver.HR-ansvaret omfatter ansvar for projektets HR- og organisationsudvikling herunder håndtering af projektprocesser, forretningsgange og support ved on-boarding af nye systemer.Det er vigtigt, at du kan begå sig i en organisation med mange stakeholders, hvor det er helt afgørende at være en naturlig og integreret del af dagligdagen i projektet og kommunen som helhed. Det betyder, at du ved, hvad der foregår på ledelsesniveau, og ønsker at forstå og tager aktivt del i at løse konkrete projektmæssige udfordringer.Du besidder i udtalt grad eksekveringskraft, er analytisk stærk og resultatorienteret. Din personlighed understøtter gennemslagskraft til at sætte retningen sammen med sekretariatets ledelse.Den rette kandidat har udover relevant videregående uddannelse - erfaring med økonomi, HR og administration fra en måske lignende stilling og solid erfaring med at drive og facilitere projekter.Opgaverne vil typisk være følgende, uden at være udtømmende: Sikre opbygning og drift af en fyldestgørende ledelsesrapportering, som klart viser projektets fremdrift, økonomi og risici Løbende sparring og opgaveløsning for ledelsen. Ansvarlig for statusrapport til Trafik- Bygge- og Boligstyrelsen i jan 2019, jan 2020 og jan 2021. Sikre forberedelse og afholdelse af møder med den administrative og politiske styregruppe. Ansvarlig for opfølgning på økonomi budget med forvaltningens økonomifunktion Overordnet styring af kontrakter Supportere ved gennemførelse af udbud Udarbejdelse af referater, notater og indstillinger Sikre generel support til on-boarding, events og øvrige kampagneaktiviteter Diverse serviceopgaver, bestilling af it-udstyr, møbler mv. Planlægge møder med projektinteressenter Facilitere projektets anvendelse af eDoc Bidrage til implementering af processer fra forvaltningens projektmodel. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde med et af Aalborgs største udviklingsprojekter En spændende og sjov arbejdsdag, sammen med dedikerede kollegaer Mulighed for at arbejde med afvekslende opgaver Stor grad af frihed og arbejde med udvikling i løsning af opgaver En arbejdsplads med fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø Aalborg Kommune er Danmarks tredje største kommune og har de seneste år gennemgået en rivende udvikling med flere borgere, studerende, jobs og boliger.I By- og Landskabsforvaltningen arbejder vi med udviklingen af de fysiske rammer, der gør Aalborg til en attraktiv, dynamisk og bæredygtig kommune.By- og Landskabsforvaltningen er inddelt i 4 forvaltningsgrene Byggeri og Digital Service, Plan Udvikling, Trafik Veje og Park Natur (med Entreprenør). Hertil kommer 3 stabe Økonomi Personale, Juridisk Afdeling og HR-staben. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen. Læs mere om By- og Landskabsforvaltningenhttp: www.aalborg.dk om-kommunen organisation blfhttp: www.aalborg.dk media 5415875 saadan-arbejder-vi-i-by-og-landskabsforvaltning.pdf Vil du vide mere?For yderligere uddybning af arbejdsområdet, opgaverne og stillingens indhold i øvrigt kan du kontakte projektchef for BRT Sekretariatet Helle Bøhl-Møller på tlf. 2520 2313AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er d. 23.4.2018 AnsøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning .Der skal vedhæftes bilag som f.eks. CV og eksamensbevis i begrænset omfang.10Phoenix336ffe3e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ab0ed869-b5f6-4444-ae82-c367d74476920EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3215155By- og Landskabsforvaltningen11Stigsborg Brygge 59400NørresundbyDKDanmarkORS/336ffe3e_logo.gifORS/Small/336ffe3e_logo.gif0
helle.boehl@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset554839EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=336ffe3ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=336ffe3ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=336ffe3e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=336ffe3e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgBrænder du for at blive Personlig assistent?12008001Dansk3Læse/ tale933171Personlig assistent5Kontor og administration30Human Resources354346270Helle Bøhl-Møllerhelle.boehl@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK