Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledende lægesekretær til Nyresygdomme søges

Nyresygdomme består af et sengeafsnit, klinik med dagafsnit samt en dialyseklinik. Patientklientellet er patienter med kronisk sygdom, som ofte er indlagt, og lægesekretærernes arbejde er central for afdelingens drift. Vi har en dygtig sekretærgruppe, der er kompetente og arbejder på at bibeholde fleksibilitet i organisering og løsning af arbejdsopgaver. For nærmere oplysninger henvises til hjemmesiden.

Afdelingen er relativ lille med ca. 150 ansatte, hvorfor vi har en udpræget kultur for at hjælpe hinanden og for at alle deltager i afdelingen drift når det er nødvendigt. 

Nyresygdomme lægger vægt på helhed i patientforløb og tæt relation til klinikken så kerneopgaven er nærværende.

Stillingsindhold
Den ledende lægesekretær er daglig leder for afdelingens lægesekretærgruppe på ca. 11 lægesekretærer og er desuden medansvarlig for de administrative opgaver af central betydning for afdelingens drift i tæt samarbejde med afdelingsledelsen. Det forventes, at der sammen med ledelsesopgaven også skal løses opgaver af klinisk karakter i relation til driften.

Ledende lægesekretær vil indgå i gruppen af funktionsledere i afdelingen, der består af overlæger og afdelingssygeplejersker, samt være medlem af hospitalets ledende lægesekretærgruppe, der består af lægesekretærer og ledere med andre uddannelser.
Stillingen er en fuldtidsstilling.

Vi forestiller os, at du

  • er uddannet lægesekretær
  • er rutineret i brug af de kliniske it-systemer
  • har en relevant lederuddannelse/ledelseserfaring eller ledelsesinteresse
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret, offentlig organisation
  • kan lede og motivere med en anerkendende tilgang
  • leder gennem tilstedeværelse, således at den enkelte sekretærs ressourcer og kvalifikationer anvendes bedst muligt
  • at du er pro-aktiv og kan se muligheder for udvikling af de fremtidige sekretæropgaver
  • arbejder struktureret med overblik, også når afdelingen er under pres
  • har prioriteringssans og kan gå i detaljen, når det kræves
  • tager ansvar, når der skal gives retning og lægges sidste hånd på opgaver
  • har gode samarbejdsevner og evner til at opbygge netværk på tværs i organisationen
  • har høj arbejdskapacitet og evnen til at levere resultater af høj kvalitet med korte deadlines
  • er en god kommunikator og formidler

Vi tilbyder
  • et åbent og kreativt miljø
  • en afdeling med gode samarbejdsrelationer internt i funktionsledergruppen og mellem funktionsledergruppen og afdelingsledelsen
  • sparring i en tværfaglig funktionsledergruppe med et godt samarbejdsmiljø
  • muligheder for personlig udvikling
  • muligheder for at udnytte og udvikle dine personlige faglige interesser

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Nyresygdomme, Aarhus Universitetshospital. 

Stillings- og funktionsbeskrivelse findes på her.  

For yderligere oplysninger om stillingen kan henvendelse rettes til oversygeplejerske Anni Sørensen på 4046 0341 eller ledende overlæge Stinne Kvist på 7845 2400.

Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. 

Der afholdes to samtaler. Første samtale den 8. marts 2019 og anden samtale den 11. marts 2019.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945469Phoenix-cd7d3bec12019-01-21T13:04:10.267Ledende lægesekretær til Nyresygdomme søgesNyresygdomme består af et sengeafsnit, klinik med dagafsnit samt en dialyseklinik. Patientklientellet er patienter med kronisk sygdom, som ofte er indlagt, og lægesekretærernes arbejde er central for afdelingens drift. Vi har en dygtig sekretærgruppe, der er kompetente og arbejder på at bibeholde fleksibilitet i organisering og løsning af arbejdsopgaver. For nærmere oplysninger henvises til hjemmesiden.

Afdelingen er relativ lille med ca. 150 ansatte, hvorfor vi har en udpræget kultur for at hjælpe hinanden og for at alle deltager i afdelingen drift når det er nødvendigt. 

Nyresygdomme lægger vægt på helhed i patientforløb og tæt relation til klinikken så kerneopgaven er nærværende.

Stillingsindhold
Den ledende lægesekretær er daglig leder for afdelingens lægesekretærgruppe på ca. 11 lægesekretærer og er desuden medansvarlig for de administrative opgaver af central betydning for afdelingens drift i tæt samarbejde med afdelingsledelsen. Det forventes, at der sammen med ledelsesopgaven også skal løses opgaver af klinisk karakter i relation til driften.

Ledende lægesekretær vil indgå i gruppen af funktionsledere i afdelingen, der består af overlæger og afdelingssygeplejersker, samt være medlem af hospitalets ledende lægesekretærgruppe, der består af lægesekretærer og ledere med andre uddannelser.
Stillingen er en fuldtidsstilling.

Vi forestiller os, at du
  • er uddannet lægesekretær
  • er rutineret i brug af de kliniske it-systemer
  • har en relevant lederuddannelse/ledelseserfaring eller ledelsesinteresse
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret, offentlig organisation
  • kan lede og motivere med en anerkendende tilgang
  • leder gennem tilstedeværelse, således at den enkelte sekretærs ressourcer og kvalifikationer anvendes bedst muligt
  • at du er pro-aktiv og kan se muligheder for udvikling af de fremtidige sekretæropgaver
  • arbejder struktureret med overblik, også når afdelingen er under pres
  • har prioriteringssans og kan gå i detaljen, når det kræves
  • tager ansvar, når der skal gives retning og lægges sidste hånd på opgaver
  • har gode samarbejdsevner og evner til at opbygge netværk på tværs i organisationen
  • har høj arbejdskapacitet og evnen til at levere resultater af høj kvalitet med korte deadlines
  • er en god kommunikator og formidler

Vi tilbyder
  • et åbent og kreativt miljø
  • en afdeling med gode samarbejdsrelationer internt i funktionsledergruppen og mellem funktionsledergruppen og afdelingsledelsen
  • sparring i en tværfaglig funktionsledergruppe med et godt samarbejdsmiljø
  • muligheder for personlig udvikling
  • muligheder for at udnytte og udvikle dine personlige faglige interesser

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Nyresygdomme, Aarhus Universitetshospital. 

Stillings- og funktionsbeskrivelse findes på her.  

For yderligere oplysninger om stillingen kan henvendelse rettes til oversygeplejerske Anni Sørensen på 4046 0341 eller ledende overlæge Stinne Kvist på 7845 2400.

Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. 

Der afholdes to samtaler. Første samtale den 8. marts 2019 og anden samtale den 11. marts 2019.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

2019-02-19T00:50:40.077 Nyresygdomme består af et sengeafsnit, klinik med dagafsnit samt en dialyseklinik. Patientklientellet er patienter med kronisk sygdom, som ofte er indlagt, og lægesekretærernes arbejde er central for afdelingens drift. Vi har en dygtig sekretærgruppe, der er kompetente og arbejder på at bibeholde fleksibilitet i organisering og løsning af arbejdsopgaver. For nærmere oplysninger henvises til hjemmesiden.Afdelingen er relativ lille med ca. 150 ansatte, hvorfor vi har en udpræget kultur for at hjælpe hinanden og for at alle deltager i afdelingen drift når det er nødvendigt. Nyresygdomme lægger vægt på helhed i patientforløb og tæt relation til klinikken så kerneopgaven er nærværende. StillingsindholdDen ledende lægesekretær er daglig leder for afdelingens lægesekretærgruppe på ca. 11 lægesekretærer og er desuden medansvarlig for de administrative opgaver af central betydning for afdelingens drift i tæt samarbejde med afdelingsledelsen. Det forventes, at der sammen med ledelsesopgaven også skal løses opgaver af klinisk karakter i relation til driften.Ledende lægesekretær vil indgå i gruppen af funktionsledere i afdelingen, der består af overlæger og afdelingssygeplejersker, samt være medlem af hospitalets ledende lægesekretærgruppe, der består af lægesekretærer og ledere med andre uddannelser.Stillingen er en fuldtidsstilling.Vi forestiller os, at du er uddannet lægesekretær er rutineret i brug af de kliniske it-systemer har en relevant lederuddannelse ledelseserfaring eller ledelsesinteresse har erfaring med at arbejde i en politisk styret, offentlig organisation kan lede og motivere med en anerkendende tilgang leder gennem tilstedeværelse, således at den enkelte sekretærs ressourcer og kvalifikationer anvendes bedst muligt at du er pro-aktiv og kan se muligheder for udvikling af de fremtidige sekretæropgaver arbejder struktureret med overblik, også når afdelingen er under pres har prioriteringssans og kan gå i detaljen, når det kræves tager ansvar, når der skal gives retning og lægges sidste hånd på opgaver har gode samarbejdsevner og evner til at opbygge netværk på tværs i organisationen har høj arbejdskapacitet og evnen til at levere resultater af høj kvalitet med korte deadlines er en god kommunikator og formidler Vi tilbyder et åbent og kreativt miljø en afdeling med gode samarbejdsrelationer internt i funktionsledergruppen og mellem funktionsledergruppen og afdelingsledelsen sparring i en tværfaglig funktionsledergruppe med et godt samarbejdsmiljø muligheder for personlig udvikling muligheder for at udnytte og udvikle dine personlige faglige interesser Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Nyresygdomme, Aarhus Universitetshospital. Stillings- og funktionsbeskrivelse findes på her. For yderligere oplysninger om stillingen kan henvendelse rettes til oversygeplejerske Anni Sørensen på 4046 0341 eller ledende overlæge Stinne Kvist på 7845 2400.Ansøgningsfrist den 18. februar 2019. Der afholdes to samtaler. Første samtale den 8. marts 2019 og anden samtale den 11. marts 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixcd7d3bec101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5e2efbf8-f964-410d-a568-b67b20f852590EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3439927Nyresygdomme11Palle Juul-Jensens Boulevard 998200Aarhus NDKDanmarkORS/cd7d3bec_logo.gifORS/Small/cd7d3bec_logo.gif0
anniso@rm.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696206EmplyMinimum pakken - 35 dage8b757a65-a0fc-4184-bd2b-f462dd2281e7_1032110001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd7d3bechttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd7d3bechttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd7d3bec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd7d3bec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Ledende lægesekretær hos Nyresygdomme.12008311Dansk3Læse/ tale411521Ledende lægesekretær10Sundhed360259212Anni Sørensenanniso@rm.dkDKDanmarkDKDanmark329951036Lægesekretær søges til Afdeling for Depression og Angst, AUH PsykiatrienBasic Afdeling for Depression og Angst søger til sengeafsnitssekretariatet en lægesekretær, som vil bidrage til såvel smidig, grundig og effektiv opgaveløsning som et godt kollegialt sammenhold. Stillingen er på 30-37 timer efter nærmere aftale og ønskes besat pr. 1. april 2019. Om Afdeling for Depression og AngstAfdeling for Depression og Angst er en af fire psykiatriske afdelinger, der til sammen udgør AUH Psykiatrien. Vi er flyttet sammen med det øvrige AUH i november 2018 og er faldet godt til i vores nye moderne bygning. Afdeling for Depression og Angst består af tre store sengeafsnit og tre ambulante klinikker. Vi tilbyder udredning og behandling af høj faglig kvalitet på forskellige specialiseringsniveauer til voksne patienter med affektive lidelser. Vi arbejder med integrerede medicinske og non-farmakologiske behandlingsforløb, ofte rettet imod mere komplekse problemstillinger. Vi arbejder ud fra en fælles udviklingsplan på tværs af ambulante og stationære enheder. Vi har fokus på faglig profilering, og uddannelse og forskning er blandt vores kerneopgaver, således at vi altid tilbyder vores patienter den bedste behandling. Om sengeafsnitssekretariatet og stillingenSengeafsnitssekretariatet er et velfungerende sekretariat, som består af fem lægesekretærer og to lægesekretærelever. Sekretariatets primære opgave er at varetage service for lægerne i de tre sengeafsnit. Derudover løser sekretariatet en bred vifte af specialiserede opgaver, eksempelvis booking og registrering for ambulante behandlere, modul tjenestetid, udarbejdelse af stuegangsskema, registrering af tvang til Sundhedsstyrelsen samt bistand ved besvarelse af klagesager. Vi tilbyder en spændende stilling i et team med en god kollegial tone. Vi samarbejder bredt på tværs af faggrupper og i organisationen og hjælper hinanden med at nå vore fælles mål. Stillingen indebærer weekendarbejde ca. 3-5 gange om året. Her består opgaven i skrivning af akutnotater for den psykiatriske del af den fælles akutmodtagelse samt journaloptagelser og gennemgange m.v. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær. Har erfaring med MidtEPJ. Det er vigtigt for os, at du har lyst til at arbejde i et team, og at du har en fleksibel tilgang til såvel arbejdsopgaver som mødetider. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Susanne Bissenbacker (tlf. 28994674 subiha@rm.dk) eller lægesekretær Lone Guldhammer (tlf. 78472244 lone.guld@rm.dk). Ansøgningsfrist: 20. februar 2019. Samtaler afholdes 26. februar 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleAfdeling for Depression og Angst søger til sengeafsnitssekretariatet en lægesekretær, som vil bidrage til såvel smidig, grundig og effektiv opgaveløsning som et godt kollegialt sammenhold. Stillingen er på 30-37 timer efter nærmere aftale og ønskes besat pr. 1. april 2019.
 
Om Afdeling for Depression og Angst
Afdeling for Depression og Angst er en af fire psykiatriske afdelinger, der til sammen udgør AUH Psykiatrien. Vi er flyttet sammen med det øvrige AUH i november 2018 og er faldet godt til i vores nye moderne bygning.
 
Afdeling for Depression og Angst består af tre store sengeafsnit og tre ambulante klinikker. Vi tilbyder udredning og behandling af høj faglig kvalitet på forskellige specialiseringsniveauer til voksne patienter med affektive lidelser. Vi arbejder med integrerede medicinske og non-farmakologiske behandlingsforløb, ofte rettet imod mere komplekse problemstillinger. Vi arbejder ud fra en fælles udviklingsplan på tværs af ambulante og stationære enheder. Vi har fokus på faglig profilering, og uddannelse og forskning er blandt vores kerneopgaver, således at vi altid tilbyder vores patienter den bedste behandling.
 
Om sengeafsnitssekretariatet og stillingen
Sengeafsnitssekretariatet er et velfungerende sekretariat, som består af fem lægesekretærer og to lægesekretærelever. Sekretariatets primære opgave er at varetage service for lægerne i de tre sengeafsnit. Derudover løser sekretariatet en bred vifte af specialiserede opgaver, eksempelvis booking og registrering for ambulante behandlere, modul tjenestetid, udarbejdelse af stuegangsskema, registrering af tvang til Sundhedsstyrelsen samt bistand ved besvarelse af klagesager. Vi tilbyder en spændende stilling i et team med en god kollegial tone. Vi samarbejder bredt på tværs af faggrupper og i organisationen og hjælper hinanden med at nå vore fælles mål.
 
Stillingen indebærer weekendarbejde ca. 3-5 gange om året. Her består opgaven i skrivning af akutnotater for den psykiatriske del af den fælles akutmodtagelse samt journaloptagelser og gennemgange m.v.
 
Vi forventer at du:
  • Er uddannet lægesekretær.
  • Har erfaring med MidtEPJ.
Det er vigtigt for os, at du har lyst til at arbejde i et team, og at du har en fleksibel tilgang til såvel arbejdsopgaver som mødetider. 
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Susanne Bissenbacker (tlf. 28994674/ subiha@rm.dk) eller lægesekretær Lone Guldhammer (tlf. 78472244/ lone.guld@rm.dk).
 
Ansøgningsfrist: 20. februar 2019. Samtaler afholdes 26. februar 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/b511f309_logo.gifADA Tværgående adm.Aarhus N2019-01-30T14:00:41.2632019-02-20T00:00:00
329950262Spændende stilling som EPJ-koordinator og lægesekretær til Øre-, Næse- og HalskirurgiBasic Brænder du for MidtEPJ og det gode patientforløb, så har vi jobbet til dig.Vi søger en erfaren og dygtig lægesekretær til en spændende stilling med EPJ-koordinatorfunktion. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med tiltrædelse 1. april 2019 eller efter aftale. Øre-, Næse- og Halskirurgi er en afdeling med både højt specialiseret, regional- og hovedfunktion indenfor specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau. Vi samarbejder med de øvrige øre-næse-halsafdelinger i Region Midt og med en del andre specialer på AUH, samt privatpraktiserende otologer.I afdelingen er vi cirka 18 lægesekretærer, som i juni 2018 flyttede fra Nørrebrogade ud under fælles tag i Skejby. Øre-, Næse- og Halskirurgisk Klinik er beliggende i område J, på plan 2. Vores sekretariat er beliggende i storrumskontorer på plan 7 og plan 1. Du erUddannet lægesekretær med et solidt fagligt fundament og organisatorisk forståelse. Du er en god kollega, som kan arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag. Du er ansvarlig, tillidsvækkende og serviceminded. Dine pædagogiske- og formidlingsevner er gode. Du værdsætter samarbejdet med kolleger højt og har veludbyggede sociale kompetencer.Du kommer med et positivt drive og lysten til aktivt og fleksibelt at deltage i et tværfagligt samarbejde. Du har let ved at lære nyt, og kan byde ind med nye løsninger og ny tænkning. Du er omstillingsparat, har gode overbliksevner og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne.I funktionen som EPJ-koordinator er indgående og solid erfaring med MidtEPJ en helt nødvendig forudsætning, gerne fra en lignende funktion. Erfaring med koordinering af projekter vil være en fordel.Dine opgaver og ansvarsområder i hovedtrækVores EPJ-koordinator indgår i den daglige drift og deltager i løsningen af ad hoc lægesekretæropgaver, receptionsopgaver med modtagelse af patienter, telefonpasning, journalskrivning, registrering, booking af kontroltider, samt opfølgning efter ambulante besøg.Du indgår i et funktionsrul, hvor du har skiftende pladser og opgaver fra uge til uge skiftende mellem receptionen i Øre-, Næse- og Halskirurgisk Klinik og kontorarbejdsplads. EPJ-koordinatorfunktionen varetages sideløbende og tilrettelægges efter behovet.Din arbejdstid bliver mandag til torsdag kl. 8-15.30 og fredag 8-15.00. Efter grundig introduktion vil du blive en del af et vagtrul med vagt til kl. 17.00, cirka 2 gange om måneden. Når du har vagt, skriver du fortrinsvis operationer og hastende notater. EPJ-koordinator Som EPJ-koordinator står du for at koordinere og forestå undervisning i sekretærgruppen, samt vejlede om brug af Midt EPJ i afdelingen - i samarbejde med vores sygeplejefaglige EPJ-koordinator. Du medvirker til at sikre kommunikation om EPJ i afdelingen, samt er bindeled til Sundheds-IT. Du deltager i, og videreformidler fra erfaringsudvekslingsmøder med øvrige EPJ-koordinatorer på AUH. Du medvirker til at sikre og forbedre effektive arbejdsgange, herunder særligt med øje for registreringspraksis og vidensdeling omkring EPJ-arbejdsgange i afdelingen. Du arbejder med at tilpasse fælles undervisningsmateriale og vejledninger til afdelingens behov. Du vil have et tæt samarbejde med klinikkens sygeplejerske og EPJ-koordinator, samt PAS-ansvarlig lægesekretær.Vi har stort fokus på registreringspraksis i sekretærgruppen, og arbejder målrettet med forbedring og EPJ& 39 s understøttelse generelt.Du vil være involveret i support, opsætning, vedligehold og koordinering af EPJ i afdelingen, herunder også konfiguration, PAS, samt er ansvarlig for bookingmodulet (BOM). Vi har et kontinuerligt fokus på at forbedre og videreudvikle arbejdsgange i anvendelsen af EPJ i afdelingen, og EPJ& 39 s understøttelse af det kliniske arbejde og kvalitetsarbejdet generelt.Se generel funktionsbeskrivelse for EPJ-koordinator her.Det praktiskeLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Nielsen.Har du lyst til at være en del af vores dygtige sekretærgruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så send din ansøgning via nedenstående link, så vi har den senest den 24. februar 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningsfrist den 24. februar 2019, samtaler finder sted 26. februar 2019 fra kl. 8. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for MidtEPJ og det gode patientforløb, så har vi jobbet til dig.

Vi søger en erfaren og dygtig lægesekretær til en spændende stilling med EPJ-koordinatorfunktion. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med tiltrædelse 1. april 2019 eller efter aftale.
 
Øre-, Næse- og Halskirurgi er en afdeling med både højt specialiseret, regional- og hovedfunktion indenfor specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau. Vi samarbejder med de øvrige øre-næse-halsafdelinger i Region Midt og med en del andre specialer på AUH, samt privatpraktiserende otologer.

I afdelingen er vi cirka 18 lægesekretærer, som i juni 2018 flyttede fra Nørrebrogade ud under fælles tag i Skejby. Øre-, Næse- og Halskirurgisk Klinik er beliggende i område J, på plan 2. Vores sekretariat er beliggende i storrumskontorer på plan 7 og plan 1.
 
Du er
Uddannet lægesekretær med et solidt fagligt fundament og organisatorisk forståelse. Du er en god kollega, som kan arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag. Du er ansvarlig, tillidsvækkende og serviceminded. Dine pædagogiske- og formidlingsevner er gode. Du værdsætter samarbejdet med kolleger højt og har veludbyggede sociale kompetencer.

Du kommer med et positivt drive og lysten til aktivt og fleksibelt at deltage i et tværfagligt samarbejde. Du har let ved at lære nyt, og kan byde ind med nye løsninger og ny tænkning. Du er omstillingsparat, har gode overbliksevner og bidrager professionelt til udvikling af opgaverne.

I funktionen som EPJ-koordinator er indgående og solid erfaring med MidtEPJ en helt nødvendig forudsætning, gerne fra en lignende funktion. Erfaring med koordinering af projekter vil være en fordel.

Dine opgaver og ansvarsområder i hovedtræk
Vores EPJ-koordinator indgår i den daglige drift og deltager i løsningen af ad hoc lægesekretæropgaver, receptionsopgaver med modtagelse af patienter, telefonpasning, journalskrivning, registrering, booking af kontroltider, samt opfølgning efter ambulante besøg.

Du indgår i et funktionsrul, hvor du har skiftende pladser og opgaver fra uge til uge – skiftende mellem receptionen i Øre-, Næse- og Halskirurgisk Klinik og kontorarbejdsplads. EPJ-koordinatorfunktionen varetages sideløbende og tilrettelægges efter behovet.

Din arbejdstid bliver mandag til torsdag kl. 8-15.30 og fredag 8-15.00. Efter grundig introduktion vil du blive en del af et vagtrul med vagt til kl. 17.00, cirka 2 gange om måneden. Når du har vagt, skriver du fortrinsvis operationer og hastende notater.
 
EPJ-koordinator
Som EPJ-koordinator står du for at koordinere og forestå undervisning i sekretærgruppen, samt vejlede om brug af Midt EPJ i afdelingen - i samarbejde med vores sygeplejefaglige EPJ-koordinator. Du medvirker til at sikre kommunikation om EPJ i afdelingen, samt er bindeled til Sundheds-IT. Du deltager i, og videreformidler fra erfaringsudvekslingsmøder med øvrige EPJ-koordinatorer på AUH.
  
Du medvirker til at sikre og forbedre effektive arbejdsgange, herunder særligt med øje for registreringspraksis og vidensdeling omkring EPJ-arbejdsgange i afdelingen. Du arbejder med at tilpasse fælles undervisningsmateriale og vejledninger til afdelingens behov. Du vil have et tæt samarbejde med klinikkens sygeplejerske og EPJ-koordinator, samt PAS-ansvarlig lægesekretær.

Vi har stort fokus på registreringspraksis i sekretærgruppen, og arbejder målrettet med forbedring og EPJ's understøttelse generelt.

Du vil være involveret i support, opsætning, vedligehold og koordinering af EPJ i afdelingen, herunder også konfiguration, PAS, samt er ansvarlig for bookingmodulet (BOM).
 
Vi har et kontinuerligt fokus på at forbedre og videreudvikle arbejdsgange i anvendelsen af EPJ i afdelingen, og EPJ's understøttelse af det kliniske arbejde og kvalitetsarbejdet generelt.

Se generel funktionsbeskrivelse for EPJ-koordinator her.

Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Nielsen.

Har du lyst til at være en del af vores dygtige sekretærgruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så send din ansøgning via nedenstående link, så vi har den senest den 24. februar 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 
Ansøgningsfrist den 24. februar 2019, samtaler finder sted 26. februar 2019 fra kl. 8. 



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/e7e3805e_logo.gifØre-, Næse- og HalskirurgiAarhus N2019-01-29T14:01:08.6632019-02-24T00:00:00
329956525LægesekretærRobot RehabiliteringsCenter for Muskelsvind er et nationalt center, der støtter sundheds- og socialvæsenet med højt specialiseret viden om rehabilitering af personer med sjældne neuromuskulære sygdomme. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind (RCFM) er en selvejende institution jf. Sundhedslovens §79 stk. 2 og er af Sundhedsstyrelsen klassificeret som højt specialiseret funktion der varetager neurorehabilitering af personer med svære kroniske neuromuskulære sygdomme. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind har hovedsæde i Aarhus og en afdeling i Høje Taastrup. I Aarhus ligger administrationen, forsknings- og udviklingsafdelingen og konsulentfunktionen for Vestdanmark. I Høje Taastrup ligger konsulentfunktionen for Østdanmark. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind har i alt 39 engagerede medarbejdere fordelt på læger, socialrådgivere, psykologer, fysioterapeuter, ergoterapeuter, sygeplejersker, forsknings- og kommunikationsmedarbejdere samt koordinatorer. Der er 3200 børn, unge og voksne med muskelsvind eller ALS henvist til RCFM. Administrationen i Rehabiliteringscenter for Muskelsvind er et centralt omdrejningspunkt for afdelingerne i Aarhus og Høje Taastrup. Administrationen består af et team på seks personer. Administrationen indgår i den tværfaglige konsulentfunktion, der rådgiver om rehabilitering af personer med muskelsvind. Vi søger en dygtig lægesekretær, som vil være med til at løfte opgaverne i administrationen. Arbejdsopgaverne består bl.a. af koordinering og planlægning af konsulenternes møder, journalisering, registrering af ydelser, korrekturlæsning, telefonomstilling herunder kontakt til samarbejdspartnere, brugere og deres familier. Som ansat i administrationen indgår man endvidere i centrets udviklings-, kursus- og projektarbejde og der kan lejlighedsvist forekomme aften og weekendarbejde. Til dagligt arbejder vi primært i Novax Lægesystem og Microsoft Office programmer. Vi forventer at du: er uddannet lægesekretær og har erfaring med booking og journaliseringkan formulere sig på korrekt dansk, mundtligt og skriftligt samt læse korrekturhar indlevelsesevne og situationsfornemmelse i kontakten med andre mennesker og kan håndtere svære samtalererfaren bruger af Microsoft Office programmer og hurtig til at tilegne sig nye IT-kompetencer, herunder Novax Lægesystemstruktureret med systematisk sans og blik for opfølgningkan skabe overblik samt selvstændigt organisere og prioritere dine arbejdsopgaverGode samarbejdsevner, imødekommende og bidrager til et godt arbejdsmiljøhar lyst til at lære om muskelsvind og rehabilitering Vi tilbyder dig: et uformelt og energisk arbejdsmiljøat indgå i et tværfagligt samarbejde med centrets konsulenteret arbejde med alsidige og udfordrende opgaver37-timers stilling med flekstid. Aften- og weekendarbejde kan forekomme.løn efter kvalifikationer Fakta: tiltrædelse 1. maj 2019stillingen er tidsbegrænset og løber frem til den 1. marts 2020ansøgningsfrist: 13. marts 2019, samtaler afholdes d. 20. marts 2019arbejdssted: Kongsvang Alle 23, 8000 Århus Cansøgningen skal være skriftligyderligere information om RehabiliteringsCenter for Muskelsvind findes på www.rcfm.dkspørgsmål om stillingen kan rettes til koordinator Sine Nydam Sørensen tlf.: 22652464 mail: siny@rcfm.dk eller administrationsleder Karina Blegvad tlf.: 22652407, mail: kabl@rcfm.dk.

RehabiliteringsCenter for Muskelsvind er et nationalt center, der støtter sundheds- og socialvæsenet med højt specialiseret viden om rehabilitering af personer med sjældne neuromuskulære sygdomme. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind (RCFM) er en selvejende institution jf. Sundhedslovens §79 stk. 2 og er af Sundhedsstyrelsen klassificeret som højt specialiseret funktion der varetager neurorehabilitering af personer med svære kroniske neuromuskulære sygdomme.

RehabiliteringsCenter for Muskelsvind har hovedsæde i Aarhus og en afdeling i Høje Taastrup. I Aarhus ligger administrationen, forsknings- og udviklingsafdelingen og konsulentfunktionen for Vestdanmark. I Høje Taastrup ligger konsulentfunktionen for Østdanmark. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind har i alt 39 engagerede medarbejdere fordelt på læger, socialrådgivere, psykologer, fysioterapeuter, ergoterapeuter, sygeplejersker, forsknings- og kommunikationsmedarbejdere samt koordinatorer. Der er 3200 børn, unge og voksne med muskelsvind eller ALS henvist til RCFM.

Administrationen i Rehabiliteringscenter for Muskelsvind er et centralt omdrejningspunkt for afdelingerne i Aarhus og Høje Taastrup. Administrationen består af et team på seks personer. Administrationen indgår i den tværfaglige konsulentfunktion, der rådgiver om rehabilitering af personer med muskelsvind.

Vi søger en dygtig lægesekretær, som vil være med til at løfte opgaverne i administrationen. Arbejdsopgaverne består bl.a. af koordinering og planlægning af konsulenternes møder, journalisering, registrering af ydelser, korrekturlæsning, telefonomstilling herunder kontakt til samarbejdspartnere, brugere og deres familier. Som ansat i administrationen indgår man endvidere i centrets udviklings-, kursus- og projektarbejde og der kan lejlighedsvist forekomme aften og weekendarbejde.

Til dagligt arbejder vi primært i Novax Lægesystem og Microsoft Office programmer.

Vi forventer at du:

  • er uddannet lægesekretær og har erfaring med booking og journalisering
  • kan formulere sig på korrekt dansk, mundtligt og skriftligt samt læse korrektur
  • har indlevelsesevne og situationsfornemmelse i kontakten med andre mennesker og kan håndtere svære samtaler
  • erfaren bruger af Microsoft Office programmer og hurtig til at tilegne sig nye IT-kompetencer, herunder Novax Lægesystem
  • struktureret med systematisk sans og blik for opfølgning
  • kan skabe overblik samt selvstændigt organisere og prioritere dine arbejdsopgaver
  • Gode samarbejdsevner, imødekommende og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • har lyst til at lære om muskelsvind og rehabilitering

Vi tilbyder dig:

  • et uformelt og energisk arbejdsmiljø
  • at indgå i et tværfagligt samarbejde med centrets konsulenter
  • et arbejde med alsidige og udfordrende opgaver
  • 37-timers stilling med flekstid. Aften- og weekendarbejde kan forekomme.
  • løn efter kvalifikationer

Fakta:

  • tiltrædelse 1. maj 2019
  • stillingen er tidsbegrænset og løber frem til den 1. marts 2020
  • ansøgningsfrist: 13. marts 2019, samtaler afholdes d. 20. marts 2019
  • arbejdssted: Kongsvang Alle 23, 8000 Århus C
  • ansøgningen skal være skriftlig
  • yderligere information om RehabiliteringsCenter for Muskelsvind findes på www.rcfm.dk
  • spørgsmål om stillingen kan rettes til koordinator Sine Nydam Sørensen tlf.: 22652464 mail: siny@rcfm.dk eller administrationsleder Karina Blegvad tlf.: 22652407, mail: kabl@rcfm.dk.

 

Rehabiliteringscenter for MuskelsvindAarhus C2019-02-07T00:00:002019-03-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien

ADA Tværgående adm.

Aarhus N
Afdeling for Depression og Angst søger til sengeafsnitssekretariatet en lægesekretær, som vil bidrage til såvel smidig, grundig og effektiv opgaveløsning som et godt kollegialt sammenhold. Stillingen er på 30-37 timer efter nærmere aftale og ønskes ...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Spændende stilling som EPJ-koordinator og lægesekretær til Øre-, Næse- og Halskirurgi

Øre-, Næse- og Halskirurgi

Aarhus N
Brænder du for MidtEPJ og det gode patientforløb, så har vi jobbet til dig.Vi søger en erfaren og dygtig lægesekretær til en spændende stilling med EPJ-koordinatorfunktion. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med tiltrædelse 1. april 2019 eller eft...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Lægesekretær

Rehabiliteringscenter for Muskelsvind

Aarhus C
RehabiliteringsCenter for Muskelsvind er et nationalt center, der støtter sundheds- og socialvæsenet med højt specialiseret viden om rehabilitering af personer med sjældne neuromuskulære sygdomme. RehabiliteringsCenter for Muskelsvind (RCFM) er en s...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019