Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Børne- og Familiecentret

Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. 
 
Du kan blive klogere på jobbet i denne video.
 
Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009015Phoenix-135ccbee12019-04-17T12:00:43.180Leder af Børne- og Familiecentret
Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. 
 
Du kan blive klogere på jobbet i denne video.
 
Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.
2019-05-24T10:51:12.047 Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. Du kan blive klogere på jobbet i denne video. Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.10Phoenix135ccbee101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://www.mercuriurval.com/da-dk/opportunity/?jobadid=58204&refno=DK-058840EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdderEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510413Børne- og Familiecentret11Vitavej 578300OdderDKDanmarkORS/135ccbee_logo.pngORS/Small/135ccbee_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent747196OdderPremium+14395301117-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=135ccbeehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=135ccbeehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=135ccbee&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=135ccbee&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLeder af Børne- og Familiecentret1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361500291ulla.salling@odder.dkDanmarkDanmark330100531Leder af Dagplejen i Silkeborg KommuneBasic Vi leder efter dig, som brænder for den særlige kvalitet ved dagpleje er en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejen kan definere morgendagens opgaver og fremtidssikre Dagplejen Du skal være ambitiøs og visionær på vegne af dagplejen og meget gerne have blik for profilering og synlighed af dagplejens kvaliteter. Det er vigtigt, at du kan lede processer, som kan sikre, at dagplejen fastholdes og udvikles som et attraktivt og konkurrencedygtigt pasningstilbud. Dagplejen i Silkeborg Kommune har en tydelig pædagogisk profil med fokus på kvalitet og kompetenceudvikling af de enkelte dagplejere, ex. styrkede læreplaner, IT-kundskaber og lign. Herudover samarbejder vi om dagplejeuddannelsen med to andre kommuner. Vi har tradition for et velfungerende forældresamarbejde, med vægt på dialog og inddragelse. Som leder af Dagplejen, bliver du direkte leder for 12 pædagogiske ledere, to administrative medarbejdere og to frikøbte TR ere, dels overordnet leder for ca. 260 kommunale dagplejere. Herudover har du det overordnede ansvar for 45 private pasningsordninger. Silkeborg Kommune har over 93.000 borgere, og ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder. Vi tilbyder: en spændende ledelsesopgave i en stor kommunal organisation en personalegruppe med stort engagement, mange kompetencer og høj faglighed et bredt spekter af samarbejdspartnere i opgaveløsningen, såvel internt som eksternt i organisationen at du bliver en del af det overordnede strategiske arbejde for dagtilbud i Silkeborg Kommune deltagelse i ledernetværk, som faciliteres af HR konsulenter faglige temadage og fælles lederkonferencer for ledere gode muligheder for uddannelse og udvikling Vi forventer, at du: er en tillidsfuld og tilgængelig personaleleder som kan videreføre en værdibaseret ledelsesstil, og bevare åbenhed og inddragelse omkring driften. kan sætte mål, rammer og retning, og skabe sammenhæng til overordnede mål og visioner har erfaring med at lede ledere, såvel som medarbejdere, og har en relevant lederuddannelse har interesse og flair for IT har økonomisk forståelse og kan tage ansvar for et budget på over 100 mio.kr. er fagligt velfunderet, har fokus på kvaliteten i kerneopgaven, og kan give kvalificeret sparring med pædagogisk viden og indsigt kommunikerer respektfuldt og tydeligt, både skriftligt og mundtligt er åben, nysgerrig, initiativrig og har humor har fokus på det gode arbejdsmiljø og vil bygge videre på det gode, der er Tiltrædelse 1. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokale løndannelse.Lønniveau trin 47 35.000 kr. årligt (ca. 496.000 kr. pension). Vil du vide mere?Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af dagtilbud John Gejl på tlf. 20 35 41 42 eller pædagogisk udviklingsleder Jeannette Sloth Pedersen på tlf. 30 66 43 18. Du kan også læse mere på vores hjemmeside om dagplejen På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil: Bliv leder hos os . Ansøgningsfrist søndag 27. oktober 2019.Første samtale forventes afholdt torsdag 7. november og anden samtale onsdag 13. november. Kandidater, som går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda profilanalyse. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi leder efter dig, som
  • brænder for den særlige kvalitet ved dagpleje
  • er en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejen
  • kan definere ”morgendagens opgaver” og fremtidssikre Dagplejen
Du skal være ambitiøs og visionær på vegne af dagplejen og meget gerne have blik for profilering og synlighed af dagplejens kvaliteter. Det er vigtigt, at du kan lede processer, som kan sikre, at dagplejen fastholdes og udvikles som et attraktivt og konkurrencedygtigt pasningstilbud.
 
Dagplejen i Silkeborg Kommune har en tydelig pædagogisk profil med fokus på kvalitet og kompetenceudvikling af de enkelte dagplejere, ex. styrkede læreplaner, IT-kundskaber og lign. Herudover samarbejder vi om dagplejeuddannelsen med to andre kommuner. Vi har tradition for et velfungerende forældresamarbejde, med vægt på dialog og inddragelse.
 
Som leder af Dagplejen, bliver du direkte leder for 12 pædagogiske ledere, to administrative medarbejdere og to frikøbte TR’ere, dels overordnet leder for ca. 260 kommunale dagplejere. Herudover har du det overordnede ansvar for 45 private pasningsordninger.
 
Silkeborg Kommune har over 93.000 borgere, og ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder.
 
Vi tilbyder:
  • en spændende ledelsesopgave i en stor kommunal organisation
  • en personalegruppe med stort engagement, mange kompetencer og høj faglighed
  • et bredt spekter af samarbejdspartnere i opgaveløsningen, såvel internt som eksternt i organisationen
  • at du bliver en del af det overordnede strategiske arbejde for dagtilbud i Silkeborg Kommune
  • deltagelse i ledernetværk, som faciliteres af HR konsulenter
  • faglige temadage og fælles lederkonferencer for ledere
  • gode muligheder for uddannelse og udvikling
Vi forventer, at du:
  • er en tillidsfuld og tilgængelig personaleleder som kan videreføre en værdibaseret ledelsesstil, og bevare åbenhed og inddragelse omkring driften.
  • kan sætte mål, rammer og retning, og skabe sammenhæng til overordnede mål og visioner
  • har erfaring med at lede ledere, såvel som medarbejdere, og har en relevant lederuddannelse
  • har interesse og flair for IT
  • har økonomisk forståelse og kan tage ansvar for et budget på over 100 mio.kr.
  • er fagligt velfunderet, har fokus på kvaliteten i kerneopgaven, og kan give kvalificeret sparring med pædagogisk viden og indsigt
  • kommunikerer respektfuldt og tydeligt, både skriftligt og mundtligt
  • er åben, nysgerrig, initiativrig og har humor
  • har fokus på det gode arbejdsmiljø og vil bygge videre på det gode, der er
Tiltrædelse 1. januar 2020.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokale løndannelse.
Lønniveau trin 47 + 35.000 kr. årligt (ca. 496.000 kr. + pension).
 
Vil du vide mere?
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af dagtilbud John Gejl på tlf. 20 35 41 42 eller pædagogisk udviklingsleder Jeannette Sloth Pedersen på tlf. 30 66 43 18.
 
Du kan også læse mere på vores hjemmeside om dagplejen
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil: "Bliv leder hos os". 
 
Ansøgningsfrist søndag 27. oktober 2019.
Første samtale forventes afholdt torsdag 7. november og anden samtale onsdag 13. november. Kandidater, som går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda profilanalyse.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/fc3ef285_logo.jpegDagplejenSilkeborg2019-10-04T01:00:19.4202019-10-27T00:00:00
330104081Leder af daginstitutionen Børnehuset ved BanenProfile Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle per 1. januar 2020 Om jobbet Da vores mangeårige institutionsleder går på pension, søger vi en ny leder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige daginstitution. Børnehuset ved Banen er en stor aldersintegreret daginstitution med plads til over 150 børn. Den har til huse i to bygninger i Vejle Centrum tæt på banegården. I Vejle Kommune har institutionsledere en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum. Vi lægger vægt på et godt ledelsesteam og arbejder bevidst med lederudvikling. Vi forventer at du har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene sætter en retning, går foran og leder udviklingen af en stærk pædagogisk praksis arbejder strategisk, er vedholdende og skaber resultater er motiverende og skaber arbejdsglæde synliggør og udvikler medarbejdernes kompetencer gennem feedback, inddragelse og anerkendelse er en god kommunikator og kan samarbejde med forældre og andre samarbejdspartnere i lokalområdet kan stå i spidsen for et stærkt lederteam ved at spille andre gode, skabe følgeskab og uddelegere opgaver har flair for og kan tage ansvar for den administrative og økonomiske ledelse har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende lederjob i en dejlig institution med skønne børn at blive en del af et lederteam, hvor du selv kan være med til at ansætte en ny pædagogisk leder (stillingen er vakant) ledelse af en engageret personalegruppe, der efterspørger en fælles pædagogisk retning og tydelig ledelse at samarbejde med en engageret og forskelligartet forældregruppe, der gerne vil inddrages at blive en vigtig del af samarbejdet i Vejle Midtby at blive en del af Vejle Kommunes samlede ledergruppe og ledelsesudvikling på Dagtilbudsområdet Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Børnehuset ved Banen er en institution med plads til 80 vuggestuebørn og 95 børnehavebørn. De fleste børn er samlet i bygningerne i Danmarksgade, mens de ældste børn har til huse i en historisk bygning i Vissingsgade. Institutionen ligger tæt på banegården og busstationen, og vi gør meget ud af at tage på ture ud af huset. Flere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås hos dagtilbudschef Rune Asmund Sørensen på 76 81 50 38. Besøg i Børnehuset ved Banen kan aftales med nuværende leder, Jane Brinch på 76 81 88 20. Vi henviser desuden til Børnehuset ved Banens hjemmeside www.bvb.vejle.dk og kommunens hjemmeside www.vejle.dk, hvor du bl.a. finder Det er for børn , Dagtilbuds delpolitik og kommunens personalepolitiske værdier mv. Der er udarbejdet en generel stillingsbeskrivelse samt et ledelsesgrundlag for daginstitutionsledere i Vejle kommune. Disse kan rekvireres ved at sende en mail til linsn@vejle.dk. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 12. november 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 19. november 2019 om eftermiddagen. Der indkaldes muligvis til anden samtale den 26. november 2019. Profilanalyse Vi benytter DISC-profiler i ansættelsesprocessen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle per 1. januar 2020

Om jobbet

Da vores mangeårige institutionsleder går på pension, søger vi en ny leder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige daginstitution.

Børnehuset ved Banen er en stor aldersintegreret daginstitution med plads til over 150 børn. Den har til huse i to bygninger i Vejle Centrum tæt på banegården.

I Vejle Kommune har institutionsledere en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum. Vi lægger vægt på et godt ledelsesteam og arbejder bevidst med lederudvikling.

Vi forventer at du

  • har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene
  • sætter en retning, går foran og leder udviklingen af en stærk pædagogisk praksis
  • arbejder strategisk, er vedholdende og skaber resultater
  • er motiverende og skaber arbejdsglæde
  • synliggør og udvikler medarbejdernes kompetencer gennem feedback, inddragelse og anerkendelse
  • er en god kommunikator og kan samarbejde med forældre og andre samarbejdspartnere i lokalområdet
  • kan stå i spidsen for et stærkt lederteam ved at spille andre gode, skabe følgeskab og uddelegere opgaver
  • har flair for og kan tage ansvar for den administrative og økonomiske ledelse
  • har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring

Vi tilbyder dig

  • et spændende og udfordrende lederjob i en dejlig institution med skønne børn
  • at blive en del af et lederteam, hvor du selv kan være med til at ansætte en ny pædagogisk leder (stillingen er vakant)
  • ledelse af en engageret personalegruppe, der efterspørger en fælles pædagogisk retning og tydelig ledelse
  • at samarbejde med en engageret og forskelligartet forældregruppe, der gerne vil inddrages
  • at blive en vigtig del af samarbejdet i Vejle Midtby
  • at blive en del af Vejle Kommunes samlede ledergruppe og ledelsesudvikling på Dagtilbudsområdet

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os
Børnehuset ved Banen er en institution med plads til 80 vuggestuebørn og 95 børnehavebørn. De fleste børn er samlet i bygningerne i Danmarksgade, mens de ældste børn har til huse i en historisk bygning i Vissingsgade. Institutionen ligger tæt på banegården og busstationen, og vi gør meget ud af at tage på ture ud af huset.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås hos dagtilbudschef Rune Asmund Sørensen på 76 81 50 38. Besøg i Børnehuset ved Banen kan aftales med nuværende leder, Jane Brinch på 76 81 88 20.

Vi henviser desuden til Børnehuset ved Banens hjemmeside www.bvb.vejle.dk og kommunens hjemmeside www.vejle.dk, hvor du bl.a. finder ”Det er for børn”, Dagtilbuds delpolitik og kommunens personalepolitiske værdier mv.

Der er udarbejdet en generel stillingsbeskrivelse samt et ledelsesgrundlag for daginstitutionsledere i Vejle kommune. Disse kan rekvireres ved at sende en mail til linsn@vejle.dk.


Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. november 2019.

Vi har ansættelsessamtaler den 19. november 2019 om eftermiddagen. Der indkaldes muligvis til anden samtale den 26. november 2019.

Profilanalyse
Vi benytter DISC-profiler i ansættelsesprocessen. 

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. 


Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

 

 

 

ORS/Small/17547881_logo.pngBørnehuset ved BanenVejle2019-10-09T17:00:40.2402019-11-12T00:00:00
330095953Leder af Facility ServiceRobot UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en leder af Facility Service UCLs Facility Service varetager ansvaret for UCLs samlede bygningsmasse, der omfatter 105.000 m2 fordelt på 11 adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Bygningerne er dels ejede bygninger, dels lejemål. Opgaveporteføljen i Facility Service er relativt bred - fra daglig drift til afdækning og realisering af mere strategiske projekter for udviklingen af de fysiske rammer, herunder ansvaret for store og små byggesager. Udviklingen og driften af bygningsmassen foregår i dialog med vore brugere - studerende, undervisere, ledere mv. - så det er væsentligt, at vores nye leder er en god kommunikator. Vi har brug for en synlig og nærværende leder, og der vil derfor til jobbet være knyttet en del transport mellem afdelingerne. Medarbejderstaben er på 30 medarbejdere med en bred vifte af bygningstekniske kompetencer. Heraf er 11 ansat på særlige vilkår. Jobprofil Lederen af Facility Service-afdelingen har det overordnede ansvar for daglig drift, herunder prioritering, styring og sikring af et højt serviceniveau, hvor efterspurgte ydelser leveres kviktstyring af små og større byggesagerudarbejde og implementere bygningsvedligeholdelse med afsæt i værktøjet MdocFMudvikling og implementering af klimaoptimerede løsningermyndighedsbetjening og efterlevelse af myndighedskrav af enhver art fsva. de fysiske rammerfrugtbar dialog med brugerne om ønsker og udviklingsbehovpersonaleledelse af 35 medarbejdereøkonomisk ansvar (med støtte fra økonomiafdelingen) for et årsbudget på ca. 100 mio. kr. Personprofil Vi søger en leder af Facility Service, der har relevant faglig baggrund på højt niveauhar erfaring med bygningsdrift og styring af såvel daglige vedligeholdelsesopgaver som større byggeprojekterhar erfaring som lederhar veludviklede kommunikationsevner - der skal kommunikeres med en bred vifte af interessenter - studerende, medarbejdere, ledere, leverandører af services etc.har gode evner for og erfaring med økonomistyringer garant for, at alle myndigheds- og arbejdsmiljøkrav overholdes Ansættelse Lederen af Facility Service refererer til ressourcechef Ole Hjort Willatzen. Der er tale om en fuldtidsstilling med ansættelse hurtigst muligt og senest 1. januar 2020. Opgaverne løses på UCLs adresser i Vejle, Jelling, Odense og Svendborg. Ansættelsen finder sted i henhold til gældende overenskomst. Flere oplysninger Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information, er du velkommen til at kontakte ressourcechef Ole Hjort Willatzen, ohw@ucl.dk eller tlf. 2463 0063. Ansøgning Du bedes uploade ansøgning, cv og relevante dokumenter via vores hjemmeside www.ucl.dk job. Der er ansøgningsfrist den 18. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. oktober 2019. Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole uddanner og udvikler til fremtidens arbejdsmarked. Vi samarbejder, forsker, motiverer og udfordrer for at sikre, at vores studerende og vores samarbejdspartnere kan udnytte og bidrage til fremtidens nye muligheder. 1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Den nye institution udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Uddannelserne udbydes i Odense, Vejle, Svendborg, Jelling og Fredericia. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole udbyder uddannelser inden for sundhed, teknologi og byggeri, business, pædagogik og samfundsfag.

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en leder af Facility Service

UCLs Facility Service varetager ansvaret for UCLs samlede bygningsmasse, der omfatter 105.000 m2 fordelt på 11 adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Bygningerne er dels ejede bygninger, dels lejemål.

Opgaveporteføljen i Facility Service er relativt bred - fra daglig drift til afdækning og realisering af mere strategiske projekter for udviklingen af de fysiske rammer, herunder ansvaret for store og små byggesager. Udviklingen og driften af bygningsmassen foregår i dialog med vore brugere - studerende, undervisere, ledere mv. - så det er væsentligt, at vores nye leder er en god kommunikator.

Vi har brug for en synlig og nærværende leder, og der vil derfor til jobbet være knyttet en del transport mellem afdelingerne.

Medarbejderstaben er på 30 medarbejdere med en bred vifte af bygningstekniske kompetencer. Heraf er 11 ansat på særlige vilkår.

Jobprofil

Lederen af Facility Service-afdelingen har det overordnede ansvar for

  • daglig drift, herunder prioritering, styring og sikring af et højt serviceniveau, hvor efterspurgte ydelser leveres kvikt
  • styring af små og større byggesager
  • udarbejde og implementere bygningsvedligeholdelse med afsæt i værktøjet MdocFM
  • udvikling og implementering af klimaoptimerede løsninger
  • myndighedsbetjening og efterlevelse af myndighedskrav af enhver art fsva. de fysiske rammer
  • frugtbar dialog med brugerne om ønsker og udviklingsbehov
  • personaleledelse af 35 medarbejdere
  • økonomisk ansvar (med støtte fra økonomiafdelingen) for et årsbudget på ca. 100 mio. kr.

Personprofil

Vi søger en leder af Facility Service, der

  • har relevant faglig baggrund på højt niveau
  • har erfaring med bygningsdrift og styring af såvel daglige vedligeholdelsesopgaver som større byggeprojekter
  • har erfaring som leder
  • har veludviklede kommunikationsevner - der skal kommunikeres med en bred vifte af interessenter - studerende, medarbejdere, ledere, leverandører af services etc.
  • har gode evner for og erfaring med økonomistyring
  • er garant for, at alle myndigheds- og arbejdsmiljøkrav overholdes

Ansættelse

Lederen af Facility Service refererer til ressourcechef Ole Hjort Willatzen.

Der er tale om en fuldtidsstilling med ansættelse hurtigst muligt og senest 1. januar 2020.

Opgaverne løses på UCLs adresser i Vejle, Jelling, Odense og Svendborg.

Ansættelsen finder sted i henhold til gældende overenskomst.

Flere oplysninger

Såfremt du har spørgsmål eller behov for uddybende information, er du velkommen til at kontakte ressourcechef Ole Hjort Willatzen, ohw@ucl.dk eller tlf. 2463 0063.

Ansøgning

Du bedes uploade ansøgning, cv og relevante dokumenter via vores hjemmeside www.ucl.dk/job.

Der er ansøgningsfrist den 18. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. oktober 2019.

 

Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole uddanner og udvikler til fremtidens arbejdsmarked. Vi samarbejder, forsker, motiverer og udfordrer for at sikre, at vores studerende og vores samarbejdspartnere kan udnytte og bidrage til fremtidens nye muligheder.

1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Den nye institution udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Uddannelserne udbydes i Odense, Vejle, Svendborg, Jelling og Fredericia.

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole udbyder uddannelser inden for sundhed, teknologi og byggeri, business, pædagogik og samfundsfag.

UCL Vestre EngvejVejle2019-09-26T00:00:002019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af Dagplejen i Silkeborg Kommune

Dagplejen

Silkeborg
Vi leder efter dig, som brænder for den særlige kvalitet ved dagpleje er en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejen kan definere morgendagens opgaver og fremtidssikre Dagplejen Du skal være ambitiøs og visionær...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Leder af daginstitutionen Børnehuset ved Banen

Børnehuset ved Banen

Vejle
Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle per 1. januar 2020 Om jobbet Da vores mangeårige institutionsleder går på pension, søger vi en ny leder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlig...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Leder af Facility Service

UCL Vestre Engvej

Vejle
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole søger en leder af Facility Service UCLs Facility Service varetager ansvaret for UCLs samlede bygningsmasse, der omfatter 105.000 m2 fordelt på 11 adresser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Bygningerne ...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019