Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Godset

Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. 
[dy’næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: ’kraft’ 
 
Har du kraften? 
Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET – stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? 
Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? 
Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. 
  • Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. 
  • Du kan samarbejde – ”spille sammen” med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. 
  • Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. 
Stadig interesseret? 
Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven.
 
Ansøgningsfrist: 10. august 2018. 
 
Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 / lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. 
 
Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg” til højre for annoncen.  
 
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329829241Phoenix-c87fdee212018-06-11T13:00:27.047Leder af Godset
Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. 
[dy’næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: ’kraft’ 
 
Har du kraften? 
Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET – stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? 
Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? 
Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. 
  • Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. 
  • Du kan samarbejde – ”spille sammen” med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. 
  • Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. 
Stadig interesseret? 
Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven.
 
Ansøgningsfrist: 10. august 2018. 
 
Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 / lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. 
 
Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg” til højre for annoncen.  
 
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
2018-08-10T10:50:25.403 Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. [dy næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: kraft Har du kraften? Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. Vi lægger vægt på: Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. Du kan samarbejde spille sammen med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. Stadig interesseret? Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven. Ansøgningsfrist: 10. august 2018. Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Ansøg til højre for annoncen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixc87fdee2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=144781&DepartmentId=19961&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3283415By- og Udviklingsforvaltningen11Nytorv 116000KoldingDKDanmarkORS/c87fdee2_logo.pngORS/Small/c87fdee2_logo.png155.487941009.47042000DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent587585KoldingPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse355578753lilam@kolding.dkDanmarkDanmark330005367Personale- og pædagogfaglig leder for Dagtilbud område 3 i VejenBasic Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. Sammen spiller vi hinanden gode, og vi løfter i flok. Vi vil børnene, hinanden og ledelsen, og du vil fra alle sider opleve gåpåmod og imødekommenhed. Du kan regne med os vi glæder os til at samarbejde med dig, og sætter dig gerne ind i alle dele af det, der foregår. Vi er stolte af vores ledere, og du vil opleve, at vi leder lederne op, klæder dem på til at være dygtige, samtidigt sætter vi en ære i at få hverdagen til at køre. De to huse, du får ansvaret for, vil forære dig lærerige og alsidige arbejdsopgaver. De to andre huse, hvor du ligeledes skal have en finger på pulsen, vil også berige dig med spændende udfordringer. Alt i alt en kompleks opgave, som vi giver dig mulighed for at vokse i. Mange holdninger og alligevel et stærkt fælles værdisæt i et dynamisk miljø - det er vigtigt for os. Vi er solide, veluddannede, nysgerrige og imødekommende. Her er stor diversitet og megen energi både blandt børn og voksne. Vi hylder forskellighed og for at blive forstået, skal du kunne være til stede, lytte og sige det samme på mange måder. Når du lykkes med det, vil du opleve, at vi bliver dine ressourcer og dine redskaber. Vi vil give dig en stor palet at male med. Du vil komme til at lede sprudlende og fagligt grundige mennesker, der er opmærksomme på og værdsætter at livet kan leves på forskellig vis. Vil du med på eventyr i vores farverige arbejdsfællesskab uden at vide, hvad dagen bringer og om et år sige: Wauw, jeg tager en tur mere, en mere og en mere, så er det nu, du skal søge. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen søg stillingen . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfristen til stillingen er d. 14. maj kl. 12 2019 søg gerne så hurtigt som muligt. Der afholdes 1. samtaler: Løbende 2. samtaler: 21. maj 2019 Jobstart: 1. august 2019 eller snarest muligt. Har du spørgsmål eller brug for uddybende information, skal du henvende dig til Karin B. Pedersen fra konsulentfirmaet KAPE proces & rekruttering. Ring gerne til Karin på telefon: 42 42 03 93 eller skriv på e-mail: karin@kapeproces.dk. Område 3 består af fire institutioner Bakkegården, Billingland, Kildevænget, Vorupparken, herunder vuggestue. Du bliver en del af et ledelsesteam på tre personer, der udover dig vil bestå af en områdeleder samt yderligere en personale- og pædagogfaglig leder. Alle tre stillinger er normeret med 37 timers ledelse pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk
Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? 
 
Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. 
 
Sammen spiller vi hinanden gode, og vi løfter i flok. Vi vil børnene, hinanden og ledelsen, og du vil fra alle sider opleve gåpåmod og imødekommenhed. Du kan regne med os; vi glæder os til at samarbejde med dig, og sætter dig gerne ind i alle dele af det, der foregår. Vi er stolte af vores ledere, og du vil opleve, at vi leder lederne op, klæder dem på til at være dygtige, samtidigt sætter vi en ære i at få hverdagen til at køre. 
 
De to huse, du får ansvaret for, vil forære dig lærerige og alsidige arbejdsopgaver. De to andre huse, hvor du ligeledes skal have en finger på pulsen, vil også berige dig med spændende udfordringer. Alt i alt en kompleks opgave, som vi giver dig mulighed for at vokse i.  
 
Mange holdninger og alligevel et stærkt fælles værdisæt i et dynamisk miljø - det er vigtigt for os. Vi er solide, veluddannede, nysgerrige og imødekommende. Her er stor diversitet og megen energi både blandt børn og voksne.  
 
Vi hylder forskellighed og for at blive forstået, skal du kunne være til stede, lytte og sige det samme på mange måder. Når du lykkes med det, vil du opleve, at vi bliver dine ressourcer og dine redskaber. Vi vil give dig en stor palet at male med. Du vil komme til at lede sprudlende og fagligt grundige mennesker, der er opmærksomme på og værdsætter at livet kan leves på forskellig vis. 
 
Vil du med på eventyr i vores farverige arbejdsfællesskab uden at vide, hvad dagen bringer og om et år sige: Wauw, jeg tager en tur mere, en mere og en mere, så er det nu, du skal søge. 
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”søg stillingen”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  
 
Ansøgningsfristen til stillingen er d. 14. maj kl. 12 2019 – søg gerne så hurtigt som muligt.  
 
Der afholdes  
1. samtaler: Løbende 
2. samtaler: 21. maj 2019  
Jobstart: 1. august 2019 eller snarest muligt. 
 
Har du spørgsmål eller brug for uddybende information, skal du henvende dig til Karin B. Pedersen fra konsulentfirmaet KAPE proces & rekruttering.  
Ring gerne til Karin på telefon: 42 42 03 93 eller skriv på e-mail: karin@kapeproces.dk.  
 
Område 3 består af fire institutioner Bakkegården, Billingland, Kildevænget, Vorupparken, herunder vuggestue. 
 
Du bliver en del af et ledelsesteam på tre personer, der udover dig vil bestå af en områdeleder samt yderligere en personale- og pædagogfaglig leder. Alle tre stillinger er normeret med 37 timers ledelse pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk
ORS/Small/f33c6f43_logo.pngBørnehaverVejen2019-04-11T11:29:25.6402019-05-14T00:00:00
330008865Ledelse, planlægning og rengøringsarbejdeBasic Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune. Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopgaver, på et hotel. Herudover skal du være indstillet på at en del af din tid vil omfatte egne praktiske rengøringsopgaver. Stillingen er på deltid, forventet ugentlig arbejdstid vil være ca. 25 timer, men der er gode muligheder for at flere timer. Arbejdstiden er skiftende primært i tidsrummet 10 til 14. Opstart hurtigst muligt, gerne erfaring med erhvervsrengøring og ledelse. Løn ifølge overenskomst, med tillæg for ledelses delen. Skal kunne tale og forstå dansk Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: midtrenservice.brandero.com
Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune.
Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopgaver, på et hotel. Herudover skal du være indstillet på at en del af din tid vil omfatte egne praktiske rengøringsopgaver.
Stillingen er på deltid, forventet ugentlig arbejdstid vil være ca. 25 timer, men der er gode muligheder for at flere timer.
Arbejdstiden er skiftende primært i tidsrummet 10 til 14.
Opstart hurtigst muligt, gerne erfaring med erhvervsrengøring og ledelse.
Løn ifølge overenskomst, med tillæg for ledelses delen.
Skal kunne tale og forstå dansk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://midtrenservice.brandero.com

ORS/Small/93a5725d_logo.pngMidtRen ServiceBrande2019-04-17T10:00:17.1972019-05-01T00:00:00
330004308Leder til Gelsted PlejehjemBasic Tror du på, at livet skal være værd at leve også når man bor på plejehjem? Og kan du sammen med medarbejdere, beboere, pårørende og andre, der kommer på Gelsted Plejehjem, skabe et meningsfyldt hverdagsliv, som eliminerer ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed? Så er det måske dig vi søger? Gelsted Plejehjem søger pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter en ny leder. Gelsted Plejehjem er et hjem med 39 beboere og ca. 40 medarbejdere, hvis baggrund er social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og 1 plejehjemssygeplejerske. Det er en gruppe af medarbejdere, som er kendetegnet ved stort engagement, høj faglighed og trivsel.Der er tilknyttet en stor gruppe af frivillige, der arrangerer en række aktiviteter for beboerne. Gelsted Plejehjem er opdelt i 3 afdelinger med henholdsvis 12, 13 og 14 boliger inkl. 2 aflastningsstuer. 2 af afdelingerne på Gelsted plejehjem er særligt egnet til borgere med demenslignende adfærd. Strategi for fremtidens velfærd sætter retningen for vores tænkning og handlemåder i Middelfart Kommune. Vi har derfor igangsat en række initiativer, der understøtter strategien og som er med til at skabe meningsfuldhed i hverdagen for beboere og medarbejdere.Vi har igennem nogle år arbejdet med at implementere Eden Alternative, som er en filosofi, der gennem 10 principper er med til at ændre kulturen fra institution til hjem.Vi arbejder kontinuerligt med at få ny viden og kompetenceudvikle os i forhold til at hjælpe demensramte beboere bedst muligt.I vores proces med at få ny viden og kompetenceudvikling, er vi meget inspireret af de værktøjer Socialstyrelsens Demensrejsehold bruger i forhold til at øge trivslen hos vores beboere. Beboerne søger en leder der forstår beboernes behovlytter til, hvad beboerne sigerser beboerne individuelthar overblikDe pårørende søger en leder der er tilgængeliger let at komme tilgerne vil i dialogMedarbejderne søger en leder der har en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelsegerne har ledelseserfaringgerne har en diplom i ledelse eller er indstillet på at tage denkan skabe følgeskab gennem anerkendende kommunikation, tillid og lydhørhedkan delegere opgaver og ansvar til både medarbejdere, beboere, pårørende og andre interessenterhar erfaring med og viden om demenshar beboerne i fokuser synlig for alle vagtlagTil gengæld tilbyder vi en værdibaseret arbejdspladsen arbejdsplads, der er arbejdsmiljøcertificeretet ledelsesfællesskab med 6 andre plejehjemsledereet decentralt ledelsesrum med stor grad af friheden arbejdsplads med plads til udvikling og forandringLøn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønniveauet tager afsæt i L6 individuel løn. Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Områdeleder Jeannett Jakobsen Jeannett.Jakobsen@middelfart.dk eller på 20481566.Har du lyst til at besøge Gelsted Plejehjem, er du meget velkommen til at kontakte Jeanett Mathiassen på 88324350 eller Gitte C. Andersen på 88324539. Ansøgningsfrist: 28.04.2019Ansættelsessamtaler afholdes 03.05.2019For ansøgere der går videre til 2. samtale, udarbejdes der en personprofil imellem 1. og 2. samtale. Anden samtale finder sted 10.05.2019 Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Tror du på, at livet skal være værd at leve – også når man bor på plejehjem? Og kan du sammen med medarbejdere, beboere, pårørende og andre, der kommer på Gelsted Plejehjem, skabe et meningsfyldt hverdagsliv, som eliminerer ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed? Så er det måske dig vi søger?

Gelsted Plejehjem søger pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter en ny leder.

Gelsted Plejehjem er et hjem med 39 beboere og ca. 40 medarbejdere, hvis baggrund er social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og 1 plejehjemssygeplejerske. Det er en gruppe af medarbejdere, som er kendetegnet ved stort engagement, høj faglighed og trivsel.

Der er tilknyttet en stor gruppe af frivillige, der arrangerer en række aktiviteter for beboerne. Gelsted Plejehjem er opdelt i 3 afdelinger med henholdsvis 12, 13 og 14 boliger inkl. 2 aflastningsstuer. 2 af afdelingerne på Gelsted plejehjem er særligt egnet til borgere med demenslignende adfærd.

”Strategi for fremtidens velfærd” sætter retningen for vores tænkning og handlemåder i Middelfart Kommune. Vi har derfor igangsat en række initiativer, der understøtter strategien og som er med til at skabe meningsfuldhed i hverdagen for beboere og medarbejdere.
Vi har igennem nogle år arbejdet med at implementere Eden Alternative, som er en filosofi, der gennem 10 principper er med til at ændre kulturen fra institution til hjem.
Vi arbejder kontinuerligt med at få ny viden og kompetenceudvikle os i forhold til at hjælpe demensramte beboere bedst muligt.
I vores proces med at få ny viden og kompetenceudvikling, er vi meget inspireret af de værktøjer Socialstyrelsens Demensrejsehold bruger i forhold til at øge trivslen hos vores beboere.

Beboerne søger en leder der

  • forstår beboernes behov
  • lytter til, hvad beboerne siger
  • ser beboerne individuelt
  • har overblik

De pårørende søger en leder der

  • er tilgængelig
  • er let at komme til
  • gerne vil i dialog

Medarbejderne søger en leder der

  • har en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse
  • gerne har ledelseserfaring
  • gerne har en diplom i ledelse – eller er indstillet på at tage den
  • kan skabe følgeskab gennem anerkendende kommunikation, tillid og lydhørhed
  • kan delegere opgaver og ansvar til både medarbejdere, beboere, pårørende og andre interessenter
  • har erfaring med og viden om demens
  • har beboerne i fokus
  • er synlig for alle vagtlag

Til gengæld tilbyder vi

  • en værdibaseret arbejdsplads
  • en arbejdsplads, der er arbejdsmiljøcertificeret
  • et ledelsesfællesskab med 6 andre plejehjemsledere
  • et decentralt ledelsesrum med stor grad af frihed
  • en arbejdsplads med plads til udvikling og forandring


Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønniveauet tager afsæt i L6 + individuel løn.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Områdeleder Jeannett Jakobsen Jeannett.Jakobsen@middelfart.dk eller på 20481566.
Har du lyst til at besøge Gelsted Plejehjem, er du meget velkommen til at kontakte Jeanett Mathiassen på 88324350 eller Gitte C. Andersen på 88324539.

Ansøgningsfrist: 28.04.2019
Ansættelsessamtaler afholdes 03.05.2019
For ansøgere der går videre til 2. samtale, udarbejdes der en personprofil imellem 1. og 2. samtale. Anden samtale finder sted 10.05.2019

Stillingerne skal søges online via elektronisk link på denne side. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam”/”Uønsket post”.

ORS/Small/797f0443_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-04-10T11:00:45.1672019-04-27T00:00:00
330002636Udskolingsleder til KongehøjskolenBasic Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolens forældregruppe er omdrejningspunktet. Fra august forventer vi at være 870 elever, ca. 130 medarbejdere fordelt på indskoling SFO 0.-3.kl., mellemtrin 4.-6.kl., udskolingen 7.-9. kl. og i vores specialcenter. Vores skole ligger centralt i Aabenraa by i et naturskønt område, hvor vi har skoven, fjorden og midtbyen i vores umiddelbare nærhed med alle de muligheder et stærkt lokalmiljø byder på. Kongehøjskolen er i stærk udvikling, og du vil som medlem af vores ledelsesteam få afgørende indflydelse på at udfolde og udleve skolens vision, værdier og mål i både det strategiske og i det daglige arbejde. Du vil sammen med lederkollegaer have ansvaret for tværgående opgaver, som du kan byde ind på f.eks. SSP-samarbejdet, nationale test, digitalisering, AULA eller lign. Som udskolingsleder har du det daglige pædagogiske og personalemæssige ansvar for udskolingsafdelingen. Fællesnævneren for udskolingen er Læring i centrum , hvor elevdemokrati, den faglige progression og godt teamsamarbejde er omdrejningspunkter. Du får det overordnede ansvar for de opgaver, som er særlig for udskolingsgruppen, for eksempel prøveafvikling, uddannelsesparathedsvurdering og de administrative opgaver som følger med. Dine personlige og faglige kvalifikationer: Du har et inkluderende menneskesyn og ser styrker og potentialer Du brænder for elevgruppen og kender den særdeles godt Du involverer elever, forældre og personale med engagement til gavn for helheden Du formår at lede dygtige og engagerede medarbejdere via involvering og klar retning Du er struktureret og synlig - autentisk kommunikation er dit ledelsesværktøj Du har en faglig relevant uddannelse og sandsynligvis ledererfaring - måske en lederuddannelse eller vil gerne i gang med en. Flere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt afdelingsleder Henning Jessen på tlf. 7376 8408 eller på tlf. 61248974. Vi forventer forud for en ansøgning at have hilst på dig enten telefonisk eller ved personlig fremmøde. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på overenskomstvilkår og principperne om Lokal Løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. Ansøgning Der er ansøgningsfrist den 3. maj 2019. Send din ansøgning, CV og relevante dokumentation via linket. Der vil i forbindelse med samtalerne blive brugt test. Første samtale af to afholdes 14. maj med forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder  
 
Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolens forældregruppe er omdrejningspunktet.  
 
Fra august forventer vi at være 870 elever, ca. 130 medarbejdere fordelt på indskoling/SFO 0.-3.kl., mellemtrin 4.-6.kl., udskolingen 7.-9. kl. og i vores specialcenter.
 
Vores skole ligger centralt i Aabenraa by i et naturskønt område, hvor vi har skoven, fjorden og midtbyen i vores umiddelbare nærhed med alle de muligheder et stærkt lokalmiljø byder på.  
 
Kongehøjskolen er i stærk udvikling, og du vil som medlem af vores ledelsesteam få afgørende indflydelse på at udfolde og udleve skolens vision, værdier og mål i både det strategiske og i det daglige arbejde. Du vil sammen med lederkollegaer have ansvaret for tværgående opgaver, som du kan byde ind på f.eks. SSP-samarbejdet, nationale test, digitalisering, AULA eller lign.  
 
Som udskolingsleder har du det daglige pædagogiske og personalemæssige ansvar for udskolingsafdelingen. Fællesnævneren for udskolingen er ”Læring i centrum”, hvor elevdemokrati, den faglige progression og godt teamsamarbejde er omdrejningspunkter.  
 
Du får det overordnede ansvar for de opgaver, som er særlig for udskolingsgruppen, for eksempel prøveafvikling, uddannelsesparathedsvurdering og de administrative opgaver som følger med.  
 
Dine personlige og faglige kvalifikationer:  
  • Du har et inkluderende menneskesyn og ser styrker og potentialer  
  • Du brænder for elevgruppen og kender den særdeles godt  
  • Du involverer elever, forældre og personale med engagement til gavn for helheden  
  • Du formår at lede dygtige og engagerede medarbejdere via involvering og klar retning  
  • Du er struktureret og synlig - autentisk kommunikation er dit ledelsesværktøj  
  • Du har en faglig relevant uddannelse og sandsynligvis ledererfaring - måske en lederuddannelse eller vil gerne i gang med en.  
Flere oplysninger  
Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt afdelingsleder Henning Jessen på tlf. 7376 8408 eller på tlf. 61248974. Vi forventer forud for en ansøgning at have hilst på dig enten telefonisk eller ved personlig fremmøde.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på overenskomstvilkår og principperne om Lokal Løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende.  
 
Ansøgning  
Der er ansøgningsfrist den 3. maj 2019. Send din ansøgning, CV og relevante dokumentation via linket. Der vil i forbindelse med samtalerne blive brugt test. Første samtale af to afholdes 14. maj med forventet tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
 
ORS/Small/8174506a_logo.pngKongehøjskolenAabenraa2019-04-08T15:01:17.5232019-05-03T00:00:00
330006876Leder for 10. AabenraaBasic Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan påtage sig ansvar og ledelse af 10. Aabenraa. Vi søger en engageret person, som brænder for at sikre det gode skoleår for unge på vej mod en ungdomsuddannelse. Vores elever og lærere er klar til at byde en ny leder velkommen. Vi søger en afdelingsleder, der er læreruddannet er dialogskabende, troværdig og positiv i kontakten med elever forældre samarbejdspartnere og medarbejderne er tydelig og gennemslagskraftig og påtager sig det pædagogiske lederskab er udviklingsorienteret og klar til forandringer når behovet ses er fleksibel, god til at lytte og ser muligheder har gode administrative kompetencer har flair for IT til skemalægning, opgavebeskrivelser, prøveafvikling mv. har humor og gode samarbejdsevner er god til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt kan indgå som holdspiller i vores lederteam Vi tilbyder en spændende skole med et bredt spekter af aktiviteter og tilbud for unge en skole med et kompetent og udviklingsorienteret lærerteam en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på hverdagen en arbejdsplads, hvor du har mange muligheder for at udfordre udvikle dine personlige kompetencer Yderligere oplysninger Læs mere om 10. Aabenraa herunder værdigrundlag og ung Aabenraa på 10aabenraa.dk Interesserede ansøgere kan søge flere informationer om stillingen hos leder af Ung Aabenraa Stig Munk-Hansen på tlf. 73767 800 2025 0280 eller på mail: smh@aabenraa.dk Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst for ledere i ungdomsskolen og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. Ansøgning Send din ansøgning via linket senest den 2. juni 2019 Samtalerne forventes at finde sted i uge 24. 2019.

Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan påtage sig ansvar og ledelse af 10. Aabenraa. Vi søger en engageret person, som brænder for at sikre det gode skoleår for unge på vej mod en ungdomsuddannelse. Vores elever og lærere er klar til at byde en ny leder velkommen.  
 
Vi søger en afdelingsleder, der 
  • er læreruddannet
  • er dialogskabende, troværdig og positiv i kontakten med elever/forældre/samarbejdspartnere og medarbejderne
  • er tydelig og gennemslagskraftig og påtager sig det pædagogiske lederskab
  • er udviklingsorienteret og klar til forandringer når behovet ses
  • er fleksibel, god til at lytte og ser muligheder
  • har gode administrative kompetencer 
  • har flair for IT til skemalægning, opgavebeskrivelser, prøveafvikling mv.
  • har humor og gode samarbejdsevner
  • er god til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt
  • kan indgå som holdspiller i vores lederteam 
Vi tilbyder 
  • en spændende skole med et bredt spekter af aktiviteter og tilbud for unge
  • en skole med et kompetent og udviklingsorienteret lærerteam
  • en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på hverdagen
  • en arbejdsplads, hvor du har mange muligheder for at udfordre/udvikle dine personlige kompetencer 
Yderligere oplysninger
Læs mere om 10. Aabenraa; herunder værdigrundlag og ung Aabenraa på 10aabenraa.dk
 
Interesserede ansøgere kan søge flere informationer om stillingen hos leder af Ung Aabenraa Stig Munk-Hansen på tlf. 73767 800/2025 0280 eller på mail: smh@aabenraa.dk  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst for ledere i ungdomsskolen og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. 
 
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 2. juni 2019
Samtalerne forventes at finde sted i uge 24. 2019.  
 
 
 
ORS/Small/b13e1e81_logo.pngUngdomsskolenAabenraa2019-04-12T17:02:23.4832019-05-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Personale- og pædagogfaglig leder for Dagtilbud område 3 i Vejen

Børnehaver

Vejen
Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. Sammen spiller vi hinanden...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Ledelse, planlægning og rengøringsarbejde

MidtRen Service

Brande
Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune. Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopga...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Leder til Gelsted Plejehjem

Middelfart Kommune

Middelfart
Tror du på, at livet skal være værd at leve også når man bor på plejehjem? Og kan du sammen med medarbejdere, beboere, pårørende og andre, der kommer på Gelsted Plejehjem, skabe et meningsfyldt hverdagsliv, som eliminerer ensomhed, kedsomhed og hjæl...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:27. april 2019

Udskolingsleder til Kongehøjskolen

Kongehøjskolen

Aabenraa
Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolen...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Leder for 10. Aabenraa

Ungdomsskolen

Aabenraa
Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:17. maj 2019