Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Godset

Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. 
[dy’næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: ’kraft’ 
 
Har du kraften? 
Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET – stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? 
Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? 
Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. 
  • Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. 
  • Du kan samarbejde – ”spille sammen” med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. 
  • Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. 
Stadig interesseret? 
Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven.
 
Ansøgningsfrist: 10. august 2018. 
 
Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 / lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. 
 
Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg” til højre for annoncen.  
 
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329829241Phoenix-c87fdee212018-06-11T13:00:27.047Leder af Godset
Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. 
[dy’næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: ’kraft’ 
 
Har du kraften? 
Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET – stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? 
Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? 
Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. 
  • Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. 
  • Du kan samarbejde – ”spille sammen” med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. 
  • Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. 
Stadig interesseret? 
Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven.
 
Ansøgningsfrist: 10. august 2018. 
 
Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 / lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. 
 
Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg” til højre for annoncen.  
 
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
2018-08-10T10:50:25.403 Kolding Kommunes pulserende musikdynamo. [dy næ:mo]: drivende kraft, igangsætter, af græsk dynamis:: kraft Har du kraften? Kan du drive og favne mangfoldigheden af Koldings musikmiljø med udgangspunkt i GODSET stedet hvor alt fra eksperimenter i øvelokaler til de helt store navne på scenen udspiller sig? Kan du samtidig samarbejde og koordinere med alle regionens spillesteder og være med til at designe og facilitere kulturlivet i en af landets mest aktive byer indenfor design og kultur? Så er du måske den leder vi søger til at lede, koordinere og udvikle alt dette i sin helhed: Musik, spillested, øvelokaler, musikere og musikliv i Kolding og i Syddanmark. Vi lægger vægt på: Du kan fastholde det fantastiske engagement hos alle interessenter, gæster og medarbejdere. Du kan udvikle GODSET. Du må gerne have netværk i branchen. Du kan derfor fastholde og udbygge GODSETS position som anerkendt regionalt spillested, der binder sammen og udvikler indenfor musik og scene, men gerne spille Godset ind i nye samarbejder. Du kan samarbejde spille sammen med andre, se og udvikle musikforeningers og kulturinstitutioners bidrag til hele kulturområdet og se de muligheder der er i det kulturelle miljø i øvrigt. Du er en del af By- og Udviklingsforvaltningen - Kulturområdet. Du er dermed en væsentlig aktør i kommunens arbejde med at tiltrække nye borgere og samtidig sætte borgerne og gæster i centrum for de bedst mulige oplevelser. Stadig interesseret? Så kan du læse den vedhæftede job- og personprofil samt lidt mere om GODSET og opgaven. Ansøgningsfrist: 10. august 2018. Du er også velkommen til at kontakte Kulturchef Lisbet Lambert på 7979 6650 lilam@kolding.dk for at høre mere om stillingen og hvem vi er. Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2018 Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Ansøg til højre for annoncen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixc87fdee2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=144781&DepartmentId=19961&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3283415By- og Udviklingsforvaltningen11Nytorv 116000KoldingDKDanmarkORS/c87fdee2_logo.pngORS/Small/c87fdee2_logo.png155.487941009.47042000DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent587585KoldingPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c87fdee2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse355578753lilam@kolding.dkDanmarkDanmark330067950Leder til dagplejen i Kolding KommuneProfile Arbejdssted: Kolding Kommunale Dagpleje Arbejdstid: Ingen højeste arbejdstid Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest derefter Dagplejen søger en stærk faglig og personlig lederprofil, der kan fortsætte den positive udvikling i dagplejen og samtidig sætte retning, have overblik og være kaptajn på skibet, så de skibe, der søsættes, også kommer i havn. Dagplejen i Kolding: Den kommunale dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, der kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR AMR samt en souschef. Dagplejen har pt. ca. 910 børn indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper. Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 8 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere. Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 68 private pasningsordninger. Samskabende, anerkendende og innovativ er de centrale værdiord i dagplejen. Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn. Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som leder og for alle medarbejdere i dagplejen. Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling. Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for Det gode børneliv , så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. I dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelse og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt Program for læringsledelse . Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen. Vores forventninger til dine faglige- og ledelsesmæssige kompetencer: For at få succes som leder er det vigtigt, at du kan formulere visioner, værdier, strategier og målsætninger, der skaber ejerskab og følgeskab hos dagplejens medarbejdere, forældrebestyrelse og andre interessenter. Du kan gå foran og sætte en tydelig retning og være handlekraftig i forhold til både små og store beslutninger og processer, samt udmønte, oversætte og implementere politiske beslutninger. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for børn, forældre og medarbejdere. Du skal kunne lede gennem dagplejekonsulenter ved hjælp af blandt andet coaching, sparring og feedback, således at dagplejekonsulenterne oplever støtte i deres opgaveløsning. Have evnen til at se bredden i hele personalegruppen og understøtte den enkelte medarbejder og hele personalegruppen. Vi søger en leder, der kan navigere succesfuldt i spændingsfeltet mellem stabilitet og fornyelse samt relationer og resultater og en leder der har fokus på at skabe resultater gennem synlig og innovativ ledelse der kan sætte tydelige mål og rammer for dagplejens virke og udvikling. Du har overblik over økonomien og er i stand til at disponere og justere driften, så den passer til budgettet. Vi forventer, at du har en pædagogisk professionsbachelor, diplom i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje dagtilbudsområdet. Du er velformuleret både mundtligt og skriftligt. Vores forventninger til dine personlige kompetencer: Vi søger en leder, som mestrer en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere og andre interessenter omkring Dagplejen. En leder, der er synlig og tilgængelig i hverdagen, som lytter, er tillidsskabende og som udstråler glæde, humor og varme. En leder, som er loyal og udviser engagement for dagplejen. Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse samt uddelegering af opgaver og ansvar. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde en dagpleje, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgerens centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og en souschef, men hvor du også bliver en del af et stærkt netværk, som sikrer et godt og udviklende samarbejde med både forvaltning og andre leder kollegaer på det samlede dagtilbudsområde i Kolding kommune. Derudover et attraktivt lederjob med ansvaret for en stor medarbejdergruppe og Kolding Kommunes største dagtilbud. Et job med stort ansvar og mulighed for at udvikle dig som leder. Et job i en Kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling. Dagplejelederen refererer til børnechefen. Løn: Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner og ansøgerens kvalifikationer. Lønnen er som udgangspunkt lønramme 51, svarende til 584.664 kr. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Børnechef Merete Westergaard tlf. 7979 1830 eller pædagogisk udviklingschef Suzan Andersen tlf. 7979 2806. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 28. august 2019 Vi forventer at afholde 1. runde samtaler den 6. september 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 10. september 2019. Der skal udarbejdes en personprofil efter 1. samtale. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Kolding Kommunale Dagpleje

Arbejdstid: Ingen højeste arbejdstid

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest derefter

 

Dagplejen søger en stærk faglig og personlig lederprofil, der kan fortsætte den positive udvikling i dagplejen og samtidig sætte retning, have overblik og være kaptajn på skibet, så de skibe, der søsættes, også kommer i havn.

 

Dagplejen i Kolding:

Den kommunale dagpleje i Kolding Kommune er et stærkt samlet dagtilbud, bestående af 278 kommunale dagplejere, 8 mini dagplejere - som er dagpleje for børn, der kræver en ekstra indsats - 20 dagplejekonsulenter, 2 administrative medarbejdere, 1 pladsanviser, 2 frikøbte TR/ AMR samt en souschef.

Dagplejen har pt. ca. 910 børn indmeldt, som er fordelt på 22 områder og et antal legestuegrupper.

Dagplejen råder ligeså over 2 gæstehuse og 8 gæstefunktioner til de kommunale dagplejere.

Derudover godkender vi private pasningsordninger og fører p.t. tilsyn med 68 private pasningsordninger. 

 

Samskabende, anerkendende og innovativ er de centrale værdiord i dagplejen.

Dagplejens kerneopgave er at skabe omsorg, trivsel og udvikling for det enkelte barn. Kerneopgaven skal være i fokus, både for dig som leder og for alle medarbejdere i dagplejen.

Vi vægter et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, hvor der er en gensidig forpligtigelse til løbende at informere hinanden om forhold, der har betydning for barnets trivsel og udvikling.

Sammen skal vi skabe de bedste betingelser for ”Det gode børneliv”, så de små børns læring, dannelse, trivsel og udvikling er i fokus. 

 

I dagplejen arbejdes der målrettet ud fra de pædagogiske læreplaner i planlægning, udførelse og dokumentation af aktiviteter med børnene i dagligdagen. Dagplejen er sammen med de andre dagtilbud med i et 4 årigt udviklings- projekt ” Program for læringsledelse”. Et projekt med fokus på målstyring, effekt og faglig kapacitetsopbygning af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i opgaveløsningen.

 

Vores forventninger til dine faglige- og ledelsesmæssige kompetencer:

For at få succes som leder er det vigtigt, at du kan formulere visioner, værdier, strategier og målsætninger, der skaber ejerskab og følgeskab hos dagplejens medarbejdere, forældrebestyrelse og andre interessenter. Du kan gå foran og sætte en tydelig retning og være handlekraftig i forhold til både små og store beslutninger og processer, – samt udmønte, oversætte og implementere politiske beslutninger. Du skal være i stand til at skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling for børn, forældre og medarbejdere.

Du skal kunne lede gennem dagplejekonsulenter ved hjælp af blandt andet coaching, sparring og feedback, således at dagplejekonsulenterne oplever støtte i deres opgaveløsning. Have evnen til at se bredden i hele personalegruppen og understøtte den enkelte medarbejder og hele personalegruppen.

Vi søger en leder, der kan navigere succesfuldt i spændingsfeltet mellem stabilitet og fornyelse – samt relationer og resultater og en leder der har fokus på at skabe resultater gennem synlig og innovativ ledelse – der kan sætte tydelige mål og rammer for dagplejens virke og udvikling.

Du har overblik over økonomien og er i stand til at disponere og justere driften, så den passer til budgettet.

Vi forventer, at du har en pædagogisk professionsbachelor, diplom i ledelse og gerne erfaring fra dagpleje/ dagtilbudsområdet. Du er velformuleret både mundtligt og skriftligt. 

 

Vores forventninger til dine personlige kompetencer:

Vi søger en leder, som mestrer en empatisk og anerkendende kommunikation i forhold til børn, forældre, medarbejdere og andre interessenter omkring Dagplejen. En leder, der er synlig og tilgængelig i hverdagen, som lytter, er tillidsskabende og som udstråler glæde, humor og varme.

En leder, som er loyal og udviser engagement for dagplejen.

Har en ledelsesstil, der bygger på dialog og medinddragelse samt uddelegering af opgaver og ansvar.

 

Hvad kan vi tilbyde:

Vi kan tilbyde en dagpleje, hvor vi er optaget af at sikre sammenhænge mellem institution og forvaltning med udgangspunkt i borgerens centrum. Det betyder for dig, at du bliver en del af et ledelsesteam bestående af dig og en souschef, men hvor du også bliver en del af et stærkt netværk, som sikrer et godt og udviklende samarbejde med både forvaltning og andre leder kollegaer på det samlede dagtilbudsområde i Kolding kommune. 

Derudover et attraktivt lederjob med ansvaret for en stor medarbejdergruppe og Kolding Kommunes største dagtilbud. Et job med stort ansvar og mulighed for at udvikle dig som leder.

Et job i en Kommune med høj faglighed, alsidighed og stor indflydelse på egen planlægning, opgaveløsning og organisationsudvikling.

Dagplejelederen refererer til børnechefen.

 

Løn: Lønnen vil blive fastsat efter principperne for ny løn i henhold til stillingens funktioner og ansøgerens kvalifikationer.

Lønnen er som udgangspunkt lønramme 51, svarende til 584.664 kr.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Børnechef Merete Westergaard tlf. 7979 1830 eller pædagogisk udviklingschef Suzan Andersen tlf. 7979 2806.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 28. august 2019 

Vi forventer at afholde 1. runde samtaler den 6. september 2019. De kandidater, som går videre til 2. runde kan forvente, at samtalerne gennemføres den 10. september 2019.

Der skal udarbejdes en personprofil efter 1. samtale.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/06dce8b2_logo.pngBørne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen (buf)Kolding2019-08-05T12:00:22.4972019-08-28T00:00:00
330058560Leder af Tønder FælleskøkkenBasic Ser du også det at sikre et højt kvalitetsniveau for Tønder Kommunes madproduktion til borgerne, som en spændende udfordring, hvor du samtidig skal sikre, at serviceniveauet er i top? Er du innovativ og tør du stå i spidsen for den fortsatte udvikling og effektivisering af Tønder Kommunes Fælleskøkken? Så er du måske vores nye leder. Fælleskøkkenet består af et produktionskøkken i Tønder og modtagekøkkener på plejecentrene Toftegården, Lindevang, Leos Plejecenter, Hjørnegården, Mosbølparken, samt botilbuddet Klosterparken. I produktionskøkkenet fremstiller vi maden til borgere, som er visiteret til kommunens tilbud om madservice. I køkkenet er der fortrinsvis ansat faguddannet personale. Tønder Fælleskøkken står for at bringe maden ud til modtagekøkkenerne. Tønder Kommune søger en leder til at stå i spidsen for fælleskøkkenets fortsatte udvikling. Vi søger en leder, der trives i en lærende organisation, og med sin dialogskabende tilgang til personalet kan være en del af den positive udvikling. Vi tilbyder et udfordrende miljø, hvor du får mulighed for at drive, lede og udvikle Tønder Kommunes Fælleskøkken efter de politisk vedtagne strategier og standarder. Opgaver Ansvarlig for at kvaliteten og servicen i Fælleskøkkenet er i overensstemmelse med de politisk udmeldte mål og standarder Ansvarlig for den samlede udvikling af Fælleskøkkenet Ansvarlig for den samlede ledelse af Fælleskøkkenet Ansvarlig for kompetenceudvikling og eller videreuddannelse af personalet Ansvarlig for at effektivisere og udvikle Fælleskøkkenet fremadrettet Ansvarlig for områdets samlede økonomi (budget- og regnskabsansvarlig). Vi forventer, at du er empatisk og fremstår som et godt eksempel for personalet både i forhold til etik, moral og omgangstone, men også i den loyalitet du udviser overfor de overordnede strategier og beslutninger i Tønder Kommune.Derudover forventer vi, at du er teamorienteret, samarbejdsvillig, fleksibel og omstillingsparat. Du skal være modstandsdygtig, have overblik og evne konfliktløsning. Det er vigtigt, at du er en visionær og synlig leder, som har respekt for det enkelte menneske. Kompetenceprofil Du har en relevant kostfaglig uddannelse Du har ledelseserfaring, gerne suppleret med en lederuddannelse Du har et solidt kendskab til økonomistyring, regnskaber og budgetter Du er vant til at anvende forskellige IT-programmer. Tønder Fælleskøkken er organisatorisk placeret i Pleje Omsorg, og du vil referere direkte til områdeleder John Zachariasen. Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte områdeleder John Zachariasen på tlf. 30 65 59 83 (i perioden den 15. juli - 2. august i tidsrummet kl. 8 - 9). Vi holder ansættelsessamtaler henholdsvis den 19. september og den 26. september 2019, og forud for 2. samtale, gennemfører vi en personprofilanalyse. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst, og vi gør opmærksom på at vi indhenter straffeattest på den kandidat som vi ønsker at tilbyde jobbet.Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.Ser du også det at sikre et højt kvalitetsniveau for Tønder Kommunes madproduktion til borgerne, som en spændende udfordring, hvor du samtidig skal sikre, at serviceniveauet er i top? Er du innovativ og tør du stå i spidsen for den fortsatte udvikling og effektivisering af Tønder Kommunes Fælleskøkken? Så er du måske vores nye leder.
 

Fælleskøkkenet består af et produktionskøkken i Tønder og modtagekøkkener på plejecentrene Toftegården, Lindevang, Leos Plejecenter, Hjørnegården, Mosbølparken, samt botilbuddet Klosterparken. I produktionskøkkenet fremstiller vi maden til borgere, som er visiteret til kommunens tilbud om madservice. I køkkenet er der fortrinsvis ansat faguddannet personale. Tønder Fælleskøkken står for at bringe maden ud til modtagekøkkenerne.
 
Tønder Kommune søger en leder til at stå i spidsen for fælleskøkkenets fortsatte udvikling. Vi søger en leder, der trives i en lærende organisation, og med sin dialogskabende tilgang til personalet kan være en del af den positive udvikling. Vi tilbyder et udfordrende miljø, hvor du får mulighed for at drive, lede og udvikle Tønder Kommunes Fælleskøkken efter de politisk vedtagne strategier og standarder.
 
Opgaver
  • Ansvarlig for at kvaliteten og servicen i Fælleskøkkenet er i overensstemmelse med de politisk udmeldte mål og standarder
  • Ansvarlig for den samlede udvikling af Fælleskøkkenet
  • Ansvarlig for den samlede ledelse af Fælleskøkkenet
  • Ansvarlig for kompetenceudvikling og/eller videreuddannelse af personalet
  • Ansvarlig for at effektivisere og udvikle Fælleskøkkenet fremadrettet
  • Ansvarlig for områdets samlede økonomi (budget- og regnskabsansvarlig).  
Vi forventer, at du er empatisk og fremstår som et godt eksempel for personalet både i forhold til etik, moral og omgangstone, men også i den loyalitet du udviser overfor de overordnede strategier og beslutninger i Tønder Kommune.

Derudover forventer vi, at du er teamorienteret, samarbejdsvillig, fleksibel og omstillingsparat. Du skal være modstandsdygtig, have overblik og evne konfliktløsning. Det er vigtigt, at du er en visionær og synlig leder, som har respekt for det enkelte menneske.
 
Kompetenceprofil
  • Du har en relevant kostfaglig uddannelse
  • Du har ledelseserfaring, gerne suppleret med en lederuddannelse
  • Du har et solidt kendskab til økonomistyring, regnskaber og budgetter
  • Du er vant til at anvende forskellige IT-programmer.  
Tønder Fælleskøkken er organisatorisk placeret i Pleje & Omsorg, og du vil referere direkte til områdeleder John Zachariasen.
 
Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte områdeleder John Zachariasen på tlf. 30 65 59 83 (i perioden den 15. juli - 2. august i tidsrummet kl. 8 - 9).
 
Vi holder ansættelsessamtaler henholdsvis den 19. september og den 26. september 2019, og forud for 2. samtale, gennemfører vi en personprofilanalyse.
 
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst, og vi gør opmærksom på at vi indhenter straffeattest på den kandidat som vi ønsker at tilbyde jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.

ORS/Small/5949fba7_logo.jpegTønder KommuneTønder2019-07-11T16:03:10.2202019-09-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til dagplejen i Kolding Kommune

Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen (buf)

Kolding
Arbejdssted: Kolding Kommunale Dagpleje Arbejdstid: Ingen højeste arbejdstid Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest derefter Dagplejen søger en stærk faglig og personlig lederprofil, der kan fortsætte den positive udvikling i dagplejen ...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Leder af Tønder Fælleskøkken

Tønder Kommune

Tønder
Ser du også det at sikre et højt kvalitetsniveau for Tønder Kommunes madproduktion til borgerne, som en spændende udfordring, hvor du samtidig skal sikre, at serviceniveauet er i top? Er du innovativ og tør du stå i spidsen for den fortsatte udvikli...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019