Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Guldborgsund Handicap

Da lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet.
 
Guldborgsund Handicap udbyder en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, herunder borgere med udviklingshæmning, hjerneskader og autismespektrumforstyrrelser.
Vores tilbud omfatter beskæftigelse, aktivitet, samvær og boliger samt hjemmestøtte efter servicelovens §85, §103, §104 og §108.  Vi har desuden aflastningstilbud for børn og voksne efter servicelovens §107. 
Vi tilbyder borgeren et hjem i et moderne botilbud eller i egen bolig med tilknyttet socialpædagogisk støtte. Vi kan desuden være behjælpelige med muligheder inden for service- og produktionsarbejde i kommunalt eller privat regi. Endelig har vi et bredt udbud af fritidsaktiviteter og afholder diverse sociale arrangementer.
Administration og ledelse holder til i bygningen på Stubbekøbingvej 83, Nykøbing F.
Guldborgsund Handicap er en stor virksomhed med mange enheder i Center for Socialområdet, med ca. 250 faste medarbejdere samt ca. 150 vikaransatte. Virksomheden har en flad organisationsstruktur med få ledere og selvledende teams. Du skal som leder af Guldborgsund Handicap udøve ledelse for 7 gruppeledere. Du refererer til Centerchefen for Socialområdet.
 
Guldborgsund Handicap varetager ydelser i forhold til tilbud med døgndækning, støtteteams, aflastningstilbud, beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud. Der afsættes ligeledes mange pladser til andre kommuner, hvorfor der også er fokus på markedsførelsen af Guldborgsund Handicap.


Stillingens nøgleopgaver

  • Ledelse og udvikling af en stor virksomhed med mange enheder.
  • Styring af handicapområdets økonomi. Budgetoverholdelse er en rammebetingelse for virksomhederne på Socialområdet. 
  • Fortsætte den strategiske retning med selvledelse og stå i spidsen for udvikling af den pædagogiske indsats.
  • Ledelse af de tre lederteams.
  • Samarbejde med socialområdets andre ledere.
  • Skabe og sikre trivslen i hele virksomheden sammen med Trioerne.
  • Stå i spidsen for et aktivt samarbejde med handicapområdets borgere og pårørende.
  • Profilere Guldborgsund Kommune i og uden for kommunen.
     

Personlige kompetencer
  • Du har stærk økonomisk indsigt.
  • Du er visionær og kan se muligheder og udvikling i egen virksomhed, på Socialområdet og på tværs i hele Guldborgsund Kommune.
  • Du har erfaring med at lede i en politisk styret organisation.
  • Du har naturlig autoritet og gennemslagskraft.
  • Du er fleksibel, anerkendende og motiverende i din måde at samarbejde på.
  • Du har evne til at skabe overblik i en stor virksomhed samt tænke både strategi og udvikling med afsæt i politiske beslutninger til gavn for borgerne.
  • Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på åbenhed.  


Faglige kompetencer
  • Du har en akademisk uddannelse eller grunduddannelse som pædagog, socialrådgiver eller lign.
  • Stillingen kræver, at du har en lederuddannelse på minimum diplomniveau.
  • Du har erfaring fra de pædagogiske områder og erfaring i at lede gennem ledere.
     
Vi tilbyder
 
  • En spændende, udfordrende og alsidig stilling.
  • Dygtige og kompetente medarbejdere, der arbejder med selvledelse.
  • Et godt arbejdsmiljø med en løsningsfokuseret tilgang.
  • En arbejdsplads båret af tillid, tryghed og humor.

     
Løn og ansættelse: Efter gld. overenskomst. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. oktober 2019.

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Pedro Michael på mobil 2518 1100 og Maria Boline Boesen på mobil 2518 2003 (kan kun kontaktes frem til uge 29) for yderligere oplysninger om stillingen eller læse mere om Guldborgsund Handicap på http://www.handicap.nu/

1. ansættelsessamtale finder sted den 14. august 2019.
2. ansættelsessamtale finder sted den 21. august 2019.


Som ansøger må du som minimum påregne at kunne møde til de to samtalerunder (som hver
varer en time til halvanden) samt afsætte i alt ca. en time til en samtale med centerchefen mellem de to samtaler.
 

Ansøgningsfrist: Den 5. august 2019
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044661Phoenix-a5f26cc912019-06-17T16:04:17.037Leder af Guldborgsund HandicapDa lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet.
 
Guldborgsund Handicap udbyder en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, herunder borgere med udviklingshæmning, hjerneskader og autismespektrumforstyrrelser.
Vores tilbud omfatter beskæftigelse, aktivitet, samvær og boliger samt hjemmestøtte efter servicelovens §85, §103, §104 og §108.  Vi har desuden aflastningstilbud for børn og voksne efter servicelovens §107. 
Vi tilbyder borgeren et hjem i et moderne botilbud eller i egen bolig med tilknyttet socialpædagogisk støtte. Vi kan desuden være behjælpelige med muligheder inden for service- og produktionsarbejde i kommunalt eller privat regi. Endelig har vi et bredt udbud af fritidsaktiviteter og afholder diverse sociale arrangementer.
Administration og ledelse holder til i bygningen på Stubbekøbingvej 83, Nykøbing F.
Guldborgsund Handicap er en stor virksomhed med mange enheder i Center for Socialområdet, med ca. 250 faste medarbejdere samt ca. 150 vikaransatte. Virksomheden har en flad organisationsstruktur med få ledere og selvledende teams. Du skal som leder af Guldborgsund Handicap udøve ledelse for 7 gruppeledere. Du refererer til Centerchefen for Socialområdet.
 
Guldborgsund Handicap varetager ydelser i forhold til tilbud med døgndækning, støtteteams, aflastningstilbud, beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud. Der afsættes ligeledes mange pladser til andre kommuner, hvorfor der også er fokus på markedsførelsen af Guldborgsund Handicap.


Stillingens nøgleopgaver
  • Ledelse og udvikling af en stor virksomhed med mange enheder.
  • Styring af handicapområdets økonomi. Budgetoverholdelse er en rammebetingelse for virksomhederne på Socialområdet. 
  • Fortsætte den strategiske retning med selvledelse og stå i spidsen for udvikling af den pædagogiske indsats.
  • Ledelse af de tre lederteams.
  • Samarbejde med socialområdets andre ledere.
  • Skabe og sikre trivslen i hele virksomheden sammen med Trioerne.
  • Stå i spidsen for et aktivt samarbejde med handicapområdets borgere og pårørende.
  • Profilere Guldborgsund Kommune i og uden for kommunen.
     

Personlige kompetencer
  • Du har stærk økonomisk indsigt.
  • Du er visionær og kan se muligheder og udvikling i egen virksomhed, på Socialområdet og på tværs i hele Guldborgsund Kommune.
  • Du har erfaring med at lede i en politisk styret organisation.
  • Du har naturlig autoritet og gennemslagskraft.
  • Du er fleksibel, anerkendende og motiverende i din måde at samarbejde på.
  • Du har evne til at skabe overblik i en stor virksomhed samt tænke både strategi og udvikling med afsæt i politiske beslutninger til gavn for borgerne.
  • Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på åbenhed.  


Faglige kompetencer
  • Du har en akademisk uddannelse eller grunduddannelse som pædagog, socialrådgiver eller lign.
  • Stillingen kræver, at du har en lederuddannelse på minimum diplomniveau.
  • Du har erfaring fra de pædagogiske områder og erfaring i at lede gennem ledere.
     
Vi tilbyder
 
  • En spændende, udfordrende og alsidig stilling.
  • Dygtige og kompetente medarbejdere, der arbejder med selvledelse.
  • Et godt arbejdsmiljø med en løsningsfokuseret tilgang.
  • En arbejdsplads båret af tillid, tryghed og humor.

     
Løn og ansættelse: Efter gld. overenskomst. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. oktober 2019.

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Pedro Michael på mobil 2518 1100 og Maria Boline Boesen på mobil 2518 2003 (kan kun kontaktes frem til uge 29) for yderligere oplysninger om stillingen eller læse mere om Guldborgsund Handicap på http://www.handicap.nu/

1. ansættelsessamtale finder sted den 14. august 2019.
2. ansættelsessamtale finder sted den 21. august 2019.


Som ansøger må du som minimum påregne at kunne møde til de to samtalerunder (som hver
varer en time til halvanden) samt afsætte i alt ca. en time til en samtale med centerchefen mellem de to samtaler.
 

Ansøgningsfrist: Den 5. august 2019
 

2019-07-22T15:51:00.447 Da lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet. Guldborgsund Handicap udbyder en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, herunder borgere med udviklingshæmning, hjerneskader og autismespektrumforstyrrelser.Vores tilbud omfatter beskæftigelse, aktivitet, samvær og boliger samt hjemmestøtte efter servicelovens 85, 103, 104 og 108. Vi har desuden aflastningstilbud for børn og voksne efter servicelovens 107. Vi tilbyder borgeren et hjem i et moderne botilbud eller i egen bolig med tilknyttet socialpædagogisk støtte. Vi kan desuden være behjælpelige med muligheder inden for service- og produktionsarbejde i kommunalt eller privat regi. Endelig har vi et bredt udbud af fritidsaktiviteter og afholder diverse sociale arrangementer.Administration og ledelse holder til i bygningen på Stubbekøbingvej 83, Nykøbing F.Guldborgsund Handicap er en stor virksomhed med mange enheder i Center for Socialområdet, med ca. 250 faste medarbejdere samt ca. 150 vikaransatte. Virksomheden har en flad organisationsstruktur med få ledere og selvledende teams. Du skal som leder af Guldborgsund Handicap udøve ledelse for 7 gruppeledere. Du refererer til Centerchefen for Socialområdet. Guldborgsund Handicap varetager ydelser i forhold til tilbud med døgndækning, støtteteams, aflastningstilbud, beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud. Der afsættes ligeledes mange pladser til andre kommuner, hvorfor der også er fokus på markedsførelsen af Guldborgsund Handicap.Stillingens nøgleopgaver Ledelse og udvikling af en stor virksomhed med mange enheder. Styring af handicapområdets økonomi. Budgetoverholdelse er en rammebetingelse for virksomhederne på Socialområdet. Fortsætte den strategiske retning med selvledelse og stå i spidsen for udvikling af den pædagogiske indsats. Ledelse af de tre lederteams. Samarbejde med socialområdets andre ledere. Skabe og sikre trivslen i hele virksomheden sammen med Trioerne. Stå i spidsen for et aktivt samarbejde med handicapområdets borgere og pårørende. Profilere Guldborgsund Kommune i og uden for kommunen. Personlige kompetencer Du har stærk økonomisk indsigt. Du er visionær og kan se muligheder og udvikling i egen virksomhed, på Socialområdet og på tværs i hele Guldborgsund Kommune. Du har erfaring med at lede i en politisk styret organisation. Du har naturlig autoritet og gennemslagskraft. Du er fleksibel, anerkendende og motiverende i din måde at samarbejde på. Du har evne til at skabe overblik i en stor virksomhed samt tænke både strategi og udvikling med afsæt i politiske beslutninger til gavn for borgerne. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på åbenhed. Faglige kompetencer Du har en akademisk uddannelse eller grunduddannelse som pædagog, socialrådgiver eller lign. Stillingen kræver, at du har en lederuddannelse på minimum diplomniveau. Du har erfaring fra de pædagogiske områder og erfaring i at lede gennem ledere. Vi tilbyder En spændende, udfordrende og alsidig stilling. Dygtige og kompetente medarbejdere, der arbejder med selvledelse. Et godt arbejdsmiljø med en løsningsfokuseret tilgang. En arbejdsplads båret af tillid, tryghed og humor. Løn og ansættelse: Efter gld. overenskomst. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. oktober 2019.Flere oplysningerDu er velkommen til at kontakte Centerchef Pedro Michael på mobil 2518 1100 og Maria Boline Boesen på mobil 2518 2003 (kan kun kontaktes frem til uge 29) for yderligere oplysninger om stillingen eller læse mere om Guldborgsund Handicap på http: www.handicap.nu 1. ansættelsessamtale finder sted den 14. august 2019.2. ansættelsessamtale finder sted den 21. august 2019.Som ansøger må du som minimum påregne at kunne møde til de to samtalerunder (som hvervarer en time til halvanden) samt afsætte i alt ca. en time til en samtale med centerchefen mellem de to samtaler. Ansøgningsfrist: Den 5. august 201910Phoenixa5f26cc9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000010https://guldborgsund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=709a9d5a-c342-4cdb-b772-3cbc14df60db0EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3548477Guldborgsund Handicap11Stubbekøbingvej 834800Nykøbing FDKDanmarkORS/a5f26cc9_logo.gifORS/Small/a5f26cc9_logo.gif0
pmi@guldborgsund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent779391EmplyOfir Minimum4e52a852-3eb7-4300-899d-595f0a6b2244_964500017-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5f26cc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5f26cc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5f26cc9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5f26cc9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgØnsker du et spændende job som Leder? Hos Guldborgsund Handicap tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362104321Pedro Michaelpmi@guldborgsund.dkDanmarkDanmark330058441Leder af Centerstaben i Center for Børn og undervisnig.Profile Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning være noget for dig. Center for Børn & Unge er et stort område indeholdende skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen i Faxe kommune. Centerstaben består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx administrative medarbejdere, økonomi konsulent, HK ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Som ny leder af centerstaben kommer du til at spille en central rolle i udviklingen af organisationen og de styringsspor, som vi har lagt. Som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 7 medarbejdere. Derudover er der 7 konsulenter, som pt. refererer til centerchefen. Du vil få reference til centerchefen for Børn og Undervisning og indgå i ledergruppen i centeret. Om centerstaben I centerstaben for Center for Børn & Undervisning løses en række tværgående drift- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen og øvrige centre i kommunen. Centerstaben varetager blandt andet driftsopgaver vedrørende pladsanvisning, kørsel, opfølgning på budget, ledelsesinformation, fakturering, elev- og personaleadministration. Samtidig arbejder centerstaben med en række udviklingsopgaver inden for centerets fagområde, herunder vedrørende effektive arbejdsgange, økonomi og styring. Centerstaben har i den forbindelse en vigtig opgave med at kunne levere pålidelige og overskuelige nøgletal, der kan understøtte de administrative og politiske beslutninger på centerets områder. Centerstaben stiller service, administrativ og konsultativ bistand samt rådgivning til rådighed for det politiske system, ledelsen, de decentrale driftsenheder samt for borgere, virksomheder og organisationer. Hertil kommer den tværgående økonomi styring af centerets budget i samarbejde med de decentrale enheder. Leder af centerstabens funktioner og opgaver vil blandt andet omfatte At sikre den administrative bistand i hele Center for Børn & Undervisning Økonomistyring, herunder arbejde med indførelse af mere prognosebaseret tilgang i styringen, budgetopfølgning, regnskab og budgetlægning. At udvikle arbejdsgange og dataregistrering, ledelsesinformation Løbende ledelsestilsyn Optimering, standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer At udvikle centerets kommunikation - både den interne tværgående kommunikation mellem enhederne og den tværgående til andre centre, samt den eksterne kommunikation til borgene og brugere af centerets ydelser. At indgå i at skabe sammenhænge på tværs mellem centerets decentrale enheder via et gensidigt og forpligtende samarbejde, herunder bidrage til tværorganisatorisk koordinering At skabe sammenhæng i indsatsen på eget fagområde og udnytte de muligheder, der er tværgående i Faxe kommune At sætte retning for centerstabens opgaveløsning og fungere som direkte leder for centerstabens medarbejdere, sikring af overblik og fremdrift i centerstabens arbejdsopgaver Ligeledes er samspillet med og betjening af centerchef og med ledergruppen for Børn & Undervisning helt centralt, og lederen af centerstaben skal indgå som en kompetent dialogpartner, der kan give konstruktivt med- og modspil og bidrage til at udvikle og kvalificere ledergruppens arbejde med strategiske opgaver og funktioner. Om dig Vi forventer, at du har indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt. Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange- enten en relevant kandidatuddannelse, professionsbachelor eller en kommunal uddannelse. Det er ikke det vigtigste, hvad du er, men hvad du kan i dag. Du er naturligt optaget af at udvikle dig som leder og refleksiv på din egen ledelsespraksis. Du besidder personlige egenskaber kendetegnet ved høj integritet, imødekommenhed, tillidsskabende, og du er god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst. Du må gerne være begejstret for data, datadrevet ledelse, økonomistyring og enig i, at sikker drift i en organisation udløser potentialer og rum til udvikling. Vi kan tilbyde lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen indsatserne mulighedsrum- her skal du være med til at skabe et nyt styrings-setup og få det tværorganisatoriske arbejde til at lykkes en arbejdsplads, hvor vi undrer os, tænker højt og gerne vil udvikle os Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ansøgningsfrist Mandag den 19. august kl. 12.00 Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 23. august og den 26. august 2019 For ydereligere oplysninger om stillingen kan centerchef Rikke Westergaard kontaktes på tlf 2484-4587 fra den 12. august.

Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning

Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning være noget for dig.

Center for Børn & Unge er et stort område indeholdende skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen i Faxe kommune. Centerstaben består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx administrative medarbejdere, økonomi konsulent, HK’ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Som ny leder af centerstaben kommer du til at spille en central rolle i udviklingen af organisationen og de styringsspor, som vi har lagt.

Som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 7 medarbejdere. Derudover er der 7 konsulenter, som pt. refererer til centerchefen. Du vil få reference til centerchefen for Børn og Undervisning og indgå i ledergruppen i centeret.

 

Om centerstaben

I centerstaben for Center for Børn & Undervisning løses en række tværgående drift- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen og øvrige centre i kommunen. Centerstaben varetager blandt andet driftsopgaver vedrørende pladsanvisning, kørsel, opfølgning på budget, ledelsesinformation, fakturering, elev- og personaleadministration.

Samtidig arbejder centerstaben med en række udviklingsopgaver inden for centerets fagområde, herunder vedrørende effektive arbejdsgange, økonomi og styring. Centerstaben har i den forbindelse en vigtig opgave med at kunne levere pålidelige og overskuelige nøgletal, der kan understøtte de administrative og politiske beslutninger på centerets områder.

Centerstaben stiller service, administrativ og konsultativ bistand samt rådgivning til rådighed for det politiske system, ledelsen, de decentrale driftsenheder samt for borgere, virksomheder og organisationer. Hertil kommer den tværgående økonomi styring af centerets budget i samarbejde med de decentrale enheder.

 

Leder af centerstabens funktioner og opgaver vil blandt andet omfatte

 

At sikre den administrative bistand i hele Center for Børn & Undervisning

Økonomistyring, herunder arbejde med indførelse af mere prognosebaseret tilgang i styringen, budgetopfølgning, regnskab og budgetlægning.

At udvikle arbejdsgange og dataregistrering, ledelsesinformation

Løbende ledelsestilsyn

Optimering, standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer

At udvikle centerets kommunikation - både den interne tværgående kommunikation mellem enhederne og den tværgående til andre centre, samt den eksterne kommunikation til borgene og brugere af centerets ydelser.

At indgå i at skabe sammenhænge på tværs mellem centerets decentrale enheder via et gensidigt og forpligtende samarbejde, herunder bidrage til tværorganisatorisk koordinering

At skabe sammenhæng i indsatsen på eget fagområde og udnytte de muligheder, der er tværgående i Faxe kommune

At sætte retning for centerstabens opgaveløsning og fungere som direkte leder for centerstabens medarbejdere, sikring af overblik og fremdrift i centerstabens arbejdsopgaver

Ligeledes er samspillet med og betjening af centerchef og med ledergruppen for Børn & Undervisning helt centralt, og lederen af centerstaben skal indgå som en kompetent dialogpartner, der kan give konstruktivt med- og modspil og bidrage til at udvikle og kvalificere ledergruppens arbejde med strategiske opgaver og funktioner.

 

Om dig

Vi forventer, at du har indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt.

Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange- enten en relevant kandidatuddannelse, professionsbachelor eller en kommunal uddannelse. Det er ikke det vigtigste, hvad du er, men hvad du kan i dag. Du er naturligt optaget af at udvikle dig som leder og refleksiv på din egen ledelsespraksis.

Du besidder personlige egenskaber kendetegnet ved høj integritet, imødekommenhed, tillidsskabende, og du er god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst. Du må gerne være begejstret for data, datadrevet ledelse, økonomistyring og enig i, at sikker drift i en organisation udløser potentialer og rum til udvikling.

 

Vi kan tilbyde

lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen/indsatserne

mulighedsrum- her skal du være med til at skabe et nyt styrings-setup og få det tværorganisatoriske arbejde til at lykkes

en arbejdsplads, hvor vi undrer os, tænker højt og gerne vil udvikle os

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

 

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.


Ansøgningsfrist

Mandag den 19. august kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 23. august og den 26. august 2019

 

For ydereligere oplysninger om stillingen kan centerchef Rikke Westergaard kontaktes på tlf 2484-4587 fra den 12. august.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 


ORS/Small/d5d18e92_logo.pngFaxe KommuneHaslev2019-07-11T14:00:43.2002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af Centerstaben i Center for Børn og undervisnig.

Faxe Kommune

Haslev
Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og ...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019