Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Humble Plejecenter på Langeland

Langeland Kommune søger en leder til Humble Plejecenter med tiltrædelse den 1. december 2020.

 

 Brænder du for at gøre en forskel og udvikle det gode liv for vores demente beboere?
Er du inddragende og anerkendende og kan sætte klare rammer og skabe mening?
Har du fokus på udvikling af faglighed og prioriterer det gode motiverende arbejdsmiljø højt?
 

Humble Plejecenter er et skønt lille plejecenter med 20 svært demente beboere. Huset er opdelt i 2 afdelinger med 10 beboere på hver afdeling. Huset har sit eget køkken, hvor der dagligt produceres mad til husets beboere.

Du vil være ansvarlig for drift, kvalitet og udvikling på plejecentret, med engagerede medarbejdere, hvor fagligheden er i højsæde.
 
Medarbejderne arbejder målrettet med at give beboerne en meningsfuld hverdag med udgangspunkt i demensrejseholdets arbejdsmetoder, personcentreret omsorg.
 
Der er ansat 40 medarbejdere, primært social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, 1 sygeplejerske, 2 ernæringsassistenter, 1 rengøringsassistent samt en administrativ medarbejder.

Ud over opgaverne på plejecentret, vil du også være ansvarlig for driften af tre selvkørende aktivitetscentre samt deltage i ansættelser af social- og sundhedselever i hele Langeland Kommune.
 
 
Vi søger en leder, som har et skarpt blik for kerneopgaven, kan sikre en god og tryg hverdag for beboerne, bevare fokus på udvikling af fagligheden og som prioriterer det gode og motiverende arbejdsmiljø højt
 
 
Som leder skal du brænde for at gøre en forskel og udvikle det gode liv for beboerne og deres pårørende. Du forventes at være inddragende og anerkendende i din ledelsesstil, samtidig med at du er god til at sætte klare rammer og skabe mening. Du skal være nærværende og have lyst til at være tæt på den daglige drift. Skal kunne skabe tillid, være god til at lytte og handle.
 
Du vil indgå i ledergruppen i Aktiv hele livet, der omfatter 12 lederkollegaer. Derudover vil du være en del af Lederforum, som er et fagligt og organisatorisk netværk for alle ledere i Langeland Kommune.
 

Vi prioriterer følgende:
  • Uddannet sygeplejerske eller have anden relevant sundhedsfaglig uddannelse
  • Diplomuddannelse i ledelse eller du er villig til at tage uddannelsen inden for de første 4 år
  • Højt informationsniveau, hvor du kommunikerer og formidler sikkert og tydeligt
  • Ledelsesmæssigt velfunderet og med erfaring inden for ældreområdet i en kommune
  • Erfaring fra og interesse for demensområdet
  • God indsigt i budget- og økonomistyring
  • Erfaring med at omsætte og implementere strategier og politiske beslutninger til handling
  • Inddragende og god til at bruge medarbejdernes kompetencer til at skabe resultater
  • Du skal kunne motivere og inspirere medarbejderne med et højt fagligt og personligt engagement
  • Du skal kunne bevare overblikket i pressede situationer
  • Du skal være empatisk, lyttende og handlekraftig
  • Du skal kunne spille andre gode og være skarp i at anvende rette kompetence til rette opgave
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.


Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Ældre og Sundhed Britta Brix Madsen på tlf. 63516081 eller mail brbrma@langelandkommune.dk.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19. oktober 2020.

Send ansøgning vedlagt dokumentation for uddannelse og erfaring via nedenstående link senest den 30. september 2020 kl. 12.00.
 
 
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.