Leder af Koordinations- og Styringselementet i Forsvarskommandoens Økonomidivision

Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Er du ambitiøs og brænder du for ledelse? Har du en solid økonomisk værktøjskasse og er du god til at samarbejde? Så er du måske den, vi søger som ny leder for vores Koordinations- og Styringselement i Forsvarskommandoens Økonomidivision under Forsvarsministeriets Departement.

Om os

Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet er koncernfælles og er organisatorisk samlet i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi og Drift, som en del af Forsvarsministeriets Departement. Koncernøkonomi og Drift består af en central økonomifunktion i koncernen og af decentrale økonomidivisioner, som er fysisk placeret ved den styrelse, som de arbejder sammen med.

Forsvarskommandoens Økonomidivision er den enhed i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi- og Driftsafdeling, der er økonomisk business partner for Forsvarskommandoen. Forsvarskommandoen er den største myndighed under Forsvarsministeriet og rummer, sammen med Hjemmeværnskommandoen, det samlede danske forsvar - hvis primære opgave er at løse nationale og internationale opgaver, som bidrager til fred og sikkerhed.

Vores mission er at levere værdiskabende økonomisk rådgivning til Forsvaret – og vi gør det gennem en faglig stærk, målrettet og udviklingsorienteret holdindsats.

Dit kommende arbejdssted er fysisk placeret på Flyvestation Karup (Region Midtjylland), der er Forsvarets største arbejdsplads. Forsvarskommandoens Økonomidivision støtter alle Forsvarets myndigheder og har afdelinger fordelt over hele Danmark og i Grønland.

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling – hvor du vil komme helt tæt på de centrale beslutningsprocesser i Forsvaret.

Som leder af Koordinations- og Styringselementet vil du være ansvarlig for:

- Betjening af divisionens direktør, herunder særligt i relation til direktørens rolle som økonomifaglig rådgiver for Forsvarskommandoens topledelse
- Koordination af overordnede budgetprocesser for Forsvarskommandoen
- Overordnet styring af Forsvarskommandoens økonomiske rammer
- Den overordnede proces for udarbejdelse af økonomisk ledelsesinformation og udgiftsopfølgning
- Koordination og opfølgning på Forsvarsforlig 2018-2023 for Forsvarskommandoens område
- Styring, koordination og udvikling af tværgående økonomiske processer, opgaver og analyser
- Besvarelse af § 20 spørgsmål, aktindsigter, borgerhenvendelser mv. på økonomidivisionens område
- Koordinering af revisioner på Forsvarskommandoens område

Du kommer til at stå i spidsen for et fagligt stærkt team med 7 medarbejdere. Vi har et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor – og et ønske om at gøre en forskel. Arbejdsdagen er afvekslende, foregår i et højt tempo – og ofte med korte deadlines.

Om dig

Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau. Det kunne være cand.oecon., cand.scient.pol., cand.polit. eller cand.merc.

Vi lægger vægt på, at du:
- Har erfaring med økonomistyring af offentlige organisationer
- At du er ambitiøs og udviklende på økonomifunktionens vegne
- Brænder for at lede opgaveløsningen og kan fastholde overblikket, når det går stærkt
- At du er i stand til at udvikle og fastholde dine medarbejdere
- Er faglig stærk, analytisk og besidder stor arbejdskapacitet ved spidsbelastninger
- Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper
- Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt
- Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret – men ikke et krav.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som chefkonsulent og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg.

Der vil alt efter dine kvalifikationer og kompetencer være mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende vicechef for Økonomidivisionen Jesper Schou på tlf. 25 23 92 07.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 32 66 57 70.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i ugerne efter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047147Phoenix-3b8d09da12019-06-20T00:00:00Leder af Koordinations- og Styringselementet i Forsvarskommandoens ØkonomidivisionVil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Er du ambitiøs og brænder du for ledelse? Har du en solid økonomisk værktøjskasse og er du god til at samarbejde? Så er du måske den, vi søger som ny leder for vores Koordinations- og Styringselement i Forsvarskommandoens Økonomidivision under Forsvarsministeriets Departement.

Om os

Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet er koncernfælles og er organisatorisk samlet i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi og Drift, som en del af Forsvarsministeriets Departement. Koncernøkonomi og Drift består af en central økonomifunktion i koncernen og af decentrale økonomidivisioner, som er fysisk placeret ved den styrelse, som de arbejder sammen med.

Forsvarskommandoens Økonomidivision er den enhed i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi- og Driftsafdeling, der er økonomisk business partner for Forsvarskommandoen. Forsvarskommandoen er den største myndighed under Forsvarsministeriet og rummer, sammen med Hjemmeværnskommandoen, det samlede danske forsvar - hvis primære opgave er at løse nationale og internationale opgaver, som bidrager til fred og sikkerhed.

Vores mission er at levere værdiskabende økonomisk rådgivning til Forsvaret – og vi gør det gennem en faglig stærk, målrettet og udviklingsorienteret holdindsats.

Dit kommende arbejdssted er fysisk placeret på Flyvestation Karup (Region Midtjylland), der er Forsvarets største arbejdsplads. Forsvarskommandoens Økonomidivision støtter alle Forsvarets myndigheder og har afdelinger fordelt over hele Danmark og i Grønland.

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling – hvor du vil komme helt tæt på de centrale beslutningsprocesser i Forsvaret.

Som leder af Koordinations- og Styringselementet vil du være ansvarlig for:

- Betjening af divisionens direktør, herunder særligt i relation til direktørens rolle som økonomifaglig rådgiver for Forsvarskommandoens topledelse
- Koordination af overordnede budgetprocesser for Forsvarskommandoen
- Overordnet styring af Forsvarskommandoens økonomiske rammer
- Den overordnede proces for udarbejdelse af økonomisk ledelsesinformation og udgiftsopfølgning
- Koordination og opfølgning på Forsvarsforlig 2018-2023 for Forsvarskommandoens område
- Styring, koordination og udvikling af tværgående økonomiske processer, opgaver og analyser
- Besvarelse af § 20 spørgsmål, aktindsigter, borgerhenvendelser mv. på økonomidivisionens område
- Koordinering af revisioner på Forsvarskommandoens område

Du kommer til at stå i spidsen for et fagligt stærkt team med 7 medarbejdere. Vi har et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor – og et ønske om at gøre en forskel. Arbejdsdagen er afvekslende, foregår i et højt tempo – og ofte med korte deadlines.

Om dig

Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau. Det kunne være cand.oecon., cand.scient.pol., cand.polit. eller cand.merc.

Vi lægger vægt på, at du:
- Har erfaring med økonomistyring af offentlige organisationer
- At du er ambitiøs og udviklende på økonomifunktionens vegne
- Brænder for at lede opgaveløsningen og kan fastholde overblikket, når det går stærkt
- At du er i stand til at udvikle og fastholde dine medarbejdere
- Er faglig stærk, analytisk og besidder stor arbejdskapacitet ved spidsbelastninger
- Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper
- Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt
- Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret – men ikke et krav.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som chefkonsulent og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg.

Der vil alt efter dine kvalifikationer og kompetencer være mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende vicechef for Økonomidivisionen Jesper Schou på tlf. 25 23 92 07.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 32 66 57 70.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i ugerne efter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Er du ambitiøs og brænder du for ledelse? Har du en solid økonomisk værktøjskasse og er du god til at samarbejde? Så er du måske den, vi søger som ny leder for vores Koordinations- og Styringselement i Forsvarskommandoens Økonomidivision under Forsvarsministeriets Departement. Om os Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet er koncernfælles og er organisatorisk samlet i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi og Drift, som en del af Forsvarsministeriets Departement. Koncernøkonomi og Drift består af en central økonomifunktion i koncernen og af decentrale økonomidivisioner, som er fysisk placeret ved den styrelse, som de arbejder sammen med. Forsvarskommandoens Økonomidivision er den enhed i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi- og Driftsafdeling, der er økonomisk business partner for Forsvarskommandoen. Forsvarskommandoen er den største myndighed under Forsvarsministeriet og rummer, sammen med Hjemmeværnskommandoen, det samlede danske forsvar - hvis primære opgave er at løse nationale og internationale opgaver, som bidrager til fred og sikkerhed. Vores mission er at levere værdiskabende økonomisk rådgivning til Forsvaret og vi gør det gennem en faglig stærk, målrettet og udviklingsorienteret holdindsats. Dit kommende arbejdssted er fysisk placeret på Flyvestation Karup (Region Midtjylland), der er Forsvarets største arbejdsplads. Forsvarskommandoens Økonomidivision støtter alle Forsvarets myndigheder og har afdelinger fordelt over hele Danmark og i Grønland. Om stillingen Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling hvor du vil komme helt tæt på de centrale beslutningsprocesser i Forsvaret. Som leder af Koordinations- og Styringselementet vil du være ansvarlig for: - Betjening af divisionens direktør, herunder særligt i relation til direktørens rolle som økonomifaglig rådgiver for Forsvarskommandoens topledelse - Koordination af overordnede budgetprocesser for Forsvarskommandoen - Overordnet styring af Forsvarskommandoens økonomiske rammer - Den overordnede proces for udarbejdelse af økonomisk ledelsesinformation og udgiftsopfølgning - Koordination og opfølgning på Forsvarsforlig 2018-2023 for Forsvarskommandoens område - Styring, koordination og udvikling af tværgående økonomiske processer, opgaver og analyser - Besvarelse af § 20 spørgsmål, aktindsigter, borgerhenvendelser mv. på økonomidivisionens område - Koordinering af revisioner på Forsvarskommandoens område Du kommer til at stå i spidsen for et fagligt stærkt team med 7 medarbejdere. Vi har et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor og et ønske om at gøre en forskel. Arbejdsdagen er afvekslende, foregår i et højt tempo og ofte med korte deadlines. Om dig Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau. Det kunne være cand.oecon., cand.scient.pol., cand.polit. eller cand.merc. Vi lægger vægt på, at du: - Har erfaring med økonomistyring af offentlige organisationer - At du er ambitiøs og udviklende på økonomifunktionens vegne - Brænder for at lede opgaveløsningen og kan fastholde overblikket, når det går stærkt - At du er i stand til at udvikle og fastholde dine medarbejdere - Er faglig stærk, analytisk og besidder stor arbejdskapacitet ved spidsbelastninger - Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper - Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt - Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret men ikke et krav. Ansættelsesvilkår Du bliver ansat som chefkonsulent og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 af basisløn og pensionsgivende tillæg. Der vil alt efter dine kvalifikationer og kompetencer være mulighed for forhandling af tillæg. Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende vicechef for Økonomidivisionen Jesper Schou på tlf. 25 23 92 07. Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 32 66 57 70. Ansøgningsfristen er den 4. august 2019, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i ugerne efter. Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.11jobnet3b8d09da100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=159751&DepartmentId=18962&MediaId=4691&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550592Forsvarsministeriet, Departementet11Holmens Kanal 421060København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781635JobNet5007964500796410020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b8d09dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b8d09dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b8d09da&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b8d09da&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse362113184FPS-BA-BS111@FIIN.DKDKDanmarkDKDanmark330054648Teamleder til AnlægsudviklingRobot Vi du være med til at udvikle fremtidens jernbane? Som vores nye teamleder for miljøområdet og det juridiske område i afdelingen Anlægsudvikling, vil du blive et vigtigt medlem af det ledelsesteam, der skal være med til at udvikle jernbanen til fremtidens fleksible transportsystemer. I sektionen udarbejder vi politiske beslutningsoplæg til udvikling af jernbanen, der bl.a. består af tekniske beskrivelser, prissætning, trafikale analyser, juridiske og samfundsøkonomiske vurderinger. Herunder hører miljøkonsekvensvurderinger (VVM) og offentlige høringer. Vi laver ligeledes en række strategiske analyser i relation til små og store baneprojekter. Du vil få et særligt ansvar for at understøtte den samlede virksomheds arbejde med miljøaspekter på vores projekter. Samt sikre juridisk rådgivning i forhold til miljø ret, jernbanenormer, indgåelse af kontrakter i forbindelse med anlægsprojekter, mv. Faglig udvikling af medarbejdere og konstruktiv dialog Til at hjælpe dig vil du få 8 dygtige og motiverede medarbejdere, bl.a. miljømedarbejdere, jurister, geograf, projektsupportere og kommunikationsmedarbejder. Du vil desuden få en chef, du kan være i tæt dialog med. Din hverdag vil være præget af et tæt samarbejde med den øvrige del af afdelingen og organisationen. Området samarbejder endvidere i vidt omfang med eksterne rådgivere. Banedanmark er i gang med en spændende transformation - derfor kræver det at du som teamleder, har mod på at lede et fagligt stærkt område, har fokus på faglig udvikling af medarbejdere og drive processer. Som teamleder er du fagligt rustet til at udvikle forskellige faglige miljøer i området, så kompetencerne inden for viden om miljøkonsekvensvurdering, screening af projekter, miljøforhold, økonomi, udbud, ledelsessupport, jura, miljøret, forvaltningsret, mv. også fremover leveres på et højt niveau. Desuden skal du være i stand til at gå i konstruktiv dialog med både ledelse og samarbejdspartnere om, hvordan området udvikles bedst muligt. Tillidsvækkende og synlig ledelse Du har en akademisk uddannelse og har fx arbejdet med miljøområdet i nogle år hos en rådgiver, staten eller kommune. Du må gerne have erfaring med større anlægsprojekter og viden om VVM-processer. Ledererfaring og viden om baneområdet er en fordel, men det er ikke et krav. Som leder er du lyttende, tillidsvækkende og synlig. Du formår at få beslutninger til at give mening for dine medarbejdere. Du har fokus på udvikling, er en god kommunikator og har fokus på at etablere værdiskabende relationer til samarbejdspartnere og kolleger. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Søren Sass. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vi du være med til at udvikle fremtidens jernbane?

Som vores nye teamleder for miljøområdet og det juridiske område i afdelingen Anlægsudvikling, vil du blive et vigtigt medlem af det ledelsesteam, der skal være med til at udvikle jernbanen til fremtidens fleksible transportsystemer.

I sektionen udarbejder vi politiske beslutningsoplæg til udvikling af jernbanen, der bl.a. består af tekniske beskrivelser, prissætning, trafikale analyser, juridiske og samfundsøkonomiske vurderinger. Herunder hører miljøkonsekvensvurderinger (VVM) og offentlige høringer.

Vi laver ligeledes en række strategiske analyser i relation til små og store baneprojekter. Du vil få et særligt ansvar for at understøtte den samlede virksomheds arbejde med miljøaspekter på vores projekter. Samt sikre juridisk rådgivning i forhold til miljø ret, jernbanenormer, indgåelse af kontrakter i forbindelse med anlægsprojekter, mv.

Faglig udvikling af medarbejdere og konstruktiv dialog

Til at hjælpe dig vil du få 8 dygtige og motiverede medarbejdere, bl.a. miljømedarbejdere, jurister, geograf, projektsupportere og kommunikationsmedarbejder. Du vil desuden få en chef, du kan være i tæt dialog med. Din hverdag vil være præget af et tæt samarbejde med den øvrige del af afdelingen og organisationen. Området samarbejder endvidere i vidt omfang med eksterne rådgivere.



Banedanmark er i gang med en spændende transformation - derfor kræver det at du som teamleder, har mod på at lede et fagligt stærkt område, har fokus på faglig udvikling af medarbejdere og drive processer. Som teamleder er du fagligt rustet til at udvikle forskellige faglige miljøer i området, så kompetencerne inden for viden om miljøkonsekvensvurdering, screening af projekter, miljøforhold, økonomi, udbud, ledelsessupport, jura, miljøret, forvaltningsret, mv. også fremover leveres på et højt niveau. Desuden skal du være i stand til at gå i konstruktiv dialog med både ledelse og samarbejdspartnere om, hvordan området udvikles bedst muligt.

Tillidsvækkende og synlig ledelse

Du har en akademisk uddannelse og har fx arbejdet med miljøområdet i nogle år hos en rådgiver, staten eller kommune. Du må gerne have erfaring med større anlægsprojekter og viden om VVM-processer. Ledererfaring og viden om baneområdet er en fordel, men det er ikke et krav.



Som leder er du lyttende, tillidsvækkende og synlig. Du formår at få beslutninger til at give mening for dine medarbejdere. Du har fokus på udvikling, er en god kommunikator og har fokus på at etablere værdiskabende relationer til samarbejdspartnere og kolleger.



Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.



Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Søren Sass. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-07-04T00:00:002019-08-14T00:00:00
330048871Teamleder - ''Forsyning vedligehold''Robot Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede? Som teamleder for Forsyning vedligehold kommer du til at spille en central rolle i at sikre, at vedligeholdelsesopgaver bliver udført, så der kan køre tog til tiden. Med andre ord får du her et job, hvor du ser den direkte effekt af dit arbejde hver dag. Du får desuden en central rolle ved gennemførslen af Banedanmarks outsourcing strategi. Strøm, Forsyning Vedligehold er et af 5 teams i Strømsektionen. Teamet har vedligeholdelsesansvar for kørestrøms forsyningsanlæg. Du kommer til at lede 11 erfarne og engagerede medarbejdere. Medarbejdernes konkrete arbejdsopgaver omhandler primært vedligehold af S-banen s omformerstationer. Banedanmark har vedtaget at outsource alt vedligehold, og du skal derfor medvirke til at gennemføre outsourcingen af området samtidig med, at du skal sørge for at vedligeholdet bliver udført til det sidste. Fokus på ledelse og planlægning Som teamleder varetager du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for dit team på 11 medarbejdere, og du får ansvaret for den direkte ledelse af teamet, hvor du står for MUS og kompetenceudvikling samt for løbende at coache og motivere. Du skal sikre, at de nødvendige kvalifikationer og ressourcer er til stede i teamet. Du har ansvaret for såvel den langsigtede ressource- og opgaveplanlægning som bemandingsplan for alle opgaver i dit team. Medarbejderne arbejder meget selvstændigt og er fysisk placeret i København. Du har desuden ansvar for styring af eksterne entreprenører i det omfang, de hjælper med at løse vedligeholdelsesopgaverne. Ligeledes er du medansvarlig for tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige teams i sektionen. De øvrige teams har forvaltnings- og systemansvaret for Kørestrøm, Forsyning og banens stærkstrømsinstallationer, ansvar for el-driftsledelsen og at udfører vedligehold af køreledningsanlægget. Det er et af de øvrige teams - Driftsteamet - der har forvaltningsansvaret og bestiller vedligeholdelsesopgaverne til udførsel, på baggrund af de løbende vurderinger af anlæggets tilstand, som udføres af dem eller dit vedligeholdelsespersonale. Det er din opgave at medvirke til at sikre, at tilstandsvurderinger, prioritering af vedligehold, udførsel og dokumentation udføres i overensstemmelse med de procedurer, der er gældende i Banedanmark. Leder med solid jernbane-, kørestrøms- eller højspændingskompetence Du kommer med en baggrund inden for forvaltning af et teknisk fagområde, vedligehold og eller produktion, helst indenfor kørestrøms- eller jernbaneområdet. Det er en fordel, at du har en uddannelse indenfor højspændingsområdet. Det kunne være som el-installatør, stærkstrømsingeniør eller lignende. Vi forventer, at du lægger vægt på det gode samarbejde i teamet og på tværs af teams i de øvrige afdelinger i Banedanmark. Du er typen, der kan tale med alle både håndværkeren og direktøren. Som leder formår du ligeledes at motivere og engagere dine medarbejdere, og du har overblikket til at lede på distancen. Du er driftssikker og skal kunne sikre motivationen under omstændigheder, der skaber utryghed. Du får tingene afsluttet og har et personligt drive, der smitter af på dine omgivelser. Derudover er du velformuleret og kommunikerer klart til dine medarbejdere såvel som til samarbejdspartnere. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 35, med titel som trafikinspektør. Ansøgning og kontakt Bemærk at dette er et genopslag. Vil du vide mere om stillingen, kan sektionschef Jesper Sejerø Hansen kontaktes i ugerne 26, 27, 28 og 29. I ugerne 31 og 32 kan teamleder Morten Faber Friis kontaktes på 25235467. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne. Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede?



Som teamleder for ’Forsyning vedligehold’ kommer du til at spille en central rolle i at sikre, at vedligeholdelsesopgaver bliver udført, så der kan køre tog til tiden. Med andre ord får du her et job, hvor du ser den direkte effekt af dit arbejde hver dag. Du får desuden en central rolle ved gennemførslen af Banedanmarks outsourcing strategi.



Strøm, Forsyning Vedligehold er et af 5 teams i Strømsektionen. Teamet har vedligeholdelsesansvar for kørestrøms forsyningsanlæg. Du kommer til at lede 11 erfarne og engagerede medarbejdere. Medarbejdernes konkrete arbejdsopgaver omhandler primært vedligehold af S-banen's omformerstationer.



Banedanmark har vedtaget at outsource alt vedligehold, og du skal derfor medvirke til at gennemføre outsourcingen af området samtidig med, at du skal sørge for at vedligeholdet bliver udført til det sidste.



Fokus på ledelse og planlægning

Som teamleder varetager du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for dit team på 11 medarbejdere, og du får ansvaret for den direkte ledelse af teamet, hvor du står for MUS og kompetenceudvikling samt for løbende at coache og motivere. Du skal sikre, at de nødvendige kvalifikationer og ressourcer er til stede i teamet.



Du har ansvaret for såvel den langsigtede ressource- og opgaveplanlægning som bemandingsplan for alle opgaver i dit team. Medarbejderne arbejder meget selvstændigt og er fysisk placeret i København.

Du har desuden ansvar for styring af eksterne entreprenører i det omfang, de hjælper med at løse vedligeholdelsesopgaverne.



Ligeledes er du medansvarlig for tæt og konstruktivt samarbejde med de øvrige teams i sektionen. De øvrige teams har forvaltnings- og systemansvaret for Kørestrøm, Forsyning og banens stærkstrømsinstallationer, ansvar for el-driftsledelsen og at udfører vedligehold af køreledningsanlægget.



Det er et af de øvrige teams - Driftsteamet - der har forvaltningsansvaret og bestiller vedligeholdelsesopgaverne til udførsel, på baggrund af de løbende vurderinger af anlæggets tilstand, som udføres af dem eller dit vedligeholdelsespersonale. Det er din opgave at medvirke til at sikre, at tilstandsvurderinger, prioritering af vedligehold, udførsel og dokumentation udføres i overensstemmelse med de procedurer, der er gældende i Banedanmark.



Leder med solid jernbane-, kørestrøms- eller højspændingskompetence

Du kommer med en baggrund inden for forvaltning af et teknisk fagområde, vedligehold og/eller produktion, helst indenfor kørestrøms- eller jernbaneområdet. Det er en fordel, at du har en uddannelse indenfor højspændingsområdet. Det kunne være som el-installatør, stærkstrømsingeniør eller lignende.



Vi forventer, at du lægger vægt på det gode samarbejde i teamet og på tværs af teams i de øvrige afdelinger i Banedanmark. Du er typen, der kan tale med alle – både håndværkeren og direktøren.



Som leder formår du ligeledes at motivere og engagere dine medarbejdere, og du har overblikket til at lede på distancen. Du er driftssikker og skal kunne sikre motivationen under omstændigheder, der skaber utryghed. Du får tingene afsluttet og har et personligt drive, der smitter af på dine omgivelser. Derudover er du velformuleret og kommunikerer klart til dine medarbejdere såvel som til samarbejdspartnere.



Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.



Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 35, med titel som trafikinspektør.



Ansøgning og kontakt

Bemærk at dette er et genopslag. Vil du vide mere om stillingen, kan sektionschef Jesper Sejerø Hansen kontaktes i ugerne 26, 27, 28 og 29. I ugerne 31 og 32 kan teamleder Morten Faber Friis kontaktes på 25235467. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.



For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.


Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-06-25T00:00:002019-08-11T00:00:00
330060767Afsnitsleder - støt politiet med deres køretøjerRobot København, Rigspolitiet, Koncernstyring Dine medarbejdere sørger for at politiet dagligt har de nødvendige køretøjer, så de kan udføre deres opgaver på bedst mulige vis. Medarbejderne har derfor brug for en leder i deres hverdag, som sikrer at de kan udføre deres arbejde på den bedst mulige måde via faglig sparring og optimale forhold. Om jobbetDu har det daglige personaleansvar for ca. 10 engagerede og fagligt stærke medarbejdere. Du refererer til sektionslederen. Fælles er at vi alle arbejder med at indkøbe, vedligeholde og udfase køretøjer for politiet. Vi står således for den overordnede styring af politiets flåde af køretøjer, leverandørstyring, drift af værksteder samt projekter relateret til køretøjer som eksempelvis patruljevogne, hundepatruljebiler, motorcykler, civile biler etc. Dermed sørger I som afsnit for, at politiet har de bedste køretøjer til løsning af politiets opgaver.Vi har travlt i sektionen og din daglige arbejdsopgaver er derfor at lede og fordele opgaverne, der kommer ind samt have den daglige faglige sparring med medarbejderne. På den måde sikrer du, at dine medarbejdere har den bedst mulige trivsel samt arbejdsbelastning. Du indgår desuden i lederteamet bestående af syv personer, som du i dit daglige virke har tæt dialog og samarbejde med. Du bliver en del af sektionen for Kontrakt- og Flådestyring med 10 medarbejdere, der er organiseret under Rigspolitiets Koncernservice. Som en del af Center for Flåde- og Materielstyring indkøber, vedligeholder og udfaser vi køretøjer og materiel for politiets afdelinger. Vi er en dynamisk og samfundsvigtig offentlig organisation med stor politisk bevågenhed, hvorfor vores opgaver ofte er påvirket heraf. Vi har en uformel omgangstone og et arbejdsmiljø præget af aktivitet, faglig sparring og ikke mindst godt humør. Om digVi forestiller os, at du har relevant diplomingeniøruddannelse som eksempelvis maskiningeniør. Såfremt du har ledelseserfaring anses dette som værende en fordel. Det er en absolut fordel hvis du har erfaring og faglig indsigt i forhold til teknikken. Da dine medarbejdere til tider har brug for faglig sparring, vil det være en fordel, at du kender og har styr på teknikken teoretisk og praktisk. Du udformer beslutningsoplæg samt andre dokumenter, og dette falder dig naturligt ind, da dine skriftlige kompetencer er i top. Du formår at formidle klart og tydeligt til modtageren, som blandt andet er dine overordnede. Dine kompetencer som god kommunikator er i top. Disse hjælper dig blandt andet i situationer, hvor dine medarbejdere har brug for din sparring. Her er du klar og tydelige i din kommunikation. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Hambrosgade 21, 1780 København V.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Michael Engell Olsen på 22752696. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer af afholde samtaler: Uge 34 Ansøgningsfrist: 12. august 2019 KoncernstyringKoncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

København, Rigspolitiet, Koncernstyring

Dine medarbejdere sørger for at politiet dagligt har de nødvendige køretøjer, så de kan udføre deres opgaver på bedst mulige vis. Medarbejderne har derfor brug for en leder i deres hverdag, som sikrer at de kan udføre deres arbejde på den bedst mulige måde via faglig sparring og optimale forhold.

Om jobbet
Du har det daglige personaleansvar for ca. 10 engagerede og fagligt stærke medarbejdere. Du refererer til sektionslederen. Fælles er at vi alle arbejder med at indkøbe, vedligeholde og udfase køretøjer for politiet. Vi står således for den overordnede styring af politiets flåde af køretøjer, leverandørstyring, drift af værksteder samt projekter relateret til køretøjer som eksempelvis patruljevogne, hundepatruljebiler, motorcykler, civile biler etc. Dermed sørger I som afsnit for, at politiet har de bedste køretøjer til løsning af politiets opgaver.

Vi har travlt i sektionen og din daglige arbejdsopgaver er derfor at lede og fordele opgaverne, der kommer ind samt have den daglige faglige sparring med medarbejderne. På den måde sikrer du, at dine medarbejdere har den bedst mulige trivsel samt arbejdsbelastning.

Du indgår desuden i lederteamet bestående af syv personer, som du i dit daglige virke har tæt dialog og samarbejde med.

Du bliver en del af sektionen for Kontrakt- og Flådestyring med 10 medarbejdere, der er organiseret under Rigspolitiets Koncernservice. Som en del af Center for Flåde- og Materielstyring indkøber, vedligeholder og udfaser vi køretøjer og materiel for politiets afdelinger. Vi er en dynamisk og samfundsvigtig offentlig organisation med stor politisk bevågenhed, hvorfor vores opgaver ofte er påvirket heraf. Vi har en uformel omgangstone og et arbejdsmiljø præget af aktivitet, faglig sparring og ikke mindst godt humør.

Om dig
Vi forestiller os, at du har relevant diplomingeniøruddannelse som eksempelvis maskiningeniør. Såfremt du har ledelseserfaring anses dette som værende en fordel.

Det er en absolut fordel hvis du har erfaring og faglig indsigt i forhold til teknikken. Da dine medarbejdere til tider har brug for faglig sparring, vil det være en fordel, at du kender og har styr på teknikken teoretisk og praktisk.

Du udformer beslutningsoplæg samt andre dokumenter, og dette falder dig naturligt ind, da dine skriftlige kompetencer er i top. Du formår at formidle klart og tydeligt til modtageren, som blandt andet er dine overordnede.

Dine kompetencer som god kommunikator er i top. Disse hjælper dig blandt andet i situationer, hvor dine medarbejdere har brug for din sparring. Her er du klar og tydelige i din kommunikation.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Hambrosgade 21, 1780 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Michael Engell Olsen på 22752696. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer af afholde samtaler: Uge 34

Ansøgningsfrist: 12. august 2019

 

Koncernstyring
Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet.

Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Koncernstyrring, HambrosgadeKøbenhavn V2019-07-16T00:00:002019-08-12T00:00:00
330062009Kommitteret til DigitaliseringsstyrelsenRobot I Digitaliseringsstyrelsen ønsker vi at styrke ekspertrådgivningen af vores store infrastruktur-projekter. Derfor søger vi en kommitteret, der kan bistå direktionen i risikovurderinger og håndtering af de store fællesoffentlige digitaliseringsprojekter. Om stillingen I Digitaliseringsstyrelsen skal du bruge din solide erfaring til at rådgive i væsentlige og komplekse beslutninger og spørgsmål knyttet til de store infrastrukturprojekter. Med afsæt i din dybdegående viden og kendskab til forvaltning og revision, vil din rådgivning bl.a. vedrøre budgettekniske spørgsmål, risikovurderinger, leverandørhåndtering mv. Endelig vil du skulle yde sparring og rådgivning til primært direktionen men også de øvrige chefer i styrelsen, som bl.a. arbejder med større tværgående projekter. Om dig Som vores kommende kommitterede forventer vi, at du: - har dyb indsigt i risikovurdering og håndtering af store offentlige infrastrukturprojekter - har erfaring som formand m.v. for tværgående styregrupper og lignende - har solid erfaring med at yde rådgivning og sparring vedr. juridiske og budget- og bevillingsmæssige spørgsmål - navigerer trygt og professionelt i arbejdet med Rigsrevisionen. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 1. Stillingen ønskes besat på et 5-årigt åremål på overenskomstvilkår. Stillingen er på deltid (30 timer pr. uge). Som kommitteret har du direkte reference til direktøren, men intet personalean-svar. Du indgår i chefkredsen i styrelsen og deltager i chefmøder mv. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efter-følgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Rikke Hougaard Zeberg på riz@digst.dk. Har du spørgsmål til ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Finansministeriets Koncern HR på kon-cernhr@fm.dk. Ansøgning Du søger stillingen ved at klikke på Søg her -knappen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og relevante bilag senest søndag d. 4. august. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelsestidspunkt besluttes efter nærmere aftale. Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.I Digitaliseringsstyrelsen ønsker vi at styrke ekspertrådgivningen af vores store infrastruktur-projekter. Derfor søger vi en kommitteret, der kan bistå direktionen i risikovurderinger og håndtering af de store fællesoffentlige digitaliseringsprojekter.
Om stillingen
I Digitaliseringsstyrelsen skal du bruge din solide erfaring til at rådgive i væsentlige og komplekse beslutninger og spørgsmål knyttet til de store infrastrukturprojekter.

Med afsæt i din dybdegående viden og kendskab til forvaltning og revision, vil din rådgivning bl.a. vedrøre budgettekniske spørgsmål, risikovurderinger, leverandørhåndtering mv.

Endelig vil du skulle yde sparring og rådgivning til primært direktionen men også de øvrige chefer i styrelsen, som bl.a. arbejder med større tværgående projekter.

Om dig
Som vores kommende kommitterede forventer vi, at du:
- har dyb indsigt i risikovurdering og håndtering af store offentlige infrastrukturprojekter
- har erfaring som formand m.v. for tværgående styregrupper og lignende
- har solid erfaring med at yde rådgivning og sparring vedr. juridiske og budget- og bevillingsmæssige
spørgsmål
- navigerer trygt og professionelt i arbejdet med Rigsrevisionen.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 1. Stillingen ønskes besat på et 5-årigt åremål på overenskomstvilkår. Stillingen er på deltid (30 timer pr. uge).

Som kommitteret har du direkte reference til direktøren, men intet personalean-svar. Du indgår i chefkredsen i styrelsen og deltager i chefmøder mv.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efter-følgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Rikke Hougaard Zeberg på riz@digst.dk. Har du spørgsmål til ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Finansministeriets Koncern HR på kon-cernhr@fm.dk.

Ansøgning
Du søger stillingen ved at klikke på ”Søg her”-knappen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og relevante bilag senest søndag d. 4. august.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelsestidspunkt besluttes efter nærmere aftale.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.







DigitaliseringsstyrelsenKøbenhavn K2019-07-19T00:00:002019-08-04T00:00:00
330061531AfdelingslederRobot Produktionschef til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen. Web-Koncept A S er på få år blevet en af Danmarks største webbureauer, og har siden sin opstart haft høj vækst på både nye kunder samt medarbejdere. Vores mål har fra start af været, at give den bedste service i branchen, og det kræver dygtige samt motiverede medarbejdere. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med daglig ledelse, samt motivering af medarbejdere. Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra vores branche. Arbejdsdagen vil bestå af almindelig daglig ledelse, overblik samt strukturering af opgaver samt deadlines. Da vi er en mindre virksomhed, vil man ud over den daglige ledelse, ofte få andre typer opgaver som omhandler andet end ledelse. Der vil være en del kundekontakt, så at du er god til at tale med andre mennesker over telefonen, er et must. Vi er en ung virksomhed med en gennemsnits alder i produktionen på ca. 26 år, så man skal kunne trives i et ungt miljø, med masser af fart på. Derudover skal man være fleksibel da det kan kræve, at man bliver længere i tilfælde af opgaver der ikke er færdige til tiden. Vores forventninger til dig - At du har interesse for IT og Web - At du har erfaring med daglig ledelse. - At du kan tage ansvar for dine og andres opgaver - At du er struktureret, og kan strukture andres arbejde - At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald - At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset - At du bidrager til en god atmosfære på kontoret - At du er grundig og god til at spotte fejl mangler - At du kan motivere dine kollegaer til at yde deres bedste - At du har et godt overblik Vi kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer - En personlig virksomhed med en flad organisation - Fast løn - En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events. - Sparring med dygtige kollegaer - Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser. Att. Benjamin Jensen kontakt@web-koncept.dk Kort om Web-Koncept: Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling. Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering SEO og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed. Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

Produktionschef til webbureau

Web-Koncept A/S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. 

Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen.

Web-Koncept A/S er på få år blevet en af Danmarks største webbureauer, og har siden sin opstart haft høj vækst på både nye kunder samt medarbejdere.

Vores mål har fra start af været, at give den bedste service i branchen, og det kræver dygtige samt motiverede medarbejdere. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med daglig ledelse, samt motivering af medarbejdere. 
Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra vores branche.

 

Arbejdsdagen vil bestå af almindelig daglig ledelse, overblik samt strukturering af opgaver samt deadlines.
Da vi er en mindre virksomhed, vil man ud over den daglige ledelse, ofte få andre typer opgaver som omhandler andet end ledelse.
Der vil være en del kundekontakt, så at du er god til at tale med andre mennesker over telefonen, er et must. 

Vi er en ung virksomhed med en gennemsnits alder i produktionen på ca. 26 år, så man skal kunne trives i et ungt miljø, med masser af fart på. 

Derudover skal man være fleksibel da det kan kræve, at man bliver længere i tilfælde af opgaver der ikke er færdige til tiden.

 

Vores forventninger til dig

- At du har interesse for IT og Web
- At du har erfaring med daglig ledelse.
- At du kan tage ansvar for dine og andres opgaver
- At du er struktureret, og kan strukture andres arbejde
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset
- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret
- At du er grundig og god til at spotte fejl/mangler
- At du kan motivere dine kollegaer til at yde deres bedste
- At du har et godt overblik

 

Vi kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.
- Sparring med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling

 

Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser.

Att. Benjamin Jensen
kontakt@web-koncept.dk

 

Kort om Web-Koncept:
Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling.

Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering “SEO” og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed.

Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

WEB-KONCEPT A/SGentofte2019-07-18T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Anlægsudvikling

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi du være med til at udvikle fremtidens jernbane? Som vores nye teamleder for miljøområdet og det juridiske område i afdelingen Anlægsudvikling, vil du blive et vigtigt medlem af det ledelsesteam, der skal være med til at udvikle jernbanen til frem...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Teamleder - ''Forsyning vedligehold''

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Trives du med forandringer og kunne du tænke dig at tage ansvar for, at Banedanmarks forsyningsstationer er velvedligeholdte, driftssikre og veldokumenterede? Som teamleder for Forsyning vedligehold kommer du til at spille en central rolle i at sikr...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Afsnitsleder - støt politiet med deres køretøjer

Koncernstyrring, Hambrosgade

København V
København, Rigspolitiet, Koncernstyring Dine medarbejdere sørger for at politiet dagligt har de nødvendige køretøjer, så de kan udføre deres opgaver på bedst mulige vis. Medarbejderne har derfor brug for en leder i deres hverdag, som sikrer at de ka...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Kommitteret til Digitaliseringsstyrelsen

Digitaliseringsstyrelsen

København K
I Digitaliseringsstyrelsen ønsker vi at styrke ekspertrådgivningen af vores store infrastruktur-projekter. Derfor søger vi en kommitteret, der kan bistå direktionen i risikovurderinger og håndtering af de store fællesoffentlige digitaliseringsprojek...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Afdelingsleder

WEB-KONCEPT A/S

Gentofte
Produktionschef til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan stå for den daglige ledelse af vores medarbejdere i produktionen. Web-Koncept A S er på få år blevet en af Danmar...
Indrykket:18. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019