Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Kultursekretariatet

Brænder du for kultur, ledelse og udvikling? Kan du kommunikere, holde mange bolde i luften og har du blik for at se muligheder? Vil du stå i spidsen for 9 medarbejdere? Så er du måske vores nye leder af Kultursekretariatet.

Vi ved, at kultur og fritidstilbud i bred forstand er med til at gøre os attraktive, både for kommunens borgere og for tilflyttere og de mange turister, der kommer til vores kommune.

Som leder af Kultursekretariat får du derfor en nøgleposition i et af kommunens højt prioriterede områder, kultur og fritid.

Kultursekretariatet løser dels opgaver for og med afdelingschefen op mod direktionen og det politiske niveau dels opgaver ud mod de øvrige afdelinger og kommunens borgere. Langt de fleste opgaver involverer medarbejdere og samarbejdspartnere fra andre afdelinger eller udefra.

Kulturopgaverne spænder fra kulturelle tilskud over kulturelle arrangementer og begivenheder og aktiviteter i relation til eksterne kulturaktører.

Der ligger en betydelig opgavemængde i området ”Fritid og folkeoplysning”, som indbefatter arbejdet med såvel foreninger som fritidsfaciliteter – både drift og udvikling.

Blandt ansvarsområderne er:

- Kultur
- Fritid og folkeoplysning
- Projekter og udvikling (events og begivenheder)
- Landdistrikter, distriktsråd og landsbyfornyelse og –klynger
- Civilsamfund og samskabelse
- Samarbejdsaftaler med samarbejdspartnere, bl.a. Maltfabrikken, Syddjurs Egnsteater,  Nationalpark Mols Bjerg, Karpenhøj Naturcenter, Kulturring Østjylland
- Fælles kommunikation og markedsføring
- Alm. stabs- og sekretariatsfunktioner

Kultursekretariatet er en del af chefområdet Kultur og Borger, der består af fire afdelinger, udover Kultursekretariatet er det Bibliotek, Borgerservice og Musik, teater og billedkunst (Kulturhotellet og Kulturskolen). Du bliver en del af områdets ledergruppe.

Som leder af Kultursekretariatet bliver du leder af en lille afdeling med engagerede medarbejdere og mangeartede opgaver. Du skal trives med at være leder af en afdeling, hvor både du og medarbejderne har mange forskelligartede opgaver. 

Du får et nært samarbejde med chefen for Kultur og Borger, hvor fordelingen af opgaver imellem af jer nogle gange afhænger af, hvem der har tid.

Som leder af en lille afdeling kommer du også til at beskæftige dig med almindelige driftsopgaver som brugerrådsmøder, deltage ved tilrettelæggelse og afvikling af events, beslutning om renovering af idrætsanlæg mv. Du har samtidig budgetansvaret for området.

Den ideelle ansøger

- er fagligt stærk og har erfaring med en stor del af arbejdsopgaverne
- er en omsorgsfuld leder, der har fokus på, at medarbejderne udvikler sig
- tænker strategisk og har en lederuddannelse eller er klar til at tage den
- kan trives i en politisk ledet organisation, hvor en del tid går med at lede opad
- er en konstruktiv og iderig samarbejdspartner, der kan skabe resultater til gavn for de mange parter på området
- kan se stillingen som en mulighed for at du gennem en vedholdende indsats kan sætte et langsigtet præg på kultur- og fritidsområdet i Syddjurs Kommune
- har en relevant uddannelse, fx en kandidatgrad

Der er en række personlige egenskaber, som du skal have

- Du skal kunne udvikle nye ideer og nå i mål med opgaverne
- Du har en positiv tilgang til opgaverne, hvor du skaber og kommunikerer de gode fortællinger
- Du vedstår dig ansvaret, når der er udfordringer, og er samtidig klar til at give interne og eksterne samarbejdspartnere æren, når noget lykkes
- Du skal være hæderlig
- Du skal have humor og selvironi
- Du skal glæde dig til at blive en del af en ledergruppe, hvor man er ambitiøse, griner meget og starter møderne med at synge.

Ansøgningsfrist og procedure:

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning og CV inden den  10. juni kl. 12.00.

De kandidater, der går videre fra 1. samtale vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest og deltage i en uddybende samtale med vores HR konsulent, samt deltage i en samtale med chefen for Kultur og Borger.

Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst med mulighed for personlige tillæg afhængig af kvalifikationer.

For yderligere information er du velkommen til at kontakte chef for Kultur og Borger Ole Wolf, tlf. 23 84 37 10.

Tids- og aktivitetsplan: 

•Ansøgningsfrist:  den 10. juni 2019 kl. 12.00

•Indledende samtaler  den  18. juni 2019.

•2. samtale den 26. juni 2019. 

•Tiltrædelse: 1. august 2019.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021595Phoenix-52588b5a12019-05-10T13:00:31.260Leder af KultursekretariatetBrænder du for kultur, ledelse og udvikling? Kan du kommunikere, holde mange bolde i luften og har du blik for at se muligheder? Vil du stå i spidsen for 9 medarbejdere? Så er du måske vores nye leder af Kultursekretariatet.

Vi ved, at kultur og fritidstilbud i bred forstand er med til at gøre os attraktive, både for kommunens borgere og for tilflyttere og de mange turister, der kommer til vores kommune.

Som leder af Kultursekretariat får du derfor en nøgleposition i et af kommunens højt prioriterede områder, kultur og fritid.

Kultursekretariatet løser dels opgaver for og med afdelingschefen op mod direktionen og det politiske niveau dels opgaver ud mod de øvrige afdelinger og kommunens borgere. Langt de fleste opgaver involverer medarbejdere og samarbejdspartnere fra andre afdelinger eller udefra.

Kulturopgaverne spænder fra kulturelle tilskud over kulturelle arrangementer og begivenheder og aktiviteter i relation til eksterne kulturaktører.

Der ligger en betydelig opgavemængde i området ”Fritid og folkeoplysning”, som indbefatter arbejdet med såvel foreninger som fritidsfaciliteter – både drift og udvikling.

Blandt ansvarsområderne er:

- Kultur
- Fritid og folkeoplysning
- Projekter og udvikling (events og begivenheder)
- Landdistrikter, distriktsråd og landsbyfornyelse og –klynger
- Civilsamfund og samskabelse
- Samarbejdsaftaler med samarbejdspartnere, bl.a. Maltfabrikken, Syddjurs Egnsteater,  Nationalpark Mols Bjerg, Karpenhøj Naturcenter, Kulturring Østjylland
- Fælles kommunikation og markedsføring
- Alm. stabs- og sekretariatsfunktioner

Kultursekretariatet er en del af chefområdet Kultur og Borger, der består af fire afdelinger, udover Kultursekretariatet er det Bibliotek, Borgerservice og Musik, teater og billedkunst (Kulturhotellet og Kulturskolen). Du bliver en del af områdets ledergruppe.

Som leder af Kultursekretariatet bliver du leder af en lille afdeling med engagerede medarbejdere og mangeartede opgaver. Du skal trives med at være leder af en afdeling, hvor både du og medarbejderne har mange forskelligartede opgaver. 

Du får et nært samarbejde med chefen for Kultur og Borger, hvor fordelingen af opgaver imellem af jer nogle gange afhænger af, hvem der har tid.

Som leder af en lille afdeling kommer du også til at beskæftige dig med almindelige driftsopgaver som brugerrådsmøder, deltage ved tilrettelæggelse og afvikling af events, beslutning om renovering af idrætsanlæg mv. Du har samtidig budgetansvaret for området.

Den ideelle ansøger

- er fagligt stærk og har erfaring med en stor del af arbejdsopgaverne
- er en omsorgsfuld leder, der har fokus på, at medarbejderne udvikler sig
- tænker strategisk og har en lederuddannelse eller er klar til at tage den
- kan trives i en politisk ledet organisation, hvor en del tid går med at lede opad
- er en konstruktiv og iderig samarbejdspartner, der kan skabe resultater til gavn for de mange parter på området
- kan se stillingen som en mulighed for at du gennem en vedholdende indsats kan sætte et langsigtet præg på kultur- og fritidsområdet i Syddjurs Kommune
- har en relevant uddannelse, fx en kandidatgrad

Der er en række personlige egenskaber, som du skal have

- Du skal kunne udvikle nye ideer og nå i mål med opgaverne
- Du har en positiv tilgang til opgaverne, hvor du skaber og kommunikerer de gode fortællinger
- Du vedstår dig ansvaret, når der er udfordringer, og er samtidig klar til at give interne og eksterne samarbejdspartnere æren, når noget lykkes
- Du skal være hæderlig
- Du skal have humor og selvironi
- Du skal glæde dig til at blive en del af en ledergruppe, hvor man er ambitiøse, griner meget og starter møderne med at synge.

Ansøgningsfrist og procedure:

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning og CV inden den  10. juni kl. 12.00.

De kandidater, der går videre fra 1. samtale vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest og deltage i en uddybende samtale med vores HR konsulent, samt deltage i en samtale med chefen for Kultur og Borger.

Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst med mulighed for personlige tillæg afhængig af kvalifikationer.

For yderligere information er du velkommen til at kontakte chef for Kultur og Borger Ole Wolf, tlf. 23 84 37 10.

Tids- og aktivitetsplan: 

•Ansøgningsfrist:  den 10. juni 2019 kl. 12.00

•Indledende samtaler  den  18. juni 2019.

•2. samtale den 26. juni 2019. 

•Tiltrædelse: 1. august 2019.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
 

2019-06-10T12:50:06.763 Brænder du for kultur, ledelse og udvikling? Kan du kommunikere, holde mange bolde i luften og har du blik for at se muligheder? Vil du stå i spidsen for 9 medarbejdere? Så er du måske vores nye leder af Kultursekretariatet.Vi ved, at kultur og fritidstilbud i bred forstand er med til at gøre os attraktive, både for kommunens borgere og for tilflyttere og de mange turister, der kommer til vores kommune.Som leder af Kultursekretariat får du derfor en nøgleposition i et af kommunens højt prioriterede områder, kultur og fritid.Kultursekretariatet løser dels opgaver for og med afdelingschefen op mod direktionen og det politiske niveau dels opgaver ud mod de øvrige afdelinger og kommunens borgere. Langt de fleste opgaver involverer medarbejdere og samarbejdspartnere fra andre afdelinger eller udefra.Kulturopgaverne spænder fra kulturelle tilskud over kulturelle arrangementer og begivenheder og aktiviteter i relation til eksterne kulturaktører.Der ligger en betydelig opgavemængde i området Fritid og folkeoplysning , som indbefatter arbejdet med såvel foreninger som fritidsfaciliteter både drift og udvikling.Blandt ansvarsområderne er:- Kultur- Fritid og folkeoplysning- Projekter og udvikling (events og begivenheder)- Landdistrikter, distriktsråd og landsbyfornyelse og klynger- Civilsamfund og samskabelse- Samarbejdsaftaler med samarbejdspartnere, bl.a. Maltfabrikken, Syddjurs Egnsteater, Nationalpark Mols Bjerg, Karpenhøj Naturcenter, Kulturring Østjylland- Fælles kommunikation og markedsføring- Alm. stabs- og sekretariatsfunktionerKultursekretariatet er en del af chefområdet Kultur og Borger, der består af fire afdelinger, udover Kultursekretariatet er det Bibliotek, Borgerservice og Musik, teater og billedkunst (Kulturhotellet og Kulturskolen). Du bliver en del af områdets ledergruppe.Som leder af Kultursekretariatet bliver du leder af en lille afdeling med engagerede medarbejdere og mangeartede opgaver. Du skal trives med at være leder af en afdeling, hvor både du og medarbejderne har mange forskelligartede opgaver. Du får et nært samarbejde med chefen for Kultur og Borger, hvor fordelingen af opgaver imellem af jer nogle gange afhænger af, hvem der har tid.Som leder af en lille afdeling kommer du også til at beskæftige dig med almindelige driftsopgaver som brugerrådsmøder, deltage ved tilrettelæggelse og afvikling af events, beslutning om renovering af idrætsanlæg mv. Du har samtidig budgetansvaret for området.Den ideelle ansøger- er fagligt stærk og har erfaring med en stor del af arbejdsopgaverne- er en omsorgsfuld leder, der har fokus på, at medarbejderne udvikler sig- tænker strategisk og har en lederuddannelse eller er klar til at tage den- kan trives i en politisk ledet organisation, hvor en del tid går med at lede opad- er en konstruktiv og iderig samarbejdspartner, der kan skabe resultater til gavn for de mange parter på området- kan se stillingen som en mulighed for at du gennem en vedholdende indsats kan sætte et langsigtet præg på kultur- og fritidsområdet i Syddjurs Kommune- har en relevant uddannelse, fx en kandidatgradDer er en række personlige egenskaber, som du skal have- Du skal kunne udvikle nye ideer og nå i mål med opgaverne- Du har en positiv tilgang til opgaverne, hvor du skaber og kommunikerer de gode fortællinger- Du vedstår dig ansvaret, når der er udfordringer, og er samtidig klar til at give interne og eksterne samarbejdspartnere æren, når noget lykkes- Du skal være hæderlig- Du skal have humor og selvironi- Du skal glæde dig til at blive en del af en ledergruppe, hvor man er ambitiøse, griner meget og starter møderne med at synge.Ansøgningsfrist og procedure:Du søger stillingen ved at uploade ansøgning og CV inden den 10. juni kl. 12.00.De kandidater, der går videre fra 1. samtale vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest og deltage i en uddybende samtale med vores HR konsulent, samt deltage i en samtale med chefen for Kultur og Borger.Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst med mulighed for personlige tillæg afhængig af kvalifikationer.For yderligere information er du velkommen til at kontakte chef for Kultur og Borger Ole Wolf, tlf. 23 84 37 10.Tids- og aktivitetsplan: Ansøgningsfrist: den 10. juni 2019 kl. 12.00 Indledende samtaler den 18. juni 2019. 2. samtale den 26. juni 2019. Tiltrædelse: 1. august 2019. Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. . Du kan søge jobbet ved at klikke på Send ansøgning . Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk job.Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet. Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision Vi gør det sammen og i kommunens værdier åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.10Phoenix52588b5a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000010https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=2151f9d1-3d83-4539-bcc6-7d0c5b9c8eba0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSyddjurs3524711Kultur og Borger11Lundbergsvej 28400EbeltoftDKDanmarkORS/52588b5a_logo.jpegORS/Small/52588b5a_logo.jpeg0
Rekruttering@syddjurs.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent758480EmplyPremium pakken - 60 dage8832b196-5cf2-4b3c-b256-e2be53cb14f5_530101110-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52588b5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=52588b5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52588b5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=52588b5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgØnsker du et spændende job som Leder? Hos Kultur og Borger tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361760848Ole WolfRekruttering@syddjurs.dkDanmarkDanmark330046981Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/SRobot Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed. Dansk Totalentreprise har valgt sloganet byggeri til fast pris og tid fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden. Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland. Geografi Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg. Opgave Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen. Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation. Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen. Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt. Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle. Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse. Faglige kvalifikationer Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver. Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold. Bruger i Revit eller lignende. Personlige kvalifikationer Er omhyggelig og grundig med dit arbejde. Godt overblik og samtidig sans for detaljer. Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet. Virksomheden tilbyder dig Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst. En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer. Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet.

Om virksomheden

Dansk Totalentreprise A/S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed.

Dansk Totalentreprise har valgt sloganet ”byggeri til fast pris og tid” fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden.

Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland.

Geografi

Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg.

Opgave

Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen.

Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation.

Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være

  • Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen.
  • Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt.
  • Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle.
  • Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse.

Faglige kvalifikationer

  • Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver.
  • Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold.
  • Bruger i Revit eller lignende.

Personlige kvalifikationer

  • Er omhyggelig og grundig med dit arbejde.
  • Godt overblik og samtidig sans for detaljer.
  • Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet.

Virksomheden tilbyder dig

Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst.

En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer.

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

KoedConsultAalborg SV2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/S

KoedConsult

Aalborg SV
Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange år...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019